یک شرکت سئوکار چطور میتواند به کسب و کار من کمک کند؟

نوشته شده توسط دارکوب

تعداد کمی از کارآفرینان – به استثنای شرکتهای سئوکار – خودشون منابع لازم برای توسعه و نگهداری سایتشونو دارند. اولین سالهای شروع هر کسب و کاری، زمان مهمیه که موفقیت کارتونو رقم بزنید. بنابراین باید تمام سعیتونو بکار بگیرید و در اولین فرصت ممکن از تمام امکانات استفاده کنید. در همین راستا، راه اندازی سایتی که بتونه بطرز مؤثری کاربرها رو به مشتری تبدیل کنه باید جزء اولین برنامه های بازاریابی شرکتتون قرار بگیره.
فکر میکنید با این همه کاری که در ابتدای تأسیس شرکت سرتون ریخته، چطوری میتونید سایتتونو بسازید و ازش نگهداری کنید؟ نگران نباشید، چون شما تنها کارآفرینی نیستید که با این مشکل روبرو هستید. میتونید توسعه و نگهداری از سایتتونو به یه شرکت سئوکار متخصص بسپرید، این کار هم مقرون به صرفه است و هم قطعا براتون نتایج گرانبهایی به همراه داره.
در اینجا شما رو با سه تا از مهمترین روشهایی که یه شرکت سئوکار متخصص میتونه به کسب و کارتون کمک کنه آشنا میکنم:
1- یه شرکت سئوکار متخصص، با بکارگیری انواع و اقسام روشها و ابزار، میتونه کمکتون کنه بهتر روی موتورهای جستجو رتبه بگیرید. خیلی چیزها روی رتبه بندی شما اثر دارند: انتخاب و بکارگیری کلیدواژه، تجربه کاربری، بک لینک، تگ و خیلی چیزهای دیگه. یه متخصص میتونه همه زوایای لازم برای رتبه گرفتن رو بررسی و اجرا کنه تا سایتتون روی صفحه نتایج نمایش داده بشه. هرچی روی صفحه نتایج بالاتر دیده بشید، احتمال اینکه مردم سایتتونو ببینند و واردش بشن بیشتر میشه.
2- علاوه براین یه شرکت سئوکار میتونه در نگهداری کاربرهایی که وارد سایتتون شدند هم کمکتون کنه. بهترین وب سایتهایی رو که تا حالا بازدید کردید مجسم کنید: احتمالا مسیریابی ساده ای داشتند، از نظر بصری جذاب بودند و محتوایی که دنبالش میگشتید رو بطور کامل نمایش داده بودند. اگه سایتتون این ها رو نداره میتونید از یه شرکت حرفه سئوکار برای جلب توجه کاربرها کمک بگیرید و کاربرهاتونو به مشتری تبدیل کنید.
3- سئو یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو، و گوگل و بینگ هم موتور جستجو هستند، اما با این حال باید کاری کنید که مردم واقعی از سایتتون دیدن کنند. باید سایتتون برای این آدمها جذاب و مفید باشه. این سایت باید بتونه مشکلات مشتریهای آینده­تون رو حل کنه و با عرضه کالا و خدماتش برای این افراد راهکار ارائه بده تا از این طریق به خرید یا استفاده از خدماتتون ترغیب بشن. یه شرکت سئوکار حرفه ای طوری سایتتونو تنظیم میکنه که بیشتر بازدیدکننده ها به مشتری تبدیل بشن.
افزایش تعداد مشتری در گرو داشتن یک سایت عالیست. تقریبا همه آدمها الآن دیگه محصولات و خدمات مورد نیازشونو آنلاین تهیه میکنند. اگه مشتریهایی که به کالا و خدمات شما نیاز دارند نتونن شما رو روی وب پیدا کنند، متعاقبا شما هم نمیتونید توی کارتون پیشرفت کنید. یه برنامه بازاریابی خوب هم مستلزم بهینه سازی، بررسی و نگهداری و تنظیمات زیادیه. اگه فکر میکنید وقت کافی برای انجام همه کارها رو ندارید میتونید از یه متخصص کمک بگیرید.
یه متخصص میتونه روشهای بازاریابی دیجیتالیتون رو با ترجیحات و عادات خریداران این عصر سازگار کنه، چون چنین فردی قطعا تو کارش مجرب و تخصص داره و کارشو با دقت و درست انجام میده، میدونه چطور سایت بسازه، تحقیق کلیدواژه انجام بده، لینک بسازه و غیره. شما هم اگه تمایل دارید با دارکوب تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته