چطور یک وب سایت قدیمی می تواند به اعتبار برند شما آسیب بزند؟

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
چطور یک وب سایت قدیمی می تواند به اعتبار برند شما آسیب بزند؟

ساختن تصویر یک برند که کاربران و افراد آن را دوست داشته باشند و به آن اعتماد کنند، نیاز به زمان زیادی دارد. پس از دریافت اعتماد خریداران در بخش‌ بازاریابی، مدیریت برند کار بسیار سختی خواهد بود. اگر برخی از نکات و موارد رعایت نشوند، با کوچک ترین اشتباه و خطا مانند وب سایت قدیمی و به روز رسانی نشده، همه چیز می تواند از بین برود. موقعیت ‌های خاصی وجود دارد که هر کسب و کاری باید به درستی آنها را درک کرده و واکنش ‌های درستی را ارائه دهد. در غیر این صورت به اعتبار برند آسیب‌ هایی وارد می شود که جبران ناپذیر است. در ادامه برخی از موقعیت ‌ها که می توانند بر مدیریت برند خدشه وارد کنند را مرور خواهیم کرد.

راهکارهای مناسب برای مدیریت برند

فاکتورهای بسیاری برای نگهداری از برند وجود دارند که باید متناسب با خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید، آنها را لحاظ کنید. در ادامه 5 مورد از مهم ترین فاکتورها را بیان خواهیم کرد.

تمرکز بر پشتیبانی از مشتری

در بسیاری از نظرسنجی ‌های عمومی، برخی از شرکت ‌ها در بالای فهرست بدترین ‌ها قرار می گیرند. یکی از دلایلی که شرکت ها جزو بدترین‌ ها شناخته می شوند، به دلیل پشتیبانی ضعیف از مشتری است. اگر خریدار، نسبت به خرید و محصول برند شما با مشکل مواجه شود و قصد داشته باشد این مشکل را از طریق تماس برطرف کند، اما تماس بی ‌نتیجه بماند و شما پاسخگوی صحیح و درستی نباشید، این وضعیت بدتر خواهد شد. پشتیبانی بد، نه تنها خریدار بلکه دوستان و خانواده او را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. اگر این عدم رضایت در رسانه اجتماعی نیز بازگو شود، باید نگران آسیب ‌های بیشتری باشید.

  • بهترین راهکار برای پاسخ دادن به این وضعیت این است که خطوط ارتباطی خود را برای مشتریان اصلاح کنید.
  • پیدا کردن شماره تلفن و آدرس ایمیل را برای پشتیبانی از مشتری آسان کنید.
  • با ایجاد برخی از کانال‌ ها در فضاهای مختلف می توانید رسیدگی به مشتریان را بهبود ببخشید.
  • باید این اطمینان را داشته باشید که تیم پشتیبانی از مشتری به تمام فرایندها پایبند است.
  • به خاطر داشته باشید مشتریانی که نیاز به کمک شما دارند، اگر مدت زمان زیادی را در انتظار باشند، نارضایتی بیشتر خواهد شد. مشتری باید بتواند در هر موقع سریع و آسان با شما تماس بگیرد و مهمتر اینکه پاسخ مفیدی دریافت کند. پاسخی که مشکل او را رفع کند، قطعاً پیام‌ های تلفنی و ارسال پاسخ خودکار از طریق ایمیل چندان کافی نخواهد بود.

تضمین خدمات و محصولات

اگر تصویر برند خود را بر اساس وعده‌ ها و تضمین های خاص برای مشتریان خود می سازید، باید وعده‌ ها و تضمین‌ ها را ارائه دهید. به این معنا که اگر اعتقاد دارید که ارزان‌ ترین محصولات و خدمات را ارائه می دهید، باید ارزان‌ ترین محصولات و خدمات را ارائه دهید. اگر سریع ‌ترین خدمات را ارائه می دهید باید خدمات شما بسیار سریع باشد. اگر عدم رضایت و ضمانت بازگشت پول را عنوان می کنید، باید نارضایتی مشتری را جدی بگیرید و بازپرداخت را انجام دهید. هیچ چیزی نمی تواند به اندازه عدم تضمین، نام برند را خراب کند. اگر برخلاف استانداردها، وعده ‌ها و تضمین ‌های خود عمل کنید، برند شما دچار ضربه خواهد شد. اگر از این طریق برند شما آسیب ببیند باید اقدامات فوری را برای برندینگ انجام دهید.

  • با ایجاد آگاهی مثبت از برند و عمل به وعده، می توانید رضایت مشتریان را جلب کنید.
  • اگر کسب و کار شما به گونه ‌ای است که نمی تواند کالا یا خدمات ارزان ارائه دهد، باید بازاریابی خود را تغییر داده و خدمات خود را با تضمین‌ های مناسب ارائه دهید، این به معنای تبلیغات در مسیر درست است.

شفاف سازی در برابر ناهنجاری ها

نحوه رفتار کارکنان برند شما می تواند تاثیر مستقیمی بر برند شما بگذارد. حتی رفتار آنها در ساعت ‌های غیر کاری نیز می تواند بر برند تاثیر بگذارد. هرگونه رفتار یا عکس‌العمل ناهنجار کارمند شما در فضای عمومی یا فضای مجازی، می تواند باعث تبلیغات منفی در مورد برند شما شود. بنابراین بسیاری از شرکت ‌ها به هنگام استخدام بسیاری از کارمندان خود به این موضوع تاکید می کنند.

  • اما اگر این اتفاق ناخوشایند از کارمندان رخ دهد، وظیفه شما این است که برای مشتریان شفاف سازی کنید، به طوری که چیزی برای پنهان کردن نداشته باشید.
  • اگر رفتار ناخوشایند کارمند شما بر روی دیگران تاثیر گذاشته است، باید از آنها عذرخواهی کنید.
  • این فرصت را در اختیار خواهید داشت که بتوانید از نظر قانونی با کارمند خاطی نیز برخورد کنید.
  • باید در مقابل تمام رفتارهای منفی که کارمندان برای برند شما ارائه می دهند، پاسخ صحیح بدهید.

پاسخگویی به موقع

پاسخگویی به موقع

اگر هر یک از موارد بیان شده اصلاح نشود، قطعاً مشتری برای شما پیام منفی خواهد گذاشت. بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به پیام ها واکنشی ندهید. اگر نارضایتی ‌ها و پیام ‌های مشتریان بر روی هم انباشته شوند و شما پاسخ درستی به آنها ندهید، مشتری این تصور را خواهد داشت که به او اهمیتی نمی دهید و این باعث می شود سایر کاربران که پیام ‌ها و نظرات را مرور می کنند، تصویر خوبی از برند شما نداشته باشند.

  • با دریافت هر نظر و پیام آن را بررسی کنید. گاهی ممکن است خریداری قصد آسیب به برند شما را دارد و با نظرات دروغ ذهن دیگران را مشوش می کند. این شما هستید که با بررسی‌ ها، باید هر دروغ را شناسایی و اطلاع رسانی کنید.

به روز رسانی وب سایت

نقطه تماس مهم یک کسب و کار با مشتریان، وب سایت است. بسیاری از شرکت ها دارای وب سایت‌ های قدیمی هستند که از تعامل کاربر بالقوه جلوگیری می کنند. این وب سایت ‌ها با بارگذاری کند، عدم پاسخ دهی صحیح و محتوای خارج از رده نمی توانند انتظارات کاربر امروزی و یا نیاز موتورهای جستجو را برطرف کنند و این به معنای از دست رفتن فرصت ‌ها است. در حال حاضر شما نمی توانید یک وب سایت ضعیف یا بد داشته باشید. طراحی وب سایت شما نباید قدیمی باشد، ناوبری نباید ساختار ضعیفی داشته باشد که مشتری نتواند آنچه را که دنبال می کند را پیدا کند، عملکرد نباید ضعیف باشد که کاربر نتواند خرید آلان یا پر کردن فرم را به درستی انجام دهد. اگر یک وب سایت تجربه کاربری ضعیفی را ارائه دهد، این به طور قطع به تصویر برند شما آسیب وارد می کند.

وب سایت قدیمی چیست؟

در مدیریت صحیح برند، می توان گفت به روز رسانی وب سایت از مهم ترین شاخص ها به شمار می آید چرا که یک وب سایت قدیمی می تواند به اعتبار برند شما آسیب بسیاری وارد کند. یک وب سایت قدیمی را می توان به یک ویترین فروشگاهی که در دنیای فیزیکی نادیده گرفته می شود، تشبیه کرد، یک وب سایت ناکارآمد که خدمات خوبی ارائه نمی دهد. اما دقیقاً چه چیز یک وب سایت را منسوخ یا قدیمی می کند؟ در وب سایت ‌های قدیمی طراحی، الزامات فنی و محتوا، انتظارات کاربران را برآورده نمی کنند. طیف وسیعی از مسائل از زیبایی تا عملکرد منجر می شوند که یک وب سایت قدیمی به نظر برسد، طراحی غیر پاسخگو، محتوای بی کیفیت و قدیمی، ناوبری ضعیف، بارگذاری آهسته از جمله مواردی هستند که در نهایت یک وب سایت را به وب سایت قدیمی تبدیل می کنند.

شناسایی یک وب سایت قدیمی

بسیاری از صاحبان مشاغل نمی دانند که چه زمانی وب سایت آنها قدیمی می شود. اگر می خواهید حضور دیجیتال قوی و موثر داشته باشید، باید با تشخیص برخی از علائم به قدیمی بودن وب سایت خود برسید. در ادامه چک لیستی را برای ارزیابی وب سایت برای تشخیص قدیمی بودن ارائه می دهیم.

  • طراحی غیر پاسخگو: اگر وب سایت شما به طور خودکار نمی تواند با صفحه نمایش دستگاه‌ های مختلف از جمله تبلت و تلفن همراه تنظیم شود، سایت شما قدیمی است.
  • زمان بارگذاری کند: در وب سایت شما بارگذاری صفحات چه اندازه طول خواهد کشید؟ اگر سرعت بارگذاری کند است، سایت شما قدیمی شده است و می تواند بازدید کننده را ناامید و نرخ پرش را افزایش دهد.
  • تجربه کاربری ضعیف: اگر کاربر نمی تواند اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی به دست آورد این منجر به تجربه کاربری ضعیف می شود. پیمایش گیج کننده کاربر در وب سایت شما نشان از قدیمی بودن سایت است.
  • رتبه پایین گوگل: اگر وب سایت شما در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط ظاهر نمی شود، بدانید که وب سایت قدیمی شده است.
  • عدم به روز رسانی محتوا: با توجه به تاریخ محتوا خواهید فهمید که چه زمانی از به روز رسانی محتوا گذشته است. محتوای قدیمی سایت را به یک مرجع قدیمی تبدیل می کند در صورتی که در حال حاضر این اطلاعات به روز هستند که مفید واقع می شوند.
  • عدم تطابق طراحی: اگر در طراحی‌ سایت برخی فونت‌ ها، رنگ ‌ها و یا طرح‌ ها دیگر جذاب نیستند و با طراحی ‌های فعلی مطابقتی ندارند، سایت شما قدیمی است.

با بررسی یک یا چند مورد از موارد عنوان شده، به این نتیجه خواهید رسید که آیا سایت شما قدیمی است یا خیر تا نسبت به روز رسانی وب سایت خود اقدام کنید. ابزارهای مختلف وجود دارند که از طریق آنها نیز می توانید ارزیابی سایت را انجام دهید. آنها به شما کمک می کنند تا نسبت به سرعت و یا عملکرد وب سایت خود به نتایج قابل توجهی دست پیدا کنید.

چرا وب سایت ‌ها قدیمی می شوند؟

چرا وب سایت ‌ها قدیمی می شوند؟

عواملی متعددی می توانند در ایجاد یک وب سایت قدیمی نقش داشته باشند. چالش‌ های داخلی در کسب و کار و یا تصور نادرست از حضور دیجیتال، در ایجاد یک وب سایت قدیمی نقش مهم ‌تری دارند.

  • بی توجهی: بسیاری از کسب و کارها اهمیت وب سایت را کم در نظر می‌ گیرند و آن را به عنوان یک عنصر اضافی در کسب و کار خود می دانند.
  • محدودیت بودجه: کسب و کارهای کوچک یا استارتاپ‌ ها معمولاً به دلیل منابع محدود مالی نمی توانند بسیاری از جنبه‌ های عملیاتی را برای به روز رسانی و نگهداری وب سایت خود در اولویت قرار دهند.
  • عدم وجود تخصص فنی: قطعاً بدون کمک متخصصان توسعه وب، باید کسب و کارها برای به روز رسانی تلاش بیشتری کنند که اغلب در نیمه راه آن را رها می کنند.

معایب یک وب سایت قدیمی

اگر به این نتیجه رسیده اید که وب سایت شما قدیمی است، در ادامه با برخی از تاثیرات منفی آن بر کسب و کار خود بیشتر آشنا شوید تا برای به روز رسانی سایت خود زودتر اقدام کنید.

عدم دریافت برداشت خوب از برند

بازدید از وب سایت شما اولین برداشتی است که یک مشتری بالقوه از کسب و کار شما خواهد داشت. مشتری با اولین برداشتی که از وب سایت شما داشته باشد، تصمیم به خرید، در او می تواند کاهش یا افزایش پیدا کند. به خصوص اگر طراحی سایت فروشگاهی انجام داده اید و می خواهید به یک پایگاه مشتری خوبی دست پیدا کنید، وب سایت شما باید در مورد ارزش محصولات و خدمات شما صحبت کند.

باید تمام اتفاقات را در مورد محصولات و خدمات خود به روز ارائه دهید. اما زمانی که وب سایت شما قدیمی باشد، به این معنا است که برای بخش‌ های مختلف کسب و کار خود زمان کافی نذاشته ‌اید و نیاز کاربر برای شما اهمیتی ندارد. بازدید کننده وب سایت تنها به 0.05 ثانیه زمان نیاز دارد که در مورد یک وب سایت نظر دهد. بنابراین شما باید چیزی را نشان دهید که به خوبی بتواند شخصیت کلی کسب و کار و برند شما را به بهترین شکل ارائه دهد.

از دست دادن پایگاه مشتریان تلفن همراه

برخی وب سایت‌ های قدیمی در دستگاه‌ های تلفن همراه عملکرد خوبی ندارند و می توانند یک تجربه کاربری بد را ارائه دهند. هر بار که کاربر از طریق تلفن همراه به وب سایت ورود پیدا می کند، ناامید شده و وب سایت را ترک می کند. به یاد داشته باشید تعداد افرادی که از وب سایت از طریق تلفن همراه بازدید می کنند، نسبت به صفحات دسکتاپ بسیار بیشتر هستند. با این سناریو قطعاً بخش قابل توجهی از مخاطبان خود را با عدم طراحی وب سایت واکنشگرا از دست خواهید داد.

برای رفع مشکل چندین راهکار را می توانید انجام دهید. در ابتدا می توانید از یک تیم متخصص کمک بخواهید تا سایت واکنشگرا را برای شما طراحی کند. باید این اطمینان را حاصل کنید که مخاطب هدف با پنجره ‌های بازشو متعددی روبرو نمی شود. قطعاً تعداد صفحات باز در صفحات کوچک تلفن همراه می تواند آزار دهنده باشد. البته می توانید برای رسیدن به یک نتیجه دلخواه یک اپلیکیشن موبایل را برای برند خود طراحی کنید.

کمک به رقبا

اگر وب سایت شما قدیمی باشد و کاربر نتواند اقدامات دلخواه خود را انجام دهد، برای پیدا کردن راه حل مشکل خود به موتور جستجو می رود و سایت دیگری را انتخاب می کند. با نگه داشتن وب سایت قدیمی خود به رقبا کمک کرده اید تا پایگاه مشتری خود را بهبود ببخشد. زمانی که یک وب سایت با طراحی خوب داشته باشند، سرنخ‌ ها به مشتریان بالقوه تبدیل می شوند، حتی اگر محصولات و خدمات شما بهتر باشد. برای رفع مشکل بهتر است وب سایت ‌هایی که در رتبه ‌های بالاتر قرار دارند را مرور کنید، با تمرکز بر روی محتوا و تغییر طراحی وب سایت، همچنین با تجزیه و تحلیل وب سایت خطا‌ها را شناسایی و برطرف کنید.

دریافت رتبه های پایین گوگل

دریافت رتبه های پایین گوگل

هدف گوگل این است که در برابر سوالات جستجوگران بهترین پاسخ را ارائه دهد. بدین ترتیب کسب و کارهایی که وب سایت قدیمی دارند، نمی توانند بهترین پاسخ را ارائه دهند و توسط گوگل رد خواهند شد. اگر می خواهید وب سایت شما توسط گوگل رتبه بندی شود، باید از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کنید، اما استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی مرتبط یا نامرتبط می تواند شما را به پایین ‌ترین رتبه‌ ها بکشاند. برای دیده شدن بهتر است مناسب‌ ترین عباراتی که کاربران جستجو می کنند را انتخاب کنید. قطعاً از طریق این تکنیک ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا خواهد شد، اما به خاطر داشته باشید که الگوریتم گوگل به طور مداوم در حال تغییر است و باید سایت خود را متناسب با الگوریتم‌ ها به روز رسانی کنید.

هک شدن آسان

وب سایت ‌ها می توانند تحت حملات هکرها قرار بگیرند. وب سایت ‌های قدیمی با توجه به اینکه در آنها امنیت رعایت نشده است، بیشتر مورد آسیب قرار می ‌گیرند. بنابراین حفاظت از داده ‌ها، محتویات و همچنین اطلاعات کاربران در وب سایت اهمیت بسیاری دارند. با در نظر گرفتن امنیت سایت، زیرساخت‌ ها در برابر مهاجمین مخرب کاملا حفظ می شوند. در حال حاضر با بروزرسانی وب سایت می توان راهکارهای مختلفی را برای امنیت سایت خود در نظر بگیرید.

عدم دسترسی به قابلیت های جدید

به خاطر داشته باشید که وب سایت شما همچون یک ماشین کار می کند که نیاز به نگهداری و سرویس مداوم دارد. اگر جرو کسب و کارهایی هستید که به صورت آنلاین فعالیت خود را انجام می دهید و دارای یک وب سایت قدیمی هستید، باید بگوییم که نمی توانید رقابت خوبی را با سایر رقبا داشته باشید. اما با نگهداری و به روز رسانی ‌های مداوم، علاوه بر اینکه می توانید قابلیت ‌های جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید، این اطمینان حاصل می شود که در رتبه‌ بندی گوگل موفق‌ تر باشید. تعامل بهتری با کاربر ایجاد و خدمات قابل توجه ‌تری را به کاربر نیز ارائه خواهید کرد. رفع خطاهایHTML  و بکاپ از فایل‌ ها از جمله مواردی هستند که در پشتیبانی سایت باید آنها را لحاظ کنید.

کاهش ترافیک وب سایت

عوامل بسیاری می توانند منجر به کاهش ترافیک وب سایت شوند که در ادامه برخی از آنها را مرور خواهیم کرد.

عدم به روز رسانی محتوا

قطعاً زمانی که شما بر روی کیفیت محتوا تمرکز داشته باشید، کاربران بیشتری را جذب خواهید کرد. اگر تمرکز کافی بر روی محتوای وب سایت خود نداشته باشید و یک محتوای منسجم را ارائه ندهید، کاربر بالقوه در مورد توانایی شما دچار تردید خواهد شد. وب سایت‌ هایی که از محتوای با کیفیت پشتیبانی می کنند، یک وب سایت به روز خواهند داشت که مشتریان بالقوه را هدف قرار می دهند. اگر اطلاعات قدیمی باشند، کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را در جای دیگری جستجو می کنند که این موضوع می تواند منجر به کاهش ترافیک سایت، کاهش فروش و آسیب به اعتبار برند شود.

  • کلمات کلیدی مناسب: استفاده از کلمات کلیدی پرطرفدار و مرتبط، نقش بسیار مهمی در ایجاد محتوای با کیفیت دارند. اگر مدت زمان زیادی است که وب سایت خود را به روز رسانی نکرده ‌اید، با انجام تحقیقات کلمات کلیدی می توانید بهترین کلمات کلیدی را در محتوای خود بگنجانید.

تجربه کاربری ضعیف

تجربه کاربری تنها به یک بخش اشاره نمی کند، بلکه مجموعه ‌ای از فرایندها را در بر می ‌گیرد. تجربه کاربری به این معنا است که کاربر به راحتی در سایت پیمایش داشته باشد، اقدامات لازم را به راحتی انجام دهد، آپلودها با سرعت بالایی انجام شوند و امنیت کاربر تامین شود. در سایت های قدیمی برخی از این فاکتورها دیگر قابلیت ندارند و باید به روز رسانی شوند. زمانی که کاربر تجربه کاربری خوبی داشته باشد، باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود و در نهایت ارزش برند شما بالا می رود.

  • بهبود سرعت: وب سایت ‌هایی که سرعت بارگیری بالاتری دارند، به کاربر این اجازه را می دهند تا بدون اتلاف وقت تمام صفحات وب سایت را بازدید کنند. اما پایین بودن سرعت سایت به این معنا است که کاربر وب سایت را ترک خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که سرعت بارگذاری در بهینه سازی موتورهای جستجو نقش بسیار مهمی دارد و می تواند رتبه وب سایت شما را افزایش و برند شما را در دسترس قرار دهد.
  • بهبود ناوبری: پیمایش یا ناوبری بخشی از تجربه کاربری است. ناوبری باید به صورتی باشد که کاربر بدون اتلاف وقت به تمام قسمت ‌هایی که نیاز دارد ورود پیدا کند. ناوبری ضعیف تعامل را کاهش و به مرور ترافیک سایت نیز کاهش پیدا می کند.
  • بهبود لینک های شکسته: یکی از مواردی که باعث بهبود تجربه کاربری می شود، لینک‌ های صحیح هستند. اما اگر وب سایت شما دارای لینک شکسته باشد، رتبه ‌بندی موتور جستجو را از دست می دهید، در شهرت برند شما تاثیرگذار است و نرخ تبدیل کاهش پیدا می کند. لینک ‌های شکسته یا خطاهای ۴۰۴ به دلایل مختلفی رخ می دهند. اگر وب سایت شما قدیمی است و لینک های خراب در صفحات مختلف شما وجود دارد، قطعاً مشتری بالقوه نمی تواند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند، در نتیجه به سادگی وب سایت را ترک خواهد کرد. اما زمانی که به روز رسانی وب سایت را انجام می دهید، لینک شکسته نیز شناسایی می شود.

اهمیت سئو در به روز رسانی سایت های قدیمی

حال که نسبت به معایب وب سایت ‌های قدیمی بیشتر آشنا شدید، برای به روز رسانی وب سایت بهترین راهکار در نظر گرفتن سئو و بهینه سازی سایت است. سئو، مجموعه ‌ای از قوانین است که برای بهینه سازی وب سایت خود در بخش ‌های مختلف، می توانید استفاده کنید. تقریبا تمام تغییرات در جزئیات یا کلیات وب سایت، جزو سئو محسوب می شوند. برای وب سایت خود می توانید سئو را در انواع سئو داخلی، سئو خارجی و یا سئو فنی پیاده سازی کنید. دنیای سئو بسیار گسترده است و با عملکرد هر یک از نکات آن می توانید در رقابت آنلاین به موفقیت ‌های خوبی دست پیدا کنید.

سخن پایانی

امروزه برای موفقیت در کسب و کار ایجاد وب سایت در اولویت قرار گرفته است. اگر شما در گذشته وب سایتی را طراحی کرده اید، اما آن را رها کرده اید، توصیه می شود وب سایت قدیمی را با به روز رسانی‌ ها، به یک وب سایت کارآمد تبدیل کنید تا از این طریق با مشتریان بالقوه وارد تعامل شده و آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

اگر برای به روز رسانی وب سایت خود به کمک نیاز دارید، دارکوب در کنار شماست. با سال ‌ها سابقه در بخش سئو این اطمینان را خواهیم داد که وب سایت قدیمی شما را در زمان کوتاهی به روز رسانی خواهیم کرد تا جایی که وب سایت شما بازتاب خوبی از برند شما باشد، یک نقطه تماس کلیدی که کاربر تعاملات بهتری را با برند شما داشته باشد. علاوه بر این، در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای بهتر دیده شدن برند شما راهکارهای خلاقانه و مفیدی از جمله بازاریابی محتوا را ارائه می دهیم. تنها کافیست با کارشناسان دارکوب در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته