تلگرام پرمیوم چیست و نحوه خرید آن به چه صورت است؟

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
تلگرام پرمیوم چیست و نحوه خرید آن به چه صورت است؟

در حال حاضر یکی از پیام رسان ‌های محبوب، تلگرام است که امکان تبادل تصاویر، ویدیو و پیام را برای کاربران فراهم کرده است. تلگرام به عنوان یکی از سریع ‌ترین برنامه ‌های پیام رسان شناخته شده است، آنچه باعث محبوبیت این پلتفرم مبتنی بر ابر شده است، رمزگذاری انتها به انتها است. پس از اینکه تلگرام اعلام کرد بیش از 700 میلیون کاربر از این برنامه استفاده می کنند و در سال 2022 به عنوان پر دانلود‌ترین برنامه در سراسر دنیا شناخته شده است، تلگرام پرمیوم را رونمایی کرد. اگر جزو کاربران تلگرام هستید و می خواهید به ویژگی ‌های بیشتر دسترسی پیدا کنید، می توانید عضو تلگرام پرمیوم شوید، یک سرویس که مزایای اضافی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تلگرام پرمیوم چیست؟

سال‌ هاست که تلگرام به عنوان یک سرویس پیام رسان رایگان امکان ارسال پیام ایمن را برای کاربران فراهم کرده است. تلگرام هیچ درآمدی از داده ‌های کاربران به دست نمی ‌آورد و تنها از طریق سرمایه سرمایه‌گذاران کار خود را انجام می داد. اما با افزایش کاربران و افزایش اجرای سرویس تلگرام، پیشنهاد دریافت اشتراک ماهانه برای نسخه جدیدی از تلگرام مطرح شد. گرچه برای دریافت سرویس باید اشتراک دریافت کنید، اما به ویژگی ‌های بسیاری دسترسی پیدا خواهید کرد. در سال 2022 تلگرام، تلگرام پرمیوم را معرفی کرد. یک طرح اشتراکی که به هر کسی امکان می دهد تا بتواند به ویژگی‌ های بیشتر و سرعت بالاتر دسترسی پیدا کند. در تلگرام پرمیوم امکانات زیادی قرار داده شده است.

مزیت های تلگرام پرمیوم

چندین مزیت باعث شده است تا روز به روز کاربران تلگرام پرمیوم افزوده شوند.

 حجم آپلود 4 گیگ

اولین امتیازی که تلگرام پرمیوم به کاربران می دهد، افزایش حجم آپلود فایل است. مشترکین تلگرام پرمیوم این امکان را خواهند داشت تا بتوانند فایل‌ های حداکثر 4 گیگابایت را به راحتی آپلود کنند. در صورتی که کاربران غیر پرمیوم تنها می توانند 2 گیگ فایل را آپلود کنند. بنابراین برای کاربرانی که قصد اشتراک گذاری فایل‌ های بزرگ را بین دوستان خود دارند، قطعاً تلگرام پرمیوم گزینه بهتری خواهد بود. دقت داشته باشید که اگر کاربر تلگرام پرمیوم نباشید همچنان می توانید فایل‌ های 4 گیگابایتی را دریافت و دانلود کنید. این قابلیت کمک می کند بتوانید فیلم ‌هایی که تا 45 دقیقه زمان دارند را با وضوح 1080 پیکسل به راحتی برای سایر کاربران ارسال کنید.

سرعت دانلود بیشتر

در تلگرام پرمیوم سرعت دانلود افزایش چشمگیری داشته است. کاربران برای دانلود انواع رسانه بدون هیچ محدودیتی آنها را با سرعت بالا دانلود می کنند. البته نکته مهم این است که کاربران برای دانلود سریع، به یک اتصال اینترنتی خوب متصل شوند. در واقع سرویس اینترنتی اگر از سرعت بالا پشتیبانی کند در کنار قابلیتی که تلگرام فراهم کرده است، با استفاده از حداکثر پهنای باند فایل ‌ها را با سرعت بیشتری دانلود می کند. دسترسی به فضای ذخیره‌ سازی‌ ابری در افزایش سرعت دانلود بسیار تاثیرگذار است.

تبدیل فایل صوتی به نوشتار

قطعاً یکی از راه‌ های محبوب برای برقراری ارتباط، ارسال فایل صوتی است. اما ممکن است دریافت فایل صوتی و گوش کردن به پیام همیشه برای کاربران کار راحتی نباشد، چرا که ممکن است در موقعیتی باشند که شرایط گوش دادن پیام صوتی را نداشته باشند. با داشتن تلگرام پرمیوم می توان پیام ‌های صوتی را به صورت متن دریافت کرد. این ویژگی‌ مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، راهکار خوبی است تا پیام ‌های صوتی به صورت نوشتاری دریافت شوند.

دسترسی های گسترده

دسترسی های گسترده

کاربرانی که از تلگرام معمولی استفاده می کنند تقریباً با محدودیت ‌های بسیاری روبرو هستند، اما کاربران تلگرام پرمیوم از محدودیت کمتری برخوردار خواهند شد. از کاهش محدودیت‌ ها می توان به دنبال کردن بیش از 1000 کانال تلگرام اشاره کرد، در حالی که از طریق تلگرام تنها می توانید به 500 کانال یا گروه دسترسی پیدا کنید. می توانید 200 استیکر ذخیره کنید، در لینک بایوس از 140 کاراکتر استفاده کنید، 10 چت را پین کنید، متن طولانی با حداکثر 4096 کاراکتر داشته باشید. یک ویژگی دیگر این است که در قسمت بیوگرافی می توانید متن طولانی ‌تری را بنویسید و لینک ‌های مورد نیاز را در این قسمت اضافه کنید.

استیکرهای پرمیوم

استیکرهای انحصاری را تنها باید در تلگرام پرمیوم دریافت کنید. تغییر در استیکرها از لحاظ بصری در تلگرام پرمیوم قابل توجه است. در این نسخه از تلگرام می توانید انیمیشن ‌های جذاب و استیکرهای خلاقانه را بیشتر دریافت کنید. در مقایسه با استیکرهایی که در حال حاضر در تلگرام در دسترس هستند، قطعاً استیکرهای پرمیوم جلوه و جذابیت بیشتری دارند، این استیکرها که متحرک و تمام صفحه هستند به صورت ماهانه به روز رسانی می شوند.

واکنش ‌های منحصر به فرد

یکی از راه ‌های پاسخ دادن سریع استفاده از ایموجی ‌ها است تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی واکنش خود را نسبت به محتوای ارائه شده نشان دهید. تلگرام در پرمیوم واکنش‌ های پیامی را افزایش داده است. در حال حاضر بیش از 16 واکنش برای پیام‌ ها تعریف شده است که برخی از این واکنش‌ ها متحرک هستند. در تلگرام پرمیوم ایموجی ‌های جدید به شما کمک می کنند تا بتوانید ری اکشن خود را بهتر منتقل کنید.

مدیریت چت پیشرفته

یکی از ناراحتی‌ های کاربران شلوغ شدن صفحه پیام رسان است. مدیریت چت پیشرفته ویژگی جدیدی است که در تلگرام پرمیوم وجود دارد. در نسخه پرمیوم تلگرام بهتر می توانید لیست چت ‌ها را مدیریت کنید. فولدر دلخواه خود را در ابتدای لیست قرار دهید، تا با هر بار ورود به تلگرام به جای باز شدن صفحه اصلی تنها محتوای فولدر مورد نظر خود را مشاهده کنید. کاربران پرمیوم می توانند پیام کاربرانی که در لیست مخاطبین نیستند را مخفی کنند. همچنین برای دریافت چت های جدید صدا را غیرفعال کنند. از طریق برخی آیتم ها می توان به راحتی لیست چت و چت های آرشیوی را سازمان دهی کرد.

عکس پروفایل متحرک

یکی از ویژگی ‌های رایگان در تلگرام پرمیوم عکس پروفایل متحرک است. البته برای استفاده از این قابلیت برای تنظیم تصاویر باید هزینه ‌ای را پرداخت کنید. نه تنها در قسمت صفحه اصلی بلکه در قسمت صفحه چت نیز تصاویر متحرک دیده می شوند.

نشان پرمیوم

مشترکین پرمیوم نماد ستاره را در کنار نام خود دریافت می کنند که این نشان توسط کاربران قابل مشاهده است. نماد ستاره نشان دهنده این است که کاربر اشتراک تلگرام پرمیوم را دارد.

نماد برنامه تلگرام پرمیوم

نماد برنامه تلگرام پرمیوم

یکی از تغییراتی که تلگرام پرمیوم دارد، تغییر آیکون‌ نماد برنامه است.

بدون تبلیغات

یکی از خدمات تلگرام پرمیوم این است که کاربران هیچگونه تبلیغی را در کانال‌ های عمومی مشاهده نخواهند کرد. در تلگرام معمولی در کانال ‌ها یا گروه ‌ها پیام ‌هایی به نمایش گذاشته می شوند که پیام ‌های تبلیغاتی هستند. این تبلیغات که با هدف تامین هزینه توسعه تلگرام انجام می شود، در بسیاری از موارد باعث ناراحتی کاربران می شود. کاربرانی که از نسخه پرمیوم استفاده می کنند این تبلیغات را در کانال ‌ها و یا گروه ‌ها دریافت نخواهند کرد.

ارائه درخواست برای پیوستن به گروه

یکی از مزیت ‌های تلگرام پرمیوم این است که کاربر می تواند درخواست خود را برای عضویت در گروه ارسال کند و میزبان با درخواست کاربر موافقت یا عدم موافقت داشته باشد. با انتخاب گزینه  Request to Join می توانید درخواست خود را برای عضویت در گروه اعلام کنید. بسیاری از مدیران گروه از این طریق ابتدا با کاربر وارد تعامل شده، قوانین گروه را بیان کرده، در صورت موافقت، عضویت او را می پذیرد.

دریافت تیک آبی

دریافت تیک آبی برای همه افراد، کانال ‌ها و یا بات ها امکان ‌پذیر است. تیک آبی نشان دهنده این است که یک کانال از محتوای معتبر برخوردار است و زمانی که کاربران در جستجوی موضوعی هستند، این اکانت ‌ها در ابتدای لیست ظاهر می شوند. علاوه بر این تیک آبی کمک می کند تا کاربران بیشتری گروه یا کانال را دنبال کنند، از سوی دیگر باعث می شود که کاربران با محتوای معتبر روبرو شوند. البته به خاطر داشته باشید اگر از شبکه ‌های پیام رسان دیگر استفاده می کنید و اکانت شما در سایر شبکه ‌ها دارای هویت و تیک آبی است، احتمال دریافت تیک آبی در قسمت تلگرام پرمیوم نیز افزایش پیدا می کند.

پیش نمایش چت

از قابلیت ‌ها می توان به پیش نمایش چت اشاره کرد. علاوه بر گوشی‌ های  ios، در نسخه اندروید نیز امکان مشاهده پیش نمایش چت وجود دارد. برای مشاهده پیش نمایش تنها کافیست انگشت خود را بر روی تصویر پروفایل قرار داده تا چت‌ ها برای شما نمایش داده شود. می توانید این قسمت را اسکرول کنید، بدون اینکه تیک دوم برای کاربر نمایش داده شود. همچنین آیتم ‌هایی برای علامت گذاری چت ‌ها وجود دارد که می توان به پین کردن و میوت کردن اشاره کنید.

ذخیره سازی محتوا

یکی از مزیت‌ های تلگرام پرمیوم این است که می توانید محتوا را در گالری ذخیره کنید. در قسمت چت خصوصی، گروه یا کانال امکان ذخیره خودکار محتوا وجود دارد.

مشاهده ارسال محتوا

اگر از گوشی تلفن همراه ios استفاده می کنید، زمانی که فایل ارسال شود، در یک نوار پردازش متحرک می توانید زمان باقی مانده از ارسال را جویا شوید.

چگونه در تلگرام استوری بذاریم؟

یکی از بخش های جذاب در شبکه ‌های پیام رسان، بخش استوری است. کاربران بسیاری در طی روز استوری ‌ها را چک می کنند که این فضا فرصتی را در اختیار کاربران تلگرام می دهد تا بتوانند اطلاعات بیشتری را با دیگران به اشتراک بگذارند. نه تنها کاربران شخصی، بلکه مدیران کانال‌ ها نیز می توانند در بخش استوری فعالیت داشته باشند. نکته قابل توجه این است که تنها کاربران تلگرام پرمیوم می توانند از قابلیت استوری تلگرام استفاده کنند. بنابراین اگر شما هم می خواهید از این بستر استفاده کنید، ابتدا باید اشتراک تلگرام پرمیوم را خریداری کنید.

  • نحوه ارسال استوری: چگونه در تلگرام استوری بذاریم؟ اگر شما کاربر تلگرام پرمیوم هستید، در سمت بالا در قسمت چپ، آیکون ارسال استوری را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید هم از قسمت گالری محتوای مورد نظر خود را انتخاب و آپلود کنید و هم با انتخاب گزینه دوربین، تصویر و ویدیو جدید را ضبط و آن را ارسال کنید.
  • مدت زمان استوری: مدت زمان پخش استوری می تواند 6، 12، 24، 48 ساعت باشد.
  • ویرایش استوری: امکان ویرایش استوری در تلگرام وجود دارد، اگر استوری را ارسال کردید، اما به هر دلیلی نیاز به ویرایش دارد، در قسمت بالای صفحه بر روی پروفایل کلیک کرده، در بخش استوری گزینه ادیت استوری را کلیک کنید، ویرایش لازم را انجام داده و مجدداً با ذخیره آن، تصویر را مجدداً استوری کنید.
  • مشاهده استوری های گذشته: پس از مراحل ارسال استوری، می توانید در قسمت تنظیمات گزینه مای استوری را انتخاب کرده و تصاویر و ویدیوهایی که تا به امروز در این قسمت استوری کرده ‌اید را به صورت آرشیو دریافت کنید.
  • استوری با تلفن همراه: به خاطر داشته باشید که استوری را می توانید از طریق تلگرام پرمیوم در گوشی تلفن همراه انجام دهید و امکان ارسال استوری از طریق تلگرام پرمیوم دسکتاپ وجود ندارد.
  • ایجاد محدودیت: همچون اینستاگرام، استوری در قسمت تلگرام نیز برای تمام مشترکین که شما را دنبال می کنند، قابل مشاهده است. اما یکی از ویژگی ‌ها در قسمت استوری این است که شما می توانید انتخاب کنید کدام کاربر استوری شما را مشاهده کند. با ورود به بخش تنظیمات، حریم خصوصی را انتخاب و محدودیت ایجاد کنید تا تنها افراد خاصی استوری را مشاهده کنند. همچنین می توانید شرایطی را فراهم کنید که کاربر از استوری شما اسکرین شات بگیرد یا نگیرد. همچنین شما می توانید انتخاب کنید که استوری در قسمت پروفایل نمایش داده شود یا خیر.
  • استوری در کانال: اگر مدیر کانال هستید برای استوری باید برخی موارد را رعایت کنید. در قسمت کانال باید تعداد رای که برای انتشار استوری داده می شود، سطح بالایی باشد.

دریافت تلگرام پرمیوم

گرچه تلگرام پرمیوم نسبت به تلگرام معمولی مزیت‌ های بسیاری دارد، اما از طریق شماره ‌های ایران نمی توانید به این نسخه دسترسی پیدا کنید. به این معنا که زمانی که شما اپلیکیشن تلگرام را بررسی کنید، گزینه تلگرام پرمیوم وجود ندارد. اما با اجرای برخی از ترفندها می توانید نسبت به خرید اکانت تلگرام پرمیوم اقدام کنید. برای دانلود تلگرام پرمیوم رایگان با لینک مستقیم پس از خرید اکانت تلگرام پرمیوم، برای دریافت تلگرام پرمیوم تنها کافیست بر روی گوشی تلفن همراه آیفون، آیپد و یا اندروید خود آخرین آپدیت اپلیکیشن تلگرام را دانلود کنید. با ورود به بخش تنظیمات، گزینه تلگرام پرمیوم را مشاهده کنید، با کلیک بر روی آن و پرداخت اشتراک ماهانه، می توانید از این نسخه تلگرام استفاده کنید.

استفاده از شماره خارجی

زمانی که شما تلگرام را با شماره تلفن‌ های ایرانی دانلود و نصب کنید، امکان ارتقاء تلگرام به تلگرام پرمیوم وجود ندارد. شما می توانید دو مسیر را انتخاب کنید، مسیر اول این است که از طریق شماره خارجی یک حساب تلگرام پرمیوم ایجاد کنید. اگر مسیر اول را انتخاب می کنید، شماره خارجی اگر دارای حساب کاربری باشد، باید آن را دیلیت اکانت کرده، سپس برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم اقدام کنید. در واقع شماره ‌ای را باید انتخاب کنید که هیچگونه حساب کاربری در تلگرام نداشته باشد. بسیاری از کاربران پس از اینکه شماره مجازی را دریافت کردند و با ایجاد حساب کاربری تلگرام پرمیوم را نیز راه اندازی کردند، شماره خارجی را به شماره ایرانی تغییر می دهند. با این تغییر هیچ یک از ویژگی ‌های تلگرام پرمیوم تغییر پیدا نمی کند و بدون هیچ مشکلی می توان از تمام بخش ‌های این نسخه از تلگرام استفاده کرد.

مراجعه به سایت

مسیر دوم این است که از برخی از سایت ‌های داخلی اکانت تلگرام پرمیوم خریداری کنید. از آنجا که بسیاری از کاربران نسبت به این نوع فعالیت ‌ها اطلاعات کاملی ندارند، با مراجعه به سایت و خرید اکانت تلگرام پرمیوم به سادگی می توانند از تلگرام پرمیوم استفاده کنند. این مسیر دو ویژگی دارد، ویژگی اول این است که دیگر نیازی به خرید شماره خارجی یا مجازی وجود ندارد و مزیت دوم این است که ارتقا حساب کاربری از طریق آیدی تلگرام وجود دارد.

خرید تلگرام پرمیوم ارزان

خرید تلگرام پرمیوم ارزان

یکی از تفاوت ‌های اصلی بین تلگرام معمولی و تلگرام پرمیوم، هزینه است. تلگرام معمولی را بدون نیاز به پرداخت و کاملا رایگان می توانید استفاده کنید، اما برای استفاده از تلگرام پرمیوم باید به صورت ماهانه اشتراک خریداری کنید. برای خرید تلگرام پرمیوم ارزان می توانید به سایت ‌های معتبر که می توانند پشتیبانی کاملی ارائه دهند، مراجعه کنید. در طول استفاده از اشتراک با پشتیبانی کامل می توانند به تمام سوالات شما پاسخ دهند. زمانی که شما به سایت ‌های معتبر مراجعه کنید، اکانت دچار قطعی نمی شود. حتی می توانید با دستگاه‌ های متعدد وارد اکانت خود شوید، اگر می خواهید چندین تلگرام پرمیوم را در دستگاه مختلف داشته باشید، باید برای هر اشتراک یک اکانت فعال داشته باشید.

دانلود تلگرام پرمیوم از گوگل پلی و اپ استور

اگر از گوشی تلفن همراه اندروید استفاده می کنید، برای دریافت برنامه‌ ها باید از گوگل پلی استفاده کنید. برای دانلود تلگرام پرمیوم از گوگل پلی به سایت گوگل پلی وارد شوید، گزینه خرید درون برنامه ‌ای را انتخاب کنید. اینک بسته های اشتراک را می توانید مشاهده و خریداری کنید. همچنین اگر از تلفن همراه آیفون استفاده می کنید، می توانید به اپ استور مراجعه کنید، در صفحه تلگرام، تلگرام پرمیوم را خریداری کنید.

گیفت کارت تلگرام پرمیوم

گیفت کارت تلگرام پرمیوم، کارتی است که به عنوان پیش پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد و می توانید دانلود تلگرام پرمیوم را انجام دهید. از طریق این کارت ‌ها می توانید اشتراک تلگرام پرمیوم را خریداری کنید. برای دریافت اشتراک پرمیوم می توانید اشتراک 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله دریافت کنید.

قیمت تلگرام پرمیوم

در اطلاعیه تلگرام برای دریافت اشتراک تلگرام پرمیوم، هزینه دقیق ذکر نشده است. اما کاربران برای خرید اشتراک درiOS  باید 4.99 دلار و در اندروید باید 3.99 دلار را پرداخت کرده ‌اند. قیمت تلگرام پرمیوم نه گران و نه ارزان است، تلگرام برای توجیح قیمت گذاری، ارائه ویژگی ‌های گسترده‌ را عنوان کرده است. تلگرام پرمیوم رایگان وجود ندارد و باید برای دریافت این نسخه از تلگرام هزینه پرداخت کنید.

تلگرام پرمیوم برای چه کسانی مناسب است؟

قطعاً بسیاری از کاربران که زمان خود را در پیام رسان‌ های محبوبی همچون آی مسیج و واتساپ به صورت رایگان استفاده می کنند، منطقی نیست که بخواهند برای برنامه‌ های پیام رسان خود در ماهانه هزینه ‌ای را پرداخت کنند. در واقع تلگرام پرمیوم برای بخش خاصی از کاربران تعریف شده است. برای کسانی که کاربر دائمی شبکه ‌های پیام رسان هستند و دائماً با محدودیت ‌های روبرو می شوند و یا کاربرانی که به طور اختصاصی تنها از تلگرام استفاده می کنند، قطعاً تلگرام پرمیوم یک راه حل ایده ‌آل است.

بدون شک کسب و کارها بیشترین بهره را از این ویژگی می برند، چرا که دسترسی به کانال ‌ها و گروه‌های بیشتر، امکان دسترسی به کاربر بیشتر را فراهم می کند. چت ‌ها بهتر سازماندهی می شوند و تبادل فایل‌ های بزرگ شرایطی را ایجاد می کنند تا کسب و کارها بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. عدم وجود آگهی و دسترسی به استیکرهای انحصاری، هر کاربری را می تواند وسوسه کند تا از تلگرام پرمیوم استفاده کند. قطعاً گزینه رونویسی پیام‌ های صوتی برای کسانی که کم شنوا هستند و یا بیشتر زمان خود را در یک محیط پر سر و صدا و شلوغ می‌ گذرانند، بسیار مفید خواهد بود.

اگر تصور می کنید که استفاده از تلگرام پرمیوم روابط را برای شما آسان تر می کند، ارزش این را دارد که با اشتراک ماهانه، از خدمات این پیام رسان استفاده کنید.

بازاریابی شبکه اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی فرایندی است که برای تبلیغ کسب و کار در پلتفرم ‌های رسانه‌ های اجتماعی انجام می شود.  در حال حاضر رسانه‌ های اجتماعی مکان مناسبی هستند تا تبلیغات گسترده‌ ای برای میلیاردها کاربر انجام شود. گرچه برای برجسته شدن در رسانه‌ های اجتماعی به ایجاد محتوا، تجزیه و تحلیل بازار و سایر موارد نیاز است، اما انجام تمامی مراحل آسان ‌تر از آن چیزی است که فکر می کنید. از طریق پلتفرم ‌ها و رسانه‌ های اجتماعی به سادگی می توانید کسب و کار خود را تبلیغ و با کاربران بسیاری وارد تعامل شوید.

اگر از رسانه ‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، واتساپ و یا تلگرام استفاده می کنید، می توانید در هر یک از این پلتفرم‌ ها بازاریابی خوبی را انجام دهید. اینستاگرام مارکتینگ فضای بسیار گسترده ‌ای دارد و می توانید از طرق مختلف بازاریابی ‌های خوبی را انجام دهید. همچنین واتساپ مارکتینگ، لینکدین مارکتینگ و فیسبوک مارکتینگ، بازاریابی‌ های جدیدتر به شمار می ‌آیند که به دلیل فضای متفاوت در فیسبوک و لینکدین، بازاریابی ‌ها نتایج بهتری دارند. تلگرام مارکتینگ با هدف معرفی کسب و کار شما نیز می تواند بسیار موثر واقع شود. در بازاریابی با تلگرام بهتر است از نسخه تلگرام پرمیوم استفاده کنید، چرا که می توانید از بستر استوری نیز استفاده کرده و کسب و کار، محصولات و خدمات خود را بهتر معرفی کنید.

سخن پایانی

تلگرام به عنوان یکی از محبوب ‌ترین شبکه ‌های اجتماعی، در حال حاضر برای بازاریابی مورد توجه قرار گرفته است. در سال‌ های اخیر تلگرام نسخه جدیدی به نام تلگرام پرمیوم را عرضه کرده است که از ویژگی و قابلیت‌ های بسیاری برخوردار است. با دریافت این نسخه از تلگرام می توانید فعالیت خود را گسترده‌ تر و آسان ‌تر کنید. اما از آنجا که دریافت تلگرام پرمیوم با شماره ‌های ایرانی امکان پذیر نیست، باید با ایجاد برخی از ترفندها این نسخه از تلگرام را دانلود و استفاده کنید.

دارکوب به عنوان یکی از مجموعه‌ های برتر در زمینه بازاریابی و طراحی سایت، بهترین راه‌ های دریافت تلگرام پرمیوم را می داند و بدون هیچ مشکلی این نسخه تلگرام را می تواند برای شما فعال کند. فعالیت دارکوب بسیار گسترده است و در بخش ‌های مختلف می توانید از مهارت، دانش و تجربه کارشناسان دارکوب بهره‌ مند شوید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته