از هوش مصنوعی برای سئو استفاده نکنید!

نوشته شده توسط رومینا نظری
بازاريابی ديجيتال

هوش مصنوعی اینجاست که بماند و راه خود را در هر کاری که ما انجام می دهیم نفوذ می کند. بنابراین جای تعجب نیست که راه خود را به سمت بهینه سازی سایت و سئو موتورهای جستجو باز کند. هوش مصنوعی (AI) می تواند کارهای زیادی برای ما انجام دهد. می‌تواند حجم زیادی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل کند و الگوریتم گوگل را بیابد که معمولاً انسان‌ها نمی‌توانستند. در این مقاله متوجه خواهیم شد که سئو با هوش مصنوعی برای سایت خوب است یا خیر.

می تواند مصاحبه ها و جلسات ضبط شده را رونویسی کند و موارد اقدام را انتخاب کند. حتی می تواند خطاهای متن نوشته شده را پیدا کند و راه هایی را برای بهبود نوشتار شما شناسایی کند. من به طور مداوم از هوش مصنوعی استفاده می کنم تا در هر چیزی که می نویسم، از مقالاتی مانند این مقاله گرفته تا ایمیل ها و به روز رسانی های رسانه های اجتماعی، به من کمک کند.

و می تواند متنی را بر اساس ورودی ها و اطلاعات خاصی که شما ارائه می دهید تولید کند. اینجاست که بسیاری از مردم فکر می‌کنند هوش مصنوعی می‌تواند به سئو کمک کند، اما می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد.

لیست مطالب

هوش مصنوعی چیست؟

تا همین چندی پیش، اصطلاح هوش مصنوعی (AI) چیزی بود که با داستان های علمی تخیلی مرتبط بود. با این حال اخیرا وب سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی پدید آمده اند که با استفاده از این ابزار منحصر به فرد امکان تولید تصاویر، ویدئوها و حتی محتوا برای صفحات وب را فراهم می کنند. این اصطلاح به فناوری‌های مختلفی از جمله یادگیری ماشینی، بینایی رایانه و پردازش زبان طبیعی اشاره دارد که مهارت‌های جدیدی را در حین استفاده یاد می‌گیرند و توسعه می‌دهند.

هدف آنها این است که وظایف شناختی را بهتر و سریعتر از یک انسان انجام دهند و زندگی و کار ما را آسانتر کنند. در برخی از موقعیت ها، استفاده از هوش مصنوعی قبلا انتخاب شده است، در واقع برخی از کسب و کارها شاهد افزایش درآمد بین 6 تا 10 درصدی برای استفاده از آن بوده اند.

هوش مصنوعی چگونه می تواند کمک کند؟

در حال حاضر، شما می دانید هوش مصنوعی چیست، در مطلب بالا توضیح دادیم. اما من می گویم که هوش مصنوعی از دهه 1950 وجود داشته است و اولین “ربات چت” (که اکنون چت بات نامیده می شود) از سال 1966 با ایجاد برنامه کامپیوتری Eliza وجود داشته است.

اولین ترانسفورماتور مولد از پیش آموزش دیده (GPT) در سال 2018 توسط OpenAI، خالقان ChatGPT راه اندازی شد. مدل کار دیگری جز پیش بینی کلمه بعدی در یک جمله نداشت. در آن زمان بسیار پیشگام بود و تقریباً از متن نوشته شده توسط انسان قابل تشخیص نبود. GPT ها هوشمندتر و هوشمندتر می شوند زیرا دائماً پارامترهای بیشتری را یاد می گیرند و اطلاعات بیشتری دارند.

پارامترها مقادیری هستند که تعیین می‌کنند چگونه یک شبکه عصبی داده‌های ورودی (اعلام‌های شما) را پردازش کرده و داده‌های خروجی (متن یا تصاویری که ایجاد می‌کند) تولید می‌کند. هر چه یک مدل پارامترهای بیشتری داشته باشد، بیشتر می تواند بیان کند و داده های بیشتری را می تواند مدیریت کند. ChatGPT-4 بر روی 1.7 تریلیون پارامتر آموزش دیده است، در مقایسه با 117 میلیون GPT-1. معنای استفاده از هوش مصنوعی با سئو این است که می تواند بسیار بیشتر از چند سال پیش انجام دهد.

8 مزیت استفاده از هوش مصنوعی برای سئو

بله، استفاده از هوش مصنوعی برای سئو مزایایی دارد، اما برخی از این موارد مشکوک و نسبتاً نامناسب هستند. اگر به این دلایل از هوش مصنوعی استفاده می کنید، لطفاً از آن عاقلانه استفاده کنید و از آن سوء استفاده نکنید.

1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی هوشمندانه تر انجام دهید.

ابزارهای هوش مصنوعی مانند Gemini گوگل می توانند حجم عظیمی از داده ها را تجزیه و تحلیل کنند تا بهترین و مرتبط ترین کلمات کلیدی را برای مخاطبان هدف شما شناسایی کنند. این بیشتر از حجم جستجو است. سیستم هوش مصنوعی مناسب می تواند به شما در آنالیز کلمات کلیدی طولانی و شناسایی موضوعات پرطرفدار کمک کند. از آن برای طوفان فکری پیدا کردن کلمات کلیدی جدید نیز استفاده کنید. چندین کلمه کلیدی دلخواه را در چت ربات هوش مصنوعی مورد علاقه خود وارد کنید و از آن بخواهید چندین مورد مرتبط را طوفان فکری کند. تحقیق کلمات کلیدی به سئو داخل سایت و سئو خارج سایت هم کمک می کند.

2. ایجاد محتوا.

اینجاست که من، به عنوان یک نویسنده حرفه ای، هنگام استفاده از هوش مصنوعی، بینی خود را چروک می کنم. اما من آن را اینجا پیشنهاد می کنم تا حداقل بدانید چه کار می کند. هوش مصنوعی نمی‌تواند برای شما مقاله‌های موثری بنویسد، اما می‌تواند به ایده‌های تولید محتوا با هوش مصنوعی، نوشتن طرح‌های کلی و حتی نوشتن پیش‌نویس‌های اولیه کمک کند. این کار زمان و انرژی شما را برای تمرکز بر نوشتن مقالات بهتر و بازنویسی خروجی هوش مصنوعی به محتوای بهتر و جذاب‌تر آزاد می‌کند.

3. عناوین و توضیحات متا را بنویسید.

با اعلان مناسب (“من می خواهم یک توضیحات متا بنویسم که بیش از 150 کاراکتر نباشد، از کلمه کلیدی X استفاده کند و در سطح خواندن کلاس ششم نوشته شده باشد”)، می توانید مقاله وبلاگ خود را که توسط انسان ایجاد شده است وارد کنید و از هوش مصنوعی بپرسید. برای ایجاد توضیحات متا خود اکنون، شما به راحتی می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید، اما می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید که پنج گزینه مختلف ارائه دهد که همگی از دستور شما پیروی می‌کنند و بهترین را انتخاب می‌کنند. (دوباره، حتماً آن را بازنویسی کنید تا جذاب‌تر شود.) همچنین می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید تا درخواست‌های شما را بنویسد.

استفاده از هوش مصنوعی

4. بهبود تجربه کاربر.

یکی از عوامل مهم در همگام آنالیز وب سایت، در نظر گرفتن تجربه کاربری خوب است. اگر کاربران در اطراف وب سایت شما کلیک کنند، خوب است. اگر آنها یک صفحه را بازدید کنند و آن را ترک کنند (به نام پرش) بد است. یک سیستم هوش مصنوعی می تواند رفتار کاربران شما را تجزیه و تحلیل کند و بهبودهایی را در ساختار و ناوبری سایت شما پیشنهاد دهد.

5. تحلیل رقابتی انجام دهید.

سیستم‌های هوش مصنوعی مانند DinoRank می‌توانند وب‌سایت‌های شما و رقبایتان را برای شناسایی نقاط قوت و ضعف تجزیه و تحلیل کنند. شما می توانید استراتژی های سئو را توسعه دهید تا آنها را در نتایج جستجو شکست دهید.

6. تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید.

سئو همه چیز در مورد داده است. ابزارهای هوش مصنوعی مناسب می‌توانند حجم زیادی از داده‌های ترافیک وب را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنند، که به شما بینش ارزشمندی در مورد عملکرد سایت شما می‌دهد. این می تواند به شما کمک کند تا نقاط ضعف سئوی سایت خود را شناسایی کنید، تغییراتی ایجاد کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

7. می توانید محتوا را برای سئوی معنایی دسته بندی کنید.

سئوی معنایی یک پیشرفت اخیر در دنیای سئو است که در آن موتورهای جستجو بر معانی و موضوعات پشت جستجوی کلمات کلیدی تمرکز می کنند. آنها نگران تطابق دقیق کلمات کلیدی نیستند، آنها می خواهند هدف کاربر از جستجو را بدانند. هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را طبقه بندی کنید تا ایده اصلی صفحه وب خود را درک کنید و به شما کمک کند تا هدف کلمات کلیدی مرتبط خود را تشخیص دهید تا بتوانید تغییرات لازم را ایجاد کنید. در نهایت، می توانید کلمات مشابه را برای جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی شناسایی کنید. بک لینک سازی هم به سئو سایت کمک زیادی می کند.

8. لینک سازی سریع با هوش مصنوعی

شما با هوش مصنوعی می توانید سریع یک مقاله برای بک لینک خود ایجاد کنید و بینک خود را در آن مقاله قرار دهید و از آن مقاله به سایت خود لینک دهید. خوش مصنوعی باعث شده که این روند در سئو با سرعت بیشتری پیش رود و شما هم می توانید برای بک لینک سازی خود از آن استفاده کنید.

9 دلیل برای عدم استفاده از هوش مصنوعی برای سئو

استفاده از هوش مصنوعی برای سئو ممکن است کارها را آسان کند، اما جنبه های منفی زیادی دارد. برای یک چیز، پتانسیل سوء استفاده و استفاده بیش از حد در صنعت وجود دارد. و شما از قبل می توانید آن را در بازی مشاهده کنید.

تعداد زیادی صفحه فرود و توضیحات محصول وجود دارد که با عبارت “به عنوان یک مدل زبان بزرگ آموزش دیده توسط OpenAI” شروع می شود. این بدان معناست که بسیاری از بازاریاب‌های تنبل یا نامطلوب از ChatGPT برای تولید نسخه وب خود استفاده می‌کنند و سپس پاسخ‌ها را بدون خواندن واقعی آنچه تولید شده است، کپی می‌کنند. در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که اگر نمی خواهید از هوش مصنوعی به درستی استفاده کنید، نباید از هوش مصنوعی برای سئو استفاده کنید.

1. کمبود خلاقیت هوش مصنوعی

کمبود خلاقیت هوش مصنوعی می تواند ایده های محتوا تولید کند، اما آنها خیلی خلاقانه یا اصیل نخواهند بود. به یاد داشته باشید، مدل زبان بزرگ بر روی محتوای ایجاد شده توسط انسان آموزش داده شده است. اما از آنجایی که آنها داده های آموزشی بیشتری را در آن ریخته بودند، بسیاری از این داده ها توسط مدل های هوش مصنوعی ایجاد شد. آیا می دانید وقتی از یک کپی کپی می کنید چه اتفاقی می افتد؟

2. محتوا جذاب یا خنده دار نیست.

هوش مصنوعی با درک طنز و نکات ظریف مبارزه می کند. نمی تواند شوخی بسازد و مطمئناً نمی تواند محتوای جذابی ایجاد کند که احساسات را در خوانندگان انسانی برانگیزد. روح ندارد و مردم به آن پاسخ نمی دهند. بازاریابی محتوا خوبی نمی توانید داشته باشید.

3. سئو تکنیکال به انسان نیاز دارد.

هوش مصنوعی نمی تواند مشکلات کدنویسی وب سایت را برطرف کند، تصاویر را بهینه کند یا به صورت دستی بک لینک بسازد. همه اینها استراتژی سئو فنی هستند. شما می توانید بهینه سازی تصاویر را خودکار کنید، اما این مسئله کدنویسی است، نه هوش مصنوعی. و ایجاد بک لینک به صورت دستی مستلزم برقراری روابط با وبلاگ نویسان صنعتی یا ارسال مقالات خوش نوشته به مجلات تجاری است.

4. سوگیری داده ها می تواند شما را به بیراهه بکشاند.

هوش مصنوعی به اندازه داده‌هایی است که روی آن آموزش داده شده است، به این معنی که اگر داده‌های بدی را وارد کنید، داده‌های بد را دریافت خواهید کرد. داده‌های مغرضانه می‌توانند پیشنهادات یا محتوایی برای کلمات کلیدی نادرست یا نادرست ارائه دهند که کلیشه‌ها را تقویت می‌کند. (داستان های گوگل در مورد چت ربات های هوش مصنوعی که نژادپرستانه می شوند.)

5. هوش مصنوعی نمی‌تواند با به‌روزرسانی‌های الگوریتم همگام شود.

الگوریتم‌های گوگل دائماً در حال تغییر و تحول هستند، به این معنی که محتوای بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو ممکن است پس از به‌روزرسانی اصلی الگوریتم عملکرد خوبی نداشته باشد. (آنچه در این مورد طعنه آمیز است این است که گوگل از هوش مصنوعی برای به روز رسانی الگوریتم های جستجوی خود استفاده می کند، به این معنی که هوش مصنوعی شما می تواند چند قدم عقب تر از آنچه هوش مصنوعی گوگل انجام می دهد باشد.

6. مجازات برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی.

گوگل در حال حاضر وب سایت ها را برای محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی جریمه نمی کند، اما مطمئناً می تواند محتوای هوش مصنوعی را تشخیص دهد. و در حالی که اکنون همه چیز خوب است، اگر گوگل یک «پاداش تولید شده توسط انسان» را در الگوریتم خود قرار دهد چه اتفاقی می‌افتد؟ یا تصمیم به اعمال جریمه می گیرد؟ به یاد داشته باشید، گوگل در گذشته اقدامات شدیدی انجام داده است، بنابراین چه چیزی مانع از انجام مجدد آن می شود؟

استفاده از هوش مصنوعی برای سئو

7. نمی توانید اعتماد و اقتدار ایجاد کنید.

یکی از دلایل داشتن وبلاگ، ایجاد تخصص و دانش شما، صرف نظر از صنعت، محصول یا خدمات شماست. اگر خوانندگان شما آن ارتباط انسانی را از شما احساس نمی کنند – یعنی محتوای شما فقط مصنوعی است. در این صورت آنها با شما ارتباط برقرار نمی کنند یا شما را باور نمی کنند، که باعث می شود رهبر فکری در حوزه کاری خود نباشید.

شما می توانید از هوش مصنوعی برای نوشتن 500 مقاله در عرض چند دقیقه استفاده کنید، اما این 500 مقاله هیچ تعاملی ایجاد نمی کنند و با هیچکس طنین انداز نمی شوند. هیچ کس بر روی تماس برای اقدام کلیک نمی کند، هیچ فروشی را به دنبال نخواهد داشت. بنابراین، شما تمام آن محتوا را بیهوده ایجاد کردید، و این همان چیزی است که در ازای آن دریافت کردید.

اگر محتوای انسانی، جذاب و متقاعدکننده می خواهید، از هوش مصنوعی برای جایگزینی نویسندگان انسانی خود استفاده نکنید. بهتر است فقط 50 قطعه محتوای جذابی داشته باشید که برای 500 قطعه محتوای غیر جالب به صورت رایگان هزینه کرده اید.

8. می تواند منجر به محتوای تکراری شود

گوگل ممکن است محتوای هوش مصنوعی را به طور خاص جریمه نکند، اما محتوای تکراری را جریمه می‌کند و ابزارهای هوش مصنوعی مستعد ایجاد پاسخ‌های بسیار مشابه به یک سوال هستند. با توجه به بسیاری از سازندگانی که موضوعات مربوط به تجارت خود را پوشش می دهند و کلمات کلیدی مشابهی را دنبال می کنند، احتمالاً سؤالات یکسانی به طور مکرر پرسیده می شود.

دادن پیامی که شخص دیگری در گذشته به آن‌ها داده است، می‌تواند منجر به یک پست بسیار یا کاملاً مشابه شود، و الگوریتم‌های جستجو آن را به عنوان غیراصیل بودن دسته‌بندی می‌کنند و بر این اساس در رتبه‌بندی آسیب خواهند دید.

9. اغلب نادرست است

کد ساختگی برای یک مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی (LLM) که می‌تواند هوشمندانه به سؤالات پاسخ دهد اگرچه هوش مصنوعی می‌تواند پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای به سؤالاتی که با آن‌ها ارائه می‌شود ارائه دهد، اما تمایل دارد همه چیز را درست کند. این به قدری اتفاق می افتد که اصطلاح “توهم” به آن داده شده است.

مدل های زبان بزرگ لزوماً برای دقیق بودن آموزش داده نمی شوند. در عوض، آنها آموزش دیده اند تا به کاربران معقول ترین پاسخ را به درخواست هایشان بدهند. از آنجایی که این ابزارها فقط می توانند از مجموعه اطلاعاتی که با آنها آموزش دیده اند استخراج کنند، پاسخ همه چیز را پیدا نخواهند کرد.

بنابراین، آنها اغلب حقایق را جعل می کنند و آنها را به شیوه ای بسیار باورپذیر ارائه می کنند، حتی برای کسانی که اطلاعاتی در مورد یک موضوع دارند. بنابراین، کسانی که اصرار به استفاده از این ابزارها دارند، باید تمام خروجی خود را در معرض بررسی دقیق و دقیق واقعیت قرار دهند.

جریمه های سئو برای استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا

یکی از نگرانی‌های اصلی هر کسی که وب‌سایتی دارد که از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند این است که آیا موتورهای جستجو می‌توانند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی و جریمه کنند. اول، درک این نکته مهم است که حتی جدیدترین ابزارهای تشخیص هوش مصنوعی نیز بی‌خطا نیستند و اغلب محتوای نوشته شده توسط انسان را به عنوان هوش مصنوعی پرچم‌گذاری می‌کنند.

از آنجایی که این ابزارها بسیار عالی هستند، موتورهای جستجو آنها را قابل اعتماد نمی دانند و از آنها برای تصمیم گیری در رتبه بندی استفاده نمی کنند. علاوه بر این، گوگل به وضوح اعلام کرده است که الگوریتم جستجوی آن به طور خاص به دنبال محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیست و آن را جریمه نمی کند.

این بدان معنی است که از نقطه نظر فنی، مدیران وب ممکن است دلیلی برای مخالفت با استفاده از آن در تولید محتوا نبینند. با این حال، گوگل همچنان بر محتوای باکیفیت تاکید می کند و خروجی هوش مصنوعی می تواند از چندین جنبه از آن خارج شود.

این بدان معناست که تکیه بر ماشین‌ها برای نوشتن محتوا می‌تواند منجر به موفقیت بزرگی در رتبه‌بندی شود، زیرا نمی‌تواند تمام ویژگی‌هایی را که موتورهای جستجو به روشی که یک انسان می‌تواند پاداش می‌دهند، در نظر بگیرد. در زیر برخی از نقاط ضعف محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی از دیدگاه سئو آورده شده است.

آیا هوش مصنوعی برای سئو مضر است؟

آره. خوب، به نوعی. برای یک چیز، هوش مصنوعی نمی تواند محتوای خوب تولید کند، فقط محتوای متوسط ​​را تولید می کند. هر نویسنده نیمه توانمندی می‌تواند از ربات‌های هوش مصنوعی بهتر عمل کند، به این معنی که محتوای تولید شده به‌طور مصنوعی هرگز زمین‌گیر، تغییر دهنده زندگی یا متقاعدکننده نخواهد بود.

در عوض، محتوای هوش مصنوعی خسته کننده، قابل تعویض و همگن خواهد بود. زیرا هر چیزی که هوش مصنوعی برای همه تولید می کند خسته کننده، قابل تعویض و همگن است. اگر رقبای شما همگی از محتوای تولید شده با هوش مصنوعی استفاده می کنند، رقبای شما چگونه متمایز می شود؟ اگر درست مثل بقیه بخواند، چگونه مورد توجه قرار می گیرید؟

اگر اینطور است، پس چه چیزی مانع از این می شود که مشتریان احتمالی شما فقط پنجره چت هوش مصنوعی خود را باز کنند و همان سوالی را که قرار بود از شما بپرسند بپرسند؟

و اگر محتوایی مشابه دیگران ایجاد می کنید، چرا گوگل حتی به مقاله تولید شده توسط هوش مصنوعی شما توجه می کند، اگر رقیب شما در حال ایجاد همان چیزی است؟ در واقع، اگر محتوایی مشابه صدها و هزاران رقیب خود می نویسید، گوگل همه شما را به طور کامل نادیده می گیرد.

هوش مصنوعی سئو را تغییر داده است. شما باید نگران باشید

این باید هر متخصص سئو را نگران کند: گوگل شروع به استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد جعبه‌های پاسخ یا قطعه‌های ویژه خود کرده است. این جعبه‌های پاسخ جایی هستند که Google اطلاعات هزاران صفحه را که همگی (عمدتاً) یک چیز را می‌گویند، خلاصه کرده است و آنها این جعبه‌های پاسخ را در سمت راست بالای صفحه نتایج جستجو (SERP) قرار می‌دهند.

این به کاربران اطلاعاتی را در همانجا در SERP می دهد بدون اینکه نیازی به کلیک روی پیوند برای بازدید از وب سایت با اطلاعات داشته باشند. این بدان معناست که شما ترافیک وب را به دلیل موتور جستجویی که به آن اعتماد دارید از دست می دهید تا ترافیک مورد نیاز برای زنده ماندن را در اختیار شما قرار دهد.

چرا این اتفاق می افتد؟

مشکل این است که اکثر وب سایت ها اطلاعات یکسانی را به اشتراک می گذارند. نحوه تعویض لاستیک پنچر شده. طرز تهیه کیک شکلاتی. چگونه کراوات را می بندید؟ سوالاتی که قبلا در وب سایت ها پاسخ داده می شد، اکنون در پاسخ نامه های گوگل پاسخ داده می شود و تمام آن پاسخ ها توسط هوش مصنوعی تولید می شوند.

گوگل تمام اطلاعاتی را که صدها هزار طراح و بازاریاب وب ارائه کرده‌اند، جمع‌بندی می‌کند و با استفاده از هوش مصنوعی آن‌ها را خلاصه می‌کند و سپس پاسخ‌ها را در SERP ارائه می‌کند.

برای سئو به یک رویکرد شخصی سازی شده نیاز دارید

برای مبارزه با این موضوع، باید نگاه دقیق‌تری به کلمات کلیدی دم بلند خود بیندازید و روی ارائه یک رویکرد شخصی تمرکز کنید که فقط ده‌ها شرکت انجام می‌دهند، نه هزاران. این به این دلیل است که Google – حداقل در حال حاضر – بر روی اطلاعات شخصی‌سازی‌شده‌تری که می‌توانید ارائه کنید تمرکز نمی‌کند. این به معنای ایجاد محتوایی است که ممکن است تنها توسط ده‌ها نفر دیده شود، اما سپس آن فرآیند را چندین و چند بار تکرار کنید تا نتایج یکسانی داشته باشید.

  • چگونه یک لاستیک پنچر را در هنگام طوفان یخ در برگن، نروژ عوض کنید؟
  • چگونه می توانید یک کیک شکلاتی وگان برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 درست کنید؟
  • چگونه گره مرووینگ را در کراوات خود ببندید؟ (چگونه گرهی را که آنها در ماتریکس استفاده کردند گره میزنید؟

سئو با هوش مصنوعی

سئو سایت و تولید محتوا بدون هوش مصنوعی

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت و خدمات سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. دارکوب برای تولید محتوا به هیچ هنوان ار هوش مصنوعی استفاده نمی کند. به این دلیل که روی سایت شما اثر منفی دارد. شما با خیال راحت می توانید تمامی خدمات سئو سایت و تولید محتوای خود را به دارکوب بسپارید.

افکار نهایی

اساساً استفاده از هوش مصنوعی با سئو چیز بدی نیست، تا زمانی که از آن برای تکمیل کار خود استفاده کنید. اما اگر برای انجام تمام کارها به هوش مصنوعی تکیه کنید – ایجاد محتوا، نادیده گرفتن نحوه سئوی سایت – به سرعت با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

از هوش مصنوعی به عنوان یک تقویت کننده و تقویت کننده تلاش های انسانی خود استفاده کنید، اما مطمئن شوید که کارهای مهمی مانند ارائه محتوای خلاقانه، نوشتن فراخوان برای اقدام که به مردم انگیزه می دهد و انجام تمام وظایف مورد نیاز انسان که هوش مصنوعی می تواند انجام می دهد، انجام دهید. رسیدگی نکن

بهترین مکان برای شروع با سئو سایت وردپرسی است که در فضای ابری میزبانی می شود. افزونه‌های هوش مصنوعی زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا سایت خود را به بهترین شکل ممکن بسازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه میزبانی وب سایت وردپرس شرکت خود در فضای ابری، لطفا به صورت آنلاین از ما دیدن کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته