روش های افزایش بازدید وب سایت

نوشته شده توسط دارکوب

اصطلاح “ترافیک” (Traffic) سایت، به تعداد بازدیدکنندگان یک سایت در یک دوره زمانی خاص اشاره دارد. ترافیک یک سایت را می توان به طور دقیق ثبت کرد و که می تواند به دو دسته کلی بازدیدکنندگان همیشگی و بازدیدکنندگانی تنها یکبار از سایت بازدید کرده اند، تقسیم کرد. بازدیدکنندگان همیشگی مشتریان وفاداری هستند که ترافیک ثابتی را ارائه می دهند، در حالی که یکبار بازدیدکننده به دنبال اطلاعاتی در مورد یک موضوع خاص بوده و معمولاً از طریق جستجوهای موتور جستجو به سایت هدایت می شوند. تعداد بازدیدکنندگان یک سایت، شاخص مهمی از جذابیت آن برای هدف شما است.

هدف یک سایت معمولاً جذب هرچه بیشتر بازدیدکننده است. ترافیک بیشتر اغلب منجر به درآمدهای تبلیغاتی یا فروش بیشتر می شود، به همین دلیل است که تعداد بازدیدکنندگان سایت و موفقیت مالی آن اغلب به هم مرتبط هستند. یکی از متداول ترین اهداف یک سایت، نشان دادن محصول یا خدمات شما به جهان است. حتی از کارت ویزیت شما هم مهمتر است.

کیفیت سایت شما نقش تعیین کننده ای در تضمین ترافیک منظم دارد. هم محتوا و هم طراحی سایت باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و برای بازدیدکنندگان ارزش قائل شوند. محبوبیت یک سایت اغلب با تعداد بازدیدکنندگان منحصربه فرد اندازه گیری می شود، یعنی کاربران واحد که از یک سایت بازدید می کنند، به این ترتیب چندین بازدید از یک شخص تنها یک بار شمارش می شود.

کیفیت ترافیک

علاوه بر تعداد بازدید، کیفیت ترافیک نیز نقش بسزایی دارد. کیفیت به میزان ارزش آن ترافیک برای سایت شما اشاره دارد و می تواند توسط عوامل مختلفی مانند تعداد تبدیل های انجام شده ارزیابی شود. مهم ترین منابعی که می توانند به طور قابل توجهی بر کیفیت ترافیک تأثیر بگذارند، نتایج موتورهای جستجو، تبلیغات بنری، بازاریابی ایمیلی، لینک ها و … هستند. در زمینه موتورهای جستجو، می توانید بین ترافیک ارگانیک و ترافیک پولی تفاوت قائل شوید.

ترافیک ارگانیک شامل تمام بازدیدکنندگانی است که از طریق نتایج جستجویی که برای آنها پولی پرداخت نکرده اید به سایت شما می آیند. این نوع ترافیک برای هر سایت مهم است و به طور مستقیم تحت تأثیر کیفیت محتوا و معیارهای سئوی شما قرار دارد. از سوی دیگر، ترافیک پولی به بازدیدهایی اشاره دارد که برای آنها هزینه کرده اید. اگر تبلیغاتی را در رسانه های اجتماعی یا گوگل قرار دهید و شخصی با کلیک بر روی یکی از این تبلیغات به سایت شما دسترسی پیدا کند، به آن ترافیک پولی گفته می شود.

انواع ترافیک سایت

چهار نوع اصلی وجود دارد: ارگانیک (Organic)، پولی (Paid)، مستقیم (Direct) و ترافیک ارجاعی (Referral).

– ترافیک ارگانیک چیست؟

ترافیک ارگانیک بازدیدهایی از سایت شما هستند که از طریق نتایج جستجوی ارگانیک به دست می آیند.

نتایج جستجوی ارگانیک نتایجی هستند که برای یک جستجو در زیر “تبلیغات” پولی در Google (بعد از کلمه Ad) نشان داده می شوند.

این نوع ترافیک بهترین بازگشت سرمایه را در بین انواع ترافیک وب در بازاریابی اینترنتی دارد. در حالی که تبلیغات پولی معمولاً فقط زمانی کار می کند که شما هزینه آن را پرداخت می کنید، ترافیک ارگانیک می تواند در طول زمان به رشد خود ادامه دهد.

– ترافیک پولی چیست؟

ترافیک پولی از کلیک روی تبلیغاتی است که شما آن لینک را خریداری کرده و به سایت خود هدایت کرده اید که معمولاً بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (Pay Per Click-PPC) نامیده می شود. بازاریابی PPC برای نتایج سریع عالی است اما به طور کلی نیاز به نظارت مداوم دارد. مانند بسیاری از چیزها، فقط زمانی کار می کند که شما برای آن پول پرداخت می کنید.

PPC معمولاً با Google Ads یا گوگل ادوردز (Google AdWords ) انجام می شود.

تبلیغات گوگل مانند یک حراج راه اندازی شده است. آنها برای کلمات کلیدی قیمت تعیین می کنند و ما حداکثر پیشنهاد را تعیین می کنیم.

هنگامی که شخصی کلمه کلیدی مرتبط را در گوگل تایپ می کند، گوگل وارد عمل می شود! آنها حداکثر پیشنهاد را ارزیابی می کنند، ارتباط تبلیغ شما را با رقبای شما مقایسه می کنند و سپس به آن امتیاز می دهند. هنگامی که آنها متوجه شدند که کدام مناسب است – تبلیغ مربوطه را نمایش می دهند.

– ترافیک مستقیم چیست؟

ترافیک مستقیم زمانی را توصیف می کند که بازدیدکنندگان با کلیک بر روی پیوندی به سایت شما وارد سایت شما می شوند. به عنوان مثال، اگر شخصی سایت شما را نشانه گذاری کرده باشد (Bookmark) یا URL شما را در نوار آدرس مرورگر خود مستقیماً تایپ کند، به عنوان ترافیک مستقیم در نظر گرفته می شود.

– ترافیک ارجاعی چیست؟

ترافیک ارجاعی زمانی است که شخصی در حالی که در سایت دیگری است، روی پیوندی به سایت شما کلیک می کند.

بازدیدهای ارجاعی محصول پیوند داشتن سایت ها به شما است. به این لینک ها بک لینک می گویند. بک لینک به افزایش اعتبار سایت شما کمک می کند. گوگل به این موضوع اهمیت فراوانی می دهد.

بک لینک ها مانند کلیک ها به عنوان رای عمل می کنند. هرچه بک لینک های بیشتری داشته باشید، گوگل فکر می کند که سایت شما باید اطلاعات مفیدی با کیفیت بالا داشته باشد. در نتیجه رتبه بالاتری در صفحات نتایج جستجو خواهید داشت.

هر چند همه لینک ها لینک های خوبی نیستند. سال ها پیش، استراتژیست های سئو از این موضوع استفاده می کردند و لینک هایی را برای سایت ها در همه جا قرار می دادند.

گوگل متوجه این موضوع شد و الگوریتم خود را به روز کرد. حالا قانون کیفیت بر کمیت است. گوگل می تواند ارتباط سایت لینک شده با سایت لینک داده را درک کند.

بک لینک های کسب وکارهای مکمل یا تأثیرگذاران صنعت نه تنها کسب وکار شما را در معرض دید مخاطبان بزرگ تری قرار می دهد، بلکه ترافیک واجد شرایط را به سایت شما هدایت می کند. علاوه بر این، گوگل بک لینک ها را انتخاب می کند و اگر ببیند سایت های مورد اعتماد دیگر به سایت شما اشاره می کنند، اعتماد خود را به کسب و کار شما افزایش می دهد. اعتماد بیشتر از طرف گوگل منجر به رتبه های بالاتر می شود که منجر به ترافیک بیشتر می شود. با بک لینک های با کیفیت به صورت رایگان در گوگل مورد توجه قرار می گیرید. البته اصلا نباید در این راه زیاده روی کنید! زیرا ممکن است که اثرات معکوس داشته باشد. توصیه می شود قبل از انجام هر کاری آموزش های با کیفیتی را در این راستا ببینید. شرکت در دوره های آموزش سئو و آموزش طراحی سایت شرکت دارکوب می تواند راه را برای آشناییتان با این موضوع مهم هموار کند.

تجزیه و تحلیل ترافیک

ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای تجزیه و تحلیل ترافیک سایت خود از آنها استفاده کنید. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics ) به دلیل موقعیت خود به عنوان رهبر موتورهای جستجو، به ابزاری استاندارد برای این امر تبدیل شده است. Google اطلاعات دقیقی در مورد تمام پارامترهای مرتبط در مورد تبلیغات، محتوا و درآمد ارائه می دهد. این داده ها به شما امکان می دهد استراتژی های خود را تنظیم کنید و سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید تا ترافیک بیشتری ایجاد کنید.

تجزیه و تحلیل ترافیک ورودی هم برای تبلیغ کنندگان و هم برای ناشران مهم است. ناشر کسی است که یک سایت را اداره می کند و تبلیغات را در سایت خود ادغام می کند. یکی از ابزارهای رایج برای یافتن شرکای تبلیغاتی مناسب گوگل ادز است. شبکه Ads به عنوان یک بازار برای کمپین های تبلیغاتی عمل می کند و زیرساخت های فنی را فراهم می کند. تبلیغ کنندگان می توانند از آن برای تخمین دسترسی بالقوه کمپین خود استفاده کنند.

چطور بازدید (ترافیک) سایت را افزایش دهیم؟

شما تلاش کرده اید تا سایتی ایجاد کنید که نشان دهنده برند شما باشد. سپس مهم ترین مرحله باید پیاده سازی شود. هدایت ترافیک به سمت سایت. وقتی ترافیک سایت را افزایش می دهید، می توانید سرنخ، تبدیل و فروش بیشتری ایجاد کنید. حتی کوچکترین افزایش در ترافیک می تواند نتیجه را تحت تاثیر قرار دهد.

  • سایت خود را برای جستجو بهینه کنید

هنگامی که شروع به کار می کنید، روی یافتن کلمات کلیدی تمرکز کنید که نشان دهنده جایگاه شما برای ایجاد محتوای وبلاگ و صفحات فروشگاه شما هستند. به طور معمول، شما انتخاب می کنید که روی یک یا دو کلمه کلیدی اصلی در هر صفحه وب تمرکز کنید. می توانید از ابزارهای SEO مانند Keywords Everywhere برای کمک به یافتن کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید.

در ابتدا، روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که حجم جستجوی آنها کمتر از بقیه است. پس از چند ماه ایجاد محتوای وبلاگ و بهینه سازی صفحات محصول، می توانید بر روی کلمات کلیدی با حجم بالاتر تمرکز کنید.

ترفند به دست آوردن ترافیک سایت این است که ابتدا یک پایه قوی از کلمات کلیدی مرتبط ایجاد کنید. حتماً از مزایای وبلاگ در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید زیرا می تواند بیشترین تأثیر را در هدایت ترافیک ارگانیک به سایت شما داشته باشد.

امروزه، اگر سئو را درک نکنید، به خودتان آسیب رسانده اید. تفاوت های ظریف در مورد SEO را کشف کنید تا درگیر نوع مناسبی از استراتژی های ایجاد ترافیک و افزایش بازدیدکننده باشید. شما نمی خواهید قوانین را زیر پا بگذارید. به علاوه، با داشتن درک واقعی از SEO، می توانید به معنای واقعی کلمه نتایج خود را افزایش دهید. یک دوره آموزشی سئو می تواند کمک بسیار شایانی به آشنایی روش های به کار گیری سئو در سایتتان کند.

  • تازگی محتوا را در نظر بگیرید

تازگی محتوا یک روش سئوی بسیار مفید است که افراد انجام می دهند تا ترافیک سایت شما را تا حد زیادی جذب کنند. در اصل، شما باید محتوای قدیمی را از صفحه وب خود حذف کنید و بخش های جدیدی را اضافه کنید تا محتوای خود را مرتبط نگه دارید. این اساساً یک بررسی سریع در محتوای صفحه وب قدیمی است.

یک راه ساده برای ایجاد تازگی محتوا برای صفحات محصول، داشتن یک برنامه بررسی محصول است. این به مشتریان شما امکان می دهد در صفحه محصول شما نظر بگذارند، که به گوگل نشان می دهد که فعالیت منظمی در صفحه و محتوای جدید وجود دارد. همچنین می توانید با دریافت رایج ترین بازخورد مشتری و تبدیل آن به یک جمله در توضیحات، صفحات محصول خود را به روز و در حال فعالیت نگه دارید.

به روز رسانی تاریخی محتوا نکته مهمی است، به خصوص اگر برخی از محتوای شما منقضی شده باشد. توجه داشته باشید، این به معنای نوشتن مجدد محتوای شما نیست. به راه هایی نگاه کنید که می توانید محتوای قدیمی سایت خود را به روزرسانی کنید تا ترافیک بیشتری را از طریق دیده شدن در موتورهای جستجو مانند Google افزایش دهید.

  • محتوای مطلوب بنویسید

امروزه محتوا یک فاکتور بسیار مهم برای افزایش بازدید است. تا زمانی که محتوای سیری ناپذیری در سایت یا وبلاگ خود ایجاد می کنید، بازدیدکنندگان را بیشتر و بیشتر می کنید. همچنین، هرچه محتوای شما بهتر باشد، بازدیدکنندگان شما بیشتر درگیر خواهند شد. آنها محتوای شما را برای دیگران به اشتراک می گذارند و به ارتقای سایت شما به صورت خودکار کمک می کنند.

به خاطر داشته باشید که ایجاد رگبار بی شماری از مقالات عمومی و انتشار آنلاین آنها چیزی نیست که پیشنهاد می شود. برای اطمینان از عملکرد و تبدیل محتوای شما، باید دارای طول مناسب، دارای اطلاعات مرتبط و ارائه ارزش برای خوانندگان شما باشد. با تکمیل اصول بازاریابی محتوا، مانند انجام تحقیقات کامل در سئو و همسو کردن استراتژی بازاریابی محتوای خود با اهداف تجاری خود، بهترین موقعیت را برای موفقیت در تولید محتوا خواهید داشت که به بهینه سازی سایت هم کمک می کند.

هیچ کس از سایت شما بازدید نمی کند اگر دلیلی برای گذراندن وقت در سایت شما پیدا نکند. با ایجاد محتوای پیشنهادی، می توانید از آنها برای جذب ترافیک بیشتر به سایت خود استفاده کنید. به عبارت ساده تر، با ارائه پیشنهادهای رایگان برای دریافت جزئیات احتمالی، که در اصل سرنخ های فروش هستند، می توانید آنها را در سایت نگه دارید. این پیشنهاد های رایگان می توانند آیتم های قابل دانلودی مانند کتاب های الکترونیکی، آموزش ها، راهنمای PDF، خبرنامه ها، بروشورها و کاتالوگ ها باشند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند خدماتی مانند اشتراک آزمایشی، مشاوره رایگان، تورهای نمایشگاهی و غیره باشند.

  • بک لینک های خود را بسازید

بک لینک سازی یکی دیگر از اجزای مهم سئو هستند. وقتی یک سایت خارجی به سایت شما لینک می دهد، به Google نشان می دهد که سایت شما قابل اعتماد و مرتبط با کلمات انکر تکست (متن قابل کلیک) است. یکی از دلایل مهم ساخت بک لینک این است که بک لینک های خوب تاثیر زیادی بر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو(SEO) و رتبه کلی شما در موتورهای جستجو دارند.

فراتر از سئو، بک لینک ها این پتانسیل را دارند که به تنهایی ترافیک را به فروشگاه شما هدایت کنند. کاربران در آن سایت ها ممکن است روی سایت شما کلیک کرده و پیمایش کنند که امیدواریم منجر به انجام تراکنش شود.

  • برای کلمات کلیدی طولانی بهینه سازی کنید

در حالی که ممکن است بسیاری از کلمات کلیدی کوتاه تر در تحقیقات کلمات کلیدی شما ظاهر شوند، مهم است که به فرصت های کلید واژه طولانی نیز توجه ویژه داشته باشید. اغلب، این کلمات کلیدی خاص تر هستند. به این ترتیب، آنها معمولاً حجم جستجوی کمتری داشته و در نتیجه رقابت کمتری دارند. این بدان معناست که نه تنها رتبه بندی برای کلمات کلیدی مرتبط طولانی آسان تر است، بلکه حدس زدن قصد جستجوگر نیز آسان تر است.

هنگامی که یک تجربه سایت متناسب با هدف جستجوگر ایجاد می کنید، به احتمال زیاد محتوای مورد نظر آنها را ارائه می دهید. این کمک می کند تا ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتری را از یک گروه هدف از کاربران به سایت شما هدایت کند.

  • از تبلیغات کلیکی اسفاده کنید

PPC یا پرداخت به ازای کلیک نوعی تبلیغات اینترنتی در دیجیتال مارکتینگ است که شامل هر بار کلیک بر روی یکی از تبلیغات توسط تبلیغ کنندگان می شود. به سادگی، شما فقط در صورتی برای تبلیغات پرداخت می کنید که واقعاً روی تبلیغ شما کلیک شود. تبلیغات کلیکی اساساً روشی برای خرید بازدید از سایت شما است، علاوه بر این که بازدیدهای سایت را به صورت ارگانیک هدایت می کند که یکی از این روش ها تبلیغ در گوگل است که بازخورد های بسیار مفیدی را تولید می کند.

قرار گرفتن در معرض صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) خود را با این روش دو برابر کنید. تبلیغات PPC در بالای اکثر SERP ها قرار دارند، در حالی که نتایج جستجوی ارگانیک با رتبه برتر مستقیماً در زیر آن ظاهر می شوند. اگر تلاش های سئوی خود را طوری تنظیم کرده اید که صفحه خود را برای همان جستجوهایی که تبلیغ PPC شما انجام می دهد رتبه بالایی کسب کند، پیشرفت خود را دو برابر می کنید. دو بار ظاهر شدن در صفحه نتایج می تواند اعتبار برند شما را افزایش دهد و به طور موثر از رقبا پیشی بگیرد.

  • محصولات یا محتوای جدید را روزانه به سایت خود اضافه کنید

از آنجایی که یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل، تازه بودن محتوا است، ایده خوبی است که محتوای سایت خود را به طور منظم به روز کنید، در صورت امکان روزانه.

این روند به کاربران دلیلی برای بازگشت به سایت شما می دهد. اگر می دانند چیز جدیدی برای کشف وجود دارد، به احتمال زیاد از سایت شما بازدید می کنند تا بفهمند آن چیست.

  • اینستاگرام مارکتینگ را امتحان کنید

با گذشت زمان، اینستاگرام به دلیل ویژگی های مناسب برای کسب و کار و حجم مخاطب زیاد، کانال بازاریابی بهتری برای خرده فروشان آنلاین شده است.

در حالی که می توانید با لینک موجود در بیو خود ترافیک را افزایش دهید، همچنین می توانید این کار را با داشتن شرکت های وابسته انجام دهید، افرادی که محصولات شما را برای کمیسیون بازاریابی می کنند، لینک ارجاع خود را به حساب های اینستاگرام خود اضافه می کنند. یا با اینفلوئنسرهایی که فالوورهای زیادی دارند تماس بگیرید تا پیوند خود را در بیو آنها به اشتراک بگذارید. با ایجاد تبلیغات ترافیکی می توانید ترافیک سایت را افزایش دهید. و حتی می توانید پیوندهایی به استوری ها، پست ها و عکس های اینستاگرام اضافه کنید.

بنابراین، اگر لینک را در بیو خود اضافه کنید، فالوورهای اینستاگرام را به گالری های قابل خرید در سایت شما هدایت می شوند. همچنین به افزایش نرخ تبدیل کلی کمک می کند زیرا به افراد اجازه می دهد محصولات را در پست های اینستاگرام خاصی که ایجاد می کنید خریداری کنند. استراتژی های مختلفی در اینستاگرام مارکتینگ وجود دارد که می توانید از آن ها برای افزایش بازدید سایت استفاده کنید.

  • ترافیک سایت را با لینکدین افزایش دهید

برای اکثر خرده فروشان آنلاین، لینکدین اغلب آخرین جایی است که از آن ترافیک دریافت می کنید. و اگرچه ممکن است بزرگترین اولویت نباشد، اما همچنان می توانید یک جریان ثابت از ترافیک را از این منبع دریافت کنید.

بسیاری از خرده فروشان آنلاین از لینکدین برای به اشتراک گذاشتن اخبار روابط عمومی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر اخیراً محصول جدید را تولید کرده اید، می خواهید کارمندان خود را معرفی کنید، یا به یک نقطه عطف بزرگ برای تجارت خود دست یافته اید، ممکن است مقاله ای از سایت خود در لینکدین به اشتراک بگذارید.

ویدیوها از نظر بازدید و تعامل در لینکدین بسیار خوب عمل می کنند. با افزودن یک لینک به سایت خود در یک پست همراه با یک ویدیو، می توانید ترافیک سایت را افزایش دهید.

اولین قدمی که باید برای شروع تبلیغ سایت خود از طریق رسانه های اجتماعی خود بردارید، ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی است. ایده خوب این است که از نام کاربری مشابه با نام سایت خود استفاده کنید تا بتوانید به راحتی به صورت آنلاین پیدا شوید. پس از آن، می توانید پست های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید و یک بار دیگر از کلمات کلیدی برای به اشتراک گذاری مناسب آنها استفاده کنید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید مطمئن شوید که پست هایتان به افراد مناسب می رسد و از آنها در بازاریابی شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید و یکی از آنها استفاده از هشتگ است. مانند کلمات کلیدی در SEO، هشتگ ها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی توسط اکثر کاربران استفاده می شود تا به سایر کاربران علاقه مند به موضوعات مشابه کمک کند تا پست های خود را آنلاین پیدا کنند.

  • در بازاریابی ایمیلی شرکت کنید

با بازاریابی ایمیلی، تا زمانی که مشتریان شما مشترک هستند، می توانید ترافیک سایت را به فروشگاه خود هدایت کنید. با توجه به اینکه سایت های رسانه های اجتماعی به طور مداوم دسترسی شما را محدود می کنند، بازاریابی ایمیلی یکی از تنها کانال های بازاریابی است که می توانید کنترل کاملی روی آن داشته باشید.

ایجاد یک لیست برای بازاریابی ایمیلی ممکن است زمان زیادی طول بکشد، بنابراین مهم است که از روز اول شروع کنید. شما می توانید با افزودن امکان ساخت اشتراک (اکانت) در سایت خود، یک لیست ایمیل بسازید.

  • انتشار متن مطبوعاتی (رپورتاژ)

زمان می گذرد و همه چیز در مورد تکنولوژی تغییر می کند. رپورتاژ هم دقیقا همینطور است! در گذشته یکی از درآمدهای اصلی شرکت های روزنامه و مجلات، انتشار آگهی های رپورتاژ بود. کم کم که وبلاگ های اینترنتی جای مجلات فیزیکی را گرفتند، رپورتاژ با همین هدف اما در بستری متفاوت به نام سایت شروع به انتشار کرد! امروزه نوشتن رپورتاژ آگهی برای دریافت بک لینک با کیفیت از سایت های رتبه بندی شده به یک اقدام محبوب تبدیل شده است که واقعاً تأثیر زیادی در افزایش ترافیک سایت دارد.

یک متن مطبوعاتی در مورد سایتتان یا کسب و کارتان بنویسید و منتشر کنید. علاوه بر ارسال نسخه در کانال های خود، آن را در یک سایت خبری به اشتراک بگذارید. این خدمات می توانند متن مطبوعاتی و برند شما را در مقابل مخاطبان جدید و بسیار زیادی قرار دهند که به نوبه خود می تواند ترافیک سایت بیشتری را به سایت شما برساند.

  • ایجاد و اشتراک گذاری اینفوگرافیک با کیفیت بالا

ساختن اینفوگرافیک با کیفیت بالا به سادگی یکی از انواع روش های ترغیب به کلیک است. تعداد زیادی نمونه کلیک وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، اما همه آنها یکسان ایجاد نمی شوند. با این حال، اگر بتوانید یک اینفوگرافیک عالی بسازید که بسیاری از افراد به آن لینک دهند، اساسا می توانید یک روش بازاریابی خودکار برای سایت خود ایجاد کنید. مطمئن شوید که یک طراح عالی را برای انجام این کار استخدام کرده اید.

  • روی قابلیت استفاده از موبایل تمرکز کنید

اگر درباره هدایت ترافیک به سایت خود تصمیم جدی دارید، باید مطمئن شوید که سایت شما برای نمایش در موبایل و سایر وسایل الکترونیکی مناسب است. از ابزار Google’s Page Insights برای بررسی متناسب بودن سایت برای تلفن همراه خود استفاده کنید و ببینید آیا با دستورالعمل ها مطابقت دارد یا خیر. همچنین باید مطمئن شوید که تمام پست ها و محتوای شما دارای مشخصات AMP (Accelerated Mobile Pages ) هستند.

Accelerated Mobile Pages یک فریم ورک متن باز است که هدف آن بهبود و افزایش سرعت نمایش صفحات وب در گوشی های تلفن همراه است که گوگل آن را راه اندازی کرده است.

  • سایت های تبلیغات آنلاین برای مشاغل

سایت های درج آگهی رایگان طیفی از مخاطبان را پوشش می دهند. ثبت آگهی در هر یک از آنها کاملاً مشابه است: شما URL سایت حرفه ای خود و همچنین جزئیات اضافی در مورد کسب و کار یا سازمان خود را برای آنها ارسال می کنید. این سایت ها، به نوبه خود، این اطلاعات را در بانک های اطلاعاتی خود وارد می کنند و اطمینان حاصل می کنند که وقتی کاربران دسته های محتوای مرتبط را جستجو می کنند، پیوندی به سایت شما ظاهر می شود.

  • برندسازی سایت

برند سازی سایت شما و نحوه انتقال هویت برند خود در هر صفحه از سایت شما می تواند در انجام کارهای زیر کمک کند:

تفکیک. شخصیت متمایز برند شما را از رقبا نشان می دهد، نه فقط در سطح محلی، بلکه در مقیاس جهانی. این به این سوال پاسخ می دهد که “چه چیزی برند شما را متفاوت می کند؟”.

شناخت برند و هویت برند را که فراتر از محصول یا خدماتی است که ارائه می دهید، ترویج می کند.

از تلاش های بازاریابی داخلی حمایت می کند و باعث می شود کارکنان نسبت به کاری که انجام می دهند و شرکتی که برای آن کار می کنند احساس غرور بیشتری کنند.

به حفظ و وفاداری مشتری کمک می کند. یک تجربه منحصر به فرد سایت وفاداری و اعتماد را پرورش می دهد.

باعث ثبات می شود، که به نوبه خود باعث افزایش آشنایی و اعتماد در بین مشتریان هدف شما می شود.

در نهایت، یکی دیگر از دلایل قابل توجه برای جدی گرفتن نام تجاری سایت خود این است که چگونه مصرف کنندگان دیجیتال می توانند به سرعت به پیام های برند شما (به عنوان مثال، سبک بصری، زبان و لحن شما) در دنیای دیجیتال عادت کنند.

 

یادگیری نحوه افزایش ترافیک سایت آسان تر از آن چیزی است که انتظار دارید. هرکسی می تواند روش هایی را که در این پست بررسی کرده ایم پیاده سازی کند. چالش واقعی این است که قبل از شروع به دیدن نتایج مثبت، تسلیم نشوید. در حالت ایده آل، توصیه می کنیم تا جایی که می توانید استراتژی های گفته شده را پیاده سازی کنید. با این حال، همه آنها به زمان و تلاش نیاز دارند، بنابراین بهتر است بر روی تعدادی تمرکز کنید که بهترین تناسب با سایت شما دارند. همچنین، در حین انجام آن اصول سئو را فراموش نکنید. در این راه می توانید از شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی اینترنتی همچون شرکت دارکوب استفاده کنید. شرکت دارکوب با ارائه به روزترین روش ها و تکنولوژی ها می تواند شما در افزایش ترافیک سایتتان همراهی کند.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته