تعرفه خدمات طراحی سایت، ارزان تر از هند و چین 

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
تعرفه خدمات طراحی سایت، ارزان تر از هند و چین 

بیشتر کاربرانی که به وب سایت‌ ها مراجعه می کنند، ترجیح می‌ دهند یک طراحی زیبا را در مقابل یک طراحی ساده مشاهده کنند. طراحی وب سایت نقش مهمی در حضور شما در بازاریابی اینترنتی دارد، اگر می ‌خواهید کسب و کار خود را رونق دهید، باید وب سایت مرتبط را با طراحی زیبا و کاربر پسند طراحی کنید. خدماتی که برای طراحی سایت ارائه می شود، بسیار گسترده است و تعرفه این خدمات نیز می توانند متغیر باشد.

اهداف طراحی وب سایت

با وجود اینترنت و دسترسی به تلفن همراه برای گسترش کسب و کار خود، باید به فضای اینترنت ورود پیدا کنید تا سریع تر خود را به دیگران معرفی کنید.

معرفی کسب و کار شما

زمانی که کاربران به وب سایت شما مراجعه می کنند، اولین تصویری که مشاهده کنند، کسب و کار شما برای آنها مشخص می شود. آنها تنها در چند ثانیه می توانند در مورد کسب و کار شما قضاوت کرده و تصمیم به پیگیری سایت شما یا انصراف از حضور در وب سایت شما بگیرند. همین چند ثانیه کوتاه می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر روی کاربر بگذارد.

اگر طراحی وب سایت قدیمی و یا نامطلوب باشد، کاربر با دریافت حس منفی سایت را ترک خواهد کرد، چرا که سایت برای آنها جذاب نیست و شما به راحتی ترافیک سایت را از دست خواهید داد. در اینجا می توان گفت طراحی وب سایت بسیار اهمیت دارد چرا که می تواند نسبت به درک کاربر نسبت به کسب و کار شما تاثیر مثبت بگذارد. طراحی منحصر به فرد یک وب سایت می تواند کاربر را متقاعد کند تا در وب سایت بماند و به عنوان یک کاربر وفادار، شما را دنبال کند.

کمک به سئو

اگر می ‌خواهید در موتورهای جستجو جزو سایت ‌های برتر دیده شوید، طراحی سایت می تواند بسیار کمک کننده باشد. طراحی سایت با خدمات سئو ارتباط مستقیم دارد و نمی توانید بین این دو تفکیکی قائل شوید. اگر سئو در صفحات وب سایت شما به خوبی رعایت نشود، برای دیده شدن باید تلاش بیشتری کنید.

ایجاد حس اعتماد

بسیاری از کاربران زمانی که طراحی یک وب سایت را ضعیف در نظر بگیرند، اعتماد چندانی نخواهند کرد. طراحی ضعیف می تواند شامل اطلاعات قدیمی باشد، این موضوع به این معنا است که شما فعالیت زیادی در سایت ندارید. سایت ‌هایی که طراحی حرفه‌ ای انجام می‌ دهند با به روز رسانی ‌های مداوم تلاش می کنند تا همواره با کاربر در یک مسیر قدم بردارند تا اعتماد کاربر جلب شود.

عناصر مهم در طراحی سایت

عناصر مهم در طراحی سایت

با توجه به اهمیت طراحی وب سایت، اینک باید سایت خود را با توجه به عناصر مهمی که در طراحی وب سایت اجرا می شود، بهینه کنید. طراحی سایت یک دنیای بزرگ است که انتها ندارد، در تمام بخش ها جزییاتی وجود دارد که فقط طراحان حرفه ای می توانند طبق استانداردها و اصول، یک سایت را از صفر تا صد طراحی کنند. در ادامه تنها چند عنصر مهم در طراحی سایت را عنوان خواهیم کرد.

ناوبری آسان و سریع

از عناصر مهمی که در طراحی وب سایت به آن توجه ویژه می شود، ناوبری آسان و سریع است. زمانی که یک کاربر به سایت دسترسی پیدا می کند، در تلاش است تا در مدت زمان کوتاهی، به آسانی و راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. بنابراین شما باید ناوبری وب سایت را به گونه ‌ای پیاده‌سازی کنید که کاربر به راحتی بتواند اطلاعات خود را به دست آورد. اگر کاربر برای یافتن اطلاعات با مشکل روبرو شود یا ناوبری را ضعیف در نظر بگیرد، بلافاصله سایت را ترک می کند.

توجه داشته باشید که دامنه توجه کاربران بسیار کوتاه است، آنها در مدت زمان کوتاه و بسیار سریع می ‌خواهند به آنچه که در نظر دارند، دسترسی پیدا کنند. در ناوبری آسان طراح با در نظر گرفتن عناوین اصلی، موضوعات فرعی را به گونه ‌ای در نظر می گیرد تا کاربر مرحله به مرحله به اطلاعات خود دست پیدا کند.

سازگاری وب سایت

یکی دیگر از عناصر مهم در طراحی وب سایت، سازگاری وب سایت با سایر دستگاه ‌ها است. طراحی واکنش گرا برای سایت کمک می کند تا در گوشی تلفن همراه، تبلت و یا هر دستگاه دیگری کاربر بتواند وب سایت را بدون مشکل دریافت کند. طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو این تضمین را می ‌دهد که کاربر بدون توجه به اینکه از چه دستگاهی استفاده می کند، سایت شما را به خوبی رصد کند. با توجه به اینکه افراد بیشتر از تلفن همراه نسبت به لپ تاپ استفاده می کنند، این سازگاری کمک می کند تا ترافیک وب سایت افزایش پیدا کند.

استفاده از تصاویر هدفمند

تحقیقات نشان داده است که تصاویر و ویدیوهایی که در وب سایت ‌ها وجود دارند، نسبت به متن موفق‌تر عمل می کنند. به این معنا که کاربر بین متن، تصویر و ویدیو ترجیح می‌ دهد، محتوای تصویری یا ویدیویی را دنبال کند. توجه داشته باشید که در طراحی وب سایت نباید در بخش عکس و ویدیو زیاده‌روی صورت بگیرد، چرا که منجر به یک بی‌نظمی و درهم ریختگی در سایت خواهد شد. با در نظر گرفتن تعادل بین متن، تصویر و ویدیو می توانید شرایط تعامل کاربر را با سایت فراهم کنید. هر تصویر و ویدیویی که در طراحی وب سایت انتخاب می شود باید هدفمند باشد.

سرعت بارگذاری

سرعت بارگذاری وب سایت و محتویات آن از عناصر مهم طراحی وب سایت به شمار می ‌آید. اگر طراحی و راه اندازی سایت حرفه ای و اصولی انجام شود، این تضمین داده می شود که صفحات با سرعت بسیار بالا بارگذاری می شوند و کاربران می توانند سریع به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کنند. فراموش نکنید که کاربران از منتظر ماندن برای بارگذاری صفحات وب سایت متنفر هستند و اگر این بارگذاری بیش از اندازه طول بکشد، به راحتی سایت را ترک خواهند کرد.

خدمات طراحی وب سایت

خدمات طراحی وب سایت بسیار گسترده است. می توان آن را به دو بخش تقسیم کرد، بخش اول مربوط به جنبه ظاهری سایت است، بخش دوم مربوط به پشتیبانی و به روز رسانی سایت است. صفر تا صد جنبه ظاهری سایت بسیار پیچیده و گسترده است و یک طراح باید زمان زیادی را برای طراحی در نظر بگیرد که این به معنای پرداخت هزینه بیشتر است.

تعرفه خدمات طراحی وب سایت

تعرفه خدمات طراحی وب سایت

با توجه به اهمیت طراحی وب سایت که می تواند در کسب و کار شما تاثیر بسیار خوبی بگذارد، توصیه می شود برای طراحی وب سایت از طراحان حرفه ‌ای کمک بگیرید تا در مقابل هزینه ‌ای که برای طراحی وب سایت پرداخت می کنید، خدمات قابل قبولی را دریافت کنید.

هر یک از خدمات طراحی وب سایت دارای تعرفه هستند و نمی توان قیمت ساخت سایت را یکسان در نظر گرفت. معمولاً شرکت ‌هایی که خدمات طراحی وب سایت را انجام می دهد، این خدمات را در قالب پکیج ‌های مختلف ارائه می ‌دهند تا سفارش دهنده متناسب با بودجه و اهدافی که برای طراحی سایت در نظر گرفته است، یک پکیج مناسب را انتخاب کند.

تعرفه طراحی سایت بر اساس میزبانی و دامنه

از هزینه ‌های اولیه برای طراحی سایت می توان به انتخاب میزبانی و دامنه برای سایت اشاره کرد. شما باید برای اینکه سایت خود را نگه دارید، از یک شرکت میزبانی استفاده کنید. این میزبانی می تواند اشتراکی یا اختصاصی باشد که هر یک هزینه ‌های جداگانه دارند. علاوه بر این برای داشتن یک وب سایت شما نیاز به یک دامنه دارید، این دامنه که می تواند org ،com، ir و موارد دیگر باشد توسط شرکت‌ های مختلف با قیمت‌ های متفاوت ارائه می شوند. پس از انتخاب دامنه، باید آن را ثبت کنید که هزینه‌ جداگانه ‌ای را باید برای آن در نظر بگیرید.

تعرفه طراحی سایت بر اساس نوع سایت

نکته دیگر در تعرفه خدمات طراحی سایت نوع سایت است که می تواند وردپرس یا اختصاصی باشد. ساخت سایت با وردپرس دارای تعرفه کمتری است. بر روی سیستم مدیریت محتوای آماده تقریباً برخی از امکانات قرار دارد. اما در مقابل، برای سایت ‌های اختصاصی که برنامه نویس باید از پایه، برنامه نویسی را انجام دهد، همچنین به دلیل اینکه طراح باید زمان، دقت، تمرکز و انرژی بیشتری را برای طراحی صرف کند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند. بسیاری از کسب و کارها ترجیح می ‌دهند که وب سایت آنها متمایز با سایر وب سایت‌ های دیگر باشد، در نتیجه هزینه بیشتری را پرداخت و سایت اختصاصی را انتخاب می کنند.

تعرفه طراحی سایت بر اساس زمینه سایت

پس از اینکه طراحی وب سایت با وردپرس یا اختصاصی را انتخاب کردید، اینک باید زمینه فعالیت وب سایت مشخص شود. سایت ها می توانند فروشگاهی، شرکتی، شخصی و یا موارد دیگر باشند. شما باید با توجه به اهداف و کسب و کاری که دارید، زمینه سایت را مشخص کنید.

  • سایت ساده: کسانی که به دنبال داشتن یک سایت شخصی ساده بدون هیچگونه امکانات پیچیده ‌ای هستند، هزینه زیادی را پرداخت نخواهند کرد. وب سایت‌ های ساده معمولاً صفحات کمی دارند و اطلاعات کمی را به کاربر ارائه می‌ دهند.
  • سایت شرکتی: اما کسانی که نیاز دارند تا یک سایت شرکتی را با امکانات گسترده و قابلیت ‌های متعدد داشته باشند، به دلیل پیچیده بودن سایت، طراحی این سایت‌ ها تعرفه های بالاتری دارند. در وب سایت ‌های شرکتی اطلاعاتی همچون درباره ما، صفحه محصولات، فرم ها، صفحه تماس، کاتالوگ معرفی محصولات و سایر خدمات گنجانده می شوند که قیمت بالاتری دارند.
  • سایت فروشگاهی: اگر کسب و کار شما به گونه ‌ای است که باید یک وب سایت فروشگاهی داشته باشید، امکانات بسیاری در این وب سایت ‌ها از جمله درج جزئیات محصول همراه با قیمت، ارائه تخفیف ‌ها، روش‌ های پرداخت و ارسال، امکانات دریافت سفارش نیز درج می شوند که هر یک از این طراحی‌ ها دارای تعرفه ‌های متفاوتی هستند.

تعرفه طراحی سایت بر اساس امکانات سایت

زمانی که فعالیت یک سایت مشخص شود، اینک می توان امکانات متعددی را بر روی آن پیاده سازی کرد که تعرفه هر یک از این امکانات جداگانه محاسبه می شوند. توصیه می شود برای داشتن یک سایت حرفه ای و کاربرپسند تمام امکانات مورد نیاز را بر روی سایت اعمال کنید. البته به خاطر داشته باشید اگر قصد دارید یک سایت حرفه‌ ای داشته باشید، باید هزینه بالایی را برای آن در نظر بگیرید، به دلیل اینکه سایت‌ های حرفه ‌ای توسط یک تیم حرفه ‌ای اجرا می شوند.

  • اگر می‌ خواهید وب سایت خود را واکنش گرا در نظر بگیرید تا قابلیت استفاده در تمامی دستگاه ‌ها را داشته باشد، هزینه این نوع طراحی جداگانه محاسبه می شود.
  • اگر فعالیت و کسب و کار شما به گونه ‌ای است که با کاربران خارج از کشور نیز در ارتباط هستید، بهتر است سایت خود را دو زبانه یا چند زبانه طراحی کنید. هزینه ساخت یک وب سایت دو زبانه یا چند زبانه به تعداد صفحات وب سایت و پیچیدگی‌ هایی که در سایت وجود دارد، بستگی دارد. اگر سایت را دو زبانه در نظر بگیرید نسبت به چند زبانه قیمت کمتری خواهد داشت.

امکانات دیگر همچون صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، سئو در درجه‌ های پایه، متوسط و پیشرفته، آموزش مدیریت سایت، پنل پیامکی، بهینه سازی محتوا، چت آنلاین، صفحه محصولات، بخش وبلاگ، درگاه بانکی، صفحه سفارش، فرم استخدام و ده ها امکانات دیگر را می توانید برای وب سایت خود در نظر بگیرید که هر یک تعرفه جداگانه دارند.

تعرفه طراحی سایت همراه با خدمات جانبی

معمولاً در قراردادی که برای طراحی سایت تنظیم می شود، بخش به روز رسانی، امنیت، پشتیبانی، نگهداری و بک آپ گیری نیز لحاظ می شود که برای دریافت هر یک از این خدمات باید هزینه جداگانه ‌ای را پرداخت کنید.

  • پشتیبانی شامل خدمات رفع اشکالات فنی و خطاهایی است که در سایت ایجاد می شود. بسیاری از شرکت ‌های طراحی سایت این وظایف را به صورت رایگان انجام دهند. بخش امنیت نیز این اطمینان را می‌ دهد که سیستم شما در مقابل هکرها در امان خواهد بود.
  • معمولاً سایت ‌های پویا و سایت ‌هایی که فعالیت بسیاری دارند باید به روز رسانی‌ های مداوم را انجام دهند. به روز رسانی‌ها که می تواند شامل تعویض عکس ‌ها و فیلم ‌ها و جایگزین کردن محتوای جدید با محتوای قدیمی باشد، باید توسط تیم طراحی انجام شود. پس از اینکه محتوای جدید را آماده کردید، طراح با محتوای قدیمی آنها را جایگزین خواهد کرد. با توجه به اینکه این به روز رسانی‌ ها می تواند در فاصله کوتاه مدت یا بلند مدت باشد، هزینه ‌ها متفاوت خواهد بود.
  • اگر جزو مدیرانی هستید که کسب و کار شما بسیار گسترده است و نیاز دارید تا اطلاعات سایت شما همیشه محفوظ باقی بماند، برای جلوگیری از هر گونه اتفاق و از دست دادن اطلاعات باید یک بک آپ گیری از سایت انجام شود. با داشتن بک آپ از وب سایت، اگر سرور دچار هرگونه مشکل شود، شما می توانید به راحتی به اطلاعات دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. هزینه ‌ای که برای بک آپ گیری وب سایت باید پرداخت کنید به چند پارامتر از جمله میزان حجم داده ‌ها و تعداد دفعات بک آپ گیری بستگی دارد. همچنین بک آپ گیری اگر از محتوای متنی باشد، قیمت پایین‌تر و اگر از محتوای ویدیویی یا عکس باشد، به مراتب قیمت بیشتری خواهد داشت.
  • اگر پس از تحویل سایت، بعد از گذشت مدتی قصد تغییراتی را در بخشی از بخش ها داشته باشید، به دلیل اینکه این تغییرات کاملاً جدید هستند، باید برای این تغییرات هزینه‌ های جداگانه ‌ای را پرداخت کنید. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از هزینه‌ های مجدد، قبل از اقدام به سفارش ایجاد سایت، تمام خواسته ‌ها و نیازهای خود را کاملاً در نظر بگیرید. گاهی ممکن است با گسترش کسب و کار خود نیاز باشد تا برخی از قابلیت ‌ها را بر روی وب سایت خود اعمال کنید. هر یک از امکاناتی که قصد اضافه کردن داشته باشید شامل هزینه خواهد شد.

کاهش هزینه های طراحی سایت

کاهش هزینه های طراحی سایت

اگر می‌ خواهید به طور کلی هزینه ‌های طراحی سایت خود را کاهش دهید، می توانید چند راهکار ساده را در پیش بگیرید.

  • استفاده از قالب ‌های آماده کمک می کنند تا به طور قابل توجهی هزینه‌ های طراحی کاهش پیدا کند.
  • استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا همچون وردپرس می تواند در هزینه‌ ها تاثیرگذار باشد. این سیستم مدیریت محتوا این اجازه را می ‌دهد که بدون نیاز به برنامه نویسی، وب سایت خود را طراحی، اجرا و مدیریت کنید.
  • اگر کسب و کار شما به این صورت است که می توانید مرحله به مرحله وب سایت خود را گسترش دهید، از این فرصت استفاده کرده و وب سایت را فاز به فاز طراحی و اجرا کنید. این شرایط کمک می کند تا در طولانی مدت وب سایت را گسترش داده و هزینه ‌ها را مرحله به مرحله پرداخت کنید.
  • گاهی لازم نیست برای یک وب سایت ساده، پیچیدگی ‌های زیادی را در نظر بگیرید. شما می توانید باید با توجه به هدفی که دارید برخی از امکانات را بر روی وب سایت پیاده‌سازی کنید.
  • در نهایت برای انتخاب یک شرکت ارائه خدمات طراحی سایت تحقیقات لازم را انجام دهید و یک شرکت که طراحی وب سایت را با یک تیم حرفه ‌ای و تخصصی انجام می ‌دهد، انتخاب کنید. برخی از شرکت ‌ها با ارائه طراحی سایت ارزان ممکن است یک وب سایت با کیفیت پایین را ارائه دهند. انتخاب یک طراح حرفه ‌ای کمک می کند تا سایت شما سریع‌تر به رتبه ‌های برتر برسد و این به این معنا است که شما می توانید در هزینه ‌های آینده برای تبلیغ کسب و کار خود صرفه‌جویی کنید.

تعرفه خدمات طراح سایت در کشورهای مختلف

تعرفه طراحی وب سایت در ایران و در هر شرکتی متفاوت خواهد بود. در کشورهای دیگر نیز هزینه ‌های طراحی وب سایت به عوامل بسیاری بستگی دارد. معمولاً کشورهایی که به تکنولوژی ‌های پیشرفته دسترسی دارند، برای طراحی سایت هزینه‌های بیشتری را دریافت می کنند. کاربران کشورهایی که به تکنولوژی دسترسی دارند نیز قطعاً یک وب سایت را با پیچیدگی ‌ها و قابلیت ‌های حرفه ‌ای می ‌پسندند.

در برخی از کشورها فناوری چندان قوی نیست و تنها ممکن است چند شرکت خاص به فناوری ‌های پیشرفته دسترسی داشته باشند، با توجه به اینکه تقاضا زیاد اما عرضه کم است، هزینه طراحی وب سایت در این کشورها نیز می تواند بسیار بالا باشد.

نرم‌افزارهایی که برای طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار متنوع هستند. کشورهایی که از تکنولوژی بیشتری برخوردار هستند و به نرم‌افزارهای به روز دسترسی دارند، قطعاً برای طراحی سایت هزینه ‌های بالایی را در نظر می ‌گیرند.

برون سپاری طراحی سایت

با توجه به تکنولوژی ‌ها و فناوری‌ هایی که در کشورهای پیشرفته وجود دارد، بسیاری از افراد که کسب و کارهای بزرگ و معتبری دارند، ترجیح می ‌دهند طراحی سایت خود را به شرکت ‌های خارجی واگذار کنند. برون سپاری یا اوت سورسینگ توافقی است که بین یک شرکت داخلی با یک شرکت خارجی برای ایجاد طراحی سایت ایجاد می شود.

برون سپاری طراحی سایت دارای مزایا و معایب متعددی است. در بسیاری از مواقع اوت سورسینگ طراحی سایت می تواند منجر به کاهش هزینه ‌ها شود. یک شرکت خارجی که طراحی سایت را انجام می‌ دهد، طبق توافق، پروژه را در زمان مشخص شده تحویل می ‌دهد و هزینه‌ هایی همچون نرم‌افزارها، زیرساخت ‌ها و تیم فنی بر عهده شرکت طراحی سایت خواهد بود و دیگر نیازی به پرداخت جداگانه برای هر یک از این موارد نخواهد بود. قطعاً طراحی سایت توسط یک شرکت معتبر و با تجربه می تواند منجر به ایجاد یک سایت کاملاً حرفه‌ ای شود. با توجه به اینکه این شرکت ‌های بزرگ به تکنولوژی ‌های روز دسترسی دارند، سایت شما را در کیفیت بسیار بالا طراحی می کنند.

اما از معایب برون سپاری طراحی سایت می توان به عدم وجود امنیت کافی اشاره کرد. به این معنا که دسترسی به اطلاعات شما توسط گروه‌های دیگر نیز ممکن است وجود داشته باشد. دقت کنید برای قرارداد با هر شرکت خارجی برای طراحی سایت، باید عنوان شود که از افشای اطلاعات محرمانه خودداری شود. از دیگر مشکلات می توان به مشکلات زبانی و ارتباطی با شرکت خارجی اشاره کرد که این موضوع می تواند در انتقال خواسته‌ها و نیازهای شما برای طراحی سایت مشکلاتی را ایجاد کند.

تعرفه خدمات طراحی سایت در هند

از کشورهایی که طراحی سایت را با فناوری ‌های پیشرفته و به روز انجام می‌ دهد، کشور هند است. در مقایسه با کشورهای بین‌المللی که از فناوری ‌های پیشرفته برخوردار هستند، کشور هند طراحی سایت را با هزینه‌ ای بسیار پایین‌تر انجام می ‌دهد. البته باید دقت داشته باشید که طراحی وب سایت در هر کشور و در هر شرکتی بسته به نوع پیچیدگی سایت، نوع سایت و امکاناتی که بر روی سایت قرار می ‌گیرد، می تواند متفاوت باشد. در حال حاضر کشور هند جزو کشورهایی است که طراحی سایت را با کیفیت بالا اما قیمت مناسب‌تر ارائه می ‌دهد. در مقابل طراحی سایت در ایران نیز نسبت به سایر کشورها بسیار مناسب و متعادل است.

سخن پایانی

بهترین شرکت طراحی سایت با توجه به نیاز و سفارش شما، با در نظر گرفتن پیچیدگی‌ ها و امکاناتی که باید بر روی وب سایت انجام شود، تعداد صفحات، مدت زمان لازم برای انجام پروژه، در نظر گرفتن یک تیم حرفه ‌ای و لحاظ کردن خدمات اضافه از جمله پشتیبانی، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، قیمت را در نظر می ‌گیرد. شرکت دارکوب به عنوان یکی از شرکت های مطرح در حوزه طراحی سایت، صفر تا صد طراحی سایت را متناسب با نیاز شما، با تعرفه های بسیار مناسب ارائه می دهد. با در نظر گرفتن پکیج های ویژه تلاش کرده ایم تا برای ایجاد یک سایت حرفه ای به رونق کسب و کارها کمک کوچکی کرده باشیم. در کنار ارائه دوره طراحی صفحات وب، در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تجارت آنلاین نیز خدمات ویژه ای را ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته