بهترین روش های افزایش فروش در دیجی کالا

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش

امروزه بسیاری از خریدهایی که صورت می ‌گیرد، از طریق اینترنت و فروشگاه ‌های آنلاین است. در سال های اخیر گسترش بازارهای آنلاین با سرعت بالا را در تمام زمینه ‌ها می توان مشاهده کرد. راحتی در خرید و قیمت ‌های رقابتی از جمله دلایلی هستند که فروشگاه‌ های اینترنتی توانسته اند نسبت به فروشگاه ‌های حضوری موفقیت بیشتری را کسب کنند.

دیجی کالا، به عنوان یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر در ایران توانسته جزو برترین فروشگاه ‌های آنلاین قرار گیرد. یکی از بخش‌ هایی که فروشگاه دیجی کالا در نظر گرفته است، همکاری با کسانی است که محصولاتی را برای فروش در اختیار دارند. در واقع دیجی کالا به عنوان یک مارکت پلیس کمک کرده است تا بسیاری از افراد بتوانند از این بستر برای فروش کالاها و محصولات خود استفاده کنند. اگر در این پلتفرم به عنوان فروشنده کالا ثبت نام کرده ‌اید، برای افزایش درآمد فروشندگی در دیجی کالا می توانید برخی از راهکارها را در نظر بگیرید.

راهکارهای افزایش فروش در دیجی کالا

افرادی که در زمینه تولید و فروش محصولات و کالاها رقابت می کنند، بسیار گسترده هستند و این موضوع می تواند افزایش فروش و دیده شدن را کمی سخت کند. اما از طریق اجرای استراتژی ‌های متفکرانه و مبتنی بر تحقیق، می توان در مارکت پلیس دیجی کالا جایگاه مهمی را کسب کنید. اگر از اپلیکیشن فروشندگان دیجی کالا استفاده می کنید و می خواهید در پلتفرم دیجی کالا جزو برترین فروشندگان به شمار بیایید و فروش بالایی را تجربه کنید، راهکارهای زیر را می توانید مورد بررسی قرار دهید.

تعیین نام برند

برای جلب اعتماد خریداران، وجود نام تجاری می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اگر فروشگاه شما بی ‌نام و نشان باشد، نمی توانید اعتماد خریداران را جلب کنید. با انتخاب یک نام منحصر به فرد می توانید در سایر شبکه‌ های اجتماعی، وب سایت ها و تمام فضاهای آنلاین، کسب و کار خود را به راحتی تبلیغ کنید. با گسترش نام تجاری شما در فضاهای مختلف، کاربران در دیجی کالا نیز به سرعت کالاها و خدمات شما را نسبت به سایر رقبا تشخیص خواهند داد و ثبت سفارش را انجام می دهند.

معرفی محصول

برای اینکه بتوانید محصول خود را بهتر معرفی کنید و نظر کاربر را نسبت به خرید جلب کنید، باید توضیحات منحصر به فرد، جذاب، مفید اما کوتاه را برای محصول مورد نظر خود در نظر بگیرید. این توضیح می تواند بر مبنای مزیت محصول، ویژگی‌ ها و قابلیت ‌های آن باشد. علاوه بر این با تولید محتوا و توضیح اینکه چگونه محصول مورد نظر می تواند نیاز کاربر را برآورده کند، می توانید محصول خود را بهتر معرفی کنید. قطعاً این رویکرد کمک می کند تا خریدار بالقوه، تشویق به خرید محصول شود.

بهینه سازی لیست محصولات

استراتژی که بازارهای اینترنتی از جمله دیجی کالا از آن پیروی می کنند، دارای یک الگوریتم مشخص هستند. اولین نکته‌ ای که در این الگوریتم مورد توجه قرار می ‌گیرد، بهینه‌ سازی لیست محصولات است. شما باید این اطمینان را داشته باشید که در فرایند معرفی محصولات خود در دیجی کالا، محصولات شما در دسته ‌بندی صحیح قرار بگیرند. قرار گرفتن محصول در یک دسته ‌بندی نادرست، می تواند منجر به کاهش دید محصول شود، چرا که کاربری که به دنبال محصول شما است، نمی تواند محصول را در بین هزاران کالا و محصولی که در دیجی کالا به فروش می رسد، پیدا کند.

به طور مثال اگر شما شلوار جین زنانه را به فروش می رسانید، باید در دسته‌ بندی صحیح قرار بگیرد، اگر در دسته ‌بندی بلوز زنانه قرار بگیرد، قطعاً کاربر نمی تواند محصول شما را پیدا کند.

کلمه کلیدی مناسب

نکته مهم دیگر استفاده از کلمات کلیدی مرتبط است. به هنگام قرار دادن محصول در دسته ‌بندی، انتخاب عنوان و یا معرفی محصول، می توانید از کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید، تا کاربر بتواند شما را از این طریق سریع تر پیدا کند. تحقیقات نشان داده است که توضیحات، عناوین و فهرست محصولاتی که بر اساس کلمات کلیدی تنظیم شده ‌اند، بازدید بیشتری را تجربه کرده اند. کاربر با درج کلمه کلیدی در قسمت نوار جستجو دیجی کالا، به طور مستقیم به کالای مورد هدف خود وصل می شود و با ارزیابی سایر فروشگاه ها، خرید خود را ثبت می کند.

انتشار تصاویر باکیفیت

انتشار تصاویر باکیفیت

با در نظر گرفتن تصاویر با کیفیت خریداران می توانند ایده بهتری نسبت به آنچه که خریداری می کنند، داشته باشند. در تصاویر می توانید به زوایای مختلف محصول اشاره کنید و جزئیات را نیز به نمایش بگذارید. این ترفند در جلب نظر خریدار می تواند بسیار تاثیرگذار واقع شود. می توانید با سرمایه‌گذاری بر روی یک عکاس حرفه ‌ای، عکس ‌های جذابی را از محصولات خود در دیجی کالا به نمایش بگذارید. قطعاً ارسال بیش از یک تصویر از یک محصول می تواند در جلب نظر کاربران تاثیرگذار باشد. امکان بزرگنمایی بر روی تصویر کمک می کند تا کاربر به تمام جزئیات تصویر دقت لازم را داشته باشد. دقت داشته باشید عکس باید نسبت به محصول مرتبط باشد و هرگز از عکس ‌های غیر مرتبط استفاده نکنید.

به روزرسانی محصول

به روز رسانی منظم از دیگر راهکارهایی است که منجر به افزایش فروش محصول در دیجی کالا می شود. شما باید محصولات جدید خود را جایگزین محصولات قدیمی کنید و این به روز رسانی را به اطلاع کاربران برسانید. از این طریق می توانید خریدار مرتبط را همیشه در صف خرید محصولات خود نگه دارید. با توجه به تنوع کالا و تولید کالاهای جدید در فاصله های کوتاه مدت، شما نیز باید محصولات خود را بر اساس نیاز خریداران به روز کنید.

ارائه محصول متنوع

اگر جزو تولید کنندگانی هستید که چندین نوع محصول را به فروش می رسانید، می توانید برای افزایش فروش هوشمندانه، بازار را کمی بررسی کنید. با بررسی بازار، نسبت به کالاهایی که تقاضای بیشتری دارند، اطلاعات خوبی را کسب خواهید کرد. برخی از محصولات در برخی از فصل‌ ها بیشتر به فروش می رسند و به نوعی ترند بازار به شمار می آیند. علاوه بر این، می توانید با بررسی میزان تقاضای کاربران نسبت به محصولات، از کمبود محصول مورد نظر در بازار نیز مطلع شوید و یا به طور کلی کالاهای مصرفی که به طور روزانه طیف گسترده ‌ای از افراد نسبت به خرید آنها اقدام می کنند را برای فروش در دیجی کالا در نظر بگیرید.

یکی دیگر از مسیرها برای دستیابی به کالای پر فروش این است که در دیجی کالا قسمتی به نام پربازدیدترین، محبوب ‌ترین، جدیدترین و پرفروش ‌ترین بخش در نظر گرفته شده است. با مراجعه به هر یک از این بخش ‌ها می توانید نسبت به محصولاتی که بیشتر مورد تقاضای خریداران است، اطلاعات کافی به دست آورید. با پیش گرفتن هر یک از این مسیرها، قطعاً می توانید فروش بالا را تجربه کنید.

در بخش تنوع محصول می ‌توانید به رنگ بندی توجه کنید و یک محصول را در رنگ بندی کامل به فروش برسانید و یا اگر یک محصولی در ابعاد مختلفی وجود دارد، سعی کنید محصول را در ابعاد مختلف برای فروش در نظر بگیرید. از نظر متریال نیز ممکن است برخی از کالاها با متریال‌ های مختلفی تولید شوند که با انتخاب یک کالا در طیف گسترده ای از جنس می ‌توانید نظر کاربران بیشتری را جلب کنید.

ارائه محصول با کیفیت

برای فروش بیشتر در دیجی کالا، در نظر گرفتن کیفیت کالا بسیار اهمیت دارد. سعی نکنید برای صرفه‌ جویی در هزینه، از کیفیت کالای مورد نظر کم کنید. علاوه بر اینکه به اعتبار برند شما آسیب می رساند، می تواند منجر به بررسی ‌های منفی در خصوص محصولات و کالاهای شما شود. هرچه میزان کیفیت کالا و محصول افزایش پیدا کند، انتظار مشتری بیشتر برآورده می شود، در نتیجه از خرید استقبال می کنند. اگر محصولی با کیفیت ارائه دهید در میان نظرات و رتبه‌بندی ‌ها، در بخش نظرات کامنت‌ های مثبت دریافت می کنید و این به معنای دیده شدن محصول شما خواهد بود.

همچنین فروش محصول با کیفیت می تواند به دلیل جلب رضایت خریداران، بیشتر فروخته شود و با تبلیغ دهان به دهان افزایش فروش را تجربه کنید. در میان رقبای بسیار نیز ارائه محصول با کیفیت می تواند منجر به برجسته شدن برند شما شود.

ارسال کالا در زمان کوتاه

ارسال کالا در زمان کوتاه

زمانی که شما به عنوان فروشنده در پنل فروشندگان دیجی کالا قرار می ‌گیرید، می توانید محصولات خود را به طور مستقیم، شما برای خریدار ارسال کنید و یا می توانید از سرویس پخش و توزیع دیجی کالا استفاده کنید و فرایند ارسال کالا را به کارمندان دیجی کالا بسپارید. تحویل به موقع کالا می تواند در جلب رضایت خریداران بسیار تاثیرگذار باشد.

قطعاً فروش آنلاین می تواند با چالش ‌های بزرگ همراه باشد. شما باید بدانید که محصول مورد نظر خود را در چه تعداد در انبار نگهداری کنید. شما این اطمینان را ندارید که در طی روز چندین سفارش دریافت خواهید کرد. بنابراین باید همیشه در انباری که برای نگهداری لوازم در نظر گرفته ‌اید، موجودی کافی وجود داشته باشد. بنابراین اگر فضای کافی برای نگهداری کالا و محصول مورد نظر دارید و یا اگر در حوزه حمل و نقل می توانید به خوبی سرویس‌ های ارسال را مدیریت کنید، ارسال کالا را بر عهده بگیرید. در غیر این صورت توصیه می شود با تحویل کالا به مجموعه دیجی کالا، این فرایند را به این تیم تخصصی واگذار کنید.

قیمت گذاری مناسب

در دنیای تجارت الکترونیک، قیمت یک عامل اصلی برای تصمیم گیری خریدار است. در نتیجه پرداختن به این موضوع که بخش مهمی از استراتژی فروش است، می تواند در افزایش فروش تاثیرگذار باشد. با نظارت و تنظیم مداوم قیمت‌ ها می توانید متناسب با تغییراتی که در بازار وجود دارد، پیش بروید. این ترفند کمک می کند تا در میان رقبا همچنان باقی بمانید و بتوانید کاربران بیشتری را جذب کنید.

یکی از راه‌های در نظر گرفتن قیمت مناسب، تجزیه و تحلیل رقبا است. می توانید با بررسی استراتژی قیمت گذاری آنها، شما نیز همسو با سایر رقبای خود قیمت گذاری را تعیین کنید.

زمان نیز می تواند نقش مهمی در قیمت گذاری داشته باشد. می توانید در تعطیلات، تغییر فصل، رویدادهای ویژه که ممکن است بازدید از وب سایت دیجی کالا افزایش پیدا کند، شما نیز محصولات خود را با قیمت مناسب ‌تر عرضه کنید. استراتژی کاهش قیمت در این مواقع، می تواند منجر به جذب مشتری بیشتر و در نتیجه منجر به فروش بالاتر شود.

در این تصور نباشید که قیمت گذاری را یک بار باید انجام دهید، شما باید متناسب با وضعیت بازار و برای اینکه در رقابت باقی بمانید، به روز رسانی ‌های منظم قیمت را انجام دهید. به طور کلی قیمت گذاری می تواند علاوه بر افزایش فروش اینترنتی، منجر به بهبود وفاداری مشتری، به دست آوردن سهمی از بازار و برخورداری از حاشیه سود مطمئن شود.

اهمیت به نظرات کاربران

برای اثبات جایگاه اجتماعی خود در دیجی کالا به نظرات و رتبه‌ بندی خریداران توجه کنید، چرا که نظراتی که در مورد محصول و خدمات شما ارائه می شود، می توانند به طور قابل توجهی بر تصمیم سایر خریداران تاثیرگذار باشند. اگر نظرات مبنی بر تشویق و تشکر باشد، این به معنای ایجاد اعتماد به برند و محصولات شماست، در نتیجه رتبه محصول شما نسبت به سایر رقبا افزایش پیدا می کند که این افزایش اعتماد منجر به افزایش فروش خواهد شد.

با پاسخ دادن به نقدهای مثبت و منفی می توانید تمام گروه‌ های خریداران را با خود همراه سازید. برای وفادار نگه داشتن خریدارانی که نظرات مثبت داده اند، می توانید قدردانی ساده ‌ای داشته باشید و برای وفادار نگه داشتن کسانی که نقد منفی داشته اند، می توانید موضوعات مطرح شده از سوی آنها را رسیدگی کرده و تعهد خود را نسبت به خدمات با کیفیت به آنها ابراز کنید.

میانگین امتیاز محصول نیز تاثیر قابل توجهی بر تصمیم خرید کاربران دارد. قطعاً محصولاتی که میانگین امتیاز بالایی دارند، به معنای فروش بیشتر آنها خواهد بود.

بازخورد خریداران نسبت به محصول و خدمات شما بسیار ارزشمند است، در نتیجه نباید این موضوع را نادیده بگیرید. به خریداران گوش دهید و نظرات آنها را جدی بگیرید، زمانی که نظرات خریداران را جدی نگیرید در زمان کوتاهی ممکن است کاهش فروش را تجربه کنید، زیرا خریداران بالقوه ممکن است با نظرات و رتبه ‌بندی منفی، از خرید منصرف شوند. نادیده گرفتن نظرات منجر به از دست دادن اعتماد و وفاداری خریدار می شود چرا که آنها می دانند نگرانی ‌ها و نظرات آنها دیده و شنیده نمی شود. در نتیجه از خرید محصول بعدی منصرف خواهند شد. همچنین این موضوع می تواند به شهرت برند شما لطمه وارد کند.

توجه به بازاریابی

بازاریابی اینترنتی از دیگر روش‌هایی است که در فروش محصول بسیار کمک کننده است. از این موضوع غافل نشوید و از طریق رسانه‌های اجتماعی، سایت ها و البته گوگل، محصولات خود را تبلیغ کنید. زمانی که در بخش بازاریابی فعالیت کنید، محصول شما بهتر دیده می شود و با سوق دادن خریدار به پلتفرم دیجی کالا می توانید محصولات خود را بهتر و بیشتر به کاربران معرفی کنید.

تبلیغات از طریق سایت

یکی از راه‌ های تبلیغات محصولات شما این است که اگر برای کسب و کار خود سایت طراحی کرده ‌اید، با معرفی محصولات خود و بیان مزیت ‌ها و ویژگی ‌های آنها، به صورت کامل و جامع و قرار دادن یک کال تو اکشن، کاربر را برای خرید به سایت دیجی کالا هدایت کنید. معمولاً توضیحاتی که در صفحه دیجی کالا ثبت می شوند، بسیار کوتاه و مختصر هستند، اما در صفحه سایت خود می توانید به طور مفصل از خصوصیات و کاربردهای محصول مورد نظر خود بنویسید.

تبلیغات از طریق شبکه اجتماعی

تبلیغات از طریق شبکه اجتماعی

زمانی که شما در رسانه ‌های اجتماعی محصول و خدمات خود را تبلیغ می کنید، آگهی از برند شما افزایش پیدا می کند. این تبلیغات کمک می کند برند شما در ذهن مردم همیشه باقی بماند. از طریق رسانه‌ های اجتماعی نرخ تبدیل افزایش پیدا می کند، با توجه به اینکه بیشتر فعالیت افراد در رسانه‌ های اجتماعی است، به سرنخ‌ های بیشتری دسترسی پیدا می کنید و نرخ تبدیل کاربر و خریدار افزایش پیدا می کند. از سوی دیگر تبلیغات در رسانه ‌های اجتماعی جزو تبلیغات کم هزینه به شمار می آید و این موضوع می تواند در افزایش سود شما از فروش محصولات تاثیرگذار باشد.

تبلیغات از طریق دیجی کالا

یکی از روش ‌های تبلیغات کالا و محصولات شما، استفاده از سرویس تبلیغات دیجی کالا است. شما می توانید در طی یک مذاکره با دیجی کالا تبلیغ محصول خود را به این پلتفرم بسپارید. قطعاً هرچه میزان تبلیغات در خصوص محصولات و کالاهای شما افزایش پیدا کند، فروش بیشتر را تجربه خواهید کرد.

با ارائه تبلیغات توسط دیجی کالا، محصول منتخب شما در صدر کالاهای دیگر به نمایش گذاشته می شود تا کاربران محصول شما را به عنوان چند کالای اول مشاهده کنند. زمانی که کالا در رتبه ‌های بالا باشد، امکان کلیک توسط کاربر افزایش پیدا می کند. برای بهره‌ مندی از این سرویس بهتر است یکی از محصولات با کیفیت و منحصر به فرد خود را انتخاب کنید، محصولی که از کیفیت لازم برخوردار است و قیمت مناسب دارد. سپس در یک مذاکره میزان کمیسیونی که دیجی کالا برای تبلیغ در نظر می ‌گیرد مشخص می شود. همچنین زمان شروع تبلیغات و پایان تبلیغات نیز مشخص می شود. در مرحله بعدی محصولات، قیمت و تمام توافقات مورد بررسی و تایید قرار گرفته و در نهایت در زمان تایید شده، سرویس تبلیغات برای محصول شما فعال می شود.

پروموشن و پیشنهاد شگفت انگیز

بخش دیگری که در دیجی کالا وجود دارد پروموشن و پیشنهاد شگفت انگیز است. محصولاتی که در این قسمت قرار می‌گیرند با تخفیف به فروش می‌ رسند. شما می ‌توانید محصولات خود را در این بخش به نمایش بگذارید تا با اعمال تخفیف افزایش فروش را تجربه کنید. شما می ‌توانید کالاها و محصولات خود را که بازدید کمتری دارند در این بخش به نمایش بگذارید. همچنین کالاهایی که جزو کالاهای اساسی به شمار نمی ‌آیند و کمتر کسی ممکن است برای خرید آنها اقدام کند، در این بخش به خوبی خریداری می شوند. معمولا کالاهایی که با درصدی از تخفیف ارائه می ‌شوند، مورد استقبال کاربران قرار می ‌گیرند.

موفقیت برترین فروشندگان دیجی

برترین فروشندگان دیجی کالا به چند قانون پایبند هستند. آنها کالای با کیفیت و اصل را به فروش می رسانند، از طریق تولید محتوای مناسب کالا را به طور دقیق معرفی می کنند، با در نظر گرفتن قیمت مناسب و ارسال به موقع کالا رضایت خریدار را جلب می کنند. علاوه بر این، تنوع محصول کمک کرده است تا طیف گسترده ‌ای از مخاطبان را به مشتری بالقوه تبدیل کنند. بنابراین می توان گفت افزایش فروش در دیجی کالا کار سخت و پیچیده ‌ای نخواهد بود، با رعایت برخی از استراتژی ‌ها شما هم می توانید به عنوان یک فروشنده موفق در دیجی کالا شناخته شوید.

بررسی لیست فروشندگان دیجی

با یک نگاه اجمالی به لیست فروشندگان دیجی کالا پی خواهید برد که فروشندگانی که در این پلتفرم فعالیت می کنند، از حوزه‌ های مختلف هستند. بیش از صدها نفر فروشنده از این بستر برای فروش محصولات خود استفاده می کنند. بنابراین از آنجا که محدودیتی برای فروش کالا در دیجی کالا وجود ندارد، فروشندگان می توانند عمده فروش ‌ها، وارد کنندگان، تولید کنندگان و یا حتی خرده فروشان باشند. بنابراین شما با طیف گسترده ‌ای از فروشندگان باید رقابت کنید.

آنچه باعث انتخاب این سایت مارکت پلیس شده است، این است که دیجی کالا کاربران میلیونی دارد و این موضوع کمک می کند تا محصولات، بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. پلتفرم برای فروشندگان قوانین سختگیرانه در نظر گرفته است اما همچنان فروشندگان بیشتری تمایل به فروش محصولات خود در این پلتفرم را دارند چرا که در مدت زمان کوتاهی می توانند فروش بیشتر و سود بیشتر را تجربه کنند.

چرا دیجی کالا؟

اگر هنوز نمی دانید چرا باید دیجی کالا را به عنوان یک بستر مطمئن، برای فروش محصولات خود انتخاب کنید، تنها چند نکته را یادآوری خواهیم کرد. دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه آنلاین به صورت ۲۴ ساعته و تمام روزهای هفته از تمام نقاط ایران سفارشات را دریافت می کند و این به معنای دسترسی بیشتر شما به خریداران خواهد بود. این پلتفرم با بازدید روزانه ۶ میلیونی می تواند کالای شما را بهتر معرفی کند.

در صورت فروش کالا، گزارش مالی به صورت شفاف ارسال می شود و می توانید با دریافت گزارش مالی نسبت به جزئیات خرید محصول نیز مطلع شوید. اگر توانایی ارسال کالا را نداشته باشید، در این زمینه نیز به شما کمک می شود و ارسال کالا را نیز دیجی کالا بر عهده می ‌گیرد. از طریق تبلیغات کلیکی که در سایت وجود دارد، می توانید فروش خود را افزایش دهید.

طراحی سایت فروشگاهی

اما اگر علاقمند هستید به صورت اختصاصی یک سایت فروشگاهی داشته باشید، می توانید با کمک یک تیم تخصصی در این زمینه، طراحی سایت فروشگاهی را با رعایت تمام موارد اجرا کنید. عوامل مهمی می توانند در افزایش فروش فروشگاه اینترنتی تاثیرگذار باشند.

افزایش فروش با تولید محتوا و سئو

سه فاکتور مهم در افزایش فروش، تولید محتوا، سئو و تبلیغات هستند. با در نظر گرفتن تولید محتوای مناسب به صورت متنی، تصویری یا ویدیویی می توانید کالا و محصول خود را بهتر معرفی کنید. با رعایت سئو در ایجاد سایت خود نیز می توانید به رتبه ‌های اول گوگل دست پیدا کنید. زمانی که سایت شما در بین چند رتبه اول به نمایش در بیاید، به معنای افزایش ترافیک سایت خواهد بود، در نتیجه کاربران با محصولات شما بیشتر آشنا می شوند و می توانید افزایش فروش سایت را تجربه کنید.

افزایش فروش با تبلیغات در شبکه های اجتماعی

از راهکارهایی که می توانید سایت خود را بیشتر معرفی کنید، تبلیغات است. امروزه فعالیت در شبکه‌ های اجتماعی از جمله اینستاگرام، لینکدین و سایر پلتفرم‌ ها، می توانند زمینه خوبی برای تبلیغات باشند. از طریق اینستاگرام مارکتینگ و لینکدین مارکتینگ می توانید محصولات و خدمات خود را به صورت گسترده برای کاربران بسیاری معرفی کنید و از طریق لینک، کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید. اگر در کنار سایت فروشگاهی همچنان از سایت دیجی کالا نیز برای فروش محصولات خود استفاده می کنید، می توانید در کنار آدرس سایت خود، آدرس دیجی کالا را نیز درج کنید تا کاربر مسیر خرید خود را انتخاب کند.

افزایش فروش با تبلیغات در گوگل

روش دیگر تبلیغات از طریق گوگل است. تبلیغ در گوگل به وسیله گوگل ادز، یکی از مسیرهای معرفی سایت است که کمک می کند، سایت شما جزو رتبه‌ های اول گوگل به شمار ‌آید.

سخن پایانی

فروش محصول در دیجی کالا به عنوان یک مارکت پلیس می تواند یک راه موثر برای رشد کسب و کار شما باشد. اما قطعاً برای موفقیت و افزایش فروش باید تلاش کنید. با توجه به جزئیات و پیروی از بایدها و نبایدها، می توانید شانس موفقیت خود را در این پلتفرم اینترنتی افزایش دهید. دسته ‌بندی محصولات، ارائه قیمت رقابتی، دریافت بازخورد، در نظر گرفتن کیفیت بالا از جمله مواردی هستند که قطعاً در افزایش فروش می توانند تاثیرگذار باشند.

دارکوب مجموعه ‌ای بی ‌نظیر در حوزه طراحی سایت فروشگاهی و دیجیتال مارکتینگ است. تیم تخصصی ما با ارائه برخی استراتژی ها موفقیت شما را در کسب و کاری که دارید، تضمین می کند. با ارائه راهکار در زمینه بازاریابی می توانید محصولات و خدمات خود را در فروشگاه‌ های اینترنتی از جمله دیجی کالا بهتر و بیشتر به فروش برسانید. علاوه بر این، اگر قصد راه اندازی سایت فروشگاهی را دارید، صفر تا صد مراحل را در کمترین زمان ممکن اجرا خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته