طراحی قالب وردپرس

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
شرکت طراحی سایت دارکوب

امروزه مزایای بی شماری که یک سایت می تواند برای توسعه شخصی و تجاری به همراه داشته باشد بر کسی پوشیده نیست. سایت ها فرصت ها و موقعیت های بسیار متنوعی را در اختیار شرکت ها، خوانندگان و اشتراک گذاران قرار می دهند. از ارائه و ارتباطات شخصی گرفته تا برنامه های آموزشی جهانی و مشارکت های تجاری. هر روز افراد بیشتری به دنبال راهی برای استفاده کارآمد از پتانسیل نامحدود وب جهانی برای رشد شخصی و حرفه ای هستند.

طراحی سایت می تواند چیزهای زیادی از جمله افزایش اعتبار، ترافیک بالاتر و افزایش فروش به کسب و کار شما ارائه دهد. هنگامی که یک شرکت تصمیم به راه اندازی سایت گرفت، باید چگونگی طراحی سایت را در نظر بگیرد.  برای بسیاری از مشاغل، این به معنای روی آوردن به یکی از محبوب ترین پلتفرم های موجود امروزی یعنی وردپرس است.

یکی از اولین تصمیماتی که باید در هنگام طراحی سایت با وردپرس باید بگیرید، انتخاب یک موضوع است. دومین گزینه اصلی استفاده از یک قالب از پیش ساخته شده یا همکاری با یک شرکت طراحی سایت برای ایجاد یک قالب سفارشی است.

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس را می توان به عنوان مجموعه ای از قالب ها و شیوه نامه ها تعریف کرد که برای تعریف ظاهر و نمایش یک وب سایت وردپرس استفاده می شود. آنها طراحی، چیدمان و حس زیبایی شناختی وب سایت شما را ارائه می دهند و نحوه ظاهر و رفتار سایت شما را به کاربر نهایی دیکته می کنند. در حالی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که راه‌های بی‌شماری را برای سفارشی‌سازی ساختار، منوها و صفحات وب‌سایت شما ارائه می‌دهد، اما می‌تواند از نظر سفارشی‌سازی طراحی بدون درگیر شدن مضامین بسیار کمی ارائه دهد.

قالب سایت (یا قالب وب) مجموعه ای از صفحات وب HTML است که می توان برای ایجاد یک سایت، محتوای متنی و تصاویر خود را به آن اضافه کرد. قالب های سایت معمولاً با کدهای HTML و CSS ساخته می شوند که گرافیک سایت را هم تشکیل می دهند. CSS برای طرح بندی و سبک های فونت و ظاهر سایت استفاده می شود. بسیاری از صاحبان مشاغل از قالب های سایت آماده برای ایجاد سایت برای خود استفاده می کنند.

قالب ها ممکن است از نظر طراحی پاسخگو یا واکنش گرا (responsive)، تطبیقی (adaptive) یا ایستا (static) باشند.. پسوند فایل می تواند .html .htm .php یا .asp باشد. در همه موارد آنها با استفاده از کدهای html و css ساخته می شوند. اگر ویژگی واکنش گرا را داشته باشند، طرح بندی از نظر عرض منعطف می شود تا با صفحه نمایش دستگاه خاص مطابقت داشته باشد، صرف نظر از اینکه کامپیوتر رومیزی، تبلت یا گوشی هوشمند باشد.

قالب های وردپرس چگونه کار می کنند؟

قالب وردپرس مجموعه ای از فایل ها (PHP، HTML، CSS، JS و فایل های تصویری) است که با هم کار می کنند تا یک طراحی یکپارچه و تجربه کاربری را در وب سایت شما ارائه دهند. هنگامی که یک موضوع را در سایت وردپرس خود انتخاب و فعال می کنید، طرح و طرح بندی تعریف شده توسط فایل های موضوع در وب سایت شما اعمال می شود. بنابراین، اگر فایل style.css theme شما مشخص می‌کند که همه سرفصل‌ها باید آبی باشند، همه سرفصل‌های سایت شما آبی خواهند بود.

وردپرس بر اساس نوع صفحه ای که بازدیدکننده به آن نگاه می کند، انتخاب می کند که از کدام فایل استفاده کند. به عنوان مثال، اگر آنها به یک پست وبلاگ نگاه می کنند، وردپرس از فایل single.php از موضوع شما برای نمایش صفحه استفاده می کند. اکثر تم ها دارای گزینه هایی هستند که به شما امکان می دهند بخش هایی از طراحی را بدون دست زدن به هیچ کدی تغییر دهید، که برای کاربران با هر سطح تخصص عالی است. این تغییرات می تواند شامل تغییر رنگ، تنظیم یک تصویر پس زمینه یا انتخاب مکان نمایش منوها در سایت شما باشد.

می توانید این تغییرات را مستقیماً از طریق سفارشی ساز وردپرس یا در منوهای اختصاصی که پس از نصب یک تم خاص در دسترس قرار می گیرند، انجام دهید. تم های محبوب وردپرس دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند صفحه ساز داخلی یا انواع پست سفارشی است.

قالب شامل چه مواردی است؟

متن و تصاویر jpg، .png یا .gif، انیمیشن های jQuery و CSS3، سبد خرید، فرم های تماس، گالری های تصاویر پویا و نمایش اسلاید، صفحه پیوندهای دانلود PDF، و پخش کننده های ویدیو (از جمله فیلم های تعبیه شده آپارات) تنها تعدادی از این موارد هستند. ویژگی هایی که می توان در یک طرح گنجانده شود.

طرح ها و کدهای قالب وب از فروشنده ای به فروشنده دیگر بسیار متفاوت است، بنابراین هنگام انتخاب یک الگوی سایت، باید مطمئن شوید که از قبل شامل توابع، اسکریپت ها و برنامه هایی است که برای پروژه توسعه وب خود نیاز دارید. متن، عکس های استوک، اسکریپت ها و افزونه ها را می توان به صفحات آماده اضافه کرد. تصاویر استوک گنجانده شده را می توان با تصاویر .jpg متعلق به کاربران جایگزین کرد یا آن را مطابق نیاز پروژه ویرایش کرد.

HTML و CSS هر دو زبان کد متنی ساده ای هستند که به مرورگرهای وب اجازه می دهند صفحات وب را همانطور که طراحی شده اند ارائه دهند. ویرایش فعلی HTML5 و CSS3 است که به عنوان “استانداردهای وب” شناخته می شود. کنسرسیوم وب جهانی (W3C- The World Wide Web Consortium) این استانداردها را حفظ و به روز می کند.

قالب سایت به عنوان قالب صفحه وب یا قالب صفحه نیز شناخته می شود. اساساً، یک قالب سایت وردپرس رایگان راه های نسبتاً آسانی را در اختیار طراحان قرار می دهد تا محتوا را به یک چارچوب پیچیده که از طریق زبان های کلاسیک وب مانند HTML و CSS ساخته شده است، ایجاد کنند.

انواع قالب در وردپرس

تصمیم گیری در مورد قالب وردپرس می تواند یکی از مهم ترین انتخاب هایی باشد که می توانید برای سایت خود داشته باشید. یکی از ویژگی های عالی وردپرس این است که می توانید با نصب یک قالب جدید وردپرس، سایت مبتنی بر وردپرس خود را به هر شکلی که دوست دارید طراحی کنید. یک قالب وردپرس محتوای شما را جایگذاری می کند، اما نحوه ارائه  سایت و محتوا را تغییر می دهد. قالب ها می توانند به معنای واقعی کلمه سایت شما را با یک کلیک ساده به یک سایت کاملا متفاوت تغییر دهند.

اساساً سه نوع قالب وردپرس وجود دارد: غیر رایگان (پریمیوم)، رایگان و سفارشی

1. قالب های پریمیوم

این نوع از قالب های وردپرس با کیفیت بسیار بالایی هستند که توسط شرکت های کوچک یا بزرگ طراحی و توسعه داده می شوند و در بیشتر موارد شما برای استفاده از آنها باید هزینه پرداخت کنید. این قالب ها معمولاً به خوبی کدنویسی شده اند که در نتیجه بر سئو سایت تأثیر می گذارند. از آخرین فناوری ها و تکنولوژی ها در طراحی آنها استفاده شده و عملکرد بهینه تری دارند و برای تغییر انعطاف پذیری بیشتری نشان می دهند. از همه مهمتر که از جانب شرکت طراحی کننده پشتیبانی می شوند.

2. قالب های رایگان

به معنای واقعی کلمه هزاران قالب وردپرس رایگان در اینترنت موجود است. ساده ترین راه برای یافتن بیشتر آنها مراجعه به دایرکتوری قالب WordPress.org است. نکته جالب در مورد قالب های رایگان این است که آنها 100٪ رایگان هستند. این قالب ها می توانند امکان طراحی سایت ارزان را برایتان فراهم کنند.

برخی از قالب های رایگان وردپرس درجه یک هستند و توسط توسعه دهندگان حرفه ای که واقعاً می دانند چه کاری انجام می دهند جمع آوری و طراحی شده اند. این نوع قالب ها می توانند به خرید سایت سریع از سوی مشتریان منجر شود. اگرچه برخی دیگر توسط آماتورها و صرفاً سرگرمی طراحی شده اند که نشان دهنده عدم درک اهمیت انجام یک موضوع به درستی است.

قالب های وردپرس تاثیر زیادی بر روی عملکرد سایت، سئو، ظاهر و احساس کاربری، و گسترش یک وبلاگ یا سایت دارند. با توجه به این موضوع، فقط به انتخاب بهترین قالب فکر نکنید، درباره آن مطالعه کنید، درباره آن تحقیق کنید و نظرات را بخوانید. تحقیق خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که موضوع نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، بلکه عملکرد خوبی نیز دارد و برای سئو بهینه شده است. عدم توجه به این معیارهای اساسی می تواند واقعاً به سایت شما آسیب برساند.

3. قالب های سفارشی

این نوع قالب های وردپرس در صورتیکه می خواهید سایتتان ظاهری واقعا پیچیده و منحصر به فرد داشته باشد، قالب های سفارشی وردپرس راهی است که باید انتخاب کنید. طراحی قالب وردپرس اغلب برای فروشگاه های آنلاین و دیگر انواع سایت های منحصر به فرد یکی بهترین گزینه ها است

قالب های سفارشی وردپرس به طور خاص برای یک سایت توسط طراحان وب و توسعه دهندگان وب توسعه داده می شوند و انعطاف پذیری و گزینه هایی را ارائه می دهند که رابطه مستقیم با بودجه و فناوری درخواستی مشتری دارد.

مزایای قالب سفارشی

اصالت یکی از بزرگترین مزایای استفاده از قالب وردپرس سفارشی است. از آنجایی که طبق آمار، روزانه حدود 661 سایت جدید با وردپرس منتشر می شود، یک قالب وردپرس سفارشی می تواند کمک زیادی به شرکت شما در متمایز شدن از سایرین کند.

زمان ساخت قالب کوتاه تر است. بسیاری از کسب و کارها این فرض را دارند که استفاده از قالب از پیش ساخته شده سریعترین گزینه است. درست است که همه چیز از قبل وجود دارد و برای کاربران تنظیم شده است. با این حال، این قالب ها در واقع می توانند کار بیشتری را برای طراحان سایت ایجاد کنند.

این موضوع به نیاز شرکت برای متمایز شدن از حجم بالای سایر سایت های وردپرس در اینترنت برمی گردد. اگر از یک الگو همانطور که هست استفاده شود، وبسایت متمایز و منحصر به فرد نخواهد شد. علاوه بر این، حتی قالبی که با قالب بصری یک سایت مطابقت دارد ممکن است کاملاً با مشخصات فنی آن کسب و کار مطابقت نداشته باشد. گزینه های استفاده نشده می توانند یک سایت را شلوغ کنند.

همه اینها بدان معنی است که یک قالب باید بارها و بارها ویرایش شود تا با موضوع منحصر به فرد کسب و کار و سلیقه مشتری مطابقت داشته باشد. در مدت زمانی که برای ویرایش این قالب ها نیاز است، طراح قالب وردپرس می توانند یک قالب منحصر به فرد ایجاد کنند که مناسب تر برای شرکت باشد و ترافیک سایت و کاوش بالاتر را از طرف مصرف کنندگان تشویق کند.

به روز رسانی قالب های سفارشی آسان تر است. طراحی قالب سفارشی می توانند انتخاب سریع تری باشند. علاوه بر سریعتر بودن، قالب های سفارشی با خواسته های مشتری سازگارتر هستند. این موضوع در دراز مدت اهمیت پیدا می کند، زیرا یک سایت نمی تواند برای همیشه یکسان بماند.

شرکت طراحی سایت دارکوب

برای همگام شدن با رشد کسب و کار، نیازهای مصرف کنندگان و فناوری های جدید، باید به طور مرتب به روز شود. با یک قالب سفارشی، طراحان سایت با گذشت زمان، زمان بسیار کم تری برای تطبیق سایت با نیازهای رو به رشد شرکت صرف خواهند کرد.

امنیت بالاتر در قالب های سفارشی تضمین می شود. یکی از بزرگترین اشکالات قالب های آماده وردپرس این است که آنها اغلب دارای ایرادات کلی هستند. به عبارت دیگر، اگر یک قالب دارای یک حفره امنیتی یا نقصی در برنامه نویسی خود باشد، هر  سایتی که از آن قالب استفاده می کند باید برای رفع این باگ ها آماده باشد. قالب های سفارشی برای طراحی سایت های وردپرسی محدودیت های استانداردی ندارند. آنها را می توان با امنیت بالا و عملکرد بی نقص طراحی کرد.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، بسیار مهم است که پکیج طراحی قالب وردپرس خود را به گونه ای سفارشی کنید که حضور آنلاین شما را با برند تجاری کلی کسب و کار شما متمایز کند. حتی اگر در حال طراحی یک سایت شخصی یا نمونه کار آنلاین هستید، قالبی که انتخاب می کنید می تواند به عنوان یک سیستم طراحی عمل کند تا به محتوای شما برجسته شود.

می توانید با استفاده از پالت های رنگی قالب و فونت های سفارشی خود در صفحات وب خود، قالب را برای خود بسازید. ترکیب رنگ ها و فونت های برند در قالب سایت تان، به سایت شما ظاهری زیبا و مطابق با برند شما می دهد. در حالی که ایجاد یک سایت از ابتدا ممکن است بسیار دلهره آور به نظر برسد، استفاده از یک الگو می تواند به عنوان یک چارچوب مفید برای شروع کار باشد.

هنگام انتخاب یک قالب سایت، ماهیت و هدف سایت خود را به عنوان یک کل در نظر داشته باشید. می توانید قالبی را انتخاب کنید که به طور خاص برای فروش آنلاین یا نمایش آثار هنری یا نمایش پست های وبلاگ طراحی شده است. هنگامی که یک قالب سایت متناسب با نیازهای شما انتخاب کردید، می توانید تصمیم بگیرید که چگونه و تا چه حد می خواهید سایت خود را سفارشی کنید.

انواع قالب های وردپرس

بیش از 9000 تم رایگان تنها در فهرست قالب وردپرس وجود دارد، بدون ذکر موارد موجود در بازارها. برای کمک به کاربران برای فیلتر کردن تم ها بر اساس نیازهای خاص، دایرکتوری وردپرس مضامین خود را به صورت زیر دسته بندی می کند:

Layout

تم ها را بر اساس قالب صفحه، مانند طرح بندی سه ستونی یا شبکه ای طبقه بندی می کند.

ویژگی ها

به ویژگی های خاصی که بسیاری از افراد در یک موضوع به دنبال آن هستند، مانند پشتیبانی از زبان RTL و ابزارک های پاورقی اشاره کنید.

موضوع

مضامین را بر اساس هدف و جایگاه آنها گروه بندی می کند، مانند موضوعات نمونه کار و آموزشی.

ریسپانسیو (واکنش گرا) بودن قالب

قالب های وب در انواع مختلفی ارائه می شوند، بنابراین شما باید قبل از متعهد شدن به استفاده از یک طرح، گزینه های خود را به دقت بررسی کنید. با افزایش استفاده بیش از پیش تلفن همراه در میان مردم، انتخاب و طراحی قابل واکنش گرا (ریسپانسیو) که در اندازه های مختلف صفحه نمایش تغییر حالت می دهدبسیار اهمیت دارد. تمامی قالب های وردپرسی شرکت دارکوب ریسپانسیو هستند.

تست Google Mobile-Friendly یکی از گزینه هایی است که می تواند در این راه کمک کننده باشد. قالب های سایت واکنش گرا می توانند به کسب وکارهای کوچک و سایر کاربران کمک کنند تا با چالش های عصر موبایل محور مقابله کنند و به آن ها اجازه می دهند به راحتی یک پروژه وب جدید بسازند که برای افرادی که از تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها استفاده می کنند، پاسخگو باشد.

البته این ویژگی در اکثر قالب سایت وردپرس رایگان، پریمیوم و سفارشی به راحتی گنجانده شده است. تمامی مواردی که درباره قالب ها گفته شد، همگی می تواند منجر به طراحی سایت فوری برای مشتریان شود.

آموزش طراحی قالب وردپرس

همانطور که از توضیحات قبلی متوجه شدید برای یادگیری طراحی قالب وردپرس باید موارد مختلفی را بعنوان پیش نیاز یادبگیرید از جمله کدنویسی HTML CSS برنامه نویسی PHP، زبان جاوااسکریپت و… شاید فکرکنید یادگیری همه اینها بسیار سخت است و زمان زیادی میبرد اما اصلا اینطور نیست چرا که شما نیاز ندارید صفرتاصد هر کدام از این موارد را یادبگیرید به عنوان مثال از برنامه نویسی PHP فقط آن مباحثی که در طراحی قالب وردپرس کاربرد دارد را باید یادبگیرید که شاید نهایتا 10 روز زمان نیاز داشته باشد بنابراین اگر نقشه راه درستی داشته باشید و از یک دوره آموزشی خوب استفاده کنید میتوانید نهایتا در 4 ماه به یک طراح قالب وردپرس حرفه ای تبدیل شوید. بهترین دوره طراحی قالب وردپرس را آموزشگاه دارکوب برگذار می کند که شما پس از پایان این دوره بتوانید در بازارکار مشغول شوید و کار کنید.

پیش نیاز های طراحی قالب وردپرس، دوره طراحی سایت html و css است. برای طراحی سایت با وردپرس می توانید ابتدا دوره طراحی سایت html و css را در آموزشگاه دارکوب بگذرانید.

آموزش طراحی قالب وردپرس رایگان

برای اینکه متوجه نقشه راه طراحی قالب وردپرس به صورت رایگان شوید می توانید به صورت کاملا رایگان مقالات شرکت دارکوب که در حوزه طراحی سایت با وردپرس است را مطالعه کنید. یا می توانید از فیلم های رایگان اینترنت استفاده کنید.

چرا باید طراحی قالب وردپرس یاد بگیریم؟

شاید بپرسید چرا باید کدنویسی وردپرس و طراحی قالب را یادبگیریم درصورتی که میتوانیم با استفاده از قالب های آماده و بدون کدنویسی سایت طراحی کنیم؟
اگر تجربه طراحی سایت بدون کدنویسی را داشته باشید حتما در پروژه های مختلف با چالش هایی مواجه شدید که برای تغییر، توسعه یا شخصی سازی بخش هایی از سایت نیاز به کدنویسی داشتید یا حتی برای اضافه کردن امکانات ساده مجبور شدید افزونه های زیادی نصب کنید درصورتی که با یادگیری کدنویسی وردپرس دستتان برای هر تغییر و توسعه ای در سایت باز است میتوانید قالب های آماده را طبق نیاز خود و مشتری شخصی سازی کنید حتی میتوانید قالب اختصاصی با هزینه بالاتر طراحی کنید.
علاوه بر اینها شما میتوانید با طراحی و تولید یک قالب اختصاصی وردپرس و قراردادن آن در مارکت های فروش قالب، درآمدهای فوق العاده ای کسب کنید. در این بازار شما محصولتان را یک بار تولید میکنید و به تعداد بی نهایت میتوانید بفروشید. بنابراین طراحی قالب وردپرس یکی از ارزشمندترین مهارت هایی است که در بازار طراحی سایت میتوانید یادبگیرید و از آن کسب درآمد کنید

بهترین دوره آموزش طراحی قالب وردپرس

دوره تخصصی آموزش طراحی قالب وردپرس در سایت وبسافت3 یکی از بهترین منابعی است که میتوانید از صفرتاصد این مهارت ارزشمند را طبق یک نقشه راه دقیق و اصولی یادبگیرید این دوره آموزشی بیش از 1200+ هنرجوی راضی دارد که میتوانید با کلیک روی تصویر زیر توضیحات دوره و نظرات ویدیویی هنرجویان دوره را ببینید.

 زبان های برنامه نویسی برای طراحی قالب

1. HTML و CSS

زبان نشانه گذاری است که صفحات وب با آن نوشته می شوند. وردپرس برای نمایش صفحات از HTML استفاده می کند. قالب ها عمدتاً به زبان HTML نوشته می شوند و مهمترین وظیفه وردپرس تولید HTML است که مرورگرها آن را درک کنند.

در حالی که HTML اسناد را سازماندهی می کند، CSS نحوه نمایش آن اسناد در صفحه را مشخص می کند. HTML اجزای صفحه را می سازد و CSS نحوه نمایش آن اجزا را مشخص می کند.

HTML و CSS بلوک های اساسی برای توسعه وب هستند. آنها برای هر نوع توسعه وب، از جمله توسعه وردپرس، ضروری هستند. تعداد زیادی منبع رایگان عالی برای یادگیری HTML و CSS در وب وجود داردکه می توان با آنها آموزش طراحی سایت و آموزش وردپرس را آغاز کرد. شرکت دارکوب در راستای پیشبرد اهداف آموزشی خود، دوره های تخصصی HTML و CSS را با ارائه مدرک معتبر برگزار می کند.

2. PHP

بر خلاف HTML و CSS، PHP یک زبان برنامه نویسی عمومی است که می تواند برای ساخت تقریباً هر نرم افزاری از آن استفاده کرد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر PHP است. برای ایجاد درک عمیق از نحوه کار وردپرس، PHP یک عنصر حیاتی است. برای توسعه قالب ها، به چیزی بیش از اصول اولیه PHP و درک نحوه استفاده از آن در معماری قالب وردپرس نیاز نخواهید داشت، اما اگر هدف شما ساخت افزونه ها و قالب های پیشرفته تر وردپرس است، به درک عمیقی از آن نیاز دارید.

3. جاوا اسکریپت

برنامه های کاربردی وب مانند وردپرس را می توان به دو بخش تقسیم کرد، کدی که روی سرور اجرا می شود و کدی که در مرورگر کاربر اجرا می شود. زبان های مختلف سمت سرور وجود دارد که یکی از آنها PHP است. اما تنها یک زبان وجود دارد که به صورت بومی در مرورگرهای وب اجرا می شود که آن هم جاوا اسکریپت است. جاوا اسکریپت به صورت گسترده در قالب های وردپرس استفاده می شود، بنابراین یادگیری جاوا اسکریپت (یا حداقل JQuery) برای پیشرفت به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس ضروری است.

به طور خلاصه، هر کدام از گزینه های فوق دارای نکات و ویژگی های خود هستند که باید جنبه های قیمت گذاری، سازگاری، گردش کار و نگهداری، قابلیت استفاده از طراحی وب و بسیاری موارد دیگر را در آن در نظر گرفت. به هر حال باید تاکید کنیم که هر گزینه ذکر شده مزایای خاص خود را برای قشر کاربران خود دارد. هیچ نوع منتخب شده و یا اصلی وجود ندارد. هر یک از آنها زمانی که مطابق با شرایط مربوطه اعمال شوند خوب و مناسب هستند.

شرکت طراحی سایت دارکوب

اگر می خواهید خود را به عنوان یک وبلاگ نویس امتحان کنید، مثلاً یادداشت های کوتاهی در مورد سفر به شهرهای مختلف یا بازدید از رویدادهای جالب ارسال کنید، پس استفاده از یک قالب رایگان می تواند برای آشنایی با نحوه کارکرد وردپرس کاملاً کاربردی باشد.

برای هدف محور بودن کسب وکار یا وبلاگ نویسی شخصی که اهداف و زمان بندی خاصی برای آن ها تعیین می کند، انتخاب دقیق و خرید یک قالب آماده مناسب می تواند یک انتخاب کارآمدتر باشد که شانس به دست آوردن ظاهر اصلی تر برای سایت را افزایش می دهد، زیرا از تم های پریمیوم استفاده می شود.

برای  سایت های بزرگ با رابط پیچیده یا آن هایی که به اصالت خاصی نیاز دارند، ایجاد یک قالب سفارشی کاملاً متناسب با نیازهای خاص و با پشتیبانی از توانایی ها و مزایای CMS می تواند خود را به عنوان بهترین و با بالاترین عملکرد نشان دهد. هر انتخاب فردی از رویکرد باید بر اساس اهداف خاص، الزامات، مخاطبان هدف و بودجه انجام شود. انتخابتان هر چه که باشد می توانید به تیم مجرب شرکت دارکوب اعتماد کنید و شروع طراحی سایت خود را با دارکوب آغاز کنید.

سایت های فروش قالب وردپرس

برای خرید قالب وردپرس فروشگاهی یا شرکتی می توانید به سایت دارکوب نگاه کنید و قالب مورد نظر خود را تهیه کنید. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال تجربه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت حرفه ای، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. شما می توانید قالب وردپرس مورد نظر خود را از فروشگاه قالب دارکوب تهیه کنید. این قالب ها شامل قالب های وردپرس فروشگاهی، قالب وردپرس شرکتی، قالب وردپرس شرکتی، قالب وردپرس مارکت پلیس و قالب وردپرس درج آگهی است. برای سفارش طراحی سایت با وردپرس می توانید با شماره های تماس شرکت تماس بگیرید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته