مزایای طراحی قالب وردپرس از پایه

نوشته شده توسط دارکوب

اکثر مشتریان انتظار دارند که بتوانند کسب و کار شما را در اینترنت پیدا کنند. چه در حال فروش محصولات خود به صورت آنلاین باشید، چه به سادگی می خواهید اطلاعاتی در مورد کسب و کار و جزئیات تماس خود ارائه دهید، داشتن یک سایت ضروری است.

طراحی سایت و سیستم های مدیریت محتوا

در گذشته، اکثر سایت ها با استفاده از HTML ، CSS و PHP ایجاد شدند. یادگیری هر یک از اینها زمان زیادی می برد و تسلط بر آنها دشوار بود.

به همین دلیل است که اکثر مردم هنوز فکر می کنند راه اندازی یک سایت از ابتدا دشوار است یا نیاز به مهارت های برنامه نویسی و طراحی زیادی دارد در صورتیکه امروزه بسیاری از این موانع از بین رفته اند.

با گذر زمان و نیاز به راه اندازی سایت هایی از سوی افرادی که آموزش طراحی سایت ندیده اند، افزایش یافت که نتیجه آن پیدایش سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس بود که طراحی سایت را در دسترس همه قرار داد.

به بیان ساده، یک CMS (یا پلتفرم ساخت سایت) یک پلت فرم کاربر پسند برای ساخت سایت و مدیریت محتوای آنلاین خود است، به جای طراحی یک سایت از ابتدا با استفاده از HTML، PHP و سایر زبان های برنامه نویسی.

نمی دانید کدام پلتفرم برای ساخت یک سایت خوب است؟ به سراغ طراحی سایت با وردپرس بروید. وردپرس یک CMS محبوب (سیستم مدیریت محتوا) و پلت فرم منبع باز است که به شما امکان می دهد سایت های زیبا بسازید و مدیریت کنید. تقریباً 65٪ از سایت ها در وردپرس ساخته شده اند. استفاده از وردپرس به عنوان یک CMS می تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد، زیرا وردپرس یک CMS بسیار کاربردی و انعطاف پذیر است.

یک سیستم مدیریت محتوا اساساً ابزاری است که مدیریت جنبه های مهم سایت شما – مانند محتوا – را بدون نیاز به دانستن چیزی در مورد برنامه نویسی آسان می کند.

استفاده از وردپرس بسیار ساده است، حتی برای کسانی که در زمینه فناوری اطلاعات ندارند و در مورد برنامه نویسی یا توسعه نرم افزار آموزش ندیده اند.

در اصل، وردپرس ساده ترین و محبوب ترین راه برای ایجاد سایت یا وبلاگ خود است. تقریباً از هر چهار سایتی که بازدید می کنید بیش از یک مورد احتمالاً توسط وردپرس پشتیبانی می شود.

نتیجه نهایی این است که وردپرس ساخت یک سایت را برای همه – حتی افرادی که توسعه دهنده نیستند امکان پذیر کرده است.

وردپرس چه نوع سایت هایی می تواند بسازد؟

سال ها پیش، وردپرس در درجه اول ابزاری برای ایجاد یک وبلاگ بود. امروزه، به لطف تغییرات در کد اصلی و همچنین اکوسیستم عظیم افزونه و قالب وردپرس، می توانید هر نوع سایتی را با وردپرس طراحی کنید.

برای مثال، وردپرس نه تنها تعداد زیادی از سایت ها و وبلاگ های تجاری را پشتیبانی می کند، بلکه محبوب ترین راه برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک نیز هست! با وردپرس می توانید:

سایت های تجاری

فروشگاه های تجارت الکترونیک

وبلاگ ها

نمونه کارها

رزومه

انجمن ها

شبکه های اجتماعی

سایت های عضویت

و…  تقریباً هر چیز دیگری که بتوانید رویاپردازی کنید را طراحی کنید.

چرا وردپرس بهترین پلتفرم برای کسب و کار شماست؟

در حال حاضر، گوشی های هوشمند به بخشی نا محسوس از سبک زندگی ما تبدیل شده اند. از خرید تا یافتن بهترین شرکت، هر بار که در نهایت با تلفن همراهمان جستجوهای محلی، خواندن نظرات، خواندن پروفایل های شرکت و غیره انجام می دهیم. در چنین زمانی از استفاده از اینترنت، این فرصت بزرگی برای استارتاپ ها و شرکت ها است تا حضور وب منحصر به فرد خود را در اینترنت داشته باشند. طراحی سایت وردپرس یک انتخاب هوشمندانه و کاربردی برای بازرگانان غیرمتخصص در زمینه طراحی سایت است.

چرا باید از وردپرس استفاده کنید؟

بسیاری از مردم شروع به استفاده از وردپرس به عنوان یک پلت فرم توسعه برای طراحی سایت های سفارشی کرده اند. اگر به این فکر می کنید که آیا باید وردپرس را برای سایت خود انتخاب کنید، در ادامه برخی مزیت های توسعه سایت وردپرس آماده است که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

  1. توسعه وردپرس مقرون به صرفه است

اگر بودجه کمی برای شروع یک پروژه دارید، وردپرس یک راه حل ایده آل برای طراحی سایت ارزان برای شما است. به صرفه است و همچنین برخی از قالب های رایگان را ارائه می دهد. در وردپرس، قالب های رایگان یا پولی هر دو موجود است، می توانید آنها را از سایت رسمی وردپرس دانلود کنید. این قالب های جذاب به گونه ای طراحی شده اند که به اندازه های صفحه نمایش واکنش نشان داده و به اصطلاح ریسپانسیو هستند.

وردپرس به معنای واقعی تبدیل به بهترین تصمیم برای استارتاپ های اخیر و شرکت های بزرگ شده است، زیرا به آنها یک ترتیب عملی فوق العاده برای کاهش هزینه هایشان ارائه می دهد.

  1. استفاده از وردپرس آسان تر و معقول تر است.

بزرگترین نکته کلیدی این است که استفاده از وردپرس آسان است و بی دردسرتر از سایر پلتفرم ها است. اگر با برنامه نویسی آشنایی ندارید، می توانید از برخی آموزش های وردپرس استفاده کنید و مانند یک حرفه ای شروع به اجرای آن کنید. هزاران آموزش وردپرس به شما کمک می کند تا این روند را شروع کنید. وقتی به اصول اولیه تسلط پیدا کردید، آماده هستید تا برای مراحل پیچیده تر قرم بردارید.

  1. وردپرس بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را ارائه می دهد

وردپرس بهینه سازی موتورهای جستجو را ارائه می دهد. جایگاه یا صنعت شما هر چه باشد، می توانید به راحتی با وردپرس یک حضور اینترنتی موثر ایجاد کنید. بسیاری از افزونه های رایگان سئو در وردپرس موجود است که استفاده از آنها آسان است. محبوب ترین افزونه Yoast SEO برای بهینه سازی محتوا در وردپرس است.

در واقع، معمولاً با استراتژی های سئو همراه است که معیاری را به سایت اضافه می کند و ترتیب صفحات سایت شما را بهبود می بخشد. افزودن کلمه کلیدی متمرکز و متادیتا ها در استفاده از این چارچوب بسیار ساده است.

کد وردپرس خوانا است و به زمان بارگذاری صفحه و استفاده از سرور کمک می کند. همچنین اجازه می دهد تا پیوندهای دائمی، برچسب گذاری، نظرات و مجموعه ای از دیگر عملکرد های سئو پسند را برای کمک به یافتن سایت شما توسط موتورهای جستجو ایجاد کنید.

  1. وردپرس کاملا ایمن و امن است

این یکی دیگر از مهمترین دلایل انتخاب وردپرس امنیت آن است. یکی از قابل اعتمادترین و موفق ترین CMS ها به دلیل توانایی آن در عمل به عنوان یک پلت فرم قوی و همچنین بالاترین اعتبار برای توسعه سایت است. این بدان معناست که لازم نیست نگران هر نوع هک یا حمله ناخواسته به یک سایت باشید.

همه اینها به لطف چارچوب امنیتی درجه یک استفاده شده توسط وردپرس است که هر نوع مسیر ایمنی را مانند یک حرفه ای مدیریت می کند. می توانید اعتبار آن را تخمین بزنید که 70 درصد سایت ها توسط وردپرس طراحی شده اند. و بیش از 60 میلیون سایت از وردپرس استفاده می کنند.

  1. سفارشی سازی وردپرس آسان است

به جرعت می توان گفت که وردپرس امپراطور سیستم های مدیریت محتوا است. وردپرس به راحتی قابل شخصی سازی است. وردپرس دارای جوامع بسیاری است که به طور فعال به سایر کاربران وردپرس کمک می کنند. وردپرس جعبه ابزار کامل و ویژگی هایی را به شما می دهد که استفاده از آنها آسان است.

  1. وردپرس در واقع سازگار با موبایل است

وردپرس یک پلتفرم با ویژگی های غنی و سازگار با موبایل است. در هر مرورگر وب واکنش گرا است. قابلیت استفاده از موبایل در دنیای دیجیتال روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. کاربران معمولاً عجله دارند، این دلیلی است که سایت ها باید موبایل را دوست داشته باشند و برای نمایش بهتر در این دسته از این نمایشگر ها آماده باشند. مردم می توانند به راحتی به سایت سازگار با موبایل دسترسی داشته باشند، بنابراین شروع به ساختن سایت خود کنید و فرصتی برای تبدیل کاربران خود به مشتری فراهم کنید.

  1. وردپرس یک پلتفرم منعطف و سفارشی است

وردپرس یک سیستم کاملاً منعطف و قابل تنظیم است. شما می توانید قالب ها و پلاگین های باورنکردنی دانلود کنید. نصب و شروع استفاده از آن بسیار ساده است. نرم افزار منبع باز آن به شما امکان انعطاف کامل را می دهد که به این معنی است که می توانید آن را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. این ویژگی ها به شما در ساخت یک سایت کمک می کند و آن را به گزینه ای ایده آل برای همه راه های توسعه سایت تبدیل می کند. افراد زیادی طراحی قالب وردپرس را به صورت گسترده انجام می دهند و آن ها را در این سیستم مدیریت محتوا ارائه می دهند.

از طریق پنل مدیریت می توانید طرح بندی صفحه تان را کنترل کنید، از جمله مکان هایی که ویجت ها و افزونه ها در صفحات شما قرار می گیرند، بنابراین سایت همان طور که می خواهید به نظر برسد. شما می توانید طرح بندی های مختلفی در صفحات مختلف داشته باشید و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد.

می توانید قالب سایت وردپرس چه قالب شرکتی وردپرس یا قالب فروشگاهی وردپرس را مستقیماً از پنل مدیریت جستجو و نصب کنید، سپس به صورت آنلاین ویرایش کنید تا ظاهر مورد نیاز خود را به دست آورید یا می توانید گزینه خرید قالب وردپرس را انتخاب کنید تا سایت خود را سفارشی کنید تا به واسطه آن برند شما بتواند در فضای آنلاین بدرخشد و تجربه ای منحصر به فرد برای بازدیدکنندگان شما ایجاد کند.

می توانید ویجت هایی را نصب کنید که به سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام پیوند می خورند، ویجت هایی که محبوبیت پست یا صفحه را نمایش می دهند. به معنای واقعی کلمه هزاران ابزار موجود برای کمک به شخصی سازی تجربه سایت برای کاربران شما وجود دارد.

تفاوت بین سایت HTML و وردپرس

HTML (Hypertext Markup Language) یک زبان برنامه نویسی است که برای ایجاد صفحات وب از ابتدا استفاده می شود. از طرف دیگر، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که در آن می توانید فایل ها را آپلود کنید، محتوا را منتشر کنید و بدون دست زدن به یک خط کد، سایت خود را طراحی کنید.

اگر ترجیح می دهید زمان و هزینه خود را برای ساختن یک سایت سفارشی با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت هدر ندهید، می توانید سایت خود را با استفاده از صدها پلتفرم سیستم های مدیریت محتوا در بازار بسازید.

از بین این راه حل ها، سیستم مدیریت محتوا محبوب ترین است. به شما این امکان را می دهد که به راحتی طراحی سایت خود را سفارشی کنید، چند رسانه ای را در پست های خود اضافه کنید، محتوا را بر اساس برچسب ها و دسته بندی ها سازماندهی کنید، چندین کاربر را مدیریت کنید، کدهای داخلی را ویرایش کنید و بسیاری موارد دیگر.

سایت های تحت عملکرد سیستم های مدیریت محتوا بسیار ساده هستند. استفاده از آنها آسان است، به دانش اندک یا بدون نیاز به کدنویسی هستند، و چندین گزینه برای عملکردهای عالی دارند. آنها یک انتخاب وسوسه انگیز برای کسانی است که اولین بار سایت راه اندازی می کنند.

HTML/CSS/Javascript در مقابل WordPress

برای ایجاد یک سایت از ابتدا و انجام آن به خوبی، باید یک شرکت طراحی سایت استخدام کنید. شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت (توسعه دهنده) از HTML، CSS و گاهی اوقات جاوا اسکریپت برای ایجاد صفحات وب استفاده می کند. اگرچه ساخت یک سایت از ابتدا به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد، اما اینها گزینه ظاهری سفارشی و تجربه شخصی را برای بازدیدکنندگان شما به ارمغان می آورد. از سوی دیگر پشتیبانی طراحی سایت می تواند از وظایف اصلی این شرکت ها باشد. هرچند که وردپرس این روند را نیز بسیار تسریع کرده است.

وردپرس یک CMS منعطف است که به چندین کاربر اجازه ایجاد و طراحی سایت را می دهد. در حالی که این CMS از زبان برنامه نویسی PHP استفاده می کند، اکثر کاربران می توانند یک سایت وردپرس را بدون کدنویسی راه اندازی کنند.

سفارشی کردن یک سایت وردپرس در مقایسه با سایت های HTML که معمولاً به یک توسعه دهنده نیاز دارند تا حتی کوچکترین تغییرات را ایجاد کنند، بسیار ساده تر است.

آیا سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس از HTML استفاده می کنند؟

پاسخ کوتاه بله است. وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا از HTML استفاده می کنند.

پاسخ کامل تر این است که وردپرس در اصل به زبان HTML نوشته نشده است. زبان برنامه نویسی اصلی آن و همچنین پلاگین ها و قالب های وردپرس در درجه اول با PHP نوشته شده اند، یک زبان برنامه نویسی که نحوه تعامل و ارتباط سایت وردپرس با پایگاه داده خود را کنترل می کند.

PHP یک زبان سمت سرور است، به این معنی که به طور کامل بر روی سروری که سایت را میزبانی می کند اجرا می شود. بنابراین وقتی یک بازدیدکننده سایت URL های صفحه وب شما را تایپ می کند، کد PHP روی سرور شما این درخواست را دریافت کرده و محتوای مربوطه را از پایگاه داده وردپرس شما بیرون می کشد. سپس آن محتوا را به یک فایل HTML (و فایل های CSS همراه) تبدیل می کند و آن ها را برای بازدیدکننده ای که درخواست را ارسال کرده است، می فرستد. از آنجایی که هسته وردپرس به زبان PHP نوشته شده است، توسعه دهندگان دیگر نیز می توانند افزونه ها و قالب هایی ایجاد کنند که روی فایل های PHP خودشان اجرا شوند. این پلاگین ها و قالب ها اغلب رایگان یا نسبتاً ارزان هستند تا از آنها برای سفارشی کردن ظاهر و عملکرد سایت خود بدون نیاز به کدنویسی استفاده کنید.

بنابراین، در حالی که یک سایت وردپرس مانند یک سایت HTML ایستا برای کاربران نهایی به نظر می رسد و عمل می کند، روند نحوه مرتب سازی و ارائه محتوا به آن کاربران بسیار متفاوت است.

در حالی که سرور میزبان باید پست ها یا صفحات وردپرس شما را با استفاده از کد PHP در فایل های HTML جمع آوری کند، هر صفحه از یک سایت استاتیک به عنوان یک فایل HTML جداگانه ذخیره می شود. به این دلیل که HTML، مانند CSS و Javascript، یک زبان سمت مشتری است. HTML به جای اجرا بر روی سرور میزبان، بر روی دستگاه بازدیدکننده ای که به یک سایت دسترسی دارد اجرا می شود.

انواع قالب ها در وردپرس

سرویس های مختلف وردپرس بسته به نیاز مشتری، سه گزینه مختلف را پیشنهاد می کنند. یک سایت یا با استفاده از قالب های رایگان موجود در اینترنت ایجاد می شود یا قالب هایی که به طور پیش فرض در پلت فرم مدیریت محتوا یافت می شود. سایت همچنین می تواند با استفاده از یک قالب غیر رایگان که هزینه های نسبتاً زیادی هم ندارند، توسعه یابد. این قالب ها از نظر پیکربندی و ویژگی ها، بهتر از قالب های رایگان هستند. در بقیه موارد، مشتریان به دنبال یک طراحی قالب وردپرس هستند تا یک قالب خاص برای برند خود بسازند تا کسب و کار از همان ابتدا با هویت خاص خود ایجاد شود.

تصور کنید که چقدر مهم است که یک قالب جدید ایجاد کنید یا یک قالب را مطابق با نیازهای یک برند در این بازار سفارشی کنید. بسته به زمان و نگرانی های بودجه مشتری، توسعه دهنده می تواند طراحی های مناسبی را در مدت زمان تعیین  شده ارائه دهد. علیرغم همه عوامل، توسعه دهندگان متخصص همیشه به مشتریان خود پیشنهاد می کنند که به دنبال یک قالب وردپرس سفارشی و منحصر به فرد باشند تا از سایر برندها متمایز شوند. قالب سفارشی در دراز مدت می تواند به یک دارایی برای شرکت تبدیل شود.

مزایای یک قالب وردپرس طراحی شده از پایه

یکی از اولین تصمیماتی که باید در هنگام ایجاد یک سایت وردپرسی بگیرید، دو گزینه اصلی استفاده از یک قالب از پیش ساخته یا همکاری با یک شرکت توسعه دهنده برای ایجاد یک قالب از پایه (قالب سفارشی) است.

  • اصالت

اصالت یکی از بزرگترین مزایای استفاده از قالب وردپرس سفارشی است. از آنجایی که طبق گزارشات، روزانه حدود 661 سایت جدید با وردپرس منتشر می شوند، یک قالب وردپرس سفارشی می تواند کمک زیادی به شرکت شما در متمایز شدن از سایرین کند.

یک قالب سفارشی وردپرس، از سایت رقبای شما متمایز خواهد بود، زیرا طراحی منحصر به فرد خود را دارد که شما ایجاد کرده اید. این به شناخت بهتر برند، تعامل با مشتری و در نتیجه فروش بهتر کمک می کند.

  • قابل تنظیم تر و به روز رسانی آسان تر است

با قالب های استاندارد وردپرس، شما با ویژگی های پیش فرضی محدود می شوید و افزودن ویژگی های جدید می تواند دردسرساز باشد.

با استفاده از یک قالب وردپرس سفارشی، می توانید هر ویژگی را به دلخواه خود اضافه، تغییر دهید و حذف کنید.

از سوی دیگر یک قالب باید به طور کلی ویرایش شود تا با موضوع منحصر به فرد کسب و کار ایجاد سایت مطابقت داشته باشد. در مدت زمانی که برای ویرایش این قالب  ها نیاز است، خدمات توسعه وردپرس می توانند وقت خود را صرف مواردی مثل افزایش ترافیک سایت کنند.

یک سایت نمی تواند برای همیشه یکسان بماند. برای همگام شدن با رشد کسب و کار، نیازهای مصرف کنندگان و فناوری های جدید، باید به طور مرتب به روز شود. با یک قالب سفارشی، توسعه دهندگان سایت با گذشت زمان، زمان بسیار کمتری برای تطبیق سایت با نیازهای رو به رشد شرکت خواهند داشت.

  • بارگذاری سریعتر

در قالب های پیش فرض وردپرس، ویژگی غیرضروری قرار می گیرد که می تواند به راحتی یک سایت را نابسامان کند. متأسفانه، نتیجه این نابسامانی فقط یک سایت گیج کننده یا یک سایت با طراحی گرافیکی ضعیف است. یک سایت یا ویژگی های بلااستفاده نیز بسیار کندتر از یک سایت خوب برنامه ریزی شده و کارآمد بارگذاری می شود.

بسیاری از قالب های رایگان و غیر رایگان مملو از انواع ویژگی های فانتزی هستند که ممکن است کسب و کار شما واقعاً به آنها نیاز نداشته باشد. کد این ویزگی ها باعث می شود سایت شما زمان بیشتری را در بیشتر بارگذاری تلف کند. برای یک سایت تجاری، سرعت بارگذاری یک عامل بسیار مهم است. اگر حداقل بیش از دو ثانیه باشد، بازدیدکنندگان صفحه را خواهند بست. همراه با کاهش فروش، این ضربه بزرگی به رتبه بندی سئو می زند، زیرا نرخ پرش سایت را افزایش می دهد. از سوی دیگر، زمان بارگذاری یک سایت بر بهینه سازی آن برای موتور جستجو نیز تأثیر می گذارد.

یک طرح زمینه سفارشی حاوی ویژگی  های منحصر به فرد کسب و کار شما است و هیچ ویژگی اضافه دیگری ندارد. این باعث می شود سبک تر شود و به سایت وردپرس سفارشی شما امکان می دهد سریعتر اجرا شود و به تجربه کاربری بهتر کمک می کند. علاوه بر این، می توانید مطمئن باشید که کد قالب وردپرس سفارشی شما به طور گسترده برای حذف هر گونه باگ آزمایش شده است. این موضوع همیشه در مورد قالب های غیر رایگان صدق نمی کند، چه رسد به قالب های رایگان.

  • بدون خطا بودن

چه کسب و کار شما بزرگ باشد یا کوچک، بسیار مهم است که سایت شما همیشه کارایی داشته باشد.

هنگامی که یک قالب وردپرس را از پایه طراحی می کنید، محصولی را انتخاب می کنید که توسط متخصصانی توسعه داده شده است که می دانند در حال انجام چه کاری هستند. یک قالب سفارشی دارای کدی است که به خوبی نوشته شده است، که تضمین می کند سایت شما هر از گاهی با اشکال مواجه نمی شود.

از سوی دیگر، اگر با یک قالب وردپرس استوک یا استاندارد استفاده می کنید، احتمالاً محصولی را انتخاب می کنید که کدی با بگ (خطا) و تست نشده نوشته شده است. در نتیجه سایت شما مستعد مشکلات عملکردی خواهد بود.

  • دارای امنیت بیشتری است

با توجه به اینکه در تولید قالب های وردپرس از پلاگین های کمتری استفاده می گردد امنیت این قالب ها به مراتب بالاتر از قالب های آماده وبسایت می باشد. امنیت برای هر کسب و کاری از اهمیت بالایی برخوردار است. متأسفانه، اینترنت مملو از مجرمان سایبری از همه نوعی است که سعی می کنند از آسیب پذیری های سایت ها سوء استفاده کنند. یکی از نقاط ضعف محبوبیت وردپرس این است که مورد علاقه هکرها برای حملات خود است.

  • استفاده کمتر از منابع رم و سی پی یو سرور

با توجه به اینکه در ساخت قالب های وردپرس پلاگین های بسیار کمتری نسب با قالب های آماده استفاده می گردد، قالب های تولیدی استفاده کمتری از منایع رم و سی پی یو سرور می نماید.

مجرمان سایبری با دانلود یک قالب رایگان یا خرید یک قالب غیررایگان و شکستن کد آن به منظور کشف نقاط ضعف آن این روند را آغاز می کنند. پس از یافتن آن  ها، تنها چیزی که باقی می ماند این است که در اینترنت به دنبال سایت  هایی بگردند که از قالب هدف استفاده می کنند و به طور مخفیانه از سوراخ های امنیتی وارد شوند.

هیچ هکری نمی تواند روی کد قالب سفارشی شما دست بگذارد. در حالی که ایمنی کامل در برابر حملات سایبری را تضمین نمی کند، می توانید مطمئن باشید که سایت وردپرس سفارشی شما نسبت به نصب یک قالب رایگان یا خرید یک قالب آماده غیر رایگان، ایمن تر است.

 

کسب و کار شما دائما در حال رشد و تکامل است، بنابراین سایت شما نیز باید همین کار را انجام دهد.

وردپرس نه تنها برای سایت های وبلاگ نویسی، بلکه برای فروشگاه های آنلاین، گالری های رسانه، پورتال های وب و غیره استفاده می شود. اگر به دنبال بهترین خدمات توسعه سایت وردپرس هستید، می توانید از تیم حرفه ای شرکت دارکوب با رویکردی استراتژیک در طراحی و توسعه سایت راهنمایی بخواهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته