​راهکارهای مختلف برای کسب درآمد از طریق بازاریابی آنلاین

نوشته شده توسط دارکوب

​کسب درآمد با دیجیتال مارکتینگ رویای بسیاری از افراد است. از این گذشته، با قدرت اینترنت که در دستان ما است، ایجاد درآمد ثابت بدون نیاز به ترک خانه یکی بهترین روش ها برای درآمدزایی است. اما شاید روال به این سادگی هم نباشد.

سئو سایت وردپرس

دیجیتال مارکتینگ بسیار رایج شده است. دورانی که کسب درآمد فقط از طریق روش های شغلی سنتی امکان پذیر بود، گذشته است. در حال حاضر، مردم هر ماه هزاران دلار بدون ترک خانه های خود، درآمد دارند. به سادگی چیزی که نیاز دارید مهارت های مرتبط، لپ تاپ و اتصال به اینترنت با سرعت مناسب است.

قلمرو دیجیتال مارکتینگ با تبلیغات آنلاین و تلاش های بازاریابی که از دستگاه های دیجیتال، پلتفرم ها، رسانه ها، داده ها و فناوری استفاده می کنند، در حال افزایش است. امروزه هر کسب وکاری از محلی گرفته تا چندملیتی از کانال های دیجیتالی مانند ایمیل، موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی و سایر وب سایت ها برای دسترسی به مشتریان فعلی و بالقوه استفاده می کند.

به عنوان یک صنعت در جریان دائمی، بازاریابی دیجیتال مرز بعدی در رشد و توسعه شغلی است. این به عنوان زمینه ای ظهور کرده است که در آن فرصت ها بسیار زیاد است و پاداش ها فراوان است.

سرعت بالای نفوذ بازاریابی دیجیتال منجر به تقاضای روزافزون برای متخصصان بازاریابی دیجیتال در تبلیغات کسب و کارها شده است. گزارشات نشان می دهد که افزایش مستمر تقاضا برای افراد حرفه ای با مهارت های بازاریابی دیجیتال روز به روز در حال افزایش است. با افزایش هزینه های تبلیغاتی سالانه، انتظار می رود بازاریابی دیجیتال در سالهای آینده کاملاً از تبلیغات چاپی و سنتی پیشی بگیرد.

حتی در رکود اقتصادی فعلی، صنعت بازاریابی دیجیتال با کالاهای بادوام مصرف کننده و هزینه های کلان تجارت الکترونیک به رشد خود ادامه می دهد. بدیهی است که در اینجا شغل هایی برای انجام دادن وجود دارد و به همراه آن، فرصت های زیادی برای کشف کردن دیده می شود.

بنابراین، اگر به دنبال ایجاد یا انتقال به حرفه ای در بازاریابی دیجیتال هستید، اکنون زمان آن رسیده است که شروع کنید. به لطف مجموعه ای از گزینه های شغلی مختلف در این عرصه، می توانید مسیر خود را از تعداد زیادی جهات مختلف بر اساس استعداد و توانایی های خود انتخاب کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال که به عنوان بازاریابی آنلاین نیز شناخته می شود، اقدامی است برای ترویج برندها برای ارتباط با مشتریان بالقوه از طریق اینترنت و سایر اشکال ارتباطات دیجیتال. این نه تنها شامل ایمیل، رسانه های اجتماعی و تبلیغات مبتنی بر وب، بلکه پیام های متنی و چندرسانه ای به عنوان یک کانال بازاریابی است.

در عصر اطلاعات امروزی، فناوری های دیجیتال بر جهان حکومت می کنند. بازاریابی اینترنتی از ابزارهای بازاریابی آنلاین برای فروش محصولات و خدمات استفاده می کند. از اینترنت برای دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده می کند و شامل خدمات متعددی مانند PPC (پرداخت به ازای کلیک)، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی، سئو و غیره است.

از آنجایی که امروزه مردم حضور آنلاین قابل توجهی دارند، فروشندگان این فرصت را غنیمت شمرده اند تا جایگاهی برای محصول خود ایجاد کنند و اینجاست که مفهوم بازاریابی دیجیتال مطرح می شود، زیرا جزئیات محصول را در هر کجا و در هر زمان که استفاده می کند به مشتری می رساند. از شبکه های اجتماعی و طراحی سایت برای تبلیغ محصولات استفاده می کند.

چرا بازاریابی دیجیتال مهم است؟

استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا بهتر از روش‌های سنتی به مخاطبان بزرگ‌تر دست پیدا کنید و کاربرانی را که احتمال خرید محصول یا خدمات شما را دارند، هدف قرار دهید. علاوه بر این، اغلب مقرون به صرفه‌تر از تبلیغات سنتی است و به شما امکان می‌دهد موفقیت را به صورت روزانه اندازه‌گیری کنید و آن‌طور که مناسب می‌دانید حرکت کنید.

از مزیت های دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شما می‌توانید تلاش‌های خود را فقط روی مشتریان احتمالی برای خرید محصول یا خدمات خود متمرکز کنید.

مقرون به صرفه تر از روش های بازاریابی سنتی و چاپی است.

بازاریابی دیجیتال زمینه فعالیت را در صنعت شما یکسان می کند و به شما امکان می دهد با برندهای بزرگتر رقابت کنید.

دیجیتال مارکتینگ قابل اندازه گیری و تحلیل و بررسی است.

تطبیق و تغییر استراتژی بازاریابی دیجیتال آسان تر است.

دیجیتال مارکتینگ می تواند نرخ تبدیل و کیفیت سرنخ های شما را بهبود بخشد.

شما می توانید در هر مرحله با بازاریابی دیجیتال مخاطبان را جذب کنید.

راه های کسب درآمد از دیجیتال مارکتینگ

مدل کسب و کار برای شرکت های رسانه های دیجیتال با پیشرفت تکنولوژی به تکامل رسیده و به پیچیده تر شدن ادامه خواهد داد. ناشران به طور فزاینده ای از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنند، مخاطبان را با استفاده از تجزیه و تحلیل، ایجاد ویدیوها و عکس های قابل اشتراک گذاری، بازاریابی از طریق کمپین های رسانه های اجتماعی، و کشف راه های جدید برای کسب درآمد از محصولات خود، مانند فناوری های بلاک چین.

از آنجایی که زمینه های زیادی در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، شاخه های زیادی نیز برای فعالیت در آن به عنوان شغل فراهم می شود که می تواند منبع درآمد بسیاری حتی در خانه باشد. موضوعی که پس از همه گیری ویروس کرونا نیز بر پیشرفت آن تاثیر گذاشت.

در ادامه راه های کسب درآمد از طریق بازاریابی آنلاین آورده شده است که می تواند به عنوان منبع درآمدی مناسب معرفی شوند.

  • نوشتن محتوا

نوشتن محتوا یک روش محبوب برای کسب درآمد است، حتی اگر دانش کمی از بازاریابی دیجیتال داشته باشید. نوشتن محتوا شامل نوشتن محتوا برای مقالات، پست های وبلاگ، اسکریپت های ویدئویی، پست های رسانه های اجتماعی، محتوای وب سایت و موارد دیگر است.

شما باید مهارت هایی مانند مهارت های تحلیلی، تحقیق درباره کلمات کلیدی، مهارت های نوشتن، قواعد گرامری، مهارت های تحقیق، مهارت های اولیه سئو و سرعت تایپ خوب را داشته باشید یا آنها را گسترش دهید.

دوره های رایگان و پولی برای نوشتن محتوا وجود دارد. آنها گزینه های خوبی برای شما هستند که به عنوان یک فریلنسر شروع به کسب درآمد کنید. اینکه چقدر می توانید درآمد داشته باشید معمولاً به نوع محتوایی که می نویسید و سطح تخصص شما بستگی دارد.

از دیگر مواردی که به تولید محتوا و کسب و درآمد در بازاریابی اینترنتی منجر می شود، بازاریابی محتوا است. بازاریابی محتوا به ایجاد و انتشار محتوای رایگان آنلاین با هدف تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص گفته می شود. این پل ارتباطی بین مصرف کننده و فروشنده است. بازاریابی محتوا در جستجوی موتورهای جستجو استفاده می شود.

روند فعلی خرید آنلاین در حال حاضر از جستجو شروع می شود. در روند فعلی مردم تمایل دارند هر موضوع را در اینترنت جستجو کنند. سپس تحقیق در مورد بسیاری از مقالات در مورد یک موضوع و دانستن ارزش بازار، قیمت و غیره آنها انجام می شود. سپس مصرف کننده قیمت های مختلف را مقایسه می کند و قیمت مناسب برای آنها را پیدا می کند. در انتها نتیجه نهایی محصول خریداری می شود.

این مراحل برای خرید آنلاین در صورت وجود نتایج جستجوی خوب برای مقایسه و خرید در صورت وجود محتوای خوب آنلاین در مورد محصول امکان پذیر است. اگر در نوشتن مهارت دارید، این یکی از راه های کسب درآمد از بازاریابی دیجیتال تولید محتوا است.

هنگام نوشتن محتوا باید بتوانید پویایی محصول را به طور کامل درک کنید و محتوا باید به گونه ای ارائه شود که یک فرد غیر آشنا بتواند با محصول آشنا شده و آنرا بخرد.

طراحی وب سایت یک مهارت فنی است که می توانید طی چند سال آن را به خوبی یاد بگیرید. این فرآیندی است که در آن شما باید یک وب سایت بسازید، طراحی و پشتیبانی کنید. این شامل مهارت های فنی و همچنین مهارت های خلاقانه برای جذاب کردن آن برای کاربران است.

به عنوان یک طراح وب سایت، باید سایت خود را به روز نگه دارید تا از آخرین روندهای بازار مطلع شوید. همچنین باید وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که کاربر پسند و بدون شلوغی باشد تا مخاطبان شما بتوانند به راحتی در آن کاووش کنند.

این حوزه نیاز به دانش فنی خاصی دارد. در صورتی که فردی توانایی طراحی وب سایت را آموزش دیده باشد و از آن به گونه ای استفاده کند که مورد توجه کاربر قرار گیرد.

طراحی وب سایت عبارت است از برنامه ریزی، ساختاردهی و ایجاد و به روز رسانی وب سایت ها. این بدان معناست که طراح باید مشخصات صحیحی مانند طرح بندی، پخش رنگ ها، تصاویر استفاده شده در آن ها، ایجاد یک رابط کاربرپسند برای ناوبری بهینه و ارائه وب سایت در یک فضای شلوغ را انتخاب کند.

طراح همچنین باید در نظر داشته باشد که وب سایت باید به طور مرتب به روز شود تا با روندهای بازار هماهنگ باشد. در این روش دیجیتال مارکتینگ، می توان یاد گرفت که چگونه با طراحی وب سایت مطابق با نیاز مشتری، از طریق دیجیتال مارکتینگ از خانه کسب درآمد کند یا با تغییر ساختار یک وب سایت موجود، آن را بهینه کند.

  • سئو

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. شما می توانید یک شغل خانگی داشته باشید و یا به عنوان یک متخصص سئو آزادانه کسب درآمد داشته باشید. سئو یک موضوع گسترده است که موارد مختلفی را پوشش می دهد.

برای این کار، باید یاد بگیرید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند تا محتوای شما را در رتبه های بالاتری قرار دهند. از آنجایی که الگوریتم های موتورهای جستجو به طور مداوم تغییر می کنند، شما باید آن الگوریتم ها را به خوبی بشناسید تا پروژه های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

برای موفقیت در سئو باید مشتریان بالقوه ای داشته باشید. برای جذب افراد بیشتر و کسب درآمد بیشتر، روی تاکتیک های مختلف سئو با تغییر الگوریتم ها کار کنید.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو کلمه بسیار بزرگی است اما یک روش بسیار ساده برای کسب درآمد آنلاین پس از آشنایی با جزئیات است. هدف اصلی سئو افزایش دید سایت شما در زمینه جستجو است.

هر موتور جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص یا عبارات کلیدی تایپ شده در کادر جستجو، نتیجه ای را ارائه می دهد و مرتبط ترین نتیجه در بالای صفحه قرار می گیرد. در اینجا کار یک متخصص سئو انجام می شود که به بهینه سازی صفحات وب سایت با بیشترین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی کمک می کند تا از حداکثر دید وب سایت اطمینان حاصل شود.

شما می توانید با ساخت لینک یا نوشتن محتوای سئو شده که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو نوشته شده است درآمد کسب کنید. شما باید محتوا را با ترکیبی غنی از کلمات کلیدی و عبارات بنویسید و شانس قرار گرفتن وب سایت در بهترین نتایج پیشنهادی را افزایش دهید.بهترین سایت های سئو می تواند در روند آموزشی شما نیست تاثیر داشته باشند.

  • بازاریابی موبایلی

این روزها همه صاحب یک گوشی هوشمند هستند. بازاریابی موبایلی در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب تبلیغات است. این روند پیچیدگی نداشته و بلافاصله پیام شما را به مخاطبان هدف شما ارائه می دهد.

اگر با مهرات هایی از قبیل بازاریابی پیامکی، بازاریابی اپلیکیشن، نمایش اعلان یا نوتیفیکیشن، بازاریابی موبایلی درون برنامه ای، کدهای QR و بازاریابی بازی درون برنامه ای آشنایی دارید می توانید در حوضه بازاریابی موبایلی فعالیت کنید.

بازاریابی پیامکی توسط سرویس پیام کوتاه (SMS) یا پیامک انجام می شود. قبل از ظهور عصر اینترنت، محصولات به این شکل تبلیغ می شدند. حتی در حال حاضر این روش توسط کارآفرینان در مقیاس کوچک استفاده می شود. شما می توانید خدمات خود را برای ایجاد و ارسال پیامک انبوه به تعدادی از مخاطبین ارائه دهید که یک گزینه بسیار مناسب برای کارآفرینان محلی برای توسعه تجارت خود است.

نمایش اعلان یا نوتیفیکیشن در سال 2009 توسط اپل معرفی شد و بعداً در سال 2013 با سرویس پیام رسانی ابری گوگل جایگزین شد. نمایش اعلان یا نوتیفیکیشن چیزی نیست جز پیامی که روی صفحه موبایل ظاهر می شود و بیننده می تواند پیام را با یک ضربه ببیند و توضیحات آن را مشاده و ترغیب به استفاده از خدمات با خرید محصولات شود.

بازاریابی مبتنی بر اپلیکیشن از روندهای جدید در بازاریابی آنلاین هستند. توسعه دهندگان به محصول کمک می کنند تا حداکثر دید را در فروشگاه برنامه به دست آورد. توسعه اپلیکیشن موبایل به روشی پرسود برای کسب درآمد از طریق بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.

بازاریابی موبایلی درون بازی که هنگام انجام یک بازی آنلاین، تبلیغات پاپ آپ را در بازی نشان می دهند. اگر روی آنها کلیک کنید، به وب سایت شخص ثالث منتهی می شوند که کاربر را به خرید یا دانلود برنامه یا بازی ترغیب می کند.

کدهای QR که توسط دوربین موبایل اسکن شده و URL به طور خودکار در تب مرورگر وارد می شود و کاربر می تواند به راحتی و بدون دردسر در ناوبری سایت به محصول موردنظر دسترسی پیدا کند. امروزه تقریباً همه افراد دارای تلفن همراه هستند. از این رو، اگر فرد از طراحی خلاقانه بسیار خوبی برخوردار باشد و در چند کلمه زیرنویس های جذاب ایجاد کند، می تواند راه بسیار مفیدی برای کسب درآمد از طریق بازاریابی دیجیتال از طریق بازاریابی تلفن همراه باشد.

  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

همانطور که از نام آن پیداست نوعی بازاریابی دیجیتال است که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی انجام می شود. امروزه جمعیت انبوهی از اوقات فراغت خود را برای سرگرم شدن در رسانه های اجتماعی و گفتگو با افراد همفکر خود می گذرانند.

اکثر شبکه های رسانه های اجتماعی ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های خود را دارند که به ایجاد و تبلیغات کمپین های بازاریابی در رسانه های اجتماعی کمک می کند. از آنجایی که جریان دائمی بحث ها و نظرات در رسانه های اجتماعی وجود دارد، تقریباً یک محصول به سرعت ظاهر شده و در پلتفرم های دیگر به اشتراک گذاشته می شود که منجر به آگاهی درباره محصول خواهد شد.

شما می توانید یک کمپین بازاریابی را در حساب رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید و به ازای تعداد کمپین های ارسال شده در حساب خود و تعداد بازدیدهایی که از دوستان خود دریافت می کنید درآمد کسب کنید و میزان موفقیت کمپین شما به شما اطمینان می دهد که درآمد آنلاین سودآوری با بازاریابی دیجیتال داشته باشید.  همچنین می توانید یک پست در رسانه های اجتماعی در مورد نحوه کسب درآمد از طریق بازاریابی دیجیتال برای جذب بازدیدهای بیشتر به اشتراک بگذارید و از این دیدگاه ها برای تبلیغ محصول استفاده کنید.

توجه به این نکته ضروری است که دیجیتال مارکتینگ شامل داشتن طرز فکر صحیح و درک نحوه استفاده از ابزارهای مختلف دیجیتال است. دانستن در مورد سئو، نوشتن محتوا، تجزیه و تحلیل و غیره از الزامات اساسی است. هنگامی که این اصول اولیه به درستی انجام شود، وبلاگ نویسان و بازاریابان اینترنتی را قادر می سازد تا مبالغ قابل توجهی پول به دست آورند، حتی زمانی که استراحت می کنند یا در فعالیت های دیگر شرکت می کنند. مزیت بازاریابی دیجیتال مقیاس پذیری آن است که به شما امکان می دهد بسته به استراتژی و سطح پیاده سازی خود، از چند دلار در ماه به هزاران دلار برسید.

با فرصت های زیادی که با پویایی های دائمی در حال تغییر در دسترس هستند، آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند خلاق باشند و از استعدادهای خود برای حداکثر سود استفاده کنند! شرکت دارکوب با ارائه به روز ترین متد های بازاریابی دیجیتال و استفاده از آن ها در پروژه های خود به شما در پیشبرد کسب و کار آنلایتان کمک خواهد کرد. برای استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه می توانید با آنها در ارتباط باشید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته