در این مقاله ابتدا به معرفی SSL پرداخته و سپس به تاثیر آن بر سئو وب سایت می پردازیم.
زمان اون رسیده یک وب سایت داشته باشید یا وب سایت تون رو دوباره طراحی کنید. پس شما نیاز دارید یک درخواست یا پروپوزال برای طراحی وب بنویسید (Request For Proposal, Or Web RFP). با یک جستجوی سرسری تعداد زیادی نمونه پروپوزال برای وب پیدا می کنید اما ممکنه این نمونه ها صحیح نباشند و یا به اهداف و نیاز های شما برای طراحی وب سایت پاسخ ندهد. شما به یک Website RFP نیاز دارید که به طور روشن نیاز های شما را بیان کند، تا پاسخ مناسبی از سوی یک طراح در محصول نهایی حاصل شود. اما چطور؟
هوش مصنوعی، به ویژه ماشین یادگیری، بعنوان یک بخش ترکیبی در خیلی از صنایع رو به رشد است. یکی از این صنایع، صنعت بازاریابی است.
در این مقاله 15 مطالعه موردی و موارد کاربرد هوش مصنوعی در صنعت بازاریابی را مطالعه خواهید کرد.
اگر می خواهید حداکثر تعداد بازدید کننده را به وب سایت خود جذب کنید، آنها را زمان بیشتری در وب سایت خود نگهدارید، شما نیاز به محتوای جذاب دارید. متن ها، تصاویر، ویدئو نه تنها ارزش برای خوانندگان سایت و کاربران تولید می کنند بلکه این فعالیت ها در موتورها جستجو ثبت می شوند. اما داشتن محتوای خوب به این معنی است که شما می بایست مدام بصورت مشارکتی آن را بازبینی، انتشار و به روزسانی کنید. نگهداری یک وب سایت بزرگ کار دشواری است برای رسیدن به این هدف نیاز به یک سیستم مدیریت محتوا (Content Management System (CMS است.
چرا خیلی از مردم جهان از گوگل آنالتیکس استفاده میکنند؟ ابزار دیگه ای هم برای انجام همین کارها وجود دارند اما گوگل آنالتیکس چه برتری هایی به اونها داره؟ اجازه بدید جواب این سوالها رو از زبون خود گوگل بشنویم:
PHP یک زبان اسکریپتی سمت سرور است که در اصل برای طراحی سایت استفاده می شود اما می توان از آن به عنوان زبان برنامه نویسی برای اهداف عمومی نیز نام برد. این زبان در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf از دانشگاه واترلو کانادا ایجاد شد و هم اکنون رفرنس پیاده سازی آن توسط The PHP Development Team تولید می شود. PHP ابتدا Personal Home Page یا صفحه خانگی شخصی نام گرفت. و امروز به آن PHP: Hypertext Preprocessor گفته می شود.
وقتی وب سایت شما آماده بهره برداری شد لازم است که آن را به گوگل معرفی کنید. این کار کاملا رایگان بوده و گوگل هیچ هزینه ایی را از شما از این بابت دریافت نمی کند. با این حال معرفی سایت به گوگل به تنهایی کافی نبوده و شما می بایست بدانید که روند کار موتور جستجو چگونه است تا وب سایت شما مورد توجه موتورهای جستجو قرار بگیرد. قبل از اینکه شما جستجو کنید، خزندگان وب (Web Crawlers) اطلاعات را از صدها میلیارد صفحه وب جمع آوری می کنند و آن را در فهرست جستجو (Search Index) سازماندهی می کنند. سپس آنها را توسط الگوریتم هایی رتبه بندی و ارائه می دهند. این بدان معناست که معرفی کردن وب سایت به موتور جستجو کافی نیست و شما می بایست اصول SEO را رعایت کرده تا رتبه خوبی را در آن موتورهای جستجو بدست آورید.
امروز هر کسی با حضور در وب، دائما خواستار تعداد بیشتری بازدید کننده است. اما چگونه می توانید محبوبیت وب سایت را اندازه گیری کنید؟ یک عامل مهم برای انجام این کار اندازه گیری ترافیک حضور کاربران است. ترافیک و همچنین دیگر ارزش های قابل اندازه گیری، بخشی از محاسبات ساخته شده توسط الکسا، یکی از بزرگترین خدمات برای تعیین رتبه بندی آنلاین است.
برای کسی که شغلش ارائه خدمات هست، احتمالا وب سایتش مهمترین ابزار بازاریابیش محسوب میشه. چنین وب سایتی باید با اطلاعاتی که درباره خدمات قابل ارائه عرضه میکنه، در ذهن بازدیدکننده ها هم نسبت به تخصص شما اعتماد به وجود بیاره و از همه مهمتر امکان برقراری ارتباط مشتریها رو با شما ایجاد کنه. با بکارگیری این 5 نکته ای که در این مقاله برای شما ارائه میشه، خیالتون راحته که وب سایتتون مثل ساعت براتون کار میکنه و کسب و کارتونو رونق میبخشه.
داشتن یک وب سایت قدرتمند و یک رابط کاربری فوق العاده، بسیار مهم است. نه تنها برای تجربه بازدیدکنندگان شما، بلکه همچنین برای اهداف سئو. در واقع بدون محتوای درست، تمام برنامه و طرح های توسعه داده شده به ضایعات تبدیل می شود.
بوت استرپ یک فریم ورک متن باز Front-end در توسعه صفحات وب و برنامه های کاربری وب می باشد. براساس قالب HTML, CSS توسعه داده شده است. بوت استرپ دارای امکانات تایپوگرافی، فرم ها، نوار مسیریابی با استفاده از جاوا اسکریپ است. توسعه این فریم ورک بر مبنای ایده طراحی Responsive و عدم تکرار کد نویسی در نتیجه سرعت توسعه بالاتر انجام شده است.
در این مقاله سعی می کنم بیشتر درباره امکانات بوت استرپ صحبت کنم و همچنین سایر فریم ورک های مشابه بخصوص Foundation را به شما معرفی و در نهایت مقایسه کنم.
خیلی از مردم فکر میکنن کار سختیه ولی اصلا اینطور نیست. پیکربندی ابتدایی سئو خیلی ساده است و گاهی اوقات در همین حد سئو هم کفایت میکنه و میتونه وب سایت رو در معرض موتورهای جستجو قرار بده.
هنگامی که نوبت به سئو SEO می رسد، همه به دنبال بدست آوردن یک نتیجه سریع، رتبه خوب و حضور در صفحه اول گوگل هستند. بسیاری از صاحبان وب سایت ها با انتظارات غیر واقعی، تصور نتیجه ی فوری و به محض شروع به کار را دارند. لازم به ذکر است، تلاش و کار شما در SEO هیچ وقت پایان نمی پذیرد، زیرا SEO مانند خرید یک کالا نیست. سئو یک سرمایه گذاری است که نیاز به نگهداری و توجه مداوم دارد، تا نتایج را حفظ کند. و فاکتور های مختلفی در سئو نقش دارند که به بررسی آنها می پردازیم.
گوگل اعلام کرده است که محتوا یکی از سه فاکتور برتر رتبه بندی است. اما چه چیزی باعث می شود که محتوا از دیدگاه سئو SEO خوب باشد؟
این مقاله خطوطی را مشخص می کند که چه چیزی باعث کیفیت بالای سئوی محتوا می شود. و مطالب غیر مرتبط چه تاثیر منفی ایی بر وب سایت می گذارند.
جدیدا انقدر شرکت های طراحی سایت و طراحانی که شخصی کار می کنند زیاد شده که صد البته انتخاب شما رو سخت خواهد کرد. انتخاب یه طراح مناسب برای سایتتون مثل طراح های دارکوب که بتونید از طریق بازاریابی اینترنتی موفق درآمد بالایی کسب کنید. انتخاب نادرست یه طراح می تونه باعث بشه سایت خوبی واستون طراحی نشه که منجر به ترک کاربران از سایت میشه یا سایت مورد نظر نیازهای شما رو برآورده نمی کنه. در این حالت شما مجبور می شوید طراحی مجدد سایت خود را به طراحان دیگه بسپارید که این کار دقیقا دوباره کاری است و علاوه بر صرف هزینه ی مجدد، وقت زیادی هم می گیرد.
بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری است بر روی همه تلاش های بازاریابی آنلاین. شرکت ها از کانال های دیجیتالی نظیر موتور جستجوی گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده شان بهره می برند.
با یه وبگردی سریع از وب سایتهای سراسر اینترنت متوجه میشیم که هیچ کدوم خودشونو بازاریاب دیجیتال نمیدونن، در حالی که همشون هستند. هر کسب و کاری که یه وب سایت داشته باشه بطور خودکار وارد بازاریابی دیجیتال شده و این اصلا هم بد نیست، بلکه باید هر کسب و کاری این روزها واردش بشه.
Adwords و سئو SEO هر دو از اجزای اصلی بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing, SEM) هستند و در بازاریابی دیجیتال از ابزار های بسیار ارزشمند شما به حساب می آیند. آنها دارای تفاوت ها و شباهت هایی می باشند و شرایطی وجود دارد که شما می توانید از آنها با هم یا جداگانه بسته به اهداف کسب و کار و بازاریابی خود استفاده کنید.
امنیت خوب چیزی است که همه ما در هنگام مرور وب آن را یک چیز پیش فرض، ساده و فراهم شده در نظر می گیریم. اشخاص ثالث یا Third Parties های قابل اطمینان و رمزگذاری خوب، چیزی نیست که کاربران معمولی در هنگام جستجو در گوگل به آن فکر کنند، اما این عوامل بر استانداردهای تعامل آنلاین، از جمله SEO، تاثیر قابل توجهی داشته اند.
وب سایتها در شکلها و اندازه های مختلفی تولید میشن، اما همشون در یکی از دو دسته استاتیک و دینامیک قرار میگیرند.
وقتی فقط از روی مرورگرتون به وب سایتی نگاه میکنید، تفاوتی بین یه وب سایت استاتیک و یه وب سایت دینامیک وجود نداره اما این دو تأثیر خیلی زیادی روی عملکرد سایت دارند. تو این مقاله با تفاوتهای عملی این دو نوع وب سایت آشنا میشیم.