اينفلوئنسر مارکتينگ چيست و نحوه انجام آن؟  

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
اينفلوئنسر مارکتينگ چيست و نحوه انجام آن؟  

دنیا به سمت دیجیتال شدن می رود و از اطلاع رسانی در روزنامه ‌ها به اطلاع رسانی در رسانه‌ های اجتماعی رسیده ‌ایم. در سال ‌های اخیر تقریباً بیشتر افراد در مقطعی از زندگی خود تحت تاثیر بازاریابی دیجیتال یا خدمات دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته اند. همه افرادی که دارای وب سایت یا کانال‌ های رسانه‌ های اجتماعی هستند، به نوعی با بازاریابی دیجیتالی آشنا شده اند و حالا از این فضا به عنوان یک بستر مهم برای معرفی و فروش کالاها، محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. در ادامه با دیجیتال مارکتینگ و انواع آن از جمله اينفلوئنسر مارکتينگ بیشتر آشنا خواهید شد.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ تلاش ‌های بازاریابی و تبلیغات است که از طریق کانال ‌های مختلف از جمله وب سایت ‌ها، رسانه ‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و ایمیل انجام می شود. بازاریابی دیجیتالی ترکیبی از تلاش ‌های پولی و غیر پولی است که به صورت کمپین ‌ها انجام می شود. در حال حاضر بازاریابی دیجیتال بخش بزرگی از بازاریابی کلی را در بر می گیرد.

انتخاب بستر مناسب برای دیجیتال مارکتینگ

در انتخاب بسترها برای بازاریابی دیجیتال، در حال حاضر رسانه‌ های اجتماعی مورد استقبال بیشتر کاربران قرار گرفته اند. از آنجا که رسانه ‌های اجتماعی محلی برای تبادل اطلاعات هستند، بازاریابی در این بستر موفقیت آمیز خواهد بود. گرچه پست‌ هایی که در رسانه ‌های اجتماعی منتشر می شوند، منجر به ایجاد سرنخ نمی شوند، اما برای ایجاد افزايش آگاهي از برند می توانند بسیار حیاتی باشند. بیشتر افراد بخش قابل توجهی از زمان خود را در رسانه ‌های اجتماعی صرف می کنند، بنابراین طبیعی است که کسب و کارها بر روی پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی جهت بازاریابی تمرکز بیشتری داشته باشند.

با توجه به اینکه رسانه‌ های اجتماعی متفاوتی در حال حاضر در دسترس کاربران هستند، اما هر یک به طور متفاوتی در زمینه بازاریابی می تواند عمل کند. در حال حاضر بزرگترین پلتفرم ‌های رسانه ‌های اجتماعی که کاربران بیشتری آنها را دنبال می کنند فیسبوک، تیک تاک، لینکدین، واتس آپ، یوتیوب، توئيتر و اینستاگرام هستند. شما می توانید با فعالیت در هر یک از این پلتفرم‌ ها، مسیر بازاریابی را ادامه دهید.

انواع استراتژی دیجیتال مارکتینگ در رسانه اجتماعی

شما می توانید دو استراتژی مختلف را برای بازاریابی در رسانه‌ های اجتماعی انتخاب کنید. اولین استراتژی این است که تولید محتوا انجام دهید و در صفحه خود از این طریق محصولات، کالاها و خدمات خود را به کاربران معرفی کنید. اما مسیر دوم این است که شما از اينفلوئنسرها کمک گرفته و محصولات، کالاها و خدمات خود را به کاربران معرفی کنید.

در استراتژی اول یعنی تولید و انتشار محتوا در صفحه خود، ابتدا باید اهداف خود را مشخص کرده، مخاطب هدف را شناسایی کنید، با انتخاب پلتفرم مناسب محتوای مرتبط را ایجاد و با تجزیه و تحلیل عملکرد بازاریابی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. اما برای انتخاب بهترین اینفلوئنسر باید برخی از نکات مهم را در نظر بگیرید.

اینفلوئنسر کیست؟

اينفلوئنسر کيست؟ اینفلوئنسر فردی است که در شبکه‌ های اجتماعی طرفداران و فالوورهای زیادی دارد و می تواند بر روی رفتار، نظر و تصمیمات فالوورهای خود در زمینه خرید تاثیر مثبتی بگذارد. توصیه ‌ها و تاییدات اینفلوئنسرها می توانند تاثیر قابل توجهی بر رونق کسب و کار یا برندی که در رسانه اجتماعی تبلیغ می شود، بگذارند. اینفلوئنسرها در زمینه ‌های مختلف زیبایی، مد، تناسب اندام، سفر و غذا فعالیت می کنند. فعالیت آنها به دلیل اینکه همراه با خلاقیت است بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. آنها محتوای تولید شده خود را در رسانه‌ های اجتماعی از جمله تیک تاک، یوتیوب و اینستاگرام به اشتراک می گذارند و از صفحه خود برای جذب فالوور و دنبال کننده استفاده می کنند. اینفلوئنسرها به عنوان رهبران فکری در زمینه ‌های مختلف شناخته می شوند.

انواع اینفلوئنسرها

انواع اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها بر اساس تعداد فالوورهایی که دارند به دسته ‌بندی‌ های مختلفی طبقه ‌بندی می شوند. انواع اينفلوئنسرها به شرح زیر است:

  • اینفلوئنسرهای نانو: کسانی هستند که فالوورهای آنها در شبکه ‌های اجتماعی ۱۰ هزار نفر است.
  • اینفلوئنسرهای میکرو: افرادی هستند که از ۱۰ هزار تا ۵۰ هزار دنبال کننده دارند.
  • اینفلوئنسرهای متوسط: کسانی هستند که بین ۵۰ هزار تا ۲۵۰ هزار دنبال کننده دارند
  • اینفلوئنسرهای ماکرو: این افراد بین ۲۵۰ هزار تا یک میلیون دنبال کننده دارند.
  • اینفلوئنسرهای مگا: کسانی هستند که یک جامعه با بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند.
  • اینفلوئنسرهای بومی: اینفلوئنسرهای بومی کسانی هستند که در همان شبکه اجتماعی به شهرت رسیده ‌اند. به طور مثال برخی از اینفلوئنسرها تنها در پلتفرم اینستاگرام یا تلگرام شناخته می شوند. اينفلوئنسر تلگرام نیز به طرق مختلف می تواند بازاریابی را انجام دهد. در آموزش اينستاگرام مارکتينگ نیز اینفلوئنسرها با نحوه بازاریابی در این پلتفرم آشنا می شوند.
  • اینفلوئنسرهای غیر بومی: کسانی هستند که شهرت آنها به طرق مختلف به دست آمده است. آنها در رسانه ‌های مختلف اجتماعی فعالیت دارند، در تلویزیون دیده می شوند و یا در زمینه‌ های مختلف ورزشی و موسیقی فعالیت دارند. به طور کلی جزو افراد شناخته شده در جامعه هستند.

ممکن است این تصور را داشته باشید که برندها با اینفلوئنسرهایی که فالوورهای زیادی دارند، وارد مذاکره می شوند. اما همیشه این تصمیم هوشمندانه نخواهد بود، اینفلوئنسرهای میکرو از عکاسان حرفه ‌ای، استالیست‌ ها، هنرمندان و مشاوران حرفه ‌ای برای ایجاد پست استفاده نمی کنند، اما با ایجاد پست ‌های مرتبط می توانند، فالوورهای بیشتری را تحت تاثیر قرار دهند. چرا که اینفلوئنسرهای مگا که دنبال کنندگان زیادی دارند، نوعی از سبک زندگی را تبلیغ می کنند که برای بسیاری از افراد دست نیافتنی است. بنابراین می توان گفت انتخاب اینفلوئنسرهایی که فالوورهای کمتری دارند، جزو افراد کمتر شناخته شده هستند، می توانند با دریافت مبالغ کمتر تبلیغاتی را انجام دهند که مخاطب گسترده ‌ای را مورد هدف قرار دهند. البته نباید همکاری با اینفلوئنسرهای بزرگ را نیز نادیده گرفت. آنها با فالوورهای بسیاری که دارند، می توانند به برندها کمک کنند تا محصولات آنها به طیف گسترده ‌ای، حتی میلیون ‌ها نفر معرفی شود.

نحوه عملکرد اینفلوئنسرها

نحوه عملکرد اینفلوئنسرها به این صورت است که با برندها وارد مذاکره می شوند و محصولات و خدمات آنها را از طریق استراتژی محتوا به دنبال کنندگان خود معرفی می کنند. این همکاری برای برندها بسیار سودآور است، علاوه بر اینکه اینفلوئنسرها می توانند آگاهی از برند را افزایش دهند، فروش افزایش پیدا می کند و وفاداری کاربر به برند نیز ایجاد می شود. اینفلوئنسرها از بستر رسانه اجتماعی برای ایجاد و اشتراک گذاری محتوا استفاده می کنند و از این طریق با دنبال کنندگان خود وارد تعامل می شوند. آنها از مسیرهای مختلفی تبلیغات و بازاریابی را انجام می دهند که به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • تولید محتوا: وبلاگ نويس اينفلوئنسر محتواهایی را ایجاد و منتشر می کند که برای مخاطب هدف جذاب باشد. تولید محتوا می تواند به صورت فیلم، عکس، پادکست، وبلاگ و سایر اشکال رسانه ‌ای باشد.
  • مشارکت مخاطب: اینفلوئنسرها با فالوورهای خود وارد تعامل می شوند و یک جامعه کوچک را پیرامون برند مورد نظر ایجاد می کنند. این تعامل می تواند به صورت پرسش و پاسخ، ارائه نظر به صورت عمومی و یا دایرکت باشد.
  • مشارکت برند: اینفلوئنسر زمانی که با برند همکاری می کند تا محصولات و خدمات او را به دنبال کنندگان خود معرفی کند، این کار را می تواند از طریق پست حمایت شده، بررسی محصول و سایر راهکارها انجام دهد.
  • شرکت در رویداد: یکی دیگر از راهکارها برای تبلیغات توسط اینفلوئنسرها این است که اینفلوئنسر در رویدادها حضور پیدا کند تا از این طریق با تبلیغ کالا یا خدمات بتواند بهتر بر روی کاربر خود تاثیر بگذارد.

اهداف اینفلوئنسرها

اهداف اینفلوئنسرها این است که از طریق ایجاد اعتماد و اعتبار بتوانند با فالوورهای خود همراه شوند و با ایجاد تعامل بتوانند از این طریق کسب درآمد داشته باشند. اینفلوئنسرهای موفق نسبت به مخاطبان خود درک عمیق ‌تری دارند، در نتیجه محتوایی که تولید می کنند، مرتبط‌ تر است و نتایج اثربخش را دریافت می کنند.

البته باید این نکته را بیان کرد که با توجه به ظهور اینفلوئنسرها و افزایش تعداد آنها در بستر رسانه ‌های اجتماعی، اصالت و شفافیت در مورد برندها تا حدودی جایگاه خود را از دست داده است. اینفلوئنسرها تنها با برندهایی فعالیت می کنند که محصول با کیفیت را به فروش می رسانند. اگر محصولات و کالای شما غیر استاندارد یا غیر مرغوب باشد اینفلوئنسرها حتی در مقابل قیمت ‌های بالا نیز حاضر به تبلیغ نخواهند شد، چرا که آنها با هر تبلیغ  بدون کیفیت دنبال کنندگان خود را از دست خواهند داد.

نحوه انتخاب اینفلوئنسر

پیدا کردن اینفلوئنسرهای مگا کار بسیار آسانی است، چرا که آنها افراد مشهوری هستند و همه افراد آنها را می شناسند. حتی بی ‌علاقه‌ ترین افراد نیز سبک زندگی آنها را دنبال می کنند. اما از آنجا که بودجه، بخش مهمی از اینفلوئنسر مارکتینگ است، باید در پی یافتن بهترین اینفلوئنسر در میان اینفلوئنسرهای میکرو یا نانو باشید. کارمندان

بیشتر برندها  به دنبال افراد در خارج از محدوده کاری خود هستند، در صورتی که کارکنان هر برند اینفلوئنسرهای بالقوه ای هستند که برای برند کار می کنند و نسبت به محصولات آشنایی بیشتری دارند و می توانند در تبلیغات تاثیرگذارتر باشند.

مشتریان

نه تنها کارمندان محصولات برند شما را دوست دارند، بلکه بسیاری از مشتریان نیز از محصولات برند شما راضی هستند. از مشتریان خود می توانید در ارتباطات بازاريابي استفاده کنید. در میان مشتریان خود کسانی که فالوورهای بیشتری دارند را انتخاب کنید.

دنبال کنندگان در رسانه اجتماعی

دنبال کنندگان شما می توانند در بازاریابی موفق باشند. آنها برند و محصولات شما را دوست دارند، بنابراین جزو دنبال کنندگان شما باقی مانده‌ اند. در میان دنبال کنندگان خود کسانی که فالوورهای زیادی دارند را می توانید برای بازاریابی انتخاب کنید.

 گوگل

گوگل بستری است که شما را می تواند به اینفلوئنسر مرتبط متصل کند. با جستجو در نوار جستجوی گوگل و درج عبارت اینفلوئنسرهای برتر می توانید بهترین ‌ها را در حوزه‌ های مرتبط با برند خود پیدا کنید.

رسانه اجتماعی

اگر به دنبال یک اینفلوئنسر در یک پلتفرم خاص هستید، بهتر است جستجو را در همان پلتفرم آغاز کنید. با درج کلمات کلیدی در نوار جستجوی پلتفرم با لیست کسانی روبرو می شوید که در این زمینه فعالیت می کنند. با بررسی صفحات هر یک از آنها می توانید برای بازاریابی وارد مذاکره شوید.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟ پس از آشنایی با اینفلوئنسر، عملکرد و اهداف او، می توان گفت اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر یک راه ضروری برای معرفی کالاها و خدمات به شمار می ‌آید و به عنوان یکی از معتبرترین روش ‌های بازاریابی شناخته می شود. اینفلوئنسر مارکتینگ با سلبریتی‌ ها آغاز شد. آنها در طول سال محصولات مختلف برندهای متفاوت را در مقابل دریافت مبلغ بالا تبلیغ می کنند. اما در حال حاضر نه تنها سلبریتی ‌ها بلکه بسیاری از افراد نا آشنا نیز محصولات غیر مرتبط را برای طرفداران خود تبلیغ می کنند. هر یک از این افراد در بخش ‌های مختلفی به یک شهرت رسیدند که از این شهرت برای بازاریابی استفاده می کنند. برخی در زمینه نوشتن وبلاگ، برخی در تهیه ویدیوها دارای شهرت هستند که از همین مسیر برای بازاریابی استفاده می کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای کسانی است که در رسانه‌ های اجتماعی فعالیت دارند. طبق یک تحقیقات کسانی که از اینفلوئنسر مارکتینگ برای بازاریابی خود استفاده می کنند، می توانند تا ۶ برابر افزایش درآمد داشته باشند. در اینفلوئنسر مارکتینگ کسب و کارها با افرادی که دارای نفوذ بالایی هستند، برای بازاریابی اینترنتی همکاری می کنند. با شناسایی اینفلوئنسرهای مهم که جایگاه خوبی دارند، وارد مذاکره می شوند و از شرایط آنها برای تبلیغات برند خود استفاده می کنند. اینفلوئنسرها با قدرت، اقتدار، دانش، موقعیت یا رابطه خاصی که دارند، بر تصمیمات خرید افرادی که او را دنبال می کنند، تاثیر می گذارند.

مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند مزیت های متعددی را برای یک برند ایجاد کند.

اگر در کسب و کار هدف کلی شما موفقیت در فروش است، باید گفت کسب قدرت در بین سایر رقبا، ایجاد اعتماد بین مخاطب و معرفی بیشتر محصول و خدمات نیز اهمیت بالایی دارند. با توجه به این که اینفلوئنسرها دارای طرفداران وفادار هستند، همکاری با آنها می تواند به خوبی محصول و کالای شما را معرفی کند. این بازاریابی به مشتریان بالقوه کمک می کند تا از صفحه شما بازدید کنند و جزو فالوورهای شما در سایت ‌ها و رسانه ‌های اجتماعی شوند. این موضوع می تواند به مرور زمان منجر به افزایش بازديد سايت شود.

از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ فروش به کاربران تحمیل نمی شود، بلکه از این طریق سرنخ ایجاد و این سرنخ ‌ها می توانند به مشتری وفادار تبدیل شوند.

از آنجا که اینفلوئنسرها محتوای با کیفیت را تولید می کنند، می توانید حجم کاری خود را کاهش دهید، چرا که تولید محتوا کار آسانی نیست و می تواند زمان و هزینه زیادی را صرف کند.

زمان استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

آخرین باری که بنر تبلیغاتی را در رسانه اجتماعی مشاهده کرده اید، کی بوده است؟ بیشتر افراد در حال حاضر به بنرهای تبلیغاتی توجه زیادی نمی کنند. طبق تحقیقات، بیشتر کاربران اینترنتی بر روی تبلیغات آنلاین کلیک نمی کنند.

از سوی دیگر ممکن است بازاريابي شبکه هاي اجتماعی را در صفحه خود انجام داده ‌اید، اما زمانی محتوای شما مورد بازدید قرار می گیرد که بتوانید فالوورهای زیادی را با خود همراه کنید. رسیدن به فالوورهای زیاد نیز نیاز به صرف زمان دارد.

اما اینفلوئنسرها متفاوت هستند، آنها مخاطبان همفکر را جذب کرده اند و آماده تبلیغات هستند. در نتیجه پیدا کردن اینفلوئنسرهای مرتبط و همکاری با آنها که مخاطبان گسترده و همفکری دارند، برای بازاریابی می تواند مسیر مناسبی باشد. بنابراین هر زمان که می خواهید برند، محصولات و خدمات خود را در مدت زمان کوتاهی به کاربران معرفی کنید، اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه خواهد بود.

نکات مهم برای پیاده سازی اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر کسب و کار شما به گونه ‌ای است که می توانید اینفلوئنسر مارکتینگ را برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید، قبل از هر نوع همکاری با اینفلوئنسرها برخی از نکات را به خاطر بسپارید.

مشخص کردن مخاطب

اولین گام برای هر نوع بازاریابی این است که بدانید به چه کسانی می خواهید دسترسی پیدا کنید. اگر قبل از هرگونه پیاده‌ سازی استراتژی اينفلوئنسر مارکتينگ را مشخص کنید که مشتریان شما باید چه کسانی باشند، ایده محکمی خواهید داشت تا به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنید.

مشخص کردن هدف

از اینفلوئنسر مارکتینگ تنها به دلیل اینکه در حال حاضر در بازاریابی مد شده است، نباید استفاده کرد. بلکه باید ابتدا هدف خود را از این کمپین بازاریابی مشخص کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ با سایر بازاریابی ‌ها تفاوتی ندارد، راز موفقیت این است که هدف گذاری به طور دقیق انجام می شود. بنابراین قبل از شروع به هر نوع همکاری ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید. این مهم است، چرا که شما باید یک بازاریابی واضح را ارائه دهید و اگر از آمادگی کاملی برخوردار نباشید، قطعاً در این زمینه موفق نخواهید بود. از آنجایی که آزمون و خطا در رسانه اجتماعی اجتناب ناپذیر است، توصیه می شود قبل از اینکه با اینفلوئنسر همکاری کنید، کسی را انتخاب کنید که با برند و اهداف شما همسو باشد. در این صورت اینفلوئنسر می تواند به شما کمک کند تا محتوایی را ایجاد کنید که بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد.

انتخاب بهترین پلتفرم

در سال ۲۰۲۲ در یک تحقیق از ۲۰۰۰ برند جهانی، ۸۰ درصد اعلام کردند که اینستاگرام می تواند در بازاریابی تاثیر بسیاری بگذارد. تیک تاک نیز توانسته در حوزه بازاریابی به موفقیت‌ های خوبی دست پیدا کند. گرچه تیک تاک و اینستاگرام به عنوان محبوب‌ ترین پلتفرم‌ ها برای اینفلوئنسر مارکتینگ شناخته شده‌ اند، اما برندها نباید سایر پتانسیل‌ ها را نادیده بگیرند. یوتیوب و تلگرام نیز از تاثیرگذارترین پلتفرم ‌ها به شمار می ‌آیند. اینفلوئنسرهای میکرو و متوسط فعالیت در اینستاگرام را انتخاب و اينستاگرام مارکتينگ را انجام می دهند و اینفلوئنسر ماکرو و مگا فعالیت در تیک تاک را ترجیح می دهند.

میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسر

میزان تاثیرگذاری اینفلوئنسر

شما باید به دنبال اینفلوئنسری باشید که پس از بازاریابی نتایج قابل قبولی دریافت کنید. در اینفلوئنسر مارکتینگ گرچه اینفلوئنسر اهمیت دارد، اما مخاطبان او در اولویت قرار دارند. شما باید تجزیه و تحلیل کنید که آیا مخاطبان یا فالوورهای اینفلوئنسر می توانند مخاطب هدف شما باشند. اگر می خواهید پاسخ این سوال را دریافت کنید که اینفلوئنسر متناسب با کسب و کار شما است یا خیر، با بررسی محتواها و پیام ‌های ارسال شده، باید میزان تعامل، پاسخ دهی، تاثیرگذاری و دسترسی او را مورد بررسی قرار دهید. بنابراین زمانی که شما به دنبال یک اینفلوئنسر مناسب هستید، باید فراتر از تعداد فالوور فکر کنید. اگر یک اینفلوئنسر طرفداران زیادی دارد به این معنا نیست که همکاری با او به موفقیت می رسد.

تعیین بودجه

قبل از پیشنهادات خود به اینفلوئنسرها باید بودجه خود را مشخص کنید. این مرحله مهم است، چرا که قیمت گذاری می تواند بر نوع بازاریابی تاثیرگذار باشد. با تعیین بودجه می توانید انواع نمونه هاي اينفلوئنسر مارکتينگ را اجرا کنید. علاوه بر این، با مشخص شدن بودجه، اینفلوئنسر می داند که چگونه بازاریابی دیجیتالی را انجام دهد. باید به طور شفاف با اینفلوئنسر وارد تعامل شوید، اینکه چه چیزی را باید ارائه دهد و چه چیزی را باید دریافت کنید.

راز موفقیت اینفلوئنسر مارکتینگ

در هر کمپین بازاریابی اصالت موجب موفقیت می شود. همکاری با اینفلوئنسرهایی که از قبل با برند آشنایی دارند، در موفقیت تاثیرگذار است. اینفلوئنسرها معمولاً محتوایی که تولید می کنند بر اساس سبک زندگی سالم، مثبت بودن، بدن سالم و چنین مواردی است. باید در نظر بگیرید که آیا برند، محصولات و خدمات شما متناسب با سبک زندگی اینفلوئنسر است یا خیر. از سوی دیگر مشارکت با اینفلوئنسرهای متنوع نیز می تواند به برند کمک کند تا مخاطب بزرگتری با برند آشنا شوند.

بررسی اینفلوئنسر

ممکن است در یافتن اینفلوئنسر مناسب با افراد زیادی آشنا شوید که فالوورهای زیادی دارند. اما کسانی که فالوورهای جعلی دارند و کامنت ‌ها را از طریق ربات دریافت می کنند، در موفقیت شما تاثیرگذار نخواهند بود. با بررسی سطح تعامل آنها باید مطمئن شوید که دارای فالوورهای واقعی و معتبر هستند.

احترام به خلاقیت و تخصص اینفلوئنسر

اینفلوئنسرها مخاطبان خود را بهتر می شناسند، آنها می دانند که چه نوع محتوایی می تواند بهترین بازخورد را داشته باشد. آنچه باعث شده است که شما آنها را انتخاب کنید، سبک منحصر به فرد و محتوای قدرتمند آنها است. بنابراین با احترام به اینفلوئنسرها شرایطی را ایجاد کنید که محتوای مناسب منتشر شود. البته باید این اطمینان را داشته باشید که محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسر با دستورالعمل برند و اهداف کمپین شما نیز تطابق داشته باشد.

سخن پایانی

اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند یک استراتژی قدرتمند در حوزه بازاریابی باشد. فرایندی که می تواند برند شما را بهتر و سریع تر به مخاطب هدف معرفی کند. انتخاب بهترین اینفلوئنسر، در نظر گرفتن بهترین استراتژی و موارد دیگر هر یک در موفقیت اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیرگذار هستند.

شرکت دارکوب در حوزه خدمات بازاریابی جدیدترین و موثرترین راهکارها را متناسب با هر کسب و کاری ارائه می دهد. تنها کافیست بودجه خود را تعیین و با مشخص کردن پلتفرم مناسب،  بازاریابی را به تیم دارکوب واگذار کنید. با در نظر گرفتن تمام جوانب این تضمین را می دهیم که در مدت زمان کوتاهی برند و کسب و کار شما مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته