افزایش سرعت وب سایت

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

در مقالات گذشته صحبت های بسیاری در ارتباط با سئو و بهینه سازی سایت ها داشته ایم و می دانیم برای آنکه در موتورهای جست و جو شناخته شویم باید وب سایت خود را بهینه کنیم. سئو سایت به معنای بهینه کردن سایت برای موتور های جست و جو می باشد. وقتی سایتی تمام اصول سئو را رعایت کند به امید است که به صفحه اول نتایج موتور جست و جو برسد. یکی از اصول اولیه سئو افزایش سرعت بارگذاری سایت برای کاربران می باشد. در این مقاله سعی داریم تا ابزاری را برای افزایش سرعت سایت معرفی نماییم.

اهمیت بهینه سازی سرعت وب سایت

زمان بارگذاری صفحه یک معیار عملکرد وب است که زمان لازم برای نمایش صفحه در صفحه کاربر را نشان می دهد. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه بهینه سازی سرعت وب سایت بر عوامل کلیدی موفقیت وب سایت تأثیر می گذارد:

  • تبدیل
  • دید
  • قابلیت استفاده

1. تبدیل

تبدیل وب سایت یک عامل مهم در موفقیت کسب و کار شما است، به این معنی که بازدیدکنندگان خود را وادار به انجام کاری کنید که می خواهید انجام دهند. به عنوان مثال، آنها محصول شما را می خرند، در کمپین های خبرنامه مشترک می شوند، برای یک وبینار ثبت نام می کنند یا یک راهنما دانلود می کنند. هرچه صفحه سریعتر بارگذاری شود، نرخ تبدیل بالاتری خواهد داشت. طبق تحقیقات 1 ثانیه تاخیر به معنای کاهش 7 درصدی در تبدیل است. به عنوان مثال، کاهش سرعت صفحه به مدت 1 ثانیه می تواند سالانه 1.6 میلیارد دلار برای سایت های پر بازدید هزینه داشته باشد.

2. دید

زمان بارگذاری وب سایت شما نیز بر این موضوع تأثیر می گذارد که کاربران به راحتی می توانند وب سایت شما را پیدا کنند. سرعت وب سایت یکی از عواملی است که گوگل در رتبه بندی سایت ها به آن توجه می کند. یک وب سایت با عملکرد پایین، تجربه کاربری ضعیفی دارد و در نتیجه در نتایج جستجو تبلیغ کمتری به دست می آورد. از 1396، موتور جستجوی گوگل رتبه بندی را بر اساس نسخه های موبایلی صفحات، حتی برای جستجوهای دسکتاپ آغاز کرده است. هدف از این تصمیم محافظت از کاربران در برابر وب سایت هایی است که عملکرد پایینی دارند و به همه دستگاه ها پاسخگو نیستند.

3. قابلیت استفاده

قابلیت استفاده از وب سایت مانند سرعت صفحه وب سایت، زمان بارگذاری و پاسخگویی وب سایت به درخواست های کاربر به طور مستقیم بر وفاداری مشتری تأثیر می گذارد. هرچه وب سایت شما عملکرد بهتری داشته باشد، رضایت کاربر بیشتر خواهد بود. یک تجربه کاربری عالی راهی برای ایجاد یک پایگاه مشتری بزرگ و یک برند قوی است.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

سایت های تست سرعت سایت

قبل از شروع بهینه سازی سرعت وب سایت خود، باید زمان بارگذاری فعلی خود را تعیین کنید و مشخص کنید چه چیزی باعث کاهش سرعت سایت شما می شود. سپس باید اهداف عملکرد وب سایت خود را تعیین کنید. توصیه برای زمان بارگذاری صفحه در سال 1397 این است که کمتر از 3 ثانیه باشد. با توجه به تحقیقات گوگل در مورد میانگین سرعت موبایل در بخش‌های صنعت، تنها کسری از وب‌سایت‌ها به سرعت توصیه‌شده خود نزدیک هستند.

بنابراین، اگر سرعت وب سایت خود را تا حد قابل قبولی بهینه کنید، برتری رتبه بندی قابل توجهی نسبت به رقبا خواهید داشت. راه های بهینه سازی سرعت وب سایت ذکر شده در این مقاله بسیار متفاوت است و گاهی اوقات راه حل یک مشکل می تواند تأثیر منفی بر جنبه دیگری از سایت شما بگذارد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم پس از هر تغییر سرعت وب سایت را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص شود چه اقداماتی بهترین نتایج را ارائه می دهند. چندین ابزار تست سرعت سایت وردپرسی وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارد:

1. Google Pagespeed Insights

ابزار تست سرعت سایت با گوگل است که تست عملکرد را در سایت شما اجرا می‌کند و توصیه‌هایی در مورد چگونگی افزایش عملکرد ارائه می‌دهد. برای هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل کار می کند.

2. Pingdom

همچنین یک ابزار عالی برای تست سرعت وب سایت با تعدادی ویژگی مفید است. تاریخچه عملکرد وب سایت شما را ردیابی می کند، توصیه های مبتنی بر داده را در مورد چگونگی بهبود سرعت وب سایت ارائه می دهد و گزارش های قابل درک را تولید می کند. Pingdom همچنین برنامه هایی را برای تست سرعت وب سایت برای اندروید و iOS ارائه می دهد. این برنامه هم برنامه نظارت پولی رایگان و هم حرفه ای دارد.

3. YSlow

همچنین توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود عملکرد صفحه ارائه می دهد، آمار را ترسیم می کند و همه اجزا را خلاصه می کند.
Performance Budget Calculator ابزاری رایگان است که به شما کمک می کند تا بفهمید از چه نوع محتوایی می توانید برای اجرای بهینه سایت خود استفاده کنید.

4. GTmetrix

GTmetrix یکی از محبوب ترین ابزارهای وب رایگان برای تست سرعت وب سایت است. سرعت و کارایی یک وب سایت را ارزیابی می کند و بینش های عملی را برای بهینه سازی عملکرد سایت و افزایش تجربه کاربر ارائه می دهد. گزارش های تست سرعت GTmetrix نگاهی عمیق به روند بارگذاری سایت شما می دهد. تست سرعت سایت gtmetrix بسیار دقیق و پر قدرت است.

5. Mizfa.tools

میزفا یک ابزار تست سرعت سایت ایرانی است که شما به صورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید. میزفا یک ابزار قدرتمند است شما به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید و سرعت سایت خود را بسنجید. ابزار های رایگان سئو هم میتواند در این زمینه به شما کمک کند تا سایت خود را بهتر ارتقاء دهید.

راهکار های افزایش سرعت سایت وردپرسی

هنگامی که سرعت وب سایت خود را آزمایش کردید، می توانید شروع به بهینه سازی وب سایت آن کنید. راه‌های مختلفی برای سریع‌تر کردن وب‌سایت شما وجود دارد و ما فهرستی از مؤثرترین آنها را ایجاد کردیم. وقتی سرعت یک سایت پایین باشد بدون شک در طول مدتی بازدید کنندگان خود را از دست خواهد داد .پس سرعت سایت امری مهم در جهت جذب کاربر می باشد. برای افزایش سرعت سایت راه کارهای مختلفی وجود دارد. در زیر به بخشی از آنها می پردازیم.

1. از شبکه تحویل محتوا (CDN) استفاده کنید.

شبکه تحویل محتوا مجموعه‌ای از سرورهای وب است که در مکان‌های جغرافیایی مختلف توزیع شده‌اند که محتوای وب سایت را با توجه به موقعیت مکانی خود در اختیار کاربران نهایی قرار می‌دهند. هنگامی که وب سایت را روی یک سرور واحد میزبانی می کنید، تمام درخواست های کاربران به همان سخت افزار ارسال می شود. به همین دلیل زمان مورد نیاز برای پردازش هر درخواست افزایش می یابد. علاوه بر این، زمانی که کاربران از نظر فیزیکی از سرور دور هستند، زمان بارگذاری افزایش می‌یابد. با CDN، درخواست‌های کاربر به نزدیک‌ترین سرور هدایت می‌شوند. در نتیجه، محتوا سریعتر به کاربر تحویل داده می شود و وب سایت سریعتر کار می کند. این یک روش نسبتاً گران، اما کاملاً مؤثر برای بهینه‌سازی زمان بارگذاری است.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

CDN  content delivery network یا شبکه تحویل محتوا از چندین سرور تشکیل شده است که در سراسر دنیا قرار دارند. وقتی یک سایت از این امکان برخوردار باشد وقتی کاربری سایت را بارگذاری کند اطلاعات سایت از نزدیک ترین سرور به او ارسال می گردد پس مسافت کمتر سرعت بیشتری را در پی خواهد داشت.

2. وب سایت خود را به میزبان بهتری منتقل کنید.

سه نوع امکان میزبانی وجود دارد:

  • هاست اشتراکی
  • میزبانی سرورهای خصوصی مجازی (VPS).
  • سرور اختصاصی

محبوب ترین نوع میزبانی که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد هاست اشتراکی است. این ارزان ترین راه برای بازدید بیشتر سایت شما در زمان کوتاه و با هزینه کم است. برای اطمینان از بهینه سازی بهتر، انتخاب میزبان وب سریع ضروری است. با هاست اشتراکی، CPU، فضای دیسک و RAM را با سایت های دیگری که از این سرور نیز استفاده می کنند به اشتراک می گذارید. این دلیل اصلی این است که هاست اشتراکی به سرعت VPS یا سرور اختصاصی نیست.

سرورهای خصوصی مجازی و سرورهای اختصاصی بسیار سریعتر هستند. VPS از چندین سرور برای توزیع محتوا استفاده می کند. با داشتن VPS، سرور را با سایر کاربرانش به اشتراک می گذارید و بخشی از سرور مجازی خود را دارید که تنظیمات شما بر روی مشتریان دیگر تأثیر نمی گذارد. اگر وب سایت شما دارای ترافیک متوسط ​​است یا سایت تجارت الکترونیکی با افزایش ترافیک وب سایت در برخی دوره ها دارید، VPS راه حل بهینه برای شما خواهد بود.

گران ترین گزینه هاست استفاده از سرور اختصاصی است که می تواند سرور فیزیکی شما باشد. در این صورت، اجاره سرور را پرداخت می کنید و یک مدیر سیستم را برای نگهداری آن استخدام می کنید.

روش دیگر اجاره منابع ابری اختصاصی از AWS، Microsoft Azure، Google یا سایر ارائه دهندگان ابر عمومی است. هر دو رویکرد همچنین می توانند در یک ابر ترکیبی که اخیراً در مورد آن صحبت کردیم، ترکیب شوند. با سرورهای اختصاصی، تمام منابع فقط متعلق به شماست و شما کنترل کامل آن را در اختیار دارید. زیرساخت‌های ابری همچنین می‌توانند مقیاس‌پذیری نامحدود و بر اساس تقاضا را تحت تعدادی بسته اضافه کنند.

3. اندازه تصاویر وب سایت خود را بهینه کنید.

همه عاشق تصاویر چشم نواز هستند. در مورد سایت های تجارت الکترونیک موفق، تصاویر بخش حیاتی هستند. بسیاری از عکس ها، تصاویر، گرافیک ها در صفحات محصول شما تعامل را بهبود می بخشد. جنبه منفی استفاده از تصویر این است که آنها معمولاً فایل های بزرگی هستند که سرعت وب سایت را کاهش می دهند.

بهترین راه برای کاهش اندازه تصویر بدون به خطر انداختن کیفیت آن، فشرده سازی تصاویر با استفاده از ابزارهایی مانند ImageOptim، JPEGmini یا Kraken است. این روش ممکن است کمی زمان بر باشد، اما ارزش آن را دارد. راه دیگر برای کاهش اندازه تصویر استفاده از ویژگی های <secret> و <size> تصاویر پاسخگو HTML است که اندازه تصویر را بر اساس ویژگی های نمایش کاربر تنظیم می کند.

4. تعداد پلاگین ها را کاهش دهید.

پلاگین ها اجزای مشترک هر وب سایت هستند. آنها ویژگی های خاص پیشنهاد شده توسط اشخاص ثالث را اضافه می کنند. متأسفانه هر چه تعداد افزونه های بیشتری نصب شود، منابع بیشتری برای اجرای آنها مورد نیاز است. در نتیجه، وب سایت کندتر کار می کند و همچنین ممکن است مشکلات امنیتی ظاهر شود. با گذشت زمان، تعداد افزونه ها افزایش می یابد، در حالی که برخی از آنها ممکن است دیگر استفاده نشوند. توصیه می‌کنیم تمام افزونه‌هایی را که نصب کرده‌اید بررسی کنید و افزونه‌های غیرضروری را حذف کنید. ابتدا تست های عملکرد را در صفحه خود اجرا کنید تا متوجه شوید کدام افزونه ها سرعت وب سایت شما را کاهش می دهند. نه تنها سرعت وب سایت به تعداد افزونه های نصب شده بستگی دارد بلکه به کیفیت آنها نیز بستگی دارد. سعی کنید از افزونه هایی که اسکریپت ها و استایل های زیادی را بارگیری می کنند یا پرس و جوهای پایگاه داده زیادی ایجاد می کنند اجتناب کنید. بهترین راه حل این است که فقط موارد ضروری را نگه دارید و از به روز نگه داشتن آنها اطمینان حاصل کنید.

5. تعداد فایل های جاوا اسکریپت و CSS را به حداقل برسانید.

اگر وب سایت شما حاوی تعداد زیادی فایل جاوا اسکریپت و CSS باشد، زمانی که بازدیدکنندگان وب سایت شما می خواهند به فایل های خاصی دسترسی پیدا کنند، منجر به تعداد زیادی درخواست HTTP می شود. این درخواست ها به صورت جداگانه توسط مرورگر بازدیدکننده بررسی می شود و کار وب سایت را کند می کند. اگر تعداد فایل های جاوا اسکریپت و CSS را کاهش دهید، بدون شک سرعت وب سایت شما افزایش می یابد. سعی کنید تمام جاوا اسکریپت را در یک گروه بندی کنید و همچنین این کار را با تمام فایل های CSS انجام دهید. این باعث کاهش تعداد کلی درخواست های HTTP می شود. ابزارهای زیادی برای کوچک کردن سریع فایل های HTML، CSS و جاوا اسکریپت وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید از ابزارهای WillPeavy، Script Minifier یا Grunt استفاده کنید.

6. از کش وب سایت استفاده کنید.

در صورتی که تعداد زیادی از کاربران در یک زمان به صفحه دسترسی داشته باشند، سرورها کند کار می کنند و به زمان بیشتری برای تحویل صفحه وب به هر کاربر نیاز دارند. کش فرآیند ذخیره سازی نسخه فعلی وب سایت شما در هاست و ارائه این نسخه تا زمانی که وب سایت شما به روز شود. این بدان معناست که صفحه وب بارها و بارها برای هر کاربر رندر نمی شود. صفحه وب ذخیره شده در حافظه پنهان نیازی به ارسال درخواست های پایگاه داده هر بار ندارد.

رویکردهای کش کردن وب سایت به پلتفرمی بستگی دارد که وب سایت شما در آن توسعه یافته است. به عنوان مثال، برای وردپرس، می توانید از افزونه های زیر استفاده کنید: W3 Total Cache یا W3 Super Cache. اگر از VPS یا سرور اختصاصی استفاده می‌کنید، می‌توانید کش را نیز تحت تنظیمات عمومی خود تنظیم کنید. در مورد سرور اشتراکی، کش وب سایت معمولاً در دسترس نیست.

7. بهینه سازی پایگاه داده در CMS.

بهینه سازی پایگاه داده یک راه موثر برای افزایش عملکرد است. اگر از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) پر از افزونه های پیچیده استفاده می کنید، اندازه پایگاه داده افزایش می یابد و وب سایت شما کندتر کار می کند. به عنوان مثال، سیستم مدیریت محتوا وردپرس نظرات، پست‌های وبلاگ و سایر اطلاعاتی را که ذخیره‌سازی اطلاعات زیادی را اشغال می‌کنند، ذخیره می‌کند. هر CMS به اقدامات بهینه سازی خاص خود نیاز دارد و همچنین دارای تعدادی افزونه خاص است. برای وردپرس، برای مثال، می توانید WP-Optimize را در نظر بگیرید.

8. استفاده از فونت های وب را کاهش دهید.

فونت های وب در طراحی وب سایت بسیار محبوب شده اند. متاسفانه استفاده از فونت های وب تاثیر منفی بر سرعت رندر صفحه دارد. فونت های وب درخواست های HTTP اضافی را به منابع خارجی اضافه می کنند. اقدامات زیر به شما کمک می کند تا حجم ترافیک فونت وب را کاهش دهید:
از فرمت های مدرن WOFF2 برای مرورگرهای مدرن استفاده کنید.
فقط آن دسته از کاراکترهایی را که در سایت استفاده می‌شوند را شامل شود.
فقط سبک های مورد نیاز را انتخاب کنید

9. خطاهای 404 را تشخیص دهید.

خطای 404 به این معنی است که “صفحه یافت نشد”. این پیام توسط میزبان به مرورگرها یا موتورهای جستجو ارائه می شود که محتوای قابل دسترسی صفحه دیگر وجود نداشته باشد. برای تشخیص و تصحیح خطای 404 می توانید از ابزارها و افزونه های تشخیص خطا استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم، افزونه های اضافی می توانند بر سرعت وب سایت شما تأثیر منفی بگذارند، بنابراین توصیه می کنیم منبع را از طریق ابزارهای خارجی برای تشخیص خطا اجرا کنید. به عنوان مثال، Xenu’s Link Sleuth، Google Webmaster Tools (GWT) و 404 Redirected Plugin for WordPress.

هنگامی که تمام خطاهای 404 را شناسایی کردید، باید ترافیکی را که آنها ایجاد می کنند ارزیابی کنید. اگر این پیوندهای مرده دیگر هیچ بازدیدی به همراه ندارند و بنابراین هرگز منبع سرور شما را مصرف نمی کنند، می توانید آنها را همانطور که هستند رها کنید. اگر این صفحات هنوز مقداری ترافیک دارند، تغییر مسیرها را برای پیوندهای خارجی تنظیم کنید و آدرس پیوندهای داخلی را اصلاح کنید.

10. تغییر مسیرها را کاهش دهید.

تغییر مسیرهای وب سایت درخواست های HTTP اضافی ایجاد می کند که بر عملکرد تأثیر منفی می گذارد. توصیه می کنیم آنها را به حداقل برسانید یا به طور کامل حذف کنید. ابتدا باید با اجرای اسکن سایت، تمام تغییر مسیرها را در صفحه خود شناسایی کنید. می توانید از Screaming Frog برای شناسایی سریع تغییر مسیرها استفاده کنید. سپس باید بررسی کنید که آیا آنها به یک هدف ضروری عمل می کنند و فقط موارد مهم را رها کنید.

11. استفاده از Expires Header 

با استفاده از expires header عمل ذخیره سازی را در کش مرورگر انجام می دهید . بدین منظور کافیست برای تصاویر و ویدئو های خود expires header قرار دهید با این کار مرورگر آن فایل ها را در کش خود قرار می دهد و وقتی کاربری دوباره به سایت شما مراجعه می کند آن مطالب سریع تر بارگذاری خواهند شد فایل ها بجای آنکه از سرور ارسال شوند از حافظه کش مرورگر با فاصله کمتر ارسال می شوند پس سرعت بالاتری را تجربه خواهد کرد.

12. ریدایرکت

تا جایی که می توانید از ریدایرکت کمتر استفاده نمایید مگر آنکه ناچار به این کار باشید زیرا ریدایرکت درخواست های http را افزایش می دهد و در نتیجه سرعت سایت کاهش می یابد.

13. استفاده از AMP 

این فریم ورک توسط گوگل در سال 1395 رونمایی شده است و مختص به افزایش سرعت صفحات سایت در تلفن های همراه می باشد. با استفاده از این ابزار حجم کدهای HTML کاهش یافته و برخی از کدهای CSS بهینه می شوند درنتیجه سرعت سایت در تلفن های همراه افزایش چشم گیری می یابد. با توجه به اینکه تعداد کاربرانی که با تلفن همراه از سایت ها بازدید می کنند در حال افزایش است این عمل سبب بهینه سازی سایت می گردد.

از عوامل دیگر تاثیر گذار بر سرعت سایت می توان به نوع هاست نیز اشاره نمود هاست های اشتراکی اغلب از سرعت کمتری برخوردار هستند بهتر است از هاست های ابری برای هاست وب سایت خود میزبان بگیرید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

ابزار افزایش سرعت گوگل Page Speed Insights

وب مستران به دنبال هر راهی هستند تا سرعت سایت خود را افزایش دهند در بالا تعدادی راهکار ارائه دادیم تا به وسیله آنها سرعت وب سایت را بهبود دهید. برای سنجش سرعت وب سایت نمی توان به این بسنده کرد که صفحات سایت در تلفن همراه یا کامپیوتر شما به سختی بارگذاری می گردد زیرا در این صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند سرعت اینترنت. برای سنجش سرعت ابزارهای مختلفی وجود دارد. مانند GTmetrix , Pingdom و… با استفاده از این ابزارها که هم رایگان هستند و هم غیر رایگان می توان اطلاعاتی مانند وضعیت سرعت سایت، وضعیت سئو سایت و از این قبیل اطلاعات را بدست آورد. یکی از ابزارها که گوگل در اختیار کاربران خود قرار داده است؛ Google Page Speed Insights می باشد. با استفاده از این ابزار نیز می توانید سرعت صفحات وب سایت خود را ارزیابی نمایید همچنین گوگل راه کارهایی را در جهت افزایش سرعت سایت در اختیار شما قرار می دهد. در زیر به طور مثال سرعت سایت گوگل را در تلفن همراه و کامپیوتر مورد ارزیابی قرار می دهیم:

همانطور که مشاهده می کنید سرعت سایت گوگل در موبایل سریع و در کامپیوتر معمولی است. شما می توانید آدرس سایت خود را در address bar وارد کنید تا سرعت سایت شما نیز بررسی شود. در ادامه گوگل راهکارهایی را به شما پیشنهاد می دهد تا سایت را از نظر سرعت بهینه نمایید.

در قدم اول گوگل پیشنهاد می دهد تا تصاویر را بهینه کنید. همانطور که در بالاتر گفته شد باید حجم تصاویر را با ابزارهایی نظیر  compressor.io کاهش دهید این ابزارها کیفیت عکس ها را تغییر نمی دهند. دقت کنید سایز تصاویر را با استفاده از تگ های HTML و CSS کاهش ندهید.

مرحله بعدی کاهش حجم فایل های JavaScript و CSS می باشد. این پیشنهاد بدان معناست که باید فضا های خالی و کاراکترهای غیر ضروری و اضافه را حذف نماییم. برای آنکه در این مرحله سریع تر عمل نمایید می توان Gulpjs را نصب نمایید تا تمامی فضاهای خالی فایل های CSS سایت را حذف نماید. البته پلاگین های دیگری نیز وجود دارند که با نصب آنها می توانید حجم فایل های خود را به حداقل برسانید.

مرحله سوم استفاده از کش مرورگر می باشد. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد با استفاده از کش می توانید تا حدودی سرعت بارگذاری سایت را افزایش دهید. برای سهولت کار می توانید از شبکه تحویل محتوا استفاده کنید. استفاده از کش مرورگر و CDN هر دو به یک اندازه سرعت سایت را افزایش می دهند.

مرحله بعدی که کمی پیچیده است و نیازمند دانش کافی می باشد؛ منتقل کردن تمامی کدهای جاوا اسکریپت از bady و header به footer سایت است. بدون شک این کار باید توسط یک طراح انجام گیرد. در آخر نیز گوگل به شما پیشنهاد می دهد تا رابط کاربری سایت در تلفن همراه را کنترل نمایید. شما میتوانید از پکیج های سئو شرکت طراحی سایت سئو دارکوب استفاده کنید و سایت شما توسط سئو کاران با تجربه سئو می شود که در آن با توجه به روند سئو سایت شما سرعت سایت هم بالا می رود.

جمع بندی

امید است با انجام مراحل بالا بتوان سرعت سایت تا را حد قابل توجهی افزایش داد. بدین ترتیب رضایت کاربران را در پی دارد همچنین بر سئو  و بهینه سازی سایت نیز تاثیر چشم گیری خواهد گذاشت. می توانید مقاله تاثیر افزایش سرعت وب سایت بر سئو را مطالعه نمایید. سرعت وب سایت اولین تأثیر را در مورد تجارت شما ایجاد می کند. درک این نکته ضروری است که وقتی صحبت از تجربه کاربری به میان می‌آید، شانس دومی نخواهید داشت. سرعت پایین وب سایت یکی از آزاردهنده ترین چیزهایی است که مردم را در مورد منابع شما ناامید می کند.

وب‌سایت‌های با عملکرد بالا منجر به بازدیدهای برگشتی بالا، نرخ پرش پایین، تبدیل‌های بالاتر، تعامل، رتبه‌های بالاتر در جستجوی ارگانیک و تجربه کاربری بهتر می‌شوند. وب‌سایت‌های کند برای شما هزینه و اعتبار شما را تخریب می‌کنند. با کاهش زمان بارگذاری صفحه، تأثیر مثبتی بر فرآیندهای بازاریابی آنلاین و فروش خواهید داشت. شما ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد و سرنخ های واجد شرایط بیشتری را جذب خواهید کرد که می توانند به مشتریان تبدیل شوند. در این مقاله، توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود عملکرد وب سایت و زمان بارگذاری صفحه به شما ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته