مراحل طراحی سایت با وردپرس

نوشته شده توسط دارکوب

طراحی سایت جدید یک کار دشوار و طاقت فرسا است. شما می خواهید سایتی طراحی کنید که مشتریانتان دوست داشته باشند، اما نمی خواهید این راه اندازی چندین ماه طول بکشد یا آنقدر فنی باشد که برای هر نسخه به روزرسانی به یک توسعه دهنده نیاز داشته باشید.

یادگیری نحوه طراحی یک سایت جدید نیازمند کمی دانش کسب شده، صبر، و آن انگیزه تزلزل ناپذیر است که برای یادگیری موثر یک مهارت جدید ضروری است.

اوایل دهه 2000 شاهد افزایش محبوبیت وبلاگ نویسی بودیم و با افزایش نیاز به سیستم های مدیریت محتوای خوب (CMS)، محصولی که در نهایت نحوه طراحی وب را به کلی تغییر داد، متولد شد.

در تحقیقات خود، احتمالاً با وردپرس به عنوان یک راه حل ممکن برخورد کرده اید. وردپرس به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی منبع باز در سال 2003 راه اندازی شد و به محبوب ترین CMS در جهان تبدیل شد.

وردپرس چیست؟

به طور خلاصه، وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. این نوع پلت فرم برای کمک به ایجاد محتوا و طراحی سایت ، همه در یک رابط بصری و کاربر پسند، پیکربندی شده است.

همچنین می توانید عملکرد مجموعه ویژگی های اصلی را در اکثر سیستم عامل های CMS گسترش دهید. وقتی صحبت از وردپرس می شود، این کار از طریق «افزونه ها» و «قالب ها» انجام می شود که دانلود بسیاری از آنها رایگان است.

همچنین پلاگین ها و قالب های ممتازی وجود دارد که ویژگی های بیشتری را همراه با پشتیبانی بهتر و به روز رسانی های منظم (در بیشتر موارد) ارائه می دهند.

هدف وردپرس این است که بدون توجه به دانش فنی شما، عملاً هر آنچه را که برای ایجاد یک سایت نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. به این ترتیب، انواع مختلفی از کاربران را خواهید دید که به این پلتفرم اعتماد دارند و سایت های بسیار متنوعی که با آن ساخته شده اند. بسیاری تایید می کنند که وردپرس بهترین CMS موجود در بازار است.

در واقع، وردپرس حتی یک CMS در سطح سازمانی در نظر گرفته می شود و قدرت بسیاری از طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را فراهم می کند. این عمدتا به دلیل ماهیت قابل گسترش و به شدت قابل تنظیم آن، همراه با جامعه بزرگ و گزینه های میزبانی با کیفیت فراوان است.

از دیگر CMS های محبوب می توان به دروپال و جوملا اشاره کرد. آنها شبیه وردپرس هستند زیرا یک چارچوب اساسی برای ساخت سایت شما و افزونه های مختلف برای کمک به شما در این کار ارائه می دهند.

با این حال، به طور کلی استفاده از هر دو نسبت به وردپرس دشوارتر است. اکثر مردم برای راه اندازی سایت با دروپال یا جوملا به تجربه توسعه یا کمک یک متخصص وب نیاز دارند، در حالی که تقریباً هر کسی می تواند با کمی تمرین وردپرس را انتخاب کند و طراحی سایت با وردپرس را انجام دهد، به ویژه پس از اضافه شدن ویرایشگر جدید آن که به راحتی با راهنمای بصری آن می توانید صفحات زیبایی را طراحی کرد.

به طور خلاصه، وردپرس به عنوان موتور در پس زمینه سایت شما عمل می کند. به آن اجازه می دهد تا اجرا شود، به شما امکان می دهد محتوای سایت را ویرایش کنید، پست ها و صفحات جدید ایجاد کنید، و سپس مطمئن شوید که سایت شما به درستی در همه دستگاه ها با هر اندازه از صفحه، به درستی نمایش داده می شود و در کل مراحل طراحی سایت را بسیار آسان تر از گذشته کرده است.

وردپرس یک پلت فرم سایت عالی برای انواع سایت ها است. از وبلاگ نویسی گرفته تا سایت فروشگاهی و نمونه کارها و طراحی پورتال، وردپرس یک CMS همه کاره است و میاند در طراحی سایت حرفه ای توسط افراد مبتدی بدون آموزش طراحی سایت کمک کند. وردپرس با در نظر گرفتن قابلیت استفاده و انعطاف پذیری، راه حلی عالی برای سایت های بزرگ و کوچک است.

سایت وردپرس چیست؟

سایت وردپرس هر سایتی است که از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود (CMS) استفاده می کند. وردپرس هم مدیریت سایت (Admin) (رابطی که کاربر برای ایجاد تغییرات یا اضافه کردن محتوای جدید وارد می شود) و هم قسمت Front End (بخش قابل مشاهده سایتی که بازدیدکنندگان شما در وب می بینند) را تقویت می کند. وردپرس می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند و به طراحی سایت ارزان منجر شود.

مزایای وردپرس

چرا وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت پرکاربرد است؟ در اینجا برخی از مزایای وردپرس به عنوان یک پلت فرم سایت آورده شده است:

* سادگی: وردپرس به شما امکان می دهد محتوای سایت خود را به سرعت منتشر کرده و بسازید. حتی به عنوان یک مبتدی می توانید به راحتی از وردپرس استفاده کنید.

* هزینه آن رایگان است: نرم افزار اصلی وردپرس موجود در سایت WordPress.org برای دانلود و استفاده رایگان است. با این حال، باید برای میزبانی وب و نام دامنه نیازمند پرداخت هزینه هستید. شما می توانید آن را در حال حاضر بدون هیچ هزینه ای دانلود کنید.

* انعطاف پذیری: وردپرس به شما امکان می دهد انواع مختلفی از سایت ها را از وبلاگ های شخصی و فروشگاه های آنلاین گرفته تا مجلات و روزنامه های آنلاین ایجاد کنید.

* استفاده آسان: اگر می توانید از یک نرم افزار پردازش کلمه مانند Microsoft Word استفاده کنید، می توانید از وردپرس برای ساخت و مدیریت یک سایت هم استفاده کنید. به همین سادگی.

* نرم افزار منبع باز: وردپرس یک نرم افزار منبع باز است. به این معنی که متعلق به یک شرکت یا نهاد واحد نیست. صدها توسعه دهنده و کاربر برای بهتر کردن نرم افزار با هم همکاری می کنند. معنی اصلی منبع باز (Open Source) به معنای پیشرفت مداوم، مسئولیت پذیری و استفاده رایگان برای همه است.

* بدون نیاز به دانستن کد و برنامه نویسی: وردپرس نیاز به دانستن نحوه کدنویسی برای ساخت یک سایت را حذف می کند. در حالی که وردپرس از انواع زبان های برنامه نویسی استفاده می کند و خود به زبان PHP نوشته شده است، برای استفاده از وردپرس نیازی به دانستن هیچ یک از آنها نیست.

* قابل توسعه با افزونه های وردپرس: نرم افزار اصلی وردپرس را می توان با افزونه های وردپرس گسترش داد. افزونه های وردپرس، نرم افزارهایی هستند که می توانید برای افزودن ویژگی های بیشتر (مانند تجارت الکترونیک، سئو، پشتیبان گیری، فرم های تماس و موارد دیگر) در سایت خود آپلود کنید. هزاران افزونه رایگان وردپرس در فهرست پلاگین WordPress.org و صنعت پررونق افزونه های پرمیوم (غیررایگان) موجود است.

* قابل تنظیم با قالب های وردپرس: قالب وردپرس طراحی و طرح بندی سایت شما را ارائه می دهند. با یک کلیک، می توانید با اعمال یک قالب جدید وردپرس، ظاهر کل سایت خود را تغییر دهید. قالب های پیشرفته تر وردپرس بیشتر شبیه صفحه سازهای وردپرس هستند و به شما کنترل بیشتری بر طرح بندی های خود می دهند.

* امنیت سایت: در حالی که هیچ پلتفرم سایتی 100٪ ایمن نیست، امنیت وردپرس با تیم امنیتی هوشیار از توسعه دهندگان و کاربران اصلی بهبود می یابد. مشکلات رایج امنیتی وردپرس معمولاً به دلیل خطای کاربر است نه خود نرم افزار.

*جامعه ای پر رونق از کاربران و توسعه دهندگان: هنگامی که یک سایت وردپرس دارید، می توانید از طریق بسیاری از سایت ها و موارد دیگر نیز به جامعه بزرگ وردپرس دسترسی داشته باشید و از راهنمایی ها و امکانات آن استفاده کنید. جامعه وردپرس به استقبال فوق العاده، مفید و نوآورانه شهرت دارد. وردپرس یک پروژه اجتماعی است که توسط هزاران داوطلب در سراسر جهان ساخته شده است. همه می توانند در آن شرکت کنند. همه می توانند بر اساس وردپرس ایده هایی را اجرا کنند و به رشد بیشتر پلت فرم کمک کنند.

*استفاده از پلاگین: در حالی که تعداد زیادی افزونه و مضامین رایگان وجود دارد، اکثر صاحبان سایت وردپرس جدی روی پلاگین ها یا قالب های غیررایگان (Premium) سرمایه گذاری می کنند. خرید یک پلاگین یا قالب غیررایگان معتبر به پرداخت هزینه توسعه و پشتیبانی مداوم افزونه یا قالب سایت، از جمله ویژگی های جدید، وصله های امنیتی و موارد دیگر کمک می کند. وردپرس قابل توسعه است. با کمک افزونه ها می توانید ویژگی های سفارشی را به وردپرس اضافه کنید. پلاگین ها را به عنوان «برنامه های» سایت خود در نظر بگیرید (مانند برنامه های تلفن همراه، اما برای سایت شما).

وردپرس در همه اندازه ها و دستگاه ها کار می کند. شما می توانید از طریق دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه به سایت خود دسترسی داشته باشید.

ویژگی های وردپرس

به عنوان یک پلت فرم طراحی سایت و CMS، وردپرس دارای مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر است. در اینجا تنها تعدادی از ویژگی های متعدد وردپرس آورده شده است.

– SEO: بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) در سطح فنی آغاز می شود و وردپرس یک پایه کد استثنایی برای سئو ارائه می دهد. سئو به محتوای سایت شما اجازه می دهد تا از طریق موتورهای جستجوی رایج مانند گوگل یا بینگ کاووش شوند. برای ادامه این راه بهتر است از مطالب آموزشی، آموزش وردپرس و آموزش سئو استفاده کنید.

– سرعت: وردپرس یک چارچوب سایت ویژه است که دائماً در تلاش است تا کد های اضافی را حذف کند که سرعت بارگذاری یک سایت را کاهش می دهد.

– سازگار با موبایل: اکثر مضامین وردپرس در حال حاضر سازگار با موبایل یا ریسپانسیو (Responsive) هستند.

– کتابخانه فایل های رسانه ای: وردپرس شامل یک کتابخانه رسانه داخلی است که می توانید فایل های رسانه ای مانند تصاویر یا فیلم ها را در صفحات یا پست های خود آپلود و جایگذاری کنید. حتی می توانید ویرایش های اولیه تصاویر خود را در وردپرس انجام دهید.

– رابط کاربری آسان: استفاده از وردپرس بدون تنظیمات پیچیده بسیار آسان است. وردپرس همچنین بر قابلیت دسترسی تمرکز دارد.

– منوهای سفارشی: وردپرس ایجاد منوهای ناوبری با پیوندهایی به صفحات شما یا پیوندهای سفارشی را آسان می کند.

-وبلاگ داخلی: افزودن وبلاگ به سایت شما به سادگی انتشار یک پست است.

ویرایشگر جدید بلاک وردپرس: وردپرس 5.0 ویرایشگر بلاک جدید را معرفی کرد که به عنوان ویرایشگر وردپرس گوتنبرگ نیز شناخته می شود. ویرایشگر جدید نحوه ویرایش صفحات و پست های وردپرس را تغییر می دهد. اکنون می توانید محتوای خود را با رویکرد “کشیدن و رها کردن” (Drag & Drop) انعطاف پذیر از گذشته طراحی کرده و اجزای مختلف صفحه را بچینید.

تفاوت wordpress.com و wordpress.org

هنگامیکه در اینترنت وردپرس را جستجو می کنید، این دو سایت از این پلتفرم را خواهید یافت.

WordPress.com سرویسی است که به شما کمک می کند با استفاده از نرم افزار وردپرس با میزبانی مدیریت شده یک سایت بسازید، در حالی که WordPress.org خود نرم افزار است که می توانید از آن برای ساخت و نگهداری یک سایت به تنهایی استفاده کنید.

در وبلاگ های WordPress.com نمی توانید هیچ نمونه افزونه وردپرسی را نصب و استفاده کنید. همچنین شما در WordPress.com نمی توانید از قالب های دلخواه خود استفاده نمایید و مجبور هستید تا از قالب هایی که به صورت پیش فرض در این سیستم وبلاگ دهی برای شما در نظر گرفته است استفاده کنید.

به طور خلاصه، تیم دارکوب نسخه WordPress.org را به اکثر افراد توصیه می کند.

شروع با وردپرس

برای استفاده از وردپرس، باید یکی از دو مسیر را دنبال کنید:

مورد (الف): اگر می خواهید یک سایت کاملاً برجسته با وردپرس بسازید برای آن به دو عنصر نیاز دارید: نام دامنه که آدرس سایت شما است؛ برای مثال، darkoob.co.ir و دوم راه اندازی میزبانی وب که با نام مستعار وب سرور استفاده می شود که مکانی که سایت شما در آن قرار می گیرد و در آن نگهداری می شود. اگرچه ممکن است فنی به نظر برسد، اما تهیه آنها بسیار ساده است. شرکت طراحی سایت و یا حتی شرکت دیجیتال مارکتینگ که خدمات طراحی سایت هم ارائه می دهد، وجود دارند که می توانند با نظر شما یک نام دامنه ثبت کنند و همچنین به شما اجازه دسترسی به وب سرور را می دهند. آنها همچنین از نصب وردپرس در وب سرور شما مراقبت خواهند کرد.

شرکت دارکوب با به کارگیری آخرین نسخه ها از وب سرور ها و با همکاری تیم متخصص خود می تواند در این راه کنار شما باشد. ما در مورد کل فرآیند دریافت دامنه، میزبانی و نصب وردپرس از ابتدا تا انتها خدمات ارائه می دهیم.

مورد (ب): اگر فقط می خواهید یک سایت محلی (Local) برای آزمایش یا آموزش بسازید

اگر هنوز به راه اندازی یک سایت کاملاً ویژه فکر نمی کنید، اما فقط می خواهید با وردپرس در محیطی همچون یک نرم افزار بر روی کامپیوترتان آن را آزمایش کنید، می توانید وردپرس را روی یک سرور محلی (با نصب برنامه های وب سرور بر روی کامپیوترتان) نصب وردپرس بر روی کامپیوتر را آغاز کنید.

در این صورت سایتتان آنلاین نبوده و فقط در سیستمی که آن را نصب کرده اید قابل مشاهده خواهد بود.

آشنایی با قسمت های مختلف وردپرس

  • صفحه مدیریت (The Admin Dashboard)

با استفاده از وردپرس، با داشبورد مدیریت آشنا خواهید شد. این قسمت رابطی است که برای مدیریت تقریباً تمام جنبه های سایت خود از ایجاد محتوا گرفته تا تغییر ظاهر صفحات و افزودن عملکردهای جدید استفاده می کنید.

هنگامی که برای اولین بار وارد سیستم می شوید، تب داشبورد را می بینید که دسترسی آسان به بخش های کلیدی رابط مدیریت را فراهم می کند. به عنوان مثال، می توانید از این برای مشاهده اخبار مرتبط با وردپرس یا ایجاد سریع یک پیش نویس استفاده کنید.

داشبورد به چندین صفحه تقسیم می شود که هر کدام به جنبه ای مهم از سایت شما اختصاص دارد. می توانید با استفاده از منو در آن پیمایش کنید. برخی از گزینه ها صفحات فرعی دیگری نیز دارند که با نگه داشتن ماوس روی آن مورد ظاهر می شوند.

  • نوشته ها (Posts)

پست ها جزء حیاتی وردپرس هستند و برای ایجاد انواع مختلف محتوا استفاده می شوند. آنها بیشتر برای وبلاگ ها استفاده می شوند، جایی که هر پست نشان دهنده یک به روز رسانی جدید است. با این حال، پست ها را می توان برای هر محتوای به موقع یا معمولی، مانند مقالات خبری، گالری تصاویر و غیره استفاده کرد.

برای ایجاد یک پست، از ویرایشگر وردپرس استفاده خواهید کرد.

  • صفحات (Pages)

از بسیاری جهات، صفحات وردپرس بسیار شبیه به پست ها هستند. آنها هر دو با استفاده از یک رابط ایجاد و ویرایش می شوند و می توانند دقیقاً حاوی همان نوع محتوا باشند. بنابراین چه چیزی صفحات را متفاوت می کند؟

تفاوت اصلی در نحوه استفاده از آنها در سایت شما است. صفحات عمدتاً برای نگهداری محتوای ثابت و بدون تغییر طراحی شده اند که بعید است به طور منظم تغییر کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک مقاله یا یک خبر ارسال کنید، باید از یک پست استفاده کنید. در مقابل، اگر محتوا حاوی اطلاعات ثابتی درباره شرکت یا یکی از محصولات شما باشد، باید یک صفحه باشد.

صفحات نیز ساختار سایت شما را تشکیل می دهند. به این ترتیب، حداقل به یکی از آنها نیاز دارید که معمولاً یک صفحه اصلی یا یک آرشیو وبلاگ است. با این حال، بسته به هدف سایت خود، می توانید هر تعداد صفحه را اضافه کنید. برخی از نمونه های رایج عبارتند از صفحه درباره ما با اطلاعاتی درباره شرکت یا سازمان شما، صفحه ای حاوی خط مشی رازداری شما و صفحه تماس تا بازدیدکنندگان تا بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

  • پلاگین ها (Plugins)

افزونه ها (Plugin) یکی از بزرگترین دلایلی هستند که وردپرس محبوب ترین پلتفرم طراحی سایت در جهان است. افزونه وردپرس نرم افزاری است که می توانید تنها با چند کلیک روی سایت خود نصب کنید. این روند به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش فنی، عملکردهای اضافی را به سایت خود اضافه کنید.

نکته جالب در مورد افزونه ها این است که می توان از آنها برای انجام تقریباً هر کاری استفاده کرد. برخی از افزونه ها ویژگی های جدید جزئی را به سایت شما اضافه می کنند، مانند حالت تاریک، که رنگ داشبورد مدیریت شما را تغییر می دهد. با این حال، برخی از افزونه ها به طور اساسی سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهند. ده ها ویژگی را اضافه می کند، به عنوان مثال، از جمله آمار سایت، یک شبکه تحویل محتوا  (CDN)، و به اشتراک گذاری آسان در رسانه های اجتماعی.

  • قالب ها (Themes)

قالب های وردپرس نحوه تغییر ظاهر سایت شما هستند. می توانید آنها را به عنوان “پوسته” سایت خود در نظر بگیرید، که تعیین می کند محتوای شما چگونه در قسمت Front End نمایش داده می شود. وردپرس شامل مجموعه ای از قالب های پیش فرض است که می تواند برای مبتدیان مفید باشد، اما احتمالاً چیزی کمتر عمومی می خواهید که مکرراً توسط سایر سایت های وردپرسی استفاده شده باشد.

خوشبختانه، هزاران قالب وردپرس رایگان در دسترس است و می توانید بسیاری از آنها را مستقیماً از داشبورد خود دریافت کنید.

  • دسته بندی ها (Categories)

در وردپرس، از یک دسته برای برچسب گذاری و سازماندهی محتوا استفاده می شود که باعث می شود بازدیدکنندگان در سایت شما راحت تر حرکت کنند. دسته ها می توانند گسترده یا خاص تر باشند. به عنوان مثال، می توانید یک دسته برای پست های خبری داشته باشید، که می تواند زیرشاخه هایی برای اخبار شرکت، اخبار کسب و کارتان و اخبار رویداد داشته باشد.

هر دسته ای که ایجاد می کنید به طور خودکار صفحه ای ایجاد می کند که تمام پست های اختصاص داده شده به آن دسته را نمایش می دهد

  • برچسب ها (Tags)

برچسب ها بسیار شبیه به دسته ها هستند. آنها همچنین برای برچسب گذاری محتوا طراحی شده اند، اما استفاده از آنها کمی متفاوت است. در حالی که دسته بندی ها نسبتا گسترده هستند و نوع محتوا یا موضوع کلی یک پست را توصیف می کنند، برچسب ها بسیار خاص تر هستند.

از برچسب ها می توان برای نشان دادن موضوعات و کلمات کلیدی

مرتبط با یک پست استفاده کرد. به عنوان مثال، فرض کنید پستی نوشته اید به نام طراحی سایت با وردپرس. می توانید این را به دسته ای مانند مقالات وردپرس یا آموزش وردپرس اختصاص دهید. سپس می توانید تعدادی برچسب توصیفی مانند طراحی سایت، راه اندازی سایت ارزان، استفاده از وردپرس، طراحی سایت فروشگاهی و … را به آن بدهید.

همانند دسته ها، هر تگ نیز صفحه مخصوص به خود را دارد که به کاربران امکان می دهد محتوای مرتبط را به راحتی پیدا کنند. با این حال، برچسب ها سلسله مراتبی نیستند، به این معنی که آنها دسته اصلی یا برچسب های فرعی ندارند.

برچسب ها مانند دسته ها به پست ها اضافه می شوند. در واقع، بخش Tags درست در زیر دسته ها در رابط ویرایشگر قرار دارد.

  • کتابخانه رسانه (The Media Library)

در حالی که متن بخش ضروری هر سایتی است، احتمالاً می خواهید آن را با چند رسانه اضافی تکمیل و زیباتر کنید. تصاویر رایج ترین رسانه هستند، اما ممکن است بخواهید ویدیو، صدا یا اسناد را نیز آپلود کنید.

  • منوها (Menus)

منوها شکل اصلی پیمایش در سایت شما هستند. به جای تکیه بر یک منو، می توانید چندین منو ایجاد کرده و آنها را در مکان های مختلف قرار دهید. برای مثال، می توانید یک منو در هدر سایت (Header)، منوی دیگری در نوار کناری و سومی در فوتر (Footer) داشته باشید.

انتخاب بهترین CMS یا فریم ورک PHP برای سایت شما

کاربرانی که خواهان انعطاف پذیری و استحکام در بسته ای پایدار و ایمن هستند، احتمالاً مایلند وردپرس را انتخاب کنند. کسانی که دانش کدنویسی دارند (یا به آن دسترسی دارند) به احتمال زیاد چارچوب PHP را در نظر می گیرند.

البته، انتخاب چیزی بیش از این دو عامل است. انتخاب یک CMS در مقابل یک فریم ورک PHP یک تصمیم مهم است و نباید ساده گرفته شود.

به این ترتیب، شما باید قبل از انتخاب نهایی خود، تا حد امکان تحقیق کنید. مفتخر خواهیم بود که در این راه از مشاوره های تخصصی تیم طراحی شرکت دارکوب استفاده کنید.

به طور خلاصه، شما همیشه می خواهید گزینه ای را انتخاب کنید که برای سایت و نیازهای خاص شما ایده آل است. بهتر است به جای اینکه تحت تأثیر عوامل انتقالی مانند بودجه یا نظرات دیگران قرار بگیرید، اهداف بلند مدت پروژه خود را در نظر بگیرید.

در صورتیکه حجم فرآیند های انجام شده در سایت افزایش یابد، می توانید روند تبدیل وردپرس به PHP را آغاز کنید که البته می توان زمانبر و پر هزینه باشد. در نتیجه عاقلانه است که از ابتدا هدف و دیدگاه بلند مدت واضحی را از سایت خود داشته باشید تا در ادامه کار با آن به مشکل برخورد نکنید.

 

در نهایت، یک چارچوب CMS یا PHP می تواند به شما در بهبود تجربه دیجیتال برای بازدیدکنندگان سایت شما کمک کند. با این حال، صرف نظر از راه حلی که برای راه اندازی سایت خود انتخاب می کنید، به یک میزبان وب مناسب برای تقویت آن نیاز دارید. کاربران وردپرس باید به شرکت طراحی سایتی مراجعه کنند که سابقه اثبات شده ای در پشتیبانی مشتری با کیفیت، عملکرد قابل اعتماد و مقیاس پذیر و قیمت مناسب داشته باشد.

شرکت دارکوب می تواند پاسخی به تمام این نیازها باشد. ما در کمک به کاربران از همه رشته ها در راه اندازی و پشتیبانی سایت ها همراه شما هستیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته