روش های زودبازده دیجیتال مارکتینگ تا عید نوروز

شرکت دیجیتال مارکتینگ

این روزها برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود به چیزی بیش از یک وب سایت یا صفحه رسانه اجتماعی نیاز دارید. در واقع، هرچه حضور دیجیتالی شما بیشتر باشد، دستاوردهای بهتری نصیبتان می شود. یک برند بدون حضور آنلاین مانند یک پرنده بدون بال است. با وجود تمام تلاش‌هایش، این برند به این زودی‌ها به جایی که لایق آن است، نمی‌رسد.

قبل از دیجیتال مارکتینگ، فقط تبلیغات سنتی برای جذب مشتریان وجود داشت. اما با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، دنیا تغییر کرد. این تغییرات، به کسب‌ و کارها این فرصت را می‌ دهند که به راحتی و با هزینه کمتر، به بازارهای هدف خود دست یابند.

در این مقاله به شما روش های جدید دیجیتال مارکتینگ را آموزش می دهیم.

دیجیتال مارکتینگ؛ راهنمایی برای موفقیت کسب و کار شما

سوالی که زیاد پرسیده می شود این که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ شکی وجود ندارد که بازاریابی دیجیتال برای موفقیت هر کسب ‌و کاری مهم است، مهم نیست در چه صنعتی فعالیت دارید، استفاده از این نوع بازاریابی بسیار بیشتر از تبلیغات سنتی بازده خواهد داشت. امروزه این احتمال که رقبایی داشته باشید بیشتر است.

هر چه بازار اشباع تر باشد، رقابت شدیدتر است. این به این معنی است که اگر می‌خواهید از رقبا متمایز شوید و بازدیدکنندگان آنلاین را جذب کنید، آنها را علاقه مند و تبدیل به مشتری کنید، باید راه‌حل‌های بازاریابی دیجیتال را در نظر بگیرید که حضور آنلاین شما را افزایش می‌دهد و در عین حال نتایج قابل اندازه‌گیری و فوری را ارائه می‌دهد.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار

با ظهور ویروس کرونا و افزایش همه گیری، دیجیتال مارکتینگ در سطح جهانی و همینطور در ایران رشد قابل توجهی داشته است. در سال 2023 هزینه کل تبلیغات در جهان به بیش از 630 میلیارد دلار رسید که نسبت به سال 2022 حدود 10% افزایش داشته است.

این رقم نشان دهنده سهم 68.8% تبلیغات دیجیتال است. این روند در سال 2024 نیز رشد 8.9% را تجربه کرد.

بازار دیجیتال مارکتینگ در ایران حدود 11 هزار میلیارد تومان برآورد می شود که بیش از 20% از کل حجم بازار تبلیغات کشور را تشکیل می دهد.

این نشان دهنده تمایل بیشتر کسب و کارها به استفاده از روش های دیجیتال مارکتینگ به جای روش های سنتی است.

  • میانگین استفاده از اینترنت در میان کاربران ایرانی حدود 4 ساعت در روز است.
  • 60% از کاربران، شبکه های اجتماعی خود را پیش از خواب چک می کنند و 85% از آن ها پیش از خرید حضوری در اینترنت تحقیق می کنند.
  • در سال 1402 بیش از 900 میلیارد نمایش تبلیغ ثبت شده است. وب سایت های ایرانی نمایش دهنده تبلیغ به بیش از 4000 رسانه رسیده است.
  • تعداد فروشگاه ها در شبکه های اجتماعی در سال 1403 به بیش از 1.2 میلیون رسیده است.

این روند بیانگر این است که حضور دیجیتالی می تواند کسب و کارها را از رقبای خود متمایز کرده و به جذب مشتریان جدید کمک کند.

هنگامی که دیجیتال مارکتینگ به روش صحیح اجرا شود، کسب و کار شما را قادر می سازد تا مشتریان خود را هدف قرار داده و به آنها دسترسی پیدا کنید، مشتریان جدید را طبقه بندی کنید، فروش را افزایش دهید و روند رو به رشد و پایدار را تجربه کنید.

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ باعث می شود که کسب و کار شما به صورت آنلاین برای مشتریان فعلی قابل مشاهده بوده و شما را با مشتریان جدید آشنا کند. بازاریابی دیجیتال به استفاده از اینترنت، پلتفرم های شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، ایمیل ها و تمام دستگاه های الکترونیکی، برای یافتن کسب و کار شما توسط مشتریان جدید اشاره دارد.

استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال رو به افزایش است زیرا افراد بیشتری روزانه از اینترنت و بسترهای اجتماعی دیگر برای انجام کار و حتی بازی استفاده می کنند. استراتژی بازاریابی دیجیتال طیف وسیعی از فعالیت های بازاریابی مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، بازاریابی موبایلی و غیره را در بر می گیرد. در حالی که بسیاری از انواع دیگر بازاریابی سنتی تعطیل یا محدود شده‌اند، دنیای بازاریابی دیجیتال روز به روز در حال گسترش است.

بهترین روش دیجیتال مارکتینگ زود بازده

افراد زیادی برای تبلیغات دیجیتال هزینه می کنند. تعداد بسیار کمی می توانند ROI (نرخ بازگشت سرمایه) را اندازه گیری کنند. تبلیغات اینترنتی، از جمله تبلیغات PPC (پرداخت به ازای هر کلیک)، تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز)، تبلیغات یوتیوب و یا آپارات، تبلیغات رسانه های اجتماعی در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ)، لینکدین و توییتر، اسنپ چت، تیکتاک همه چیزهایی هستند که می توانید برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال تأثیر گذار باشند.

1. گوگل ادوردز

گوگل ادز (Google Ads) که آن را گوگل ادوردز (Google AdWords) هم می نامند، بازاری است که در آن شرکت ها هزینه می پردازند تا وب سایت آنها بر اساس کلمات کلیدی با بهترین نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بندی شود.

گوگل نزدیک به 80 درصد از سهم بازار موتور جستجو را در اختیار دارد، بنابراین فرصت های زیادی برای شناخته شدن کسب و کار یا برند به مردم در آن وجود دارد. بنابراین، تبلیغ در گوگل می تواند یک تصمیم سودآور برای نشان دادن یک کسب و کار در مقابل دیدگان مردم و به دست آوردن ترافیک مرتبط و با کیفیت به وب سایت در هنگام جستجوی افراد برای خدمات یا محصولات ارائه شده باشد.

گوگل کلیک های روی تبلیغات شما را می شمارد و برای هر کلیک از شما هزینه دریافت می کند. آنها همچنین تعداد بازدیدها را می شمارند، که به سادگی عددی است که به شما می گوید زمانی که کاربران آن کلمه کلیدی را جستجو کرده اند، تبلیغ شما قبلاً چند بار نشان داده شده است.

انواع تبلیغات Google Ads

1. تبلیغات جستجوی متنی (Search Ads)

تبلیغات جستجوی متنی، تبلیغات متنی هستند و هر زمان که کاربر در گوگل جستجو می کند، لیستی از نتایج در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) (Search Engine Results Page) ظاهر می شود که در آن تبلیغات جستجو در بالای نتایج ارگانیک فهرست شده است. در حقیقت همان نتایجی است که در صفحه نتایج جستجوی گوگل مشاهده می کنید که کلمه Ad در کنار لینک ها نوشته شده است.

2. تبلیغات فروش محصولات (Shopping Ads)

تبلیغات خرید به تبلیغاتی گفته می شود که شامل اطلاعات دقیق محصول مانند تصویر محصول، قیمت آن، نام فروشنده و موارد دیگر می شود. این نوع تبلیغات ترافیک وب سایت را افزایش می دهد و به تولید سرنخ با کیفیت و افزایش نرخ تبدیل کمک می کند.

3. تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات را قبل، در حین یا بعد از پخش محتوا اجرا کنند. تبلیغات ویدیویی را می توان در یوتیوب و سایر شبکه های نمایش گوگل نمایش داد. شبکه‌های تبلیغاتی گوگل همه روش هایی هستند که آگهی شما می‌تواند نمایش داده شود.

تبلیغات در گوگل

گوگل ادز چگونه کار میکند؟

Google Ads بر اساس یک سیستم حراج کار می کند. هنگامی که کاربران یک عبارت جستجو را در یک موتور جستجو تایپ می کنند، گوگل تمام تبلیغاتی را پیدا می کند که با عبارت جستجو مطابقت دارند. اگر بیش از یک تبلیغ‌کننده برای یک کلمه کلیدی که به درخواست جستجوی کاربر مرتبط است، بیابد، بین آنها مناقصه می گذارد. مناقصه به طور خودکار راه‌اندازی می‌شود.

برای «برنده شدن» در حراج‌های Google Ads و مشاهده آگهی Google شما برای کلمات کلیدی مرتبط، باید امتیاز کیفیت و مبلغ پیشنهادی خود را بهینه کنید. هرچه امتیاز کیفیت شما در ارتباط با مبلغ پیشنهادی شما بالاتر باشد، موقعیت تبلیغ شما بهتر است. عوامل زیر (در میان سایر موارد) بر امتیاز کیفیت شما تأثیر می گذارد:

  • ارتباط تبلیغ گوگل شما با عبارت جستجو
  • ارتباط کلمه کلیدی گوگل با گروه تبلیغاتی شما
  • ارتباط تبلیغ شما با صفحه نهایی
  • نرخ کلیک تاریخی (CTR) آگهی و گروه تبلیغاتی آن
  • تاریخچه عملکرد کلی حساب کاربریتان

هزینه تبلیغات گوگل بر اساس عوامل مختلفی از جمله رقابت کلمات کلیدی و صنعت مربوط به آن، موقعیت جغرافیایی شما، کیفیت کمپین های تبلیغاتی و موارد دیگر متفاوت است.

اگر Analytics به شما بگوید که بیشتر مشتریان شما اهل مکان جغرافیایی خاصی هستند، می‌توانید با تبلیغات در آن منطقه از محبوبیت خود در آنجا بهره ببرید.

2. تبلیغات کلیکی (Pay Per Click- PPC)

تبلیغات PPC بر روی پلتفرم هایی مانند Facebook، GoogleAds و Bing پیاده سازی می شود. همانطور که از نام آن پیداست، تبلیغ‌کنندگان فقط برای کلیک‌ها یا زمانی که کاربر بر روی لینک خاصی از صفحه ویژه ای کلیک می‌کند، هزینه پرداخت می‌کنند. این روشی برای خرید ترافیک برای وب سایت شما است، که سرعت اثرگذاری بیشتری دارد و در زمان کوتاهی می توانید از آن بازخورد دریافت کنید.

در مقابل دریافت بازدیدکننده از طریق روش های ارگانیک مانند: سئو و بهینه سازی سایت (SEO). در حالی که سئو در دراز مدت معجزه می کند، PPC به شرکت شما یک بازخورد سریع و موثر ارائه می دهد.

از نوع دیگر تبلیغات کلیکی می توان به تبلیغات بنری اشاره کرد. تبلیغات بنری به استفاده از یک شمایل گرافیکی مستطیلی اشاره دارد که در بالا، پایین یا دو طرف یک وب سایت یا بازی دیده می شود. نوع افقی تبلیغات بنری، Leaderboard و بنرهای عمودی، Skyscraper نامیده می شوند و در نوارهای کناری صفحه وب قرار می گیرند.

تبلیغات بنری اولین شکل از تبلیغات ویژه اینترنتی بود که در سال 1994 ظاهر شد. امروزه، تبلیغات بنری و تقریباً تمام تبلیغات آنلاین، در حال حاضر از فناوری مناقصه ای استفاده می‌کنند که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد در مدت زمانی که طول می‌کشد تا صفحه بارگذاری شود، برای آگهی پیشنهاد دهند.

3. SEO (بهینه سازی موتور جستجو)

وقتی تولید محتوا را در شرکت خود شروع می کنید، عموم مردم باید بتوانند آن را پیدا کنند. سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو به محتوای شما اجازه می دهد تا در رتبه های برتر موتورهای جستجو قرار گیرد.

به این ترتیب، وب سایت شما توسط شخصی پیدا می شود که به طور فعال به دنبال چیزی است که شما ارائه می دهید. برای اعمال سئو، باید کلمات کلیدی را بدانید که مخاطبی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، به دنبال آن هستند. سپس، شما باید محتوای خود را حول آن سوالات توسعه دهید.

با توجه به ژورنال موتور جستجو، 91.5 درصد از ترافیک وب توسط سایت های فهرست شده در صفحه اول گوگل به اشتراک گذاشته می شود. اولین جستجوی ارگانیک گوگل، خود 32.5 درصد از ترافیک را جمع آوری می کند. و 51 درصد از کل ترافیک وب سایت از جستجوی ارگانیک است.

4. بهینه سازی شبکه های اجتماعی

اگر می خواهید آگاهی بیشتری از برند داشته باشید، باید در خط مقدم ذهن مردم قرار بگیرید. رسانه های اجتماعی یک پورتال عالی برای به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند و افزایش تعامل مشتری هستند. با دنبال کردن کسانی که پست‌های شما را به اشتراک می‌گذارند و تولید محتوا به صورت باکیفیت که ارزش اشتراک گذاری را دارند، مخاطبان خود را افزایش دهید.

بازاریابی رسانه های اجتماعی بخشی از تمام خدمات بازاریابی دیجیتال است، زیرا تأثیر مثبتی بر سایر فعالیت پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام داشته و می‌توانند به طور قابل‌توجهی در بهتر دیده شدن برند کمک کنند و علاقه مندی به برند شما را افزایش دهد.

شرکت دارکوب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را برای مشاغل کوچک، شرکت‌ها و شرکت‌های چندمنظوره ارائه می‌کند. مهم نیست که شما یک استارتاپ دارید یا یک شرکت بزرگ، کارشناسان بازاریابی رسانه های اجتماعی ما می توانند به شما در کمپین هایتان همراهی رسانند مانند تبلیغات در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب، آپارات، فیسبوک، اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگلینکدین و توییتر، تیک تاک با ما همراه شوید و به همکاران حرفه ای ما اجازه دهید دیده شدن و یکپارچگی برند شما را افزایش دهند!

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

5. بازاریابی محتوا

در میان انواع تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا هم می تواند یکی از موثرترین راه ها برای دستیابی به مشتریان واقعی باشد. بازاریابی محتوایی از طریق ایمیل، رسانه ‌های اجتماعی و وبلاگ‌ های وب ‌سایت، سئو و ترافیک را افزایش می‌دهد، آگاهی از برند را ایجاد می‌کند و شرکت شما را به برندی پیشرو در زمینه کاری خود بدل خواهد کرد.

محتوا و تولید آن در حال حاضر، آینده بازاریابی است. استراتژی بازاریابی محتوا برای درک انتخاب مشتری ضروری است. این امر به ایجاد یک رابطه قابل اعتماد بین ارائه دهنده خدمات و محصولات و مشتری کمک می کند، مخاطبان را از محصول و خدمات آگاه می کند، یک برند ایجاد می کند و منجر به تولید می شود. تولید و مدیریت محتوا، قلب بازاریابی دیجیتال است.

6. ارسال ایمیل

ایمیل های خود را به دقت بررسی کنید. آیا نوشته مربوط به موضوع شما جذاب است؟ آیا امضای شما دارای CTA (Call To Action) است؟ فناوری و ابزار های مختلف شما را قادر می سازد تا ایمیل های آموزنده و شخصی سازی شده را ایجاد کنید. اما بدون CTA هایی که به پیشنهادات محصول جدید، اطلاعات روشن یا جزئیات تماس اشاره نکند، باعث افزایش تعامل مشتری یا جذب ترافیک به سایت شما نمی شوند.

برخی از ما ممکن است بازاریابی ایمیلی را روشی کمی قدیمی بدانیم که ممکن است به اندازه دیگران نتیجه مثبت نداشته باشد. اما فن‌آوری مدرن، ابزارهای شخصی‌سازی و ردیابی را به ما هدیه داده است که به شما کمک می‌کند کمپین ایمیلی طراحی کنید که متمایز باشد و بر نرخ باز شدن، نرخ کلیک و غیره نظارت داشته باشید.

7. بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی ارسال کمپین های تبلیغاتی یا پیام های معاملاتی برای اهداف بازاریابی با استفاده از پیام های متنی (SMS) است. این پیام‌ها عمدتاً برای برقراری ارتباط پیشنهادات، به‌روزرسانی‌ها و هشدارهای حساس به زمان به افرادی هستند که با دریافت این پیام ‌ها از کسب ‌و کار شما موافقت کرده‌اند.

از آنجایی که مردم بیشتر به تلفن های خود وابسته هستند، پیام های متنی به مستقیم ترین خط تماس تبدیل می شوند. این امر بازاریابی پیامکی را به یکی از مؤثرترین اشکال برقراری ارتباط با مشتریان در صورت انجام صحیح تبدیل کرده است.

8.بهینه سازی وب سایت

سال را با یک وب سایت قدیمی ناکارآمد شروع نکنید. انجام این کار مانند پوشیدن یک یونیفرم کهنه و شسته نشده در اولین جلسه کاری خواهد بود. کاربران حدود 45 ثانیه را در سایت وقت می گذرانند اگر چیزی که خواهان آن هستند را نیابند یا محتوایی نظرشان را جلب نکند بلافاصله آن را ترک خواهند کرد.

یکی از مهم ترین جنبه های بهینه سازی سایت، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است. این تکنیک نه تنها بر این تمرکز دارد که صفحات مختلف وب سایت شما در رتبه های بالای SERP (صفحه نتایج جستجو) برای کلمات کلیدی خاص قرار گیرند، بلکه مشتریان بالقوه را قادر می سازد تا برند شما را به آسان ترین شکل ممکن پیدا کنند.

بنابراین، با بهینه‌سازی وب‌سایت خود، نه تنها می‌توانید به مؤثرترین و کارآمدترین روش (بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات) به یک بازار دست‌نخورده دست پیدا کنید، بلکه درها را به روی تبدیل‌ها و درآمدهای بیشتر باز کنید.

9. ریسپانسیو بودن سایت

با توجه به همه گیری کووید، استفاده از دستگاه های تلفن همراه از سال 2020 به شدت افزایش یافته است. بسیار مهم است که وب سایت شما برای تلفن همراه بهینه شده باشد و این موضوع تجربه کاربری را برای مشتریان آسان و راحت می کند. زمانی که شما در حال تفریح یا گذراندن اوقات خوش هستید زمان می گذرد و این چیزی است که برای کاربران خود می خواهید. از بودن در کنار شما لذت ببرند.

یک وب‌سایت بهینه‌سازی شده برای موبایل همچنین به «Core-Web-Vitals» گوگل کمک می‌کند و به اندازه‌گیری سرعت، ثبات بصری و پاسخ‌دهی شما کمک می‌کند. در سال 2024 توجه به این اندازه گیری ها به رتبه بندی جستجوی شما در گوگل کمک می کند. Core-Web-Vitals فاکتورها و معیارهایی برای گوگل است که به طور خاص تجربه کاربری (UX) را اندازه گیری می کند تا وضعیت یک وبسایت از نظر تجربه کاربری مشخص شود.

چگونه از دیجیتال مارکتینگ برای رشد کسب و کار خود استفاده کنیم؟

با وجود بسیاری از رویکردها و استراتژی های بازاریابی مختلف، تعیین اینکه کدام یک برای کسب و کار خاص شما بهتر عمل می کند، می تواند دشوار باشد. در اینجا چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین تاکتیک دیجیتال مارکتینگ برای تجارت خود در نظر بگیرید:

1. مخاطب هدف خود را درک کنید

استراتژی های مختلف بازاریابی برای جمعیت های مختلف جذاب است و دانستن ترجیحات، علایق و رفتار مخاطبان ضروری است. درک مخاطبان هدف به شما این امکان را می دهد که پیام های بازاریابی خود را تنظیم کنید و تاکتیک هایی را انتخاب کنید که با آنها طنین انداز شود.

2. بودجه خود را در نظر بگیرید

برخی از تاکتیک‌ها، مانند تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا بازاریابی تأثیرگذار، می‌توانند پرهزینه باشند، در حالی که برخی دیگر مانند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه‌تر هستند. ضروری است که بودجه خود را با دقت در نظر بگیرید و تاکتیک هایی را انتخاب کنید که بهترین بازگشت سرمایه را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

3. منابع خود را ارزیابی کنید

برای مثال، بازاریابی محتوا و سئو به زمان و تلاش قابل توجهی برای اجرای موثر نیاز دارند. اگر تیم کوچک یا منابع محدودی دارید، ممکن است اجرای موثر این استراتژی ها چالش برانگیز باشد. در مقابل، تاکتیک‌هایی مانند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی ممکن است برای تیم‌های کوچک‌تر قابل مدیریت باشند.

4. اهداف تجاری خود را در نظر بگیرید

تاکتیک های مختلف بازاریابی در دستیابی به اهداف مختلف تجاری موثرتر خواهد بود. اگر به دنبال نتایج سریع هستید، یک کمپین تبلیغاتی پولی ممکن است کارساز باشد. از سوی دیگر، رویکرد بازاریابی رسانه های اجتماعی گزینه بهتری برای ایجاد آگاهی از برند خواهد بود.

آموزش دیجیتال مارکتینگ 

شما می توانید برای آموزش بازاریابی دیجیتال در دوره دیجیتال مارکتینگ جامع در آموزشگاه دارکوب شرکت کنید و در پایان دوره با اخذ مدرک فنی و حرفه ای، به راحتی وارد بازار کار شوید. برای آموزش دیجیتال مارکتینگ رایگان می توانید از ویدیو های رایگان داخل گوگل استفاده کنید و یاد بگیرید. اگر برای شما هم جای سوال است که حقوق دیجیتال مارکتینگ چقدر است، می توانیم به شما بگوییم که در آمد دیجیتال مارکتینگ متفاوت است و بستگی به حوزه کاری که از دیجیتال مارکتینگ انتخاب می کنید دارد.

نتیجه

از این روش هایی که در این مقاله گفته شد می توانید استفاده کنید و فرو خود را تا عید نوروز چند برابر کنید. برای ن کار می توانید از شرکت دارکوب که بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت حرفه ای، سئو سایت ارزان و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد، کمک بگیرید. فناوری‌های جدید در دیجیتال مارکتینگ پیشرفت زیادی کرده است. رویکرد بازار نیز با ظهور فناوری جدید تکامل یافته است. بازاریابی دیجیتال ترقی و بهبود های بسیاری در استراتژی خود داشته، بنابراین دانستن نتیجه دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است. در طول انتخاب و سرمایه گذاری در کمپین های مختلف تبلیغاتی خود می توانید با کارشناسان مجرب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران در تماس باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب