طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ

دسترسی آسان به اینترنت باعث شده است که تجربه افراد در دنیای واقعی، تحت تاثیر بسیار زیادی از فضای مجازی یا دیجیتال قرار گیرد. افراد برای اهداف مختلفی از جمله سرگرمی، خرید و ارتباطات از فضای اینترنت استفاده می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که در حال حاضر بگوییم موفقیت کسب و کارها تا حدود زیادی به فعالیت در فضای اینترنت بستگی دارد. این مقدمه، راه را برای کمپین بازاریابی دیجیتال فراهم کرده است، در بازاریابی دیجیتال تغییرات قابل توجهی را می توان در تعامل افراد نسبت به برندها مشاهده کرد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

جهان تمرکز خود را برای آنلاین بودن، تغییر داده است. کسب و کارها برای اینکه بتوانند با خریداران و مشتریان خود در ارتباط باشند، برای اینکه بتوانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند، باید حضوری آنلاین را در فضای مجازی داشته باشند. در واقع به هر گونه تلاشی که از طریق انواع دستگاه های الکترونیک برای رسیدن به کاربران آنلاین جهت معرفی خدمات و محصولات به کار گرفته می شود، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال می ‌گویند. در واقع مجموعه ‌ای از فعالیت ‌ها که کمک می کنند یک کسب و کار با مشتری فعلی و بالقوه خود از طریق کانال‌ های مختلف از جمله رسانه ‌های اجتماعی، وب سایت ‌ها، موتورهای جستجو، ایمیل و سایر موارد در ارتباط باشند.

مهمترین مزیت‌ های دیجیتال مارکتینگ

در ادامه برخی مزیت های دیجیتال مارکتینگ را بیان خواهیم کرد.

دسترسی به مخاطب بیشتر

بازاریابی دیجیتال فضای بیشتری را برای ردیابی عملکرد کسب و کار و بهینه سازی منابع فراهم می کند.  برخلاف بازاریابی سنتی که دسترسی به مخاطبان کم و محدود است، در بازاریابی دیجیتال هیچ محدودیتی برای معرفی برند وجود ندارد و شما می توانید، نه تنها در منطقه و شهر و کشور خود، خدمات و محصولات خود را معرفی کنید بلکه می توانید یک ارتباط جهانی را با سایر افراد در کشورهای مختلف نیز ایجاد کنید.

هدف‌گیری آسان‌تر

قطعاً همه کاربران به دنبال یک موضوع خاص نیستند، آنها با توجه به اهدافی که دارند، ممکن است از جنبه‌ های مختلف یک موضوع را بررسی کنند. در تبلیغات سنتی معمولاً یک تبلیغ با یک رویکرد واحد برای تمام سلایق اجرا می شود. در صورتی که در دیجیتال مارکتینگ این امکان وجود دارد که می توان به سرعت آگهی‌ های تبلیغاتی متعدد را طراحی و اجرا کرد. از این رو، می توان به جنبه ‌های مختلف اهداف یک کاربر اشاره کرد.

تعامل بهتر با کاربران

در حال حاضر مشتریان تنها به دنبال یک خرید محصول یا دریافت خدمات نیستند، آنها ترجیح می دهند که یک تعامل بلند مدت را با یک برند تجاری داشته باشد. در دیجیتال مارکتینگ این امکان وجود دارد که از طریق رسانه‌ های اجتماعی، ایمیل و یا چت کردن، کاربر بتواند تعامل بهتری را با برند برقرار کند و کسب و کارها می توانند از این طریق نسبت به نیاز کاربران خود اطلاعات بهتری دریافت کنند و متناسب با الگوی خرید، ترجیحات و رفتارهایی که دارند، تغییراتی را در سیستم خود ایجاد کند.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

  • محتوای متفاوت: برای دستیابی به اهداف کسب و کار خود باید از فرمت ‌های محتوایی مختلف استفاده کنید که هر یک از این تاکتیک ‌ها در دیجیتال مارکتینگ با افزایش آگاهی نسبت به برند انجام می شوند.
  • ایجاد تمرکز: توصیه می شود به جای اینکه در تمام پلتفرم ‌ها فعالیت داشته باشید، تلاش خود را بر روی یک پلتفرم متمرکز کرده و محتواهای خود را مدیریت کنید.
  • تعیین هدف: در ابتدا باید مشخص کنید که هدف شما از ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ چیست و از این طریق قصد دارید کسب و کار شما چه تغییری کند. گرچه این هدف می تواند بسیار گسترده باشد، اما از آنجا که یک هدف کلی به شمار می ‌آید، بسیار تاثیرگذار است. بنابراین اهدافی که برای کسب و کار خود در نظر گرفته‌ اید را باید برای دیجیتال مارکتینگ نیز در نظر بگیرید.
  • کاربر هدف: برخلاف بازاریابی آفلاین در دیجیتال مارکتینگ پلتفرم ‌ها این امکان را به شما می دهند تا بتوانید به مخاطبان خاص دسترسی پیدا کنید. زمانی که کاربر را مشخص کردید با تجزیه و تحلیل و بررسی بازار هدف، می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید.
  • تعیین هزینه: شما می توانید در تمام بخش ‌ها فعالیت داشته باشید، در تمام رسانه‌ های اجتماعی می توانید فعالیت گسترده داشته باشید، یا برای وب سایت خود سئو انجام دهید، یا وبلاگ‌ های به روز داشته باشید و محتوای خلاقانه ایجاد کنید. هر یک از این موارد مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود. شما باید به گونه ‌ای تلاش کنید که بدون هزینه تبلیغات، ترافیک ارگانیک را به دست آورید. برای پیاده سازی استراتژی بازاریابی دیجیتال شما می توانید دو استراتژی متفاوت، همراه با هزینه و بدون هزینه را در پیش بگیرید.

اگر می خواهید هزینه چندان زیادی را برای دیجیتال مارکتینگ پرداخت نکنید، می توانید برخی از وب سایت ‌هایی که تبلیغات رایگان انجام می دهند، کمک بگیرید. البته توصیه می شود اگر جزو افرادی هستید که از بودجه لازم برخوردار هستید، برای برخی از کارهای خلاقانه، از افراد متخصص کمک بگیرید.

بهینه سازی وب سایت برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ

زمانی که می خواهید استراتژی ‌های تبلیغات اینترنتی را پیاده سازی ‌کنید، پس از راه اندازی وب سایت، باید وب سایت خود را بهینه کنید تا در دیجیتال مارکتینگ موفقیت بیشتر را تجربه کنید.

طراحی وب سایت

تفاوتی نمی کند که شما یک کسب و کار کوچک یا یک کسب و کار بزرگ دارید، در هر صورت وب سایت به عنوان یک بخش اساسی از کسب و کار شما به شمار می ‌آید. در این خانه، افراد برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به محصولات و خدمات شما مراجعه می کنند. قطعاً وب سایت ‌ها می توانند اولین تاثیر منفی یا مثبت را بر روی کاربر بگذارند. با توجه به اینکه بهترین کمپین های تبلیغاتی آنلاین می توانند ترافیک قابل توجهی را به سمت وب سایت شما ارجاع دهند، اگر طراحی وب سایت شما موفقیت آمیز باشد، می تواند این ترافیک منجر به موفقیت و در صورت عدم طراحی مناسب، این ترافیک می تواند منجر به شکست شود. بنابراین باید وب سایت شما به طور موثر مورد توجه کاربران قرار بگیرد و آنها را به سمت و سوی ماندن، خرید و وفاداری سوق دهد. سه عنصر مهم در طراحی وب سایت که کمک می کنند کاربر بیشتر بماند و اعتماد داشته باشد، سرعت بارگذاری مناسب،  به روز رسانی مداوم و طراحی واکنش گرا است.

در نظر گرفتن سئو

در بازاریابی اینترنتی قطعاً وب سایت می تواند به عنوان یک ابزار عالی شناخته شود، اما در صورتی که کاربر بتواند وب سایت شما را پیدا کند. بهترین راه این است که سئو را برای وب سایت خود در نظر بگیرید. با سرمایه‌گذاری در بخش سئو، وب سایت خود را بهبود بخشیده و کمک خواهید کرد که رتبه خوبی را در موتورهای جستجو به دست آورد. توجه داشته باشید سئو می تواند منجر به افزایش ترافیک شود، گرچه زمان زیادی را باید صبر کنید، اما این نتایج می تواند برای کسب کار شما ارزشمند باشند.

تولید محتوا

بازاریابی محتوایی به عنوان یکی از راه‌های تبلیغات غیر مستقیم برای کسب و کار شما شناخته می شود. محتوا که می تواند فیلم، وبلاگ و اینفوگرافیک باشد، اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. صرف نظر از اینکه کسب و کار شما در چه حوزه ‌ای است، انتشار یک محتوای اصلی می تواند یک راه موثر برای ارتباط با کاربران باشد. با انتشار یک محتوای قوی و اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید، کاربران بالقوه به شما اعتماد خواهند کرد. با به روز رسانی اطلاعات این اطمینان در کاربر ایجاد می شود که شما در زمینه کاری خود به عنوان یک کسب و کار پیشرو و مهم در حال فعالیت هستید.

شما باید برای بازاریابی محتوایی یک برنامه منظم داشته باشید، هرچه میزان فعالیت شما بیشتر باشد، ترافیک بیشتری را جذب خواهید کرد. ممکن است این مسیر کمی سخت و دشوار باشد، اما می توانید در کوتاه مدت نتایج قابل قبولی را دریافت کنید.

دقت داشته باشید که تنها محتوای نوشتاری موفق نیست، بلکه سایر محتواها نیز می توانند توجه کاربران را به خود جذب کنند. زمانی که عناصر بصری بیشتری در وب سایت به کار می‌ گیرید، کاربر زمان بیشتری در سایت می ‌ماند. با اشتراک گذاری اینفوگرافیک ‌ها در رسانه ‌های اجتماعی این شانس را می دهید که فالوورها از این طریق به سایت لینک داده شوند. قدم موثرتر بعدی تولید محتوا به صورت ویدیو است، که از مهمترین راه‌ها برای جذب کاربر شناخته شده می شود.

بهینه سازی کلمات کلیدی

موتورهای جستجو باید بدانند که کسب و کار شما در چه حوزه ‌ای است تا وب سایت شما را به کاربران مرتبط متصل کنند. موتورهای جستجو تنها از طریق کلمات کلیدی هستند که می توانند نسبت به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، اطلاعات دقیقی را به کاربران ارائه دهند. بنابراین شما باید در محتوا برای نشان دادن کسب و کار خود از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو بیشتر آن را جستجو می کنند، کمک می کند تا در نتایج بالای موتورهای جستجو قرار بگیرید. با تحقیق در مورد اینکه رقبا کدام کلمات کلیدی را بیشتر استفاده کرده‌ اند، به راحتی می توانید مخاطبان هدف خود را انتخاب و به سایت جذب کنید.

بهینه سازی وب سایت برای تلفن همراه

بهینه سازی وب سایت برای تلفن همراه

هر محتوایی که در وب سایت قرار می دهید را باید برای تلفن همراه سازگار کنید. متن‌ ها، عکس‌ ها، فیلم ‌ها و اینفوگرافیک‌ ها که در وب سایت خود پیاده سازی می کنید، باید در تلفن همراه نیز به خوبی در دسترس باشند.

انواع کمپین های دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از فعالیت ‌ها است که کمک می کند، تا دسترسی به خدمات، محصولات و محتوا در سریع تر زمان صورت بگیرد و کسب و کارها افزایش فروش را تجربه کنند. دیجیتال مارکتینگ را در بسترهای مختلف به راحتی می توان مشاهده کرد. بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی، بازاریابی محتوا، تبلیغات کلیکی، بازاریابی موبایلی و بازاریابی ایمیلی از جمله زیر مجموعه ‌های دیجیتال مارکتینگ هستند که می توانید در هر یک از فضاها فعالیت هدفمند داشته باشید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بخشی از دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی است. از طریق پلتفرم ‌های مختلف رسانه اجتماعی، می توان اهداف بازاریابی را به خوبی پیاده سازی کرد. پس از اینکه در میان رسانه ‌های اجتماعی، پلتفرم محبوب و مورد علاقه کاربران را پیدا کردید، باید در این رسانه اجتماعی حضوری فعال داشته باشید. در رسانه اجتماعی با ایجاد یک محتوای مناسب، تعامل بیشتری را با کاربر ایجاد و نرخ کلیک وب سایت را افزایش دهید. محتوای اجرا شده در رسانه اجتماعی می تواند شامل عکس ‌ها، ویدیوها و یا توییت و کپشن باشد.

بازاریابی با واتس آپ، اینستاگرام مارکتینگ، لینکدین مارکتینگ ، فیسبوک مارکتینگ و سایر موارد توانسته اند، بسیار موفق عمل کنند. این رسانه ها توانسته اند فرصت ‌های بزرگی را برای دسترسی به کاربران بیشتر فراهم کنند. بنابراین آنها توانستند به سرعت یکی از بهترین راه‌ های تبلیغات آنلاین شناخته شوند. تحقیقات نشان می دهد که بیش از ۸۰ درصد افراد بزرگسال در رسانه‌ های اجتماعی فعال هستند و با در نظر گرفتن بازار هدف، می توانید به آسانی در رسانه ‌های اجتماعی تبلیغات خود را انجام دهید.

بازاریابی ویروسی

از انواع کمپین های دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی ویروسی که معمولاً در شبکه‌ های اجتماعی رخ می دهد. برخی از برندها برای معرفی خدمات و محصولات خود از ترفندهای متفاوتی استفاده می کنند. این ترفندها به گونه ‌ای محصولات و خدمات را معرفی می کنند که نه تنها مخاطب هدف، بلکه عموم مردم را تحت تاثیر قرار می دهند و در این زمان که تبلیغ به نقطه اوج می‌ رسد، به اصطلاح بازاریابی ویروسی انجام شده است. بسیاری از برندها با راهکارهای متفاوت محصولات و خدمات خود را تبلیغ می کنند که می توان به ویدیوهای خنده‌دار اشاره کرد که در میان کاربران مورد استقبال واقع می شود، در نتیجه با اشتراک گذاری بسیار به صورت ویروسی این تبلیغ در فضای مجازی پخش می شود. شرکت دیجیتال مارکتینگ، می تواند ایده های خلاقانه ای را برای بازاریابی ویروسی ارائه دهد.

اینفلوئنسر مارکتینگ

از جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین، اینفلوئنسر مارکتینگ است. در بازاریابی دیجیتال همکاری با اینفلوئنسرها می تواند برای معرفی کسب و کار بسیار کمک کننده باشد. در اینفلوئنسر مارکتینگ، اینفلوئنسرها دنبال کنندگان آنلاین قابل توجهی دارند که می توانند برای تبلیغ خدمات یا محصولات بهترین عملکرد را داشته باشند. تنها کافیست اینفلوئنسرهایی که در زمینه مرتبط با کسب و کار شما در حال فعالیت هستند را پیدا کرده و از این طریق بتوانید به کاربران بیشتر دسترسی پیدا کنید.

بازاریابی موبایلی

اگر از تلفن همراه یا تبلت استفاده می کنید، دریافت هرگونه تبلیغات از این طریق را بازاریابی موبایلی می ‌نامند. ارسال تبلیغات به موقع و مرتبط بر روی گوشی ‌های تلفن همراه می تواند بسیار موثر باشد. شما پس از اینکه مخاطب هدف خود را مشخص کردید، می توانید به صورت گسترده تبلیغات را انجام دهید. این نوع از تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ جزو راهکارهای مقرون به صرفه به شمار می‌ آید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی نیز یکی از ابزارهای محبوب در حوزه دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌ آید. از طریق ایمیل می توانید با کاربران خود یک ارتباط مستقیم داشته باشید. می توانید اطلاعات زیادی را از جمله تخفیف‌ ها و نظرسنجی ‌ها را از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید.

موتورهای جستجو

یکی از دروازه‌ های اینترنت گردها موتورهای جستجو هستند که دنیایی از اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می دهند. زمانی که وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می کنید، شرایطی را فراهم کرده‌ اید تا در جستجوهای مرتبط، رتبه بالاتری را دریافت کنید. با قرار گرفتن در رتبه‌ های بالاتر به طور قابل توجهی ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. برای دیده شدن در موتورهای جستجو محتوای با کیفیت و استفاده از کلمات کلیدی مناسب، می توانند تاثیرگذار باشند. ایجاد متن توصیفی برای تصاویر و ویدیوها، ایجاد محتواهای صوتی نیز هر یک می توانند ماهیت محتوای وب سایت شما را برای موتورهای جستجو بیشتر آشکار کنند، در نتیجه در رتبه‌بندی امتیاز خوبی را دریافت خواهید کرد. قرار گرفتن در رتبه های برتر موتورهای جستجو، از بهترین روش های بازاریابی شناخته می شود.

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز

در گوگل بخشی طراحی شده است به نام گوگل ادوردز که آن را به نام گوگل ادز نیز می‌شناسند. در این بستر شما می‌توانید تبلیغات هدفمند انجام دهید. زمانی که کاربر کلمه‌ای را در جستجوی گوگل سرچ می‌کند، دو گروه از نتایج نمایش داده می‌شوند. برخی از سایت‌هایی که نمایش داده می‌شوند، با برچسب AD هستند. این نوع سایت‌ها تبلیغات را در مقابل دریافت هزینه انجام می‌دهند. گروه دوم سایت‌هایی هستند که از طریق ترافیک ارگانیک، جزو سایت های برتر نمایش داده می شوند.

تبلیغات کلیکی

اگر با تبلیغات کلیکی آشنایی ندارید، باید بگوییم هزینه این تبلیغات در مقابل کلیک دریافت می شود. معمولاً این تبلیغات جزو استراتژی ‌های کوتاه مدت به شمار می ‌آیند، اما در همین مدت زمان کوتاه می توانند ترافیک وب سایت را افزایش دهند.

تبلیغات پرداختی به ازای کلیک، این فرصت را به شما می دهند تا در برابر هزینه ‌های خود صرفه‌جویی کنید. می توان گفت در این تبلیغات که به نوعی سیستمی است، کلمات کلیدی هدف را انتخاب می کنید، سپس با سایر تبلیغ کنندگان در نتایج جستجو برای کلمه کلیدی رقابت خواهید کرد. اگر پیشنهاد شما در بالاترین سطح باشد، ترافیک ارگانیک دریافت می کنید و در برابر هر کلیک مبلغ مورد نظر را پرداخت خواهید کرد. استفاده از این روش تبلیغاتی کمک می کند که شما در لحظه بتوانید نتایج را مشاهده کنید. بر خلاف سئو که چندین ماه طول می کشد تا صفحه وب سایت دیده شود، این روش تبلیغی بلافاصله زمینه فروش محصولات را فراهم می کند.

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی یک اصطلاح گسترده برای مجموعه‌ ای از اقدامات در وب سایت است. محتوای وب سایت که می تواند شامل ویدیوها، تصاویر، صوت و متن ‌های مختلف باشند، باید به درستی ایجاد و مدیریت شوند و البته برای مخاطبان هدف تبلیغ شوند. زمانی که محتواها هدفمند اجرا شوند، کاربران شما را به عنوان یک متخصص می دانند. اگر محتواها را جذاب‌تر تولید کنید، قطعاً اعتماد کاربران نسبت به برند شما افزایش پیدا می کند که در نهایت ترافیک سایت بیشتر خواهد شد.

در بازاریابی محتوا می توان به بازاریابی درونگرا اشاره کرد. بازاریابی درونگرا یک نوع استراتژی است که شرایطی فراهم می شود تا کاربر بالقوه تشویق شود به سمت وب سایت قدم بردارد. تنها از طریق ایجاد یک محتوای جذاب، ارائه آگاهی نسبت به برند، توضیح تخصص و برطرف کردن مسائل کاربران بالقوه است که می توانید به راحتی کاربران را جذب کنید.

مخاطب خود را مشخص، سپس محتوا را ایجاد کنید. پست، وبلاگ، مقاله، خبر، تصویر یا ویدیو، هر یک می توانند اطلاع رسانی کنند، کاربر را درگیر کنند، در نتیجه نرخ کلیک افزایش پیدا کند. حتی اگر محتوای وب سایت خود را تبلیغ نکنید، کاربران وفادار محتواهای شما را دنبال خواهند کرد.

محتوای ویدیویی

در بازاریابی محتوایی، بازاریابی ویدیویی توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. پلتفرم‌ هایی همچون تیک تاک یا یوتیوب که تنها محتواهای ویدیویی را به اشتراک گذاشته می گذارند، محبوبیت بسیار خوبی پیدا کرده اند. از طریق محتوای جذاب می توانید کسب و کار خود را به نمایش گذاشته و با اشتراک گذاری یک محتوای آموزشی با کاربران خود در ارتباط باشید.

محتوای صوتی

در بخش دیگری از تولید بازاریابی محتوایی، تولیدات پادکست می توانند توجه کاربران را برانگیزند و آگاهی افراد را نسبت به برند شما افزایش دهند. با گوش کردن چند پادکست پی خواهید برد که هر برندی به دنبال چه هدفی بوده است.

سخن پایانی

دیجیتال مارکتینگ راه‌ های بسیاری را برای گسترش کسب و کار شما ارائه می دهد. اینکه چگونه شما هر یک از استراتژی ‌ها را به خوبی اجرا کنید، بستگی به این دارد که بتوانید چالش ‌های پیش رو را برطرف کنید.  همه افراد تلاش می کنند تا از طریق بازاریابی دیجیتال بتوانند اهداف خود را سریع تر پیگیری کنند.

مجموعه دارکوب با سال‌ ها فعالیت گسترده در حوزه طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ توانسته مسیر رسیدن به موفقیت را برای بسیاری از کسب و کارها هموار کند. کارشناسان و متخصصین در حوزه دیجیتال مارکتینگ با در نظر گرفتن تمام جوانب کسب و کار شما، کمک می کنند تا استراتژی‌ های دیجیتال مارکتینگ را به خوبی پیش ببرید. آنها با ارائه نظرات و پیشنهادات در تلاش هستند تا با کمترین هزینه ‌ها بتوانید در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت گسترده داشته باشید. برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ، آشنایی با نمونه طراحی کمپین تبلیغاتی و دوره کمپین نویسی می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته