یک شرکت طراحی سایت خوب چه خصوصیاتی دارد؟

نوشته شده توسط سمانه صحافی مقدم
یک شرکت طراحی سایت خوب چه خصوصیاتی دارد؟

به منظور راه اندازی یک وب سایت خوب می بایست در قدم اول به سراغ پیدا کردن یک شرکت طراحی وب سایت خوب برویم. اما احتمالا از خودتان بپرسید که چطور و از کجا باید کار را شروع کنیم؟
چگونه می توان در میان این همه شرکت های بزرگ و کوچک که همگی ادعای طراحی سایت ارزان و حرفه ای را دارند، بهترین گزینه را برای شروع یک پروژه یا کسب و کار موفق انتخاب کنیم؟
در عصر دیجیتال، حضور پررنگ آنلاین برای رونق کسب‌ و کارها حیاتی است. همانطور که چشم انداز مجازی به تکامل خود ادامه می دهد، به طور فزاینده ای روشن شده است که یک وب سایت با طراحی خوب سنگ بنای موفقیت است. یک شرکت طراحی وب سایت خوب دارای تخصص و خلاقیت برای تبدیل ایده های پیچیده به تجربیات دیجیتالی جذاب است که با مخاطبان هدف طنین انداز می شود. طراحی سایت در میان شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی سایت ایرانی، مدل ها و قیمت های مختلفی دارد. حتما تا به حال با جمله “فقط با 200 هزار تومان صاحب سایت شوید” در تبلیغات آنلاین و یا در تراکت های پخش شده در خیابان رو به رو شده اید.

اما این جمله تا چه میزان صحت داشته  یا این که آیا وب سایتی که از این راه تحویلمان داده می شود اصلا قابل اعتماد و یا اصطلاحا به درد بخور هست یا نه؟، چرا برخی دیگر از وب سایت ها قیمت های میلیونی را برای طراحی سایت مطرح کرده اند؟، برای پاسخ به این سوال ها بهتر است به این سوال که یک شرکت طراحی وب سایت خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد، پاسخ دهیم.

شرکت طراحی وب سایت خوب و حرفه ای !

یکی از مهم ترین بخش های شروع یک استارتاپ یا راه اندازی بخش فروش آنلاین برای شرکت های فعال، برگزیدن یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و خبره است. معمولا اولین کاری که برای انتخاب یک شرکت مناسب انجام می دهیم، بررسی رزومه و سوابق کاری شرکت مورد نظر است. شرکت های مختلفی وجود دارند که پس از سال ها فعالیت در عرصه طراحی وب سایت، به نام های بزرگ و برندهای قابل اعتمادی تبدیل شده اند.
به هنگام انتخاب مجموعه ای که قصد دارد مسئولیت راه اندازی وب سایت ما را برعهده بگیرد، بهتر است تا از دیگران و تجربه ای که با شرکت های مختلف داشته اند سوال بپرسیم. معمولا در این زمان، سوال هایی ذهنمان را درگیر می کند، مثل:

  • چه انتظاراتی ازشرکت طراحی سایت مورد نظر داریم و می خواهیم به چه صورتی باشد؟
  • بین انتخاب سایت با قالب آماده یا وب سایت با طراحی اختصاصی، کدام یک بیشتر برای من مناسب است؟
  • آیا برای طراحی سایت می توانم به یک برنامه نویس اعتماد کنم یا بهتر است که از یک شرکت طراحی سایت شناخته شده برای انجام این مرحله کمک بگیرم؟
  • شرکت طراحی سایت مورد نظر من چه میزان معتبر بوده یا شرکت طراحی سایت خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

ویژگی های برتر یک شرکت طراحی سایت خوب

در این مقاله قصد داریم بینش های ارزشمندی در مورد ویژگی های کلیدی که یک شرکت طراحی وب سایت را استثنایی می کند، ارائه دهیم. ویژگی های منحصر به فردی را که یک شرکت طراحی وب سایت خوب را از رقبای خود متمایز می کند می تواند جنبه هایی مانند تخصص، خلاقیت، خدمات مشتری و مدیریت سازنده باشد.

درک ماهیت: شرکتی با چشم انداز امیدبخش

یک شرکت طراحی سایت خوب با درک روشنی از اهداف و مخاطبان هدف مشتریان خود، شروع به کار می کند. آن‌ها وقت می‌گذارند تا جوهر کسب‌وکار، ارزش‌های آن و نقاط فروش منحصر به‌ فرد آن را بررسی کنند. با درک هویت اصلی برند، آنها می توانند وب سایتی ایجاد کنند که به واقع پیام آن را منعکس و تقویت کند.

بلاگ های شرکت طراحی سایت

مقالات آنلاینی که شرکت طراحی سایت مورد نظرتان در سایت خود بارگذاری کرده است اطلاعات عمیق و دقیقی در مورد شرکت و نمونه کارهایش ارائه می دهد ضمن این که نشان می دهد در موضوعات و گرایشات خاص، چقدر آگاهی و تسلط دارد. آیا این دانش و آگاهی در شاخه های متفاوت سطحی است یا عمیق و خلاقیت در آن دیده می شود. با مطالعه ی بلاگ های سایت شرکت متوجه خواهید شد که شرکت طراحی سایت مورد نظر طبق رویکرد خود، محتوا را چگونه قالب بندی می کند و از چه شیوه هایی برای ارائه ی محتوا به کاربر بهره می گیرد و از همه مهم تر چقدر اهمیت می دهد بلاگ ها برای کاربر پاسخگو باشند.

تخصص و تجربه: تیمی از متخصصان ماهر با طیفی از تخصص ها

ویژگی مهم دیگری که شرکت طراحی وب سایت مورد نظر شما می بایست داشته باشد، در اختیار داشتن تیمی از متخصصان و برنامه نویسان مجرب و حرفه ای است که می بایست تجربه و دانش کافی برای حل هر گونه مشکل را دارا باشند. داشتن تخصص کافی یکی از مهم ترین فاکتورها برای طراحی وب سایت های فروشگاهی و طراحی سایت های شرکتی اختصاصی و سایر حوزه های خدماتی تخصصی، می باشد که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. برای اینکه متوجه شوید که شرکت طراحی سایتی که انتخاب کرده اید از لحاظ دانش فنی و تخصص در شرایط مطلوبی قرار دارد، می توانید به تعداد نمونه کارهای فعال آنها مراجعه کرده  یا از افراد دیگری که تجربه همکاری با آنها را داشته اند، سوال بپرسید. در صورتی که مشتریان قبلی آنها، رضایت کافی از نتیجه کار خود داشته باشند متوجه می شوید که تیم فنی شرکت مورد نظر، توانایی کافی جهت رفع مشکلات و یا اضافه کردن قابلیت های بیشتر را به محصولات خود دارد.

بهترین شرکت طراحی سایت

یک شرکت معتبر طراحی سایت، دارای تیمی از متخصصان ماهر با طیف وسیعی از تخصص ها می باشد. آنها سابقه اثبات شده ای در طراحی و توسعه وب سایت، در صنایع مختلف دارند. تجربه ی آن هاست که سبب می شود آن ها با دانش حل مسائل و چالش ها، پیش بینی روندها و ارائه نتایج با کیفیت بالا مجهز شوند. برای انتخاب درست یک شرکت طراحی سایت خوب، توجه به نمونه کارها قطعا شاخص قابل اعتمادیست که پروژه ی خود را به آن ها محول کنید. حائز اهمیت است به این نکته توجه کنید که شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید علاوه بر این که بهتر است در صنعت شما کارکرده باشد و دارای نمونه کاری مرتبط باشد، بلکه می بایست بینش درست و تفاوت های ظریف حوزه ی مورد نظر شما را درک کند؛ همین نکته به دلیل اهمیت بالایی که دارد بسیاری از انتخاب های شما را از لیستتان حذف می کند.

سابقه کاری ضامن ارائه یک محصول ماندگار

سابقه درخشان شرکت های طراحی وب سایت، یک سند معتبر و قابل اعتماد برای پیدا کردن مشتری های جدید است. در بازاری که رقابت میان شرکت های طراحی وب سایت نزدیک و دشوار است، شرکت هایی که بیش از یک دهه تجربه و رزومه قوی را به خود اختصاص داده اند، فرصت ها و مشتریان بیشتری را به سمت خود هدایت می کنند؛ البته منظور این نیست که شرکت های نوپا و تازه تاسیس، توانایی ساخت و ارائه وب سایت های پر چالش و تاثیر برانگیز را ندارند، اما شرکت هایی که تجربه کاری بلند مدت تری دارند، قدرت و سرعت حل مشکلات احتمالی از سوی آنها بیشتر و سریع تر بوده و می توان با خیال راحت تر به آنها اعتماد کرد. برای پیدا کردن میزان سابقه درخشان چنین شرکت هایی کافیست به بخش نمونه کارها یا صفحه درباره ما وب سایت های آنها سربزنید.

پیشینه ی درخشان: نمونه کارهای موفق

اصلی ترین سرمایه شرکت های طراح وب سایت و برنامه نویسی، در اختیار داشتن نمونه کارهای قابل ارائه قوی و جذاب است. اکثر وب سایت هایی که به طراحی سایت با قالب آماده یا طراحی سایت با قالب اختصاصی مشغول هستند، اغلب یک بخش مهم از وب سایت خود را به نمایش نمونه کارهای پیشین اختصاص می دهند. شرکت های طراحی وب سایت بزرگ معمولا با ارگان ها و شرکت های شناخته شده و بزرگ همکاری داشته و نمونه کارهای ارائه شده برای آنها را با ذکر منبع و وب سایت فعال به نمایش می گذارند.

طراحی کاربر محور: ایجاد تجربیات جذاب منطبق بر دنیای دیجیتال مدرن

طراحی کاربر محور، اصول و قوانین مدونی دارد که براساس استانداردی تعریف شده است تا نحوه ی تعامل با کاربر را با طراحی مناسب، آسان کند. اکنون به پاره ای از این ساختارهای طراحی سایت با رابط کاربری مناسب، می پردازیم:

طراحی رابط کاربری مناسب

طراحی کاربر محور، چرا برای شرکت های طراحی وب سایت مهم است؟، یک شرکت طراحی سایت خوب، تجربه کاربری (UX) را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهد. آنها تحقیقات کاملی را برای درک نیازها، ترجیحات و رفتارهای مخاطب هدف انجام می دهند. با استفاده از اصول UX، آنها ناوبری بصری و طرح‌ بندی‌های بصری جذابی را ایجاد می ‌کنند که کاربران را به‌ طور یکپارچه در وب‌سایت راهنمایی کند. به این نکته توجه کنید که شرکت مورد نظر، در پلتفرم های طراحی رابط کاربری و تجربه ی کاربری و طرح های خود، تنوع را لحاظ کند. می توان از پلتفرم های طراحی رایج و معروف به وردپرس، ووکامرس و شاپیفای اشاره کرد. یک شرکت طراحی سایت مناسب، قطعا تکنیک های طراحی مختص به خود را دارد، سعی کنید با دقت به سبک های خاص در طراحی نمونه کارهای قبلی ردپای این سبک طراحی خاص را پیدا کنید. 

ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب

طراحی واکنش گرا برای موبایل

در دنیای موبایل محور امروزی، یک شرکت طراحی وب سایت خوب، به اهمیت طراحی واکنش گرا و موبایل محور پی برده است. آنها اطمینان می‌دهند که وب‌سایت‌ها برای دستگاه‌ها و صفحه‌نمایش مختلف بهینه‌ سازی شده‌اند و تجربه‌ ای سازگار و لذت‌ بخش را در سراسر پلتفرم‌ ها ارائه می‌ کنند. طراحی موبایل محور، تجربه کاربر تلفن همراه را در اولویت قرار می‌دهد و منجر به این می شود که در برابر خیل عظیم کاربران موبایل، بیشتر دیده شود.

 توجه به جزئیات: ایجاد وب سایت های زیبا و کاربردی

نشانه یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای، توجه به جزییات است. زیبایی شناسی و عملکرد در طراحی وب سایت دست به دست هم می دهند. یک شرکت طراحی سایت خوب به تمام جنبه‌های وب‌سایت، از تایپوگرافی و طرح‌های رنگی گرفته تا تصاویر و فضاهای سفید، توجه دارد. آنها تعادلی بین جذابیت بصری و قابلیت استفاده ایجاد می کنند و یک رابط کاربری هماهنگ و جذاب ایجاد می کنند.

 ارتباط موثر: همکاری برای زنده کردن ایده ها

ارتباط موثر و تعامل سازنده، یک مهارت حیاتی برای شرکت های طراحی وب سایت است. ویژگی بارز یک شرکت طراحی سایت خوب، توانایی آن در برقراری ارتباط موثر با مشتریان است. آنها خطوط باز ارتباطی ایجاد می کنند، فعالانه به ایده ها و اهداف مشتریان گوش می دهند و راهنمایی های تخصصی را در طول فرآیند طراحی ارائه می دهند. آنها محیطی مشارکتی را ایجاد می کنند که در آن مشتریان احساس مورد اهمیت قرارگرفتن و دیده شدن، می کنند. آیا آنها زبانی را که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید، می دانند؟، آیا آنها درک خوبی از مخاطبانی دارند که شما می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید؟، آیا آنها درک روشنی از اهداف و مأموریت های تجاری شما دارند؟

 پذیرش نوآوری: جلوتر از منحنی در طراحی و فناوری

چگونه شرکت های طراحی وب سایت خلاقیت محور رشد می کنند؟؛ چگونه به روز ماندن با روند سریع رشد صنعت، پذیرش فناوری های جدید و پیش بردن مرزهای خلاقانه به ارائه طرح های نوآورانه و پیشرفته وب سایت کمک می کند؟، چشم انداز دیجیتال همیشه در حال تحول است و یک شرکت طراحی وب سایت خوب از نوآوری در رویکرد طراحی سایت، استقبال می کند. آنها با آخرین رویکردهای طراحی، فناوری های نوظهور و بهترین شیوه های تکنولوژی، به روز می مانند. آنها با استفاده از ابزارها و تکنیک های پیشرفته، وب سایت هایی را ایجاد می کنند که مدرن، از نظر بصری جذاب و از نظر فناوری پیشرفته هستند.

توانایی در خلق ارزش افزوده

شرکت های طراحی سایت بزرگ، این توانایی را دارند که با طراحی یک تجربه کاربری جامع و ایده پردازی و خلاقیت در ایجاد محتوا، برای سایت شما ارزش افزوده خلق کنند. اگر محتوای خلاقانه ی آن ها را بررسی کنید می توانید به این پرسش خود پاسخ دهید. محتوای خلاقانه یا ارزش افزوده می تواند در هر قالبی ارائه شود مثل:ویدئو کلیپ ها، اینفوگرافیک و اینفوموشن ها یا مقاله ای جامع و کاربردی … .

 رضایت مشتری: فراتر رفتن از انتظارات

یک شرکت طراحی سایت خوب رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهد. هدف آنها ارائه خدمات فراتر از انتظارات و پشتیبانی استثنایی در طول پروژه است. آنها برای بازخورد مشتری ارزش قائل هستند، در صورت لزوم بازنگری هایی انجام می دهند و تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصول نهایی با چشم انداز و اهداف مشتری مطابقت دارد. نحوه ی کار و تعامل شرکت با شما به عنوان مشتری و این که چگونه رضایت شما را به عنوان یک مشتری جلب می کند یک شاخص سنجش خوب برای درک این است که آیا رفتار شرکت طراحی سایتی که انتخاب کرده اید مشتری مدارانه است یا این که خواهان این هستند که مسیر ایده پردازی شما را در جهت توانایی های خود منحرف کنند.

هزینه طراحی معقول و ارزان

بسته به نوع طراحی و امکاناتی که از وب سایت خود انتظار دارید، هزینه طراحی سایت می تواند رقم های مختلف از کم تا زیاد باشد. هزینه طراحی سایت ارزان لزوما به معنی انتخاب درست نبوده و از طرف دیگر، پرداخت هزینه های هنگفت برای وب سایت های نه چندان پیچیده می تواند یک اشتباه محاسباتی بزرگ باشد. به همین علت توصیه می کنیم که همین امروز با مشاوران شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس گرفته و خیال خود را از بابت قیمت و پرداخت هزینه های نه چندان زیاد برای طراحی سایت مورد نظرتان راحت کنید.

مدیریت سازنده بر پروژه: ارائه نتایج بر اساس برنامه

مدیریت پروژه کارآمد از ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب است. آنها جدول زمانی مشخصی را تعیین می کنند، انتظارات واقع بینانه را مطرح می کنند و پیشرفت پروژه را به اشتراک می گذارند. آنها شفافیت، آگاه نگه داشتن مشتریان در مورد نقاط عطف، ضرب الاجل ها، و هر گونه چالش بالقوه ای که ممکن است ایجاد شود را در اولویت قرار می دهند.

مدیریت سازنده در پروژه های طراحی سایت

تعهد کاری

شرکت های طراحی وب سایت معتبر همواره در کنار مشتری های خود می مانند و همیشه حق را به آنها می دهند. این مدل شرکت ها در ابتدا سعی می کنند که به تمامی نیازهای مشتریان خود گوش کرده و مطابق با آنچه که در ذهن شماست، محصول نهایی را طراحی و کد نویسی کنند. پایبندی و تعهد، اصلی ترین ویژگی در انتخاب درست یک شرکت خوب برای طراحی سایت است. این تعهد به شما اطمینان می دهد که پروژه مورد نظر براساس زمان بندی از پیش مشخص شده آماده شده و با همان کیفیتی که در قرار داد مطرح گردیده به شما تحویل داده می شود.
احتمالا می پرسید که از کجا می شود در مورد متعهد بودن یک شرکت به مواردی که روز اول ارائه می کند تحقیق کنیم؟ کافیست بعد از بررسی بخش همکاران و یا نمونه کارهای شاخص آنها، با مشتریان قبلی تماس گرفته و در مورد رضایت آنها از همکاری با شرکت مورد نظر، چند سوال ساده بپرسید. این اطلاعات در جمع بندی نهایی شما برای انتخاب مناسب ترین شرکت کمک شایانی خواهد کرد.

 

 پشتیبانی پس از راه اندازی: اطمینان از نگهداری و بهینه سازی مداوم

چرا درشرکت های طراحی وب سایت، پشتیبانی پس از راه اندازی مهم است؟

یک شرکت طراحی سایت خوب در راه اندازی متوقف نمی شود. آنها خدمات پشتیبانی و نگهداری پس از راه اندازی را برای اطمینان از ایمن، به روز و بهینه ماندن وب سایت ارائه می دهند. آنها نظارت های مستمری را ارائه می دهند، به روز رسانی های منظم را انجام می دهند و در سازگاری با نیازهای در حال تغییر کسب و کار کمک می کنند. اهمیت پشتیبانی پس از راه اندازی ارائه شده توسط شرکت های طراحی وب سایت، امری برجسته است. اهمیت نگهداری مداوم وب سایت، به روز رسانی سایت، اقدامات امنیتی و تعهد شرکت به رضایت طولانی مدت مشتری را مورد بحث قرار دهد.

توانایی طراحی سایت براساس اصول سئو

سئو و اهمیت بالای آن در این چند سال اخیر از همیشه بیشتر و پر رنگ تر شده است. کسب و کارهای آینده نگر و هوشمند همواره به دنبال بهبود رتبه گوگل و بهینه سازی سایت خود از لحاظ فاکتورهای پر اهمیت موتورهای جستجوی پر کاربردی مثل گوگل هستند. علت این موضوع کاملا مشخص است، همه به دنبال این هستیم که با جستجو شدن کلمات کلیدی مرتبط با خدمات و محصولاتی که ارائه می کنیم، از طرف گوگل به عنوان اولین پیشنهاد به کاربرها معرفی شویم.
در صورتی که در مورد سئو اطلاعات کافی ندارید، می توانید سری به بخش مقالات آموزش سئو سایت دارکوب بزنید و در مورد الگوریتم های گوگل، قوانین بهینه سازی رتبه سایت در گوگل و همین طور ترفند هایی که باید در طول کار رعایت کنید، اطلاعات بیشتری کسب کرده و دانش خود را در ارتباط با خدمات پشتیبانی سایت، طراحی سایت، بهینه سازی سایت و دیجیتال مارکتینگ افزایش دهید. یک وب سایت به روز و سئو محور می بایست تمامی قوانین سئو داخلی و خارجی را به لحاظ فنی رعایت نموده و  محتواگذاری براساس اصول سئو را در راس کار خود قرار دهد. امکان ساخت لینک های داخلی بهینه سازی شده، تعریف کلمات کلیدی یا افزودن توضیحات متا از جمله ویژگی هایی است که حتما می بایست از سوی شرکت طراحی سایت در محصول نهایی گنجانده شوند.

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ

اگر شرکتی برای شما یک سایت را طراحی و آماده کرده و بقیه کار را به عهده خودتان بگذارد، در حقیقت شما را در میان راه رها کرده و عملا نمی توانید بدون راهنمایی طراح اصلی به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کنید. ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ از سوی شرکت طراح وب سایت می تواند یک فرصت مناسب برای افرادی باشد که قصد دارند در زمان کوتاه تری به حداکثر بازدهی و شناخت بیشتر دست پیدا کنند. در دنیای دیجیتال مارکتینگ شیوه ها و ترفند های مختلفی وجود دارد که مسیر شما برای شکوفا شدن و رسیدن به سود دهی بیشتر را هموار می کند.

دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت

ارائه خدمات پشتیبانی بلند مدت

شرکت های طراحی وب سایت در اکثر مواقع با برگزاری جلسه های آموزشی کوتاه، سعی می کنند که نحوه استفاده از پنل و بخش های مختلف سایت طراحی شده را به مشتریان خود آموزش دهند. اما این همه ماجرا نبوده و در اکثر اوقات افراد به پشتیبانی بلند مدت نیازمند هستند. انجام خدمات پشتیبانی بلند مدت یک گزینه مهم است که نباید از دریافت آن غافل شوید. این موضوع به ویژه برای شرکت هایی که از لحاظ دانش طراحی و نگه داری سایت ضعیف تر هستند اهمیت به مراتب بالاتری دارد چرا که در طول استفاده از وب سایت مورد نظر، همواره مشکلاتی بروز می دهد که نیازمند دریافت کمک از شرکت ارائه دهنده خواهند بود. شرکت های طراحی وب سایت خوب برای مدت کوتاه و یا در ازای مبالغ بیشتر، برای مدت زمان بیشتری در کنار مشتریان خود مانده و به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات آنها بوده و یا منتظر افزودن امکانات احتمالی بیشتر هستند.

خلاصه ی کلام

به طور خلاصه ویژگی های شاخص یک شرکت طراحی سایت مناسب عبارت است از:

  • توانایی طراحی قالب های کاربرپسند و جذاب که حس قدرت و توانمندی سایت یا فروشگاه اینترنتی را در مشتری و مخاطب ایجاد می کند داشته باشد.
  • توانایی طراحی و بهینه سازی سایت برای کاهش زمان لودینگ و بارگذاری در مدت زمان کوتاه تر را داشته باشد.
  • طراحی وب سایت هایی که ریسپانسیو بوده و قابلیت نمایش صحیح در تمامی گجت ها و دستگاه های با قابلیت وب گردی را داشته باشند که معمولا شرکت های طراحی وب سایت موفق این مورد را در قراردادهای خود ذکر کرده و بسته به نوع طراحی، بابت آن هزینه مشخصی را دریافت می کنند.
  • ارائه پنل مدیریتی ساده یا پیشرفته متناسب با درخواست و نیاز مشتریان.
  • توانایی برقراری شرایط امنیتی مناسب و جلوگیری از نفوذ و حملات مخرب و هکرها.
  • توانایی کد نویسی استاندارد و اصطلاحا کد نویسی Clean code برای اجرای بهینه تر.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب؛ یک انتخاب مطمئن با دو دهه فعالیت موفق

کارفرمایان و مدیران موفق مشاغل، به خوبی می دانند که به منظور کسب درآمد بیشتر و رقابت با سایر شرکت هایی که نقش رقیب را برای آنها ایفا می کنند، به یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی شده نیاز دارند، ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب به همت مختصصان برنامه نویسی و مدیران دیجیتال مارکتینگ مجرب، ضمن ارائه مشاوره جهت انتخاب مناسب ترین وب سایت برای هر نوع کسب و کار از جمله وب سایت های شرکتی و فروشگاهی و … وب سایت شما را با طراحی اصولی و بهینه سازی، در کوتاه ترین زمان ممکن به صفحه اول گوگل خواهیم رساند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته