چرا به یک شرکت سئو کار نیاز داریم

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

امروزه رقابت در میان وب سایت ها بسیار گسترش یافته است . هر کسب و کاری در بدو تاسیس به دنبال این است که سایتی برای شغل خود داشته باشد . به همین دلیل تعداد سایت ها در حال افزایش است ، متقابلا رقابت نیز در حوزه های مختلف بوجود می آید . برای آنکه یک سایت بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد باید به صفحه اول گوگل برسد . برای این کار نیازمند بهینه سازی سایت می باشد . بسیاری از افرادی که متقاضی طراحی سایت می باشند دانشی در این باره ندارند به همین دلیل اگر پشتیبانی و کمکی نباشد بدون شک به هدف خود نخواهند رسید . در این مقاله سعی داریم تا لزوم مراجعه به یک شرکت سئو کار را شرح دهیم اینکه آیا واقعا وجود یک سئو کار برای سایت ها ضروری می باشد؟

سئو سایت چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، فرآیند بهینه سازی استراتژیک وب سایت شما برای کمک به رتبه بالاتر در نتایج جستجو است. هنگامی که یک استراتژی SEO به درستی اجرا و مدیریت شود، می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در معرض دید بیشتری قرار گیرد و سرنخ های بیشتری ایجاد کند. هنوز در مورد ایده اجرای استراتژی سئو فروخته نشده اید؟ در اینجا هفت دلیل برای اضافه کردن آن به برنامه بازاریابی خود آورده شده است:

7 دلیل برای انتخاب سئو

دلیل شماره 1: افزایش دید

اگر می خواهید مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنید، باید مطمئن شوید که آنها می توانند شما را پیدا کنند. بسیاری از مصرف کنندگان قبل از خرید، برای تحقیق در مورد محصولات، خدمات و شرکت ها به جستجوی آنلاین می پردازند. یک مطالعه توسط گوگل نشان داد که 70 درصد از دارندگان گوشی های هوشمند قبل از خرید در فروشگاه از دستگاه های خود برای انجام تحقیقات آنلاین استفاده می کنند. بنابراین، حتی اگر هدف نهایی شما افزایش ترافیک و خرید در فروشگاه باشد، حضور دیجیتال قوی همچنان برای کمک به شما برای رسیدن به آن هدف حیاتی است.

چگونه سئو می تواند دید آنلاین شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند با مخاطبان گسترده تری از مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید؟ سئو یک اصطلاح کلی است که شامل روش‌های مختلف برای دستیابی به یک هدف می‌شود: بهبود رتبه کسب‌وکارتان در نتایج جستجو. وقتی یک مشتری بالقوه به دنبال محصولات یا خدماتی مانند شما می‌گردد و یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص را در موتور جستجو وارد می‌کند، شما می‌خواهید کسب و کار تا جایی که ممکن است در نتایج جستجوی خود رتبه بندی کنند – یا حداقل بالاتر از رقبای شما. هر چه رتبه شما بالاتر باشد، احتمالاً ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

وب سایت شما تنها بخشی از حضور دیجیتالی شما نیست که بر دید شما تأثیر می گذارد. بخش مهمی از هر استراتژی سئو، ادعا و تأیید فهرست کسب و کار من در Google است. ادعای فهرست شما رایگان است و می‌تواند شانس شما را برای حضور در رتبه‌بندی‌های ارگانیک و جستجوهای Google Maps افزایش دهد. هنگام بهینه‌سازی نمایه Google برای کسب‌وکار من، اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان جزئیات بیشتری درباره کسب‌وکار خود ارائه می‌دهید. با گنجاندن اطلاعات زیاد، می‌توانید به مشتریان احتمالی کمک کنید تا در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند و شانس دسترسی آنها را افزایش دهید. یک نکته مهم در مورد نمایه «Google برای کسب‌وکار من» شما این است که جستجوگران می‌توانند «یک ویرایش» را به شما پیشنهاد دهند. نمایه، و آن تغییرات ایجاد شده توسط کاربر را می توان در فهرست شما اعمال کرد.

دلیل شماره 2: ترافیک وب بیشتر (با کیفیت بالا).

سئو بیشتر از تلاش برای دیده شدن در نتایج جستجو است. هدف کلی هر استراتژی سئو، هدایت ترافیک واجد شرایط بیشتر به وب سایت کسب و کار شما و در نهایت، تولید سرنخ بیشتر است. با استراتژی مناسب، می توانید رتبه خود را در نتایج جستجوی مناسب افزایش دهید، و شانس پیدا کردن مشتری بالقوه را بهبود بخشید. کسب و کار شما، و آنها را وادار به کلیک کردن و بازدید از وب سایت شما کنید.

ترفند جذب ترافیک مناسب برای وب سایت شما این است که با کلمات کلیدی و سایر عناصر استراتژی سئو خود استراتژیک باشید. به جای تمرکز بر کلمات کلیدی گسترده و عمومی با هدف دیده شدن توسط افراد زیادی که ممکن است، زمان خود را صرف تحقیق کنید تا مشخص کنید کدام کلمات کلیدی برای کسب و کار شما مرتبط‌تر و مؤثرتر هستند. احتمالاً افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید خواهند کرد. در بالای لیست نتایج جستجو. هر بازدیدکننده فرصت جدیدی را برای به دست آوردن یک مشتری جدید برای تجارت شما ارائه می دهد. به همین دلیل، همچنین مهم است که وب سایت شما یک تجربه کاربری با کیفیت ارائه دهد که بازدیدکنندگان را با تصور مطلوبی از کسب و کار شما به جا بگذارد.

دلیل شماره 3: ایجاد اعتماد و اعتبار

از خود بپرسید: هر چند وقت یک بار از صفحه اول هر جستجوی گوگل عبور می کنید؟ اگر شما چیزی شبیه به یک انسان معمولی هستید، این پاسخ احتمالاً «به ندرت» است، اگر نه «هرگز». تحقیقات نشان می‌دهد که 75 درصد از جستجوگران هرگز از صفحه اول نتایج جستجوی ارائه شده خود عبور نمی‌کنند. به نظر می‌رسد که اکثریت قریب به اتفاق افرادی که از Google استفاده می‌کنند، به همه فهرست‌هایی که در صفحه اول «مقدس» نشان داده می‌شوند، باورپذیر است!

سئو به وب‌سایت شما کمک می‌کند تا در رتبه‌بندی نتایج جستجوی محلی بالا برود و اعتماد و اعتبار بیشتری به برند شما اضافه کند. همانطور که الگوریتم‌ها و خزنده‌های سایت گوگل صفحات وب شما را برای بهینه‌سازی تجزیه و تحلیل و ارزیابی می‌کنند، یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده برای گوگل متمایز خواهد شد و رتبه‌بندی صفحات موتور جستجو را به‌طور قابل توجهی تعیین می‌کند. در چشم کسانی که فعالانه محصولات و خدماتی را که شرکت شما ارائه می دهد جستجو می کنند، جذاب تر خواهد بود.

دلیل شماره 4: رقبای شما از آن استفاده می کنند

شما یکی از بسیاری از افرادی هستید که برای جلب توجه مخاطبان هدف خود رقابت می کنند. رقبای شما همچنین امیدوارند که سرنخ های بیشتری را جذب کنند. حداقل تعداد کمی احتمالاً در حال حاضر از SEO برای تقویت حضور دیجیتال خود استفاده می کنند. اگر همین کار را انجام ندهید، کسب و کارتان را به رقبای خود از دست داده اید.

نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که حتی زمانی که به رتبه های بالای نتایج جستجو رسیدید، کار شما ادامه دارد. برای حفظ رتبه خود، باید سایت و حضور کلی خود را برای سئو به طور مداوم بهینه کنید. خوشبختانه، حتی کسب‌وکارهای کوچک نیز می‌توانند راه‌هایی برای موفقیت پیدا کنند و حتی از رقبای بزرگ‌تر پیشی بگیرند. در نهایت، همه چیز به داشتن استراتژی سئوی مناسب و صرف زمان و تلاش لازم برای دادن مزیت رقابتی به کسب‌وکار شما بستگی دارد.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

دلیل شماره 5: بهبود تعامل با مشتری و نرخ تبدیل

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) همچنین یک راه موثر برای ارتباط و تعامل با مشتریان و مخاطبان هدف آنلاین است. با بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی خاص، می توانید در رتبه بندی موتورهای جستجوی ارگانیک بالاتر ظاهر شوید، به این معنی که مشتریان بالقوه بیشتری می توانند کسب و کار شما را پیدا کنند. سئو همچنین به شما کمک می کند تا محبوب ترین موضوعات را در بین مخاطبان هدف خود شناسایی کنید و به شما امکان می دهد محتوای مناسب برای آنها ایجاد کنید. به عنوان مثال، تحقیقات صحیح سئو شما را در مورد موضوعات و سؤالات مختلفی که در صنعت شما مطرح هستند، روشن می کند، سپس می توانید آنها را در استراتژی وبلاگ نویسی خود پیاده کنید و حضور و دسترسی آنلاین خود را گسترش دهید. این امر تعامل مشتری را از طریق ارتباط بهتر افزایش می دهد و شناخت برند را بهبود می بخشد. با استفاده از ابزارهای SEO مانند بهینه سازی کلمات کلیدی و بهبود سرعت صفحه، دید وب سایت شما در موتورهای جستجو به شدت بهبود می یابد. این کار باعث می‌شود تا کاربران بیشتری از سایت شما بازدید کنند و آنها را تشویق می‌کند که بیشتر بمانند و چیزهایی را که ارائه می‌دهد بیشتر کاوش کنند و در نتیجه تجربه کاربری بهتری ایجاد می‌شود. وقتی صحبت از بهبود تبدیل سرنخ به میان می‌آید، سئو به شما کمک می‌کند تا از کلمات کلیدی هدفمندی استفاده کنید که می‌تواند مشتریان بالقوه را مستقیماً به صفحاتی که مرتبط‌ترین اطلاعات و محصولات دارند هدایت کند و خرید یا ثبت‌نام در خبرنامه را برای آنها آسان‌تر کند. بهینه سازی وب سایت شما به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا صفحات وب خاص مرتبط با موضوعات خاص را فهرست بندی و اولویت بندی کنند – مانند بررسی مشتری یا مقایسه محصول – به کاربران کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری سریعتر بگیرند.

دلیل شماره 6: بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از مقرون به صرفه ترین شکل های بازاریابی دیجیتالی است که آن را برای مشاغل با هر اندازه یا صنعتی عالی می کند. در مقایسه با سایر کمپین‌های تبلیغاتی پولی، سئو یک بازگشت سرمایه (ROI) فوق‌العاده رقابتی و موفقیت بلندمدت با حداقل هزینه‌های نگهداری ارائه می‌دهد. برخلاف سایر اشکال تبلیغات دیجیتال، سئو برای ایجاد حضور آنلاین شما بدون نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات یا افزایش رسانه های اجتماعی هر بار کار می کند. شما قادر خواهید بود بیشتر بر روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که با کاربران ارتباط برقرار می کند و ارزش ماندگاری را ارائه می دهد – در حالی که به طور مداوم ترافیک را به سایت خود باز می گرداند. این همچنین به شما این فرصت را می‌دهد که هزینه‌های خرید خود را نظارت کنید و در صورت لزوم از طریق جستجوهای کلمه کلیدی ارگانیک و استراتژی‌های محتوای مؤثر آن را تنظیم کنید. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که نتایج جستجوی ارگانیک به‌جای بودجه یا قدرت پیشنهاد بر اساس ارتباط و اعتبار است. بنابراین هنگامی که وب سایت شما در بالای رتبه بندی ظاهر می شود، کاربران از همان ابتدا شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات می بینند. با حداقل هزینه های نگهداری و شفافیت کامل در مورد نحوه استفاده و بهینه سازی دلارهای بازاریابی شما، سرمایه گذاری در سئو شما را به حداکثر می رساند.

دلیل شماره 7: به سمت موفقیت بلندمدت حرکت کنید

در حالی که بیشتر مردم استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را با دستاوردهای کوتاه‌مدت و فوری‌تر مرتبط می‌دانند، سئو از این تصور مستثنی است. یک استراتژی جامع سئو – شامل تحقیقات کلمات کلیدی برای ایجاد پیوند، بازاریابی محتوا، سئو در سایت و موارد دیگر – وب سایت و حضور آنلاین شرکت شما را برای موفقیت و پایداری طولانی مدت تنظیم می کند.

هر چه مدت بیشتری به اجرای تاکتیک های سئو در کمپین کلی بازاریابی دیجیتال خود ادامه دهید، به طور مداوم پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد. وب سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر خواهد رفت. بررسی های آنلاین شما همچنان افزایش می یابد. حضور شما در رسانه‌های اجتماعی به تکامل خود ادامه خواهد داد – این لیست ادامه دارد! SEO با بازگشت سرمایه طولانی‌مدت بهتری به کسب‌وکار شما می‌دهد، زیرا می‌توانید داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌های گزارش را خودتان ارزیابی کنید و از نزدیک ببینید که چقدر کسب و کار بیشتری را وارد می‌کنید.

ضرورت بهینه سازی

در سال های اخیر گوگل برای نمایش سایت ها در لیست خود فیلترهایی را لحاظ نموده است تا فقط سایت های با کیفیت و مناسب به نمایش کاربران در آید . بدین ترتیب در صفحه های اول جست و جو کلمات و عبارات کلیدی ، اغلب سایت های با کیفیت و پربازدید قرار گرفته اند . همانطور که بار ها در مقالات مختلف گفته شده ، اکثر کاربران فقط سایت های صفحه اول نتایج را مشاهده می کنند و کمتر پیش می آید که به سایت های صفحه دوم مراجعه نمایند . از این رو رقابتی بین سایت ها به وجود آمده ، آن دسته از سایت هایی که کلمات کلیدی یکسانی دارند با هم رقابت می کنند تا صفحات آنها جایگاه بهتری را در گوگل تصاحب نمایند .

موتور جست و جوی گوگل برای قرار گرفتن سایت ها در صفحه اول قوانین و ضوابطی را تعیین نموده است که اصطلاحا به آن SEO : Search Engine Optimization  یا بهینه سازی سایت برای قرار گرفتن در صفحه اول موتور جست و جو ، می گویند . بدین ترتیب سایت ها با انجام این قوانین و ضوابط می توانند جایگاه خوبی را کسب نمایند . سئو فاکتورهای گسترده ای را شامل می شود . در همین راستا، بسیاری از شرکت های طراحی سایت برای آنکه بتوانند سایت ها را بهینه نمایند ، خدمات سئو را نیز ارائه می دهند . امروزه کمتر سایتی است که به دنبال رسیدن به صفحه اول گوگل نباشد در حقیقت وقتی یک سایت در صفحه اول قرار بگیرد بدون شک بازدیدکنندگان آن چندین برابر خواهد شد و بدون شک نیمی از آنها به مشتری تبدیل می شوند .

برخی از فاکتورهای مهم سئو

1. بک لینک گذاری

با استفاده از بک لینک گذاری، لینک صفحات یک سایت در سایت های دیگر قرار می گیرد که این امر باعث می شود بازدیدکنندگان آن سایت افزایش یابند . بک لینک گذاری شیوه ها و روش های مختلفی دارد . اگر در بک لینک گذاری دانش کافی ندارید بهتر است آن را انجام ندهید زیرا در بسیاری از موارد نتیجه معکوس دارد و امکان جریمه شدن از سوی گوگل را همراه خواهد داشت .

2. بررسی سرعت بارگذاری سایت

یکی از عوامل مهمی که رضایت کاربر را در پی خواهد داشت، سرعت سایت می باشد. وقتی سرعت سایتی کم باشد بدون شک کاربر بعد از چند ثانیه آن سایت را ترک خواهد کرد. لازم است بدانید گوگل مدت زمانی که هر کاربر در یک صفحه حضور دارد را، در امتیاز دهی خود لحاظ می کند. پس اگر کاربری صفحه شما را به سرعت ترک کند بدون شک امتیاز منفی در پی خواهد داشت. مدت زمان حضور یک کاربر در یک سایت به عوامل مختلفی از جمله سرعت سایت و محتوا بستگی دارد. برای آنکه سرعت سایت را افزایش دهید چند راه وجود دارد، یکی از آنها بهینه کردن کدهای سایت می باشد همانطور که بدیهی است بسیاری از وب مستران دانش این کار را ندارند. که با استفاده از این شبکه محتوای سایت در نزدیک ترین سرور به کاربر ذخیره می شود و بدین ترتیب سرعت سایت برای او افزایش می یابد. کاهش حجم فیلم ها و عکس های داخل سایت نیز راهی دیگر برای افزایش سرعت سایت می باشد.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

3. تولید محتوای مناسب و با کیفیت

مهم ترین بخش یک سایت محتوای آن می باشد. شما می توانید با تولید محتوای مناسب و بروز رسانی آن در بازه های زمانی مختلف مخاطب بیشتری را به سمت خود جذب نمایید. برای تولید محتوا باید استراتژی خاصی داشته باشید تا بتوانید مخاطبان را به مشتری تبدیل کنید.

4. ریسپانسیو و سازگاری با تلفن همراه

یکی از مواردی که برای گوگل مورد اهمیت می باشد ریسپانسیو بودن سایت برای تلفن های همراه می باشد. بدون شک این کار باید توسط برنامه نویس و طراح سایت انجام گیرد.

گفته های بالا تنها بخشی از فاکتورهای سئو بود. قوانین دیگر مانند چگالی کلمات کلیدی که بر اساس آن سئو سایت انجام می گیرد،  نیازمند داشتن دانش در زمینه طراحی سایت و سئو است.

وجود یک شرکت سئو کار اهمیت دارد

با توجه به گفته های بالا، بسیاری از افراد نمی توانند برخی از فاکتورهای سئو را انجام دهند. از این رو وجود یک شرکت سئو کار برای بهبود سایت بسیار اهمیت دارد؛ با توجه به رقابت بین سایت های مختلف اگر شرکتی می خواهد در این عرصه به موفقیت برسد باید توسط کاربران دیده شود. بسیاری از افراد از مراجعه به یک شرکت سئو کار امتناع می کنند و ترجیح می دهند بجای صرف هزینه های مختلف خود به این کار بپردازند. به همین دلیل با جست و جو در گوگل دست به بهینه سازی سایت می زنند. بدون شک این افراد با مشکلات مختلفی روبه رو خواهند شد و علاوه بر اینکه به نتیجه ای نمی رسند ممکن است سایت آنها دچار مشکلات جدی شود. پس صرف هزینه در این راه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. بهینه سازی کدهای برنامه، بک لینک سازی، ریسپانسیو کردن سایت و بسیاری دیگر از قوانین و ضوابط سئو فقط از طریق یک بهینه ساز قابل انجام می باشد. از این رو مراجعه به یک شرکت سئو کار می تواند موفقیت بیشتری را نصیب شما کند.

بهترین شرکت سئو دارکوب

دارکوب بهترین شرکت سئو در تهران است که با با کمترین هزینه برای سایت شما سئو سایت ارزان انجام می دهد. شرکت دارکوب با داشتن 20 سال سابقه درخشان و ارائه خدمات طراحی سایت حرفه ای، خدمات سئو سایت ارزان و با کیفیت، فروش قالب های وردپرس و دیحیتال مارکتینگ فعالیت دارد. شما بعد از طراحی سایت خود میتوانید از پکیج های سئو ارزان شرکت دارکوب استفاده کنید و انجام سئو سایت خود را دارکوب بسپارید. پکیج های سئو دارکوب به صورت ماهانه است، یعنی شما پس از پایان هر ماه میتوانید پکیج خود را تمدید کنید. هیچ شرکتی نمیتواند تضمینی بدهد که سایت شما در چه مدتی به رتبه اول گوگل می رسد اما دارکوب با کیفیت بالای کار خود میتواند سایت شما را رتبه اول گوگل برساند.

سئو سایت رایگان

اگر بوجه شما محدود است می توانید در کلاس های سئو سایت آموزشگاه دارکوب شرکت کنید و به صورت رایگان برای سایت خود سئو انجام دهید. کلاس های سئو دارکوب به صورت پروژه محور است و شما پس از اتمام دوره می توانید سئو سایت خود را انجام دهید. آموزشگاه دارکوب کلاس های سئو سایت ارزان برگذار میکند تا همه کسانی که به سئو علاقه دارند بتوانند در آن شرکت کنند.

جمع بندی

شما می توانید با مراجعه به شرکت طراحی سایت دارکوب از خدمات سئو کارشناسان ما بهره مند شوید. خوشبختانه ما مفتخر هستیم در سال های اخیر بهترین خدمات را در حوزه سئو سایت به مشتریان خود ارائه داده ایم. شما می توانید با مشاوران ما در این زمینه گفتگو نمایید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته