وب سایت ها بعد از راه اندازی برای آنکه بتوانند دیده شوند باید بهینه سازی شوند. برای طراحی وب سایت هزینه های مختلفی باید پرداخت شود این هزینه اغلب زیاد می باشند اما اگر وب سایتی بازدید کننده نداشته باشد این مبالغ پرداختی به هدر خواهد رفت. گاهی مواقع ساده ترین وب سایت ها کاربران بیشتری از یک وب سایت حرفه ای دارند. موفقیت در کسب و کار های اینترنتی تا حدودی به طراحی حرفه ای وب سایت بستگی دارد. مهمترین نکته، مدیریت و افزایش بازدید کنندگان وب سایت می باشد.
برای رسیدن به این موفقیت و افزایش ترافیک وب سایت راه های مختلفی وجود دارد که مطمئن ترین و مطرح ترین آنها سئوSEO : Search Engine Optimization می باشد. بار ها در مقالات مختلف از سئو و بهینه سازی وب سایت و اهمیت آن سخن گفته ایم . بهینه سازی باعث می شود وب سایت ها برای نمایش به کاربران با کیفیت و مناسب شوند. وقتی وب سایتی بهینه باشد، موتور های جست و جو آن را در صفحه اول نتایج خود جای می دهند.
به طور مثال وقتی “طراحی وب سایت ” را در گوگل جست و جو می کنید ده ها وب سایت با عبارات مربوط به طراحی وب سایت نمایش داده می شود. لیست نمایش نتایج از چند صفحه تشکیل شده است اما اغلب کاربران فقط از وب سایت های صفحه اول دیدن می کنند. به همین دلیل رسیدن به این صفحه برای هر وب سایتی مهم می باشد. عملا وب سایت هایی که در صفحات دیگر قرار دارند بازدید حداقلی دارند.
لیست مطالب
سئو و بهینه سازی وب سایت از 100 ها تکنیک تشکیل شده است که فقط با انجام موارد مهم می توان جایگاه خوبی در موتور های جست و جو به دست آورد. این موارد به شرح زیر می باشند:
نکات گفته شده تنها تعدادی از فاکتور های سئو می باشند بسیاری از آنها مربوط به ساختار سایت می باشد که باید توسط کارشناس مربوطه انجام شوند.
بازاریابی آنلاین Digital marketing از روش های مختلفی تشکیل شده است و ارتباط مستقیمی با سئو و بهینه سازی وب سایت دارد. بازاریابی آنلاین مربوط به فعالیت های اینترنتی در جهت رشد کسب و کار می باشد. اغلب روش های بازاریابی آنلاین مربوط به تبلیغات می باشد. تبلیغات گسترده و اصولی برای هر کسب و کاری لازم است.
انجام هر گونه تبلیغ و فعالیت در بستر اینترنت در راستای بهبود کسب و کار بازاریابی آنلاین می باشد بدین تریب می توان گفت بک لینک گذاری نیز یکی از روش های بازاریابی آنلاین است.
یکی از راه های تبلیغات که اخیرا از آن بسیار استفاده می شود، تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد. اشتراک گذاری مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی یکی از تکنیک های خارجی سئو نیز محسوب می گردد. در اصل می توان گفت بسیاری از افراد بازاریابی آنلاین را راه اندازی وب سایت و تبلیغات در شبکه های اجتماعی می دانند. در سال های اخیر افراد زیادی توانسته اند با استفاده از این دو بستر در کنار هم به موفقیت های چشم گیری برسند.
از سال 1960 مفهوم شبکه های اجتماعی به وجود آمد و در همان سال نخستین شبکه اجتماعی در یکی از دانشگاه های آمریکا ایجاد شد از آن زمان تا به امروز شبکه های اجتماعی مختلفی به وجود آمده اند که برخی از آنها هنوز هم پا برجا می باشند.
شبکه اجتماعی چیست؟
گرد هم آمدن تعدادی از افراد تشکیل اجتماع را می دهند، حال اگر این افراد هدف و فعالیت مشترکی داشته باشند، شبکه اجتماعی به وجود می آید . شبکه های اجتماعی عموما وب سایت هایی می باشند که کاربران مختلف می توانند در آن حساب کاربری ایجاد کرده و به فعالیت های مختلف بپردازند. این فعالیت ها که اغلب هول اشتراک گذاری مطالب است شامل؛ به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها، درج پست و مطالب مختلف و نظر دهی(comment) و … می باشد.
شبکه های اجتماعی در ابتدا فقط وب سایت هایی بودند، که کاربران برای فعالیت مجبور بودند از کامپیوتر ها استفاده نمایند به همین دلیل اوایل کاربران شبکه های اجتماعی حضور فعالی در وب سایت های مربوطه نداشتند. با به وجود آمدن تلفن های همراه هوشمند همه چیز تغییر یافت. وب سایت های شبکه های اجتماعی تبدیل به نرم افزار های موبایلی شدند و مردم می توانستند با تلفن های همراه خود در شبکه های اجتماعی فعالیت نمایند به همین دلیل کاربران آنها افزایش یافت زیرا، مردم قادر بودند در هر زمان و هر مکانی در آن فضا ها فعالیت کنند.
در ایران نیز کاربران شبکه های اجتماعی کم نیستند و می توان گفت حضور در شبکه های اجتماعی مخصوص به رده سنی و قشری خاص نمی باشد. سال ها پیش که فیس بوک به وجود آمد توانست مخاطب زیادی در ایران داشته باشد. اما به دلایلی این شبکه مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر در ایران فیلتر می باشد.
یکی دیگر از شبکه های اجتماعی پر مخاطب در ایران، پیام رسان تلگرام می باشد که البته اخیرا این شبکه نیز مسدود و فیلتر شده است و بسیاری از کاربران ایرانی خود را از دست داده است. در سال های اخیر بسیاری از مردم توانستند با تلگرام کسب و کار آنلاین راه اندازی کنند اما به دلیل فیلتر شدن آن بسیاری از این کسب و کار ها متوقف یا به فضایی دیگر انتقال یافته است.
به همین دلیل بار ها گفته شده است که بستر اصلی برای فعالیت های آنلاین باید وب سایت ها باشند تا مشکلات مختلف کسب و کار را مختل نکند. شبکه های اجتماعی لزوما باید فضایی برای تبلیغات باشند.
یکی از شبکه های اجتماعی که در ایران و دیگر کشور ها توانسته است محبوبیت زیادی را به دست بیاورد، شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram می باشد. این شبکه از سال 2010 شروع به فعالیت نموده است و از همان ابتدا کاربران زیادی را به خود جذب نموده است. اینستاگرام شبکه مبتنی بر تصویر می باشد. یعنی فعالیت اصلی کاربران اشتراک گذاری عکس است. بعد از فیلتر شدن تلگرام در ایران و برخی از کشور های دیگر، کاربران اینستاگرام بیشتر از قبل شده اند.
مردم می توانند با ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام که به صورت رایگان می باشد به راحتی فعالیت خود را آغاز کنند. دسترسی به اینستاگرام نیز مانند شبکه های اجتماعی دیگر هم از طریق وب سایت آن امکان پذیر می باشد و هم از طریق اپلیکیشن موبایلی.
بسیاری از افراد توانسته اند با فعالیت خود در اینستاگرام مارکتینگ کسب و کار راه اندازی کنند. افرادی تحت عنوان influencer social media در سال های اخیر طرفداران بسیاری جمع کرده اند. البته فعالیت این افراد صرفا در اینستاگرام نمی باشد، این افراد در بستر هایی فعالیت می کنند که کاربران بیشتری داشته باشد. influencer به معنای تاثیر گذار است. افراد تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی به الگوی کاربران تبدیل شده اند. بسیاری از شرکت های تجاری تبلیغات خود را به دست influencer ها می سپارند. شرکت های از قبیل برند های لوازم آرایش و پوشاک به راحتی می توانند با استفاده از افراد تاثیر گذار کسب و کار خود را بهبود دهند. همچنین مدیران وب سایت ها نیز می توانند با استفاده از افراد تاثیر گذار ، بازدید وب سایت خود را افزایش دهند.
همانطور که در بالا گفته شد، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی بر سئو وب سایت و بازدید آن تاثیر گذار می باشد. اما این تاثیر چگونه است؟ وقتی وب سیات مورد نظر طراحی و راه اندازی شد، باید محتوای مناسب در آن درج شود. مدیران وب سایت ها می توانند بعد از تکمیل وب سایت، در اینستاگرام نیز حساب کاربری ایجاد کنند و برخی از مطالب را در آنجا به اشتراک بگذارند.
تصاویر وب سایت باید در صفحه اینستاگرام سایت، به اشتراک گذاشته شود که در اشتراک آن رعایت به نکات زیر می تواند بازدید وب سایت را افزایش دهد:
فعالیت در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی باید هم راستا با فعالیت در وب سایت باشد. این گونه می توان سریع تر مسیر موفقیت را پیمود.
ادغام رسانه های اجتماعی در وب سایت شما مزایای متعددی را ارائه می دهد که بسیار فراتر از راحتی است. با ترکیب یکپارچه عناصر رسانههای اجتماعی در پلتفرم آنلاین خود، دنیایی از فرصتها را برای افزایش تعامل، گسترش دسترسی خود و کسب نتایج ملموس باز میکنید. در اینجا برخی از مزایای کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
رسانه های اجتماعی و سایت تجارت الکترونیک شما دست به دست هم می دهند. به جای اینکه بازاریابی خارج از سایت خود را به عنوان یک نهاد کاملاً مجزا در نظر بگیرید، از راه های مختلفی که می توانید رسانه های اجتماعی را در وب سایت خود ادغام کنید، استفاده کنید.
بیایید به رویکرد استراتژیکی بپردازیم که میتوانید از آن برای هدایت ترافیک اینستاگرام به وبسایت خود استفاده کنید.
نه فقط لینک صفحه اصلی وب سایت را در بیو خود ارائه دهید. پیوندهای خود را که منطبق با کمپینهای فعلی شما هستند، استراتژیبندی کنید و دسترسی مخاطبان به صفحه وب خاص را آسان کنید. به به روز رسانی لینک های خود ادامه دهید و به کاربران خود اطلاع دهید که از داستان ها و پست های پروفایل خود استفاده می کنید.
با اجازه دادن به کاربران خود برای خرید مستقیم از اینستاگرام، تجربه خرید یکپارچه ای را برای کاربران خود فراهم کنید. محصولات خود را تگ کنید و آنها را قابل خرید کنید، کاتالوگ های زیبای محصولات ایجاد کنید و خرید در اینستاگرام را به صورت ارگانیک تبلیغ کنید. میتوانید این گالریهای قابل خرید اینستاگرام را در وبسایت خود بگنجانید تا تجربه وبسایت افرادی را که هنوز از حضور شما در اینستاگرام آگاه نیستند، افزایش دهید.
پیوندهای وب سایت را در پست های IGTV خود اضافه کنید که به صفحه وب خاص پیوند دارند. با افزودن یک فراخوان برای اقدام در ویدیوهای خود، بینندگان خود را تشویق کنید تا روی پیوند کلیک کنند. زیرنویسهای مرتبط را پست کنید و با ویدیوهای خلاقانه خود حس کنجکاوی خود را افزایش دهید.
لینک های وب سایت را در استوری های خود اضافه کنید و به راحتی بدون نیاز به بستن اینستاگرام، ترافیک را به وب سایت خود ارسال کنید. آنها میتوانند روی دکمه «بیشتر دیدن» ضربه بزنند یا برای بازدید از وبسایت، انگشت خود را به سمت بالا بکشند. کاربران خود را با محتوای نوآورانه فریب دهید که فوریت و کنجکاوی را در آنها ایجاد می کند تا چیزهای بیشتری را در وب سایت ببینند.
استوری ها به مدت 24 ساعت در پروفایل باقی می مانند، با این حال، اینستاگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا آنها را به هایلایت تبدیل کنند که برای همیشه در پروفایل باقی می مانند. پیوندهای مرتبط را با توجه به روندهای فعلی، کمپین های در حال انجام، راه اندازی محصول و موارد دیگر به نکات برجسته خود اضافه کنید. فقط داستان های مرتبط و مهم را در هایلایت اضافه کنید. آنها را در دسته بندی ها مرتب کنید تا پیمایش در کمپین های خاص آسان شود.
تبدیل و تعامل با مخاطبان خود را با ارسال پیام های مستقیم که شامل پیوند به وب سایت شما است، شروع کنید. پیام های شخصی سازی شده را تنظیم کنید و آنها را با توجه به مخاطبان هدف خود ارسال کنید، این استراتژی برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک بهترین کار را دارد. روزانه صندوق ورودی خود را کنترل کنید و در عین حال تعداد بازدیدکنندگان جدیدی که به وب سایت شما آمده اند را پیگیری کنید.
با تشویق مخاطبان خود به فعال کردن اعلانهای فشاری، دسترسی خود را افزایش دهید. به این ترتیب کاربران شما هر زمان که مطلبی را در اینستاگرام پست می کنید یک اعلان دریافت می کنند. آنها باید شما را دنبال کنند، روی اعلان ها ضربه بزنند و از آنجا فعالشان کنند. میتوانید کمپینهای پولی را برای تشویق کاربران اجرا کنید یا به سادگی از آنها بخواهید که همان را انتخاب کنند. به این ترتیب شما به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا می کنید و فالوورهای وفادار جمع آوری می کنید.
هزاران اینفلوئنسر با تعداد فالوورهای زیادی وجود دارد. با این حال، ارتباط با اینفلوئنسرهایی که اکثریت مخاطبان شما را دنبال کننده دارند، موثرترین راه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است. با اینفلوئنسرهای قابل قبول معامله کنید و محصول خود را با پیوندهای وب سایت تبلیغ کنید.
افزودن دکمه های عمل به نمایه خود مانند ایمیل، شماره و غیره می تواند به کاربران شما کمک کند تا با شما در تماس باشند. این اقدامات را می توان در اینستاگرام انجام داد و دسترسی به برند شما را آسان کرد. زمانی که افراد دسترسی آسانی برای تعامل با برند داشته باشند، حس شفافیت و اعتماد در کاربران ایجاد می شود. در نهایت ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید تا تبدیل و فروش را افزایش دهید.
همانطور که می دانیم، استفاده از فید اینستاگرام در وب سایت شما می تواند مفید باشد. بیایید ببینیم چگونه به بهبود عملکرد وب سایت شما کمک می کند.
حضور فعال در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار کنید. استفاده از این فید در وب سایت شما می تواند به شما کمک کند به افرادی که با اینستاگرام آشنایی ندارند دسترسی پیدا کنید. این همچنین به کانالیزه کردن انواع مختلف محتوا بین دو رسانه کمک می کند.
شما همچنین برند خود را در معرض مخاطبان جدیدی قرار می دهید که می توانند از برند شما حمایت کنند و به رشد کمک کنند. با تعبیه کردن استراتژیهای اینستاگرام در سئو وبسایت خود، تأثیر اجتماعی خود را افزایش دهید و آنها را تقویت کنید.
محتوای تولید شده توسط کاربر قابل اعتمادترین منبع اطلاعات برای افراد است. میزان اعتبار و اعتماد UGC به یک برند غیرقابل تصور است. برای مقابله با چالش هایی مانند بی اعتمادی، عدم اطمینان و مسائل امنیتی، برندها از UGC در وب سایت های خود استفاده می کنند که در نهایت نقطه عطفی برای آنها می شود. نمایش UGC که از اینستاگرام تهیه شده است، محتوایی را به نمایش می گذارد که توسط افرادی ارائه شده است که تجربه ای با شما داشته اند و آن را بسیار معتبر کرده اند.
محتوای رسانه های اجتماعی کاربران شما را کنجکاو می کند تا بیشتر بدانند. محتوای بصری یا محتوای تولید شده توسط کاربر، ارائه محتوای مرتبط و مرتبط باعث ادامه فعالیت آنها می شود. که در نهایت منجر به افزایش زمان ماندگاری می شود. هنگامی که کاربران قابلیت اطمینان و شفافیت رسانه های اجتماعی را در وب سایت شما پیدا می کنند، باعث کاهش نرخ پرش شما و رتبه بندی سئو بهتر می شود.
یک فید اینستاگرام که پر از محتوای جذاب است، کاربران شما را به وبسایت متصل نگه میدارد که منجر به خریدهای تکراری بیشتر میشود.
محتوای خواندنی یک جنبه ضروری است که وب سایت شما را جذاب می کند. مردم جذب کپشنهای کوتاهی میشوند که نشان میدهد تصویر در مورد چیست و به همین دلیل است که استفاده از محتوای اینستاگرام قدرت جلب توجه آنها را دارد. اما پیروی از روندهای طراحی وب برای حفظ برتری نیز مهم است.
رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند محتوای جالبی را در وب سایت خود نمایش دهید. میتوانید فید اینستاگرام را طوری تنظیم کنید که آن را با جنبههای برند و عناصر طراحی خود هماهنگ کنید.
تجربه کاربر در ایجاد اعتماد و افزایش تعامل کاربر اهمیت زیادی دارد. وقتی اینستاگرام را به وب سایت خود اضافه می کنید، کاربران شما محتوای متفاوت، منحصر به فرد و متنوعی را مشاهده می کنند که درک آنها از برند را تقویت می کند. با افزایش اعتماد، شما با کاربران خود در تعامل هستید و به طور خودکار نرخ تبدیل را افزایش می دهید.
میتوانید از فید اینستاگرام خود در وبسایت با استفاده از جمعآوریکنندههای رسانههای اجتماعی مانند Taggbox استفاده کنید، این پلتفرمها راههای یکپارچه و بدون دردسر را برای جاسازی فیدهای اینستاگرام در وبسایت به شما ارائه میدهند.
این پلتفرم ها ویژگی ها و مزایای مختلفی را به شما ارائه می دهند:
وب سایت اولین نقطه محتوا بین برند و مشتری است. آنها درک کاملی از برند و همچنین محصولات و خدمات شما را از وب سایت شما دریافت می کنند. نمایش محتوای مرتبط و آموزنده در وب سایت شما بهترین راه برای ارائه به بازدیدکنندگان شما از درک مفهوم برند شما است.
به شما بستگی دارد که وب سایت خود را به اندازه کافی جذاب کنید تا بازدیدکنندگان را ادامه دهند. کاربران را سرگرم کنید، آنها را با محتوای تازه ارائه دهید و مطمئن شوید که زمان اقامت آنها را تلف نمی کنید. آنها باید چیزی مرتبط و مفید در هر مرحله از سایت شما دریافت کنند.
اینجا جایی است که فید اینستاگرام وارد عمل می شود. استفاده از فید اینستاگرام در وب سایت شما نه تنها یک طرح وب سایت پر جنب و جوش ایجاد می کند، بلکه به کاربران شما کمک می کند تا با برند ارتباط برقرار کنند.
جاسازی فیدهای اینستاگرام با پلتفرمهای جمعآوری رسانههای اجتماعی مانند Taggbox آسان است. این پلتفرم ها ویژگی های سفارشی سازی، تعدیل و تجزیه و تحلیل را به شما ارائه می دهند. این ویژگیها به شما کمک میکنند ویجتهای فید اینستاگرام واکنشگرا، مشتری محور و نوآورانه را توسعه دهید.
شما به تازگی با استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی و ارائه فید اینستاگرام در وب سایت خود، 10 مورد از مزایای بسیاری را که به کاربران خود ارائه می دهید، آموخته اید.
بیایید کمی بیشتر بررسی کنیم تا بفهمیم فید اینستاگرام شما چه سودی برای شما دارد.
استفاده از ویژگیهای گالریهای قابل خرید و تعبیه آنها در وبسایت به کاربران شما کمک میکند تا یک تجربه خرید بدون وقفه و بدون وقفه داشته باشند. به کاربران خود آسودگی خرید یک محصول را در حین مشاهده نظرات آن، تصمیم گیری نهایی، مشاهده محصولات مشابه/مرتبط و در نهایت خرید محصول در یک صفحه، به کاربران خود بدهید.
جوانان در شبکه های اجتماعی 24*7 مشغول هستند. آنها بیشتر از اینستاگرام لذت می برند، احساس کنجکاوی می کنند و تمایل دارند زمان زیادی را در اینستاگرام بگذرانند. جاسازی فید اینستاگرام به افزایش پایگاه مشتری شما کمک می کند زیرا افراد در وب سایت شما به دیدن فید اینستاگرام شما می روند، اگر آنچه را که می بینند دوست داشته باشند ممکن است دکمه فالو را نیز بزنند.
اینستاگرام محتوای تازه، منحصربهفرد، معتبر و متنوعی را ارائه میکند که کاربران دوست دارند ببینند. این به کاربران کمک می کند تا برند شما را بهتر درک کنند، بین برند و بازدیدکننده شما تعامل ایجاد می کند و به کاربران شما اجازه می دهد به کار خود ادامه دهند. این همچنین تعامل و زمان ماندن وب سایت را افزایش می دهد.
چیزی در اینستاگرام ادامه دارد، با تعبیه فید اینستاگرام در وب سایت خود، به روز رسانی های بلادرنگ را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهید. آنها دقیقاً زمانی که به صورت زنده منتشر می شوند، محتوای تازه دریافت می کنند. هر وب سایتی دارای ویژگی نمایش زمان واقعی نیست.
وب سایت شما با فیدهای پر جنب و جوش اینستاگرام تأثیر منحصر به فردی بر بازدیدکنندگان شما می گذارد. شما می توانید بازدید از وب سایت گاه به گاه آنها را به یک نامزدی کامل تبدیل کنید. تشویق و تحت تأثیر قرار دادن افراد با چیدمان های پر جنب و جوش و زیبایی شناختی آسان است.
وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی شد، اولین چیزی که به ذهن کاربر می رسد اینستاگرام است. ایجاد یک پروفایل قوی در اینستاگرام به شما کمک می کند تا اعتماد و حس اثبات اجتماعی را در کاربران خود ایجاد کنید. آنها تمایل دارند سریع تصمیم بگیرند و تبدیل شوند. مردم همچنین تمایل دارند بدون فکر کردن، صرفاً با حضور قوی در رسانه های اجتماعی روی برند سرمایه گذاری کنند.
با فید لایو اینستاگرام در وب سایت خود، تصویری استثنایی از برند خود ایجاد می کنید. شما اعتماد به نفس، محتوای تولید شده توسط کاربر و خلاقیت خود را به رخ می کشید، این عوامل ارزش برند مثبتی را در چشم بازدیدکنندگان شما ایجاد می کند.
زمان ماندن جنبه ای است که می تواند فروش و عملکرد SERP شما را افزایش دهد. مدت زمانی است که یک بازدیدکننده در وب سایت شما صرف می کند. ثابت شده است که افرادی که زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری می کنند، نه تنها به مشتریان شما تبدیل می شوند، بلکه احتمالاً برای خریدهای مکرر به مشتریان وفادار درازمدت تبدیل می شوند. فید اینستاگرام حس کنجکاوی را در بازدیدکنندگان شما ایجاد میکند و آنها به دیدن نمایه رسانههای اجتماعی شما ادامه میدهند.
استفاده از فید اینستاگرام به شما امکان می دهد از پلتفرم رسانه های اجتماعی و همچنین وب سایت خود استفاده کنید. فید اینستاگرام هنگامی که به شیوه ای خیره کننده به تصویر کشیده می شود با کاربران شما در تعامل است که در نهایت منجر به نرخ تبدیل بالاتر می شود. اگرچه تبدیل به ارزش محصول شما بستگی دارد، افزایش تجربه وب سایت به ایجاد اعتماد در بین بازدیدکنندگان کمک می کند که به طور خودکار به تصمیمات خرید مطلوب منجر می شود.
تولید محتوا بصری است و باید وب سایت خود را جذاب کنید. باید یک ارتباط ایجاد کند و یک رابطه برند و کاربر ایجاد کند. محتوا معمولاً با گرد هم آوردن تیمی که بودجه ای می طلبد ایجاد می شود. با این حال، با فیدهای اینستاگرام، UGC و سایر محتوای متنوع را دریافت می کنید که به هزینه زیادی نیاز ندارد.
اینستاگرام فرصت های زیادی برای رشد برند شما دارد. استراتژی های بالا ثابت کرده اند که برای ایجاد ترافیک زیادی به وب سایت شما مفید هستند. توسعه یک وب سایت خیره کننده نیز مهم است، زیرا صرف جذب مخاطب به وب سایت شما کافی نیست. شما باید یک وب سایت عالی ایجاد کنید تا به اندازه کافی روی آنها تأثیر بگذارید تا روی برند شما سرمایه گذاری کنند.
تا جایی که می توانید استراتژی های زیادی را دنبال کنید تا پروفایل اینستاگرام عالی بسازید و از این پلتفرم به روش هایی استفاده کنید که هیچ کس نمی تواند تصور کند. با استفاده از لینک های وب سایت در محتوای اینستاگرام خود، فروش، نرخ تبدیل و تجربه کاربری را افزایش دهید.
قرار دادن فید اینستاگرام در وب سایت خود به طور موثر و مؤثر می تواند به شما کمک کند تا یک وب سایت جذاب و جذاب بسازید که کاربران خود را درگیر نگه می دارد.
برای خدمات اینستاگرام مارکتینگ می توانید از خدمات اینستاگرام دارکوب استفاده کنید. دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ، می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.