امروزه کاربران وب دوست دارند در حال حرکت محتوا داشته باشند، 24 ساعته در جریان باشند و دوست ندارند منتظر بمانند. همه چیز باید فورا بارگیری شود. فناوری نحوه استفاده مردم از اطلاعات را متحول کرده است و اکنون که رایانه های رومیزی دیگر راه اصلی دسترسی به اینترنت نیستند، هر ثانیه صرف شده در دستگاه های تلفن همراه بسیار مهم است. گزارش داده در جولای 2020، 5.15 میلیارد کاربر منحصر به فرد تلفن همراه در سراسر جهان را ثبت کرد که 66٪ از جمعیت جهان را تشکیل می دهد. استفاده از موبایل به طور مداوم در حال افزایش است و بر اساس گزارش تحرک اریکسون، ترافیک موبایل تا سال 2025 تقریباً 25 درصد افزایش خواهد یافت.
علاوه بر این، گوگل پروژه AMP را راه اندازی کرد تا سرعت وب سایت را در تلفن های هوشمند ما افزایش دهد و تجربه کاربر تلفن همراه را تازه کند. Google AMP در اصل برای رقابت با مقالات فوری فیس بوک و اپل نیوز توسعه داده شد. نیازی به گفتن نیست که طیف محتوایی که اکنون پشتیبانی می کند به شدت بر قابلیت های رقابت غلبه کرده است. صفحه های تلفن همراه سریع (AMP: Accelerated Mobile Pages) پیمایش صفحات وب موبایل به سطح بعدی تکنولوژی می برند. حداقل این ایده تکنولوژی ایی است که در اوایل 2016 توسط گوگل منتشر شده است. این پروژه متن باز در پلتفرم GitHub میزبانی شده (و همچنان ادامه خواهد داشت) و برای رقابت با خدمات مشابه ارائه شده از سوی رقبایی مانند اپل نیوز (اپل) و Instant Articles (فیس بوک) ایجاد شد. علاوه بر این، این پروژه ها با ترویج روزنامه نگاری دیجیتالی نقش مهمی را در Digital News Initiative) DNI) ایفا می کنند. این سایت های جدید تلفن همراه چگونه کار می کنند؟ و چه کسی می تواند از آنها استفاده کند؟
لیست مطالب
AMP یک چارچوب HTML منبع باز است که پیچیدگی کد را کاهش می دهد تا محتوا را به قدری سریع نمایش دهد که به نظر می رسد فورا بارگذاری می شود. صفحات موبایل تسریع شده فایل های بزرگ را فشرده می کنند و فقط عناصر لازم برای نمایش صفحه وب شما را بارگیری می کنند. سه مؤلفه با هم ترکیب می شوند تا محتوای آنی را تحویل دهند: AMP-HTML – شما به یک HTML باریک نیاز دارید زیرا یک نسخه محدود از سایت خود ایجاد خواهید کرد. شما می توانید با کاهش تگ های HTML خاص و افزودن تگ های سفارشی که برای عملکرد موبایل عالی هستند به آن دست پیدا کنید. ما پیشنهاد می کنیم از یک ویژگی خارج از جعبه استفاده کنید، زیرا می توانید صفحات AMP را در هر مرورگر وب اجرا کنید، دقیقاً به این دلیل که آنها مبتنی بر HTML هستند. AMP-JavaScript – جاوا اسکریپت کتابخانه ای است که صفحات را تقویت می کند. AMP-JS مدیریت منابع و بارگذاری ناهمزمان را برای دستیابی به بارگذاری سریع صفحه مدیریت می کند. هیچ نمونه شخص ثالثی مجاز نیست.
AMP-Caches – اگرچه اختیاری است، اما جزء حافظه پنهان AMP، که اغلب به عنوان AMP-CDN شناخته می شود. یا حافظه پنهان AMP خود را در شبکه تحویل محتوای خود اجرا می کنید یا می توانید به سادگی از Amp Google به صورت رایگان استفاده کنید. با این کار محتوای بهینهسازیشده AMP شما را میگیرد و آن را در حافظه پنهان ذخیره میکند تا صفحات AMP فوراً بین کاربران تلفن همراه توزیع شود.
چارچوب AMP برای سرعت بخشیدن به صفحات وب HTML برای محتوای تلفن همراه توسعه یافته است. اگر کسبوکار شما از صفحات وب مبتنی بر HTML برای تلفن همراه استفاده میکند، AMP به شما امکان میدهد محتوای خود را سریعتر از کش فعلی ارائه شده توسط Google در نتایج جستجو در حافظه پنهان ذخیره کنید و از قبل ارائه دهید. به لطف نسخه از پیش رندر شده ذخیره شده و نمایه شده توسط Google، محتوای ثابت شما به صورت محلی برای کاربر بسیار سریعتر نمایش داده می شود. AMP HTML روش جدیدی برای بارگیری فوری صفحات وب تلفن همراه است. از آنجایی که AMP HTML بر اساس چندین فناوری موجود ساخته شده است و نیازی به سیستم مبتنی بر الگو ندارد، می توانید آن را با محتوای خود پر کنید، تجربه کاربری بهتری ارائه دهید، روش تبلیغاتی خود و مدل کسب و کار سفارشی خود را ادغام کنید. . همه چیز در این معماری فنی که به ویژه برای بهینه سازی سرعت و عملکرد ایجاد شده است مجاز است.
پروژه AMP به گونه ای طراحی شده است که به صفحات وب و تبلیغات اجازه می دهد به طور مداوم سریع، جذاب و با عملکرد بالا در دستگاه های تلفن همراه و پلت فرم های توزیع باشند. در ایجاد این پروژه، هزاران توسعهدهنده، شرکتهای توزیع و فناوری، ناشران و وبسایتها برای بهبود تجربه کاربری با یکدیگر همکاری کردند. تا این تاریخ، بیش از 1.5 میلیارد صفحه AMP ایجاد شده است و بیش از 100 ارائه دهنده پیشرو تجزیه و تحلیل، CMS و فناوری تبلیغات از فرمت AMP پشتیبانی می کنند.
1. کارایی بالا و تعامل پیشرفته :
پروژه منبع باز AMP باعث می شود صفحات فورا بارگذاری شوند و تجربه ای روان و جذاب را در تلفن همراه و دسکتاپ به کاربران ارائه دهد.
2. انعطافپذیری و نتایج :
میتوانید نحوه ارائه محتوای خود را سفارشی کنید، همگی در عین حفظ و افزایش KPI.
3. مناسب برای صنایع مختلف :
AMP ها توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو ژاپن، بایدو و سوگو استفاده می شوند. توسط پلتفرم های اجتماعی مانند Twitter، Linkedin، Pinterest، Reddit، Weibo، Nuzzle؛ توسط پلتفرم های انتشار محتوا مانند WordPress، Medium، Canvas، Drupal، Squarespace، Tumblr. و پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند eBay، AliExpress و SnapDeal.
کاربران هنگام استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود انتظارات بالایی دارند. آنها می خواهند تجربیات مرتبط، قابل توجه و فوق العاده سریع داشته باشند. بر اساس اظهارات ارائه شده تاکنون، ما اجرای AMP را برای کسب و کار شما توصیه می کنیم تا بهترین تجربه را برای انتظارات مخاطب هدف خود تضمین کنید.
اکنون میخواهیم 4 نوع صفحه موبایل شتابدار را به شما معرفی کنیم:
این یک کپی HTML از وبسایت شما است و علاوه بر نماد پیچ روشنایی که در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده میشود، واقعاً نمیتوانید تفاوت بین یک وبسایت AMP و یک صفحه وب بهینهشده برای موبایل را تشخیص دهید.
استوری های AMP نسبت به استوری های فیس بوک یا استوری های اینستاگرام انعطاف پذیرتر هستند. داستان های AMP به دلیل منبع باز بودن، می توانند در هر جایی در وب سایت شما جاسازی و ادغام شوند.
از آنجایی که تبلیغات آنلاین برای مدل های کسب و کار آنلاین بسیار مهم است، هر مزیت رقابتی مهم است و سرعت تحویل یک عامل کلیدی است. تبلیغات AMP تقریباً 5 ثانیه سریعتر از یک تبلیغ معمولی بارگیری می شود. سرعت بارگذاری سریع بدون اختلال برای کاربران تضمین می کند، دید را افزایش می دهد، بنابراین نرخ کلیک را بهبود می بخشد. هدف تبلیغات AMP ایجاد انقلابی در شیوه ایجاد و ارائه تبلیغات آنلاین است.
دو موضوع بازاریابی ایمیلی عبارتند از: آنها به سرعت قدیمی می شوند و محتوای ثابت ارائه می دهند. ایمیلهای AMP را میتوان با محتوای پویا سفارشیسازی کرد و کاربران میتوانند مستقیماً در پیام ایمیل با آن ارتباط برقرار کنند، بدون اینکه نیازی به کلیک بر روی برگه مرورگر دیگر یا باز کردن برنامه تلفن همراه داشته باشند. ایمیلهای ارائهشده توسط AMP تجربه کاربری غنیتری را ارائه میدهند و طیف وسیعی از فرصتها را برای تعامل با مخاطبان خود به روشی خلاقانهتر فراهم میکنند.
ارتباط معنی داری بین سرعت سایت، تعداد بازدید از صفحه و رفتار ترجیحی در مورد رتبه بندی موتورهای جستجوی موبایل وجود دارد. کارشناسان سئو بر این واقعیت توافق دارند که صفحات موبایل شتاب دهنده به کسب رتبه جستجوی بهتر در گوگل کمک می کند و تجربه کاربری در تلفن همراه را برای کاربرانی که اتصال اینترنت آهسته دارند، بهبود می بخشد. صفحات AMP 85 درصد سریعتر از صفحات غیرAMP بارگیری می شوند.
باید اعتراف کنیم، این روزها همه چیز به سرعت مربوط می شود و کاربران تلفن همراه از نظر زمان بارگذاری نسبتاً خواستار شده اند. اگر راهی برای تبدیل وبسایت تلفن همراه شما به صفحات وب با سرعت بسیار بالا وجود دارد، قطعاً به AMP مرتبط است. این به این دلیل است که همانطور که توسط Google گزارش شده است، زمان بارگذاری صفحه می تواند بین 15٪ تا 85٪ سریعتر باشد. سرعت اصل حیاتی صفحه مرورگر تلفن همراه شما است زیرا اگر وب سایت شما کمتر از 3 ثانیه بارگذاری شود، کاربران آن را رها می کنند. بنابراین، مشاغلی که AMP را پیادهسازی میکنند، نرخ رها کردن موبایل را کاهش میدهند و تبدیلها را افزایش میدهند.
اگرچه AMP یک فاکتور رتبهبندی مستقل نیست، سرعت صفحه و سازگاری با موبایل این است. AMP سرعت و دوستی صفحه موبایل را بهبود می بخشد و وب سایت شما ممکن است بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده شود. AMP برای اخبار برای رتبه اول در نتایج جستجوی تلفن همراه ضروری است. این به این واقعیت مربوط می شود که Google در حال حاضر مقالات سایت رسانه ای را با AMP در چرخ فلک اخبار Google نشان می دهد که در بالای نتایج جستجو قرار دارد.
صفحات دارای AMP که در قالب چرخ و فلک ظاهر می شوند در بالای تبلیغات پولی در SERP نمایش داده می شوند و دارای یک پیچ نور سبز در زیر عنوان هستند. این نمادها می توانند باعث بهبود نرخ کلیک سایت شوند. صفحات AMP بیشتر برجسته خواهند شد و کاربران ممکن است شروع به جستجوی این نماد کنند زیرا زمان بارگذاری سریعتری را فراهم میکند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، گوگل محتوای AMP را در چرخ و فلکی که شامل تصاویر بزرگ است نمایش می دهد. این توجه کاربر را جلب می کند و صفحات موجود در چرخ و فلک باید افزایش مهمی در ترافیک ارگانیک برای کلمات کلیدی استفاده شده در صفحه AMP داشته باشند.
هدف AMP پشتیبانی از طیف گسترده ای از قالب ها، شبکه ها و فناوری های تبلیغاتی است. هدف آن ارائه تبلیغات سریع با محتوای جذاب صفحه سایت و جلب توجه کاربر است. به این ترتیب، تبلیغکنندگان شاهد افزایش نفوذ خود و بهبود بازگشت سرمایه در هزینههای تبلیغاتی خواهند بود.
AMP نیاز به ردیابی رفتار کاربر وب سایت را در نظر می گیرد. شما می توانید از بین دو تگ که فوراً داده های بازدیدکنندگان مانند تعداد بازدیدکنندگان (جدید در مقابل بازگشت)، کلیک/تبدیل ها، ردیابی پیوند، ویدیو و غیره را ردیابی می کنند، انتخاب کنید. هر روز بیش از 16000 صفحه AMP ایجاد می شود و این پروژه در حال رشد است.
به عنوان یک منبع وب باز، فرمت صفحات AMP با برخی ناراحتی ها نیز همراه است. در برخی موارد، باید جذابیت بصری را با صفحات بارگذاری سریع معامله کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از اجرای AMP نکات منفی زیر را بخوانید:
یکی از مهمترین معایب AMP این است که محدودیت های HTML، CSS و جاوا اسکریپت زیادی دارد. اگر می خواهید محتوای پویا را ارائه دهید، ممکن است دو بار فکر کنید زیرا صفحات AMP با هدف گذاری جغرافیایی کار نمی کنند. این باعث کاهش UX در صفحاتی می شود که به طور ویژه برای تعامل بیشتر ساخته شده اند. با این حال، چرخ فلک AMP ممکن است برای نیازهای شما مناسب تر باشد.
در حال حاضر 6 پلتفرم تبلیغاتی از صفحات AMP پشتیبانی می کنند و 2 مورد از آنها متعلق به گوگل است. این از نظر کسب درآمد از تبلیغات شما با محدودیت هایی همراه است، با این حال، گوگل گام های اساسی برای بهبود این امر برمی دارد و همچنین ادغام های تبلیغاتی بیشتری را اضافه می کند.
3. شکاف های تجزیه و تحلیل :
می توانید Google Analytics را در صفحات AMP خود اضافه کنید تا آنها را ردیابی کنید. همچنین میتوان آنها را با استفاده از برچسبهای هر صفحه در Google Tag Manager اضافه کرد. با این حال، قرار دادن برچسب، جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها زمان بر است. میتوانید افزونههای AMP را انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است با افزونههای دیگر تضاد داشته باشند.
4. Google تمام کنترل را در اختیار دارد :
Google کنترل کامل دارد زیرا حافظه پنهان AMP خود را بین کاربران نهایی و سرور شما قرار می دهد. برخی از ناشران نگران این واقعیت هستند که گوگل از این روش برای شکل دادن به روشی که روش موبایل به نفع و علایق آنها کار می کند، استفاده می کند. این بدان معنی است که شما کنترلی بر توزیع ندارید که باعث ایجاد ریسک در جریان درآمدزایی برای روش های تبلیغات نمایشی می شود.
5. این به نفع شرکتهای بزرگ کمی است :
حتی اگر AMP ادعا میکند باز است، تنها چند شرکت بزرگ وب از پیادهسازی آن سود میبرند، مانند Youtube و Twitter که دارای برچسبهایی در AMP هستند.
با کنار گذاشتن مسائل بالا، گوگل صفحات شتاب دهنده موبایل را کاملاً تهاجمی معرفی می کند. نتایج جستجوی موبایل تحت تأثیر وجود یا عدم وجود نسخه AMP مقاله شما است.
از سال 2015 که گوگل الگوریتم تلفن همراه خود را راه اندازی کرد، یک تجربه سازگار با موبایل در اولویت مشاغل قرار گرفته است. طراحی وب ریسپانسیو راهی برای ایجاد صفحات وب انعطاف پذیرتر و ارائه تجربه کاربری بهتر با ارائه محتوایی است که در هر دستگاه و اندازه صفحه نمایش کار می کند. شباهت بین AMP و طراحی وب ریسپانسیو این است که هر دوی آنها در هسته خود از بلوک های ساختمانی یکسانی برای صفحات تلفن همراه مانند HTML و جاوا اسکریپت استفاده می کنند، اما آنها بسیار متفاوت هستند:
1. صفحات واکنشگرا بر انعطافپذیری تمرکز میکنند: زیرا بدون توجه به دستگاه مورد استفاده، به طور خودکار با هر اندازه صفحه سازگار میشوند و هر کاربر تجربه مشابهی با محتوای شما خواهد داشت.
2. AMP بر روی سرعت، به ویژه در تلفن همراه، با رندر فوری محتوای وب تلفن همراه تمرکز می کند: چارچوب AMP از شیوه نامه های درون خطی، بارگذاری تنبل، منابع واکشی اولیه و سایر تکنیک های بهینه سازی وب سایت استفاده می کند که به محتوای شما امکان می دهد فوراً در تلفن همراه بارگیری شود.
3. طراحی وب ریسپانسیو جایگزین یک صفحه وب می شود و AMP با یک صفحه وب کار می کند : AMP را می توان روی یک طراحی غیررسپانسیو یا حتی روی یک طراحی واکنش گرا بدون طراحی مجدد وب سایت اضافه کرد. در غیر این صورت، اگر می خواهید یک صفحه وب غیر ریسپانسیو را ریسپانسیو کنید، به طراحی مجدد صفحه نیاز دارید.
4. AMP ها از نظر سرعت تجربه کاربری بهتری نسبت به طراحی واکنشگرا ارائه می دهند: حتی با وجود اینکه وبسایتهای واکنشگرا در مقیاسبندی عناصر صفحه کاملاً متناسب با صفحه کاربر کار میکنند، در مقایسه با سرعت تحویل AMP، در مورد سرعت تحویل با شکست مواجه میشوند.
5. طراحی واکنشگرا به اسکریپت های شخص ثالث و کتابخانه های رسانه ای اجازه می دهد : AMP دارای محدودیت هایی در قابلیت های جاوا اسکریپت و CSS به منظور بارگذاری صفحات بسیار سریع است. AMP برای صفحات استاتیک توصیه می شود در حالی که طراحی وب واکنش گرا با هر نوع صفحه سازگار است.
به خاطر داشته باشید که همه چیز به مدل کسب و کار و اهداف شما بستگی دارد. توصیه میکنیم گزینههای خود را بسنجید و اگر سرعت فوری میخواهید، AMPها را انتخاب کنید، اما اگر هدف شما ارائه محتوای پویا و جذاب است، یک طراحی وب واکنشگرا را انتخاب کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید. درباره روشی که به توسعه سفارشی نزدیک میشویم بیشتر بخوانید و پیامی برای ما ارسال کنید.
برنامههای وب پیشرو، برنامههای وب موبایلی هستند که شبیه یک برنامه بومی به نظر میرسند و رفتار میکنند، اما از طریق مرورگرهای وب ارائه میشوند و نیازی به دانلود از فروشگاه برنامه ندارند. PWA ها سریع هستند، با وجود اینکه اتصال اینترنت ضعیف است، مانند AMP ها، محتوا را سریع بارگیری کنید. آنها همچنین قابل اعتماد و جذاب هستند. میتوانید از AMP برای تجربهای ساده اما سریع، از PWA برای تجربهای پویا اما کمی کندتر استفاده کنید، یا میتوانید برای شروع و ماندن سریع، هر دوی آنها را در طراحی وب خود بگنجانید. ما متوجه شدهایم که استفاده از صفحات موبایلی شتابدهنده همراه با برنامههای وب پیشرو در حال گستردهتر شدن است. سه راه برای استفاده از هر دو پیاده سازی وجود دارد: استفاده از AMP به عنوان یک برنامه وب مترقی، AMP به یک برنامه وب پیشرو و AMP در PWA.
امکان دیگری که گوگل ارائه می دهد، یک (CDN (Content Delivery Network مبتنی بر پروکسی onsite است که AMP را ارائه می دهد. برای این منظور تمام صفحات HTML مربوطه AMP به صورت خودکار ذخیره و بهینه سازی می شوند. تمام داده های مرتبط (مانند فایل های جاوا اسکریپت و تصاویر) را می توان در یک مکان مرکزی از طریق خدمات سیستم CDN پیدا کرد. Cache علاوه بر این از HTTP / 2 استفاده می کند و قابلیت های سایت موبایل را نیز بررسی می کند.
وقتی به روندها نگاه می کنیم، بلافاصله متوجه می شویم که وب در حال تغییر به موبایل است. بنابراین، در نظر گرفتن و تطبیق چیزی است که باید در نظر بگیرید. اما، اگر وب سایت شما از نظر محتوا سبک است، واکنش گرا است و در حال حاضر سریع بارگذاری می شود، پیاده سازی AMP ممکن است ارزش زیادی برای کسب و کار شما نداشته باشد. پیشنهاد می کنیم ابتدا منبع ترافیک خود را تجزیه و تحلیل کنید. اگر بیشتر ترافیک شما از تلفن همراه است، ممکن است حداقل قبل از اجرای آن، AMP را آزمایش کنید.
از زمانی که AMP راه اندازی شده است، بسیاری از غول های ناشری بزرگ مانند BBC، BuzzFeed، Daily Mail، The Guardian، Medium، اما همچنین eBay، Twitter، Pinterest AMP را در صفحات خود گنجانده اند تا تجربه کاربری درجه یک و افزایش حجم را افزایش دهند. ترافیک جستجوی ارگانیک آنها نه تنها اخبار و وبلاگ ها می توانند از مزایای AMP بهره مند شوند، بلکه وب سایت های تجارت الکترونیک نیز می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. حتی تم ها و افزونه های آماده AMP برای وردپرس وجود دارد. یک رویکرد AMP به هر کسبوکاری کمک میکند از عملکرد و بهینهسازی UX در دستگاههای تلفن همراه بهرهمند شود، بهعلاوه ترافیک بیشتری به وبسایت شما ارائه میکند.
سایت های موبایل مدرن در گوگل نیوز نقش مهمی ایفا می کنند، به این معنی که تمام ناشران بلندپایه روزنامه نگاری و اپراتورهای وبلاگ باید آن را به عنوان یک الزام ضروری ببینند. آنها که از رضایت خوانندگان، دسترسی گسترده تر و Google Reviews بهره می برند نسبت به کسانی که وب سایت خود را بهینه نمی کنند، موقعیت بهتری پیدا خواهند کرد. حجم کار نسبتا کم است: وردپرس برای وبلاگ نویسانی که با وردپرس یا Automattic میزبانی می شوند، گزینه ای برای تغییر خودکار به نسخه AMP وب سایت را می دهد. سوئیچ کردن برای بلاگ های Self-hosted به واسطه WordPress AMP plugin به راحتی آب خوردن است. در مقایسه با اکثر سرویس های Google، AMP اطلاعات کاربر را کنترل نمی کند. تنها نسخه ذخیره شده (در حافظه Google AMP Cache) به سرور شرکت منتقل شده است.
گوگل در آینده به پشتیبانی AMP ادامه می دهد، به این معنی که اگر می خواهید در نتایج جستجوی گوگل جایی پیدا کنید، بدانید که این فناوری برای همه در بلند مدت ضروری است. با بهینه سازی عالی سرعت، وب سایت های تلفن همراه می توانند یک گزینه بسیار ارزشمند باشند، مخصوصا وقتی صحبت از تجارت الکترونیک به میان می آید تجربه کاربر هنگام خرید آنلاین در دستگاه های تلفن همراه، از طریق تکنیک AMP پیشرفته تر می شود.
اگر به دنبال ارتقاء وب سایت خود هستید و می خواهید وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد پیشنهاد من به شما بهترین شرکت سئو سایت دارکوب است. شرکت دارکوب با جدید ترین متد های روز دنیا برای شما سئوی سایت حرفه ای انجام می دهد. خدمات سئوی سایت که شرکت دارکوب انجام می شود شامل : بک لینک سازی، لینک سازی داخلی و خارجی و رپورتاژ است.
ما باید در نظر داشته باشیم که مردم محتوا را به روشی بسیار متفاوت و همچنین در مقادیر بسیار بالاتر مصرف می کنند. در عین حال، نرخ انتشار محتوا از نمودار خارج است. بنابراین، اگر میخواهید تجربه کاربران خود را بهبود ببخشید یا آنها را منتظر نگه دارید تا چیز بهتری از راه برسد، انتخاب واقعاً در دست شماست. مطمئناً تا به حال، خودتان می توانید ببینید که AMP می تواند صفحات وب تلفن همراه را سریعتر و بهتر بارگیری کند.