تاثیر سایر روش های تبلیغاتی بر روی سئو سایت

نوشته شده توسط رومینا نظری
سئو سایت

در دنیایی زندگی می کنیم که تبلیغات اینترنتی در آن به یکی از موثرترین روش های پر بازده بازاریابی برای جلب مشتری تبدیل شده است که بر روی سئو سایت سایت تاثیر بسیاری دارد. دلیل این روند تغییر ذائقه افراد و تبدیل شدن فضای آنلاین به محیطی برای سرگرم شدن و گذراندن بیشترین زمان کاربران در طول زندگیشان است. پس از انتشار ویروس کووید 19 و دگرگون شدن سبک زندگی انسان در اثر شیوع بیماری کرونا، کسب کارهای مجازی و آنلاین، جای اندک کسب و کارهای غیر سنتی را هم گرفته و عاملی شدند که تبلیغات نیز به سمت دیجیتالی شدن برود. اگر در سال های دور شاهد استفاده از روش های سنتی نظیر تبلیغات در کوچه خیابان، پخش تراکت و یا تبلیغات غیر دیجیتال بودیم، امروز دیگر خبر چندانی از این شیوه ها نبوده و همه اکثرا در فضای مجازی به دنبال پیدا کردن راه حل مشکلات خود و یا محصولاتی که نیاز دارند می گردند.
در مورد تنوع در تبلیغات اینترنتی هر چه بگوییم باز هم کم است. اما بزرگ ترین مزیت استفاده از روش های تبلیغات اینترنتی، فراگیر بودن آن می باشد. استفاده از بیلبوردها و یا پخش تراکت های تبلیغاتی تنها بخش کوچکی از مردم را از حضور شما مطلع می کند، در صورتی که تبلیغات اینترنتی به یک محله یا منطقه خاص محدود نبوده و شما را جلوی چشمان تمامی کاربران یک سایت یا شبکه های اجتماعی قرار می دهد.

دیجیتال مارکتینگ و سئو

بازاریابی دیجیتال و سئو در چشم انداز کسب و کار آنلاین امروزی به طور پیچیده ای به هم مرتبط هستند. سئو، که به عنوان بهینه سازی موتورهای جستجو شناخته می شود، یک عنصر حیاتی در بازاریابی دیجیتال است. این شامل بهینه سازی وب سایت و محتوای آنلاین شما برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. هنگامی که سئو به طور موثر اجرا شود، دید وب سایت شما را افزایش می دهد و به جذب ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو کمک می کند.

در حوزه دیجیتال مارکتینگ، سئو نقش اساسی در هدایت ترافیک هدفمند به وب سایت شما، افزایش دید برند و در نهایت افزایش تبدیل و درآمد دارد. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع، SEO را در کنار سایر مؤلفه‌ها مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و تبلیغات پولی برای ایجاد یک حضور آنلاین جامع در خود جای می‌دهد. با درک و استفاده از قدرت سئو در تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود، می‌توانید به موفقیت آنلاین بیشتری دست پیدا کنید و به طور مؤثرتری به مخاطبان هدف خود برسید.

روش های تبلیغاتی اینترنتی همگی به نحوی بر روی بهبود سئو شما هم موثر هستند. زمانی که گوگل از تعداد بالای کاربرانی که وب سایت یا فروشگاه اینترنتی را بازدید می کنند آگاه شده و متوجه می شود که مدت زمان حضور این کاربران در سایت شما بالا بوده و اصطلاحا نرخ پرش (Bounce Rate) بسیار پایینی دارید، قطعا شما را در لیست وب سایت های ایده آل برای معرفی به جستجو کنندگانی که به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت شما هستند قرار می دهد.

تا به امروز در بخش مقالات وب سایت شرکت طراحی سایت دارکوب به طور مفصل در مورد روش های تبلیغاتی موثر بر سئو صحبت کرده ایم. روش های پر بازده دیجیتال مارکتینگ را بررسی کرده و توصیح داده ایم که چطور می توان یک وب سایت را در مدت زمان کوتاهی، در گوگل بالا آورد و کدام روش های تبلیغات گوگل برای شما موثرتر هستند.

با این حال هنوز روش های دیگری هم هستند که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به عاملی برای ارتقاء سئو وب سایت شما تبدیل می شوند. در صورتی که برای بهینه سازی سایت، بهبود وضعیت کسب و کار در دیجیتال مارکتینگ و پیاده سازی روش های نوین و برتر بازاریابی اینترنتی دچار مشکل هستید، خدمات ویژه و موثر بخش دیجیتال مارکتینگ شرکت دارکوب می تواند بهترین راهکارها و سریع ترین میانبر برای پیشی گرفتن از رقبا و رسیدن به میزان بازدهی مطلوب از این بازار پر هیاهو و پولساز باشد.

نقش هوش مصنوعی در سئو

هوش مصنوعی (AI) به طور فزاینده ای در SEO برای تجزیه و تحلیل داده ها و ارائه بینش در مورد الگوریتم های موتورهای جستجو استفاده می شود. هوش مصنوعی می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا مؤثرترین کلمات کلیدی را شناسایی کنند، محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه کنند، و رتبه‌بندی و دیده شدن آنها را دنبال کنند.

به طور کلی، سئو جزء ضروری هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است و مشاغلی که در سئو سرمایه گذاری می کنند می توانند پیشرفت های قابل توجهی در دید آنلاین، ترافیک و موفقیت کلی خود مشاهده کنند.

معرفی سایر روش های تبلیغاتی موثر بر سئو سایت

تنوع روش های تبلیغات اینترنتی موثر بر سئو سایت بسیار بالا بوده و بهره بردن از پلتفرم های پر بازدیدی همچون تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، لینکدین و حتی یوتیوب، کمک می کند که در مدت زمان کوتاهی به جذب طیف گسترده ای از مخاطب ها که شانس تبدیل شدن به کاربرها یا مشتری های وفادار را دارند بپردازید.

به عنوان مثال برای بهره بردن از امکانات شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا لینکدین، بهتر است تا از ساخت ویدیوهای جذاب شروع کنید. ساخت کلیپ برای چنین فضاهایی کمی متفاوت تر بوده و باید نکاتی که در جذب بیشتر کاربران برای تماشای کلیپ های تبلیغاتی ایفای نقش می کند را حتما رعایت کنید.

در صورتی که به دنبال تبلیغات در لینکدین یا سایر سایت ها هستید، طراحی یک بنر یا یک متن جذاب هم می تواند تاثیر قابل قبولی بر روی کاربران بگذارد. در مجموع تبلیغ در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی نیازمند مدیریت و پیگیری بازخوردهای دریافتی است. در مجموع شما نیاز ندارید که در تمامی شبکه های اجتماعی دست به تبلیغات زده و تمامی کاربران فعال در آنها را درگیر محتواهای تبلیغاتی خود کنید. کافیست یک یا دو مورد از بهترین و پر مخاطب ترین شبکه ها را برای معرفی فعالیتتان انتخاب کنید.

در صورتی که به دنبال برگزاری کمپین های تبلیغاتی پر بازده بوده ولی آگاهی لازم جهت اجرای صحیح هر کدام از آنها را ندارید، کافیست با یک تماس، از کمک متخصصان بخش دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت دارکوب بهره مند شوید.

سئو سایت

سایر روش های تبلیغاتی موثر بر سئو چه مقدار هزینه دارند؟

عامل بزرگ بازدارندگی شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و عدم گرایش به تبلیغات موثر بر روی رشد میزان فروش، ترس از متحمل شدن هزینه های سرسام آور و فراتر از توان آنها می باشد. در گذشته اگر کانال های انتشار آگهی به رزرو بیلبورد، تبلیغ در تلویزیون، رادیو و یا جراید خلاصه می شد و جایگزین ارزان تر دیگری وجود نداشت، اما امروز فضای اینترنت اثبات کرده که با کم ترین هزینه ممکن و حتی گاهی به صورت مجانی هم می توان قدم های مثبتی را در جهت ایجاد رونق بیشتر برای یک برند برداشت.

روش های تبلیغات اینترنتی نسبت به روش های سنتی بسیار مقرون به صرفه تر بوده و گاها با خرید یک بسته اینترنتی، می توانید تبلیغات موثری را برای بهبود شرایط کاری خود ایجاد کنید. .خبر خوب اینکه انتخاب روش های درست تبلیغات آنلاین می تواند به شکل قابل توجهی رتبه سئو سایت شما را بهبود ببخشد

تبلیغات اینرنتی موثر بر سئو به چه کسب و کارهایی بیشتر کمک می کند؟

در همین ابتدا باید گفت که روش های تبلیغات اینترنتی برای تمامی کسب و کارها مفید و مناسب می باشد. این روش ها هیچگونه محدودیتی نداشته و ارائه جزییات دقیق با لحنی صمیمانه معمولا بالاترین نتیجه را برای جلب مخاطب در پی خواهد داشت.

به عنوان مثال یک مهمانخانه کوچک در شمال کشور با تهیه عکس ها و ویدیوهای متنوع از بخش های مختلف فضای خود، تجربه مناسبی از آنچه مسافران در آنجا تجربه خواهند کرد را پیش از رزرو اتاق و اقامت در آن محل به آنها می دهد. یا یک تعمیر کار خودرو با ارائه ویدیوهای آموزشی، آموزش ترفندهای مفید و یا مصاحبه با افرادی که از خدمات او راضی بوده اند، به خوبی می تواند مشتریان بیشتری را پیدا کند. فرقی نمی کند که این محتواها در چه فضاهایی منتشر شود، از وب سایت یا فروشگاه آنلاین گرفته تا انتشار این ویدیوها در صفحات شبکه های اجتماعی، تمامی این روش ها در انتها منجر به کنجکاو شدن افراد و هدایت آنها به وب سایت اصلی کسب و کار مورد نظر می شود. کافیست سعی کنید که تمامی خدمات و قابلیت های خود را به خوبی معرفی کرده و از خدماتی که بیشتر جنبه جایزه و تشویقی را دارند (مثل ارسال رایگان و یا خرید با تخفیف برای دفعات اول) حتما به جهت ترغیب مخاطب استفاده کنید.

معرفی روش های تبلیغات موثر بر سئو سایت

تبلیغات اینترنتی سبب ایجاد تحولی بزرگ در روند کسب و کارها و بوجود آمدن رقابتی عظیم در میان مشاغل فعال در فضای آنلاین شده اند. اکنون با کمک گرفتن از تبلیغات آنلاین و بهبود سئو، بدون نیاز به صرف فرصت اندک و انرژی با ارزش خود، محصولات و خدماتی که مد نظر دارید را برای مشتریان توضیح می دهید. نکته قابل توجه دیگر در مورد تبلیغات آنلاین، ارزان قیمت بودن آن می باشد.
در دنیایی که حتی برگزاری کلاس های آموزشی مدارس و یا کلاس های آموزش زبان، دیگر نیازی به حضور فیزیکی دانش آموزان در سر کلاس مدرسه یا آموزشگاه ندارد، فرصت استفاده از چنین تحولی را نباید از دست داد و در نتیجه با کسر هزینه های اجرای روش های سنتی، می توان تبلیغات بهتری را برای بهبود سئو انجام داد.

استفاده از ابزارهای PPC برای بهینه سازی صفحات ارگانیک

پلت فرم PPC، Google Ads، ابزارهای متعددی را ارائه می دهد که صفحات فرود شما را بهینه می کند و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد.

تست A/B با ابزار تغییر تبلیغات گوگل

یک راه عالی برای همسو کردن تلاش‌های SEO و PPC، استفاده از ابزار Ad Variation در Google Ads است. ابزار Ad Variation به شما این امکان را می دهد که بدون زحمت از انواع مختلف صفحه فرود A/B نمونه برداری کنید و به بازاریابان کمک می کند تا بینش ارزشمندی در مورد ترجیحات کاربر به دست آورند. این به آن‌ها توانایی اصلاح محتوای ارگانیک و پولی را می‌دهد. این روش نه تنها به افزایش نرخ تبدیل کمک می کند، بلکه یک رویکرد یکپارچه را در بین کانال ها تقویت می کند.

فاکتور «تجربه صفحه فرود» امتیاز کیفیت Google Ads معیاری است که میزان مناسب بودن صفحه فرود برای هر یک از کلمات کلیدی مختلف شما را ارزیابی می کند. اگر یک صفحه فرود برای یک کلمه کلیدی پولی رتبه “زیر از میانگین” را دریافت کند، این نشانه خوبی است که احتمالاً تنظیمات لازم است تا کلمه کلیدی به طور ارگانیک عمل کند.

چندین راه برای گنجاندن تجربه صفحه فرود شامل اطمینان از اینکه کلمه کلیدی شما به وضوح در صفحه فرود شما فهرست شده است، تضمین آسان بودن صفحه فرود شما برای پیمایش و بهبود سرعت سایت است. همه این عوامل راه هایی برای تقویت رتبه بندی ارگانیک از طریق سئو هستند.

استفاده از ابزار PPC برای تست کپی

مشابه با استفاده از ابزار تغییر تبلیغات Google Ads برای صفحات فرود آزمایش A/B، می‌توانید از آن برای تست سرفصل‌ها و توضیحات مختلف A/B استفاده کنید تا به شناسایی پیام‌هایی که در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بیشتر با مخاطبان شما طنین‌انداز می‌شود، کمک کنید. ، منجر به نرخ کلیک (CTR) بالاتر می شود. ابزار Ad Variation یک راه عالی برای آزمایش کلمات کلیدی مختلف، فراخوان‌ها برای اقدام، نقاط فروش منحصر به فرد، یا پیشنهادهای ارزشی و تعیین اینکه چه چیزی بیشتر در بین مخاطبان شما طنین انداز می‌شود است.

پیام رسانی در SERP برای لیست های ارگانیک در SEO نیز مهم است. بخش بزرگی از سئو به‌روزرسانی تگ‌های عنوان و توضیحات متا است تا کاربران را تشویق کند تا وقتی شما را به صورت ارگانیک پیدا کردند، روی پیوند شما کلیک کنند. فرض کنید متوجه می‌شویم که نسخه خاصی برای سرفصل‌ها و توضیحات تبلیغات پولی خوب کار می‌کند. در آن صورت، احتمالاً برای جستجوهای ارگانیک نیز به خوبی کار خواهد کرد، زیرا تگ‌های عنوان و توضیحات متا بسیار شبیه به سرفصل‌ها و توضیحات در SERP هستند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

PPC به شناسایی کلمات کلیدی اضافی SEO برای بهینه سازی کمک می کند

یکی از با ارزش ترین استفاده های متقابل بین PPC و SEO این است که PPC راهی عالی برای تعیین کلمات کلیدی است که باید استراتژی سئوی خود را برای آنها بهینه کنیم. با توجه به خط لوله پیاده سازی تا نتایج گسترده SEO، تعیین اینکه آیا کلمات کلیدی جدید را آزمایش کنید یا نه یک چالش است. استراتژی PPC به شما این امکان را می دهد که به سرعت کلمات کلیدی جدید را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که آیا ارزش بالایی دارند یا خیر یا به نتایج دلخواه می رسند. اگر ارزش کلمه کلیدی PPC را پیدا کنید، احتمالاً استراتژی سئوی خود را مطابق با آن تنظیم خواهید کرد.

به طور مشابه، اگر متوجه شدید که یک کلمه کلیدی از منظر پولی ضعیف عمل می کند، این احتمال وجود دارد که این نتایج به طور ارگانیک منعکس شوند. صفحه نتایج عبارت جستجو در Google Ads نیز راهی عالی برای تعیین نوع پیام‌هایی است که کاربران برای یافتن کلمه کلیدی شما در نوار جستجو تایپ می‌کنند. نه تنها می‌خواهید از منظر PPC شروع به پیشنهاد برای این عبارات جستجو کنید، بلکه مهم است که پیام‌های صفحه فرود خود را متناسب با آنچه کاربران جستجو می‌کنند، تنظیم کنید.

علاوه بر این، تراز کردن صفحات فرود ارگانیک با کلمات کلیدی پولی موفق، یکپارچگی پیام را ایجاد می کند. این وحدت تجربه کاربر را افزایش می دهد و به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع کمک می کند. ادغام کلمات کلیدی پولی با کارایی بالا در محتوای ارگانیک، رویکردی مستحکم را تضمین می‌کند و تأثیر تلاش‌های SEO و PPC را به حداکثر می‌رساند.

استفاده از قدرت بازاریابی مجدد با PPC

رتبه بندی ارگانیک به طور ذاتی ترافیک قابل اعتماد بیشتری نسبت به تبلیغات پولی ایجاد می کند. با استفاده از این اعتماد، کمپین‌های PPC می‌توانند بازدیدکنندگانی را که به صورت ارگانیک از یک سایت بازدید کرده‌اند، اما به آن تبدیل نشده‌اند، با توسعه مخاطبان بازاریابی مجدد و هدف‌گیری آنها از طریق تبلیغات جستجو، نمایش، ویدیو، PMax یا تولید تقاضا، دوباره جذب کنند.

PPC، به ویژه از طریق کمپین های بازاریابی مجدد، به ابزاری ارزشمند برای آموزش بازدیدکنندگانی که قبلاً به دست آورده بودند تبدیل می شود. کسب‌وکارها با به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر برند و تقویت پیشنهادات ارزش، بازدیدکنندگان را تشویق می‌کنند تا برای تبدیل نهایی بازگردند. این رویکرد سفر مشتری را گسترش می دهد و با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع همسو می شود.

در اصل، ادغام SEO و PPC مستلزم همسویی متفکرانه ابزارها، استراتژی‌ها و بهینه‌سازی است. این تلاش مشترک تضمین می‌کند که بینش‌های یک دامنه به‌طور یکپارچه به دیگری اطلاع می‌دهد، که منجر به یک حضور آنلاین جامع و با کارایی بالا می‌شود که نتایج را در کانال‌ها به حداکثر می‌رساند.

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

استفاده از شبکه های اجتماعی پر مخاطب اگرچه بارها و بارها توصیه شده، اما تمایل افراد در حین انتخاب میان تبلیغات در شبکه های اجتماعی، بیشتر به سمت شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام تغییر مسیر داده است. از ساخت ویدیوها، لایو های کوتاه مدت یا مدت دار، ساخت و بارگذاری عکس گرفته تا استفاده از بخش کامنت ها و یا پیام های دایرکت از جمله امکاناتی است که می توان با کم ترین هزینه و گاها به صورت رایگان مورد استفاده قرار داد.

شاید تنها نقطه ضعف اینستاگرام، مصرف بالای حجم اینترنت برای کاربران و بینندگان شما باشد. با این وجود گزینه های جایگزین دیگری همچون تلگرام، واتساپ و یا لینکدین نیز وجود دارد، اما این مصرف بالای حجم اینترنت باز هم جلوی محبوبیت اینستاگرام را نگرفته است.

اکسپلور اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که تبلیغات گسترده ای را در صفحات مختلف که هر کدام شاخه فعالیت متنوعی دارند اجرا کنید. در صورتی که نکات لازم برای گذاشتن کپشن و هشتگ را رعایت کنید، در مدت کمی می توانید تعداد زیادی از کاربران مشتاق را به سمت سایت و یا فروشگاه آنلاینتان هدایت کنید. گرفتن لایو یکی از مناسب ترین و پر بیننده ترین محتواهایی است که در حال حاضر می توان در اینستاگرام منتشر کرد. کافیست کمی هوشمند باشید و لینک سایت یا محصول مورد نظرتان را در استوری قرار دهید.

گذاشتن لایو علاوه بر امکان ثبت لینک سایت، یک ترفند ایده آل برای جلب مشتری است. چرا که می توانید به صورت مستقیم و دوستانه و با بالاترین میزان تاثیر گذاری با مشتری ها یا طرفدارانتان صحبت کنید. به سوالات آنها پاسخ دهید و نظر آنها را در مورد روند کاری و حتی پست گذاری خود جویا شوید. اینستاگرام از فیلم های یک دقیقه ای هم پیشتیبانی می کند، پس از این یک دقیقه نهایت استفاده را برده و بدون دروغ و اغراق، خدمات و کمی و کاستی ها را در قالب یک مکالمه دوستانه بیان کرده و نکات قوت را نیز مطرح کنید تا بیننده بیشتر به شما اعتماد کند.

سعی کنید برای ساخت ویدیو یا تصویر اول ویدیوهای خود از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید و از او بخواهید تا لوگو و طرح های جذابی را برای پست های شما بسازد. از ایده های ساده دیگر مثل انتخاب موزیک مناسب با شرایط ویدیو هم استفاده کنید تا جذابیت کار شما بیشتر شود. هشتگ نیز روی دیگر سکه کسب موفقیت در اینستاگرام است. کافیست هشتگ های مرتبط و یا به روز را در پست های خود قرار دهید، در اینصورت با کمی صبر و حوصله می توانید پست های خود را بعد از مدتی در اکسپلور اینستاگرام مشاهده کنید. برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام و یا استفاده از خدمات اینستاگرام می توانید از خدمات ارزان اینستاگران دارکوب استفاده کنید تا پیج خود را در کمترین زمان بالا بیاورید.

نحوه تبلیغات در واتساپ و تلگرام

روش های تبلیغات در واتساپ و تلگرام کمی متفاوت تر از شیوه های متداول در اینستاگرام است. در این دو شبکه که مخاطب های نسبتا کم تری دارند، امکان راه اندازی کانال و گروه وجود داشته و می توان پست های مختلف صوتی، تصویری و ویدیویی را در آن به راحتی اشتراک گذاری کرد. برتری مهم تلگرام و واتساپ نسبت به اینستاگرام، مصرف کم تر دیتا و همچنین سهولت در اشتراک گذاری لینک ها می باشد.
در این دو شبکه اجتماعی به راحتی می توانید به PV افراد رفته و لینک های محصولات و خدمات خود را جهت افزایش بازدید سایت و بهبود سئو برای آنها ارسال کنید. در مورد تفاوت های واتساپ و تلگرام هم باید گفت که واتساپ امکان انتشار استوری را داشته اما از لحاظ سرعت ارسال کمی ضعیف تر از تلگرام عمل کرده و همینطور امکان ارسال فایل های سنگین تر را ندارد.

همکاری با رقبا برای بازاریابی بهتر

این مورد شاید کمی عجیب به نظر برسد اما مطمئن باشید که محیط کاری رقبای شما می تواند بهترین فضا برای تبلیغات باشد. امروزه به این ترفند تبادل لینک هم گفته می شود و در آن ضمن معرفی رقیب مورد نظر و شرح فعالیت او، این امکان به شما داده می شود که فعالیت خودتان را در وب سایت رقیب مورد نظر تبلیغ کنید.
بهترین زمان برای انجام تبادل لینک، موقعیتی است که شما محصولات یا خدماتی را ارائه می کند که رقیبان شما در آن ضعف داشته و در این زمینه، موفقیت و شناخت کم تری نسبت به شما دارند. در این صورت به خوبی تبادل مشتری صورت گرفته و نقطه قوت شما نیز در چشمان دیگران برجسته تر به نظر خواهد شد.

تبلیغات متنی و تبلیغات پیامکی

استفاده از تبلیغ های متنی روش مناسب دیگری است که به واسطه آن می توانید با پرداخت هزینه کم تر، محتواهای دلخواه خود را به گوش افراد و یا مخاطبان خود برسانید. تبلیغات متنی اثر چشمگیری بر روی بهبود سئو داشته و با استفاده از فضاهای تبلیغاتی مختلف از جمله سایت های پر بازدید، می توانید اثر بخشی اینگونه تبلیغات را بر روی سئو بهتر و بیشتر کنید.
از طرف دیگر، استفاده از تبلیغات پیامکی اگرچه امروزه کم تر از قبل مورد توجه قرار می گیرد، اما همچنان شانس ارائه یک جمله جذاب و گذاشتن لینک وب سایت شما را در اختیارتان قرار می دهد. در صورت استفاده از لینک های کوتاه شده، وب سایت های ارائه دهنده لینک های کوتاه به شما اجازه می دهند که میزان بازخورد این نوع تبلیغات خود را رسد کنید.

ویدیو بسازید و خودتان را تبلیغ کنید

تحقیقات ثابت کرده که بیش از 55 از کل جستجوهای انجام شده در اینترنت مربوط به کاربرانی است که به دنبال ویدیوهای مورد نظر خود هستند. در مورد بررسی اثرات ساخت ویدیو در بهبود سئو باید بگوییم که ساخت و انتشار محتواهای ویدیویی و انتشار آنها در سایت های اشتراک وبدیو مثل آپارات و یوتیوب می تواند ترافیک وب سایت شما در مورد یک یا چند موضوع مشخص را تا دو برابر میزان قبلی افزایش دهد. برای ساخت ویدیو حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

• از عناوین جذاب و به روز برای ویدیوهای خود استفاده کنید.
• جزییات ویدیو را حتما در کپشن یا توضیحات ویدیو بنویسید. این کار باعث می شود که موتورهای جستجو هم از محتوای آن آگاه شوند. فراموش نکنید که گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند با تماشا ویدیو از موضوع آن مطلع شوند.
• تصویر پیش نمایش ویدیو را توسط یک طراح یا با استفاده از قالب های جذاب طراحی و اتتخاب کنید.
• ویدیوهای خود را به مرور زمان طولانی تر بسازید و خواهید دید که هر بار بازدیدهای بیشتری دریافت می کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

تبلیغات بنری را بیشتر جدی بگیرید

استفاده از تبلیغات بنری به دفعات توصیه شده و در مطالب دیگری از سری مقالات بهینه سازی سئو در دارکوب نیز در مورد آن صحبت کرده ایم. اما شما می توانید بنرهای خود را علاوه بر سایت های پر بیننده، به دست آژانس های تبلیغاتی سپرده و با هزینه های کم تری، از آنها بخواهید که شما را در سایت های مشابه و یا سایت هایی که زمینه فعالیت متفاوتی دارند به نمایش بگذارند. استفاده از طراحی چشم نواز، به کار بردن کلمات کلیدی و جملات اسلوگان منحصر به فرد شما و همچنین انتخاب لینک مناسب برای هر بنر از جمله نکاتی هستند که باید در حین برگزاری این مدل تبلیغات رعایت شود.

استفاده از لینک باکس ها

در مجموع دو مدل لینک باکس وجود دارد که محلی برای تبلیغات بوده می توانید لینک سایت خود را در آن قرار دهید. مدل اول سایت هایی هستند که به عنوان لینک باکس عمل کرده و لینک های دیگران را به اشتراک می گذارند. این سایت ها برای اشتراک گذاری لینک های شما، کدی را در اختیارتان قرار می دهند و می بایست آن را در قالب سایت خود استفاده کنید.
مدل دوم لینک باکس هم در سایت های پربازدید وجود دارد و این فضا را برای ارائه به سایت هایی که به دنبال تبلیغات هستند در نظر گرفته اند. برخی از لینک باکس ها هستند که جهت استفاده از آن می بایست بنر سایتشان را در سایت خود منتشر کنید. لینک باکس هایی هم وجود دارد که گذاشتن لینک سایتتان در آن رایگان بوده و در ازای اینکار درخواست پول یا انجام کار خاصی را ندارند.

استفاده از تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی شاید یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغات دیجیتال به حساب می آیند که کم تر کسی به آن دقت و توجه لازم را دارد. در گذشته این مدل تبلیغات از طریق بسترهای پیامک (SMS) یا پیام های چند رسانه ای (MMS) انجام می شد. اما امروز این دو دیگر کارایی قبل را نداشته و با آنلاین و هوشمند شدن گوشی های کاربران، برنامه نویسان موبایلی فرصت این را پیدا کرده اند که با گنجاندن محتواهای تبلیغاتی در دل اپلیکیشن های موبایلی، در ازای ارائه خدمات و یا سرگرم کردن افراد، تبلیغ های مشخصی را به آنها نمایش دهند. بیش از نیمی از مردم برای وبگردی از گوشی های هوشمند خود استفاده کرده و زمان قابل توجهی را به انجام بازی های موبایلی اختصاص می دهند. همین آمار یک دلیل خوب برای رشد صنعت تبلیغات در بستر اپ ها و بازی های موبایلی می باشد.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب چگونه می توان به بهبود سئو سایت شما کمک کند؟

در صورتی که شرایط و امکان مدیریت وب سایت خود را نداشته و نمی دانید که چطور باید شبکه های اجتماعی را به درستی و برای دریافت بیشترین میزان بازدهی هدایت کنید، به شما توصیه می کنیم که حتما از یک شرکت معتبر در زمینه دیجیتال مارکتینگ راهنمایی بگیرید.

شرکت های دیجیتال مارکتینگ شناخته شده ضمن معرفی کسب و کار و پیج شما در هزاران صفحه پربازدید دیگر، باعث می شوند که مشتری های زیادی را در مدتی کوتاه بدست آورید. به همین دلیل است که یکی از اصلی ترین مزیت های کمک گرفتن از یک شرکت معتبر مثل شرکت طراحی وب سایت دارکوب، پرداخت هزینه های مناسب در قبال دریافت بازدهی سریع و نتیجه بخش است.
شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از 20 سال تجربه در زمینه کمک به استارت آپ ها، متخصصان خود را به صورت شبانه روزی در اختیار کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار می دهد تا تبلیغات خود در زمینه بهبود سئو و افزایش بازدید وب سایت را به نحوه دلخواه و براساس بروز ترین متد سازگار با الگوریتم های گوگل اجرا کنند.

نتیجه

در چشم انداز در حال تحول بازاریابی دیجیتال، مرز بین SEO و PPC محو شده است. درک این موضوع که آنها متقابلاً منحصر به فرد نیستند، اما هنگامی که از نظر استراتژیک یکپارچه شوند، یک ترکیب قدرتمند را تشکیل می دهند، کلیدی است. با تراز کردن صفحات فرود، کلمات کلیدی و تلاش‌های بهینه‌سازی، کسب‌وکارها نه تنها می‌توانند دید آنلاین خود را افزایش دهند، بلکه نرخ تبدیل بالاتری نیز دارند. در پایان، انتخاب بین SEO و PPC نیست، بلکه در مورد استفاده از قدرت جمعی آنها برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع و موثر است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته