صفر تا صد راه اندازی فروشگاه آنلاین

نوشته شده توسط دارکوب

مطمئنا برای خیلی از افراد این سوال پیش می آید که برای طراحی سایت فروشگاهی و به معرض دید گذاشتن اجناس مدنظر برای فروش و جذب مشتری بیشتر، از کجا و چگونه باید شروع کرد. در این مقاله هدف این است که با توضیح مراحل و شرح دادن آنها در چند بخش به این سوال پاسخ دهیم.

در دنیای امروزی، اینترنت بستری بسیار وسیع با ابزارهای بسیار متنوع در سرتاسر آن است. حال این موضوع چگونه به افرادی که به دنبال گسترش کسب و کار خود هستند کمک میکند؟

طبیعتاً برای گسترش و بیشتر دیده شدن کسب و کار خود با توجه به ماهیت و نوع آن لازم است پس از تحقیقات لازم و کسب تجربه موردنیاز و یا کمک گیری از افراد متخصص و مجرب در این زمینه به مرحله اول یعنی طراحی یک سایت فروشگاهی میرسیم.

در ابتدای امرِ طراحی سایت، میتوانید یک فروشگاه ساز را انتخاب کنید که به شما در ساخت و گسترش مسیر تجارت الکترونیکی کمک میکند. از انواع این فروشگاه ساز ها میتوان به Shopify و از افزونه های وردپرس به ازWooCommerce اشاره کرد.

طراحی سایت با وردپرس و فروشگاه ساز ها

اگر در فروش آنلاین خود فروشگاه ساز ها را انتخاب کرده اید، باید بدانید که این قالب ها یک نوع نرم افزار آنلاین هستند که به شما این فرصت را می دهند تا بدون نیاز به مهارت های فنی بسیار حرفه ای و پیشرفته، و یا دانش کدنویسی بسیار، فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید.

حال اگر که قصد شما راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بوسیله یک فروشگاه ساز است، قدم اولیه شما در اینجا انتخاب فروشگاه ساز اینترنتی مناسب است.

در انتخاب فروشگاه ساز خود انتخاب های متفاوت و زیادی داریم، در واقع دستمان باز است و با صبر و حوصله میتوانیم گزینه ای را که از همه نظر کارآمد است را انتخاب کنیم.

با وجود گزینه های بسیار زیاد که می توان از بین آنها انتخاب کرد دو پلتفرم برتر که در این ضمینه توصیه شده اند را ارائه می دهیم.

Shopify را برای کسب و کار ها و فروشگاه های آنلاین بزرگ و همچنین Wix را برای فروشگاه های آنلاینی که دارای وسعت کمتری هستند پیشنهاد میکنیم.

طبیعتاً کمی انتخاب ممکن است پیچیده و یا گیج کننده باشد، اما در اینجا همه چیز به هدف و وسعت فروشگاه آنلاین شما بستگی دارد. در واقع باید پلتفرمی را انتخاب کنیم که با نیاز شما تطبیق داشته باشد.

اگر در مورد ساخت یک فروشگاه آنلاین موفق محتاط و جدی باشید، به این نتیجه می رسید که باید سازنده سایت خود را قبل از راه اندازی سایت تجاری خود آزمایش کنید. بهترین راه برای انجام این کار با استفاده از یک یا چند آزمایش رایگان است.

در زمان آزمایش فروشگاه ساز ها فقط روی یکی از آن ها تمرکز نکنید بلکه بهتر است تا جایی که می توانید فروشگاه سازهای آنلاین مختلف را آزمایش و مقایسه کنید تا مناسب ترین گزینه را برای خود و کسب و کار خود بیابید.

اما در هنگام آزمون و خطا و آزمایش با این فروشگاه ساز ها، بهتر است از خود بپرسید:

آیا انتخاب قالب و موضوع و ایجاد تغییرات سفارشی مدنظر در آن آسان است؟

آیا این قالب ها مناسب کسب و کار شما هستند؟

آیا تغییر وضعیت و اضافه کردن محصولات و دسته بندی آنها بدون مشکل است؟

آیا می توانید ناوبری را طوری تغییر دهید و ویرایش کنید که متشکل از منوهای فرعی و صفحات جدید باشد؟

شما می خواهید پلتفرمی را انتخاب کنید که نه تنها استفاده از آن بدون مشکل و دردسر باشد، بلکه هر آنچه را که مورد نیازتان است، را ارائه دهد.

پس از همه اینها، میتوانید یک نمای کلی و آزمایشی از فروشگاه ساز آنلاین خود را ببینید.

نکته کلیدی این است که مشخص کنید کدام یک از این سازنده ها برای استفاده روان تر هستند و کدام یک برای نوع فروشگاهی که قصد ساختن آن را دارید مناسب تر است.

پیش از اینکه به مرحله بعدی بروید، اطمینان حاصل کنید که تصمیم خود را در مورد بهترین سازنده سایت گرفته اید. هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. سازنده سایت خود را به خوبی بررسی و آزمایش کنید و مرحله آزمون و خطا را کاملاً به اتمام برسانید. گفتنی است که اکثر این پلتفرم ها یک آزمایش رایگان ارائه می دهند.

ساختن یک فروشگاه آنلاین با فروشگاه ساز ها بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام گیرد این است که مطمئن شوید کدام پلتفرم کارآمد بوده و برای شما بهتر است و در واقع اصل مطلب همین است، اما از سوی دیگر، وردپرس زمان بیشتری برای شروع به کار لازم دارد.

کاربران وردپرس را میپسندند زیرا یک پلتفرم قدرتمند و قابل تنظیم و شخصی سازی است. در واقع بیش از یک سوم سایت ها با به کارگیری وردپرس طراحی و ساخته می شوند و دلیل آن به وضوح مشخص است.

طراحی سایت با وردپرس تسلط و کنترل کامل بر طراحی و قابلیت های آن، امکان سفارشی سازی وسیع، افزونه های مختلف، امنیت و بسیاری از موارد دیگر را شامل می شود.

تنها مشکل این است که این انتخاب مسئولیت زیادی را به همراه دارد و باعث می شود وردپرس نیازمند دقت، زمان و تمرکز بیشتری از سوی کاربر باشد. اگرچه بسیاری از مبتدیان وردپرس را ترجیح میدهند، البته اگر روی تسلط بر وردپرس وقت بگذارید و روی آن تمرکز کنید و تا حدودی اعتماد به نفس داشته باشید و آن را حفظ کنید، بیشتر از آن بهره خواهید برد.

مطمئناً باید زمانی را صرف یادگیری خود کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی تنظیم شده و در حال پیش رفتن است. قبل از انتخاب وردپرس، باید به این موضوع توجه کنید که از سایت خود چه انتظاراتی دارید می خواهید چگونه عمل کند؟ دلیل استفاده شما از وردپرس چیست؟ و میخواهید تمام اجزای سایت فروشگاه آنلاین خود چه جنبه هایی داشته باشند و با توجه به عوامل مختلف چه عملکردی داشته باشند؟ از امنیت گرفته تا سئو (SEO) و فراتر از آن همه و همه نیازمند توجه شماست.

قبل از ادامه و رفتن به مرحله بعدی، بهتر است اطمینان حاصل کنید که موارد بالا و همچنین مطالب مختلف دیگری را در مورد وردپرس مطالعه کرده اید. توجه داشته باشید که چرا وردپرس چگونه با نیاز های فروشگاه شما مطابقت داشته باشد. از تصمیم خود برای اینکه که آیا وردپرس برای شما مناسب است یا خیر اطمینان حاصل کنید.

حال که این نکات را دریافتید، نوبت آن است ادامه دهید و با چگونگی کارکرد و نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین با استفاده از وردپرس، بیشتر آشنا شوید. در این راه می توانید از کارشناسان تیم شرکت دارکوب در زمینه طراحی سایت و یا آموزش دوره های وردپرس در آموزشگاه دارکوب نیز راهنمایی بخواهید.

فروشگاه ساز وردپرس

وردپرس را نصب کرده و افزونه WooCommerce را بر روی آن راه اندازی کنید. در اینجا، زمان آن رسیده است که وارد محیط وردپرس شوید. قبل از اینکه بتوانید فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنید، نیاز است وردپرس را نصب کنید، و اگر یک هاست وردپرس با کیفیت را انتخاب کرده باشید، کار بسیار آسان میشود.

در ادامه عمده کارها به طور خودکار پیش میرود و WooCommerce به طور خودکار همراه با تِم یا همان قالب فروشگاهی WooCommerce نصب می شود. این یک ویژگی عالی است، زیرا بسیاری از کار های فنی را از عهده شما خارج می کند، در زمان شما صرفه جویی کرده و احتمالاً دردسر شما را کمتر میکند.

هنگامی که وردپرس و ووکامرس را آماده کردید، وارد شوید و به تنظیم داشبورد خود بپردازید. باید اطلاعاتی مانند مکان فروشگاه خود، ارز مدنظر، و اینکه آیا کالاهای فیزیکی ارسال می کنید و مالیات بر فروش دریافت می کنید را وارد کنید. همچنین نیازمند است یک روش پرداختی را انتخاب کنید.

یک فروشگاه آنلاین به اضافه شدن محصولات به آن نیاز دارد، و اکنون لازم است آن ها را اضافه کنید. میتوانید به برگه محصولات در داشبورد وردپرس خود وارد شده، و سپس روی افزودن محصولات جدید کلیک کنید. حال لازم است فروشگاه خود را آنگونه که میخواهید سفارشی سازی کنید. برای مثال از یک قالب و پوسته مناسب کار و سلیقه خود استفاده کنید.

با این وجود، اگر می خواهید انواع پوسته ها را مشاهده و بررسی کنید، اکنون زمان خوبی برای انتخاب و نصب آن ها برای تعیین ظاهر، و طراحی فروشگاه آنلاین است.

اما نکته مهمی را باید ذکر کنیم، شما در هنگام ساخت فروشگاه آنلاین خود لازم است که صفحات مرتبطی را که مدنظر دارید اضافه کنید. برای یک فروشگاه ساده، به صورت پایه نیاز دارید که

  • یک صفحه اصلی
  • صفحات دسته بندی انواع محصولات،
  • صفحات محصول برای هر محصول
  • صفحه درباره ما
  • یک صفحه تماس
  • صفحه ای که در آن خط مشی های حمل و نقل و نوع آن و همچنین نحوه بازگشت و مرجوع کردن اجناس شما توضیح داده شود.

در هر جایی که مورد نیاز است صفحات جدیدی را اضافه کنید و اطمینان حاصل کنید که گزینه هایی که برای طراحی انتخاب میکنید در تمام زمینه های فروشگاه آنلاین شما، تناقض ایجاد نکنند. به این نکات توجه کنید که

طرح رنگ هایی که انتخاب میکنید، فونت ها و اندازه آن ها، چیدمان صفحه، دکمه ها و جای قرار گیری آن ها

منوهای ناوبری، سرصفحه ها، فوتِر ها و پاورقی ها، لوگوی برندِ شما و تِم و قالب خود را با توجه به هویت برند فروشگاه خود تطبیق داده و سفارشی سازی کنید.

فراموش نکنید که همیشه باید در مورد مخاطبان و کاربران مورد هدف خود فکر کنید، چرا که این موضوع به شما کمک می کند تا حس مطلوب و مناسبی را با انتخاب های طراحی خود در مخاطبان و کاربران خود ایجاد کنید.

در تمامی مراحل طراحی و پیاده سازی سای فروشگاهی خود می توانید از شرکت طراحی سایت دارکوب نیز بهره بگیرید که با ارائه تمامی خدمات طراحی سایت به صورت تخصصی این پروسه کاری را برایتان آسانتر و سریعتر پیش خواهد برد.

هاست فروشگاه آنلاین

یافتن یک هاست وب قابل اعتماد شاید کمی گیج کننده باشد، اما تلاش و کوشش برای پیدا کردن مورد مناسب ارزشش را دارد. باید بدانید که پایه و اساس هر سایت خوب که توسط وردپرس ساخته شده، بدون توجه به نوع آن، چه یک فروشگاه آنلاین یا یک وبلاگ، باید یک هاست وب با کیفیت خوب و قابل اعتماد داشته باشد. به نوعی دیگر هاست همانند خانه سایت شما در فضای وسیع اینترنت بوده و بدون آن، هیچ نوع سایت ی نمی تواند به صورت آنلاین ظاهر شود و در معرض دید قرار گیرد.

چنانچه یک ارائه دهنده هاست بی کیفیت را برگزینید، فروشگاه آنلاین شما ممکن است به راحتی از کار بیفتد، آسان تر هک شود، و یا کندتر بارگیری شود و زمان بیشتری لازم داشته باشد، یا با مشکلاتی مواجه شود که تاثیر مستقیم بر روی فروش شما داشته باشد.

در نتیجه، شما باید یک هاست با کیفیت بالا را در نظر بگیرید. هزاران ارائه دهنده مختلف برای انتخاب شما وجود دارد، همه دارای نقاط قوت و ضعف متفاوت هستند. در این زمینه می توانید با کارشناسان شرکت دارکوب در زمینه انتخاب بهترین نوع هاست برای سایت فروشگاهی خود در ارتباط باشید.

حال به بحث دامنه برای فروشگاه میرسیم. شما باید یک نام دامنه مناسب برای فروشگاه خود انتخاب کنید. نام دامنه مشخصه ای است که در URL قرار دارد و در واقع بیانگر نام فروشگاه شماست. داشتن یک نام دامنه خوب، یکی از پله های مهم راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق بوده و این موضوع باعث ایجاد اعتماد هرچه بیشتر در مشتریان می شود و به ایجاد و گسترش برند شما کمک چشمگیری می کند.

در داقع باید گفت نام دامنه چیزی است که مشتریان و کاربران در نوار آدرس و جستجوهای گوگل می بینند. این نام دامنه مانند همان تابلویی است که در بالای یک فروشگاه واقعی در خیابان قرار میگیرد.

سئو (SEO) و دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان SEO موارد بسیاری را در بر می گیرد و تاثیر مستقیم بر دیجیتال مارکتینگ سایت شما دارد. تلاش برای بهینه سازی می تواند شما را به نقاطی که در آن ها ضعف وجود دارد برساند. در اینجا چند نکته وجود دارد که اگر قصد گسترش و هر چه بیشتر دیده شدن محتوای سایت خود را دارید، میتوانید از آن ها استفاده کنید.

خود را در ذهن کاربر خود و به جای او قرار دهید. اینگونه میتوانید بفهمید مخاطبان مورد نظر شما چگونه در مورد محصولات شما فکر و صحبت میکنند، و در واقع چه میخواهند و علاقه دارند کدام محتوا را ببینند.

به محتوای داخل صفحه اهمیت دهید و در مورد آن محتاطانه رفتار کنید چرا که ارزشش را دارد. محتوای روی صفحه به عناوین و توضیحات محصول، تصاویر، و هر وبلاگ، مطالب اضافه یا محتوای دیگری که ممکن است داشته باشید و غیره اشاره میکند.

متا تگ ها نیز حائِز اهمیت هستند. برچسب هایی که عنوان را نشان میدهند، که مانند سرفصل ها برای یک موتور جستجوگر هستند، آن ها به موتور جستجو کمک می کنند تا بتواند بفهمد هر صفحه درباره چه چیزی است. هر صفحه از سایت شما باید یک برچسب عنوان یا همان متاتگ منحصر به فرد خود را دارا باشد.

در حالت ساده تر باید بگوییم توضیحات موجود در هر متا خلاصه های کوتاهی از هر صفحه است. هنگامی که سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجوگر نمایان میشود، کاربران تگ عنوان و توضیحات داه شده توسط شما در مِتاتگ را قبل از هر چیز دیگری می بینند که این موضوع به راحتی اهمیت آن ها را بیشتر بیان میکند.

راهکار های بازاریابی اینترنتی

برای کسب بهترین نتیجه در بازاریابی اینترنتی بهتر است روش های زیر را در لیست خود قرار دهید و از آنها استفاده کنید. نتایج هرکدام را بررسی کرده و تمرکز خود را بر روی گزینه های نتایج بهتری ارائه کرده اند قرار دهید.

  • لیستی از ایمیل های مختلف و یا شماره تماس ها درست کنید و از اضافه کردن به آن دریغ نکنید.

بدون توجه به نوع فروشگاه خود، داشتن یک استراتژی بازاریابیِ ارتباطی قوی با مشتریان مهم است. تا جایی که می توانید آدرس های ایمیل و شماره تلفن ها را جمع آوری کنید. از مشتریان واقعی و اصلی شما تا مشتریان احتمالی، همچنین افراد علاقه مند به رویدادهای مرتبط با نوع فروشگاه شما و همه و همه میتوانند در گسترش کار شما نقش بسزایی داشته باشند.

وقتی شروع به راه اندازی یا گسترش کار خود میکنید و یا محصول جدیدی را در فروشگاه خود اضافه میکنید، می توانید یک ایمیل یا پیامک برای همه آن افراد ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که می توانند باز هم به صورت آنلاین از فروشگاه شما بازدید کنند.

این مورد می تواند زمان خوبی برای ارائه یک تبلیغ برای کسانی که در لیست ایمیل و یا شماره تماس های شما هستند، یا چه بسا یک تخفیف ارجاع برای تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاشتن سایت شما با دوستان و خانواده هایشان باشد.

  • حضور اجتماعی خود را ارتقا دهید.

با داشتن کسب و کار آنلاین خود، بهتر است از هر فرصتی برای تقویت تعامل آنلاین خود استفاده کنید. از ساده ترین و تاثیرگذارترین راه ها این است که بیشتر از قبل به کانال های شبکه های اجتماعی خود توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که آن ها از تصاویر مرتبط و همچنین ویدیوهای جذاب برخوردار هستند.

در ادامه باید به استفاده از هشتگ های مناسب است که در کنار دیگر موارد ذکر شده دارای اهمیت بالایی است. حال اگر شبکه های اجتماعی برای کسب و کار خود احداث نکرده اید، بهتر است دست به کار شوید و این کار را شروع کنید.

  • در پلتفرم های اجتماعی تبلیغ کنید.

حال که به استفاده از شبکه های اجتماعی اشاره کردیم، بهتر است به یک مورد کارآمد دیگر در آن بپردازیم. رسانه های اجتماعی مکانی عالی و مناسب برای خرج کردنِ هزینه های تبلیغاتی هستند، زیرا مردم اوقات زیادی را در پلتفرم های اجتماعی سپری می کنند. فرض کنید اگر قصد خرید بیلبورد را داشتید، بنظر شما کدام جاده مناسب ترین مکان برای نصب آن بود؟ در مورد تبلیغات رسانه های اجتماعی نیز باید این گونه فکر کرد.

اگر کاربران و مخاطبان شما زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانند اما در مورد توییتر اینگونه نیست، بهتر است هزینه های خود را روی اینستاگرام متمرکز کنید.

شما می توانید از عکس ها و ویدیوها برای تبلیغات خود استفاده کنید، اما گام به گام پیش بروید. یک عکس مرتبط و با موضوع تبلیغات می تواند راهی مناسب برای ارائه محصول شما در مقابل افراد تازه عضو شده و جدید باشد، اگر چه این کار باعث توجه افراد قبلاً عضو شده هم میشود.

تصاویر ساده اما جذاب از محصولات خود را در حال استفاده بارگذاری کنید و استراتژی ها و تاکتیک های خود را بر اساس عملکردِ آنها در چند هفته اول در صورت نیاز تغییر دهید.

  • استفاده از اینفلوئنسر ها به منظور تبلیغات (اینفلوئنسر مارکتینگ) را در نظر بگیرید.

اینفلوئنسرها افرادی هستند که معمولاً مخاطبان فعال زیادی دارند و قدرت تأثیرگذاری بر رفتار خرید مخاطبان دارند.

کار با اینفلوئنسر مناسب می تواند محصول شما را در معرض دید بسیاری از مشتریان بالقوه قرار دهد و آگاهی از برند شما را افزایش دهد. برای استفاده بهینه از اینفلوئنسر مارکتینگ، بهتر است اطمینان حاصل کنید که فالوورهای اینفلوئنسر مدنظر شما با مخاطبان مورد نظر شما همسو بوده و ارزش های آن ها با برند شما مطابقت دارد.

  • محتوای ارزشمند در رابطه با فروشگاه آنلاین تولید کنید

یکی دیگر از کار های مهم در بهبود بخشیدن سرعت گسترش کسب و کار شما، تولید محتوا است، در واقع هدف شما باید تولید محتوایِ ارزشمند باشد تا به نتیجه برسید.

بازاریابی محتوایی عملکرد سئو را بهبود میبخشد. در واقع بازاریابی محتوا برای سایت های فروشگاه های آنلاین کمک بزرگی را در مورد بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر ارائه می دهد.

هنگامی که شما به طور مداوم محتوای با ارزش بالا را پیرامون کلمات کلیدی و مهمِ مرتبط با نوع کسب و کار خود تولید و بهینه سازی می کنید، ترافیکی از جستجویِ کاربران علاقه مند را جذب می کنید که به طور معمول باید برای آن در قالب تبلیغات هزینه کنید.

این محتوایِ ارزشمند میتوانند چه در سایت شما و چه در شبکه های اجتماعیِ کسب و کار شما، در معرض دید کاربران قرار گیرند، پس نیاز است به آن توجه داشته باشید.

راه اندازی فروشگاه آنلاین در اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ به نوعی تمرینِ استفاده از اینستاگرام برای افزایش آگاهی افراد از برند، مخاطبان و کاربران مختلف، و فروش شما به عنوان صاحب یک فروشگاه آنلاین است. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب و مورد علاقه افراد مختلف، یک پلتفرم بازاریابی وسیع و بسیار موثر برای برندها، کارآفرینان و فروشندگان محصولات مختلف است.

در ادامه شما باید به راه اندازی فروشگاه آنلاین در اینستاگرام بپردازید. آن صفحه را به کسب و کار خود اختصاص دهید. شما باید نام کاربری را انتخاب کنید که تا جایی که امکان دارد با نام کسب و کار شما مطابقت داشته باشد.

پس از آن، زمان شروع به اشتراک گذاری تصاویر است. در ابتدا لازم است بدانید که بهتر است حداقل سه تا چهار عکس به اشتراک بگذارید. باید اشاره کنیم که، هدف این است که مطالب مرتبط را روزانه در صفحه بگذارید. هرچه مطالب مرتبط بیشتری پست شود، شانس بیشتری برای تعامل با مشتریان اصلی و مشتریان احتمای خواهید داشت.

هنگامی که تصاویر مدنظرتان آماده پست شدن بودند، نیاز است توضیحاتی را به عنوان کپشن اضافه کنید، بهتر است عکس ها را با هشتگ های مناسب نشانه گذاری کنید و همچنین در صورت علاقه مندی یک مکان را به پست خود اضافه کنید

از ترفند های دیگر میتوان به نمایش گذاشتن برندها و محصولات خود اشاره کرد.

با قرار دادن عکس های حرفه ای از محصولاتی که دارید، میتوانید آن ها را برای مدتی هم که شده در ذهن کاربران نگه دارید. با این وجود که اینستاگرام اساساً برای ثبت لحظه طراحی شده است، بسیاری از برندهای برتر، محبوب و موفق علاوه بر کیفیت بالای کالای خود در اینستاگرام به مواردی دیگر از جمله عکاسی حرفه ای برای به حداکثر رساندن تأثیر خود استفاده می کنند

باید اشاره کرد که استمرارِ دقت و توجه به همه موارد ذکر شده تا به اینجا، میتواند در بهبودِ کسب و کار و فروشگاه آنلاین شما نقش بِسزایی را ایفا کند.

در دنیای امروزی تجارت الکترونیک، باید حضور فعال حرفه ای داشته باشید. شاید آموزش تمامی موارد گفته شده برایتان زمان بر باشد و بخواهید سریعتر به نتیجه دلخواه خود برسید. در این راه می توانید به تیم مجرب شرکت دارکوب اطمینان کرده و از صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی خود، خرید هاست و سئو سایت خود را به آنها بسپارید تا شاهد پیشرفت منطقی و تخصصی کسب و کار خود در دنیای وسیع اینترنت باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته