انجام سئو با هوش مصنوعی

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
انجام سئو با هوش مصنوعی

با وجود اینترنت شاید دیگر دنیا چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد. دنیای شگفت‌انگیز اینترنت، نه تنها بر زندگی و ارتباطات ما تاثیر گذاشته است، بلکه توانسته استراتژی کسب و کارها را نیز تغییر دهد. وجود اینترنت و طراحی وب سایت، منجر به رشد تجارت‌ها می‌شود. در دنیای امروز وجود یک وب سایت برای کسب و کار از اهمیت بسیاری برخوردار است، علاوه بر اینکه اعتبار کسب و کار را بهبود می‌بخشد، برند شما را به دنیا معرفی می‌کند، منجر به افزایش فروش و خدمات می‌شود و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کنید. اما هر نوع وب سایتی نمی‌تواند منجر به موفقیت کسب و کارها شود. سئو، یکی از راهکارهای ارتقاء سایت است تا با جذب ترافیک بتوانید با کاربران بیشتری در ارتباط باشید.

اهمیت سئو برای وب سایت

استراتژی خدمات سئو می‌تواند وب سایت شما را بهبود بخشیده و منجر به رونق کسب و کار شما شود. سئو که به معنای بهینه‌سازی موتور جستجو است، با تمرکز بر کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت، کمک می‌کند موتورهای جستجو در معرفی سایت شما به کاربران موفق عمل کند. بنابراین می‌توان گفت هدف اصلی از انجام سئو، ایجاد ترافیک ارگانیک در سایت است. به این معنا که جستجوگران از طریق موتورهای جستجو به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. کسانی که سئو را برای سایت خود مهم نمی‌دانند قطعاً فضای کسب و کار را در اختیار رقبای خود قرار می‌دهند.

گرچه انجام تمام مراحل سئو برای سایت کار چندان آسانی نیست و افراد متخصص در این زمینه باید این خدمات را ارائه دهند، اما با پیدایش هوش مصنوعی انجام سئو برای همه افراد نیز امکان‌پذیر شده است که در ادامه این موضوع را بیشتر توضیح خواهیم داد.

اهمیت هوش مصنوعی برای سئو

هوش مصنوعی مجموعه‌ای از فناوری‌ها است که رد پای آن را امروزه در تمام زمینه‌ها می‌توان مشاهده کرد. با نوآوری‌ها و پردازش‌ها هوش مصنوعی هر چه سریع‌تر در حال رشد است. دسترسی به گنجینه‌ای از اطلاعات از طریق هوش مصنوعی، امروزه برای بسیاری از کسب و کارها یک موهبت بزرگ به شمار می‌آید. هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار امیدوار کننده، کسب و کارها را رونق بخشیده و منجر به رقابت بیشتر شده است. می‌توان گفت هوش مصنوعی به عنوان یکی از اولویت‌های استراتژیک برای بقای یک کسب و کار در آینده قرار خواهد گرفت.

ماشین لرنینگ (machine learning)، دیپ لرنینگ (deep learning)، فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) و بینایی کامپیوتر (computer vision) از جمله بخش‌های هوش مصنوعی هستند که در نتیجه کار موثر هستند. در سئو سایت، هوش مصنوعی ورود پیدا کرده است و در بخش‌های مختلف می‌توان آن را اعمال کرد. دقت داشته باشید اگر آموزش سئو را دریافت نکنید و با مسائل سئو آشنا نباشید ابزارهای هوش مصنوعی نمی‌توانند برای شما مفید باشند.

مزیت استفاده از هوش مصنوعی برای سئو

هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرتمند راهکارهای مفیدی را برای کسانی که خدمات وب سایت را ارائه می‌دهند، معرفی می‌کند. هوش مصنوعی را می‌توان برای بسیاری از وظایف از جمله پیدا کردن کلمات کلیدی، تولید محتوای منحصر به فرد، افزایش سرعت بارگذاری، برطرف کردن مشکلات فنی سایت، رصد رتبه سایت، رصد رتبه سایت رقیب استفاده کرد. بهبود هر یک از موارد منجر به افزایش ترافیک سایت و در نتیجه دیده شدن سایت می‌شود. از دیگر مزیت‌ها می‌توان به تجزیه و تحلیل ترافیک و عملکرد وب سایت اشاره کرد. البته هوش مصنوعی همیشه با مزیت همراه نبوده است و معایبی نیز دارد.

معایب استفاده از هوش مصنوعی برای سئو

معایب استفاده از هوش مصنوعی برای سئو

در کنار مزیت‌هایی که سئو با هوش مصنوعی دارد، توصیه می‌شود از هوش مصنوعی به عنوان مکمل استراتژی سئو استفاده کنید و هرگز هوش مصنوعی را جایگزین سئو نکنید. گرچه هوش مصنوعی می‌تواند یک ابزار قدرتمند باشد و استفاده از آن منجر به صرفه‌جویی در زمان و تلاش شما شود، اما معایبی نیز دارد. برای استفاده از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی برای انجام سئو، با توجه به ویژگی‌ها و عملکردهایی که دارند، باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. برای کسانی که با دنیای هوش مصنوعی آشنا نیستند، استفاده از این ابزار می‌تواند کمی دشوار باشد. نمی‌توان به نتایج به دست آمده از هوش مصنوعی اطمینان کامل داشت، در بسیاری از موارد باید نتایج هوش مصنوعی مجدداً مورد ارزیابی قرار بگیرند.

سئو مبتنی بر هوش مصنوعی

کسانی که در حوزه سئو فعالیت می‌کنند، می‌دانند که در بسیاری از مواقع برخی از مراحل بسیار چالش برانگیز هستند. اما با آمدن هوش مصنوعی بسیاری از چالش‌ها از بین رفته است و سئو در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. سئو مبتنی بر هوش مصنوعی، از ابزارهایی استفاده می‌کند که کلمات کلیدی را پیدا، تولید محتوا را انجام و عملکرد سایت را تجزیه و تحلیل می‌کند. آسان‌تر شدن انجام مراحل، عدم خطای انسانی، دقت و سرعت بالا در انجام مراحل را در سئو هوش مصنوعی تجربه خواهید کرد.

هوش مصنوعی و کلمات کلیدی

برای ایجاد ترافیک وب سایت باید سئو سایت را انجام دهید، کلمات کلیدی جزو مواردی هستند که سئو را هدایت می‌کنند. قطعاً پیدا کردن کلمات کلیدی بسیار چالش برانگیز است، چرا که نمی‌توانید ذهن همه افراد را بخوانید. قطعاً برای رسیدن به کلمات کلیدی موثر باید تحقیقات وسیعی انجام دهید.

ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند آنالیز کلمات کلیدی مورد نظر را برای شما آسان‌تر و موثرتر انجام دهند. زمانی که موضوع محتوای شما مشخص شد، در ابزار هوش مصنوعی سوالی را مرتبط با موضوع محتوا بیان کنید، تا به کلمات کلیدی مورد نظر دست پیدا کنید. زمانی که سوالات جزئی‌تر باشد، کلمات کلیدی مهمتری دریافت می‌کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای پیدا کردن کلمات کلیدی، تحلیل‌هایی را انجام می‌دهند که بسیار وسیع است. از طریق الگوریتم‌هایی که در این ابزارها وجود دارد، میلیون‌ها سایت مورد بررسی قرار گرفته و گزارشی از جستجو را به شما ارائه می‌دهند. نه تنها می‌توانید به کلمات کلیدی مرتبط دسترسی پیدا کنید، بلکه می‌توانید برای تولید محتوا به موضوعات جدیدی دست پیدا کنید و از میزان رتبه رقبا نیز مطلع شوید.

هر یک از ابزارهای هوش مصنوعی دارای قابلیت‌هایی هستند که برای رسیدن به کلمات کلیدی می‌توانند مفید واقع شوند. برخی از ابزارها رایگان هستند و می‏توانید سئو رایگان انجام دهید و برخی پرداختی هستند، کلمات کلیدی می‌توانند بر اساس جستجوی کم، جستجوی زیاد، حجم جستجو، رقابت یا ارتباط ارائه شوند.

هوش مصنوعی از طریق پردازش زبان طبیعی (NLP)، تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی و عبارات را انجام می‌دهد. این تجزیه و تحلیل برای شناسایی کلمات کلیدی نوظهور و رفتار کاربر در آینده نیز مفید خواهد بود.

استفاده از هوش مصنوعی برای یافتن کلمات کلیدی فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با دنیایی از کلمات که ممکن است رقبای شما اطلاعی از آن‌ها ندارند، روبه رو شوید. پیدا کردن این نوع کلمات خاص به صورت دستی مستلزم زمان، تلاش و خلاقیت بسیار است.

هوش مصنوعی و تولید محتوا

هوش مصنوعی و تولید محتوا

یکی از ارکان اصلی و مهم برای سئو، تولید محتوا است. اگر می‌خواهید در تولید محتوا موفق شوید، باید یک محتوای کاملاً بهینه را در سایت بارگذاری کنید. قطعاً باید ابتدا کلمات کلیدی و موضوعات مرتبط را پیدا کرده و از پیرامون محتواها، یک محتوای جدید را تولید کنید. این روش تولید محتوا نیاز به زمان زیادی خواهد داشت. اما یک راه بهتر و آسان‌تر برای رسیدن به این هدف، استفاده از سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی است. ابزار هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد که مرتبط‌ترین موضوعات و کلمات کلیدی را برای محتوای خود دریافت کنید. اگر به دنبال پاسخ سوال، آیا محتوای به دست آمده از هوش مصنوعی مناسب است یا خیر؟ در پاسخ کوتاه می‌توانیم بگوییم، بله.

نحوه تولید محتوا با هوش مصنوعی

کسانی که در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، کسانی که برای سایت‌ها تولید محتوا انجام می‌دهند، ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا برای آن‌ها بسیار کاربردی خواهد بود. دسترسی سریع به متن، متن کوتاه، مختصر و جذاب از اهمیت استفاده از هوش مصنوعی است.

قطعاً تولید محتوا توسط هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید کنندگان محتوا در این زمینه موثر واقع شود، چرا که بسیاری از عملکردها به صورت خودکار انجام می‌شوند. تنها کافیست با ارائه کلمات کلیدی یا عبارات مهم، هوش مصنوعی را از هدف خود آگاه کنید. هوش مصنوعی بعد از دریافت اطلاعات از سوی شما و در نظر گرفتن علایق کاربران، محتوا را تولید می‌کند. هر یک از ابزارها دارای قالب‌هایی هستند که می‌توان برای آن‌ها عناوین و زیر عنوان‌ها را کاملاً مشخص کرد. از این طریق محتوایی تولید می‌شود که کاملا شخصی‌سازی شده است.

مزیت استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا

ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا ابزارهای نوآورانه‌ای هستند که از الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای ایجاد محتوای با کیفیت استفاده می‌کنند. این ابزارها به نویسنده کمک می‌کنند تا در بخش‌های مختلف یک محتوا از جمله دستور زبان، سبک، استفاده از لغات و بسیاری دیگر بهتر عمل کند. برخی از ابزارها این قابلیت را دارند که محتوای تولید شده شما را تحلیل کرده و آن را بهبود ببخشند.

از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا می‌توان به ایجاد جرقه جهت خلاقیت برای تولید محتوا اشاره کرد. به جایی آنکه ساعت‌ها، فکرهای طولانی در خصوص ایده برای محتوای جذاب داشته باشید، هوش مصنوعی می‌تواند در چند ثانیه ایده‌های خوبی را برای تولید محتوا ارائه دهد.

تولید محتوا برای سایت شبکه‌های اجتماعی را می‌توانید از طریق ابزارهای هوش مصنوعی با شخصی‌سازی سریع‌تر آماده کنید.

نکات مهم استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا

قبل از استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا، باید با عملکردها و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید. دقت داشته باشید ممکن است در این مسیر با چالش‌هایی روبرو شوید، عدم دقت در تولید محتوا در ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارد. برای تولید محتوا هرگز نباید به تاریخ‌ها، اعداد و ارقام اطمینان پیدا کنید، توصیه می‌شود هر یک از آن‌ها را از منابع معتبر مورد بررسی قرار دهید. قطعاً هوش مصنوعی نمی‌تواند محتوای توهین‌آمیز و یا ساختار نادرست را تشخیص دهد، بنابراین باید محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار دهید. ویرایش و بررسی متن تولید شده توسط هوش مصنوعی باید با دقت بالا کاملا بررسی و ارزیابی شود.

هوش مصنوعی و تولید محتوای تصویری

هوش مصنوعی و تولید محتوای تصویری

تولید محتوا در سایت می‌تواند از طریق تصاویر باشد. قطعاً در دنیای دیجیتال محتوای تصویری برای جلب مخاطب و افزایش تجربه کاربری بسیار اهمیت دارد. از آنجا که بهینه‌سازی تصاویر برای سئو کار آسانی نخواهد بود، هوش مصنوعی تا حدود زیادی توانسته در این زمینه موفق عمل کند. بهینه‌سازی تصویر از طریق ابزارهای هوش مصنوعی به کسب و کارها کمک کرده است تا رتبه سایت خود را از طریق موتورهای جستجو بالاتر ببرند. تغییراتی که در تصاویر از طریق ابزارهای هوش مصنوعی انجام می‌شود، برای سئو و بهینه‌سازی وب سایت بسیار مفید است.

در ابتدا شما باید ابزار هوش مصنوعی مناسب را برای ایجاد تصاویر با کیفیت انتخاب کنید. هرچه ابزار هوش مصنوعی پیشرفته‌تر باشد می‌تواند در بهبود تصاویر تاثیر بیشتری داشته باشد، در نتیجه سایت بهینه شده و رتبه سئو سایت افزایش پیدا می‌کند. از طریق الگوریتم‌های پیشرفته می‌تواند تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و از نظر رنگ، حجم تصویر، کیفیت تصویر و سایر موارد، آن‌ها را بهینه کرده تا در موتورهای جستجو دیده شده و با سرعت بالایی در سایت بارگذاری شوند. از طریق ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانید جذاب‌ترین و جالب‌ترین تصاویر مرتبط با سایت خود را تولید کنید.

هوش مصنوعی و تولید محتوای ویدئویی

یکی از انواع تولید محتوا برای سایت‌ها می‌تواند از طریق ویدئو باشد. از آنجا که بخشی از ترافیک سایت‌ها مربوط به بازدید از ویدیوها است، قطعاً وجود ویدئو در بهینه‌سازی رتبه سایت بسیار تاثیرگذار است. اما از آنجا که تولید محتوای ویدیویی به صورت سنتی نیاز به زمان و هزینه بسیاری دارد، از طریق هوش مصنوعی می‌توانید ویدیوهای با کیفیتی را تولید کنید.

از مهمترین مزیت استفاده از هوش مصنوعی برای تولید ویدئو می‌توان به کیفیت بالا اشاره کرد. همچنین تولید محتوای ویدیویی با زیرنویس متن باعث بازدید بیشتر از ویدئو می‌شود. ابزارهای بسیاری برای محتوای تولید محتوای ویدیویی وجود دارد که هر یک با قابلیت‌هایی که دارند می‌توانند در کیفیت خروجی متفاوت عمل کنند. پس از اینکه موضوع خود را برای ساخت ویدیو مشخص کردید، ابزار هوش مصنوعی مرتبط با آن را جستجو کرده، سپس از طریق ابزار مورد نظر تصاویر و ویدیوهای مرتبط از سایر منابع جمع آوری می‌شوند. این ابزارها این قابلیت را دارند که ویدیو را تدوین کرده، افکت‌هایی را به آن اضافه و برش‌هایی را انجام دهند. در انتها با افزودن صدا و موسیقی، ویدیو تکمیل می‌شود. قبل از انتشار ویدئو توصیه می‌شود فایل نهایی را کاملاً بررسی کنید تا با اهداف شما مرتبط باشد.

هوش مصنوعی و جستجوی صوتی

بسیاری از افراد به صورت صوتی به دنبال جستجوی مطالب مورد نیاز خود هستند. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند از طریق صوتی نیز پاسخگوی سوالات شما باشند. این ابزارها می‌توانند زبان طبیعی را درک کرده و محتوا را مانند زبان انسان تجزیه و تحلیل کنند. این ابزارها به وب سایت کمک کنند تا محتوا را از طریق کلمات کلیدی به صورت صوتی جستجو کنند.

هوش مصنوعی و ساخت بک لینک

اگر می‌خواهید در استراتژی بازاریابی خود سئو را در نظر بگیرید، باید به بک لینک‌ها نیز توجه داشته باشید. برای جستجوی بک لینک‌ها باید انرژی و زمان زیادی را صرف کنید تا یک نتیجه مورد دلخواه خود را به دست آورید. هوش مصنوعی در این بخش نیز رد پای خود را به جا گذاشته است و می‌توانید برای لینک‌سازی و یا استراتژی در بک لینک از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید بک لینک در یک صفحه وب سایت به این معنا است که کاربر را به صفحات دیگر هدایت می‌کند. بک لینک می‌تواند در سئو بسیار تاثیرگذار باشد، چرا که نشانه اعتبار و اعتماد وب سایت است. موتورهای جستجو از طریق این اعتبار و اعتماد می‌توانند رتبه سایت را ارتقا ببخشند.

زمانی که ابزار هوش مصنوعی مناسب را انتخاب کردید، با وارد کردن کمی اطلاعات، ابزار هوش مصنوعی را آگاه می‌کنید که به دنبال کدام محتواها هستید. در فاصله کوتاه ابزارها می‌توانند وب سایت‌های مرتبط با نیاز شما را شناسایی کنند، پس از انتخاب سایت‌های مورد علاقه خود می‌توانید با سایت مورد نظر وارد گفتگو شوید.

هوش مصنوعی و تجربه کاربری

حیات یک وب سایت به تجربه کاربری بستگی دارد. میزان تعامل یک کاربر با یک وب سایت تجربه کاربری نامیده می‌شود. زمانی که کاربر به وب سایت مراجعه می‌کند، اگر با مطالب مرتبط روبرو شود، اگر ساختار وب سایت مناسب باشد، اگر ناوبری آسانی داشته باشد، اگر بارگذاری‌ها سریع انجام شود و البته اگر وب سایت با تلفن همراه سازگاری داشته باشد، کاربر تجربه خوبی از ماندن در وب سایت شما به دست می‌آورد که این موضوع منجر به افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می‌شود. برخی از ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند تجربه کاربری وب سایت شما را ارتقا ببخشند.

سایت هوش مصنوعی چیست؟

سایت هوش مصنوعی چیست؟ اگر قصد ایجاد یک وب سایت را دارید، اما نمی‌دانید از کجا آغاز کنید، ایجاد وب سایت از طریق هوش مصنوعی می‌تواند یکی از راه حل‌های مفید باشد. ابزارهای هوش مصنوعی این امکان را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند تا بتوانند وب سایت‌های خیره کننده، حرفه‌ای و بدون نیاز به دانش کدنویسی را به راحتی ایجاد کنند. سایت‌های هوش مصنوعی که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند، دارای الگوریتم‌های کامپیوتری هستند که بدون نیاز به کدنویسی و طراحی دستی، طراحی صفحات وب را انجام می‌دهند. سایت‌های هوش مصنوعی شخصی‌تر، متناسب با نیازها و ترجیحات فردی هستند.

از مهم‌ترین مزیت این وب سایت‌ها می‌توان به بهینه‌سازی خودکار اشاره کرد، به این معنا که رفتار کاربر و داده‌های تحلیلی را در زمان‌های مختلف نظارت می‌کند و بر اساس بازخورد و ترجیحات کاربر، تنظیماتی را در وب سایت لحاظ می‌کند. بنابراین می‌توان گفت بهبود مداوم تجربه کاربری از دلایل استقبال هوش مصنوعی برای ایجاد سایت است، کاهش هزینه برای توسعه وب سایت و صرفه جویی در زمان از دیگر مزیت‌های سایت هوش مصنوعی است. تولید محتوا از طریق هوش مصنوعی می‌تواند مناسب باشد، اما زمانی هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند شناخته شود که نحوه استفاده از آن را بدانید.

سایت هوش مصنوعی فارسی

با توجه به اهمیت هوش مصنوعی در تمام زمینه‌ها، بسیاری از متخصصین ایرانی در این حوزه نیز سایت‌های هوش مصنوعی فارسی را طراحی و اجرا کرده اند. هر یک از این سایت‌ها با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، می‌توانند برای بهینه‌سازی سایت و ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل موثر واقع شوند. از سایت هوش مصنوعی فارسی می‌توان به سایت آرنگ، سایت هیوا، سایت نویسه و ده‌ها سایت دیگر اشاره کرد. هر یک با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، می‌توانند محتوای متنی شما را مورد ارزیابی قرار داده و اشکالات نگارشی، املایی، معنایی و سایر ویرایش‌ها را بر روی متون خود انجام دهید.

تولید محتوا با هوش مصنوعی فارسی

در کنار سایت‌های ایرانی، می‌توان به سایت‌های خارجی اشاره کرد که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند. این سایت‌ها با طراحی ساده شرایط استفاده را برای کاربر ایرانی آسان‌تر کرده اند. بنابراین شما می‌توانید تولید محتوا با هوش مصنوعی فارسی را از طریق سایت‌های هم ایرانی و هم خارجی به راحتی انجام دهید. از سایت مهم در این زمینه که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به Chat GPT، Bing، Aval، Midjourney، Divi، Aipaa و ده‌ها سایت دیگر اشاره کرد. با در نظر گرفتن تمام نکات می‌توانید از طریق سایت هوش مصنوعی سئو داخلی و سئو خارجی سایت خود را بهبود بخشیده و رتبه سایت خود را در گوگل ارتقا ببخشید.

Content AI در سئو

هوش مصنوعی به وردپرس نیز راه پیدا کرده است. افزونه‌ای در وردپرس وجود دارد که می‌تواند در تولید محتوای بهینه به شما کمک بسیاری کند. در وردپرس افزونه‌ای به نام رنک مث وجود دارد، در این افزونه بخشی به نام Content AI وجود دارد که می‌تواند برای شما تولید محتوا انجام دهد. الگوریتم این افزونه به این صورت است که بر اساس داده‌هایی که در سایت وجود دارد، محتوای مناسب را تولید می‌کند. توجه داشته باشید هوش مصنوعی نمی‌تواند جای مهارت و خلاقیت انسانی را بگیرد و نباید از هوش مصنوعی به عنوان جایگزین استفاده کرد، بلکه باید در کنار فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، از هوش مصنوعی نیز به عنوان یک ابزار مکمل استفاده کنید.

برای استفاده از Content AI در سئو باید وارد داشبورد وردپرس شوید. به تنظیمات رنک مث مراجعه کرده و در میان تب‌ها گزینه Content AI را انتخاب کنید. نحوه استفاده به این صورت است که با وارد کردن کلمات کلیدی مورد نظر خود، می‌توانید به هوش مصنوعی کمک کنید تا محتوای مرتبط را تولید کند. از طریق تنظیمات پیشرفته می‌توانید تعداد کلمات و سبک نوشتاری را نیز مشخص کنید. پس از اینکه سیستم به صورت خودکار محتوا را تولید کرد، باید آن را مورد بررسی قرار داده تا در صورت نیاز ویرایش‌های لازم را بر روی آن اعمال کنید. اینک می‌توانید محتوا را ذخیره کرده و در وب سایت خود منتشر کنید.

سخن پایانی

گرچه در سال‌های گذشته تعداد درصد کمی از افراد از هوش مصنوعی برای سئو استفاده می‌کردند، اما آمارهای جدید حاکی از استفاده گسترده از هوش مصنوعی برای سئو است. شرکت دارکوب در حوزه بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در گوگل فعالیت گسترده دارد و از مزیت هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ و ارتقا کیفیت بهره می‌برد. دارکوب به عنوان شرکت سئو شناخته می‌شود چرا که در حوزه راه اندازی وب سایت همراه با سئو، توانسته به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند. برای ارتقا کسب و کار خود راه‌های بسیاری وجود دارد، از این فرصت استفاده کرده و از کارشناسان متخصص و حرفه‌ای ما در این زمینه مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته