بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو

صاحبان کسب و کارها و مشاغل کوچک و بزرگ اگر تا به امروز وب سایتی را برای خود راه اندازی نکرده باشند، مطمئن هستیم در چند سال اخیر به این آگاهی رسیده اند که برای افزایش میزان فروش و پیدا کردن مشتری های بیشتر، راه اندازی وب سایت فروشگاهی می تواند سریع ترین و بهترین گزینه باشد.

بازاریابی اینترنتی و فروش آنلاین از حداقل یک دهه قبل روند تحول خود را آغاز کرده و از آن زمان تا به حال، روز به روز شاهد پیشرفت و تغییرات اساسی در فضای مجازی بوده ایم. به ویژه پس از حکمفرمایی شرایط تازه ای که بعد از انتشار بیماری کرونا و قرنطینه مردم با آن مواجه شدیم، اکنون نیاز به خرید بدون مراجعه به فروشگاه ها و مغازه ها دو چندان شده و همین تغییر، به عامل اصلی نفوذ کسب و کار اینترنتی در زندگی روزمره ما بدل شده است.

با توجه به شرایط موجود و تغییر استانداردهای زندگی و تمایل کاربران به خریدهای آنلاین، می توان برداشت کرد که طراحی یک سایت فروشگاهی از نان شب واجب تر است و بقای کسب و کارهای سنتی، در گرو حضور در چنین فضایی خواهد بود.

بدون شک اولین قدم در مسیر رسیدن به موفقیت در بازاریابی آنلاین، پیدا کردن یک راهنمای خوب برای راه اندازی وب سایت مورد نظر شماست. با توجه به دشوار بودن فرآیند طراحی وب سایت، در چند سال اخیر شرایطی به وجود آمده که به لطف پیدایش سایت سازهایی مثل وردپرس، فرآیند طراحی وب سایت برای کسب و کارها و شرکت ها کمی راحت تر شده و مدت زمانی که برای طراحی یک وب سایت نیاز می باشد نیز به مقدار قابل توجهی کم تر شده است.

یعنی فاصله زمانی اقدام برای راه اندازی وب سایت تا روز تحویل وب سایت مورد نظر شما بسیار کوتاه تر از آنچه که در سال های قبل بود شده است. شرکت طراحی وب سایت دارکوب با نزدیک به دو دهه تجربه در زمینه طراحی وب سایت های فروشگاهی، ضمن در نظر گرفتن تمامی جوانب و نیازهای شما، اقدام به طراحی سایت فروشگاهی مورد نظرتان خواهد کرد.

طراح وب سایت یا شرکت طراحی وب سایت ؟ مسئله این است!

با توجه به اینکه بیشتر طراحان فریلسنر که به صورت انفرادی کار طراحی وب سایت را انجام می دهند، اغلب دانشجویانی هستند که به صورت مقطعی و به صورت دورکار به چنین کاری مشغول هستند. در نتیجه سپردن این بخش مهم از کسب و کار آنلاین به این افراد می تواند در آینده منجر به بروز مشکلات جبران ناپذیری شده و شما را در دریافت مقوله های مهمی همچون پشتیبانی و بروزرسانی های آتی گرفتار اشکالات اساسی و پرداخت هزینه های به مراتب بیشتر کند.

در نقطه مقابل، انتخاب یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی خوب می تواند چندین مزیت داشته باشد که در پایین مطالعه خواهید کرد:

  • امکان مشاهده نمونه کارهای انجام شده و اطلاع از رزومه کاری و پروژه های موفقی که تضمین کننده اجرا یک وب سایت فروشگاهی مطمئن خواهد بود.
  • فراهم بودن شرایط عقد قرار داد رسمی و ارائه چک لیست کامل از تمامی قابلیت های مورد نیاز برای کاربر و امکان بررسی تک تک موارد از سوی هر دو طرف.
  • امکان مراجعه حضوری برای بررسی دقیق تر نیازها و پیگیری تغییرات مورد نیاز از سوی کسب و کارها.
  • اطمینان از بالا بودن سطح توانایی ها و دانش متخصصانی که در چنین شرکت هایی استخدام می شوند.
  • شرکت های طراحی وب سایت طی قرار دادهایی که با کاربرهای خود امضا می کنند، متعهد می شوند که محصول مورد نظر آنها را دقیقا مطابق با آنچه وی خواسته شده تحویل او داده و در صورت عدم هماهنگی، این امکان برای کسب و کارها وجود دارد که کمبودهای احتمالی را به راحتی برطرف کند.
  • معمولا این قرار دادها شامل موارد کلیدی همچون واکنش گرا بودن، طراحی قالب زیبا ، ارائه درگاه بانکی، اماده سازی اولیه برای بهبود سئو، بی نقص بودن از هر لحاظ و سایر موارد مشابه را شامل می شوند.

چگونه می توان بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی را پیدا کرد ؟

با توجه به اهمیت بالای طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر مستقیم آن بر روی روند دیجیتال مارکتینگ شما، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت مهم ترین چیز برای شروع یک فعالیت آنلاین می باشد. اما با یک جستجوی ساده متوجه می شوید که صدها شرکت طراحی و ارائه خدمات طراحی سایت وجود داشته و انتخاب بهترین گزینه از میان این همه حق انتخاب، کار چندان آسانی نخواهد بود.

اما از آنجایی که هر کاری راه حل خودش را دارد، در این مورد نیز می توانید با در نظر گرفتن چندین نکته ریز و مهم، از میان این همه شرکت طراحی سایت، مناسب ترین و بهترین را برای همکاری انتخاب کرد.

هدفتان از طراحی وب سایت را مشخص کنید

به منظور طراحی سایت فروشگاهی ابتدا باید هدفتان از راه اندازی را مشخص کنید. اگر قصد انجام فروش آنلاین در مقیاس بزرگ را دارید، از همان ابتدا باید به سراغ امکاناتی همچون پنل تبلیغات پیامکی باشید.

با مشاهده نمونه کارهای ارائه شده در وب سایت شرکت های طراحی سایت، از میزان کیفیت و نحوه طراحی وب سایت هایی که بدست آنها ساخته شده مطلع می شوید. توجه داشته باشید که این شما هستید که بیشتر از هر شخص دیگری، از آنچه که برایتان مناسب است مطلع هستید. پس از مشخص کردن اهداف مهم از طراحی سایت، تمامی موارد را بر روی کاغذ بیاورید و یا آن را برای شرکت طراحی وب سایت مورد نظر ارسال کنید. در صورتی که هدف و نیازمندی هایتان را مشخص نکرده باشید، اگر در ابتدا یا میانه های راه مشکلی برای شما پیش نیاید، مطمئن باشید که در انتها نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد.

ویژگی های شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی

شناخت درست هدف

پس از مشخص شدن اهداف مورد نظر از طراحی وب سایت و شناخت نیازها، زمان انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب است. شرکت های طراحی سایت بی شماری در ایران وجود دارد که اغلب مدعی انجام بزرگ ترین و موفق ترین پروژه ها هستند. با توجه به اینکه تمامی این شرکت ها اقدام به انتشار و نمایش پروژه های موفق خود کرده اند، انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی بر این مبنا نمی تواند چندان ملاک سنجش قابل اعتمادی باشد.

یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی موفق می بایست به ایده های شما گوش دهد. از آنجایی که هیچکس در شاخه فعالیت شما به خوبی شما از نیازها و چالش های پیش رو خبر ندارد، بنابراین خودتان بهترین راهنما برای طراحی بهترین سایت فروشگاهی خواهید بود.

در مرحله بعد متخصصان شرکت طراحی سایت با برداشت از نیازها و ایده های شما، وب سایتی که بیشترین بازدهی را در بازار آنلاین خواهد داشت را طراحی و پیاده سازی خواهند کرد. شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش 19 سال تجربه در زمینه طراحی وب سایت، ضمن ارائه مشاوره، فروشگاه اینترنتی و همچنین فرآیند دیجیتال مارکتینگ را به بهترین شکل برای شما اجرا خواهد کرد.

توانایی در بهینه سازی سئو

به طور معمول افرادی که به دنبال شرکت های طراحی وب سایت می گردند، از جستجو در موتورهای جستجو مثل گوگل استفاده می کنند و شرکت هایی که در صفحه اول به آنها نمایش داده می شوند را انتخاب می کنند. در گذشته نیز این شرکت ها با کمک گرفتن از تکنیک های سئو کلاه سیاه، سعی می کردند که خود را در رتبه های ابتدایی جستجو کلمات کلیدی مربوط به طراحی سایت فروشگاهی جای دهند.

اما با هوشمندتر شدن الگوریتم های گوگل، اکنون شرکت هایی که در زمینه سئو کلاه سفید و تولید محتواهای باکیفیت تر فعال هستند، صفحات ابتدایی گوگل را تصاحب خواهند کرد. این نشان دهنده قدرت شرکت ارائه خدمات طراحی سایت در زمینه بهینه سازی سئو بوده و چنین شرکتی قطعا می تواند از تجارب مفید خود برای بهبود سئو فروشگاه اینترنتی و بالاتر رفتن خرید و فروش آنلاین شما نهایت استفاده را ببرد.

به کمک تولید محتوای مناسب می توان شانس بیشتری در یافته شدن به واسطه گوگل پیدا کرد و از همین رو، بخش دیجیتال مارکتینگ یک شرکت طراحی وب سایت، در مقایسه با سایر رقبایتان، نقش یک بازوی محرک قدرتمند را برای پیشرفت وب سایت شما ایفا می کند. با این وجود توصیه می شود که معیار بالا بودن وب سایت شرکت طراحی سایت در گوگل را چندان جدی نگیرید و سعی کنید که با در نظر گرفتن تمامی جوانب از جمله بررسی پروژه های قبلی شرکت مذکور، مناسب ترین شرکت را پیدا کنید.

ظاهر وب سایت شرکت طراحی سایت فروشگاهی

زمانی که برای خرید پوشاک به مغازه یا فروشگاهی مراجعه می کنید، نحوه طراحی ویترین و چینش داخلی آن تاثیر زیادی در ترغیب کردن شما برای خرید محصول مورد نظرتان دارد. در صورتی که طراحی و ظاهر مناسبی را مشاهده نکنید، احتمالا حاضر نیستید حتی وارد چنین فروشگاهی بشوید.

این موضوع در مورد شرکت طراحی وب سایت هم صادق است و ظاهر و طراحی وب سایت چنین شرکتی جلوه کاملی از طرز تفکر و کلاس کاری متخصصانی که در آن مشغول به فعالیت هستند را نمایش می دهد. چنانچه وب سایت شرکت مورد نظر نتواند ظاهر و کارایی لازم را برای جلب مشتری داشته باشد، قطعا این موارد را در مورد وب سایتی که تحویل شما می دهد نیز رعایت نخواهد کرد.

نمونه کارهایی که باید با دقت بررسی شوند

شرکت های طراحی وب سایت فروشگاهی معمولا صفحه ای ویژه را به معرفی کارهای موفق قبلی خود اختصاص می دهند. نداشتن نمونه کارهای فعال و موفق یا عدم همکاری با شرکت های بزرگ و نام آشنا به خوبی نشان می دهد که وب سایتی که در آن هستید، سابقه درخشان یا مشخصی نداشته و نمی تواند یک انتخاب درست برای طراحی وب سایت و دریافت خدمات پس از آن باشد.

قبل از انتخاب شرکت مورد نظر، حتما به این بخش از وب سایت سر بزنید و فروشگاه های خرید و فروشی که ادعای طراحی آن را دارند بررسی کنید و از بابت طراحی و امکاناتی که قبلا در اختیار دیگران گذاشته اند مطمئن شوید.

نظرات مشتریان قبلی

اصطلاحا کامنت مشتریان قبلی یا فعلی چنین شرکت هایی، یک معیار خوب برای ایجاد اعتماد بیشتر به طراحی وب سایتی که در نهایت به شما تحویل می دهند خواهد بود. شرکت های طراحی سایت مختلفی وجود دارد که از لوگوی سازمان های بزرگ در قسمت “همکاران ما” یا “برخی از مشتریان ما” استفاده می کنند. مطمئن شوید که وب چنین سازمان هایی هنوز با این شرکت در حال همکاری بوده و از سایتی که دریافت کرده اند راضی هستند یا نه.

بررسی امکانات فعلی و قابلیت گسترش

زمانی که برای اولین بار طرح اولیه وب سایت شما آماده شده و تحویلتان می شود، قطعا مواردی را از قلم انداخته و یا مایل هستند حذف کنید. مثلا یک فروشگاه عرضه محصولات پوشاک را راه اندازی کرده اید و بعد از چند روز، متوجه می شوید که این وب سایت به توسعه بیشتری نیاز داشته و فرآیندهایی را می بایست به قسمت های خرید محصول یا ارسال سفارش های ثبت شده اضافه کنید، در اینجا یک شرکت طراحی وب سایت موفق می تواند با داشتن درک درستی از نیازهای شما، در کم ترین زمان ممکن تغییرات مورد نظر را ایجاد کند.

شناخت کامل از کسب و کارهای مختلف و ارائه سریع راه حل های صحیح و بی نقص از سوی یک شرکت طراحی وب سایت، به این واقعیت اشاره دارد که تجربه و تخصص لازم را در طول مسیر همکاری با شما خواهد داشت.

قابلیت طراحی وب سایت ریسپانسیو

در پی پر رونق تر شدن بازار گوشی ها و تبلت های هوشمند، میزان مراجعه و مخاطبان فروشگاه های اینترنتی رشد چند برابری را به خود دیده است. با این توضیح می بایست توجه و حساسیت بیشتری به موبایل فرندلی بودن تمامی قسمت های وب سایت فروشگاهی به خرج داد.

شرکت های موفق در زمینه طراحی وب سایت می بایست حتما از تیمی متخصص که قابلیت ساخت قالب های ریسپانسیو را داشته باشند بهره ببرند.

هزینه معقول برای طراحی وب سایت

حتما برای شما هم پیش آمده که با تبلیغاتی همچون طراحی سایت ارزان رو به رو شده و به هنگام مطالعه تعرفه چنین سایت هایی، با اعداد باور نکردنی و بعضا بسیار پایین مواجه شده باشید. از طرف دیگر وب سایت هایی هستند که تعرفه طراحی وب سایت اعلام شده از سوی آنها بسیار بالا و گاها سرسام آور است.

اما حقیقت است که اعلام قیمت های بسیار بالا یا حتی پایین، نشان از با کیفیت بودن یا بی کیفیت بودن نتیجه نهایی نخواهد بود. معمولا قیمت های بالا برای جلب نظر مشتری اعلام می شوند بعد از شناخت امکانات وب سایتی که قیمت ارزانی دارد، متوجه می شوید که حذف امکانات مهم و اساسی از قیمت پیشنهاد اولیه باعث شده که شما به سمت چنین آگهی های گول زننده ای کشیده شوید. هنگام سفارش وب سایت فروشگاهی می بایست تنها در قبال امکانات مورد نظرتان هزینه کنید و پایین و یا بالا بودن هزینه ها نباید شما را وسوسه کند.

خدمات پشتیبانی سایت فروشگاهی

ارائه خدمات پشتیبانی سریع و به موقع یکی از خصوصیت های شرکت موفق در زمینه طراحی وب سایت های فروشگاهی است. برای شناخت یک شرکت خوب می توانید به نظرتان مشتریان قبلی آنها گوش دهید و متوجه شوید که چه میزان از همکاری با آنها رضایت دارند.

بروز مشکلات متعدد در وب سایت های فروشگاه امری نسبتا عادی بوده و در صورت عدم رفع به موقع، می تواند به روند فروش و اعتماد مشتری های شما لطمه بزرگی بزند. از همین رو کوتاه بودن فاصله زمانی میان اعلام مشکل و ارائه راه حل جهت رفع آن می تواند یکی از عوامل انتخاب کردن یا انتخاب نکردن شرکت طراحی وب سایت مورد نظر شما باشد.

علاوه بر رفع مشکلات احتمالی، یک شرکت طراحی حرفه ای می بایست عملکرد سریعی در توسعه و اضافه کردن ویژگی های تازه به سایت فروشگاهی مورد نظر داشته باشد. شرکت طراحی وب سایت دارکوب با در اختیار داشتن تیمی از متخصصان خبره، این اطمینان را می دهد که سوالات و نیازهای گوناگون مشتریان، در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده و حل شود.

معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی

شرکت طراحی وب سایت دارکوب

شرکت طراحی وب سایت دارکوب فعالیت خود را از مهرماه سال 1381 آغاز کرده و از آن زمان تاکنون بیش از 4000 هزار پروژه طراحی وب سایت، برنامه نویسی و بهینه سازی سایت را با بالاترین کیفیت ممکن اجرایی کرده است.

طراحی سایت ارزان با بالاترین کیفیت، خدمات طراحی پورتال، استفاده از زبان هایی همچون PHP، طراحی فروشگاه های آنلاین براساس سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، مجنتو و دروپال، ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای رشد خرید و فروش اینترنتی و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی قوی و 24 ساعته از جمله ویژگی های این شرکت محسوب می شوند.

شرکت وب پویا

گروه طراحی وب پویا فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و با بیش از 1500 شرکت همکاری داشته و بیش از 2800 وب سایت را طراحی و میزبانی می کند.

شرکت وب پویا خدمات طراحی وب سایت را با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا ارائه کرده و می تواند شروع خوبی برای راه اندازی کسب و کار کوچک یا بزرگ شما باشد. ارائه پشتیبانی قوی، در اختیار داشتن تیمی از متخصصان موفق، ارائه نمونه کارهای قوی و همچنین جمعی از مشتریان رضایتمند، نشان از این است که شرکت وب پویا انتخاب ایده آلی برای طراحی سایت فروشگاهی می باشد.

شرکت طراحی وب سایت وب سیما

شرکت وب سیما از سال 1391 فعالیت خود را بر پایه تفکری نو و با اهداف بزرگ و آرمان گرایانه آغاز کرد است. این شرکت از همان ابتدا یکی از نوآوران در زمینه دیجتال مارکتینگ بود و توانسته تا به امروز روند رو به رشدی را در زمینه تبلیغات آنلاین حفظ کند.

شرکت وب سیما در سال های 95 و 96 موفق به دریافت جوایز جشنواره وب و موبایل شد و یکی از ویژگی های برتر و خاص این شرکت، ارائه راه حل های گوناگون بر پایه کدنویسی و طراحی های خلاقانه است.

وبکده

وبکده از جمله قدیمی‌ترین‌های شرکت های طراحی سایت در کشورمان است. فعالیت وبکده از سال 1383 آغاز شده و تا به امروز در صدر لیست شرکت های برتر در طراحی سایت حضور دارد. هدف مهم و اصلی شرکت وبکده، ارائه یک هویت بصری با کیفیت و اصیل از کسب ‌ وکارهای آنلاین بوده و برای این کار از تیمی بسیار حرفه‌ای و با تجربه بهره می برد.

وب رمز

شرکت وب‌ رمز به منظور ارائه‌ی کیفیتی بین‌ المللی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه‌‌ ی طراحی سایت و خدمات تخصصی وب شد. این شرکت با ارائه‌ خدماتی همچون طراحی پرتال، سئو و بهینه سازی سایت، میزبانی سرور‌های مجازی و ساخت و ارائه سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی، مدت زمان زیادی است که جایگاه خود را در بین ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت تثبیت کرده است.

ایران سایت

ایران سایت یکی قدیمی‌ترین تیم های طراحی سایت در ایران است که در سال ۱۳۷۹ و همزمان با پر رنگ تر شدن سئو و حضور شرکت گوگل تاسیس شد. با توجه به حوزه‌ی فعالیت بسیار گسترده شرکت ایران سایت، عجیب نیست که یکی از اولین نام‌ ها در فهرست ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت ایران را به خودش اختصاص داده است.

وب وان

شرکت وب وان توسط یکی از نخبگان مهندسی نرم‌افزار کشور در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و بعد از اجرای پروژه‌های موفقیت آمیز، توانست جایگاه خود را در بین ۱۰ شرکت برتر طراحی سایت به دست آورد. توانایی ارائه نمونه کار براساس فریم وورک‌‌های اختصاصی و عملکرد خلاقانه و حرفه‌ای در زمینه‌ی طراحی سایت و سئو از جمله ویژگی هایی است که وب وان با آنها شناخته می شود.

وب 24

شرکت وب ۲۴ در سال ۱۳۸۸ و  با ایده ‌ای خلاقانه در جهت برنامه ‌نویسی و طراحی وب‌ سایت پا به عرصه‌ی طراحی وب سایت و آی تی گذاشت. این شرکت به کمک تیمی از متخصصان، پروژه های مختلف طراحی و بهینه سازی وب سایت را قبول و اجرا می کند. ارائه خدمات و پشتیبانی سریع و با کیفیت از دیگر ویژگی های وب 24 است.

چگونه بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران را بیابیم؟

باید گفت که معمولا حرفه ای ترین طراحان سایت در شرکت های معتبر کشورمان مشغول به کار شده و فعالیت می کنند. نیروهای کارآمد و حرفه ای بسیار سریع جذب شرکت های برتر طراحی سایت خواهند شد و معمولا یافتن چنین نیروهایی و برقراری ارتباط با آنها جهت راه اندازی وب سایت کار غیر ممکنی خواهد بود. از این رو بهتر است برای انجام پروژه های خود به دنبال یافتن بهترین شرکت هایی که اقدام به طراحی سایت فروشگاه و ارائه خدماتی همچون سئو می کنند باشید.

همانطور که می ‌بینید، طراحی سایت در کلام آسان به نظر می‌رسد اما شاخه های بسیار پیچیده و گسترده ای را درون خود جای داده و یک انتخاب درست در این زمینه، تاثیر بسیار حیاتی و مهمی بر سرنوشت وب‌سایت شما خواهد داشت. قطعا هر کار پیچیده‌ و پراهمیتی به تیمی از متخصصان خبره نیاز دارد و پیدا کردن یک تیم طراحی سایت حرفه‌ای، اولین راه برای رسیدن به موفقیت است.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از 19 سال تجربه در بازار کسب و کار آنلاین، بهترین دوست و مشاور شما در زمینه طراحی و اجرا وب سایت و فروشگاه اینترنتی خواهد بود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته