ساخت تیزر تبلیغاتی با هوش مصنوعی رایگان  

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
ساخت تیزر تبلیغاتی با هوش مصنوعی رایگان  

تبلیغات نوعی ارتباط است که بر رفتار کاربر هدفمند تاثیر می گذارد. تبلیغات با تکنیک ‌های متقاعد کننده در تلاش است که اطلاع رسانی را در سطح وسیع انجام و بر روی رفتار مصرف کنندگان یا خریداران تاثیر مثبت بگذارد. تبلیغات در انواع مختلف آنلاین و آفلاین انجام می شود که در هر یک از حوزه ‌ها تنوع بسیاری را شاهد خواهید بود. هدف از تبلیغات دسترسی به مخاطب هدف و ترغیب آنها به انجام کار دلخواه است که این اقدام می تواند خرید محصول یا ثبت نام در یک کلاس یا موارد دیگر باشد.

برای اینکه تبلیغات موثر واقع شوند باید خلاقانه، متقاعد کننده و مرتبط باشند. در سال‌ های اخیر هوش مصنوعی در حوزه تبلیغات نیز ورود پیدا کرده است و کار را برای کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند، آسان‌ تر کرده است. در ادامه مزیت تبلیغات با هوش مصنوعی را بیشتر توضیح خواهیم داد.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

بسیاری از تولید کنندگان و کسانی که خدمات ارائه می دهند، قبل از اینکه تبلیغات کاملی را در خصوص محصولات و خدمات خود ارائه دهند، یک آگهی تبلیغاتی کوتاه، مختصر اما مفید را آماده و آن را به نمایش می گذارند. به این تبلیغات کوتاه که پیش از تبلیغات اصلی منتشر می شوند، تیزرهای تبلیغاتی می نامند. تیزرهای تبلیغاتی ویدیوهایی هستند که به عنوان جذاب ‌ترین شیوه ‌های بازاریابی به شمار می آیند. در واقع هدف از ایجاد تیزر تبلیغاتی این است که در کاربر حس کنجکاوی را برانگیخته و او را مصمم به دنبال کردن محصول یا خدمات کند.

تیزرهای تبلیغاتی به دلیل اینکه کوتاه و خلاصه هستند، اطلاعات چندان زیادی را در اختیار کاربر نمی گذارند، هدف این است که ذهن کاربر تا رونمایی از آگهی کامل درگیر موضوع شود. در حال حاضر در حوزه دیجیتال مارکتینگ، تیزرهای تبلیغاتی توانسته اند مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گیرند.

انواع تیزر تبلیغاتی

تیزرهای تبلیغاتی در سه گروه رئال، انیمیشن و رئال انیمیشن تولید می شوند. تیزرهای تبلیغاتی رئال همانطور که از نام آنها پیداست، با بازی انسان‌ ها، فیلمبرداری واقعی و استفاده از خود محصول تولید می شوند. نوع دیگری از تیزرهای تبلیغاتی انیمیشن ها هستند که این تیزرها تنها توسط نرم‌ افزارهای کامپیوتری در یک فضای غیر واقعی طراحی و تولید می شوند. تیزرهای رئال انیمیشن، ترکیبی از تیزرهای رئال و تیزرهای انیمیشن هستند. ترکیبی از افراد حقیقی و تصاویر انیمیشنی که برای موضوعات خاص این سبک را انتخاب می کنند. مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی کمی سخت و پیچیده است و تنها افراد حرفه‌ا ی و کسانی که در این زمینه تخصص دارند می توانند آن را انجام دهند.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

  • در مرحله اول ساخت تیزر تبلیغاتی باید تحقیقات خود را تکمیل کنید. با وجود یک برنامه‌ریزی می توانید بخش ‌های مهم را به خوبی پیگیری کنید. تعیین هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی، مشخص کردن کاربر هدف، انتخاب نوع تیزر تبلیغاتی، انتخاب لحن تیزر، در نظر گرفتن مدت زمان و نحوه انتشار از جمله مواردی هستند که در بخش تحقیقات می توانید آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و با رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه کار را دنبال کنید.
  • بخش دوم شامل سناریو است. شما در سناریو باید تمام جزئیات را مشخص کنید، جزییاتی از جمله تصویر پس زمینه، پیشروی داستان در روز یا شب، اتفاقاتی که رخ خواهد داد، حرکت دوربین از جمله مواردی است که در سناریو به آن پرداخته می شود.
  • در مرحله سوم باید یک استوری بورد آماده کنید. استوری بورد که یک پیش نویس از کار نهایی است، کمک می کند تا بتوانید تیزر تبلیغاتی را با موفقیت بیشتر انجام دهید. اگر در استوری بورد جزئیات را به طور کامل رعایت کنید، انجام کار نهایی نیز آسان ‌تر خواهد شد.
  • در مرحله آخر که ساخت ویدیو است، باید به لوکیشن توجه داشته باشید. پس از پایان فیلمبرداری اینک باید ویدیوها تدوین شوند. بر اساس سناریو، تصاویر ضبط شده در کنار یکدیگر قرار می گیرند و با صداگذاری و اضافه کردن عکس‌ ها، تدوین تکمیل خواهد شد. در پایان، پس از بررسی کیفیت و اطمینان از اینکه همه موارد به درستی اجرا شده ‌اند، تیزر آماده انتشار می شود. تیزر تبلیغاتی با فرمت MP4 که برای پلتفرم‌ ها قابلیت نمایش دارد، منتشر می شود.

تمامی این مراحل می توانند بسیار سخت، پیچیده و زمان بر باشد. اگر می‌خواهید سرعت کار را افزایش دهید، توصیه می شود از هوش مصنوعی کمک بگیرید.

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی

امروزه هوش مصنوعی بخش جدایی ناپذیر از عملکرد کسب و کارهای مدرن شده است. هوش مصنوعی طیف گسترده ای از وضعیت ‌ها را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی آگاهی از برند شما را افزایش می دهد، منجر به رشد کسب و کار شما می شود و کمک می کند تا بتوانید بینش ‌های ارزشمندی را از برخی داده ‌ها به دست آورید تا تصمیم گیری ‌های آگاهانه انجام دهید. تبلیغات برای کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است و هوش مصنوعی با ورود به بخش تبلیغات توانسته این مسیر را برای بسیاری از کسب و کارها آسان ‌تر کند. اگر علاقمند به تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستید، هوش مصنوعی در این زمینه می تواند راهکارهای آسانی را ارائه دهد.

هوش مصنوعی و تیزر تبلیغاتی

با ورود هوش مصنوعی دیگر باید با چالش ‌هایی که در ساخت تیزرهای تبلیغاتی وجود دارند، خداحافظی کنید. شما می توانید تیزرهای تبلیغاتی را با توصیفات مورد نظر خود، از طریق هوش مصنوعی در مدت زمان بسیار کوتاهی طراحی و اجرا کنید. قطعاً با استفاده از هوش مصنوعی می توانید در حوزه بازاریابی و تبلیغات مسیر موفقیت را سریع تر و کوتاه‌ تر طی کنید. تیزرهای تبلیغاتی که از طریق هوش مصنوعی تولید می شوند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و می توانند در جذب مخاطب موثرتر واقع شوند. هر نوع تیزر تبلیغاتی فارغ از موضوع را می توانید به صورت رایگان با هوش مصنوعی ایجاد کنید.

اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات

یکی از دلایلی که هوش مصنوعی را برای ساخت تیزر تبلیغاتی انتخاب می کنند، داده ‌های بسیار است. هوش مصنوعی می تواند در مورد یک موضوع، داده ‌های مختلفی را در زمان کوتاهی جمع آوری کند که قطعاً این داده‌ ها می توانند در ساخت تیزر تبلیغاتی موثر واقع شوند.

تبلیغاتی موفق خواهد بود که بتوانند هدفمند اجرا شود. هوش مصنوعی می تواند با بررسی کاربران به اطلاعات خوبی دست پیدا کند و بر اساس این اطلاعات و در نظر گرفتن کاربر، تبلیغات را به صورت هدفمند انجام دهد که این موضوع می تواند به کاهش هزینه‌ ها منجر شود. بررسی الگوهای خرید، بررسی داده‌ های مشتریان و خریداران می توانند در ساخت تبلیغات موفق تاثیرگذار باشند.

تبلیغات باید جلوتر از تفکر کاربران باشد. هوش مصنوعی می تواند الگوی کاربران را شناسایی و در تبلیغات آن را لحاظ کند. از این طریق می توان به این نکته پی برد که در آینده نزدیک کاربران به دنبال چه هدفی هستند.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی با هوش مصنوعی

زمانی یک تیزر تبلیغاتی موفق خواهد شد که از یک ایده خلاقانه پشتیبانی کند. ایده خلاقانه، جدید و به روز کمک می کند در میان محتواهای تکراری، کاربر تیزر تبلیغاتی شما را دنبال کند. وجود رمز و راز در تیزر، تمرکز بر مخاطب هدف و انتشار تیزر تبلیغاتی در شبکه ‌های اجتماعی از جمله مواردی هستند که می توانند در موفقیت یک تیزر تبلیغاتی موثر واقع شوند. برای ساخت تیزر تبلیغاتی با هوش مصنوعی باید مراحلی را طی کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

  • اولین گام این است که ابزار مناسب را برای طراحی تیزر انتخاب کنید. ابزارهای متنوعی وجود دارد که هر یک از این ابزارها کمک می کنند تا بتوانید تیزر تبلیغاتی را طراحی و اجرا کنید. با مطالعه هر یک از این ابزارها و قابلیت ‌هایی که دارند، متناسب با اهدافی که دارید می توانید تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه ‌ای را ایجاد کنید. برای صرفه جویی در هزینه های خود می توانید ابزارهایی را انتخاب کنید که استفاده از آنها رایگان است. بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید به صورت نامحدود انواع تیزرهای تبلیغاتی را برای برند و محصولات خود ایجاد کنید.
  • در مرحله بعدی شما باید هدف خود را از ساخت تیزر تبلیغاتی مشخص و مخاطب مورد نظر خود را در نظر بگیرید. این دو عامل کمک می کنند تا تیزر تبلیغاتی بیشترین بازخورد را داشته باشد.
  • تیزر تبلیغاتی می تواند همراه با متن باشد، این متن ‌ها باید کوتاه، جذاب و قدرتمند عمل کنند تا توجه کاربر را به خود جلب کنند. اگر از تصاویر نیز استفاده می شود، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا نظر مخاطب را جلب کنند. اگر در تیزر تبلیغاتی از ویدیو استفاده می کنید، باید ویدیوها توانایی این را داشته باشند تا به صورت مستقیم پیام را منتقل کنند.
  • در نهایت با ویرایش کردن تیزر تبلیغاتی که از طریق ابزارهای مختلف امکان پذیر است، با اضافه کردن موسیقی، تیزر تبلیغاتی آماده انتشار خواهد شد. می توانید تیزر تبلیغاتی را در شبکه ‌های اجتماعی به صورت گسترده منتشر کنید.

بهترین هوش مصنوعی برای تبلیغات

بهترین هوش مصنوعی برای تبلیغات

در تبلیغات اینترنتی، یوتیوب توانسته به عنوان درخشان ‌ترین پلتفرم‌ ها ویدیوهای بسیاری از جمله تیزرهای تبلیغاتی را به صورت گسترده منتشر کند. این پلتفرم که در سال‌ های اخیر بسیار محبوب شده است، یک بستر مناسب برای انتشار تیزرهای تبلیغاتی است. در میان میلیون‌ ها ویدیو که در یوتیوب منتشر می شود، ویدیویی موفق خواهد بود که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، جذابیت بصری داشته باشد، موسیقی پس زمینه آن مورد توجه و البته موضوع جذاب و آموزنده باشد. هوش مصنوعی می تواند بهترین ویدیوها را برای انتشار در یوتیوب و سایر شبکه‌ های اجتماعی به راحتی ایجاد کند. در ادامه بهترین هوش مصنوعی برای تبلیغات را معرفی خواهیم کرد.

 سایت Glia Cloud

Glia Cloud به عنوان تولید کننده ویدیوهای جذاب مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این نرم ‌افزار که مبتنی بر هوش مصنوعی کار خود را انجام می دهد، شرایطی را فراهم می کند تا در مدت زمان کوتاهی یک ویدیوی عالی، جذاب و اثربخش را طراحی کنید. حتی کسانی که با این نرم‌ افزار آشنایی ندارند، به راحتی می توانند متن مورد نظر خود را وارد کرده تا هوش مصنوعی یک ویدیو جذاب را طراحی کند. با مشاهده پیش نمایش، در صورت نیاز به برخی از تغییرات می توانید ویدیو را ویرایش و با کیفیت HD آن را در بستر اینترنت در فضاهای مختلف به اشتراک بگذارید.

سایت In video

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای ساخت تیزر تبلیغاتی  سایت In video است. این ابزار که از ویژگی ‌های منحصر به فردی برخوردار است، کمک می کند تا یک ویدیو با کیفیت بالا را طراحی کنید. از مزیت این نرم ‌افزار این است که دارای الگوهای از پیش تعیین شده است تا کار برای کاربر آسان ‌تر شود.

پس از اینکه متن مورد نظر خود را وارد کردید، با انتخاب قالب، تبلیغات خود را سفارشی خواهید کرد. از مهمترین مزیت این نرم ‌افزار این است که می توانید ویدیو را برای نمایش در گوشی تلفن همراه، تبلت یا دسکتاپ شخصی ‌سازی کنید. پس از آماده سازی ویدیو می توانید آن را به طور مستقیم در رسانه ‌های اجتماعی منتشر کنید.

سایت Synthesia

اگر می ‌خواهید از طریق تیزر تبلیغاتی به مخاطب بیشتری دسترسی پیدا کنید، نرم ‌افزار هوش مصنوعی Synthesia تنها چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. این نرم ‌افزار که بیش از ۵۰ زبان را پشتیبانی می کند، شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید ویدیو تبلیغاتی را منحصر به فرد ایجاد کنید. از طریق الگوهای شگفت انگیزی که برای این نرم ‌افزار طراحی شده است، تنها با وارد کردن اهداف خود می توانید یک ویدیو تبلیغاتی مبتنی بر متن را در زمان بسیار کوتاهی آماده کنید. زمانی که شما آدرس وب سایت خود را وارد می کنید، این نرم ‌افزار می تواند محتوا را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد، ویدیو جذاب و مرتبط را آماده کند و با اضافه کردن موسیقی و تصاویر مورد نیاز، ویدیو آماده و لینک دانلود آن را برای شما ایمیل کند.

کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی

نه تنها در حوزه تیزرهای تبلیغاتی هوش مصنوعی توانسته بسیار موفق عمل کند، بلکه به طور کلی در بازاریابی، هوش مصنوعی توانسته از طریق راه حل‌ های کارآمد به کسب و کارها کمک کند تا درک جامع و دقیقی از مخاطبان خود را به دست آورند. به طور کلی اطلاعاتی که از طریق هوش مصنوعی جمع آوری می شوند، می توانند برای تیم بازاریابی یک کسب و کار بسیار مفید واقع شوند. کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی به این صورت است که از طریق فناوری، داده ‌ها جمع آوری می شوند، مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند و با بررسی کاربران و روند کسب و کار، تلاش می شود تا بازاریابی در یک مسیر هدفمند قرار گیرد.

جمع آوری داده ‌ها

جمع آوری مقادیر زیادی از داده‌ ها به صورت دستی امکان ‌پذیر نخواهد بود، در نتیجه هوش مصنوعی در اینجا بسیار موفق عمل می کند. بسیاری از نرم‌ افزارهای بازاریابی هوش مصنوعی به کسب و کارها کمک می کنند تا بر اساس داده‌ هایی که در گذشته به دست آورده‌ اند، استراتژی بازاریابی خود را تغییر داده و رشد کسب و کار خود را تجربه کنند.

داده ‌هایی که می تواند بر اساس فاکتورهای مختلف جمع آوری شوند، رفتار کاربر و الگوی بازار را مشخص می کنند. هر یک از این موارد می توانند منجر به موفقیت استراتژی یک کسب و کار شود. در واقع با شخصی ‌سازی می توانید پاسخ دقیق ‌تری به خواسته‌ های کاربر دهید. به راحتی می توان بر اساس تجربه کاربر، تغییراتی را در صفحات وب سایت ایجاد کرد تا کاربر تشویق به یک اقدام خاص از جمله کلیک بر روی محصول یا خدمات شود. بخش بزرگ دیگری از بازاریابی هوش مصنوعی تحلیل رقبا است. اطلاعاتی که در این حوزه به دست می آید می تواند در تغییر استراتژی بازاریابی بسیار تاثیرگذار باشد.

دسترسی به مخاطب

دسترسی به مخاطب

در بازاریابی دسترسی به مخاطب هدف بسیار تاثیرگذار است. هوش مصنوعی کمک می کند تا شما بتوانید به مخاطب هدف خود به صورت دقیق و درست دسترسی پیدا کنید. هوش مصنوعی در مشخص کردن مخاطب، داده‌ های تکراری را حذف می کند، اگر برخی از داده ‌ها دارای ابهام باشند نیز آنها را در نظر نمی گیرد، در نتیجه کیفیت داده ‌هایی که از طریق هوش مصنوعی به دست می آید بسیار بالا خواهد بود. داده‌ هایی که از طریق هوش مصنوعی به دست می آید می تواند در حوزه‌ های مختلف باشد که برای رسیدن به مخاطب هدف و دسترسی به اطلاعات بیشتر می توانند بسیار کمک کننده باشد. با توجه به اینکه این فرایند کاملاً خودکار انجام می شود، در مدت زمان کوتاهی می توانید به بخش ‌بندی مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

تولید محتوا

از قابلیت ‌های هوش مصنوعی در بخش بازاریابی می توان به ترکیب فناوری پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین اشاره کرد که در نهایت یک محتوای نوشتاری تولید و ارائه می شود. از طریق ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا، می توانید وبلاگ ‌های مرتبط را برای وبسایت ‌ها، شبکه‌ های اجتماعی و سایر پلتفرم ‌ها خیلی سریع و در زمان کوتاه آماده کنید. البته توجه داشته باشید که محتوای تولید شده از طریق هوش مصنوعی باید مورد ویرایش قرار بگیرد، سپس نسبت به انتشار آن اقدام کنید. اگر وب سایت شما چند زبانه است می توانید به راحتی محتوا را به زبان‌ های دیگر نیز ترجمه کنید. بهترین سایت هوش مصنوعی بازاریابی برای تولید محتوا، Jasper.ai است که با انتخاب لحن مناسب یک محتوای شخصی سازی را ایجاد کنید.

هوش مصنوعی در حال تکامل است و در حوزه ایجاد محتوا نیز نقش مهمی را در خودکار کردن کارهای مختلف و وقت گیر ایفا می کند. از طریق مجموعه ‌ای از تجزیه و تحلیل داده‌ ها، مقالات با کیفیت، وبلاگ‌ ها و حتی شعر تولید می کند. نرم ‌افزارهای مختلف توانسته اند تولید متن همچون انسان را داشته باشند.  زمانی که صحبت از هوش مصنوعی برای تولید محتوا می شود، یک ابزار همه کاره و کارآمد است.

 دقت در گرامر

هوش مصنوعی برای تولید محتوا به سطحی رسیده است که به طور قابل توجهی دستور زبان یا گرامر را بی عیب و نقص ارائه می دهد. خطای گرامری را شناسایی می کند، اصلاحات را پیشنهاد می دهد و ساختار جمله را تقویت می کند.

ایجاد سبک

ایجاد محتوا با یک سبک خاص می تواند یک مزیت باشد. هوش مصنوعی می تواند نوشتارها را با سبک ‌های مختلفی ایجاد و از طریق تجزیه تحلیل داده ‌ها لحن را بهینه سازی کند. محتوایی که از طریق هوش مصنوعی به دست می آید، به دلیل پردازش داده‌ ها و ترجیحات کاربر، یک محتوای شخصی خواهد بود.

انتخاب کلمات کلیدی

در بخش تولید محتوا کلمات کلیدی بسیار مهم هستند. اگر می ‌خواهید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، باید کلمات کلیدی مناسب را در نظر بگیرید که از طریق هوش مصنوعی به راحتی می توانید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب و از رقبا عبور کنید. پیدا کردن کلمات کلیدی و ایجاد پیش نویس می تواند بسیار وقت گیر باشد. اما تولید محتوا با هوش مصنوعی، سرعت تولید محتوا را چندین برابر کرده است. نرم ‌افزار Kontent.ai  بسیار کارآمد عمل می کند و در مقیاس وسیع می تواند محتوا تولید کند.

اتومیشن

اتومیشن یا اتوماسیون تنها به زمانبندی توجه ندارد، بلکه نشان می دهد که برای چه مخاطبانی چه محتوایی باید اجرا شود. از طریق هوش مصنوعی می توان متن‌ ها را شخصی سازی کرد و در زمان مناسب برای مخاطب ارسال کرد. در شبکه‌ های اجتماعی نیز امکان ارسال پست و استوری در زمانبندی مشخص به صورت خودکار وجود دارد.

ساخت تبلیغات

بخشی از بازاریابی توسط هوش مصنوعی می تواند تبلیغات باشد. تبلیغات ویدیویی از طریق هوش مصنوعی علاوه بر اینکه منجر به صرفه‌جویی در زمان و هزینه ‌ها می شود، این امکان را فراهم می کند تا بتوانید به طور مداوم در معرض دید کاربر قرار بگیرید. در تمام بخش ‌های تبلیغات از جمله ساخت بنر تا تیزر تبلیغاتی، هوش مصنوعی می تواند بسیار اثرگذار باشد. از هوش مصنوعی می توان برای بهینه سازی ساخت بنر یا تیزر تبلیغاتی، انتخاب یک بستر مناسب برای انتشار تبلیغ و بررسی نتایج استفاده کرد.

ارائه پشتیبانی

چت بات ها از طریق پردازش زبان طبیعی، بلافاصله پاسخ سوالات کاربران را ارائه می دهند. در مرحله پیش از خرید و یا پس از خرید، به تمام سوالات کاربران در مدت زمان کوتاهی پاسخ می دهند. بسیاری از این ابزارها توانایی پاسخ به سوالات برنامه‌ ریزی نشده را نیز دارند.

فروش از طریق هوش مصنوعی

در بحث فروش آنلاین، هوش مصنوعی نیز ورود پیدا کرده است. بسیاری از کسانی که در تیم فروش فعالیت می کنند با در نظر گرفتن نرم ‌افزارهای هوش مصنوعی توانسته اند به سرنخ‌ های بیشتری دسترسی پیدا کنند. هوش مصنوعی این توانایی را دارد که در مدت زمان کوتاهی سرنخ‌ ها را شناسایی و با کاربران ارتباط برقرار کند. آنها در زمان کوتاهی می توانند به اطلاعات کاملی در خصوص مشتری، گرفتن سفارش و تنظیم قرارداد دسترسی پیدا کنند. زمانی که تمامی فرایندهای فروش به صورت خودکار انجام شود، فروشنده زمان بیشتری را برای ارتباط با کاربر در اختیار خواهد داشت. بسیاری از کاربران در تلاش هستند که با فروشنده ارتباط مستقیم داشته باشند تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنند که در این صورت زمان نقش بسیار مهمی دارد.

حتی برخی از انواع نرم افزار هوش مصنوعی فروش می توانند از طریق داده ‌ها، با تحلیل جزئیات، قیمت پیشنهادی را ارائه، تخفیف را در نظر گرفته و در نهایت مشخص کنند که آیا این فروش با موفقیت همراه خواهد بود یا خیر.

از مهم ترین نرم افزار فروش از طریق هوش مصنوعی می توان به Einstein GPT اشاره کرد. این نرم ‌افزار کمک می کند تا متخصصان فروش بتوانند با تجزیه و تحلیل داده‌ ها، سرنخ‌ ها را به درستی شناسایی کنند. صرفه‌جویی در زمان و نتیجه کارآمد از مهمترین مزیت‌ های این نرم ‌افزار است. اتوماسیون نیز شرایطی را فراهم می کند تا کارهای روتین به صورت خودکار انجام شوند تا تیم فروش زمان کافی را برای ارتباط با کاربر در اختیار داشته باشد. برای بسیاری از کسب و کارها می توان آن را سفارشی کرد، البته استفاده از این نرم‌ افزار نیاز به آموزش اولیه خواهد داشت.

توجه به تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی از جمله تبلیغات در گوگل یا شبکه های اجتماعی نسبت به تبلیغات آفلاین، به دلیل گستردگی و دسترسی به مخاطب بیشتر مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است. در سال‌ های اخیر تبلیغات آنلاین یا اینترنتی، دچار تحولات عمیقی شده ‌اند که این تحولات منجر به شخصی سازی تبلیغات شده است. روش ‌های سنتی تبلیغاتی فاقد توانایی درگیر کردن کاربران هستند و اثربخشی کمی دارند. اما در تبلیغات آنلاین و با ظهور هوش مصنوعی، می توان تجربیات معنادار و شخصی ‌تر را برای کاربران ایجاد کرد.

رویکرد هوش مصنوعی برای تبلیغات اینترنتی داده محور است که از طریق آن می توان استراتژی ‌های تبلیغاتی را به خوبی پیاده سازی کرد. دنیا در حال غرق شدن با اطلاعات است و کاربران همواره در تلاش هستند که نسبت به تمام موضوعات آگاهی داشته باشند. زمانی که تبلیغات به صورت شخصی سازی انجام شود، توجه کاربر بیشتر جلب می شود و کسب و کار می تواند ارتباط عمیق ‌تری را با کاربر ایجاد کند.

سخن پایانی

شکی نیست که در دیجیتال مارکتینگ، استفاده از هوش مصنوعی توانسته برای بسیاری از کسب و کارها مفید واقع شود. سایت ‌های بزرگ همچون آمازون از طریق هوش مصنوعی به بسیاری از داده‌ ها دسترسی پیدا می کنند، تا بتوانند خواسته و نیاز خریداران را در اولویت قرار دهند. به طور خلاصه باید بگوییم که اگر از هوش مصنوعی برای جمع آوری داده استفاده می کنید، شما وارد بازاریابی هوش مصنوعی شده ‌اید. این فضا بسیار گسترده است و می توانید با مطالعه مقاله هوش مصنوعی در بازاریابی، در این زمینه موفق تر عمل کنید.

مجموعه دارکوب خدمات متنوعی از جمله راه‌ اندازی استارت آپ، طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، ثبت دامنه و هاستینگ را انجام می‌ دهد. در حوزه دیجیتال مارکتینگ نیز در بخش ‌های مختلف از جمله تبلیغات اینترنتی، فعالیت گسترده ‌ای داریم. برای دریافت هرگونه مشاوره جهت بازاریابی اینترنتی می‌ توانید اطلاعات لازم را از کارشناسان حرفه ‌ای دارکوب دریافت کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته