چگونه سایت خود را تبلیغ کنیم؟

نوشته شده توسط دارکوب

امروزه با همگیر شدن استفاده از اینترنت طراحی وب سایت برای هر شرکت و کسب و کاری که به دنبال دستیابی به مخاطبان گسترده تر و جذب مشتریان بیشتر است، به امری حیاتی بدل شده است. به لطف انبوهی از ابزارهای اینترنتی، شما حتی نیازی به دانش کدنویسی ندارید تا بدانید چگونه یک وب سایت را از ابتدا طراحی کنید.

اما همه چیز فقط به طراحی یک سایت خوب ختم نمی شود. پس از راه اندازی آن باید به فکر جذب ترافیک و تبلیغ سایت خود باشید تا به این طریق به هدف اصلی یعنی جذب مشتری های جدید و وفادار دست یابید.

به احتمال زیاد، هنگامی که سایت خود را راه اندازی کردید، این سوال که چگونه سایت خود را تبلیغ کنید ذهن شما را درگیر کرده است. اگر هنوز در مراحل اولیه کسب وکار خود هستید، نگرانید که تنها راه مؤثر برای افزایش ترافیک به سمت سایتتان، صرف هزینه های گزاف برای تبلیغات باشد. به غیر از دوستان و خانواده شما، به نظر می رسد هیچ کس از سایت شما بازدید نمی کند. بنابراین به آرامی متوجه می شوید که به یک استراتژی موثر برای جذب ترافیک سایت نیاز دارید.

خوشبختانه، دوره های بازاریابی زیادی وجود دارد که می توانند به شما بیاموزند که چگونه سایت خود را به روش های مختلف و به صورت ارگانیک تبلیغ کنید. اما روی کدام منبع ترافیک باید تمرکز کنید؟

منابع ترافیک (traffic sources) و کانال های ترافیک (traffic channels)

اصطلاحات منابع ترافیک و کانال های ترافیک گاهی اوقات به جای هم استفاده می شوند. با این حال، تمایزی بین این دو وجود دارد. دانستن این تمایز به ویژه هنگامی که از Google Analytics استفاده می کنید مفید است.

منابع ترافیک

همانطور که از نام آن پیداست، منبع ترافیک همان منبعی است که ترافیک به سایت شما ارسال می کند. دقیقاً چه چیزی ترافیک را به سایت شما ارسال می کند؟ آیا از طریق یک موتور جستجو است؟ یا یک سایت دیگر؟ یا بازدیدکننده شما URL (آدرس سایت) شما را مستقیماً در مرورگر تایپ کرده است؟ اگر جستجوی Google برای شما ترافیک ارسال کرد، گوگل منبع ترافیک آن بازدیدکننده است. اما اگر آن بازدیدکننده از جستجوی موتور جستجوی Bing آمده باشد، Bing منبع ترافیک است.

مفید است که بتوانید همه بازدیدکنندگانی را که از منابع ترافیکی مانند موتورهای جستجو یا شبکه های رسانه های اجتماعی آمده اند، با هم گروه بندی کنید.

کانال های ترافیک

هر کانال ترافیک گروهی از منابع ترافیکی است که همگی به یک دسته تعلق دارند Google Analytics آن را Medium می نامد. از کانال های ترافیکی رایج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جستجوی ارگانیک (Organic Search): هدایت ترافیک از طریق موتورهای جستجو.
  • ارجاع (Referral): ترافیک از ورود از سایر سایت ها.
  • مستقیم (Direct): ترافیک از تایپ کردن مستقیم آدرس در مرورگر، نشانک ها (Bookmarks) یا منابع غیر مرورگر.
  • ترافیک پولی (Paid:) ترافیکی که برای رسیدن کاربر به سایت خود بایتش پول پرداخت کرده اید.

برای مشاهده کانال های ترافیکی خود در گوگل آنالیتیکس، روی Acquisition در منوی سمت چپ و سپس All Traffic و Channels کلیک کنید.

شبکه های اجتماعی (Social)

Google Analytics شبکه های اجتماعی را به عنوان یک کانال ترافیک جداگانه ارائه کرده است. Social نوعی از ترافیک ارجاع است، اما ردیابی آن به طور جداگانه از سایر ترافیک های ارجاع مفید است. در Google Analytics، می توانید از طریق کانال ترافیک اجتماعی مشاهده کنید که چه میزان ترافیک از فیس بوک، توییتر، لینکدین و دیگر شبکه های اصلی رسانه های اجتماعی دریافت کرده اید.

پست الکترونیک (Email)

کانال ترافیک دیگری که ممکن است بخواهید ردیابی کنید ایمیل است. اگر به لیستی، ایمیل می فرستید از پارامترهای UTM کمپین Google استفاده کنید تا ترافیک به درستی ردیابی شود. Google یک Campaign URL builder ارائه می دهد تا به شما کمک کند URL های خود را با پارامترهای UTM بسازید.

ترافیک رایگان یا ترافیک پولی

کدام بهتر است؟ وقتی مردم این سوال را می پرسند، معمولاً ترافیک جستجوی ارگانیک را با ترافیک پولی مقایسه می کنند. حقیقت این است که چندین نوع ترافیک رایگان (مانند ارجاع و مستقیم) وجود دارد و هیچکدام واقعا رایگان نیستند. مهم نیست که روی کدام کانال ترافیک تمرکز می کنید، برای افزایش ترافیک سایت، شما باید تلاش کنید. هیچ چیز رایگان نیست.

اینکه کدام کانال ترافیک برای شما بهترین انتخاب است، بستگی به این دارد که می خواهید در بازاریابی آنلاین خود در کجا سرمایه گذاری کنید و همچنین به طور طبیعی کسب و کار شما به چه نوع بازاریابی تمایل دارد.

چگونه سایت خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنیم

شما زمان زیادی را برای طراح وب سایت عالی صرف کرده اید. اکنون به افرادی نیاز دارید تا آن را پیدا کنند. این بخش از کار نیز به اندازه طراحی سایت می تواند سخت باشد. تعداد سایت ها بسیار زیاد است. با میلیون ها وب سایت در مورد هر موضوعی که می توانید تصور کنید، رقابت زیادی برای جلب توجه مردم دارید.

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که وب سایت خود را راه اندازی کنید و منتظر بمانید تا مخاطبان شما را پیدا کنند. برای اینکه مردم از وب سایت شما بازدید کنند، باید تلاش کنید تا آن را در معرض دید آنها قرار دهید. خوشبختانه، بسیاری از تاکتیک های مختلف وجود دارد که می توانید برای تحقق این هدف از آنها استفاده کنید  برخی از آنها رایگان و برخی هزینه بر هستند!

اگر وب‌سایت شما بودجه‌ای برای تبلیغات ندارد، هنوز راه‌های قدرتمندی برای جذب بازدیدکنندگان جدید دارید.

بسیاری از این تاکتیک ها به تعهد زمانی قابل توجهی نیاز دارند. اگرچه به طور مشخص، اگر پولی برای استخدام یک متخصص برای انجام این کارها برای شما دارید، می توانید در زمان صرفه جویی کنید.

  • بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا سئو (SEO)، بدون شک بزرگترین کاری است که می توانید برای تبلیغ سایت خود انجام دهید. با بیش از ۲ میلیارد سایت در اینترنت، و تعداد بیشتری از سایت ها که در هر ثانیه ایجاد می شوند، می توانید به راحتی خطر گم شدن سایت خود را در اقیانوس محتوا را در صورتی که سایت خود را برای موتور جستجو بهینه نکنید، احساس کنید.

هنگامی که به سئوی سایت خود نگاه می کنید، دو نکته اصلی وجود دارد که باید به آن توجه کنید: سئو داخلی و سئوی خارجی. سئوی داخلی هر چیزی است که می توانید در سایت خود ببینید که شامل مواردی مانند محتوای سایت شما، تصاویر، فیلم ها، توضیحات متا، طراحی واکنش گرا و حتی نحوه ساختار سایت شما می شود.

سئو خارجی، به آنچه در پشت صحنه می گذرد اشاره دارد و جنبه هایی از سایت شما را پوشش می دهد، مانند اینکه چه کسی به آن لینک می دهد، چقدر معتبر است، و تعاملی که از خوانندگان دریافت می کند.

شرکت طراحی سایت دارکوب با پشتوانه به روزترین اطلاعات در زمینه سئو داخلی و خارجی  و آموزش سئو می تواند به پیشبرد سایت شما کمک کند و اکثر جنبه های فنی یک سایت سازگار با سئو و واکنش گرا بودن را طراحی کند.

اهداف سئو و ایجاد رویکردی که یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو ممکن است برای دستیابی به اهداف مشتری اتخاذ کند، تنها زمانی ایجاد می شود که درک واضحی از اهداف مشتری خود حاصل کند. از این درک است که یک متخصص سئو می تواند یک برنامه سئو موثر را برنامه ریزی و پیاده سازی کند که نیازهای مشتری را برآورده کند.

یک شرکت سئو به صورت حرفه ای چندین نقش و مسئولیت مهم برای کمک به وب سایت مشتری خود در اختیار دارد. مسئولیت شما به عنوان کسب و کاری که یک شرکت سئو استخدام می کند، این است که درک درستی از بهینه سازی سایت برای جستجو داشته باشید تا بتوانید هوشمندانه با یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو صحبت کنید.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تبلیغ سایت شماست، زیرا در حالی که هر از چند گاهی باید تنظیماتی را انجام دهید، این روش تا حد زیادی بدون هزینه گزاف پس از بهینه سازی همه چیز، ترافیک ایجاد می کند. با این حال، باید بدانید که ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج این روش را ببینید، بنابراین انتظار دریافت نتیجه سریع از آن را نداشته باشید.

  • بک لینک سازی و سئو

بک لینک ها که لینک هایی از سایر وب سایت ها به وب سایت شما هستند، مهمترین عنصر رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو هستند. فرض الگوریتم جستجوی گوگل بر اساس ارزش لینک ها است. بسیار شبیه مفهوم ارجاع مثبت از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده، لینک های سایر وب سایت ها به روشی مشابه توسط گوگل ارزش گذاری می شوند. هرچه بک لینک بیشتر باشد، یک سایت ارجاعات مثبت بیشتری دریافت می کند و از نظر گوگل، سایت باید برای کاربران ارزشمندتر و معتبر تر باشد و در نتیجه، سایت در نتایج جستجو رتبه بهتری خواهد داشت.

از آنجایی که بک لینک ها یکی از مهمترین عناصر در سئو هستند، حوزه ای است که باید به دقت و وسواس زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. اغلب کارشناسان سئو ممکن است در این زمینه زیاده روی کرده و یا لینک های نامعتبر بسازند. متخصصان سئو که از طرف مشتریان بهینه سازی وب سایت را انجام می دهند، نباید بک لینک سازی نامعتبر ایجاد کنند. گوگل بک لینک های نادرست و غیر مربوط به سایت که خارج از دستورالعمل های خود باشند را تشخیص می دهد و آن را نوعی سئو کلاه سیاه در نظر میگیرد. این تکنیک خارج از قوانین الگوریتم های گوگل بوده و اثر مخربی بر روی اعتبار سایت خواهد داشت.

بک لینک سازی توسط مشاوران سئو مهمترین عنصری است که به رتبه بندی کمک می کند. یک شرکت سئو باید بک لینک های وب سایت مشتری را تجزیه و تحلیل کند. خرید بک لینک های بی کیفیت می توانند با ضربه زدن به اعتبار یک سایت به رتبه بندی آن آسیب بزنند.

هنگامی که یک بک لینک از یک سایت نامرتبط می آید، ممکن است پیامی متفاوت به گوگل ارسال کند. به عنوان مثال، اگر وب سایت مشتری در مورد تعمیر خودرو باشد، باید بک لینک هایی از سایر وب سایت های مرتبط با خودرو داشته باشد. پیوندهای وب سایت های غیرمرتبط ممکن است درک موتور جستجو را از آنچه سایت شما درباره آن است کم کرده و بنابراین ممکن است به رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با خودرو آسیب برساند.

  • بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا و تولید محتوا به صورت موثر یک راه عالی برای تبلیغ سایت شما است زیرا هم سئوی شما را بهبود می بخشد و هم محتوایی تولید می کند که برای مخاطبان مفید باشد. یک تصور غلط رایج این است که برای انجام بازاریابی محتوا، باید وبلاگ داشته باشید، اما این لزوما لازم نیست. در حالی که وبلاگ ها راه واقعی بازاریابی محتوایی هستند، می توانید ویدیو تولید کنید، یک پادکست ایجاد کنید یا حتی یک رپورتاژ درباره چیزی مرتبط با کار خود تهیه کنید.

با بازاریابی محتوا، بزرگترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که محتوایی که ایجاد می کنید باید برای مخاطبان مفید، جالب یا سرگرم کننده باشد. بهترین راه برای اطمینان از پاسخگویی به سوالات مردم این است که قبل از شروع به کار، تحقیقات زیادی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید.

اگر بودجه ای برای پرداخت هزینه برای یک متخصص سئو یا ابزارهای سئو برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی ندارید، راه های زیادی برای بررسی و شناسایی کلمات کلیدی اصلی و مترادف بتناسب با کسب و کارتان وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

بازاریابی محتوا یک روش تبلیغاتی است که به تنهایی مفید نیست. برای اینکه بیشترین بهره را از بازاریابی محتوای خود ببرید، باید مطمئن شوید که روی استراتژی سئوی سایت خود کار می کنید و محتوای خود را از طریق کانال های دیگر مانند شبکه های اجتماعی یا تبلیغات پولی تبلیغ می کنید. همچنین باید مطمئن شوید که به طور مداوم محتوای جدید ایجاد می کنید تا مشتریان شما دلیلی برای بازگشت مجدد به سایت شما را داشته باشند.

  • رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی شناخته شده ترین روش رایگان برای تبلیغ سایت های جدید هستند و دلیل خوبی هم دارد. پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام هر کدام میلیاردها کاربر دارند و ارتباط با سایر مشاغل محلی و تبلیغ کسب و کار خود از طریق این پلتفرم ها، آسان است.

با این حال، قبل از شروع کار با رسانه های اجتماعی، باید در نظر داشته باشید که هدف برند کسب و کار شما چیست، برای چه کسانی بازاریابی می کنید و می خواهید به چه کسانی دسترسی پیدا کنید.

فیس بوک: فیس بوک دارای بزرگترین پایگاه کاربران است، بنابراین برای ارسال به روز رسانی های منظم در مورد کسب و کار شما یکی از بهترین شبکه ها است.

توییتر: یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری پیوندها، ایجاد مکالمات و درگیر شدن با مخاطبان خود است.

اینستاگرام: بهترین پلتفرم برای استفاده در صورتی که محتوای کار شما بصری است یا اگر می خواهید به جوانان علاقه مند به کسب و کارتان به عنوان مخاطبان اصلی خود دسترسی پیدا کنید.

لینکدین: اغلب به عنوان یک رسانه اجتماعی ترکیبی و پلت فرم وبلاگ نویسی استفاده می شود، بنابراین برای دسترسی به سایر حرفه ای ها و نشان دادن تخصص شما و تعامل با سایر کسب و کارها عالی است.

  • بازاریابی ایمیلی

اگر به دنبال روشی آزموده شده برای تبلیغ مستقیم به مشتریان خود هستید، بازاریابی ایمیلی یک گزینه عالی است. هنگامی که سایت خود را راه اندازی کردید، شروع یک کمپین بازاریابی ایمیلی آسان است و بسیاری از خدمات بازاریابی ایمیلی در دسترس هستند که می توانید به صورت رایگان یا با بودجه محدود از آنها استفاده کنید.

نکته مهم در مورد بازاریابی ایمیلی این است که کاربران حتی مجبور نیستند برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل شما از سایت شما بازدید کرده باشند، بنابراین می توانید قبل از راه اندازی، سایت جدید خود را تبلیغ کنید. اکثر سرویس های ایمیل مارکتینگ به شما امکان می دهند یک URL ثبت نام را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند بدون نیاز به بازدید از سایت شما در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

  • تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (Pay Per Click)

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا PPC راهی آسان برای تبلیغ وب سایت شما است، حتی اگر بودجه کمی برای کار با آن داشته باشید. دیجیتال مارکتینگ به این روش ممکن است یکی از کانال های سنتی باشد، اما همچنان رایج است زیرا راهی عالی برای ایجاد ترافیک سایت و همچنین هدف قرار دادن جمعیت خاصی است.

گوگل ادوردز، شناخته شده ترین پلت فرم تبلیغات کلیکی، مکانی عالی برای شروع تبلیغات PPC است. تبلیغات در گوگل، می توانید به سرعت در مورد کلمات کلیدی که از طریق تحقیق در مورد کلمات کلیدی پیدا کرده اید، تبلیغات ایجاد کنید و تنها زمانی که کاربر روی لینک کلیک کند، هزینه آن تبلیغات را پرداخت می کنید.

با این حال، مبلغ مشخصی وجود ندارد که با Google AdWords پرداخت کنید. وقتی تبلیغی را از طریق این پلتفرم اجرا می کنید، وارد یک حراج خودکار می شود که هر زمان که کاربر کلمه کلیدی شما را جستجو می کند، انجام می شود. به طور معمول، تبلیغ کننده ای که به ازای هر کلیک اطلاعات بیشتری ارائه می دهد برنده می شود. اما موقعیت تبلیغ او (یا جایی که در نتایج جستجو نشان داده می شود) توسط عوامل دیگری مانند ارتباط کلمه کلیدی، نرخ کلیک (CTR) و کلیت سایت شما تعیین می شود.

برای یک کسب و کار کوچک که به دنبال سرمایه گذاری در تبلیغات سایت خود است، تبلیغ در گوگل یکی از بهترین راه ها در استراتژی بازاریابی اینترنتی برای تبلیغ وب سایت یا وبلاگ شما است.

  • تهیه رپورتاژ

آگهی رپورتاژ به هر شکلی از محتوا گفته می شود که در ازای پرداخت هزینه منتشر می شود. اما نحوه نگارش، طراحی و پیاده سازی، آن را شبیه اخبار، داستان ها، مقاله ها و سایر محتوای مربوط به مجلات می کند. خرید رپورتاژ نیز یکی از روش های تبلیغات سایت است که به طور بسیار ماهرانه ای به انتشار محتوای سایت مشتری کمک می کند.

آگهی رپورتاژ را می توان در هر قالبی انجام داد. از حالت چاپی و متنی گرفته تا صدا و تصویر. رپورتاژها در یک تقسیم بندی کلی به دو دسته تجاری و سیاسی تقسیم می شوند. در گزارش کسب و کار، هدف یافتن یک مصرف کننده و مشتری جدید است. در گزارش سیاسی، هدف تغییر یا اصلاح دیدگاه سیاسی مخاطبان در مورد یک موضوع، شخص یا حزب است. قدمت این نوع تبلیغات حداقل به یک قرن می رسد. واژه ای که اولین بار در سال 1917 از آن استفاده شد.

اما حتی قبل از آن، سیاستمداران و صاحبان کسب و کار به روزنامه ها و مجلات پول می دادند تا مقالات خود را در روزنامه ها و مجلات منتشر کنند، درست مانند یک خبر یا تحلیل واقعی، تا جدی تر گرفته شوند و بهتر خوانده شوند.

تبلیغات به صورت رپورتاژ برای صاحبان مشاغل، به ویژه مشاغل آنلاین ضروری است. رپورتاژ یکی از بهترین و موثرترین روش های برندسازی و ثبت تبلیغات گسترده در اینترنت است که می تواند ارتباطی همه جانبه با دنیای طراحی سایت داشته باشد. امروزه بزرگترین و شناخته شده ترین برندها نیز از رپورتاژ خبری برای معرفی خود و معرفی مزایای برند خود استفاده می کنند.

به همین دلیل است که بسیاری از افراد با دیدن محصول به طور غیرمستقیم اعتماد بیشتری به برند و عملکرد آن دارند. تبلیغات رپورتاژ یکی از جذاب ترین راه ها برای تشویق مخاطبان به توسعه ایده های جدید است. با استفاده از رپورتاژ، همیشه می توانید نیمه پر لیوان را ببینید. اما نکته حساس در نحوه انتشار رپورتاژ استفاده از سایت های معتبر و در نهایت تولید نتایج رضایت بخشی برای کاربر و مخاطب است.

  • ثبت آگهی در سایت های دیگر

به عنوان یک کسب و کار آنلاین، ثبت آگهی در سایت های معتبر می تواند منجر به در معرض دید قرار دادن محصول یا خدمات شما شود. قرار دادن تبلیغات در وب سایت های دیگر به رشد کسب و کار شما کمک می کند که در نهایت می تواند منجر به فروش شود.

افزودن محصولات و خدمات خود به سایت های تبلیغاتی رایگان راهی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای کسب و کار شما برای به دست آوردن بازدیدکننده از سایتتان است. سایت ثبت آگهی رایگان که همچون یک دایره المعارف مشاغل عمل می کند، می تواند با توجه به موقعیت جغرافیایی و علاقه مندی های کاربر، سایت شما را به عنوان مرجع به آنها معرفی کند. سایت تبلیغات اینترنتی با دسته بندی زمینه کاری کسب و کار ها و ارائه آنها در نتایج جستجوی کاربر می توانند تبلیغ سایت شما را انجام دهند که در آن صورت کاربر را به سایت شما هدایت می کند. به لطف سایت تبلیغات رایگان کسب و کار، مجبور نیستید بین دستیابی به مخاطبان هدف خود و صرف تمام بودجه بازاریابی محدود خود برای یک کمپین، یکی را انتخاب کنید.

هزینه تبلیغات در سایت های پر بازدید همانند یوتوب یا شبکه های اجتماعی پرطرفدار مانند فیس بوک، اینستاگرام، پینترست و لینکدین هم از نمونه هایی هستند که گرچه رایگان نیستند اما می توانند به پیشرفت سریعتر سایتتان در دریافت ترافیک و کاربران کمک بسیاری کند.

  • تبلیغات بنری

طراحی و تبلیغ بنر بر ایجاد سیستماتیک تبلیغات بنری موثر از طریق استفاده دقیق از دستورالعمل های طراحی اولیه تمرکز دارد. طراحی و تبلیغات بنر در سایت یکی از پرکارترین اشکال بازاریابی است که در دنیای آنلاین امروزی مورد استفاده قرار می گیرد و در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد.

تبلیغات بنری، تصاویر تبلیغاتی تعبیه شده در صفحات وب هستند که یک محصول یا برند را به نمایش می گذارند و به وب سایت تبلیغ کننده لینک (پیوند) داده شده اند. اکثر شرکت ها از آن ها به شکلی استفاده می کنند، زیرا نمونه ای مقرون به صرفه، قابل اندازه گیری و مؤثر برای افزایش آگاهی از برند هستند.

 

 

وقتی صحبت از تبلیغات سایت به میان می آید، استفاده از بهترین مکان ها برای تبلیغات آنلاین می تواند تلاش های بازاریابی شما را تقویت کند. با این حال، دریافت مشاوره از شرکت های معتبر در این زمینه می تواند نتایج، تأثیر و بازگشت سرمایه کمپین تبلیغاتی شما را به حداکثر برساند. شرکت دارکوب با ارائه به روزترین روش های تبلیغات آنلاین به صورت گسترده و حرفه ای می تواند گزینه های بسیار مناسبی را به شما معرفی کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته