چگونه سئو می تواند به دیجیتال مارکتینگ کمک کند؟  

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
چگونه سئو می تواند به دیجیتال مارکتینگ کمک کند؟  

در بازاریابی دیجیتال، سه واحد تخصصی سئو، PPC و بازاریابی محتوا عملکردهای موثری دارند. این تقسیم بندی برای بازاریابی دیجیتال ممکن است منطقی باشد، اما زمانی که یک مشتری با حضور دیجیتالی یک برند روبرو می شود، یک تعامل کلی با برند را خواهد داشت. بنا بر این واقعیت برای بازاریابی دیجیتال به یک رویکرد یکپارچه نیاز است که سئو نقش اساسی دارد. متخصصین سئو با مجموعه مهارت‌ های گسترده شامل تحقیقات، کپی رایتینگ، بینش ‌های فنی و روابط عمومی دیجیتال تلاش می کنند تا به صورت منحصر به فرد شکاف ‌هایی که بین واحدهای تخصصی بازاریابی دیجیتال وجود دارد را برطرف کنند. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه سئوکار می تواند در تیم بازاریابی دیجیتال، برای ایجاد یک استراتژی منسجم ‌تر، اثربخشی بیشتر و دریافت نتایج بهتر برای هر کسب و کاری، اقدام کند.

درک سئو

سئو چیست؟ سئو، ابزار قدرتمندی است که با بهبود دید آنلاین، هدایت ترافیک هدفمند و ایجاد سرنخ برای کسب و کارها، ارزش بلند مدت را برای کسب و کارها به همراه دارد. سئو، شامل استراتژی‌های مختلف از جمله سئو تکنیکال، سئو خارجی و سئو داخلی است. هر یک از این مسیرها دارای زیر مجموعه های بسیاری هستند که می توان به کشف کلمه کلیدی موثر، بک لینک سازی، لینک سازی داخلی و ده ها مورد دیگر اشاره کرد. اما مهم ترین بخش سئو کلمات کلیدی هستند که با انجام تحقیق کلمات کلیدی کسب و کارها می توانند محتوای وب سایت خود را بهینه کرده و اطمینان حاصل کنند که مخاطب هدف به راحتی می تواند آنها را از طریق موتور جستجو پیدا کند. سئو، از اجزای مهم بازاریابی دیجیتال است که بر بهینه ‌سازی محتوا و ساختار وب سایت، برای دریافت رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو، تمرکز دارد که در نتیجه ترافیک ارگانیک را به سمت وب سایت هدایت می کند.

سئو مارکتینگ چیست؟

همانطور که اشاره شد سئو شامل عناصر مهم سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است. برای درک سئو مارکتینگ چیست؟ این طور می توان بیان کرد که سئو مارکتینگ بهینه سازی عناصر در هر سه دسته و توجه به عملکرد هماهنگ آنها است. زمانی سئو مارکتینگ اهمیت پیدا می‌ کند که می ‌تواند منجر به رتبه ‌بندی بهتر وب سایت شود که افزایش ترافیک ارگانیک و جذب مشتری بیشتر را در بازار هدف به دنبال خواهد داشت. بنابراین شما باید تلاش ‌های سئو مارکتینگ را در اولویت قرار دهید. وب سایت‌هایی که دوستدار سئو هستند، قطعاً تجربه کاربری جذاب ‌تری را ارائه می ‌دهند.

دیجیتال مارکتینگ یک رویکرد جامع

دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح کلی است که استراتژی ‌های مختلف بازاریابی آنلاین را در بر می گیرد. استراتژی ‌هایی که برای تبلیغ نام تجاری، محصول و خدمات انجام می شوند. گرچه سئو یک جزء حیاتی در بازاریابی دیجیتال است، اما سایر کانال‌ های بازاریابی همچون بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه اجتماعی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک را نیز باید در نظر گرفت. هر یک از این کانال ‌ها مزایای منحصر به فرد خود را دارند که می توان برای دستیابی به کاربر بیشتر استفاده کرد.

بازاریابی محتوا از منابعی همچون پست ‌های وبلاگ، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیک و ویدیو برای ایجاد آگاهی از برند، ایجاد کلیک، سرنخ یا فروش استفاده می کند. رسانه‌ های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیسبوک و توییتر برای تعامل با کاربر و تبلیغ محصول و خدمات مورد استفاده قرار می گیرند. تبلیغات پولی همچون PPC  مستلزم پرداخت هزینه برای هر بار کلیک بر روی تبلیغ هستند که گوگل ادز به عنوان یکی از پرکاربردترین اشکالPPC  شناخته شده است.

از مهمترین مزیت دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار می توان به هدف قرار دادن مخاطب خاص و امکان رقابت با برندهای دیگر اشاره کرد. کسب و کارها اگر بر مخاطب هدف تمرکز داشته باشند، این اطمینان حاصل می شود که تلاش بازاریابی دیجیتال آنها موفقیت آمیز خواهد بود، در نتیجه تعامل بهتر و نرخ تبدیل بالاتر را به دست می ‌آورند. گرچه سئو و بازاریابی دیجیتال معمولاً به صورت جداگانه مورد بحث قرار می گیرند اما آنها عمیقاً با یکدیگر مرتبط هستند.

استراتژی بازاریابی دیجیتال

ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق شامل تعیین اهداف واضح، شناسایی مخاطب هدف و متعادل کردن سئو با سایر کانال‌ های بازاریابی است. با ایجاد اهداف واضح، درک نیازها و ترجیحات کاربر و هدف کسب و کار می توان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مناسب را ایجاد و به طور موثر از نقاط قوت هر کانال برای حداکثر تاثیر استفاده کرد.

  • تعیین اهداف واضح: ایجاد اهداف واضح به شکل گیری رویکرد کلی بازاریابی دیجیتال کمک بسیاری می کند و مشخص می شود که بر روی کدام کانال باید تمرکز بیشتری داشته باشید.
  • شناسایی مخاطب هدف: شناسایی مخاطب هدف با تطبیق محتوا است. با تجزیه و تحلیل جمعیت شناسی، علایق و رفتار کاربر، کسب و کار می تواند اطمینان حاصل کند که تلاش بازاریابی دیجیتال او برای افراد مناسب است. به این معنا که اطمینان حاصل می شود پیام به افراد مناسب خواهد رسید.

چالش ‌ها و راه حل ‌های سئو و بازاریابی دیجیتال

چالش ‌ها و راه حل ‌های سئو و بازاریابی دیجیتال

از جمله چالش ‌های سئو در بازاریابی دیجیتال بودجه محدود، به روز رسانی الگوریتم و مدیریت کانال‌ های متعدد است. اما از طریق آموزش سئو و برنامه‌ ریزی استراتژیک می توان بر این چالش‌ ها غلبه کرد. برنامه‌ ریزی استراتژیک برای هر کسب و کاری ضروری به شمار می ‌آید.

  • غلبه بر بودجه ‌های محدود: برای تعیین بودجه باید اولویت بندی انجام دهید. این اولویت بندی می تواند اولویت در استراتژی با تاثیر بالا، بهینه‌ سازی کمپین، استفاده از کانال ‌های رایگان یا کم هزینه است. با ارزیابی نقاط قوت و ضعف هر یک از کانال ‌ها، درک فرصت ‌های موجود، مشخص کردن موثرترین استراتژی‌ ها، هر کسب و کاری می تواند محدودیت بودجه را مشخص و طبق بودجه مورد نظر بازاریابی دیجیتال را انجام دهد.
  • به روز رسانی الگوریتم: همگام شدن با به روز رسانی الگوریتم گوگل مستلزم این است که آگاه باشید. نیاز است استراتژی‌ ها را تطبیق دهید، بر روی ایجاد محتوای با کیفیت تمرکز داشته باشید و رفتار کاربر را نیز مد نظر قرار دهید. با آگاهی از به روز رسانی الگوریتم و تنظیم استراتژی سئو این اطمینان حاصل می شود که وب سایت برای بالاترین رتبه ‌بندی در موتور جستجو بهینه شده است.
  • مدیریت چندین کانال: می توان از طریق برخی از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مدیریت چندین کانال را بر عهده گرفت. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا فرایند مدیریت را ساده و در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

همکاری تیم های دیجیتال مارکتینگ

امروزه در چشم انداز دیجیتال، کسب و کارها بین دو استراتژی بازاریابی کلیدی سئو و بازاریابی دیجیتال نمی دانند کدام انتخاب را داشته باشند. باید بگوییم که این دو استراتژی در مقابل یکدیگر نیستند، بلکه در یکدیگر تنیده شده ‌اند و مکمل یکدیگر در موفقیت حضور آنلاین شما هستند. در دیجیتال مارکتینگ ایجاد سفر مشتری بدون نقص، با هدف ایجاد روابط قوی‌ تر با برند و تضمین تعامل پایدار مشتری با برند، امری ضروری است. تیم‌ های بازاریابی دیجیتال که شامل تیم ‌های بازاریابی محتوا، تیم‌ های سئو و تیم‌ های PPC هستند، هر یک بر روی وظایف تخصصی خود تمرکز دارند. در صورتی که مشتری ممکن است این تقسیم بندی را به خوبی درک نکند و به یک برند به یک موجودیت منسجم نگاه کند. بنابراین اتخاذ یک رویکرد یکپارچه که به ویژه سئو در هسته آن قرار دارد، برای ایجاد استراتژی‌ های بازاریابی دیجیتال موثر، بسیار حیاتی است. این رویکرد علاوه بر اینکه تیم‌ های داخلی را با یکدیگر همسو می کند، تجربه مشتری را افزایش می دهد و نتایج بازاریابی بهبود پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری تحقیق

تیم سئو تحقیقات گسترده ای را جمع آوری می کند که اساس استراتژی تیم را تشکیل می دهند. در این تحقیقات، آنها آنالیز عبارات کلیدی مورد استفاده کاربران و حجم جستجو را انجام می دهند. این تحقیق که می توان گفت صدای کاربر است، یک بازتاب واضح از آنچه که کاربر می خواهد، است. همچنین تیم سئو در مورد رقبا تحقیقات کاملی انجام می دهد، رتبه سایت رقبا و نحوه عملکرد سایت آنها را بررسی می کند. هر یک از این تحقیقات یک بینش ارزشمند را در مورد استراتژی سئو رقبا و رفتار کاربر ارائه می دهند.

نتایج تحقیقات این را نشان می دهد که رقبا چه رتبه ‌بندی دارند و برای محتوایی که منتشر می کنند چه اولویت ‌هایی را در نظر می گیرند. برای یک بازاریابی بسیار گسترده هر یک از این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد. به طور مثال داده ‌هایی که در مورد کلمات کلیدی به دست می ‌آید، می تواند به تیم محتوا یک بینش جدید اضافه کند. زمانی که هر تیمی از تحقیقات دقیق سئو آگاهی داشته باشد، می تواند تلاش خود را به طور موثرتر برای برطرف کردن نیاز و ترجیحات مخاطب هدف هماهنگ کند. این پایگاه دانش مشترک علاوه بر اینکه به ایجاد کمپین هدفمند و مرتبط کمک می کند، بلکه رویکرد یکپارچه ‌ای را تضمین می کند که منجر به افزایش سفر مشتری خواهد شد.

تولید محتوا

کپی رایتینگ

یکی از مهارت ‌های کلیدی برای سئو، تولید محتوا است، چرا که محتوا از ارکان اصلی سئو به شمار می ‌آید. تولید محتوا می تواند یک مهارت ارزشمند برای اشتراک گذاری و آموزش به سایر تیم ‌ها باشد. تیم‌ هایی که در حال ایجاد نسخه وب سایت هستند باید الزامات سئو را برای اطمینان از بهینه ‌سازی محتوا کاملاً درک کنند. اصول تولید محتوا که به ایجاد محتوای جذاب و مرتبط تاکید دارد، بسیار ارزشمند است و باید تمام تیم ‌ها آن را رعایت کنند. با آموزش ایجاد محتوای سازگار با سئو این تضمین داده می شود که محتواهای ایجاد شده جدید صرف نظر از اینکه کدام تیم آنها را تولید کرده است، کاملاً بهینه هستند.

این تبادل دانش متقابل بین تیم‌ ها نه تنها کیفیت محتوای تولید شده را ارتقا می دهد بلکه انسجام در پیام رسانی بین پلتفرم‌ ها تضمین می شود. این هماهنگی تیم ‌ها در نهایت منجر به تجربه کاربری بهتر می شود، چرا که همه محتواها با اصول سئو همسو هستند که این موضوع یافتن و تعامل با مشتری را آسان ‌تر می کند. افزایش کیفیت و ثبات در محتوا علاوه بر اینکه منجر به نتایج موثرتر در بازاریابی دیجیتال می شود باعث تعامل و تبدیل بیشتر نیز خواهد شد.

همکاری فنی

برای حفظ دیده شدن در موتور جستجو تخصص سئو فنی بسیار مهم است. متخصصان سئو تکنیکال دارای دانش تخصصی هستند، دانشی که در مورد چگونگی تاثیر سلامت فنی و تصمیمات یک وب سایت برای دیده شدن در موتورهای جستجو کمک بسیاری به سئوکاران می کند. این دانش کمک می کند تا متخصصان فنی سئو در کنار صاحبان و توسعه دهندگان وب سایت، برای بازاریابی دیجیتالی همکاری خوبی داشته باشند. ارتباط قوی بین این تیم‌ ها می تواند یک استراتژی جستجوی موفق را به همراه داشته باشد. ارتباطات شفاف و تصمیم گیری مبتنی بر داده می تواند هر یک از تیم‌ ها را بسیار توانمند کند. همکاری بین تیم‌ های سئو و تیم ‌های UX بسیار ضروری است. اگر یک وب سایت نتواند کاربر را به مشتری تبدیل کند، به این معنا است که از استراتژی سئو پشتیبانی نمی کند. هر یک از تیم ‌ها می توانند برای بهینه ‌سازی فنی و بهبود طراحی با یکدیگر همکاری داشته باشند، در نتیجه عملکرد بهبود و تجربه مشتری افزایش پیدا می کند.

اگر همه تیم‌ ها با یکدیگر همکاری داشته باشند، مسائل پیچیده همچون افزایش سرعت سایت و بهینه سازی برای تلفن همراه به راحتی حل می شود و این اطمینان حاصل می شود که سایت برای همه کاربران قابل دسترس است. زمانی که تیم‌ های فنی و متخصصان سئو با یکدیگر همکاری داشته باشند، وب سایت تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد که منجر به نرخ حفظ بالاتر و تعاملات مثبت بیشتر با برند می شود. بنابراین می توان گفت همکاری تیم سئو با تیم فنی در یک راستا قرار دارند که استراتژی بازاریابی دیجیتال منسجم ‌تر و موثرتری را ارائه می دهند.

روابط عمومی دیجیتال

روابط عمومی دیجیتال اغلب به عنوان زیر مجموعه سئو تلقی می شود و متاسفانه مزایای گسترده ‌ای که دارد در استراتژی بازاریابی کلی نادیده گرفته می شود. همکاری تیم روابط عمومی دیجیتال با تیم بازاریابی دیجیتال می تواند نتایج تاثیرگذاری به همراه داشته باشد. یک استراتژی روابط عمومی دیجیتال موثر می تواند هر مرحله از سفر کاربر را بهبود ببخشد.

روابط عمومی دیجیتال طیف گسترده‌ تری از فعالیت ‌ها را شامل می شود که می توان به ایجاد محتوا و تعامل با رسانه های اجتماعی اشاره کرد. اگر هر یک از فعالیت ‌های روابط عمومی دیجیتال با یکدیگر هماهنگ شوند به طور قابل توجهی بر سفر مشتری تاثیر می گذارند.

بنابراین اهمیت سئو را می توان در روابط عمومی دیجیتال نیز به خوبی درک کرد. بینش سئو با درک از رفتار کاربر کمپین ‌های روابط عمومی دیجیتال هدفمند و موثرتر را هدایت می کند. این همسویی اعتبار دسترسی به برند را افزایش می دهد. قطعاً همکاری تیم سئو با روابط عمومی دیجیتال و همچنین همکاری با تیم رسانه اجتماعی می تواند تلاش‌ های درگیر کردن مخاطب با محتوا را تقویت کند. اگر استراتژی روابط عمومی دیجیتال به صورت موثر پیاده سازی شود به دیده شدن برند کمک بسیاری می کند.

معیارها در سفر مشتری

یکی از بزرگترین نقاط قوت و بزرگترین چالش ‌های بازاریابی دیجیتال داده ‌ها هستند. از آنجا که به انبوهی از اطلاعات دسترسی خواهید داشت، می توانید آنها را به روش ‌های مختلف گزارش دهید. با یک رویکرد یکپارچه برای گزارش دهی داده، وضوح نقش و اهداف هر کانال و کمپین تقویت شده و این تضمین داده می شود که تمامی تلاش‌ ها در راستای اهداف بازاریابی مشترک خواهد بود. تراز کردن داده ها بین تیم ‌ها بسیار مهم است. این داده‌ ها می توانند به هر یک از تیم‌ ها کمک کنند تا از سفر مشتری درک بهتری داشته باشند و استراتژی بازاریابی دیجیتال را متحول کنند. زمانی که کانال‌ ها و کمپین ‌ها نقش‌ های خود را به خوبی بدانند، می توانند تلاش‌ های خود را به طور موثر متمرکز کنند.

تیم سئو سفر مشتری را با همکاری سایر بخش ‌ها به درستی ترسیم می کند، این همسویی تضمین می کند که هر فعالیت بازاریابی چه در جهت افزایش ROI  مستقیم یا افزایش آگاهی از برند، مورد استقبال قرار می گیرد. زمانی که فرایند گزارش دهی و تصمیم گیری کارآمد باشد، تخصیص منابع بهینه می شود و به طور کلی کارایی بازاریابی افزایش پیدا خواهد کرد. زمانی که هر یک از تیم‌ های بازاریابی دیدگاه واحدی را از داده ‌ها به اشتراک بگذارند، می توانند تعامل مشتری با برند را بهتر درک کرده، در نتیجه تصمیمات آگاهانه بگیرند. این همسویی سفری یکپارچه و جذاب را برای مشتری از ابتدا تا انتها تضمین خواهد کرد.

اهمیت تاثیر سئو در دیجیتال مارکتینگ

اهمیت تاثیر سئو در دیجیتال مارکتینگ

با توجه به اینکه بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است، ایجاد یک سفر یکپارچه برای مشتری برای ایجاد ارتباط قوی با برند و حفظ تعامل پایدار ضروری است. تیم ‌های بازاریابی دیجیتال معمولاً به صورت مجزا کار می کنند و بر روی اهداف منحصر به فرد خود تمرکز دارند، اما از آنجایی که کاربر برند را یک واحد کلی می شناسد، ایجاد یک رویکرد کلی که سئو در پایه آن قرار دارد، برای ایجاد استراتژی ‌های متفاوت بازاریابی دیجیتال می تواند مهم باشد. اعضای تیم باید توجه داشته باشند که هدف نهایی در بازاریابی دیجیتال این است که مخاطب را به سمت خرید کردن ترغیب کنند، به هر شکلی که امکان ‌پذیر است.

تفاوتی نمی کند هر تیمی از جمله تیم سئو، تیم PPC یا سایر تیم‌ ها، باید برای ارتقاء سفر مشتری با یکدیگر متحد شوند. هر یک از تیم‌ ها می توانند کمک ارزشمندی را انجام دهند، کلید تقویت همکاری تیم ‌ها اشتراک گذاری دانش و حفظ تمرکز بر مشتری مداری است. هرگاه تیم‌ ها بتوانند نقاط قوت یکدیگر را بیشتر درک کنند می توانند همکاری بهتری داشته باشند. استراتژی ‌ها علاوه بر اینکه تیم‌ های داخلی را با یکدیگر هماهنگ می کند، تجربه مشتری نیز افزایش پیدا می کند. زمانی که سئو با سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال از جمله رسانه‌ های اجتماعی و تبلیغات پولی ادغام می شود، برندها می توانند سفری جذاب ‌تر را برای مشتری فراهم کنند.

ادغام سئو با سایر کانال‌ های بازاریابی دیجیتال

ادغام سئو با سایر کانال‌ های بازاریابی دیجیتال یک استراتژی بازاریابی آنلاین منسجم و موثر را تضمین می کند. کسب و کارها باید با ایجاد محتوای با کیفیت بالا، بهینه سازی سایت خود را برای دیده شدن در موتور جستجو، در اولویت قرار دهند. زمانی که سئو با سایر کانال ‌های بازاریابی دیجیتال متعادل شود، تضمین یک استراتژی جامع خواهد بود که از نقاط قوت هر کانال برای نتیجه تاثیرگذار استفاده می شود. از کانال‌ های مقرون به صرفه همچون بازاریابی رسانه اجتماعی و بازاریابی ایمیلی نیز برای تکمیل تلاش سئو و دسترسی به مخاطب گسترده‌ تر استفاده کنید.

دریافت خدمات سئو

اگر می ‌خواهید وب سایت شما در بازاریابی اینترنتی نیز موفق عمل کند، باید به سئو تسلط کافی داشته باشید تا با پیاده ‌سازی همه فاکتورهای آن بتوانید وب سایت خود را ارتقا دهید و از طریق برخی از راهکارها از جمله بازاریابی محتوا یا تبلیغات PPC بتوانید در دیجیتال مارکتینگ نیز موفق ظاهر شوید. گرچه پیاده‌ سازی تمام موارد سئو برای وب سایت به زمان زیادی نیاز دارد، اما با آموزش سئو از صفر تا صد می ‌توانید به مرور زمان وب سایت خود را بهینه کرده و رتبه وب سایت‌ خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید. اما اگر  قصد دارید در زمان صرفه جویی کنید می ‌توانید از شرکت ‌های خدماتی برای دریافت خدمات سئو استفاده کنید. تعرفه سئو مشخص نیست و با توجه به خدماتی که شرکت ‌های خدماتی ارائه می ‌دهند، هزینه سئو مشخص خواهد شد. در هر صورت برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی، باید به سئو سایت خود اهمیت داده و آن را در اولویت کارهای خود قرار دهید.

سخن پایانی

سئو و بازاریابی دیجیتال استراتژی ‌هایی در هم تنیده هستند که برای موفقیت باید با یکدیگر همکاری داشته باشند. با درک تفاوت هر یک از استراتژی ‌ها و البته ادغام موثر آنها هر کسب و کاری می تواند استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع و موثر داشته باشد تا ترافیک ارگانیک و دید آنلاین بالا را تجربه کند.

شرکت دارکوب به عنوان موفق ‌ترین شرکت ارائه خدمات سئو، در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیز خدمات ارزنده ‌ای را ارائه می دهد. کارشناسان با تجربه و متخصص سئو می توانند وب سایت شما برای افزایش دید آنلاین و هدایت ترافیک ارگانیک، کاملا بهینه سازی کرده و تمام فاکتورهای سئو را برای وب سایت شما پیاده سازی کنند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته