با این روش ها کمپین سئو تونو راه بیندازید

نوشته شده توسط رومینا نظری
بازاريابی ديجيتال

باید همه محتوای سایتتون بکر و اصیل باشه، خاص باشه و خوب نوشته شده باشه. گرفتن محتوا از سایتهای دیگه اول اینکه غیراخلاقیه و دوم اینکه به رتبه طبیعی سایتتون لطمه میزنه. همه صفحات درون سایتتون باید خاص و مرتبط به عنوان همون صفحه باشند. اگه روی همه صفحات سایتتون از یک محتوای تکراری استفاده کنید، سایتتون هیچ وقت امکان نداره بتونه روی هیچ موتور جستجویی رتبه اول گوگل شوید. گوگل برای ساخت محتوا روی سایت پیشنهاد میده محتوای مفیدی که به درد کاربرهاتون میخوره بنویسید.

در حالی که به نظر می رسد تعادل بین همه چیز از سئوی درون صفحه گرفته تا کارهای فنی دشوار باشد، استراتژی سئو مناسب می تواند همه چیز را سازماندهی کند و به شما کمک کند با هر کمپین سئو به نتایج دلخواه برسید.

کلید توسعه یک استراتژی سئو مستحکم این است که اهداف روشنی برای کمپین خود تعیین کنید، با ارزش ترین کلمات کلیدی را هدف قرار دهید، و علاوه بر برخی از جنبه های فنی، محتوای کاربر محور با کیفیت بالا را توسعه دهید. با یک رویکرد خوب به سئو، می‌توانید بر رتبه‌بندی موتورهای جستجو تسلط داشته باشید و سایر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود، از جمله کمپین‌های رسانه‌های پولی و رسانه‌های اجتماعی را تکمیل کنید، و مزیت رقابتی طولانی‌مدتی به شما بدهد.

کمپین سئو چیست؟

کمپین سئو شامل بهینه سازی بخش هایی از وب سایت شما و برخی محتوای خارج از سایت برای افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو است. رتبه های بالاتر به معنای دید بیشتر و در نتیجه ترافیک وب سایت است. هر نوع کسب و کاری می تواند از اجرای کمپین های سئو برای رقابتی ماندن و جذب ترافیک بیشتر وب سایت های خود از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو بهره مند شود.

چرا برخی از کمپین های سئو شکست می خورند؟

دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که چرا کمپین شما آنطور که انتظار داشتید کار نمی کند. بیایید به 3 مورد برتر نگاه کنیم.

دلیل شماره 1: شما نمی دانید چگونه اولویت بندی کنید

برای استفاده حداکثری از زمان خود، حتماً روی نکات و ترفندهایی تمرکز کنید که به احتمال زیاد رتبه شما را بهبود می بخشد. یک اشتباه بزرگ بازاریابی که من اغلب می بینم این است که بازاریابان زمان زیادی را صرف مواردی مانند برچسب های alt و طرحواره می کنند. اگرچه مهم است، اما راه‌های ساده‌تر و سریع‌تری برای ایجاد یک پیشرفت بزرگ در کمپین سئوی شما وجود دارد.

همین امر در مورد تمرکز بر روی صفحاتی که در حال حاضر ترافیک زیادی دریافت نکرده اند یا پیوندهای مرده ای که ترافیک را برای شما ارسال نمی کنند، صدق می کند. این ایده خوبی است که بعداً وقتی زمان بیشتری دارید، این موارد را تمیز کنید. اگر می خواهید کمپین سئوی شما به سرعت شروع به کار کند، روی سایر وظایف سئو تمرکز کنید و این موارد را برای بعد فهرست کنید.

دلیل شماره 2: شما روی چیزی تمرکز می کنید که کار نمی کند

گاهی اوقات، زمانی که روی کمپین سئو کار می کنید، با URL هایی مواجه می شوید که می خواهید تغییر دهید. نکن! وقتی URL را اشتباه به‌روزرسانی می‌کنید، می‌توانید خود را 3 تا 6 ماه به عقب برگردانید. حتی اگر این URL ها در حال حاضر در حال تبدیل نیستند، حتما تاریخچه آنها را بررسی کنید. ببینید چه زمانی آنها را تبدیل کردند و آیا تغییر مسیری مرتبط با آنها وجود دارد یا خیر.

از یک شکست بزرگ اجتناب کنید و قبل از ایجاد هر گونه تغییر، در مورد تاریخچه URL تحقیق کنید. یکی دیگر از اشتباهات بزرگ بازاریابی که بسیاری از مردم مرتکب می شوند این است که به این کار فکر می کنند که هر محتوایی محتوای خوبی است. این نمی تواند دور از واقعیت باشد. روزهای پر کردن کلمات کلیدی وب سایت شما مدت هاست گذشته است.

وقتی محتوایی را به صفحات خود اضافه می کنید تا آن را اضافه کنید، در معرض خطر علامت گذاری به عنوان هرزنامه توسط Google هستید. اگر گوگل متوجه نشود که محتوای شما چگونه در صفحه قرار می گیرد یا آن را به عنوان محتوای تکراری از جای دیگری در سایت شما ثبت می کند، بیشتر از اینکه به کمپین سئو شما کمک کند، ضرر خواهد داشت.

دلیل شماره 3: سایت شما از ابتدا دارای نقص فنی است

حتماً بررسی کنید که چه جاوا اسکریپتی ممکن است اجرا کنید. این کار را در 3 ماه اول کمپین سئوی خود انجام دهید. اگر به نظر می رسد چیزی بر نتایج شما تأثیر منفی می گذارد، آن را اصلاح کنید. سرعت صفحه شما هم همینطور.

گوگل می خواهد کاربران خود را به سایت های با کیفیت بفرستد. اگر سایت شما سرعت صفحه پایینی داشته باشد، گوگل آن را به عنوان هرزنامه نادیده می گیرد و آن را در صفحه نتایج جستجو رتبه بندی نمی کند. اگر سایت شما رتبه بندی نمی کند، تبدیل نمی شود.

در نهایت، Core Web Vitals خود را بررسی کنید. شما می توانید این کار را با رفتن به کنسول جستجوی گوگل خود انجام دهید و مطمئن شوید که همه چیز در این زمینه خوب به نظر می رسد. اگر Core Web Vitals شما بد باشد، گوگل صفحه شما را ضعیف رتبه‌بندی می‌کند، یا شاید اصلاً رتبه‌بندی نشود. بزرگترین کمپین سئو در جهان به صفحه ای با Core Web Vital ضعیف کمکی نمی کند.

4 نکته برای ایجاد یک کمپین سئوی موفق

علاوه بر اجتناب از اشتباهات بازاریابی فوق، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید به طور فعال برای افزایش رتبه موتور جستجو انجام دهید.

نکته شماره 1: مطمئن شوید که سایت شما از نظر فنی صحیح است

هر کمپین سئو باید با یک ممیزی عمیق کامل از سایت شروع شود. به قسمت پشتی کنسول گوگل خود نگاهی بیندازید. مطمئن باشید که تعداد زیادی بک لینک کلاهبرداری که سایت شما را هدف قرار می دهد وجود ندارد. هر گونه اقدام دستی که ممکن است به سایت شما اختصاص داده شود را مدیریت کنید. هر دوی این موارد تاثیر منفی زیادی بر رتبه شما خواهند داشت.

همچنین می‌توانید از ابزاری مانند SEMRush برای مشاهده تمام به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google در 3-4 سال گذشته استفاده کنید. آیا هیچ یک از این الگوریتم ها روی سایت شما تأثیر گذاشته است؟ اگر چنین است، چگونه؟

کمپین سئو

نکته 2: روی صفحات پولی خود تمرکز کنید

احتمالاً 10 تا 15 صفحه وجود دارد که 90 درصد درآمد را برای سایت شما به ارمغان می آورد. اگر از قبل نمی‌دانید چه صفحاتی «صفحات پولی» شما هستند، می‌توانید با بررسی Google Analytics آن را تعیین کنید تا ببینید کدام صفحات بهترین عملکرد را دارند.

وقتی کمپین سئوی خود را شروع می کنید، با این صفحات شروع کنید. می دانید که آنها در حال حاضر ترافیک مناسبی دریافت می کنند، بنابراین راه هایی برای افزایش آن در نظر بگیرید. آنها را طوری بسازید که گوگل بیشتر جذب آنها شود. درک صفحات پولی شما بخش مهمی از معما برای درک کلمات کلیدی است که باعث افزایش ترافیک به سایت شما می شوند. داشتن این دانش به شما کمک می کند بدانید که تلاش های سئوی خود را بر روی صفحات مناسب متمرکز کرده اید.

نکته شماره 3: از یک رویکرد چند کاناله استفاده کنید

سئو کانال شماره 1 برای ایجاد تبدیل باقی می ماند. افراد زیادی هر روز از گوگل استفاده می کنند و این بدان معناست که فرصت های زیادی برای جذب ترافیک به سایت شما وجود دارد. و اگرچه این بسیار مهم است، اما این تنها راه برای ایجاد مخاطب نیست. شما باید نحوه استفاده از رویکرد چند کانالی را بررسی کنید.

کانال‌های دیگر مانند رسانه‌های اجتماعی، فهرست‌های بازاریابی و ضبط ایمیل را نادیده نگیرید. یک استراتژی منسجم ایجاد کنید که در آن همه این کانال ها با هم کار کنند. این یک راه عالی برای هدف قرار دادن مجدد ترافیک شما و استفاده مجدد از آنها است.

نکته 4: هدف کاربر خود را درک کنید

دانستن و درک اینکه کاربران شما هنگام یافتن سایت شما به دنبال چه چیزی هستند، یکی از مهم ترین مراحل کمپین سئو است. هنگامی که می دانید چرا ترافیک در سایت شما فرود می آید، می توانید از آن اطلاعات برای استفاده از آن کاربران استفاده کنید. صفحات خود را طوری بسازید که با آنها و هدف مورد نظرشان طنین انداز شود. وقتی صفحات شما به یک سوال پاسخ می دهند یا مشکلی را برای کاربر حل می کنند، احتمال بازگشت آنها بیشتر است.

چگونه یک کمپین سئو ایجاد کنیم؟

آیا می خواهید از ابتدا یک استراتژی سئو قوی بسازید؟ در اینجا، همه چیز را در مورد نحوه ایجاد یک کمپین سئو با رویکرد صحیح یاد خواهید گرفت. برای نشان دادن اینکه این فرآیند چگونه عملاً کار می‌کند، از نمونه کمپین سئو یک فروشگاه بدنه خودرو استفاده می‌کنیم که می‌خواهد به رتبه‌های محلی بالایی دست یابد.

1. بررسی و اجرای حسابرسی SEO

قبل از تعیین نحوه ایجاد یک کمپین سئو که برای شما مفید است، اولین گام شامل انجام یک ممیزی عمیق سئو است. با استفاده از یک ابزار حسابرسی، می توانید وب سایت خود را اسکن کنید و بفهمید که چه چیزی در کمپین سئو شما کار می کند و چه چیزی می تواند از پیشرفت ها سود ببرد. برخی از موارد برای ارزیابی در ممیزی عبارتند از:

  • بهینه سازی در محل
  • محتوا
  • ادغام رسانه های اجتماعی
  • استفاده از کلمه کلیدی
  • تلاش های لینک سازی
  • طراحی سایت
  • جستجو در رتبه بندی
  • ترافیک فعلی وب سایت

به عنوان مثال کمپین سئوی بدنه خودرو ما را در نظر بگیرید: وب سایت ممکن است بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط مانند “تعمیر خودرو” و “فروشگاه بدنه در [شهر]” را هدف قرار دهد، اما محتوا ممکن است برای استفاده موثر از آنها بسیار نازک باشد و در نتیجه رتبه پایینی کسب کند. بر اساس این نقطه راه اندازی، می توانید بقیه کمپین خود را برای دریافت نتایج بهتر راهنمایی کنید.

2. یک هدف کمپین هدف را انتخاب کنید

در مرحله بعد، آنچه را که می خواهید با تلاش های سئوی خود به دست آورید، در نظر بگیرید و هدف خاصی را تعیین کنید. یک هدف SMART ایجاد کنید، مطمئن شوید که اهداف شما مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و مرتبط و به موقع هستند. اهداف زیادی وجود دارد که می توانید برای کمپین های خود تعیین کنید، مانند:

  • مقدار مشخصی از ترافیک وب سایت
  • رتبه بندی خاص برای کلمات کلیدی خاص
  • کاهش نرخ پرش
  • افزایش تبدیل

بر اساس اهدافی که تعیین کرده اید، سپس می توانید تعیین کنید که کدام شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را برای اندازه گیری نتایج ردیابی کنید. برای مثال، بدنه‌فروشی فوق‌الذکر ممکن است بخواهد ترافیک را افزایش دهد، در این صورت معیارهای اولیه برای اندازه‌گیری عبارتند از رتبه‌بندی کلمات کلیدی، نرخ کلیک ارگانیک و ترافیک ارگانیک. اگر تبدیل هدف باشد، بهترین KPIها شامل تبدیل‌ها، نرخ پرش و مدت جلسه برای اندازه‌گیری تعامل است.

3. کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کنید

ابزارهای زیادی برای کمک به تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد، از جمله برنامه‌ریز کلمات کلیدی رایگان Google. شما می‌خواهید کلمات کلیدی با حجم بالا پیدا کنید، اما اغلب بهتر است به دنبال عبارت‌های بلند مدت سه کلمه یا بیشتر باشید که در ابتدا چندان رقابتی نیستند، در نهایت با افزایش بیشتر سایت شما به کلمات کلیدی کوتاه‌تر می‌رسید. اقتدار

همچنین، هدف پشت هر عبارت جستجو را در نظر بگیرید. کاربر در هر مرحله از سفر خریدار با یک کلمه کلیدی سعی دارد چه چیزی را بیابد؟ دانستن هدف می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید چه نوع محتوایی را در مورد هر اصطلاح بنویسید. این چیزی است که تحقیقات کلمات کلیدی ممکن است برای فروشگاه بدنه خودرو ما به نظر برسد.

وقتی تصمیم میگیرید از یه سری کلیدواژه ها روی سایتتون استفاده کنید، باید تو این تصمیم گیری کاربرها رو هم مد نظر داشته باشید. باید ببینید مردم وقتی میخوان محصولات یا خدمات شما رو سرچ کنند از چه کلیدواژه ها یا عباراتی استفاده میکنند. باید سعی کنید به خصوص برای کلیدواژه هایی که ترافیک زیادی به سایتتون میکشن رتبه بگیرید، و در عین حال از کلیدواژه های کلی مثل “طراح­ه ای سایت” که رتبه گرفتن براشون رقابتیه هم غافل نمونید.
به همین دلیل، بعضی از متخصصان سئو الآن میگن باید به کلیدواژه های طولانی تمرکز کرد چون این کلیدواژه ها میتونن دقیقا کاربرهایی که به محصولات یا خدمات شما علاقه دارند و مکان شما هم براشون مناسبتره به سایتتون بکشن.

4. یک صفحه ستون بسازید

با تکمیل تحقیقات کلمات کلیدی، زمان آن رسیده است که نقشه‌برداری صفحات ستونی را با خوشه‌های موضوعی آغاز کنید. هدف از صفحه ستونی این است که به عنوان نوعی مرکز مرکزی برای یک موضوع گسترده تر، با خوشه های موضوعی که از آن موضوع اصلی منشعب می شوند، خدمت کند. از آنجا، می‌توانید صفحات کوتاه‌تری بسازید که هر موضوع را عمیق‌تر پوشش می‌دهند و از صفحه ستون به آنها پیوند می‌دهند.

در مورد یک فروشگاه بدنه خودرو، ممکن است صفحه ستونی داشته باشید که خدمات مختلف تعمیر خودرو را پوشش می دهد. این صفحه تعمیر خودرو را در مفهوم گسترده‌تری مورد بحث قرار می‌دهد، اما سپس ممکن است به دسته‌های موضوعی زیر برود:

  • تعمیر و نگهداری خودرو
  • تراز و تعویض لاستیک
  • تعمیرات خودرو
  • تعمیرات کامیون
  • تعمیر گیربکس
  • تعمیر ترمز

5. محتوای مفید و با کیفیت ایجاد کنید

یکی دیگر از الزامات حیاتی که باید در نظر داشت، نیاز به محتوای با کیفیت است. در روزهای قدیم سئو، فقط با داشتن محتوای پر از کلمات کلیدی می‌توانستید رتبه خوبی کسب کنید، اما امروزه گوگل بیشتر از کیفیت به کمیت اهمیت می‌دهد. Google E-E-A-T دستورالعمل های خاصی را در مورد چگونگی ایجاد محتوای با کیفیت بالا که برای کاربران جذاب باشد ارائه می دهد. E-E-A-T مخفف Expertise، Experience، Authoritativeness و Trustworthiness است. اگر محتوای شما با تمام این معیارها مطابقت داشته باشد و بر روی کاربر از طریق موتورهای جستجو متمرکز شود، با بهینه‌سازی شامل، احتمالاً بسیار پیشرفت خواهد کرد.

نمونه بدنه خودرو ممکن است وبلاگی داشته باشد که موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد که صاحبان خودرو ممکن است بخواهند درباره آن‌ها بیشتر بدانند، مانند زمان بردن خودرو برای تعمیر یا به عنوان مثال چراغ‌های خاصی روی داشبورد. این صفحات می توانند شامل کلمات کلیدی و سایر عناصر بهینه سازی در سایت باشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

کمپین سئو

6. بهینه سازی روی صفحه

صفحات وب شما باید شامل انواع عناصر سئو داخلی باشد که به آنها کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشند. اجزای زیادی وجود دارد که باید پوشش دهید، از جمله:

  • سرصفحه ها و سرفصل های غنی از کلمات کلیدی
  • برچسب‌های عنوان و توضیحات متا که در Google ظاهر می‌شوند
  • لینک های داخلی
  • تصاویر بهینه شده با متن جایگزین که محتوای تصویر را توصیف می کند
  • URL های بهینه شده
  • کلمات کلیدی مرتبط و به طور طبیعی گنجانده شده است

7. ایجاد بک لینک

شما همچنین یک پروفایل بک لینک سالم می خواهید که اعتبار وب سایت شما را ایجاد کند. بک لینک ها لینک هایی هستند که از سایر سایت های معتبر مرتبط با صنعت به وب سایت شما باز می گردند. هرچه بک لینک های باکیفیت بیشتری در اینترنت داشته باشید، احتمال بیشتری دارد که موتورهای جستجو سایت شما را نسبت به رقبای معتبر رتبه بندی کنند.

شما می توانید از ابزارهای مختلفی برای انجام تجزیه و تحلیل شکاف بک لینک و سنجش سلامت کلی بک لینک سایت خود استفاده کنید. سپس می توانید به روش های مختلفی برای ایجاد بک لینک های بیشتر تلاش کنید. به عنوان مثال، یک فروشگاه بدنه خودرو ممکن است با انتشارات آنلاین خودرو ارتباط برقرار کند و یک پست مهمان ارائه دهد که به وب سایت پیوند دارد.

راه دیگر برای به دست آوردن بک لینک‌های بیشتر، ایجاد دارایی‌های قابل پیوند، مانند پست‌های وبلاگ بسیار مفید است که افراد احتمالاً در پلتفرم‌های مختلف به اشتراک می‌گذارند.

این روزها گوگل سایتها رو به جای جذب لینکهای بیشتر به ساخت لینکهای باکیفیت، خوب و مرتبط تشویق میکنه. الآن دیگه درست کردن لینک زیاد جز روشهای کلاه سیاه شده و گوگل به شدت اونو تو دستورالعمل های وبمسترش رد میکنه و حتی میتونه منجر به جریمه شدنتون بشه. اگه وقتتونو روی دایرکتوری هایی بذارید که رتبه خوبی دارند و به کسب و کارتون مربوط میشن بیشتر نتیجه میگیرید، تا اینکه بخواهید کلی بک لینک بی کیفیت بگیرید.
اگه شما هم تصمیم دارید سایتتونو برای کمپین سئو آماده کنید با دارکوب تماس بگیرید.

8. سئو فنی

همچنین بسیاری از جنبه های فنی سئو برای سایت شما وجود دارد، مانند:

  • نشانه گذاری داده های ساخت یافته
  • سرعت بارگذاری صفحه
  • معماری کلی سایت و نقشه های سایت
  • پاسخگویی موبایل برای جذب کاربران موبایل
  • حذف محتوای تکراری
  • برچسب های Hreflang برای بهینه سازی وب سایت های بین المللی

9. سئوی خارج از صفحه

برای به حداکثر رساندن بیشتر دیده شدن سایت خود به صورت آنلاین، باید یک استراتژی سئوی خارج از صفحه را ادغام کنید که تلاش های درون صفحه را تکمیل می کند. برخی از این عناصر می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بک لینک هایی که در سایت های خارجی ظاهر می شوند و به سایت شما باز می گردند
  • مشارکت در رسانه های اجتماعی
  • نام های تجاری و نقل قول هایی که در وب سایت های دیگر ظاهر می شوند
  • رتبه بندی و نظرات مشتریان
  • فهرست دایرکتوری با اطلاعات کسب و کار دقیق
  • گسترش اینفلوئنسر برای ترغیب دیگران به اشتراک گذاری محتوا

به عنوان مثال، یک فروشگاه بدنه خودرو ممکن است با کاربران در رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ خدمات ارتباط برقرار کند و فهرست‌های محلی در پلتفرم‌هایی مانند نمایه کسب‌وکار Google و Yelp داشته باشد.

10. نتایج را اندازه گیری کنید

برای اطمینان از اینکه کمپین های سئو شما کار می کنند، مطمئن شوید که نتایج را با ابزارها و معیارهای مناسب اندازه گیری کنید. نتایج را با اهداف خود مقایسه کنید و ببینید چه کارهایی می توانید برای بهبود تلاش های خود انجام دهید. سعی کنید گزارش های منظمی برای سنجش پیشرفت تولید و مرور کنید و اقدامات لازم را برای ادامه بهینه سازی سایت برای نتایج بهتر انجام دهید. در نهایت، شما می توانید کمپین های خود را کامل کنید.

معیارهایی برای سنجش موفقیت کمپین سئو

این مهم است که بدانید چگونه موفقیت کمپین های سئو را اندازه گیری کنید. در اینجا چند معیار کلیدی برای کمک به این موضوع وجود دارد:

رتبه بندی کلمات کلیدی

رتبه بندی کلمات کلیدی موقعیت صفحات شما را برای شرایط خاص، همراه با نوسانات در رتبه بندی اندازه گیری می کند. در زیر با استفاده از جستجوگر کلمات کلیدی Ahrefs ممکن است یک گزارش رتبه بندی کلمات کلیدی به نظر برسد.

ترافیک ارگانیک

همچنین می‌توانید ترافیک ارگانیک موتورهای جستجو را اندازه‌گیری کنید تا مشخص کنید چه تعداد کاربر از جستجوهای مرتبط در Google و سایر پلتفرم‌ها می‌آیند. برای مثال، می‌توانید از ابزاری مانند Google Analytics برای ردیابی ترافیک جستجوی ارگانیک استفاده کنید.

نرخ پرش

نرخ پرش نرخی را اندازه گیری می کند که کاربران بلافاصله پس از ورود به صفحه وب، آن را ترک می کنند. نرخ پرش بالا می تواند نشان دهد که صفحات شما مفید یا مرتبط با عبارات جستجوی مرتبط آنها نیستند. شما می توانید با گرفتن تمام جلسات تک صفحه ای در تجزیه و تحلیل و تقسیم آنها بر تمام جلسات، نرخ پرش سایت خود را اندازه گیری کنید.

بک لینک ها

بک لینک ها تعداد لینک هایی که به سایت شما در وب سایت های دیگر نشان داده می شوند را پیگیری می کنند. تعداد زیادی از بک لینک های معتبر می توانند به طور قابل توجهی به رتبه بندی شما کمک کنند. با استفاده از ابزارهای خاص بررسی کننده بک لینک، می توانید بک لینک ها را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید آیا شکاف هایی وجود دارد که باید پر کنید یا نیاز به جایگزینی لینک های مرده دارید.

آیا می خواهید در مورد نحوه ایجاد یک کمپین سئو یا نحوه اندازه گیری موفقیت کمپین های سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ دارکوب می‌تواند به شما راهنمایی روشنی بدهد تا از بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بسیاری دیگر از تلاش‌های بازاریابی دیجیتال بیشترین بهره را ببرید. با استفاده از کارشناسان ما در پشت تلاش خود می توانید:

  • کلمات کلیدی مناسب برای هدف سئو را شناسایی کنید
  • بهترین اهداف را برای استراتژی خود تعیین کنید
  • نتایج تلاش های خود را برای بهبود مستمر اندازه گیری کنید
  • محتوای بهینه شده با سئو با کیفیت بالا تولید کنید
  • و بیشتر!

امروز با ما تماس بگیرید تا یاد بگیرید که چگونه می توانیم استراتژی سئوی شما را افزایش دهیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته