سئو علم است یا هنر؟

نوشته شده توسط رومینا نظری
سئو سایت

سئو در اصل، شامل تنظیم محتوای آنلاین شما برای جذابیت برای موتورهای جستجو است، به ویژه گوگل، که تقریباً 90٪ از سهم بازار جهانی موتورهای جستجو را در اختیار دارد. درک الگوریتم های پیچیده گوگل برای سئوی موثر بسیار مهم است. دیدن سئو فقط به عنوان یک علم یک دیدگاه نزدیک‌بینانه است. از مشاهدات من در کار با مشتریان، این نظر رایج (اما نادرست) سئو است. در صورتی که سئو تلفیقی از علم و هنر است.

چرا سئو یک علم است

وقتی تعریف علم را می خوانم، بلافاصله به مغز چپ فکر می کنم. فرضیه ها از ساعت ها تحقیق نوشته شده اند. فرمول ها محاسبه می شود. منطق و حقایق وجود دارد، و با آشکار شدن آزمایش، مشاهده لازم است.

سئو و بهینه سازی سایت، نه، سئوی عالی، نیاز به یک رویکرد علمی دارد. سئو بسیار سیستماتیک است، شامل مشاهده است، و اگرچه گوگل 100% شفاف نیست، نیاز به مهارت در حقایق دارد. در اینجا 4 راه وجود دارد که چرا سئو یک علم است:

1. تحقیق لازم است

سئو بدون تحقیق مانند شنا کردن بدون آب است – لازم است! سئو به تحقیق در زمینه های زیر نیاز دارد:

  • الگوریتم گوگل (برای درک حقایق نحوه عملکرد آن)
  • مخاطبان وب سایت شما (برای اینکه بفهمند چه نوع محتوایی می خواهند)
  • کلمات کلیدی (برای درک اینکه آن افراد در جستجوی چه چیزی هستند)

2. اعداد عملکردهای حیاتی را هدایت می کنند

سئو به قضیه فیثاغورث نیازی ندارد، اما اعداد دستورالعمل هایی را در برخی از بخش های مهم سئو ارائه می دهند، مانند:

  • 50 تا 60 (طول کاراکتر بهینه عنوان متا)
  • 150 تا 160 (طول کاراکتر بهینه توضیحات متا)
  • 100 (داشتن کلمه کلیدی در صد کلمه اول محتوای صفحه فاکتور ارتباط است)
  • 115 یا کمتر (طول URL بهینه)
  • 4 یا کمتر (تعداد ثانیه هایی که وب سایت شما باید بارگیری کند)
  • بک لینک کردن URL ها، اشتراک های اجتماعی

3. فرمول ها مغز موتورهای جستجو هستند

الگوریتم گوگل 500 تا 600 بار در سال تغییر می‌کند و گوگل به این دلیل که می‌گوید 200 فاکتور رتبه‌بندی مختلف وجود دارد (برخی مهم‌تر از دیگران) رکورددار است.

4. مشاهده ادامه دارد

وقتی می‌شنوم کسی می‌گوید «آیا می‌توانی وب‌سایت من را سئو کنی؟» درونم می‌خندم؟ سئو یکپارچه نیست. نیاز به مشاهده دوره ای دارد (و من در مورد تماشای رتبه بندی صحبت نمی کنم!)

اگرچه یک بهینه سازی اولیه روی صفحه می تواند سال ها طول بکشد، سئو به طور کلی ادامه دارد. شما باید تماشا کنید که استراتژی خود چگونه گسترش می یابد، کلمات کلیدی جدید را پیدا کنید، محتوای جدید ایجاد کنید، خطاهای خزیدن را برطرف کنید و تغییرات الگوریتم را مانند نسخه سازگار با موبایل گوگل در سال در نظر بگیرید. اینها همه فعالیت های بازاریابی مداوم هستند.

چرا سئو یک هنر است؟

بیایید سکه را به سمت کمتر شناخته شده (و قدردانی شده) SEO برگردانیم. جنبه خلاقانه مغز سمت راست. هنر بهینه سازی موتورهای جستجو به جای تعریف ساده هنر (خسته کننده) برای کمک به دفاع از موقعیت خود، فکر کردم جنبه ای از هنر را برجسته کنم که بسیاری در مورد آن بحث نمی کنند.

محدودیت ها

در هر رسانه هنری، یک هنرمند با محدودیت هایی مواجه است:

  • یک نقاش به اندازه بوم خود محدود می شود (دکور دیوار دفتر یا پس زمینه آجری یک کافی شاپ در مرکز شهر؟)
  • یک نجار کنار قطعه ای که می سازند (صندلی کوچک یا کابینت بزرگ با شیشه؟)
  • اشعار خاموشی روزنامه آستین کلئون به وضوح توسط روزنامه ها محدود شده است.

سئو تفاوتی ندارد. با محدودیت های دیجیتال در زمینه هایی مانند:

  • استراتژی
  • طراحی
  • محتوا
  • لینک سازی و بک لینک سازی
  • ربات ها (مانند نحوه خزیدن یک وب سایت توسط موتورهای جستجو)

این دلیل اساسی نیاز به خلاقیت است. حالا بیایید به چند مثال خاص بپردازیم. در اینجا 4 روش وجود دارد که چرا سئو یک هنر است:

1. کپی جذاب، مختصر و قابل کلیک

همانطور که اشاره کردم، ابرداده ای که در صفحه نتایج نشان داده می شود محدودیتی در تعداد کاراکترها دارد. بنابراین، آیا تا آنجایی که ممکن است کلمات کلیدی را گیر می دهید؟ یا، آیا نسخه قانع کننده ای می نویسید که کلیک شود؟ اگر هوشمندانه به سئوی خود نزدیک شوید، دومی را انجام خواهید داد.

2. سلسله مراتب و ساختار کلمات کلیدی روشن و هوشمند

  1. مسابقه پاپ! چه گزینه ای نتایج بهتری در سئو ایجاد می کند؟
  2. پاسخ: هر کلمه کلیدی قابل استفاده برای تجارت شما را در هر صفحه از سایت خود قرار دهید؟
  3. ب: معماری طراحی کنید که کلمات کلیدی را در صفحات جداگانه قرار دهد؟
  4. پاسخ صحیح = B!

ترسیم نحوه آنالیز کلمات کلیدی در یک وب سایت یک فرمول یکسان نیست و فقط آنها را به محتوای خود وصل نمی کنید. این نیاز به برنامه ریزی دقیق و هوشمندی دارد.

3. قربانی نامگذاری عمومی پیوندها “اینجا کلیک کنید” نشوید

نامگذاری پیوندهای خود با “اینجا کلیک کنید” بر سئو تأثیر منفی می گذارد (و همچنین برای UX بد است). فاقد رویکرد هنرمندانه ای است که ربات های موتور جستجو به دنبال درک نحوه اتصال محتوا و صفحات هستند. در اینجا یک پیوند رایج، اما ضعیف طراحی شده است:

من یک وبلاگ در مورد اشتباهات رایج سئو نوشتم. در یک جمله در یک صفحه، نه، این یک معامله بزرگ نیست. اما، در بسیاری از صفحات در یک وب سایت ترکیب می شود – به یک معامله بزرگ تبدیل می شود. اطمینان از اینکه ساختار پیوند داخلی یک وب سایت به طور مداوم ساده و مختصر است، نشانه ای از طراحی زیرکانه است.

4. UX اکنون بر سئو تأثیر می گذارد (و UX عالی نیاز به یک رویکرد هنرمندانه دارد)

اگر فقط یک رویکرد علمی برای طراحی وب سایت خود در نظر گرفته اید، شرط می بندم که فاقد تجربه کاربری با کیفیت است. و این خبر خوبی برای سئوی شما نیست. UX وب سایت شما اکنون یک عامل رتبه بندی موبایل است (و ممکن است در آینده بر رتبه بندی دسکتاپ تأثیر بگذارد). به عبارت دیگر طراحی بد موبایل = رتبه بد موبایل.

چگونه درمان می کنید؟

یک وب سایت سازگار با موبایل نیازمند برنامه ریزی دقیق، خلاقیت و طراحی ماهرانه است. یک رویکرد هنرمندانه برای جزئیات طراحی اکنون برای هر بازاریاب بسیار مرتبط است. طراحی UX یکی از بهترین نمونه‌هایی است که علم و هنر با یکدیگر تلاقی می‌کنند تا بر رتبه‌بندی و ترافیک تأثیر بگذارند.

سئو علم یا هنر است

بهینه سازی موتورهای جستجو نیازمند یک رویکرد کل مغز است

اگر فقط یک رویکرد علمی برای طراحی وب سایت خود در نظر گرفته اید، شرط می بندم که فاقد تجربه کاربری با کیفیت است. و این خبر خوبی برای سئوی شما نیست. UX وب سایت شما اکنون یک عامل رتبه بندی موبایل است (و ممکن است در آینده بر رتبه بندی دسکتاپ تأثیر بگذارد). به عبارت دیگر طراحی بد موبایل = رتبه بد موبایل.

چگونه درمان می کنید؟

یک وب سایت سازگار با موبایل نیازمند برنامه ریزی دقیق، خلاقیت و طراحی ماهرانه است. یک رویکرد هنرمندانه برای جزئیات طراحی اکنون برای هر بازاریاب بسیار مرتبط است. طراحی UX یکی از بهترین نمونه‌هایی است که علم و هنر با یکدیگر تلاقی می‌کنند تا بر رتبه‌بندی و ترافیک تأثیر بگذارند.

علم سئو

این الگوریتم‌ها سیستم‌های پیچیده‌ای هستند که برای خزیدن صفحات وب، درک و فهرست‌بندی محتوای آن‌ها و تعیین ارتباط آن‌ها با درخواست‌های کاربر طراحی شده‌اند. در حالی که دستور العمل دقیق راز محافظت شده گوگل است، پارامترهای شناخته شده ای وجود دارد که بر رتبه بندی SEO تأثیر می گذارد.

1. کلمات کلیدی

کلمات کلیدی قلب و روح اصول سئو هستند و به عنوان نشانه های حیاتی هستند که موتورهای جستجو را به سمت محتوای شما راهنمایی می کنند. آنها کلمات و عباراتی هستند که کاربران بالقوه زمانی که به دنبال اطلاعات یا خدماتی هستند که با آنچه شما ارائه می‌دهید، در یک موتور جستجو قرار می‌دهند. بنابراین، اگر محتوای شما با این کلمات کلیدی تعبیه شده باشد، احتمال اینکه در نتایج جستجو ظاهر شود بیشتر می شود و دید آن را برای مخاطب هدف شما افزایش می دهد.

استفاده موثر از کلمات کلیدی یک اقدام متعادل کننده است، بلکه در مورد اشباع کردن محتوای شما با کلمات کلیدی نیست، بلکه یکپارچه کردن آنها به طور یکپارچه است تا جریان طبیعی متن شما را بهبود بخشد و آن را هم کاربر پسند و هم بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو انجام دهد.

فرآیند تحقیق کلمات کلیدی، جدایی ناپذیر از یک استراتژی سئو قوی، شامل درک زبان مخاطب، رفتارهای جستجوی آنها و نوع سؤالاتی است که می پرسند. ابزارهای سئو مانند برنامه‌ریز کلمات کلیدی گوگل یا SEMrush در اینجا به کار می‌روند و به شما کمک می‌کنند کلمات کلیدی پرحجمی را شناسایی کنید که با محتوای شما هماهنگ هستند اما با رقابت کم روبرو هستند.

شما باید ترکیبی از کلیدواژه‌های «سر» (عمومی‌تر، رقابت بالا) و کلیدواژه‌های «دم بلند» (مشخص‌تر، رقابت پایین‌تر) را برای رویکردی جامع هدف قرار دهید. در حالی که این فرآیند ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد، با گذشت زمان به بخشی ارگانیک از فرآیند تولید محتوای شما تبدیل می شود و شما را راهنمایی می کند تا محتوایی ایجاد کنید که نه تنها برای مخاطبان شما جذاب باشد، بلکه معیارهای الگوریتمی موتورهای جستجو را نیز برآورده کند.

2. سئوی درون صفحه

سئو داخلی به شیوه هایی اشاره دارد که مستقیماً در وب سایت شما برای ارتقای جایگاه آن در رتبه بندی جستجو استفاده می شود. این نوع از سئو حول بهینه سازی صفحات منفرد متمرکز شده است و اطمینان حاصل می کند که آنها حداکثر ارزش را برای کاربران ارائه می دهند و در عین حال محتوای خود را به طور مؤثر به موتورهای جستجو منتقل می کنند. مهم‌تر از همه، سئوی درون صفحه هم به محتوای یک صفحه و هم به کد منبع HTML مربوط می‌شود که هر دو را می‌توان برای تشخیص موتور جستجو بهینه کرد.

یکی از جنبه های کلیدی SEO On-Page شامل بهینه سازی عناصری مانند برچسب عنوان است که به عنوان عنوان قابل کلیک در نتایج جستجو ظاهر می شود و توضیحات متا که خلاصه ای کوتاه از محتوای صفحه شما را ارائه می دهد.

هر دوی این عناصر باید قانع کننده باشند و به طور دقیق محتوای صفحه شما را نشان دهند. علاوه بر این، ساختار URL باید ساده و توصیفی باشد، در حالی که متن جایگزین برای تصاویر باید استفاده شود تا صفحه شما در دسترس تر باشد و زمینه بیشتری برای موتورهای جستجو فراهم کند. جنبه های دیگر عبارتند از اطمینان از کیفیت بالا، آموزنده و مرتبط بودن محتوا، و شامل پیوندهای داخلی (پیوند دادن به محتوای خود) و پیوندهای خارجی (پیوند به سایر وب سایت های با کیفیت بالا و معتبر).

در نهایت، هدف SEO On-Page صحبت کردن به زبان موتورهای جستجو بدون به خطر انداختن تجربه کاربر است، بنابراین یک سناریوی برد-برد برای همه طرف‌های درگیر ایجاد می‌کند.

3. سئوی خارج از صفحه

سئو خارجی به اقداماتی اشاره دارد که خارج از وب سایت شما انجام می شود تا بر رتبه جستجوی آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) تأثیر بگذارد. این استراتژی حول محور بهبود درک کاربران و موتورهای جستجو نسبت به وب سایت شما از نظر ارتباط، قابل اعتماد بودن، محبوبیت و اعتبار است. اقدامی که بیشتر با سئوی خارج از صفحه مرتبط است، ایجاد بک لینک است، به این معنی که از وب سایت های دیگر که به وب سایت شما هدایت می شود، هایپرلینک دریافت کنید.

منطق پشت لینک‌ها شبیه به سیستم رای‌گیری است: هر چه وب‌سایت‌های باکیفیت بیشتر با پیوند دادن به سایت شما به شما رای دهند، اعتبار بیشتری در چشم موتورهای جستجو کسب می‌کنید. اگرچه همه بک لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند.

یک لینک از یک سایت معتبر و با اعتبار بالا وزن بیشتری نسبت به یک سایت کمتر شناخته شده دارد. این بک لینک های با کیفیت به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما ارزشمند و قابل اعتماد است و به بهبود رتبه سایت شما کمک می کند. با این حال، سئوی خارج از صفحه تنها به بک لینک ها محدود نمی شود. همچنین شامل روش‌های تبلیغاتی مانند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و ارتباط با اینفلوئنسرها است که هر دو می‌توانند ترافیک ایجاد کنند و شهرت آنلاین شما را افزایش دهند. در اصل، سئوی خارج از صفحه تصویری از درک جهان از وب‌سایت شما ترسیم می‌کند و اجرای استراتژی‌های مؤثر می‌تواند به طور قابل‌توجهی دید آنلاین شما را تقویت کند.

4. سئو فنی

سئو تکنیکال، همانطور که از نام آن پیداست، بر پارامترهای فنی که بر رتبه یک وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو تأثیر می گذارد، تمرکز دارد. هدف این بُعد سئو بهبود زیرساخت وب سایت شماست و اطمینان حاصل می کند که عنکبوت های موتورهای جستجو به راحتی می توانند سایت شما را بخزند و فهرست کنند. در حالی که مستقیماً با محتوای سایت سروکار ندارد، راه را برای موتورهای جستجو برای دسترسی، تفسیر و فهرست‌بندی سایت بدون هیچ مشکلی هموار می‌کند.

جنبه های کلیدی سئوی فنی شامل سرعت وب سایت، سازگاری با موبایل، معماری سایت و امنیت است. سرعت بسیار مهم است زیرا یک سایت با بارگذاری کند می تواند کاربران را ناامید کند و منجر به نرخ پرش بالاتر شود که می تواند بر رتبه سایت شما تأثیر منفی بگذارد. به طور مشابه، با افزایش جستجوی موبایل، اطمینان از سازگاری سایت شما با موبایل برای دستیابی به مخاطبان بیشتر ضروری است.

معماری سایت، که به نحوه ساختار سایت شما اشاره دارد، بر خزیدن آن تأثیر می گذارد. هرچه حرکت عنکبوت های موتورهای جستجو آسان تر باشد، شانس شما برای رتبه بالاتر بیشتر است. در نهایت، امنیت یک نگرانی مهم برای کاربران و موتورهای جستجو است. داشتن یک سایت با امنیت SSL (HTTPS) نه تنها می تواند از داده های کاربران شما محافظت کند، بلکه می تواند امتیاز کمی در رتبه بندی شما ایجاد کند. در اصل، سئوی فنی زمینه را برای موتورهای جستجو فراهم می کند تا سایت شما را به طور موثر بخوانند و در نهایت منجر به دید بهتر و رتبه بالاتر می شود.

سئو سایت دارکوب

هنر سئو

در حالی که علم سئو به شدت بر درک الگوریتم ها و اجرای تغییرات فنی تکیه دارد، هنر شکل دادن به استراتژی سئو شما وجود دارد.

1. محتوا پادشاه است

عبارت “محتوا پادشاه است” یک ضرب المثل قدیمی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است و دلیل خوبی هم دارد. در زمینه سئو، بر نقش محوری محتوای با کیفیت بالا، مرتبط و جذاب در کسب رتبه‌بندی مطلوب در موتورهای جستجو تاکید می‌کند. ادعا در اینجا این است که مهم نیست چقدر کلمات کلیدی یا جنبه های فنی وب سایت خود را بهینه کرده اید، بدون بازاریابی محتوا، تلاش های سئو شما ممکن است نتایج مطلوب را به همراه نداشته باشد.

محتوای با کیفیت بالا به طور طبیعی بازدیدکنندگان را به وب سایت شما می کشاند، آنها را درگیر می کند، و آنها را تشویق می کند تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند یا به آن پیوند دهند، در نتیجه ترافیک ارگانیک ایجاد می کند و اعتبار سایت شما را افزایش می دهد. به سؤالات کاربران به طور مؤثر پاسخ می دهد و به آنها ارزش می دهد، خواه در قالب اطلاعات، سرگرمی یا راه حل مشکلات باشد. علاوه بر این، به طور مداوم سیگنال های محتوای تازه و به روز شده را برای موتورهای جستجو تولید کنید که سایت شما فعال و مرتبط است و به بهبود رتبه بندی کمک می کند.

اما این فقط در مورد کمیت نیست؛ منحصر به فرد بودن محتوا نیز مهم است. هدف موتورهای جستجو این است که مرتبط ترین نتایج را برای پرس و جو به کاربران ارائه دهند. بنابراین، محتوایی که اصیل است، به خوبی تحقیق شده است و دیدگاه منحصر به فردی ارائه می دهد، به احتمال زیاد در رتبه بندی موتورهای جستجو برجسته می شود و عملکرد خوبی دارد. در اصل، «محتوا پادشاه است» بر عنصر انسانی در معادله سئو تأکید می‌کند و به ما یادآوری می‌کند که در نهایت، محتوای ما باید با کاربران طنین‌اندازی کند، به سؤالات آنها پاسخ دهد و به تجربه آنلاین آنها ارزش بیافزاید.

2. تجربه کاربری (UX)

تجربه کاربری (UX) در حوزه سئو به تجربه کلی کاربر هنگام تعامل با یک وب سایت، از جمله سهولت استفاده، ارزش محتوا، و قابلیت ناوبری آن و سایر جنبه ها اشاره دارد. تجربه کاربری مثبت برای سئوی موفق ضروری است، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل به تدریج الگوریتم های خود را برای اولویت بندی سایت هایی که UX با کیفیت بالا ارائه می دهند، تقویت می کنند. سایت‌هایی که UX برتر ارائه می‌دهند معمولاً تعامل کاربر بالاتر، زمان ماندگاری طولانی‌تر و نرخ پرش پایین‌تر را مشاهده می‌کنند که همگی می‌توانند به بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو کمک کنند.

یکی از اجزای اصلی UX طراحی وب سایت است. یک طراحی تمیز، از نظر بصری جذاب و بصری می تواند کاربران را تشویق کند که بیشتر بمانند و صفحات بیشتری را کاوش کنند. سرعت سایت یکی دیگر از عوامل مهم است، زیرا کاربران بیشتر احتمال دارد صفحه ای را که بارگذاری آن بیش از حد طول می کشد رها کنند. به همین ترتیب، با افزایش استفاده از تلفن همراه، یک سایت سازگار با موبایل برای پاسخگویی به مخاطبان بیشتر ضروری است.

سایر عناصری که UX را بهبود می بخشند عبارتند از ناوبری با کاربری آسان، محتوای قابل خواندن، عناصر تعاملی و اطمینان از ایمن بودن وب سایت. در پایان، تمرکز بر UX در استراتژی سئو به معنای اولویت‌بندی نیازهای کاربران است که می‌تواند منجر به افزایش رضایت کاربر و رتبه‌بندی موتورهای جستجو شود.

3. استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک

استفاده از کلمات کلیدی استراتژیک بخشی جدایی ناپذیر از یک استراتژی جامع سئو است. اساساً، دانستن اینکه کدام کلمات کلیدی را باید هدف قرار دهید، چند وقت یکبار از آنها استفاده کنید و کجا آنها را در محتوای خود قرار دهید تا برای موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان قابل کشف باشد، است. استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی فراتر از استفاده از آنها در سراسر محتوای شماست. این شامل ادغام آنها به طور طبیعی و متنی در محتوای شما برای افزایش ارتباط آن بدون ایجاد اختلال در تجربه خواندن است.

همانطور که قبلا ذکر شد، اولین گام، تحقیق موثر در مورد کلمات کلیدی است، شناسایی کلمات کلیدی که احتمالاً مخاطبان هدف شما هنگام جستجوی محتوایی مانند شما از آنها استفاده می کنند. ترکیبی از کلیدواژه‌های کوتاه و دم بلند می‌تواند به مخاطبان گسترده‌تری کمک کند.

اما فقط داشتن کلمات کلیدی مناسب کافی نیست. قرار دادن نیز مهم است موتورهای جستجو تمایل دارند ابتدای محتوای شما را اولویت بندی کنند، بنابراین قرار دادن کلمه کلیدی اصلی خود در عنوان، در ابتدای مطالب و در توضیحات متا می تواند دید محتوای شما را افزایش دهد.

با این حال، از «پر کردن کلمات کلیدی» اجتناب کنید. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می تواند منجر به جریمه شود زیرا موتورهای جستجو آن را یک عمل دستکاری می دانند. درعوض، با استفاده از مترادف ها و اصطلاحات مرتبط، تعادل را هدف قرار دهید تا محتوای غنی و جذابی ایجاد کنید که هم برای مخاطبان و هم برای موتورهای جستجوی شما مفید باشد. برای خدمات سئو سایت خود می توانید از مشاوره رایگان سئو دارکوب استفاده کنید.

ازدواج علم و هنر

سئوی موثر جایی است که دقت علم و خلاقیت هنر به هم می رسند. “علم” تضمین می کند که وب سایت شما به دستورالعمل های الگوریتمی پایبند است، در حالی که “هنر” به دنبال ارائه محتوایی است که با انسان ها طنین انداز شود، نه فقط ربات های موتور جستجو. هدف نهایی ایجاد سایتی است که تجربه کاربری استثنایی را ارائه دهد و محتوای ارزشمند را در عین رعایت جنبه های فنی سئو ارائه دهد.

ایجاد این تعادل ظریف کلید موفقیت است. این شامل یادگیری مستمر، به‌روز ماندن با الگوریتم‌های در حال تکامل و مهم‌تر از همه، نگه داشتن کاربر نهایی در خط مقدم استراتژی شما است. هنگامی که فرآیند رمزگشایی آغاز می شود، سئو از یک مخفف ترسناک به یک متحد قدرتمند در ایجاد یک حضور آنلاین موفق تبدیل می شود.

اگر از پیچیدگی های سئو محلی غرق شده اید یا وقت کافی برای بهینه سازی حضور آنلاین خود را ندارید، دارکوب اینجاست تا به شما کمک کند. ما مهارت فنی را با رویکردی خلاقانه در سئو با هوش مصنوعی ترکیب می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که وب‌سایت شما نه تنها برای موتورهای جستجو مناسب است، بلکه برای کاربران شما نیز ارزش ارائه می‌کند. امروز یک مشاوره رایگان با ما برنامه ریزی کنید، و بیایید شروع کنیم تا وب سایت شما را به بهترین عملکرد در رتبه بندی موتورهای جستجو تبدیل کنیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته