رپورتاژ آگهی و تاثیر بر سئو

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

دنیای امروز بر پایه تبلیغات بنا شده است . هر کسب و کار و فعالیتی که بخواهد در بازار به موفقیت برسد باید شناخته شود و این شناخت فقط در گرو تبلیغات قدرتمند می باشد . برخی از تبلیغ ها خود به یک راه کسب در آمد تبدیل می شود.امروزه ضرورت داشتن سایت برای کسب و کار بر هیچ کسی پوشیده نیست . طراحی سایت برای مشاغل مختلف می تواند یکی از راه های تبلیغاتی باشد تا فعالیت خود را در اینترنت به کاربران معرفی نمایید .گاهی اوقات در تبلیغات بزرگ تبلیغات دیگر نیز جای می گیرند . به عنوان مثال وقتی شما سایتی را برای کسب و کار خود راه اندازی می کنید برای آنکه کاربران از وجود آن با خبر باشند باید تبلیغات انجام دهید . یکی از این راه ها بک لینک سازی می باشد که اتفاقا این راه از فاکتورهای سئو است . پس می توان نتیجه گرفت که تبلیغات بر سئو نیز تاثیر مثبت می گذارد .

بک لینک سازی یکی از فاکتورهای سئو

back link گذاری بدان معناست که لینک صفحات یک سایت در صفحات سایتی دیگر قرار بگیرد . بدین ترتیب کاربران آن سایت از صفحات سایت مذکور دیدن می کنند در نتیجه آن سایت به کاربران معرفی و شناخته می شود . وقتی بازدید کننده یک سایت افزایش یابد بدون شک بر سئو آن سایت تاثیر مثبت خواهد گذاشت.در سال های اخیر بک لینک سازی یک عامل بسیار مهم بر سئو سایت ها بوده است تا جایی که سایت های فروش بک لینک به وجود آمدند . سایت های مختلف می توانستند با خرید بک لینک ترافیک زیادی از بازدید کننده را به سمت صفحات خود روانه کنند. اما این امر بعد از مدتی از سوی گوگل تقلب محسوب شد . سایت ها با خرید بک لینک های زیاد باعث می شدند تا بازدیدکننده ها به یکباره افزایش یابد و این امر باعث می شد تا جایگاه آنها در موتور جست و جو تغییر نماید و به صفحه اول بیایند این کار باعث گمراهی گوگل بود .

بک لینک سازی راه های مختلف دارد که یکی از آنها رپورتاژ آگهی می باشد . در این مقاله می خواهیم در ارتباط با رپورتاژ آگهی صحبت کنیم .

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر سئو

شاید بارها این نام را در برنامه های تلویزیون شنیده باشید و برای سوال باشد رپورتاژ به چه معناست ؟ این کلمه ریشه ای فرانسوی دارد و به معنای انتقال اخبار با استفاده از مدیا یا تصاویر و ویدئو می باشد اما رپورتاژ آگهی با اخبار متفاوت می باشد . همانطور که از نامش پیداست رپورتاژ جنبه تبلیغات دارد و قصد آن معرفی محصول و خدمات با استفاده از آگهی به وسیله تصاویر و ویدئو است . بدین ترتیب شما می توانید با تهیه یک رپورتاژ آگهی و قرار دادن در یک سایت ، کسب و کار خود را تبلیغ کنید و همچنین بازدید کننده سایت خود را افزایش دهید . اینگونه رپورتاژ آگهی باعث تاثیر بر سئو می شود. هر چه اعتبار آن سایت که تبلیغ شما در آن قرار می گیرد بیشتر باشد بر اعتبار شما می افزاید و گوگل این امر را به خوبی درک می کند و تاثیر آن را بر سئو سایت می گذارد . نکته مهم و قابل تامل این می باشد که رپورتاژ آگهی بر سئو سایت تاثیر مثبت نخواهد گذاشت . اما این مطب شما را نا امید نکند زیرا تاثیر غیر مستقیم آن بسیار بیشتر می باشد . وقتی رپورتاژ شما در سایت های خبری قرار می گیرد لینک ما nofollow می باشد و با کلیک کاربران اعتباری به سایت شما نخواهد افزود اما سایت و کسب و کار شما به هر حال به کاربران معرفی می شود .البته امکان دارد رپورتاژ آگهی شما در سایت های مرتبط قرار بگیرد که در این صورت تاثیر گذار خواهد بود .

رپورتاژ آگهی و تاثیر بر سئو

ساخت رپورتاژ آگهی

باید بدانید هر رپورتاژی نمی تواند تاثیر مثبت بگذارد . ساخت رپورتاژ ترفندهایی دارد که با رعایت آنها می توانید به موفقیت در این راه برسید . با توجه به این مطلب که گفتیم رپورتاژ جنبه تبلیغات دارد اما شما نباید اجازه دهید که مخاطب به این نکته پی ببرد . آگهی شما باید مفید و آموزنده و پیرامون محصول و خدمات شما باشد سپس در آن نامی از برند خود بیاورید . معرفی خدمات و محصولات به تنهایی هیچ جاذبه ای برای مخاطب ندارد . رای آنکه بتوانید رپورتاژ تاثیر گذار بسازید باید از شیوه های بازاریابی استفاده نمایید . ویدئو و تصاویر شما باید جذاب و مفید باشد تا نظر مخاطب را به خود جلب نماید . معرفی ویژگی های منحصربفرد و متفاوت تان در رپورتاژ می تواند موثر باشد . شما می توانید اخبار مربوط به کسب کار خود را که جدید می باشد را به صورت رپورتاژ آگهی منتشر کنید .

میزبان مناسب رپورتاژ آگهی

به طور حتم برای رپورتاژ آگهی فقط نباید به سایت ها بسنده کرد . اگر شما بودجه ای کافی برای تبلیغات گسترده دارید پیشنهاد می کنیم حتما در این راه سرمایه گذاری کنید . شبکه ها خبری , سایتهای خبری , مجلات و … می تواند بهترین محل برای درج آگهی رپورتاژ باشد . اما چه سایت هایی مناسب رپورتاژ آگهی هستند ؟ سایت هایی که برای این کار انتخاب می کنید نباید اسپم باشند ، سایت های مرتبط ، سایت هایی با جایگاه مناسب و رتبه خوب . باید بدانید هر چه رتبه سایت مورد نظر شما بهتر باشد و جایگاه مناسبی در موتور جست و جو داشت باشد برای سایت شما امتیاز بیشتری خواهد داشت . بسیاری از سایت های معتبر این کار را در قبال دریافت مبلغی انجام می دهند .

رپورتاژ آگهی و تاثیر بر سئو

جمع بندی

باید توجه کنید که رپورتاژ آگهی می تواند برای کسب و کار شما بسیار مهم باشد همچنین شما باید مبالغ مختلفی را صرف آن کنید پس طوری رپورتاژ آگهی را بسازید که بتواند برای شما تاثیر گذار باشد . برای این منظور باید از اصول بازاریابی استفاده نمایید وقتی رپورتاژ شما موثر باشد در واقع تمام هزینه هایی که صرف آن کرده اید بازخواهد گشت .

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته