یک شرکت سئوکار چطور میتواند به کسب و کار من کمک کند؟

نوشته شده توسط رومینا نظری
شرکت طراحی سایت سئو و دیجیتال مارکتینگ دارکوب

تعداد کمی از کارآفرینان به استثنای شرکتهای سئوکار خودشان منابع لازم برای توسعه و نگهداری سایتشونو دارند. اولین سالهای شروع هر کسب و کاری، زمان مهمیه که موفقیت کارتونو رقم بزنید. بنابراین باید تمام سعیتونو بکار بگیرید و در اولین فرصت ممکن از تمام امکانات استفاده کنید. در همین راستا، راه اندازی سایتی که بتونه بطرز مؤثری کاربرها رو به مشتری تبدیل کنه باید جزء اولین برنامه های بازاریابی شرکتتون قرار بگیرد.
فکر میکنید با این همه کاری که در ابتدای تأسیس شرکت سرتون ریخته، چطوری میتونید سایتتونو بسازید و ازش نگهداری کنید؟ نگران نباشید، چون شما تنها کارآفرینی نیستید که با این مشکل روبرو هستید. میتونید توسعه و نگهداری از سایتتونو به یه شرکت سئوکار متخصص بسپرید، این کار هم مقرون به صرفه است و هم قطعا براتون نتایج گرانبهایی به همراه دارد.

11 روشی که یک شرکت سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی بازاریابی حیاتی برای کسب و کارها است. رقابت برای کسب رتبه های برتر در گوگل، بینگ و سایر نتایج موتورهای جستجو بسیار شدید است. بر اساس گزارشی از Fleishman-Hillard، این تعجب آور نیست، زیرا 89 درصد از مشتریان قبل از خرید، در مورد محصولات، خدمات یا مشاغل آنلاین تحقیق می کنند. در نتیجه، 61 درصد از بازاریابان می گویند که بهبود سئو و رشد حضور ارگانیک آنها اولویت اصلی بازاریابی ورودی آنهاست. در اینجا 11 راه اصلی که یک شرکت سئو می تواند به رونق کسب و کار شما کمک کند آورده شده است.

1. دید آنلاین را بهبود بخشید

خدمات سئو به وب سایت شما کمک می کند تا رتبه جستجوی بالاتری داشته باشد و دید آنلاین بیشتری داشته باشد. HubSpot گزارش می دهد که 75 درصد از مشتریان هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. این بدان معناست که اگر وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو نباشد، اکثر مشتریان بالقوه ممکن است حتی متوجه وجود کسب و کار شما نشوند! گوگل به وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده رتبه‌های برتر را در نتایج جستجو اختصاص می‌دهد و دید آنلاین بالایی برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند. نگهداری سئو با یک شرکت سئو می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا تمام معیارهایی را که الگوریتم جستجوی Google هنگام تعیین رتبه جستجو در نظر می‌گیرد، برآورده کند.

2. ترافیک ورودی را افزایش دهید

وب سایت هایی که رتبه های برتر در نتایج جستجو را تضمین می کنند، هدف اصلی استراتژی های بازاریابی اینترنتی، بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند. قابل ذکر است که 33 درصد از ترافیک وب به اولین نتیجه می رود و 91 درصد از ترافیک توسط نتایج در صفحه اول ثبت می شود. استخدام یک شرکت سئو، بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی شما، وب سایت شما را برای دستیابی به رتبه جستجوی آنلاین بالاتر بهینه می کند. این بهینه سازی در استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای افزایش میزان ترافیک ورودی به وب سایت شما ضروری است.

سئو یعنی بهینه سازی موتورهای جستجو، و گوگل و بینگ هم موتور جستجو هستند، اما با این حال باید کاری کنید که مردم واقعی از سایتتون دیدن کنند. باید سایتتون برای این آدمها جذاب و مفید باشد. این سایت باید بتونه مشکلات مشتریهای آینده­تون رو حل کنه و با عرضه کالا و خدماتش برای این افراد راهکار ارائه بده تا از این طریق به خرید یا استفاده از خدماتتون ترغیب بشوند. یه شرکت سئوکار حرفه ای طوری سایتتونو تنظیم میکند که بیشتر بازدیدکننده ها به مشتری تبدیل شوند.

افزایش تعداد مشتری در گرو داشتن یک سایت عالیست. تقریبا همه آدمها الآن دیگه محصولات و خدمات مورد نیازشونو آنلاین تهیه میکنند. اگه مشتریهایی که به کالا و خدمات شما نیاز دارند نتونن شما رو روی وب پیدا کنند، متعاقبا شما هم نمیتونید توی کارتون پیشرفت کنید. یه برنامه بازاریابی خوب هم مستلزم بهینه سازی، بررسی و نگهداری و تنظیمات زیادیه. اگه فکر میکنید وقت کافی برای انجام همه کارها رو ندارید میتونید از یه متخصص کمک بگیرید.

شرکت سئو دارکوب

3. تعامل در رسانه های اجتماعی را افزایش دهید

تحقیقات دقیق کلمات کلیدی نقش مهمی در جلب توجه پست های رسانه های اجتماعی شما دارد. هنگامی که از کلمات کلیدی پرطرفدار برای صنعت خود در پست های اجتماعی خود استفاده می کنید، بینندگان بیشتر متوجه پست های شما می شوند، به اشتراک می گذارند و روی آنها کلیک می کنند. یک شرکت سئو می تواند جدیدترین کلمات کلیدی را برای پست های اجتماعی شما در اختیار شما قرار دهد و حتی تصاویر و ویدیوهای شما را در پست های شما بهینه سازی کند تا به آنها کمک کند علاقه بیشتری ایجاد کنند. این باعث افزایش تعامل مشتری با شرکت شما می شود که به آنها کمک می کند تا کسب و کار شما را به عنوان یک نهاد قابل اعتماد ببینند.

4. سئو محلی افزایش دهید

اگر کسب و کار شما مشتریان محلی را هدف قرار می دهد، یک آژانس سئو می تواند به سئوی محلی شما کمک کند. آن‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که اطلاعات کسب‌وکار شما در فهرست‌های آنلاین دقیق و سازگار است، به شما کمک می‌کنند تا نظرات مثبت را دریافت کنید، و استراتژی‌هایی را برای بهبود دید شما در نتایج جستجوی محلی پیاده‌سازی کنید.

نتایج جستجو به طور فزاینده محلی می شوند. به گفته گوگل، در واقع، 30 درصد از جستجوهای موبایلی مربوط به یک مکان است. با توجه به مشتریان زیادی که به دنبال کسب و کارهای با رتبه بالا در نزدیکی مکان فیزیکی خود هستند، ایجاد یک حضور آنلاین محلی بسیار مهم می شود.

به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در سعادت آباد واقع شده است، بهترین حرکت شما این است که آژانسی را استخدام کنید که خدمات سئوی محلی در سعادت آباد را ارائه دهد تا حضور محلی شما را ایجاد کند. این آژانس، کسب و کار شما را وارد فهرست راهنمای محلی می‌کند، مطمئن می‌شود فهرست «Google برای کسب‌وکار من» حاوی داده‌های مکان دقیق است و پیوندهای متقابل با سایر مشاغل در منطقه شما ایجاد می‌کند.

5. انجام تحقیقات کلمات کلیدی

آژانس های سئو در انجام تحقیقات کلمات کلیدی، شناسایی مرتبط ترین و با کارایی ترین کلمات کلیدی برای تجارت شما تخصص دارند. با هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب وب سایت شما می تواند ترافیک ارگانیک بیشتری را جذب کند. گوگل رتبه های برتر در جستجوها را به وب سایت هایی اختصاص می دهد که مرتبط ترین و کامل ترین پاسخ ها را به سوالات ارائه می دهند. یک شرکت سئو می تواند در مورد کلمات کلیدی پیشرو برای جایگاه شما تحقیق کند و سپس محتوای جالبی ایجاد کند که آن کلمات کلیدی را با تراکم بهینه ترکیب کند تا رتبه برتر را در جستجوها به دست آورد.

هنگامی که مشتریان بارها و بارها محتوای شما را در رتبه های برتر برای کلمات کلیدی صنعت پیدا می کنند، به وب سایت شما به عنوان محل مراجعه برای محتوای آگاهانه تکیه می کنند. این باعث ایجاد اعتبار سایت شما به عنوان یک مرجع صنعتی می شود.

6. عملکرد وب سایت خود را بهبود بخشید

کارکرد جزء کلیدی بهینه سازی موتور جستجو است. بدون ناوبری واضح و دسترسی آسان، بازدیدکنندگان وب‌سایت‌هایی را که عملکرد ضعیفی دارند با عجله ترک می‌کنند. طبق تحقیقات انجام شده، 50 درصد از فروش آنلاین از بین می رود زیرا بازدیدکنندگان نمی توانند محتوا را پیدا کنند. هنگامی که یک آژانس سئو حرفه ای را استخدام می کنید، آنها یک ممیزی صفحه به صفحه برای بهینه سازی وب سایت شما برای بهترین عملکرد در دسکتاپ و موبایل انجام می دهند. هر عنصر از سایت شما برای ارائه زمان بارگذاری سریع، ناوبری آسان و بهترین تجربه کاربری ممکن بررسی و تنظیم می شود.

شرکت سئو دارکوب

7. درک خود را از مشتریان خود افزایش دهید

یک آژانس SEO می تواند از Google Analytics یا سایر نرم افزارهای تحلیلی برای کشف اطلاعات مربوط به فعالیت های آنلاین بازدیدکنندگان شما استفاده کند. با تجزیه و تحلیل این که مشتریان بیشتر از کدام صفحات بازدید می کنند، بازدیدکنندگان بیشترین زمان را در کجا می گذرانند و سایر اقدامات انجام شده، یک آژانس سئو می تواند به شما در درک مشتری خود کمک کند. یافتن اینکه مشتریان شما به کدام محصولات و خدمات بیشتر علاقه مند هستند و سایر بینش ها به شما کمک می کند تا شرکت خود را برای برآورده کردن بهتر نیازهای آنها طراحی کنید.

اگر علاقه مند به استخدام یک شرکت SEO برای کمک به رونق کسب و کار خود هستید، آژانس تعاملی دارکوب را در نظر بگیرید. ما آژانس سئوی اختصاصی دارکوب هستیم که در کسب رتبه های جستجوی بالا برای مشتریان خود تجربه داریم. ما خدمات تخصصی SEO، بسته‌های نگهداری ماهانه سئو، بسته‌های بازاریابی ماهانه رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر را ارائه می‌دهیم.

8. استراتژی محتوایی خود را افزایش دهید

آژانس‌های سئو می‌توانند ساختار، محتوا و عناصر HTML وب‌سایت شما را بهینه کنند تا آن را برای موتورهای جستجو دوست‌تر کنند. آنها می توانند به بهبود سرعت بارگذاری، متا تگ ها، سرفصل ها و قرار دادن کلمات کلیدی وب سایت شما کمک کنند تا دید و تجربه کاربری آن را افزایش دهند. محتوا نقش مهمی در سئو دارد. یک آژانس سئو می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی محتوایی که با علایق و هدف جستجوی مخاطبان هدف شما همسو باشد، کمک کند. آنها می توانند محتوای باکیفیت و بهینه شده مانند پست های وبلاگ، مقالات و صفحات فرود ایجاد کنند که می تواند ترافیک ارگانیک را جذب کند و مخاطبان شما را درگیر کند.

9. لینک سازی خارجی و داخلی با کیفیت

ساخت بک لینک با کیفیت بالا از وب سایت های معتبر یکی از جنبه های مهم سئو است. یک آژانس سئو می تواند به ایجاد یک استراتژی موثر لینک سازی برای افزایش اعتبار دامنه و دیده شدن وب سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند. آن‌ها می‌توانند فرصت‌های مربوطه را برای ارسال مهمان، مشارکت، و ارسال دایرکتوری شناسایی کنند.

10. اطمینان از ریسپانسیو بودن سایت

آژانس‌های سئو می‌توانند جنبه‌های فنی وب‌سایت شما را که بر دیده شدن آن در موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد، بپردازند. این شامل بهینه‌سازی معماری وب‌سایت، بهبود ساختار URL، پیاده‌سازی نشانه‌گذاری داده‌های ساخت‌یافته، اطمینان از سازگاری سایت با موبایل و افزایش امنیت وب‌سایت است.

11. استفاده بیشتر از ابزارهای کاربردی سئو

یک شرکت سئو می تواند با استفاده از ابزارهای مختلف مانند Google Analytics عملکرد وب سایت شما را ردیابی و تجزیه و تحلیل کند. آنها می توانند گزارش ها و بینش های منظمی در مورد ترافیک ارگانیک وب سایت شما، رتبه بندی کلمات کلیدی و نرخ تبدیل ارائه دهند. این اطلاعات به شما کمک می کند تا تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید و استراتژی سئو خود را در طول زمان اصلاح کنید.

یه شرکت سئوکار متخصص، با بکارگیری انواع و اقسام روشها و ابزار، میتونه کمکتون کنه بهتر روی موتورهای جستجو رتبه بگیرید. خیلی چیزها روی رتبه بندی شما اثر دارند: انتخاب و بکارگیری کلیدواژه، تجربه کاربری، بک لینک، تگ و خیلی چیزهای دیگه. یه متخصص میتونه همه زوایای لازم برای رتبه گرفتن رو بررسی و اجرا کنه تا سایتتون روی صفحه نتایج نمایش داده بشه. هرچی روی صفحه نتایج بالاتر دیده بشید، احتمال اینکه مردم سایتتونو ببینند و واردش را بیشتر میشود.

شرکت سئو دارکوب

شرکت سئو حرفه ای در تهران

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت حرفه ای، خدمات سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. روند سئو شرکت دارکوب به این صورت است که شما از مشاوره رایگان سئو استفاده می کنید و سایت شما توسط کارشناسان سئو بررسی می شود و کارشناسان سئو یک پکیج با توجه به سایت شما به شما پیشنهاد می دهند. شما در قدم بعدی پکیج سئو خود را انتخاب می کنید. سئو دارکوب به صورت ماهانه است و شما پس از رضایت بعد از یک ماه سئو می توانید پکیج خود را تمدید کنید.

کارشناسان سئو هر ماه گزارش کار از تمامی کار هایی که روی سایت شما طی یک ماه انجام شده و اینکه چه تعداد کلیک خورده سایت شما و با چه کلمات کلیدی بالا هست برای شما ارسال می کنند. شما می توانید برای استفاده از خدمات سئو سایت دارکوب با شماره های شرکت دارکوب تماس بگیرید و پکیج سئو ارزان دارکوب را انتخاب کنید. شرکت سئو حوب می تواند درآمد سایت شما را 100 برابر کند. کافی است شما یک شرکت خوب را انتخاب کنید.

نتیجه

سئو یک زمینه همیشه در حال توسعه است و به روز ماندن از آخرین روندها و تغییرات الگوریتم ضروری است. یک شرکت سئو می تواند پیشرفت های صنعت، به روز رسانی الگوریتم ها و بهترین ها را پیگیری کند. یه متخصص میتونه روشهای بازاریابی دیجیتالیتون رو با ترجیحات و عادات خریداران این عصر سازگار کنه، چون چنین فردی قطعا تو کارش مجرب و تخصص دارد و کارشو با دقت و درست انجام میدهد، میدونه چطور سایت بسازه، تحقیق کلیدواژه انجام بدهد، لینک بسازه و غیره. شما هم اگه تمایل دارید با دارکوب تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته