خدمات سئو شامل چه مواردی است

نوشته شده توسط امیر رضا امیری

دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت در کشور می باشد که در حدود 20 سال سابقه در این زمینه دارد. جهت مشاوره سئو کافی است با شماره های موجود در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید. شرکت دارکوب جهت ارائه خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو خود از سئو کاران خبره بهره میگیرد. دارکوب یه عنوان یک شرکت سئو کار از آخرین متد روز جهت انجام فرآیندهای لازم جهت بالا بردن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بهره میگیرد. جهت مطالعه خدمات شرکت دارکوب در زمینه سئو، صفحه تعرفه خدمات سئو را مطالعه نمایید.

خدمات سئو

سئو چیست؟

سئو از کلمه انگلیسی SEO گرفته شده که این کلمه مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد، به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد به مجموعه فرآیندهایی گفته می شود که طی آن سایت برای عبارات کلیدی مورد نظر در صفحات اول گوگل و جایگاه های بالا نمایش داده می شود. در خدمات سئو دو فرآیند اصلی سئو داخل سایت و سئو خارج سایت انجام می گردد که هر یک از آنها فرآیندهای خاص خود را دارد. سئو داخل سایت به مجموعه فرآیندهایی گفته می شود که در وب سایت انجام می گردد و سئو خارج سایت به فرآیندهایی که در خارج از فضای وب سایت انجام می گردد تا وب سایت به بهترین جایگاه ها در گوگل برسد.

شرکت دارکوب یکی از بهترین شرکت های سئو کار در کشور می باشد که از روش های سئو کلاه سفید که روش اصولی انجام سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد استفاده می نماید.

با توجه به اینکه تعداد سایت ها در حال افزایش می باشد رقابت در فضای مجازی بالا گرفته است . بطوری که وب مستران دست به هر کاری می زنند تا رتبه آنها در موتور های جست و جو بهبود یابد. رقابت در اینترنت بین سایت ها بر سر قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جست و جو می باشد . برای قرار گرفتن در صفحه اول موتور جست و جو ترفندهای مختلفی وجود دارد که مطمئن ترین و بهترین آنها سئو سایت است . در همین راستا شرکت های طراحی سایت سئو سایت را در خدمات خود قرار داده اند.

سئو سایت چیست

منظور از SEO سایت بهینه سازی سایت ها برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج موتور جست و جو گوگل می باشد . موتور جست و جو گوگل به دلیل آنکه به حقوق کاربران خود احترام می گذارد همه ساله ، موتور جست و جو محبوب اعلام می شود . یکی کار هایی که گوگل همیشه روی آن پافشاری می کند ، نمایش سایت های باکیفیت و مناسب به کاربران است در حقیقت هر چه سایت ها باکیفیت تر و مناسب تر باشند در جایگاه بهتری قرار خواهند گرفت ، وقتی جایگاه یک سایت در موتور جست و جو مناسب باشد قاعدتا بازدید کننده آن نیز بیشتر خواهد شد . سئو متشکل از تکنیک هایی است که با انجام آنها سایت مورد نظر بهبود می یابد . تکنیک های سئو بیش از 100 فاکتور می باشد ، البته انجام دادن همه آن الزامی نیست . با انجام برخی از تکنیک های مهم سئو می توان از انجام مابقی آنها چشم پوشید زیرا در راستای تکنیک های مهم خود به خود انجام می گیرند . خدمات سئو شامل سئو داخلی on page  و سئو خارجی off page می باشد .

خدمات سئو شامل چه مواردی است

خدمات سئو

همانطور که گفته شد خدمات سئو به دو دسته تقسیم می شود تکنیک هایی که داخل سایت انجام میگیرد و مربوط به محتوا و طراحی سایت است ؛ سئو داخلی و تکنیک هایی که در بیرون سایت انجام می گیرد ؛ سئو خارجی می باشد . وقتی برای سفارش خدمات سئو به یک شرکت طراحی سایت مراجعه نمایید ، ابتدا باید کلمات کلیدی مربوط به سایت را به مشاوران آن شرکت بگویید تا رتبه شما را بر اساس آن کلمات ارزیابی نمایند. سپس به بهینه سازی سایت شما می پردازند . اما خدمات سئو شامل چه مواردی می باشد ؟

خدمات سئو شامل چه مواردی است

پیدا کردن کلمات کلیدی

یکی از نخستین و مهمترین اقداماتی که لازم است در فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت انجام گردد تحقیق کلمات کلیدی می باشد. در حقیقت لازم است حتی قبل از انتخاب نام دامنه وب سایت تحقیق عبارات کلیدی انجام گردد تا انتخاب نامه دامنه، طراحی وب سایت، تولید محتوا و استراتژی سئو بر اساس آن انجام گیرد. انجام درست و اصولی پیدا کردن کلمات کلیدی می تواند باعث موفقیت وب سایت گردد.

بک لینک سازی

مهم ترین فاکتور سئو خارجی سایت بک لینک سازی می باشد . از نظر بازاریابان بک لینک سازی نوعی تبلیغات به شمار می آید بدین صورت که لینک صفحات سایت شما در سایت های معتبر قرار می گیرد و بازدیدکنندگان آن سایت ها از صفحات شما نیز بازدید می کنند . بک لینک سازی روش های مختلفی دارد . برای آنکه بک لینک سازی موثر واقع گردد باید محتوای سایت شما باکیفیت و کامل باشد . اغلب سایت های معتبر حتی در قبال دریافت هزینه بک لینک سازی ، به سایت هایی که محتوای مناسبی ندارند پیوند نمی زنند .کارشناسان سئو لینک صفحات شما را در سایت های معتبر ، انجمن ها و فروم ها قرار می دهند بدین ترتیب سایت شما می تواند بازدیدکننده زیادی را جذب نمایند . به یاد داشته باشید برای بک لینک سازی هیچ گاه از سایت های خرید لینک استفاده نکنید زیرا این راه یکی از ترفندهای سئو منفی است که تاثیر مخربی بر سایت شما خواهد گذاشت .

خدمات سئو شامل چه مواردی است

خرید رپورتاژ

یکی از اقداماتی که در فرآیند بالا آوردن وب سایت در گوگل انجام می گردد خرید رپورتاژ می باشد که به این صورت می باشد که محتوایی تولید می گردد و در سایت های خبری و مرتبط منتشر می گردد. انجام این کار می تواند جدا از ساخت بک لینک به برند سازی سایت کمک نماید. البته حتما لازم است عناوین و محتوایی که برای رپورتاژ در نظر گرفته می شود جذاب باشد تا رپورتاژ تاثیر کافی را داشته باشد.

ریسپانسیو و سازگاری

همانطور که می دانید تعداد کاربران تلفن همراه در حال افزایش می باشد از این رو اکثر کاربران اینترنت از طریق تلفن های همراه خود از سایت ها دیدن می کنند . سایت شما باید با تلفن های همراه سازگار باشد به بیانی دیگر سایت باید ریسپانسیو باشد . وقتی سایت شما ریسپانسو باشد امکان دارد در مرورگرهای تلفن همراه در صفحه اول قرار بگیرد و این نکته بر سئو سایت تاثیر بسیاری خواهد گذاشت . یکی از قابلیت های جدیدی که اخیرا از آن بسیار استفاده می شود طراحی سایت AMP  می باشد . این قابلیت باعث می شود تا سرعت سایت در تلفن های همراه چندین برابر افزایش یابد و این دلیل بر افزایش بازدید کننده است . این فریم ورک باعث بهینه شدن کدهای پر حجم می شود .

خدمات سئو شامل چه مواردی است

سرعت لود سایت

سرعت لود سایت می تواند مهمترین نکته ای باشد که کاربران به آن توجه می کنند . وقتی سایتی در مدتی بیشتر از 5 ثانیه بارگذاری شود بدون شک کاربر آن سایت را ترک خواهد کرد . یکی از کارهایی که در شرکت های طراحی سایت برای سئو سایت انجام می دهند بررسی سرعت لود سایت می باشد . برای آنکه سرعت سایت افزایش یابد باید از فیلم ها و عکس های کم حجم در محتوا استفاده نمود . نرم افزارهایی وجود دارند که حجم تصاویر و ویدئو ها را بدون بی کیفیت کردن ، کاهش می دهند . همچنین استفاده از شبکه توزیع محتوا CDN  باعث می گردد تا سرعت سایت برای هرکدام از کاربران شما در هر نقطه ای افزایش یابد . این شبکه باعث می شود که کاربرانی که از هاست سایت مورد نظر دور می باشند ، محتوای سایت در سرورهای نزدیک به آنها بارگذاری شود. این کار باعث می گردد تا سرعت لود یک سایت به طور چشم گیری افزایش یابد . یکی دیگر از راه هایی که باعث افزایش سرعت یک سایت می شود بهینه سازی کدهای برنامه نویسی و حذف کدهای با حجم بالا است . راه های دیگری نیز برای بالا بردن سرعت سایت وجود دارد مانند استفاده از کش مرورگر و …

خدمات سئو شامل چه مواردی است

بهبود تجربه کاربری UX

کاربر پسند بودن یک سایت نکته ای بسیار مهم می باشد وقتی کاربری از سایت شما رضایت کافی را داشته باشد در پی آن گوگل نیز از سایت شما راضی می شود و امتیاز مثبت می دهد . تجربه کاربری به معنای استفاده آسان از سایت توسط کاربر می باشد . بدین منظور باید تمامی مطالب سایت را دسته بندی نمایید ، حداقل استفاده از پیغام های Popup و المان های گمراه کننده ، ایجاد فهرست برای محتوا و مقالات ،حداقل استفاده از عناصر و المان های گرافیکی ،ایجاد عنصر جست و جو در سایت برای کاربر و …

خدمات سئو شامل چه مواردی است

تولید محتوا

همانطور که می دانید کاربران اینترنت برای دیدن محتوای سایت به آن مراجعه می نمایند . پس اگر سایتی محتوای مناسب نداشته باشد کاربر به سرعت آن سایت را ترک خواهد کرد و این امتیازی منفی از سوی گوگل را در پی دارد. تولید محتوا نیز امری بسیار مهم می باشد . محتوای سایت باید مفید و کامل و مناسب درج گردد تا کاربر بعد از دیدنش آن را به اشتراک بگذارد . بدین ترتیب بازدید کننده سایت شما افزایش می یابد . محتوای سایت باید با موضوع سایت مرتبط باشد . هر چه مقاله های شما بیشتر باشد تاثیر آن بیشتر خواهد بود حداقل محتوای سایت 700 کلمه باید باشد . بهتر است در محتوای سایت از لینک های خارجی و لینک های داخلی استفاده نمایید ، لینک های خارجی از سایت های معتبر برای سایت ها بسیار مفید می باشند .استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به متن و در جای مناسب ، برای سئو سایت بسیار موثر می بشد . در عنوان مقالات نیز باید کلمات کلیدی وجود داشته باشد .به یاد داشته باشید که محتوای شما تکراری و کپی شده از سایت های دیگر نباشد . خزنده های گوگل به سرعت این عمل را تشخیص خواهند داد و در صورت تکرار سایت شما را جریمه خواهند کرد .

خدمات سئو شامل چه مواردی است

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

با بوجود آمدن شبکه های اجتماعی ، طی تجربیات بدست آمده می توان گفت شبکه های اجتماعی نیز تاثیر مثبتی بر سئو سایت می گذارند گرچه از تکنیک های سئو نیستند اما بطور غیر مستقیم بر سئو سایت تاثیر مثبت می گذارد . بهتر است برای کسب و کار و سایت خود در شبکه های اجتماعی حساب کاربری داشته باشید و نیمی از محتوای خود را در آنجا قرار دهید تا کاربران شبکه های اجتماعی نیز با سایت شما آشنا شوند و از آن دیدن نمایند . بدین ترتیب بازدیدکننگان سایت شما افزایش می یابد و بر سئو سایت تاثیر می گذارد . همچنین اگر در سایت خود دکمه اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی را قرار دهید اگر محتوای مفیدی در سایت باشد کاربران آن را با دوستان خود به اشتراک می گذارند . در استفاده از شبکه های اجتماعی نباید زیاد از حد عمل نمود به معنایی دیگر حداکثر در 3 شبکه اجتماعی صفحه داشته باشید .

خدمات سئو شامل چه مواردی است

به روز رسانی سایت

یکی از موارد مهمی که بسیاری از وب مستران به آن توجه نمی کنند به روز رسانی وب سایت می باشد . موتور جست و جو گوگل اغلب سایت های به روز را در صفحه اول خود قرار می دهد و به آنها بسیار توجه می کند . همچنین کاربران مطالب قدیمی را نادیده می گیرند . توجه داشته باشید مدت زمانی را تعیین نمایید تا محتوای سایت را بروز کنید .

استفاده از ترفند های بازاریابی CAT

برای آنکه مشتریان و بازدید کنندگان شما افزایش یابند می توان از متد های بازاریابی استفاده نمود یکی از این ترفندها Call to action یا دعوت از مشتری می باشد . محتوای سایت را باید طوری طراحی نمایید که کاربر ترغیب به کلیک و خرید شود . استفاده از دکمه های رنگی و کلمات جذب کننده مانند تخفیف ، کلیک کنید و برنده شوید و … می تواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند . همچنین با این ترفندها می توان شماره تلفن و ایمیل کاربران را بدست آورد و به آنها خبرنامه ارسال نمود .

نتایج فرآیند خدمات سئو

گوگل اهمیت متفاوتی به تجربه کاربران و رضایت آن ها به استفاده از سایت می دهد. به همین دلیل بهبود سایت مطابق با موتور جستجوی گوگل مهم ترین قدم برای رسیدن به آن است.

به کارگیری کامل خدمات سئو منجر به بهینه سازی وب سایت، رسیدن به صفحه اول گوگل و در نهایت افزایش ترافیک سایت می شود. همانطورکه قبل تر ذکر شد فاکتور های زیادی برای افزایش بازدید از صفحات سایت وجود دارند؛ مثل بالا بردن سرعت سایت و مطلوب کردن رابط کاربری همچنین داشتن صفحه ای کاملا واکنشگرا.

SEO معمولا فرآیندی زمان بر است، اما با استراتژی سئو مناسب در مدت زمان مشخصی قطعا افزایش بازدید وب سایت را به همراه دارد. ابزار های زیادی برای دنبال کردن پروسه پیشرفت خدمات سئو در دسترس هستند که از مهمترین آنها می شود به گوگل آنالیتیکس اشاره کرد. قرار گرفتن جایگاه بهتر در نتایج گوگل نسبت به رقبا از ویژگی های بارز خدمات بهینه سازی وب سایت به شمار میرود که در این خدمات در سایت دارکوب ارائه می شوند.

نحوه انتخاب شرکت سئو

شرکت سئوکاری را انتخاب نمایید که سابقه فراوانی داشته باشد. زیرا که اصولا فرآیند یادگیری سئو تجربی می باشد و هر چه سابقه فرد و شرکت در مورد سئو بیشتر می گردد تجربیات بیشتری در این زمینه بدست می آورد. البته ممکن است در این زمینه افراد و شرکت هایی با سابقه کمتر توانایی بیشتر کسب نمایند اما این موضوع متداول نیست. بنابراین سابقه شرکت سئوکار جزو نکات مهم در انتخاب شرکت سئو کار می باشد.

آموزش سئو

دارکوب در کنار ارائه خدمات طراحی سایت و سئو، خدمات آموزشی در همین حوزه ارائه می نماید و دارای آموزشگاه فنی و حرفه ای در همین حوزه می باشد. آموزش سئو در آموزشگاه دارکوب به صورت کاملا عملی و توسط سئوکاران با تجربه شرکت دارکوب انجام می گردد و پس از گذراندن این دوره فرد توانایی فعالیت در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت را در سطح بین المللی خواهد داشت. در ضمن پس از پایان دوره آموزش سئو و قبولی در آزمون آموزشگاه دارکوب، مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا می گردد.

انواع سئو

روش های بسیاری فراوانی برای انجام فرآیند بهینه سازی وب سایت وجود دارد که در هر مجموعه و یا فردی متفاوت است. البته هدف همه آنها بالا آوردن وب سایت برای عبارات کلیدی مورد نظر در موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل می باشد. انواع سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و خاکستری سه روش اصلی می باشد که با توجه به هوشمند تر شدن موتورهای جستجو به شما توضیه می نماییم صرفا از روش کلاه سفید استفاده نمایید.

طراحی وب سایت

یک وب سایت خوب، کاربر پسند و بهینه سازی شده برای موتورهای پی دیجیتال مارکتینگ شما می باشد و بنابراین شرکت ارائه کننده خدمات باید توانایی ساخت سایت های بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو را داشته باشد. شرکت دارکوب با 20 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت و ساخت در حدود 4000 وب سایت می تواند انتخاب مطمئنی برای طراحی وب سایت شما باشد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

همیشه بازار شبکه های اجتماعی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار داغ بوده، از این رو کمک بزرگی به وب سایت و همچنین سئو صورت گرفته. بازاریابی صحیح در شبکه های اجتماعی بازدید وب سایت را تا حد زیادی بهبود می بخشد و یکی از فاکتور های مهم در بهبود رتبه وب سایت در موتور جست و جو گوگل می شود.

اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و … از اپلیکیشن هایی هستند که مخاطبان زیادی دارند و منبع خوبی برای ورودی گرفتن به وب سایت بشمار می آید.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام در طی سال های اخیر بیشترین کاربر ایرانی را نسبت به سایر شبکه های جتماعی به خود دیده. همچنین اکثر کسب و کار ها فعالیت چشمگیری دارند از این رو بستری بسیار مناسب برای بازاریابی و کمک به وب سایت می باشد. شایان ذکر است که اینستاگرام مارکتینگ به خودی خود مبحثی تخصصی است، اما با لینک دهی صحیح به لندینگ پیج ها از اینستاگرام، میتوان بازدید خوبی گرفت و به روند بهینه سازی وب سایت کمک کرد. جهت مشاهده خدمات اینستاگرام مارکتینگ دارکوب می توانید صفحه خدمات اینستاگرام دارکوب را مشاهده نمایید.

لینکدین مارکتینگ

لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در زمینه کار و همکاری های شغلی است. کارفرمایان زیادی از لینکدین برای استخدام متخصص های مورد نظرشون استفاده میکنند. همچنین کسب و کار های زیادی از این شبکه اجتماعی برای کمک به بهینه سازی سایت استفاده می کنند. جهت مطالعه خدمات لینکدین مارکتینگ لطفا صفحه خدمات لینکدین را مشاهده نمایید.

گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز اگر به صورت درست و هدفمند صورت بگیرد باعث شوک بازدید سایت شده و در نهایت برروی سئوی سایت تاثیر مثبت می گذارد. پرداخت هزینه به ازای هر کلیک یا دیده شدن در صفحه نخست گوگل، باعث بهبود سئو شده و روندی صعودی برای جایگاه رتبه بندی گوگل خوااهد داشت.

سئوی محلی

سئو محلی داخلی همانطور که از اسمش پیداست، مربوط به نقشه محل قرار گیری لوکیشن مورد نظر در موتور جستجو گر گوگل می باشد. که با سرچ یک کلمه گوگل نقشه قرار گیری آن رو هم در نتایج نشان می هد. فعالیت هایی برای بهبود عملکرد بهینه سازی موتور های جست و جو در راستای سرچ یک منطقه جفرافیایی داخل اینترنت را سئوی محلی می نامند. بهره گیری از این قابلیت میتواند کمک خیلی بزرگی به افزایش رتبه گوگل کند.

سئوی داخل سایت

سئو داخل سایت شامل مجموعه فاکتور هایی می شود که با ایجاد و یا تغییرآنها در داخل خود سایت باعث بهبود عملکرد موتور های جستجو گر گوگل می شود. درواقع در سئو داخلی مواردی مثل چگالی کلمه کلیدی و تگ ها و لینک های داخلی بررسی و اضافه می شود.

سئوی خارج سایت

برخلاف سئو داخل، مجوعه فعالیت هایی که خارج از سایت صورت می گیرد تا وب سایت اعتبار بهتری برای نتایج جستجو پیدا کند. بک لینک سازی و رپورتاژ آگهی از این دسته فعالیت ها هستند. برای بدست آوردن اطلاعات دقیق تر، تفاوت سئو داخل و خارج سایت رو مطالعه کنید.

سئوی تکنیکال

سئو تکنیکال به تغییراتی در وب سایت گفته میشه که کار ایندکس و شناساندن سایت به موتورهای جستجو گوگل را راحت تر میکند. در واقع وب سایت با این تغیرات بهتر توسط گوگل در نتایج نمایش داده می شود و از مهم ترین های بهینه سازی وب سایت می باشد.

بهبود تست لایت هوس

در مجموعه خدمات سئو دارکوب بهبود تست لایت هوس از جمله فاکتور های مهم به شمار می رود. لایت هوس یک نرم افزار کد باز هست که توسط گوگل نوشته شده و یکی از مورد نیاز ترین ابزار های بهبود بهینه سازی وب به شمار می رود. اطلاعات کمک کننده ای بعد از آنالیز صفحات وب سایت شما در اختیار قرار میدهد.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از محبوب ترین روش های دریافت بازدید موقت برای صفحات وب است که می تواند در صورت صحیح نبودن و باعث بروز نتیجه  منفی و اثر مخربی بر سئو سایت داشته باشد.

جمع بندی

همانطور که گفته شد خدمات سئو بسیار زیاد می باشند . از جمله موارد بالا که مهمترین تکنیک های سئو هستند. شما می توانید با مراجعه به شرکت طراحی سایت دارکوب از این خدمات به بهترین نحو ممکن برخوردار شوید . با انجام درست تکنیک های سئو و تداوم به آنجام آنها سایت مورد نظر بدون شک به صفحه اول گوگل خواهد آمد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته