آژانس دیجیتال مارکتینگ پس از فیلترینگ اینستاگرام

نوشته شده توسط دارکوب

دنیای تجارت در دهه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یکی از بزرگترین آنها، تغییر در استراتژی های بازاریابی مورد نیاز کسب و کارهای بزرگ و کوچک بوده است. یکی از دلایل اصلی این تغییر، محبوبیت و استفاده از اینترنت است. به طور روزانه، یک کاربر به طور متوسط بیش از 2 ساعت و گاهی تا 10 ساعت از اینترنت برای طیف گسترده ای از کارها و فعالیت ها استفاده می کند.

آیا کسب و کار خود را به صورت آنلاین بازاریابی می کنید؟ با چنین مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه از طریق اینترنت، کسب و کار شما باید از بازاریابی آنلاین استفاده کند. چه در حال حاضر بازاریابی آنلاین داشته باشید، چه فقط به آن فکر می کنید، مواردی وجود دارد که باید به آنها دقت کنید.

از زمانی که انسان تجارت را آموخت، بازاریابی وجود داشته است. بازاریابی به معنای برقراری ارتباط با مخاطبان در مکان و زمان مناسب است. با ظهور اینترنت، معنی بازاریابی تغییر کرد و به این معنی است که می توانید به راحتی از طریق بازاریابی دیجیتال با مخاطبان خود در اینترنت ارتباط برقرار کنید.

بازاریابی دیجیتالی چیست؟

دیجیتال مارکتینگ شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از اینترنت استفاده می کنند. این روند شامل کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، ایمیل، سایت ها، رسانه های اجتماعی و غیره است که می تواند برای ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه استفاده شود.

برخلاف روش های سنتی، دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و آنهایی را که به احتمال زیاد محصولات و خدمات شما را خریداری می کنند، هدف قرار دهید. علاوه بر این، نسبت به بازاریابی سنتی مقرون به صرفه تر است. بعلاوه، شما را قادر می سازد تا میزان موفقیت را اندازه گیری کرده و تغییرات بازاریابی را همانطور که می بینید ایجاد کنید.

کلید موفقیت در بازاریابی همیشه ارتباط با مخاطب هدف در مکان مناسب و در زمان مناسب بوده است. امروزه که زمان استفاده از ابزار دیجیتالی مانند گوشی های تلفن همراه و کامپیوتر های مصرف کنندگان به بالاترین حد خود رسیده است، بهترین مکان برای ملاقات با آنها اینترنت است. کسب و کارها در سراسر جهان از این واقعیت استفاده می کنند. آن ها از استراتژی های بازاریابی دیجیتال مؤثر استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که تلاش های بازاریابی آنها به احتمال زیاد به مشتریان دسترسی پیدا می کند و به نوبه خود منجر به مزایای تجاری قابل توجهی خواهد شد.

مزایای دیجیتال مارکتیگ

  • دسترسی جهانی

بازاریابی سنتی به مکان و جغرافیا محدود شده است و ایجاد یک کمپین بازاریابی بین المللی می تواند سخت، پرهزینه باشد. با این حال، بازاریابی دیجیتال در اینترنت اتفاق می افتد، به این معنی که دسترسی شما با آن بسیار زیاد است. حتی یک صاحب کسب و کار محلی بسیار کوچک نیز این توانایی را دارد که با یک فروشگاه آنلاین به مخاطبان بین المللی دست یابد. این روند هرگز با بازاریابی سنتی امکان پذیر نخواهد بود یا هزینه زیادی برای انجام آن خواهد داشت. این دسترسی آنلاین فرصت های رشد بسیاری را برای کسب وکارها باز کرده است. ترکیبی از دسترسی جهانی و دید یک فرصت عالی برای هر کسب و کاری است.

  • هزینه کمتر

چنانچه بخواهید کسب و کار خود را در سطح محلی یا بین المللی تبلیغ کنید، بازاریابی دیجیتال راه حل های مقرون به صرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد. حتی به کوچکترین شرکت ها اجازه می دهد تا با استفاده از استراتژی های بسیار هدفمند با شرکت های بزرگتر رقابت کنند. بسیاری از این استراتژی ها حتی برای شروع هیچ هزینه ای ندارند مانند سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا.

با این حال، هر شکلی از بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کاری مناسب نیست و حتی ممکن است برخی از آنها هزینه بیشتری نسبت به سایر موارد داشته باشند. یک کسب و کار می تواند راه حل های مناسب را بر اساس اهداف بازاریابی خود بیابد.

  • یادگیری آسان

در حالی که جنبه های زیادی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که باید آنها را یاد بگیرید، شروع کردن دوره دیجیتال مارکتینگ نسبتاً آسان است. با این حال، همه چیز این است که استراتژی مناسبی را پیدا کنید که برای تجارت شما مفید باشد. در آغاز این راه می توانید از دوره های تخصصی آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال آموزشگاه دارکوب با به روزترین روش ها استفاده نمایید. آموزش دیجیتال مارکتینگ در ابتدای شروع بازاریابی می تواند بر تسلط بیشتر شما در این روند کمک کند.

  • هدف گذاری موثر

حتی اگر ایده روشنی از مخاطبان هدف خود نداشته باشید، دیجیتال مارکتینگ این امکان را فراهم می کند تا داده هایی را استخراج کنید و ببینید کدام مخاطبان برای شما بهترین نتیجه را دارند و کمپین خود را حول محور آن ها بهینه کنید. گزینه های مختلفی برای هدف یابی وجود دارد، مانند کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو (SEO)، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، یا از طریق اطلاعات جمعیت شناختی در رسانه های اجتماعی.

این حجم عظیم از عناصر هدف در اختیار شما است و باعث می شود که هر کمپین به مخاطب مناسب برسد. همچنین به شما کمک می کند تا رفتارهای در حال تغییر مشتریان را تجزیه و تحلیل کنید و کمپین ها را بر اساس آن تغییرات اصلاح کنید. این توانایی برای درک سریع نیازهای در حال تغییر مشتریان یک راه مطمئن برای موفقیت برای هر شرکتی است.

  • استراتژی های چندگانه

استراتژی های مختلفی برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می تواند توسط انواع مختلف کسب و کار استفاده شود. در حالی که برخی از شرکت ها می توانند به راحتی با بازاریابی محتوا و سئو سود ببرند، برخی دیگر می توانند از کمپین های تبلیغاتی مبتنی بر کلیک بهره ببرند. نکته کلیدی این است که همیشه نتایج را تجزیه و تحلیل کنید و با گذشت زمان تاکتیک ها و روش های بهتری را توسعه دهید. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که به خوبی اجرا شده است، استراتژی ای است که با تغییر نیازهای کسب و کار به سرعت تغییر می کند و تطبیق می یابد.

برخی از رایج ترین انواع بازاریابی دیجیتال که می توانید از بین آنها انتخاب کنید عبارتند از: تولید محتوای مبتنی بر سئو، بازاریابی موتورهای جستجو، تبلیغات پولی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویدیویی، تعامل در انجمن ها، بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و اینفلوئنسر مارکتینگ.

  • افزایش تعامل

یکی از مهمترین مزایای بازاریابی دیجیتال افزایش تعامل و رصد آن است. بازاریابی دیجیتال به طور پیش فرض به گونه ای طراحی شده است که بسیار جذاب است. کاربران می توانند یک پست وبلاگ را به اشتراک بگذارند، مانند یک عکس، یک ویدیو، یا از طریق یک کلیک بر روی تبلیغات پولی با وب سایت شما تعامل کنند.

بهترین بخش این است که همه این اقدامات را می توان اندازه گیری کرد. این موضوع به شما امکان می دهد تا پست های جذاب تری برای افزایش آگاهی از برند یا افزایش فروش ایجاد کنید. هرچه بیشتر به صورت آنلاین تعامل داشته باشید، مشتریان وفادار بیشتری خواهید داشت. کسب وکارهایی که از فرمت های جذاب به طور موثر در استراتژی های آنلاین خود استفاده می کنند، زمان آسان تری برای تبدیل ترافیک به مشتریان وفادار دارند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یکی از مهمترین فاکتور ها برای شروع بازاریابی اینترنتی این است که چگونه تلاش های بازاریابی آنلاین خود را انجام خواهید داد. شما می توانید بازاریابی را خودتان انجام دهید یا یک شرکت دیجیتال مارکتینگ را برای مدیریت بازاریابی خود استخدام کنید. برای وب، به یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ با تخصص در همه موارد آنلاین از سایت ها گرفته تا رسانه های اجتماعی و تبلیغات وب سایت نیاز دارید. اگر قصد دارید که بازاریابی اینترنتی را خودتان انجام دهید لازم است که دوره دیجیتال مارکتینگ را بیاموزید تا بتوانید در این زمینه به هدف موردنظرتان برسید.

هدف و خدمات دیجیتال مارکتینگ در راستای ارتقای کسب و کار، برندسازی، ایجاد وفاداری مشتری و افزایش فروش از طریق تلاش های بازاریابی دیجیتال است. این امر با استفاده از فناوری های دیجیتال قابل اندازه گیری، هدفمند و تعاملی انجام می شود.

یک عرصه بازاریابی دیجیتال معمولاً از چندین مؤلفه بازاریابی تشکیل شده است که همه زیر یک چتر قرار دارند. این عناصر عبارتند از سئو، رسانه های اجتماعی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، طراحی سایت، تولید محتوا، گزارش های داده، تولید سرنخ، توسعه استراتژی و سایر زمینه های مرتبط.

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که از یک آژانس برای انجام تمام وظایف مختلف بازاریابی آنلاین مورد نیاز برای بازاریابی آنلاین استفاده کنید. اگر تیم شما در یک یا دو زمینه تخصص داشته باشد، می تواند از عهده آن برآید و آژانس دیجیتال بقیه موارد را مدیریت کند.

در صورت بروز مشکل در هر یک از کمپین های بازاریابی برای مثال عدم دسترسی به برخی سرویس های شبکه اجتماعی و فیلتر شدن، آنها می توانند جایگزین های مناسبی برایتان فراهم کنند. بازاریابی دیجیتال محدود به شبکه های اجتماعی نبوده و راه های بسیار زیادی برای آن وجود دارد. توصیه می شود تمام وقت و هزینه بر روی یک شاخه از دیجیتال مارکتینگ برای مثال بازاریابی شبکه ای اجتماعی صرف نشود تا در صورت قطع سرویس بتوان بر دیگر شاخه های بازاریابی فعالیت کرد.

وظایف در آژانس دیجیتال مارکتینگ

پروژه ها و کمپین های بازاریابی به خوبی افرادی هستند که آنها را برنامه ریزی و اجرا می کنند. از آنجایی که برندها و سازمان های بیشتری به اهمیت یک استراتژی دیجیتالی پی می برند، تعیین نقش ها و مسئولیت های بازاریابی دیجیتال که برای ایجاد یک تیم بازاریابی دیجیتال موفق جمع می شوند، ضروری است.

نقش های کلیدی تیم بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

  • مدیر پروژه دیجیتال مارکتینگ
  • استراتژیست بازاریابی دیجیتال
  • مدیر شبکه های اجتماعی
  • نویسنده و تولید کننده محتوا
  • متخصص سئو
  • متخصص PPC
  • طراح گرافیک
مدیر پروژه دیجیتال مارکتینگ

موفقیت در مسئولیت های تیم های بازاریابی دیجیتال بر عهده مدیر پروژه بازاریابی دیجیتال است. مدیران پروژه بازاریابی دیجیتال از ابتدا تا انتها بر پروژه های بازاریابی نظارت می کنند. آنها از ابزارها و روش های مدیریت پروژه برای ساده سازی گردش های کاری، فرآیندها و سیستم های بازاریابی در یک سازمان استفاده می کنند. دانستن نحوه هماهنگ کردن اعضای تیم و کار با تیم ها و مشارکت کنندگان خارجی برای یک مدیر پروژه بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است.

مدیران پروژه های دیجیتال مارکتینگ مستقیماً روی پروژه های بازاریابی کار نمی کنند. در عوض، آنها کل پروژه بازاریابی و افرادی که روی آنها کار می کنند را مدیریت می کنند. وقتی تأخیرها یا تضادهایی در برنامه ریزی پیش می آیند، آن ها هستند که تأثیر آن ها را تخمین می زنند و جایگزین ها را انتخاب و اجرا می کنند. هنگامی که یک پروژه شروع می شود، آنها مسئول ایجاد مکانیسم های گزارش برای نظارت بر اجرا و کیفیت هستند. از وظایف اصلی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام بررسی های کمپین بازاریابی و جمع آوری بازخورد مشتریان
  • پیگیری جدول زمانی پروژه و بودجه
  • تخصیص و نظارت بر وظایف محوله به اعضای تیم
  • برنامه ریزی، اجرای کمپین ها و طراحی پروژه های بازاریابی جدید
  • کدگذاری گردش کار بازاریابی برای افزایش کارایی
  • اطمینان از تخصیص کافی منابع برای تحویل موفق پروژه
  • توسعه و پیاده سازی مدیریت تغییر در پروژه های دیجیتال مارکتینگ
  • ارزیابی، مدیریت و کاهش خطرات بازاریابی دیجیتال
بازاریاب دیجیتال

یک بازاریاب دیجیتال، کمپین ها و پروژه های بازاریابی دیجیتال را با کار بر روی وظایف محول شده در مهلت ها و بودجه های تعیین شده اجرا می کند. می توانید آنها را اپراتورها یا تکنسین های یک طرح بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرید.

بازاریابان دیجیتال باید با بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال در بازار به روز بمانند تا به آنها کمک کند کار را سریعتر و کارآمدتر انجام دهند. مسئولیت های یک مدیر بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

  • اجرای وظایف بازاریابی دیجیتال
  • ایجاد پیام های برند منسجم
  • تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین بازاریابی
  • استفاده از نتایج کمپین های گذشته برای بهینه سازی کمپین های جدید
  • تعامل با مخاطبان آنلاین
  • کار با همکاران خارجی برای تحقق اهداف تجاری و بازاریابی
  • ایجاد شاخص های کلیدی عملکرد
مدیر شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی اولین نقطه تماس مشتری برای بسیاری از مشتریان آنلاین بالقوه است. بنابراین، مدیریت رسانه های اجتماعی در قلب وظایف بازاریابی دیجیتال قرار دارد. مدیران شبکه های اجتماعی پیام سازمان را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. آنها عملکرد برند را با ردیابی رشد مخاطب، تعامل، دسترسی ارگانیک و نرخ کلیک نظارت می کنند. یکی از محبوبترین رسانه های اجتماعی اینستاگرام است که دارای الگوریتم خاصی بوده و استفاده از اینستاگرام مارکتینگ یکی از مهمترین وظایفی است که مدیر شبکه ای اجتماعی باید به آن آشنا باشد. وظایف یک مدیر رسانه های اجتماعی بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

  • میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • پاسخگویی به نظرات و پاسخ ها
  • ایجاد ارتباط قوی بین مشتریان و کسب و کار
  • همکاری با سایر اعضای تیم بازاریابی
  • ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی و مشارکت در رسانه های اجتماعی
تولید کننده محتوا

تولید کننده محتوا شامل نویسندگان، فیلمبرداران و سایر سازندگانی هستند که برای دستیابی به اهداف بازاریابی محتوای آنلاین تولید می کنند. محتوا ممکن است متن، ویدئو، صدا یا انواع دیگر رسانه باشد.

اکثر تیم های بازاریابی با یک تیم ترکیبی از تولیدکنندگان محتوا کار می کنند. آنها برای بسیاری از کانال های بازاریابی از جمله وبلاگ ها، ایمیل ها و ویدئوها محتوا تولید می کنند.

تولیدکنندگان محتوا برای تیم های بازاریابی ضروری هستند، زیرا کار آنها کیفیت یک کمپین بازاریابی را نشان می دهد. وظایف بازاریابی دیجیتال سازندگان محتوا تأثیر ماندگاری بر هر کسی که با آنها در تماس است می گذارد. با به کارگیری ابزارهای بازاریابی محتوا می توان روند تولید محتوا را نیز برنامه ریزی کرد. مسئولیت های تولیدکنندگان محتوای دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  • حفظ سازگاری با پیام های برند
  • تولید ایده های محتوای جدید و خلاقانه برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت
  • ایجاد محتوای با کیفیت بالا
  • همکاری با سایر تیم های بازاریابی برای اجرای کمپین های بازاریابی دیجیتال موفق
  • ایجاد محتوای بهینه شده برای سئو برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو
متخصص سئو

تخمین زده می شود که 93٪ از تمام تعاملات آنلاین در موتورهای جستجو مانند گوگل آغاز می شود. با استراتژی های خوب سئو (بهینه سازی سایت برای موتور جستجو)، ترافیک ارگانیک می تواند به منبعی عالی برای چشم اندازهای تجاری شما تبدیل شود.

بسیاری از کاربران اینترنت از اولین صفحه نتایج جستجو عبور نمی کنند، بنابراین وجود یک متخصص سئو در تیم شما برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. آنها اطمینان می دهند که محتوای وب برای خواندن ربات های موتور های جستجو آسان و حرفه ای است، واکنش گرا برای صفحات تلفن همراه بوده و بهینه سازی برای جستجو در آنها رعایت شده است.

آنها همچنین با بهینه سازی محتوای سایت و وبلاگ با کلمات کلیدی مناسب و استراتژی سئو و بک لینک سازی دسترسی ارگانیک را به حداکثر می رساند. وظایف یک متخصص سئو دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  • تعریف و پیاده سازی استراتژی کلمات کلیدی
  • به روز رسانی سرفصل ها، متن جایگزین تصویر و ابرداده برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو
  • مدیریت ابزارهایی مانند سایت و Google Analytics
  • ایجاد استراتژی های سئو برای افزایش تبدیل سایت
  • بهینه سازی محتوا برای عملکرد در موتورهای جستجو
  • تولید گزارش هایی که رویه های سئو را پوشش می دهند
متخصص PPC

متخصص PPC (پرداخت به ازای کلیک یا Pay Per Click) برای شرکت هایی که در تبلیغات آنلاین پولی سرمایه گذاری می کنند مفید است. ثب آگهی در سایت های معتبر از وظایف اصلی آنها است. متخصصان PPC از کانال های بازاریابی دیجیتال پولی برای تبلیغ در بازار هدف و افزایش دسترسی ارگانیک استفاده می کنند.

ابزارهای بازاریابی مانند Google Keyword Planner و Ahrefs به تبلیغات تخصصی کمک می کنند تا کلمات کلیدی مناسب را برای مخاطبان هدف شما پیدا کنند. ابزارهای بازاریابی PPC در هدایت ترافیک، افزایش مخاطب و تحقق اهداف کمپین بازاریابی قدرتمند هستند. یکی از اصلی ترین موتورهای جستجو که می تواند در روند بازایابی بسیار موثر باشد گوگل است که تبلیغ گوگل یا گوگل ادوردز از مهمترین ابزارهای آن است. مسئولیت های مدیران بازاریابی دیجیتال PPC عبارتند از:

  • تقسیم بندی مخاطبین هدف
  • ایجاد معیارهای کلیدی عملکرد
  • ایجاد کپی تبلیغاتی پولی
  • استراتژی و اجرای کمپین های بازاریابی پولی
  • تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های فعال پولی

اجرای کمپین های تبلیغاتی آنلاین نیازمند نظارت، تکرار و بهینه سازی محتوای شما به صورت روزانه و برنامه ریزی شده است. برای هر تیم بازاریابی که از تبلیغات پولی استفاده می کند، لازم است که شخصی به این نقش اختصاص داده شود.

طراح گرافیک

طراحی یک جنبه حیاتی در هر کمپین بازاریابی دیجیتال است. عناصر بصری چشم نواز و زیبا از مهمترین مواردی است که باید در تیم بازاریابی اینترنتی گنجانده شود. آنها می توانند موفقیت یا شکست یک کمپین را تضمین کنند.

طراحان گرافیک نقش مهمی در ایجاد محتوای جذاب و برجسته برند، به عنوان مثال، لوگوها، کیت های رسانه ای، ارائه ها و پست های رسانه های اجتماعی دارند. برندسازی مداوم، برند شما را برای مشتریان به یاد ماندنی و قابل تشخیص می کند.

وظایف بازاریابی دیجیتال یک طراح گرافیک عبارتند از:

  • ایجاد عناصر بصری برای پست های رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و سایر اهداف بازاریابی
  • اجرای ایده های طراحی برای پروژه های بازاریابی یکباره
  • هماهنگی دارایی های برند برای همکاری با سایر برندها
  • ایجاد دستورالعمل های طراحی برند
  • مشارکت در طراحی سایت

ممکن است برخی آژانس های بازاریابی نقش های بسیار بیشتری را برای پیشبرد استراتژی بازاریابی آنلاین در نظر بگیرند اما مواردی که گفته شد از اصلی ترین نقش ها در تیم بازاریابی است.

به طور کلی، یک آژانس بازاریابی دیجیتال در یک دوره طولانی برای دستیابی به اهداف و اهداف بازاریابی کسب و کار استفاده می شود. ممکن است موارد یکبار مصرف مانند توسعه یک وب سایت جدید وجود داشته باشد، اما کارهای بازاریابی مداوم دیگری نیز وجود خواهد داشت. این آژانس از چندین کانال دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات کسب و کار شما استفاده خواهد کرد.

کانال های دیجیتالی مورد استفاده بسته به استراتژی های بازاریابی خاص، بودجه، صنعت و بازه زمانی تایید شده برای تلاش های بازاریابی متفاوت خواهد بود. تمام وظایف مربوط به پیاده سازی و حفظ تلاش های بازاریابی شما توسط آژانس دیجیتال انجام می شود. آنها معمولاً یک عضو کلیدی از تیم خود را به عنوان رابط شما به شما اختصاص می دهند.

رابط شما به روزرسانی های منظمی را در مورد پیشرفت تلاش های بازاریابی آژانس از طریق جلسات، گزارش ها و به روزرسانی های وضعیت ایمیل ارائه می کند. آژانس بازاریابی دیجیتال منبعی است که طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی را تحت یک چتر ارائه می دهد که یک کسب و کار معمولاً در آن تخصص داخلی ندارد. آژانس اهداف مشتریان متعددی دارد، اما هدف نهایی کمک به شما در افزایش فروش محصول و خدمات است.

شرکت دارکوب با به روزتری متدها و به کارگیری متخصصان مجرب در زمینه بازاریابی دیجیتال از ابتدا می تواند همراه شما باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته