اصول طراحی سایت فروشگاهی

نوشته شده توسط دارکوب

خرید و فروش آنلاین امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها تبدیل شده است. با امکان تحویل محصولات در درب منزل، سایت های تجارت الکترونیک و فروشگاهی هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. این امر خرده فروشان را وادار کرده است که تمرکز خود را به پلتفرم های تجارت الکترونیک معطوف کنند و از طریق حضور آنلاین خود به حداکثر مشتریان دسترسی پیدا کنند.

خریداران دلایل متعددی را برای ترجیحات خرید آنلاین خود ذکر می کنند، از جمله اینکه در زمان آنها صرفه جویی می کند، مقایسه قیمت ها را آسان می کند، نیازی به حضور در فروشگاه های شلوغ نیست و تنوع بیشتری از اقلام را برای خرید فراهم است.

اولین چیزی که در مورد وب سایت متوجه می شوید چیست؟ پاسخ این است، طراحی. مهم نیست که وب سایت شما چقدر خوب کار می کند یا محصولات شما چقدر خوب هستند، اولین نقطه تمرکز باید طراحی و چیدمان باشد. همه ما از تشدید رقابت در دنیای تجارت الکترونیک آگاهیم. از این رو، برای جذب بازدیدکنندگان و وادار کردن آنها به مرور محصولات موجود در سایت خود، طراحی و رابط کاربری باید به اندازه کافی چشمگیر باشد تا فوراً توجه آنها را به خود جلب کند. این به این دلیل است که کسب درآمد در حالی که فقط یک فروشگاه فیزیکی در نقطه ای از شهر دارید به اندازه سابق درآمدزایی ندارد. اکنون مصرف کنندگان ترجیح می دهند به جای پیاده روی، به اینترنت سر بزنند و هر آنچه را که نیاز دارند انتخاب کنند، سفارش دهند و درب منزل خود آنها تحویل بگیرند.

کاربران اینترنت به اندازه کافی باهوش هستند که بین یک وب سایت معتبر یا با کیفیت بالا و یک وب سایت بد تمایز قائل شوند. آمارها نشان می دهد که بیش از 80 درصد از جمعیت آنلاین چیزی را از طریق وب سایت های تجارت الکترونیک سفارش داده اند که از این میان، بیش از 50 درصد مردم بیش از یک بار محصولات را خریداری کرده اند. بنابراین منطقی است که ابتدا الزامات و اصول طراحی وب سایت تجارت الکترونیک را شناسایی کنیم تا بتوانید حداکثر درآمد را از آنها کسب کنید. در این راه میتوانید به تیم تخصصی دارکوب در طراحی سایت فروشگاهی خود اعتماد کنید.

آمار ها نشان می دهد که تا سال 2021، 4.51 تریلیون دلار برای سایت های فروشگاهی در سراسر جهان هزینه شده است. این مقدار بودجه زیادی است و فرصت بزرگی برای مشاغل آنلاین است، اما همچنین به این معنی هم هست که رقابت زیادی وجود دارد.

اصول طراحی سایت فروش چیست؟

اصول طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما فرصتی برای ایجاد یک برداشت اولیه خوب است. این موضوع بر نحوه دید مشتریان شما از شرکت شما تأثیر می گذارد زیرا آنها به اندازه کافی باهوش هستند تا بدانند یک وب سایت با کیفیت بالا چگونه به نظر می رسد. همچنین بر میزان زمانی که کاربران شما قرار است در وب سایت بگذرانند، خرید یا عدم خرید و بازگشت آنها تأثیر می گذارد.

اصول طراحی وب سایت تجارت الکترونیک مفاهیم اساسی طراحی هستند که به عنوان پایه ای در هنگام طراحی یک وب سایت فروشگاهی موفق عمل می کنند. اینها اصولی هستند که هنگام طراحی وب سایت خود باید در نظر داشته باشید. به همین دلایل است که مشتریان شما سایت شما را یک سایت با کیفیت بالا می بینند.

هنگام بازدید از یک وب سایت تجارت الکترونیکی، مشتری فقط با نگاه کردن به آن تصمیم می گیرد که در آن سایت بماند یا فوراً آن را ترک کند و صفحه را ببندد. بنابراین، حتی با یک استراتژی بازاریابی بسیار خوب، باز هم اگر طراحی سایت به شیوه ای جذاب و قابل استفاده اجتناب ناپذیر است. در این زمینه رقابتی بسیار فشرده، اگر اصول طراحی وب سایت تجارت الکترونیک عالی دارید، طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما رسانه ای می شود تا مشتریان خود را درگیر نگه دارید و در عین حال ارزش کالاهای خود را به کاربران نشان دهید.

با تبدیل شدن فروشگاه های فیزیکی گذشته به فروشگاه آنلاین، کسب و کار شما یک گام مهم در موفقیت شرکت شما محسوب می شود. با این حال، پیدا کردن توسعه دهنده تجارت الکترونیک مناسب برای شرکت شما می تواند چالش رانگیز باشد.

این روزها تقریباً هر کسی با مهارت های فنی می تواند یک وب سایت طراحی کند. به لطف پلتفرم های مختلف تجارت الکترونیکی که در دسترس هستند، دیگر نیازی به آشنایی با مواردی مانند HTML و CSS ندارید. اکثر پلتفرم های تجارت الکترونیک به شما کمک می کنند تا یک وب سایت فروش ایجاد کنید و پرداخت های آنلاین را به سرعت به آن اضافه کنید.

با این حال، آنچه شما نیاز دارید الهام بخشی و درک اولیه از طراحی وب سایت خوب است. با رعایت یک روال تخصصی و فنی و کمک گرفتن از تیم های تخصصی می توانید بهترین طراحی سایت فروشگاهی را برای کسب و کار خود محیا کنید.

اگر می خواهید به صورت آنلاین موفق شوید، می توانید اصولی را برای ایجاد یک سایت فروشگاهی عالی دنبال کنید. این نکات به شما کمک می کند تا از دیگران متمایز شوید و یک تجارت آنلاین فوق العاده و سودآور داشته باشید.

  • سایت خود را سازگار با موبایل طراحی کنید.

جذب مشتریان به سایت شما می تواند کار زیادی را ببرد. تبلیغات پولی، کمپین های بازاریابی و ایجاد برند شما همگی می توانند به رشد کسب و کار شما و افزایش ترافیک به سایت شما کمک کنند. اما اگر وب سایت شما سازگار با موبایل نباشد، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. این روزها فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست. باید واکنش گرا باشد و طراحی UX (رابط کاربری) عالی داشته باشد. داشتن یک وب سایت غیر ریسپانسیو قطعا بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد و باعث از دست دادن مشتریان بالقوه شما می شود.

ساخت یک سایت تجارت الکترونیک اکنون به لطف بسیاری سایت های سازنده فروشگاه های پیش فرض و آماده در سیستم های مدیریت محتوایی چون وردپرس، ساده تر از همیشه شده است. اما ساخت یک وب سایت با طراحی UX خوب بسیار سخت تر است. با این حال، روش های ساده مانند منوهای منظم، ناوبری آسان سایت و صفحه فرود جذاب، همگی به تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری کمک می کنند. طراحی UX خوب می تواند سایت شما را در بین رقبای شما متمایز کند.

کاربر پسند بودن سایتتان هم به نوعی زیرمجموعه این اصل قرار می گیرد. یک وب سایت تجارت الکترونیک باید به راحتی قابل پیمایش و کاوش باشد. یک فرآیند جستجوی آسان به کاربران اجازه می دهد تا به صفحات یا محصولات مختلف دسترسی پیدا کنند. آنها تمایل به خرید دارند. این نوع سایت ها باید جزئیات و تصاویر فراوانی از محصولات را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند تا بتوانند بدون لمس یا دیدن محصولات ا نزدیک به درک خوبی از آنها برسند. هرچه محتوا واقعی تر به نظر برسد، شانس شما برای تبدیل کاربر به خریدار را بیشتر می کند.

  • چیدمان مینیمالیستی

مینیمالیسم در طراحی بهترین راه برای تاکید بر سادگی و حذف عناصر اضافی از سایت است. با این وجود، طراحی کردن مینیمالیسم ممکن است کمی مبهم باشد. پالت رنگی با دقت انتخاب شده، فضای سفید فراوان، تایپوگرافی جذاب، و مهمتر از همه، تصمیم گیری در مورد انتخاب عناصر طراحی مناسب و کنار گذاشتن موارد بی اهمیت، برخی از عوامل کلیدی هستند که کاربران شما را دقیقاً به جایی که قصد دارند هدایت می کنن.  علاوه بر این، سایت های مینیمالیستی اغلب سریع تر از آن وب سایت های به هم ریخته فروشگاهی توسعه می یابند، منابع کمتری از سیستم کاربر را  مصرف می کنند و بسیار سریع تر بارگذاری می شوند.

طراحی عناصر منحصر به فرد نکته دیگری است که باید در طراحی سایت فروشگاهی خود به آن توجه کنید. با مشاهده رقابت سخت در حوزه تجارت الکترونیک، ضروری است که از رقبای آنلاین خود متمایز شوید. بازار پر از گزینه های خرید است، و باید دلیل محکمی وجود داشته باشد که چرا کاربر باید شما را به جای دیگر رقبای شما انتخاب کند. یک طراحی مبتکرانه، بازدیدکنندگان را وادار می کند تا در سایت شما کاوش کنند و به شما فرصتی می دهد تا مشتریان خود را بدون زحمت تحت تأثیر قرار دهید. به یاد داشته باشید، اولین برداشت بسیار مهم است.

برای اینکه خریداران در میان سیل حجیم سایت ها، مورد متوجه قرار بگیرد، باید اجزای جسورانه و غیرعادی را در طراحی خود پیاده کنید تا شما را برای مدت طولانی به خاطر بسپارند و دوباره به سایت شما مراجعه کنند و یک رابط کاربری منحصر به فرد را تجربه کنند. سایت باید به گونه ای طراحی شود که در خدمت اهداف کاربران باشد، چشم نواز به نظر برسد و بر روی محصولات تمرکز کند. افرادی که در خرید آنلاین مبتدی هستند، گاهی اوقات تمرکز خود را فقط به سمت طراحی جذاب معطوف می کنند.

باید در نظر داشته باشید که طراحی اهمیت خاص خود را در جذب کاربران به وب سایت شما دارد، اما کیفیت محصول نیز قابل توجه است. همچنین می توانید برای حرفه ای تر جلوه دادن وب سایت خود از طراحان وب با تجربه کمک بگیرید. تیم تخصصی دارکوب در حوزه طراحی سایت، ارائه پیشنهادات منحصر به فرد می تواند مسیر را برای شما بسیار هموار تر کنند.

  • بهبود سرعت بارگذاری صفحه

سرعت بارگذاری پایین صفحه یکی از بزرگترین عوامل مؤثر در بازدید سایت است. خریداران آنلاین این روزها صبر بسیار کمی دارند و اگر مجبور به صبر شوند، سایت شما را ترک خواهند کرد! سایت خود را با کاهش اندازه فایل های تصویری، استفاده از کش مرورگر و کاهش ریدایرکت ها بهینه کنید. همه اینها می توانند به بارگذاری سریعتر سایت شما کمک کنند.

برخی از طراحان تمایل دارند از کدنویسی های سنگین HTML، تصاویر با اندازه بزرگ و فایل های فلش حجیم برای بهبود طراحی و ظاهر وب سایت استفاده کنند. این روند به هیچ وجه برای یک سایت فروشگاهی مطلوب نیست، زیرا باعث کندی بارگذاری وب سایت می شود. شما نمی توانید یک سایت که سرعت بارگذاری کندی دارد، داشته باشید زیرا هزاران رقیب دیگر در وب وجود دارند که محصولات مشابه را می فروشند. مردم آنقدر صبور نیستند که منتظر بارگذاری صفحات شما بمانند و به سرعت به گزینه های احتمالی دیگر روی می آورند.

  • توضیحات موثر محصول

توضیحات محصول در سایت شما بسیار حیاتی است و می تواند بر تصمیم خرید خریدار شما تأثیر بگذارد. هرچه فونت ها، متن های توصیفی، تصاویر و فیلم ها جذاب تر باشند، خریدار بهتر آن را با نیازهای خرید خود مرتبط می کند. این اساساً بخشی از طراحی نیست، با این حال توجه به این جزئیات قطعاً می تواند ROI شما را در دراز مدت افزایش دهد.

  • فرآیند خرید و پرداخت را آسان کنید

جذب مشتریان به سایت شما بخش سختی است. مهم است که به آنها دلیلی برای ترک سایت خود ندهید. به سادگی، خرید محصولات موجود در سایت خود را آسان کنید. دکمه های «خرید» و «تسویه حساب» را در دسترس قرار دهید. همچنین ایده خوبی است که مشتریان را ملزم به ایجاد حساب برای پرداخت نکنید.

اکنون که مشتری شما می خواهد خرید کند، مهم است که این فرآیند را تا حد امکان ساده کنید و به او دلیلی برای تکمیل نکردن خرید خود ندهید. اطمینان از اینکه طیف وسیعی از گزینه های پرداخت را در دسترس دارید، راهی عالی برای انجام این کار است. همچنین این ایده خوبی است که هزینه های حمل و نقل و سیاست بازگشت خود را به وضوح بیان کنید. همه این عوامل به جلب اعتماد مشتری و افزایش تبدیل کمک می کند.

  • بر امنیت تاکید داشته باشید.

هر شخصی که تصمیم به خرید محصولات از وب سایت شما دارد، نیازمند اطمینان است که اطلاعات شخصی و مالی او امن است و شما آنها را با هیچ شخص ثالثی به اشتراک نمی گذارید. مطمئن شوید که درگاه پرداخت شما ایمن است. عدم موفقیت در این امر مستقیماً بر سرنخ ها و ثبت نام های شما تأثیر می گذارد و در نهایت منجر به ضربه زدن شدید به اهداف فروش شما می شود.

  • از ارتباطات ایمیلی استفاده کنید

ایمیل ابزاری عالی برای برقراری ارتباط با مشتریانتان است. می توانید به راحتی آنها را از فروش یا عرضه محصولات جدید مطلع کنید. همچنین ابزار قدرتمندی برای تعامل مجدد با مشتریانی است که سبد خرید خود را رها کرده اند. همچنین می توانید با ارسال فوری رسیدها و به روزرسانی های تحویل، به برند خود در آنها اعتماد ایجاد کنید.

  • از عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید.

محتوای بصری در وب سایت شما می تواند برای ارائه اطلاعات در مورد محصول و همچنین تقویت هویت برند شما بسیار موثر باشد. اکثر خریداران برای تصمیم گیری به عکس ها و فیلم های محصولات وابسته هستند. در نهایت یک تصویر هزاران کلمه را ترسیم می کند، بنابراین مهم است که از یک عکاس حرفه ای برای تولید محتوای سایت خود استفاده کنید.

  • یک منش و روال ثابت برای سایت خود ایجاد کنید

وقتی مشتری از سایت شما بازدید می کند به این دلیل است که قصد خرید از شما را دارد! به این دلیل که برندسازی، اخلاق و شیوه های تجاری شما با آنها همخوانی دارد و آنها می خواهند مشتری شما باشند. به همین دلیل مهم است که یک منش و روال ثابت در سراسر سایت خود داشته باشید. آن را به کسب و کار خود مرتبط کنید. اگر لوازم پزشکی می فروشید محتوای شما باید حرفه ای باشد و از زبان روان در آن استفاده کنید. اگر اسباب بازی های کودک می فروشید، زبان باید ساده و سرگرم کننده باشد.

پیروی از هویت برند در سراسر سایت و ثابت نگه داشتن آن در تمام طول مسیر می تواند به کاربران کمک کند ارزش های برند و پیشنهادات انحصاری فروشگاه شما را تشخیص دهند. باید اطمینان حاصل کنید که فونت، پالت رنگ خاص برند، طیف عکس های محصول، متون توصیفی، دکمه های فراخوان و هر عنصر و سبکی که در طراحی استفاده می شود، دقیقاً از منش و هویت برند شما پیروی می کند. این روند به شما کمک می کند تا یک رابطه قوی بین برند خود با مشتریان دائمی خود ایجاد کنید.

  • با استفاده از وبلاگ فروش را افزایش دهید.

وبلاگ نویسی یک راه عالی برای افزایش فروش شماست. این گزینه به شما فرصتی می دهد تا محصول خود را بیشتر توضیح دهید و باعث می شود مشتری شما بیشتر آگاه شود. هنگامی که مشتری بهتر مطلع شود، احساس راحتی بیشتری برای خرج کردن پول در سایت شما خواهد داشت.

با یک بخش درباره ما اعتماد ایجاد کنید

شما می توانید با دادن اطلاعات صادقانه و شفاف در مورد برند و کسب و کار خود با مشتریان خود یک رابطه طولانی مدت ایجاد کنید. در بخش «درباره ما» در سایت خود، می توانید اطلاعاتی درباره نحوه ساخت محصول، سازنده آن و هر اطلاعات دیگری که احساس می کنید مرتبط است، ارائه دهید. ایجاد این رابطه به شما فرصتی می دهد تا مشتری را به مشتری همیشگی تبدیل کنید.

  • مخاطب هدف خود را بشناسید

شما باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید و الگوهای خرید آنها را بررسی کنید. سپس سایت خود را بر اساس آن طراحی کنید تا به آنها خدمات بهتری ارائه دهید. شما باید درک کنید که آنها به چه چیزی نیاز دارند تا بتوانید در هنگام مرور محصولات خود احساس مطلوبی در آنها ایجاد کنید و خدمات خود را به آنها ارائه دهید تا اعتماد آنها را جلب کنید.

به این ترتیب، می توانید تجربه کاربری آن ها را افزایش دهید، که مستقیماً باعث افزایش درآمد شما می شود.

  • اضافه کردن ستون جستجو

گزینه جستجو برای هر وب سایت فروشگاهی ضروری است، زیرا بازدیدکنندگان ممکن است به دنبال محصول خاصی باشند که نیاز به خرید دارند. گذر از دسته های مختلف و جستجوی یک محصول خاص ممکن است به یک کار خسته کننده تبدیل شود. بنابراین، به جای اینکه کاربران را در انبوه دسته بندی ها و فیلترها گم کنید، می توانید فقط با تایپ نام و پرش به نتایج جستجوی مربوطه، به آنها اجازه دهید مستقیماً محصول را یافته و آن را مرور کنند.

  • دکمه هایی برای تعامل (Call To Action) کارآمد

هدف نهایی وب سایت شما افزایش نرخ تبدیل و ایجاد درآمد بیشتر است و بنابراین CTA ها در اینجا نقشی حیاتی دارند. مخاطب به دنبال راه حل به سایت شما آمده است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که کلمات استفاده شده در دکمه های فراخوان به سوالات احتمالی آنها در ذهن پاسخ داده و آنها را دقیقا به همان چیزی که به دنبال آن هستند می برد. به منظور ایجاد CTAهای بسیار کارآمد، مطمئن شوید که کلمات استفاده شده به شدت روی افعال مبتنی بر عمل متمرکز هستند. برخی از نمونه هایی از چنین کلمات محرکی که کاربران شما را وادار به کلیک روی آنها می کنند عبارتند از: “اکنون بپیوندید”، “دسترسی فوری دریافت کنید”، “تخفیف خود را دریافت کنید”، و غیره.

برای اینکه CTA های شما به CTR های (نرخ کلیک) بالاتری دست یابند، رنگ های متضاد نقش مهمی ایفا می کنند.

درست مانند فروشگاه های خرده فروشی فراوان، سایت های فروشگاهی بی شماری در شبکه جهانی وب وجود دارد. اما، از آنجایی که شخصی ترجیح می دهد هنگام خرید به برخی از فروشگاه های خاصی در سطح شهر مراجعه کند، همین امر در مورد خرید آنلاین نیز صدق می کند. بنابراین، مهم نیست که استراتژی های بازاریابی شما چقدر هوشمندانه باشد، نمی توانید مخاطبان خود را درگیر کنید مگر اینکه ویترین فروشگاه تجارت الکترونیک شما دارای طراحی حرفه ای نباشد.

بنابراین، اهمیت طراحی جذاب برای سایت تجارت الکترونیک شما قابل انکار نیست. بنابراین، جدای از نمایش طیف گسترده ای از محصولات، ایمن نگه داشتن فرآیند پرداخت و گزینه های جستجوی مناسب در سراسر سایت، به طراحی فروشگاه وب خود نیز توجه مناسبی داشته باشید. این اولین برداشت شما از کاربر است. هر چه سایت شما برای مخاطبان شما راحت تر به نظر برسد، برای کسب و کار شما بهتر است.

روش های ساخت سایت فروشگاهی

چه در حال حاضر صاحب یک فروشگاه فیزیکی در شهر هستید و به دنبال گسترش آن به صورت آنلاین هستید، یا اولین گام های خود را با اولین فروشگاه خود بر می دارید، گزینه های زیادی برای ساخت آن در اختیار دارید.

اگر هیچ گونه آشنایی با فناوری و روال طراحی سایت ندارید، توصیه می کنیم روالتان را به یک شرکت طراحی سایت شروع کنید. اما اگر با دنیای فناوری آشنایی دارید، می توانید از سیستم های مدیریت محتوایی همچون وردپرس و قالب های آماده فروشگاهی آن استفاده کنید و یا از سایت فروشگاه ساز های آنلاین استفاده کنید.

ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با سیستم های مدیریت محتوا

وردپرس یک پلت فرم عالی است، اما برای همه، گزینه مناسبی نیست. طراحی سایت وردپرس بسیار آسان بوده و با کمک این سیستم مدیریت محتوا می توانید بدون داشتن دانش کدنویسی و آموزش طراحی سایت به راحتی هر نوع سایتی از جمله فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید. اما لازم است که در مورد این سیستم مدیریت محتوا و آموزش وردپرس مطالبی را بدانید.

برای طراحی سایت فروشگاهی وردپرس، ابتدا باید نام سایت و دومین خود را انتخاب کنید. نام دامنه شما اساساً آدرس منحصر به فرد وب سایت شما است. این قسمت بعد از «www.» در URL شما است. ایده خوبی است که نام دامنه خود را تا حد امکان نزدیک به نام تجاری خود انتخاب کنید و آن را کوتاه و به یاد ماندنی نگه دارید. سپس هاست خود را انتخاب کنید. جایی که فایل های سایت شما قرار می گیرد. وقتی نوبت به انتخاب بهترین ارائه دهنده هاست و همچنین نوع هاست مورد نیاز شما می رسد، باید به نوع فروشگاهی که می سازید فکر کنید. با این حال، موردی که باید در نظر بگیرید این است که از هاست اشتراکی صرف نظر کنید. هنگامی که سروری را با وب سایت های دیگر به اشتراک می گذارید، اگر یکی از آنها هک شود، سایت شما نیز آسیب پذیر می شود. وقتی با جزئیات کارت اعتباری افراد سر و کار دارید، ای موضوع اصلاً ارزش ریسک کردن را ندارد. سپس وردپرس را نصب کنید. سپس باید قالب سایت خود را انتخاب و آن را به عنوان قالب وردپرس سایت خود نصب کنید.

WooCommerce محبوب ترین افزونه وردپرس برای افزودن قابلیت تجارت الکترونیک به سایت شما است. امتیاز 4/5 از 6 را در بین بیش از 3000 کاربر دارد و بیش از 4 میلیون نصب فعال دارد. منصفانه است که بگوییم بسیار محبوب است، و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

این افزونه، رایگان است. مانند خود وردپرس، WooCommerce یک پلت فرم متن باز است که توسط یک انجمن ساخته شده است. در حالی که ممکن است مجبور باشید برای برخی از «افزونه‌ها» هزینه کنید، می‌توانید سایت خود را بدون خرج کردن یک دلار به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. این افزونه دارای امکاناتی همچون صفحات محصول، سبد خرید و پرداخت، پرداخت های امن، گزینه های حمل و نقل و چاپ لیبل، محاسبه خودکار مالیات و ادغام با Google Analytics، Facebook و غیره است.

ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز های آنلاین

همینطور که گفته شد، داشتن یک فروشگاه آنلاین برای افزایش فروش، بهبود سفر مشتری برای خرید و رشد کسب و کار، حضور آنلاین بسیار مهم است. اینجاست که سایت های سازندگان فروشگاه آنلاین مفید هستند: آنها ایجاد تجربه خرید عالی برای مشتریان خود را ساده می کنند.

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید و به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها بدون به خطر انداختن عملکرد و کیفیت هستید، استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین برای کمک به شکل دادن به وب سایت خود یک گزینه عالی است.

نمونه فیزیکی و واقعی فروشگاه ساز های آنلاین را می توان به پاساژ های چند طبقه در سطح شهر تشبیه کرد. آنها چندین مغازه با زمینه های فروش مختلف در خود جای داده اند. در فروشگاه ساز های آنلاین نیز شما، امکاناتی از این سایت ها را از آنها دریافت می کنید.

اغلب این فروشگاه ساز ها رایگان هستند. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی رایگان خواهد بود. یکی از سایت های فروشگاه ساز با امکانات عالی sellfree.ir شرکت دارکوب است که می تواند برای شروع کار شما گزینه مناسبی باشد.

گزینه دیگر برای ایجاد یک وب سایت استفاده از Google Sites است که نیازی به داشتن پیشینه در توسعه وب یا کدنویسی ندارید و رابطی بصری و کاربر پسند دارد.

با ساخت سایت فروشگاهی در گوگل می توانید از قالب های ساده، تصاویر، پیوندها، ویدیوهای YouTube و موارد دیگر را به وب سایت خود اضافه کنید. حذف و تنظیم مجدد هر یک از آنها فقط چند کلیک طول می کشد.

متخصصان وب اغلب افزونه فروشگاه آنلاین Google Sites را به عنوان بهترین روش برای ایجاد تعامل آنلاین، دریافت سرنخ بیشتر و افزایش فروش توصیه می کنند.

آیا برای ساخت فروشگاه آنلاین خود باید از فروشگاه ساز آنلاین یا از وردپرس استفاده کنید؟

دانستن اینکه آیا باید از وردپرس یا فروشگاه ساز های آنلاین برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید دشوار است.

فروشگاه ساز های آنلاین ساختن و طراحی را سریع و آسان می کنند، شما به مهارت های فنی نیاز ندارید و فرآیند راه اندازی بسیار ساده است، به این معنی که می توانید مستقیماً به ایجاد فروشگاه آنلاین خود بپردازید. ولی شروع به کار با وردپرس بیشتر طول می کشد، زیرا قبل از اینکه بتوانید در ساخت سایت خود وارد عمل شوید، باید هاست پیدا کنید، نرم افزار و پلاگین نصب کنید و تحت آموزش وردپرس قرار بگیرید.

فروشگاه ساز های آنلاین ،کارهای فنی بیشتری را برای شما انجام می دهند، امنیت، میزبانی و به روز رسانی ها همگی برای شما انجام می شود تا بتوانید بر ایجاد و اجرای تجارت الکترونیک خود تمرکز کنید.

از سوی دیگر، وردپرس از شما می‌خواهد که به‌روزرسانی‌ها را شخصاً اجرا کنید و تدابیر امنیتی را اعمال کنید و میزبانی قابل اعتماد پیدا کنید. بسیاری از مبتدیان از وردپرس استفاده می کنند، فقط به کمی زمان و افزایش برخی مباحث فنی بیشتر نیاز دارند تا بهترین استفاده را از آن ببرند.

طراحی فروشگاه اینترنتی با کمک شرکت های طراحی سایت

چنانچه به دنبال طراحی سایت حرفه ای موازی با آنچه خواسته های منحصر به فرد شما است بهتر است از یک تیم حرفه ای برای طراحی آن کمک بگیرد. این روند ممکن است کمی هزینه بر باشد ولی می تواند به سرعت شما را به خواسته های منحصر به فردتان برساند. می توانید گزینه های دلخواه و طراحی مورد نظر خود را به آن اضافه کنید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته