ضرورت نیاز به بازاریابی محتوا

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
ضرورت بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا طی چند سال اخیر خوب توانسته خودش را بعنوان یه روش موفقیت آمیز بازاریابی دیجیتال مطرح و برای شرکتها مشتری جذب کند. در حقیقت بازاریابی محتوا هم اکنون مهم ترین بخش از عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. صنایع هم به طور گسترده ای پذیرفتنش تا جایی که این کلمات بارها روزانه توسط شرکت ها بکار می رود. اما واقعا این عبارت به چه معناست؟
بازاریابی محتوا روشی برای ارائه اطلاعات جالب و مفید برای مشتری های بالقوه و فعلیه و با ارائه این اطلاعات سعی میکند، کسب و کار رو بعنوان یه منبع قابل اعتماد و مفید معرفی کند و در مقابل ترافیک طبیعی و فروش به همراه بیاورد. طراحی صفحات وب، اینفوگرافی ها و فیلم ها فقط بخشی از روشهای بازاریابی محتوا به شمار می روند که از طریق تولید محتوا انجام می شود. بنابراین صنایع میتوانند هر روشی رو که براشون و برای مشتری هاشون مناسب تره انتخاب کنند.
بازاریابی محتوا خودش نوعی از بازاریابی است که بخاطر مزایای زیادی که برای کسب و کارهای کوچیک و بزرگ فراهم میکند توانسته مورد توجه انواع صنایع قرار بگیرد. این بازاریابی میتواند به کوچیکی یه پست فیسبوک باشه یا میتونه به شکل یه مقاله آموزشی در بیاید. مهم این است که درست اجرا شود تا نتیجه بدهد.

بازاریابی محتوا چطور به شما کمک میکند؟

شما برای بازاریابی محتوا باید یه جریان از اطلاعات جالب و مرتبط به مشتریهاتون به وجود بیارید که در ازای این ارائه اطلاعات، وجهه ای معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید. یعنی مشتری ها بخاطر بروزرسانی هاتون بهتون وابسته میشن و هر چند وقت یکبار برای خوندن مطالب تازه بهتون مراجعه میکنند و در نتیجه ترافیک طبیعی سایتتون بالا میره و وفاداری به برندتون افزایش پیدا میکنn.
این روش باعث میشه شرکت و پست هاتون به اشتراک گذاشته بشن. وقتی محتوایی که تولید میکنید در خور مخاطب طراحی شده باشد، احتمال اشتراک گذاریشون بالا میرود و متعاقبا کارتونو به مخاطب های جدید معرفی میکند. عموما مردم تمایل دارن از جاهایی که دوست و اقوامشون بهشون پیشنهاد میدن خرید کنند، و این یعنی جذب مخاطب خودش میتونه منجر به جذب مخاطب های بیشتر شود.
علاوه بر جذب مشتری جدید، میتونید کسب و کارتونو تکرار کنید. وقتی شرکتها مشتریهاشونو با درخواست خرید بمباران میکنند، ممکنه تکرارشون به موفقیت منجر نشه. استراتژی بازاریابی محتوا با ارائه بروزرسانی های مفید و بدون مجبور کردن مشتریها به خرید (و فقط با ترغیبشون) مشتریهای قبلی رو حفظ میکند. وقتی این کار درست انجام شود، بازاریابی محتوا باید کاربر دائمی جذب کند (و این کار هم میکنه) و در نتیجه فروش سایت بالا میرود. این بخاطر ذات بازاریابی محتوا است که از طریق سطح بالای درگیر کردن مشتریها، اعتماد سازی و به استفاده از شرکت ترغیبشون میکند.

دلیل اهمیت بازاریابی محتوا

10 دلیل برای اینکه بازاریابی محتوا اهمیت دارد

1. با ایجاد اعتماد از طریق بازاریابی محتوا، شهرت برند را بهبود بخشید.

یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی محتوا این است، ویژگی های شهرت سازی محتوای عالی است. در بازار دیجیتال پرمشغله امروز، بسیار مهم است که کسب و کارها برای ایجاد اعتماد با مشتریان و مشتریان خود تلاش کنند. ایجاد اعتماد می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا شهرت مثبتی برای برند ایجاد کند.

ایجاد محتوای سفارشی یک راه عالی برای شناخت سرنخ ها و مشتریان در حین ایجاد حسن نیت است. محتوای عالی می تواند به شما در ایجاد اعتماد با سرنخ ها و مشتریان کمک کند. وقتی مصرف کنندگان محتوای شما را می خوانند، شروع به ایجاد نظر درباره برند شما می کنند. اگر محتوایی که آنها پیدا می‌کنند جذاب، آموزشی و ارزشمند است، آن‌ها شروع به فکر کردن به همان چیزها در مورد تجارت شما خواهند کرد.

هر چه بتوانید ارزش بیشتری برای محتوای خود ارائه دهید، اعتمادسازی با مخاطب هدف آسان تر خواهد بود. علاوه بر این، زمانی که سرنخ‌ها و مشتریان شما متوجه می‌شوند که شما دائماً در حال انتشار محتوا در پلتفرم‌ها هستید.

آنها ممکن است شما را به عنوان یک رهبر در صنعت ببینند. انتشار محتوا از طریق انتشارات شخص ثالث یا به اشتراک گذاری محتوای خود با تأثیرگذاران نیز می تواند به شما در ایجاد اعتماد بیشتر در بازار هدف کمک کند.

2. محتوای عالی به تأثیرگذاری بر تبدیل ها کمک می کند.

اگر واقعاً می‌پرسید چرا بازاریابی محتوای دیجیتال مهم است، به آمار تبدیل نگاه نکنید. در اینجا تنها چند مورد از آماری است که واقعاً از اهمیت بازاریابی محتوا هنگام بهبود تبدیل وب سایت صحبت می کند:

  • بازاریابی محتوا نرخ تبدیل را حدود 6 برابر بیشتر از سایر روش های بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد. (ABG Essentials)
  • پس از خواندن توصیه های یک وبلاگ، 61٪ از مصرف کنندگان آنلاین در ایالات متحده تصمیم به خرید گرفتند. (موسسه بازاریابی محتوا)
  • طبق گفته 74 درصد از شرکت های مورد بررسی، بازاریابی محتوا منجر به افزایش پیشتازان بازاریابی آنها از نظر کمیت و کیفیت شده است. (کوراتا)
  • طبق گفته 72 درصد از مشاغل مورد بررسی، محتوای ویدیویی می تواند به ارائه بازگشت سرمایه عالی و افزایش قابل توجه تبدیل کمک کند. (تخم مرغ دیوانه)
  • بازاریابان ورودی می توانند میانگین نرخ تبدیل سایت را دوبرابر کنند (از 6 به 12٪) که بخشی از آن به دلیل تلاش های بازاریابی محتوا است. (HubSpot)
  • بازاریابی محتوای با کیفیت می تواند به شما کمک کند تا نرخ تبدیل وب سایت خود را بهبود بخشید.
  • بازاریابی محتوا به بهبود تبدیل ها کمک می کند زیرا به شما امکان می دهد با سرنخ ها و مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و آنها را آموزش دهید.
  • نه تنها برای ایجاد اعتماد و روابط کار می کنید، بلکه تشویق به تبدیل شدن به آن ها نیز می شوید.
  • با دادن اطلاعاتی که به مصرف کنندگان برای تصمیم گیری خرید آگاهانه نیاز دارند.
  • برای بهینه‌سازی محتوای خود برای تبدیل، حتماً یک فراخوان برای اقدام واضح در نظر بگیرید.
  • CTA شما به خواننده می گوید که در مرحله بعدی چه کاری باید انجام دهد و آنها را به مرحله بعدی در فرآیند تبدیل راهنمایی می کند.

3. محتوای بهینه شده به بهبود تلاش های سئوی شما کمک می کند.

اهمیت بازاریابی محتوا زمانی آشکارتر می شود که به نحوه کمک به کسب و کار شما در ساخت و بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نگاه می کنیم.

سئو نقش مهمی در بهبود دید کسب و کار آنلاین شما دارد. با این حال، اگر می خواهید سئو سایت را بهبود ببخشید، باید محتوای بهینه ایجاد کنید. در واقع، سایت‌های تجاری که محتوای وبلاگ ثابتی را ارسال می‌کنند، به طور متوسط ​​43 درصد صفحات بیشتری را در موتورهای جستجو فهرست‌بندی می‌کنند تا آن‌هایی که اصلاً منتشر نمی‌کنند.

هرچه محتوای بیشتری در سایت خود داشته باشید، موتور جستجو باید صفحات بیشتری را ایندکس کند و در نتایج موتور جستجوی خود به کاربران نشان دهد. اگرچه صفحات بیشتر لزوماً منجر به ترافیک بالاتر نمی شود، اما به برند شما این فرصت را می دهد که برای کلمات کلیدی بیشتر رتبه بندی کند.

به عنوان مثال، ایجاد وبلاگ در موضوعات مرتبط مختلف به شما شانس بیشتری برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی که آنها جستجو می کنند می دهد. ناگفته نماند، هرچه محتوای بیشتری در سایت خود داشته باشید، دلایل بیشتری برای ماندن در سایت به بازدیدکنندگان ارائه می دهید.

این به معنای افزایش زمان در سایت است که می تواند تأثیر مثبتی بر بهینه سازی موتور جستجوی شما داشته باشد. گوگل زمان صرف شده در سایت را به عنوان یکی از شاخص‌های ارائه محتوای ارزشمند سایت شما می‌داند. آیا می خواهید به طور مداوم محتوای ارزشمندی را در اختیار بازدیدکنندگان وب سایت خود قرار دهید؟ خدمات تولید محتوا دارکوب را به عنوان گزینه ای برای تقویت بازی بازاریابی محتوای خود در نظر بگیرید.

ایجاد محتوا

4. ایجاد محتوای عالی یک راه مقرون به صرفه برای آوردن سرنخ های جدید است.

برای کسانی که نمی‌دانند چرا بازاریابی محتوا مهم است، نگاهی به تمام راه‌هایی بیندازید که محتوا می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا سرنخ‌های جدیدی به دست آورد. تولید سرنخ برای کسب و کارهای کوچکی که برای رشد برند خود و افزایش فروش به ترافیک ثابت متکی هستند، مهم است.

بازاریابی محتوا نه تنها برای تولید سرنخ عالی است، بلکه مقرون به صرفه است. اگرچه بازاریابی محتوا حدود 62 درصد کمتر از تاکتیک های بازاریابی سنتی هزینه دارد، اما طبق DemandMetric، حدود 3 برابر بیشتر سرنخ ایجاد می کند. مقرون به صرفه بودن بازاریابی محتوا، آن را به یک تاکتیک ضروری برای مشاغل کوچک تبدیل می کند که می خواهند بودجه خود را به حداکثر برسانند.

← پیشنهاد مطالعه: تفاوت بازاریابی اینترنتی و سنتی

توجه به این نکته مهم است که بازاریابی محتوا زمان بر است، و همچنین ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج تلاش های شما را مشاهده کنید. این به ویژه در مورد سئو صادق است. با این حال، وقتی نوبت به تولید محتوای با کیفیت می‌رسد، کمی می‌تواند راهگشا باشد.

بیش از 81 درصد از بازاریابان دریافتند که با سرمایه گذاری کمتر از 6 ساعت در هفته در محتوای رسانه های اجتماعی خود، ترافیک بیشتری را تجربه کرده اند. نه تنها بازاریابی محتوا یک تاکتیک مقرون به صرفه است، بلکه یک بازگشت سرمایه (ROI) نیز ارائه می دهد که کسب و کارهای کوچک نمی توانند نادیده بگیرند.

اهمیت بازاریابی محتوا زمانی که بازگشت سرمایه را در نظر می گیرید به راحتی قابل درک است. از آنجایی که تولید محتوا نسبتاً مقرون به صرفه و بسیار مؤثر است، بسیاری از کسب و کارهای کوچک با گذشت زمان شاهد بازگشت سرمایه قابل توجهی در بازاریابی محتوای خود خواهند بود. در واقع، به ازای هر دلار هزینه شده، تلاش‌های بازاریابی محتوا 3 برابر بیشتر از تبلیغات جستجوی پولی سرنخ ایجاد می‌کند.

کلید به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه محتوا، ایجاد یک استراتژی محتوای دیجیتال است که بازار هدف شما را در نظر بگیرد. شما هرگز نباید فقط به خاطر تولید محتوا محتوا تولید کنید. اگر می خواهید ارزش پول خود را بدست آورید، محتوای شما باید استراتژیک باشد:

  • در موضوعاتی که انتخاب می کنید،
  • انواع دارایی هایی که تولید می کنید
  • روش های تبلیغاتی شما

5. محتوا به برند شما امکان می دهد تا تخصص شما را در زمینه موضوع به نمایش بگذارد.

مصرف‌کنندگان می‌خواهند بدانند که با کارشناسانی سروکار دارند که از جزئیات این صنعت اطلاع دارند. این پاسخ دیگری به این است که چرا بازاریابی محتوا مهم است. بازاریابی محتوا به برند شما اجازه می دهد تا تخصص خود را در این زمینه نشان دهد. در حالی که دانش ارزشمندی را ارائه می دهد که می تواند به خوانندگان کمک کند تا تصمیم خرید آگاهانه تری بگیرند.

وقتی زمان خرید فرا می رسد، مصرف کنندگان برندی را که اطلاعات مورد نیازشان را در اختیارشان قرار داده است، به خاطر می آورند. بیایید بگوییم که این به خرید از کسب‌وکاری مربوط می‌شود که محتوای ثابتی را منتشر می‌کند که آموزشی و آموزنده است یا کسب‌وکاری که محتوایی ندارد.

مصرف کننده بیشتر از کسب و کاری خرید می کند که دانش و تخصص خود را نشان داده است. زیرا آنها می دانند که توسط کارشناسان صنعت مراقبت می شوند که می توانند به سوالات آنها پاسخ دهند و به راحتی هر مشکلی را برطرف کنند.

6. آیا می خواهید با مشتریان ارتباط برقرار کنید؟ محتوای عالی منتشر کنید

اگر هنوز می‌پرسید، چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ در نظر بگیرید که چگونه بازاریابی محتوای عالی می تواند به شما در ایجاد روابط با مشتریان کمک کند. قبلاً در مورد اینکه محتوا چگونه بخش جدایی ناپذیر اعتمادسازی و ایجاد شهرت مثبت برای برند است بحث کردیم. این می تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را افزایش دهید و به سرنخ های جدید برسید.

ارائه محتوای عالی پس از تبدیل شدن یک سرنخ به مشتری متوقف نمی شود. محتوایی که برای پایگاه مشتری شما ارزش ایجاد می کند با تقویت روابطی که با مشتریان دارید به افزایش وفاداری به برند کمک می کند. این می تواند فروش مجدد را تشویق کند و به شما کمک کند طرفداران برند قدرتمندی ایجاد کنید.

همانطور که در بالا می بینید، مشتریان نه تنها نسبت به یک شرکت با محتوای سفارشی احساس مثبت بیشتری دارند، بلکه احساس نزدیکی به آن برند نیز دارند. بنابراین چه نوع محتوایی برای ایجاد روابط با برند بهترین است؟ دارایی‌هایی مانند ویدیوهای آموزشی و سایر انواع محتوای بصری آموزنده می‌توانند به مشتریان شما کمک کنند تا از محصولات یا خدمات شما بهره بیشتری ببرند.

هرچه ارزش بیشتری کسب کنند، احتمال بازگشت آنها بیشتر می شود. راهنمای برند و مقایسه نمونه‌های عالی دیگری از محتوا هستند که می‌توانند به ارائه ارزش بیشتر برای مشتریان شما کمک کنند. با کمک به مشتریان برای تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر خرید، شما در تلاش برای ایجاد اعتماد بیشتر و تشویق فروش مجدد هستید.

7. مشتریان و مشتریان شما محتوای عالی می خواهند!

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟ خوب، مشتریان و مشتریان شما می خواهند محتوای عالی بخوانند. در واقع، 20 درصد از زمانی که کاربران اینترنت به صورت آنلاین صرف می کنند، صرف خواندن مطالب می شود. و اگر فکر می‌کنید که مردم نمی‌خواهند وقت خود را صرف خواندن محتوای برندها کنند، دوباره فکر کنید. همانطور که اینفوگرافیک زیر نشان می دهد، 68 درصد از مردم دوست دارند زمان خود را صرف مطالعه برندهایی کنند که به نظرشان جالب است.

علاوه بر این، 80 درصد از کاربران اینترنت دوست دارند از طریق محتوای سفارشی که ارائه می دهند، در مورد شرکت ها اطلاعات کسب کنند. این آمار نشان می دهد که مصرف کنندگان نه تنها محتوا را دوست دارند، بلکه می خواهند محتوای عالی از برندهایی مانند شما را نیز بخوانند! پس چرا به مردم آنچه می خواهند نمی دهیم؟

اگر می خواهید بازاریابی محتوای شما موثر باشد، داده هایی را که از مخاطبان خود جمع آوری کرده اید نادیده نگیرید. داده‌هایی را برای بینش مشتری خود از نقشه‌های سفر، بازخورد کاربر، معیارهای غرور و شخصیت مشتری جمع‌آوری کنید. این اطلاعات برای برنامه ریزی محتوای شما حیاتی است. محتوای سفارشی ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما صحبت کند و نوعی ارزش ارائه دهد. چه سرگرم کننده باشد و چه آموزشی، از محتوای خود به عنوان فرصتی برای نشان دادن مفهوم برند شما به مصرف کنندگان استفاده کنید.

8. بازاریابی محتوا به شما کمک می کند خود را از رقبا متمایز کنید.

در بازار شلوغ دیجیتال، بسیار مهم است که کسب و کار کوچک شما خود را از رقبا متمایز کند. این اهمیت بازاریابی محتواست. بازاریابی محتوا روشی موثر است که کسب و کارهای کوچک می توانند برای متمایز کردن خود از سایرین در صنعت تلاش کنند. و همچنین، برای نشان دادن آنچه که شرکت خود را خاص می کند! موضوعات و ارزش محتوایی که ایجاد می کنید می تواند به معنای تفاوت بین انتخاب برند شما از سوی مصرف کننده نسبت به رقیب باشد.

به عنوان مثال، اگر یک خریدار در حال تحقیق در مورد چالش های خود و محصولات خاصی است که می تواند به حل آن چالش ها کمک کند. آنها تمایل بیشتری به کار با کسب و کاری دارند که اطلاعات مفیدی در اختیار آنها قرار داده است. اگر این برای نشان دادن اینکه چرا بازاریابی محتوا مهم است کافی نیست، نقشی را که محتوا در کمک به شما برای توسعه شخصیت و صدای برند بازی می کند، در نظر بگیرید. فراتر از نوع محتوایی که تولید می‌کنید، می‌توانید خود را از رقبا متمایز کنید.

و این از طریق زبان محتوای شما و روشی است که اطلاعات خود را ارائه می دهید. آیا شخصیت برند شما جدی و حرفه ای است؟ سرگرم کننده و آموزشی؟ شاید ترکیبی از هر دو؟

تعیین اینکه چگونه می خواهید نام تجاری خود را به تصویر بکشید و ایجاد صدای برند می تواند به شما در ایجاد محتوای منحصر به فرد برای تجارت شما کمک کند. این شخصیت برند می تواند به شما کمک کند با خریداران هدف خود ارتباط برقرار کنید و به آنها نشان دهید که چه چیزی کسب و کار شما را خاص می کند. یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن این شخصیت از طریق محتوای بازاریابی است که ایجاد می کنید.

متمایز شدن از رقبا

9. محتوا در هر مرحله از قیف بازاریابی مهم است.

حالا بیایید به اهمیت بازاریابی محتوا در مورد قیف بازاریابی شما فکر کنیم. سه حوزه اصلی در قیف بازاریابی شما وجود دارد که باید در حین توسعه کمپین های بازاریابی دیجیتال خود به آنها فکر کنید. و بازاریابی محتوا در هر مرحله از قیف نقش دارد. در اینجا بازاریابی محتوا در قیف بازاریابی وارد می شود:

1. بالای قیف (TOFU):

در بالای قیف، مشتریان احتمالی شما تازه شروع به آگاهی از مشکلات خود می کنند. آنها همچنین شروع به درک این موضوع کرده اند که راه حل هایی در دسترس است. در طول این مرحله، محتوا می تواند به آموزش آنها کمک کند و اطلاعات مورد نیاز را برای تصمیم گیری در مورد نوع راه حلی که می تواند به آنها کمک کند به دست آورد.

2. میانه قیف (MOFU):

در وسط قیف، سرنخ ها در حال ارزیابی گزینه های خود برای محصولات یا راه حل ها هستند. محتوای این مرحله از قیف به منظور آموزش دادن به سرنخ ها در مورد گزینه های مختلف آنها است. این به آنها اجازه می دهد تا انتخاب های خود را محدود کنند و به تصمیم نهایی خرید نزدیک شوند.

3. پایین قیف (BOFU):

هنگامی که سرنخ ها به انتهای قیف رسیدند، این بدان معنی است که آنها آماده تبدیل هستند. محتوا در این مرحله به این منظور است که یک حرکت تشویقی نهایی به خریدار بدهد و آنها را برای تصمیم گیری آگاهانه برای خرید توانمند کند.

10. محتوا تقریباً از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال دیگری پشتیبانی می کند.

با این حال، اهمیت دیگر بازاریابی محتوا این است که محتوای ثابت و با کیفیت به پشتیبانی از هر بخش دیگری از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما کمک می کند. اکثر کسب و کارهای کوچک بیش از یک ابزار در جعبه ابزار دیجیتال مارکتینگ خود دارند. از بازاریابی ایمیلی گرفته تا رسانه های اجتماعی تا تبلیغات PPC، تاکتیک های مختلفی وجود دارد که می توانید برای جذب و جذب مخاطب ایده آل خود از آنها استفاده کنید. آیا می خواهید بدانید که همه این استراتژی ها چه چیزی مشترک دارند؟

کسب و کار شما باید به عنوان بخشی از هر تاکتیکی که در کمپین های بازاریابی دیجیتال خود به کار می گیرید، محتوای جذاب و با کیفیت بالا ایجاد کند. به عنوان مثال، فرض کنید که می خواهید یک کمپین بازاریابی ایمیلی برای پرورش سرنخ راه اندازی کنید. شما باید محتوای ایمیلی ایجاد کنید که جذاب باشد و خوانندگان را تشویق به برداشتن گام بعدی کند. همچنین می‌توانید از محتوایی که قبلاً ایجاد کرده‌اید برای کمک به پرورش آن سرنخ‌ها استفاده کنید.

این تکه‌های محتوا شامل یک وبلاگ یا کاغذ سفید است که اطلاعاتی را که برای جابجایی آن‌ها از طریق قیف نیاز دارند، در اختیار آنها قرار می‌دهد. دیگر نباید این سوال وجود داشته باشد که چرا بازاریابی محتوا مهم است زیرا در سایر زمینه های استراتژی بازاریابی دیجیتال شما ادغام می شود.

اگه هنوز متقاعد نشده اید…

معمولا هزینه بازاریابی داخلی ارزون‌تر از بازاریابی خارجی نمیشه. علتش هم اینه که یه مطلب کوتاه (که شرکت خودتون تولید کنه) میتونه تا کجاها بره. هر مطلب میتونه براحتی برای کانالهای مختلف بازاریابی محتوا بارها و بارها با اهداف مختلف بکار بره، مثلا یه پست وبلاگ رو میتونیم به یه اینفوگرافی تبدیل کنیم و یا برای خبرنامه هفتگی ازش استفاده کنیم.
الآن دیگه هر شرکتی که بخواد رشد کنه باید حتما بازاریابی محتوا داشته باشه، چون مزایاش اونقدر زیاده که نمیشه ازشون صرف نظر کرد. اگه شما هم میخواهید برای شرکتتون بازاریابی محتوا انجام بدید یا هر سوالی دارید میتونید با دارکوب تماس بگیرید. ما خوشحال میشیم به خوانندگانمون کمک کنیم.

نتیجه

با تمام مزایای بازاریابی محتوا، به راحتی می توان فهمید که چرا بازاریابی محتوا برای مشاغل در هر اندازه مهم است. بازاریابی محتوا نه تنها به شما کمک می کند تا دید را افزایش دهید، بلکه می تواند به شما کمک کند تا روابط قوی تری با مشتریان و مشتریان خود ایجاد کنید. اگر واقعاً می خواهید اهمیت بازاریابی محتوا را در عمل ببینید، وقت آن رسیده است که شروع کنید. روی توسعه یک استراتژی بازاریابی محتوا کار کنید که خریداران هدف شما در هسته آن باشد.

سپس، می توانید در مسیر ایجاد محتوای ارزشمندی باشید که به افزایش تبدیل و بهبود حفظ مشتری کمک می کند. درباره اینکه چگونه همکاری با یک آژانس بازاریابی محتوا مانند دارکوب می‌تواند به شما در افزایش ترافیک و تبدیل بیشتر کمک کند، بیشتر بیاموزید.

برای اطلاعات بیشتر حتماً صفحه خدمات بازاریابی محتوای دارکوب را بررسی کنید. به اندازه کافی شنیده اید و برای شروع آماده اید؟ برای بحث در مورد برنامه بازاریابی محتوای خود با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته