بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای کدامند

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای کدامند

با توجه به گسترش دنیای وب ، بسیاری از افراد به دنبال این هستند که جایگاهی در فضای مجازی داشته باشند تا بتوانند کسب و کاری راه اندازی نمایند . امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی بسیاری از کارها از طریق اینترنت انجام می گیرد . مانند سفارش غذا ، پرداخت کرایه تاکسی ، پرداخت بیمه ، و … بیشترین سایت هایی که در چند سال اخیر بسیار پربازدید بوده اند بر اساس نتایج حاصل ، سایت های فروشگاهی یا به عبارت دیگر فروشگاه های آنلاین بوده اند . از این رو بسیاری از افراد در تلاش هستند تا از این قبیل سایت ها ایجاد نمایند .

اخیرا رقابت بین سایت های فروشگاهی بسیار گسترش یافته است و هر کدام از آنها سعی دارند با امکانات متفاوت در صدر رقابت قرار گیرند . همانطور که گفتیم روزانه افراد مختلفی از حوزه های گوناگون کسب و کار به شرکت های طراحی وب سایت مراجعه می نمایند و خواستار طراحی سایت برای فروشگاه انلاین می باشند . همچنین اغلب آنها می خواهند در ابتدای کار به صورت حرفه ای فعالیت خود را شروع کنند به همین دلیل نیاز به یک طراحی سایت حرفه ای دارند .در این مقاله میخواهیم در ارتباط با فروشگاه سازهای حرفه ای بحث کنیم .

بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای کدامند

فروشگاه های آنلاین

با توجه به این که تعداد فروشگاه های اینترنتی و آنلاین در حال افزایش می باشد کسب و کار های مختلفی در این حوزه به وجود آمده است و در سال های اخیر درآمد بسیاری از این مشاغل بدست آمده است . ماهانه قرارداد های زیادی درشرکت طراحی سایت دارکوب در ارتباط با طراحی سایت فروشگاهی ثبت می شود .به همین دلیل طراحان ما باید از فروشگاه ساز های مختلفی استفاده کنند. در این مقاله ما میخواهیم بهترین فروشگاه سازها که اغلب آنها رایگان هستند را به شما معرفی نماییم .با انتخاب یک فروشگاه ساز خوب می توان به راحتی سایت فروشگاهی راه اندازی نمود و در صورت داشتن دانش کافی می توان درآمد خوبی از این راه کسب کرد .

برای انتخاب یک CMS مناسب فروشگاهی باید موارد مختلفی را در نظر گرفت . در این صورت می توان با توجه به معیار و نیاز مورد نظرتان انتخاب مناسبی در بین فروشگاه سازها داشته باشید . ابتدا باید تصمیم بگرید چه چیزی در فروشگاه شما به فروش می رود . آیا محصولات بفروش می رسانید یا خدمات ارائه می دهید ؟ محصولات شما فیزیکی و ارسالی هستند یا محصولات شما به صورت فایل های کامپیوتری می باشند ؟ شاید در ابتدا این سوال به ذهن شما برسد که خدمات سایت شما چه ارتباطی با فروشگاه ساز دارد ؟ در جواب باید گفت اگر سایت شما فروشگاه لوازم فیزیکی است به معنای دیگر لوازمی که باید به دست مشتری برسد ، باید سایت شما قابلیت درج آدرس و ثبت اطلاعات پستی مشتری را داشته باشد .اگر سایت شما فروشگاه آنلاین فایل های صوتی و تصویری است پس باید قابلیت دانلود فایل ها را داشته باشد . پس در انتخاب CMS باید نوع محصول خود را مشخص نمایید .

بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای کدامند

بهترین فروشگاه سازها

در این قسمت به معرفی بهترین فروشگاه سازهای که حرفه ای می باشند و می توان با استفاده از آنها فروشگاه آنلاین مناسب طراحی نمود ،می پردازیم .

فروشگاه ساز Magento

سیستم مدیریت محتوای آنلاین Magentoیک فروشگاه ساز تقریبا رایگان می باشد که در سال 2007 از آن رونمایی شد . این سیستم مدیریت که برای کسب و کار و تجارت الکترونیک مناسب می باشد open sourceاست و کار با آن بسیار ساده اما حرفه است . این فروشگاه ساز دارای درگاه پرداخت آنلاین و خرید پستی است . .فروشگاه های آنلاین آدیداس و سامسونگ از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند . امکانات این فروشگاه کاملا رایگان نیست برخی از آنها را باید خریداری نمود . از این cms برای تجارت های بزرگ استفاده می شود بسیاری از فروشگاه های آنلاین از این سیستم کاملا راضی بوده اند و میتوان گفت بهترین فروشگاه ساز می باشد . استقبال کاربران ایرانی برای استفاده از این سیستم بسیار زیاد بوده است از این رو با توجه به آنها این فروشگاه ساز دارای زبان فارسی نیز است .این فروشگاه ساز دارای ویژگی های زیر می باشد .

  • جذاب و کاربر پسند
  • دارای بخش حسابداری فروشگاه
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • سیستم مدیریتی چند فروشگاه
  • انعطاف پذیری بالا

بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای کدامند

این فروشگاه ساز را می توان از لینک زیر دریافت نمود .

دانلود magento

فروشگاه ساز Prestashop

این فروشگاه ساز یکی از انواع سیستم های مدیریت محتوایی است که کار با آن بسیار ساده می باشد و افرادی با دانش نسبتا کم در حوزه طراحی سایت می توانند به راحتی با آن کار کنند این فروشگاه ساز کاملا رایگان می باشد. طراحی آن واکنش گرا است دارای سبد خرید هوشمند می باشد همانطور که گفتیم پنل مدیریتی آن بسیار ساده می باشد . در این CMS می توان به راحتی دسته بندی های متفاوت و بی شماری ایجاد نمود . همچنین این فروشگاه ساز از زبان فارسی پشتیبانی می کند . و به دلیل سادگی کاربران ایرانی از آن استقبال فراوان کرده اند .این CMS را می توان از لینک زیر دانلود نمود .

بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای کدامند

دانلود Prestashop

فروشگاه ساز Opencart

یکی دیگر از فروشگاه ساز های حرفه و البته قدیمی opencart می باشد . این فروشگاه ساز نیز از زبان فارسی پشتیبانی می کند . این فروشگاه ساز به دلیل اینکه سئو قوی دارد بسیار معروف شده است . از ویژگی های این CMS می توان موارد زیر را ذکر کرد .

  • امنیت بالا
  • سئو قوی
  • سازگاری با درگاه های انواع بانک ها
  • چند فروشگاهی
  • امکان ورود مهمان

بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای کدامند

برای دانلود این فروشگاه ساز می توان به لینک زیر مراجعه کرد .

دانلود Opencart

فروشگاه ساز Joomla

جوملا یکی CMS های قدرتمند و بسیار متداول می باشد با نصب پلاگین ویرچومارت Virtuemart یک فروشگاه ساز قوی می شود . از آنجایی که جوملا بسیار قدیمی می باشد با نصب این افزونه توانسته است طرفداران بسیاری را داشته باشد ویرچومارت ویژگی های مختلفی از جمله ویژگی های زیر را دارا می باشد .

  • پشتیبانی چند زبانه و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی
  • پشتیبانی از واحد های پولی مختلف
  • انبارداریی محصولات
  • دسته بندی
  • مناسب برای فروش محصولات فیزیکی و همچنین فایل های مختلف

بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای کدامند

دانلود افزونه Virtuemart

فروشگاه ساز WordPress

یکی دیگر از CMS های قوی موجود ، وردپرس می باشد که با نصب افزونه های ووکامرس Woocommerce امکانات یک فروشگاه آنلاین را مهیا می کند . کار با این فروشگاه ساز بسیار ساده می باشد با استفاده از این افزونه می توان هم فروشگاه برای محصولات فیزیکی داشت و هم برای فایل های مختلف از ویژگی های این فروشگاه ساز می توان به موارد زیر اشاره نمود .

  • اعلام بروزرسانی های متعدد
  • اتصال به درگاه های بانکی
  • پشتیبانی از زبان فارسی

بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای کدامند

ووکامرس را می توان از لینک زیر دانلود نمود

دانلود پلاگین woocommerce

جمع بندی :

همانطور که گفته شد و مشاهده می کنید ، تعداد فروشگاه های اینترنتی در حال افزایش می باشد بطوری که برای همه ملزومات مردم فروشگاه آنلاینی به وجود آمده است . فروشگاه ساز های معرفی شده از مهمترین و پر استفاده ترین CMS  ها می باشند . برای انتخاب آنها باید بر اساس نوع فروشگاه و اقلام آن عمل نمایید .

از بین فروشگاه ساز های معرفی شده Magento کامل ترین فروشگاه می باشد . این فروشگاه ساز و مابقی معرفی شده ها رایگان می باشند اما برخی از خدمات با پرداخت هزینه قابل استفاده می باشند از این رو قبل از انتخاب باید برآورد هزینه کنید . همچنین در انتخاب خود دقت کنید که CMS  شما پشتیبای داشته باشد .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته