یک شرکت طراحی وب سایت به چه نیروهایی نیاز دارد؟

نوشته شده توسط دارکوب

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که یک آژانس طراحی وبسایت به چه نیرو هایی نیاز دارد؟ یا مجموعه نیرو های شرکت طراحی وب سایت چه تخصص هایی دارند؟

ما می دانیم که یک تیم طراحی سایت موفق و با تجربه، راه حل های هوشمندانه ای را برای طراحی هر گونه وب سایتی ارائه می دهد، که این توصیه ها به صاحبان بیزینس کمک می کند تا تعداد مخاطبان خود را افزایش داده و در نهایت منجر به رونق کسب و کار آنها شود.

مجموعه نیروهای شرکت طراحی وب سایت، سرویس حرفه ای طراحی وب را که ناشی از سال ها تجربه و سابقه است، به مشتریان خویش ارائه می نمایند. در حقیقت دریافت پروژه های جدیدی که ناشی از تجربه موفقیت آمیز مشتریان در مراجعات گذشته است، نشان از اعتماد دوباره به شرکت طراحی سایت معتبر است.

 

شرکت طراحی سایت

مقدمه

امروزه اکثر مردم تمایل دارند که قبل از رفتن به فروشگاه های مختلف، ابتدا با مراجعه به وب سایت ها تحقیقات آنلاین را انجام دهند. به همین دلیل است که هر کسب و کاری برای جذب مشتری بیشتر و تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها، به یک وب سایت قدرتمند و استاندارد نیاز دارد. وقتی صاحبان انواع مشاغل برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت کاربرپسند و ریسپانسیو از یک تیم، آژانس یا شرکت طراحی وب کمک می گیرند، می بایست با تخصص کافی به نیازهای روز آنها پاسخ داد.

تقریبا برای صاحبان تمام بیزینس ها مشکل اینجاست که ساخت هر نوع وب سایتی وقت گیر بوده و تخصص های مختلفی را می طلبد. به همین دلیل آنها با سپردن کار طراحی وب به یک آژانس طراحی سایت حرفه ای، از تجربه و دانش مجموعه ای از افراد متخصص بهره می برند، که در نهایت هم رضایت مندی آن ها جلب شده و هم به زودی سود مکفی عایدشان می گردد. برای سفارش طراحی سایت وردپرسی می توانید با شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب تماس بگیرید.

طراحی سایت چیست؟

در عصر دیجیتال امروزی، حضور آنلاین برای مشاغل و افراد به طور یکسان بسیار مهم است. در قلب این قلمرو دیجیتال، طراحی وب سایت نهفته است، فرآیندی که به صورت هنرمندانه صفحات جذاب وب را ایجاد می کند و مخاطبان را مجذوب خود می کند. طراحی سایت طیف وسیعی از رشته ها، از طراحی گرافیک گرفته تا تجربه کاربری (UI-UX) را در بر می گیرد. این شامل برنامه ریزی دقیق، خلاقیت و تخصص فنی برای ایجاد طرح های جذاب است.

روش‌ های مختلفی در ساخت وب‌سایت ‌ها وجود دارد که هر کدام نیازها و اهداف متفاوتی را برآورده می‌کنند. رویکرد طراحی ابتدا شامل ساخت صفحات ساده مبتنی بر HTML است که اطلاعات را بدون محتوای پویا یا عناصر تعاملی ارائه می دهد. وبسایت‌ های پویا از فناوری‌ های سمت سرور مانند PHP یا ASP.NET برای تولید صفحات وب استفاده می ‌کنند. سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، ایجاد و مدیریت وب را ساده تر می کند.

طراحی وب به صورت ریسپانسیو (واکنش پذیری با موبایل) در سال های اخیر به دلیل گسترش استفاده از دستگاه های تلفن همراه در وب گردی محبوبیت زیادی به دست آورده است. در نتیجه، طراحی وب سایت ترکیبی پیچیده از زیبایی شناسی و عملکرد است.

 

طراحی وبسایت

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی وب سایت تحت تأثیر چندین عامل کلیدی است که بسته به نوع وب سایت ایجاد شده متفاوت است. برای ساخت سایت فروشگاهی، عواملی مانند گستردگی محصولات وبسایت، جزئیات درج اطلاعات محصول، درگاه های پرداخت و غیره، نقش مهمی در تعیین قیمت دارند. طراحی وبسایت شرکتی مجموعه ای از عوامل تعیین کننده خود را دارند. عواملی مانند پیچیدگی معماری اطلاعات، تعداد صفحات، ادغام با نرم‌ افزارهای ثالث، حجم اطلاعات پایگاه‌ های داده و ویژگی‌ های سفارشی، همگی در هزینه کلی تاثیر می گذارند.

جنبه دیگری که باید در نظر گرفته شود، سطح سفارشی سازی مورد نیاز است. طراحی معمولا به گونه ای است که هویت منحصر به فرد یک برند را منعکس می کند و قطعا این هزینه های بیشتری را به همراه دارد. عناصری مانند طراحی لوگو، طرح ‌های رنگی، انتخاب ‌های تایپوگرافی و برندسازی تصویری می‌توانند بر قیمت‌ گذاری تاثیر بگذارند. برای خدمات طراحی سایت با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت می توانید با شرکت دارکوب که در این زمینه سابقه 20 ساله دارد و 4000 سایت طراحی کرده تماس بگیرید. دارکوب در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در کشور است. در نهایت نگه داری و پشتیبانی مداوم باید در نظر گرفته شود. به روز رسانی منظم، اقدامات امنیتی، سیستم های پشتیبان گیری و کمک های فنی برای عملکرد بهینه وب سایت حیاتی هستند.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت شامل چندین مرحله است. ابتدا شما باید یک موضوع مناسب را انتخاب کنید که با هدف و زیبایی شناسی سایت شما هماهنگ باشد. در مرحله بعد، با افزودن لوگو ، تغییر رنگ ها و تنظیم طرح برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد، تم را سفارشی کنید. پس از تنظیم طرح، زمان اضافه کردن محتوا با استفاده از ویرایشگر وردپرس فرا می رسد. شما به راحتی می توانید صفحات، پست ها و منوها را ایجاد کنید و محتوای خود را به شیوه ای کاربر پسند سازماندهی کنید. علاوه بر این، وردپرس پلاگین های مختلفی را برای بهبود عملکرد ارائه می دهد.

مزایای استفاده از وردپرس بسیار زیاد است. حتی برای کسانی که دانش کدنویسی ندارند، بسیار کاربرپسند است. این پلتفرم یک رابط کاربری ساده ارائه می کند که به هر کسی اجازه می دهد تا یک وب سایت حرفه ای بسازد و مدیریت کند. وردپرس با هزاران تم و افزونه در دسترس  است و به راحتی قبال تنظیم است و می تواننید آن را تغیر دهید. این تضمین می کند که شما می توانید مطابق با نیازتان وبسایتتان را بسازید. وردپرس به دلیل پشتیبانی قوی که توسط جامعه توسعه دهندگانش دارد ، شناخته شده است. با میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان، انجمن‌ ها و منابع آنلاین متعددی وجود دارد که می ‌توانید برای هر مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید راه‌حل یا راهنمایی بخواهید. به هر حال اگر قصد دارید برای کسب و کار یا شرکتتان سایتی داشته باشید، دارکوب، طراحی وبسایت وردپرسی را با بالاترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد.

طراحی سایت رایگان

سایت های آگهی رایگان، شیوه فروش محصولات و تبلیغات کسب و کار را متحول کرده اند. این پلتفرم های آنلاین راه حلی راحت و مقرون به صرفه را برای دستیابی به مخاطبان گسترده فراهم کرده اند. تنها با چند کلیک، فروشندگان می توانند اقلام خود را برای فروش یا خدمات ارائه شده فهرست کنند، در حالی که خریداران می توانند به راحتی گزینه های متعدد را مرور کنند. شما می توانید در سایت آگهی رایگان بفروش، محصولاتتان را به صورت رایگان به فروش بگذارید و به راحتی روزانه هزاران مخاطب محصولات شما را مشاهده خواهند کرد. یکی از مزیت های اصلی استفاده از سایت sellfree.ir، دسترسی گسترده آن است. این پلتفرم هزاران کاربر را از سراسر کشور جذب می ‌کند و بازار بزرگی را ایجاد کرده است که در آن فروشندگان می ‌توانند با خریداران بدون محدودیت جغرافیایی و از سراسر کشور ارتباط برقرار کنند.

سایت های آگهی رایگان فوق العاده کاربر پسند هستند. آنها رابط های ساده ای را ارائه می دهند که به فروشندگان اجازه می دهد لیست های جذابی را با توضیحات دقیق، تصاویر و اطلاعات تماس ایجاد کنند. خریداران هم به راحتی می توانند محصولات یا خدمات خاصی را بر اساس موقعیت مکانی، دسته بندی یا کلمات کلیدی جستجو کنند و پیدا کردن دقیقا همان چیزی که به دنبال آن هستند را آسان تر می کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت های آگهی رایگان، توانایی هدف قرار دادن جمعیت یا بازارهای خاص است. سلفری به کاربران اجازه می دهد جستجو های خود را بر اساس معیارهای مختلفی مانند محدوده قیمت، وضعیت کالا یا حتی ویژگی های خاص فیلتر کنند. این رویکرد هدفمند تضمین می کند که تبلیغات شما به مخاطبان مناسبی برسد که به احتمال زیاد به آنچه شما ارائه می دهید، علاقه مند هستند.

نیرو های شرکت طراحی وبسایت: وظایف و تخصص ها

گرافیست وب سایت

به طور کلی طراحان گرافیک وب سایت تصمیماتی درباره اینکه سایت چگونه می بایست به نظر برسد می گیرند. آن ها با انتخاب گزینه هایی در مورد چیدمان (layout)، فونت ها و تصاویر، نحوه شکل گیری وب سایت های قابل استفاده و زیبا را تعیین می نمایند. آنها همچنین ممکن است روی المنت های صفحه مانند لوگو یا تصاویر که در طراحی نهایی گنجانده می شوند کار کنند.

طراحان گرافیک در درجه اول در front end وب سایت ها کار می کنند، بنابراین باید با عناصر کدگذاری آشنا باشند. به عبارتی مرز بین طراحان گرافیک وب و طراحان وب در سال های اخیر به طور فزاینده ای تار شده است و بسیاری از طراحان گرافیک وب اکنون به دانش بنیادی تکنولوژی های وب مانند HTML و CSS نیاز دارند.

آشنایی با JavaScript نیز بسیار مفید است و بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند طراحان گرافیک وب را که با هر سه این تکنولوژی ها آشنا هستند استخدام نمایند. در واقع طراحان گرافیک وب تمایل دارند تا با همکاری تیم هایی از طراحان و توسعه دهندگان، وب سایت را به گونه ای زنده نمایند.

نرم افزار و تجهیزات استاندارد گرافیست وب

  • نرم افزار ادیت تصویر (Adobe Photoshop)
  • نرم افزار برنامه نویسی (Typescript، Atom.io)
  • کنترل ورژن (Jira ،Git)

مسئولیت های طراح گرافیک وب

وظایف خاص یک طراح گرافیک وب می تواند در ارگان ها متفاوت باشد، اما اکثر آنها چندین مسئولیت معمول را به عهده دارند:

طراحی و طرح بندی المنت های صفحه

یکی از مسئولیت های اصلی یک طراح گرافیک وب، طراحی و قرار دادن عناصر در یک صفحه وب است که می تواند شامل لوگو، تصاویر و همچنین عناصر متنی باشد. طراح گرافیک وب ممکن است با استفاده از نرم افزار ادیت تصویر، یک مدل ساختگی یا فریم وایر (wireframe) ایجاد کند و با توسعه دهندگان و برنامه نویسان در این زمینه همکاری نماید. در موارد معدودی، طراح گرافیک وب ممکن است کد وب سایت را نیز بنویسد.

ادیت تصاویر برای وب سایت ها

طراحان گرافیک وب تصاویری را که در وب سایت ها استفاده می شود ویرایش می کنند. این جنبه از کار می تواند شامل تغییر سایز و برش تصاویر، اصلاح رنگ ها و اطمینان از فرمت بندی و بهینه سازی تصاویر برای مرورگرهای وب موبایل و دسکتاپ باشد. علاوه بر این ممکن است طراح گرافیک وب تصاویری را از ابتدا ایجاد کرده و آنها را به عنوان تصاویر وکتور ذخیره نماید.

همکاری با توسعه دهندگان

در طول پروسه طراحی، طراحان گرافیک وب با توسعه دهندگان همکاری می کنند تا اطمینان حاصل کنند که عناصر front-end و back-end همانطور که انتظار می رود به درستی با هم کار می کنند.

تست وب سایت ها

طراحان گرافیک، وب سایت ها را از نظر قابلیت استفاده تست می کنند و از وجود و عملکرد المنت های صفحه هنگام فعال شدن سایت اطمینان می دهند. آنها ممکن است وب سایت را در تعدادی از مرورگرهای مختلف لود کنند تا مطمئن شوند که ظاهر صفحه در همه آنها سازگار است. آنها همچنین از طریق موبایل یا تبلت به سایت دسترسی پیدا می کنند تا از میزان خوانایی و عملکرد آن در مرورگرهای مربوطه اطمینان حاصل نمایند.

بهترین شرکت طراحی سایت

طراح UI

از دیگر نیروهای شرکت طراحی وب سایت طراحان UI هستند. طراحی UI، دیسیپلین طراحی رابط های کاربری است. رابط کاربری نیز نقطه تماس فرد با یک برنامه، وب سایت یا نرم افزار است. مشابه طراحی گرافیک و طراحی وب، طراح UI نیز به نوعی طراح بصری یا ویژوال است. البته طراح UI با طراح وب متفاوت است زیرا آنها بر روی طراحی رابط برای وب سایت ها، برنامه ها و سایر محصولات دیجیتال تمرکز دارند، در حالی که طراحی وب فقط بر روی وب سایت ها متمرکز است.

طراحان UI با رویکردی انسان محور، ابتدا نیازهای کاربران را اولویت بندی می نمایند. وظیفه یک طراح UI اطمینان از زیبایی و بصری بودن رابط کاربری است (به این معنی که شخص می تواند به راحتی از طریق آن پیمایش کند). طراحی UI همچنین به شکل گیری درک مشتری از برند تجاری کمک می نماید.

یک UI Designer در واقع چه کاری انجام می دهد؟

یک طراح رابط کاربری وظیفه ایجاد ظاهر یک وب سایت را دارد. هدف نهایی طراحی UI ایجاد یک رابط کاربری بصری جذاب است که به راحتی قابل پیگیری است. از جمله وظایف او:

  • تجزیه و تحلیل رقابتی در مورد ظاهر
  • ایجاد و حفظ راهنماهای سبک (style guides)
  • طراحی بصری شامل تایپوگرافی، دکمه ها، پالت رنگ
  • طراحی تعاملی شامل انیمیشن، prototypes
  • پیاده سازی مارک تجاری در بین عناصر طراحی
  • توسعه قسمت Front-end

تایپوگرافی و طراح رابط کاربری وب سایت

مهارت های یک طراح UI

  • خلاقیت

طراحان رابط کاربری در دنیای خلاقیت زندگی می کنند و باید ایده های جدیدی در زمینه طراحی ارائه دهند. آنها همچنین باید مشکلات را از راه های ابتکاری حل نمایند.

  • توجه به جزئیات

بهترین طراحان UI جزئیات گرا هستند و به عمق مسائل مربوط به طراحی توجه دارند.

  • ارتباطات

طراحان رابط کاربری به مهارت های ارتباطی محکم نیاز دارند، زیرا آنها اغلب در تیم ها برای ایجاد محصولات قابل تحویل همکاری می کنند. آنها باید بتوانند چشم انداز خود را برای طراحی به مشتریان، توسعه دهندگان و سایر اعضای تیم طراحی منتقل نمایند.

  • تجربه استفاده از ابزارهای طراحی و prototyping

یک طراح متخصص، از ابزارهای UI مانند Adobe Photoshop ،Adobe Illustrator ،Figma ،Sketch ،Proto.io ،Adobe XD و Invision Studio استفاده می کند.

  • دانش دیسیپلین طراحی

طراحان UI در کار خود از اصول استاندارد طراحی پیروی می کنند. این اصول تست شده و واقعی، به ساده سازی روند طراحی کمک کرده و اطمینان حاصل می کند که کاربران می توانند وب سایت، اپلیکیشن موبایل یا محصولی را که در آن پیمایش می کنند به راحتی دنبال و درک نمایند. آنها همچنین باید با مفاهیمی مانند تئوری رنگ ها آشنایی داشته باشند.

طراح UX

طراحی UX یا تجربه کاربر برای ایجاد محصولاتی است که تجربیات معنادار و مرتبط را به مخاطبان ارائه می دهد. این مورد شامل طراحی کل پروسه یکپارچه سازی محصول، از جمله جنبه های برند تجاری، طراحی، قابلیت استفاده و عملکرد است.

یک طراح UX که از جمله نیروهای شرکت طراحی وب سایت است، می بایست چرایی، چه چیزی و چگونگی استفاده از محصول را تماما در نظر بگیرید. سوال چرایی، انگیزه های کاربران برای پذیرش یک محصول را شامل می شود، خواه مربوط به کاری باشد که می خواهند با آن انجام دهند یا به ارزش ها و دیدگاه هایی که کاربران با مالکیت و استفاده از محصول بیان می دارند. سوال چه چیزی به کارهایی که مردم می توانند با یک محصول انجام دهند و نیز عملکرد آن اشاره دارد.

سرانجام سوال چگونگی، به قابلیت و کیفیت درست کار کردن آن به روشی در دسترس و دلپذیر مربوط می شود. طراحان UX به منظور ایجاد محصولی که کاربران بتوانند با آن تجربیات معناداری کسب نمایند، پرسش های Why را قبل از تعیین What و سپس How بررسی می کنند.

 

طراحی UX، کاربر محور است. طراحان UX از زمینه های مختلفی مانند طراحی بصری، برنامه نویسی، روانشناسی و طراحی تعاملی آگاهی دارند. طراحی کاربر محور به این معنی است که شما باید در زمینه دسترسی و محدودیت های جسمی بسیاری از کاربران بالقوه مانند خواندن متن های کوچک، روی اسکوپ بیشتری کار کنید. وظایف معمول یک طراح UX اغلب شامل موارد زیر است:

  • تحقیقات کاربر
  • ایجاد پرسوناژ
  • طراحی wireframes
  • طراحی prototype های تعاملی
  • تست کردن طرح ها

البته این وظایف می تواند از یک سازمان به سازمان دیگر بسیار متفاوت باشد، اما آنها همیشه از طراحان می خواهند که طرفدار کاربران باشند و نیازهای کاربران را در مرکز تمام تلاش های طراحی و توسعه قرار دهند. به همین دلیل است که اکثر طراحان UX کاربر محور بوده و تلاش خود را برای آگاهی بیشتر ادامه می دهند تا زمانی که همه مسائل و نیازهای کاربر را به صورت بهینه حل نمایند.

متخصص بهینه سازی و سئو وب سایت

متخصص سئو از دیگر نیروهای شرکت طراحی وب سایت، کسی است که وب سایت ها را برای دستیابی به رنکینگ بالاتر در موتورهای جستجو بهینه می کند. به عبارت دیگر متخصص سئو شخصی است که می داند چگونه از موتورهای جستجو، ترافیک بیشتری را به دست آورد.

در حقیقت بهترین متخصصان سئو افرادی هستند که در تعدادی از زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ تبحر کافی دارند. این مقوله شامل مهارت های SEO (مانند بهینه سازی تگ عنوان) است. اما شامل سایر مهارت های دیجیتال مارکتینگ مانند نوشتن و طراحی وب نیز می باشد. با این حساب مهارت های کلیدی مورد نیاز یک متخصص سئو عبارت است از:

  • امکان یافتن کلمات کلیدی مناسب با حجم بالا و رقابت کم
  • درک اساسی از زبان برنامه نویسی HTML
  • چگونگی و مکان صحیح اضافه کردن کلمات کلیدی به یک صفحه وب
  • مهارت های نوشتاری متوسط تا پیشرفته
  • مهارت در ایجاد محتوای بصری، مانند ویدیو و اینفوگرافیک
  • امکان تبلیغ، ایجاد بک لینک و لینک به صفحات اصلی
  • درک چگونگی تاثیر SEO تکنیکی بر رنکینگ
  • دانش ترندهای نوظهور SEO و تغییرات الگوریتم Google

شرکت طراحی وبسایت معتبر

متخصص دامین و وب هاستینگ

میزبانی وب و میزبانی دامین، گرچه ارتباط زیادی با هم دارند، اما دو سرویس متفاوت هستند. وب هاستینگ به کاربران امکان می دهد محتوای وب سایت خود را در سرورهای اینترنتی ایجاد و ذخیره کنند. دامین هاستینگ، نام دامنه را ارائه می دهد که به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به محتوای وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

وب هاستینگ

اگر به محتوای وب خود به عنوان یک فروشگاه فکر می کنید، یک میزبان وب فضای فیزیکی را برای نمایش محصولات فروشگاه فراهم می کند. در این مورد متن، تصاویر، فیلم ها و سایر مطالب تشکیل دهنده سایت فروشگاهی شما را شامل می شود.

دامین هاستینگ

یک میزبان دامین یک نام دامنه مانند www.yourdomain.com را ارائه می دهد که بازدید کنندگان می توانند با استفاده از آن شما را پیدا نمایند. نام دامنه مانند آدرس خیابان است که افراد را به مکان وب سایت شما هدایت می کند. میزبان دامین، نام دامنه را ذخیره و ثبت آن را تسهیل می نماید.

برنامه نویس سمت کلاینت و سرور

سمت سرور

از مهمترین نیروهای شرکت طراحی وب سایت برنامه نویسان می باشند. بدین منظور برنامه نویس سمت سرور برنامه ای را می نویسد که با تولید محتوای صفحه وب روی سرور کار می کند:

  • پرس و جو از دیتابیس
  • دسترسی یا نوشتن فایل روی سرور
  • تعامل با سرورهای دیگر
  • ساختار دادن به اپلیکیشن های وب
  • پردازش روی اطلاعات ورودی کاربر

زبان های برنامه نویسی برای برنامه نویسی سمت سرور عبارتند از:

  • PHP
  • ++C
  • JAVA
  • JSP
  • Python
  • Ruby on Rails

سمت کلاینت

برنامه نویس سمت کلاینت برنامه ای را می نویسد که روی ماشین سرویس گیرنده یا کلاینت (مرورگر) اجرا می شود و با رابط کاربری و هر پردازش دیگری که می تواند در دستگاه سرویس گیرنده اتفاق بیفتد مانند خواندن یا نوشتن کوکی ها، سر و کار دارد:

  • ذخیره سازی موقت
  • ایجاد صفحات وب تعاملی
  • تعامل با حافظه لوکال
  • ارسال رکوئست دیتا برای سرور
  • تعامل به عنوان یک رابط بین سرور و یوزر

زبان های برنامه نویسی برای برنامه نویسی سمت کلاینت عبارتند از:

  • Javascript
  • VBScript
  • HTML
  • CSS
  • AJAX

متخصص امنیت وب سایت

می دانیم همه وب سایت ها مستعد حمله هستند و محافظت از آنها باعث ایجاد اعتبار و اعتماد بیشتر مخاطبین می شود. در نتیجه متخصص امنیت وب سایت و سرور جز ضروری ترین نیروهای شرکت طراحی وب سایت می باشد.

متخصص امنیت وب سایت اطمینان می دهد که وب سایت، ضد بدافزار و حمله بوده و داده های مشتریان به خوبی محافظت می شود. در واقع وب سایت ها توسط متخصصین بوسیله ابزارها و نرم افزارهای امنیتی وب سایت، از نظر آسیب پذیری، باگ ها و بدافزارهای احتمالی اسکن می شوند.

متخصص امنیت با استفاده از برخی نرم افزارها می تواند هک های backdoor، هک های redirect و Trojans و بسیاری دیگر از تهدیدات را اسکن نماید. متخصص بوسیله یک نرم افزار امنیتی، در صورت بروز هرگونه مشکلی مطلع شده و راه حل هایی برای رفع آنها ارائه می دهد. از جمله وظایف یک متخصص امنیت:

  • اسکن Malware
  • حذف بدافزار و هک وب سایت
  • مانیتورینگ تغییر فایل ها
  • نظارت بر بلک لیست و اسپم
  • مانیتورینگ کلی امنیت وب سایت و دیتابیس
  • کاهش DDoS
  • فایروال اپلیکیشن های وب (WAF)
  • شبکه تحویل محتوا (CDN)
  • بررسی مشکلات امنیتی بوجود آمده

وب سایت ها معمولا از اطلاعات حساس شخصی افراد مانند جزئیات کارت اعتباری استفاده می کنند. به همین دلیل بسیاری از مسائل مربوط به امنیت سایت وجود دارد که ممکن است به طرق بی شماری رخ دهند:

  • سورس کد وب سایت

وقتی کد وب سایت به خوبی توسعه نیافته باشد، بسیاری از مسائل امنیتی ممکن است پیش  آید. اگر مدیریت وب سرور و اپلیکیشن های وب شما پیچیده است نقاط ضعف، اشکالات، باگ و نقص امنیتی یک امر محتمل است. به عبارت بهتر، هرچه سایت داینامیک تر باشد، احتمال بروز اشکالات و حفره های امنیتی نیز بیشتر می شود.

  • دسترسی بازدید کنندگان وب سایت

وب سایت هایی وجود دارند که فضایی را برای تعامل بازدیدکنندگان ایجاد می کنند، دقیقا مانند یک اتاق چت. بدین ترتیب شانس بیشتری برای آسیب پذیری وب سایت ایجاد می شود. وقتی راهی وجود دارد که بازدیدکنندگان از طریق آن اجازه دسترسی به منابع شرکتی را پیدا می کنند، شناسایی و تمایز بین بازدیدکنندگان اصلی و بدافزارها پیچیده تر می شود. بنابراین محدود کردن یا متوقف کردن افراد غیر مجاز، یک چالش است.

دیجیتال مارکتینگ

متخصص دیجیتال مارکتینگ

می دانیم که تبلیغات سنتی دیگر مانند گذشته موثر نیستند و اکنون شرکت ها باید محتوای معناداری را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. متخصص بازاریابی دیجیتال از دیگر نیرو های شرکت طراحی وب سایت است که در کنار تیم بازاریابی برای شناسایی بازار هدف، ایجاد تصویر برند تجاری و ایجاد یک کمپین بازاریابی، در اینترنت و تکنولوژی های دیجیتال فعالیت می کند.

وظایف یک متخصص بازاریابی دیجیتال

متخصصان بازاریابی می توانند در زمینه های خاصی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، جستجوی پولی (PPC)، رسانه های نمایشگر، رسانه های اجتماعی و فید های خرید تخصص داشته باشند. متخصصان دیجیتال مارکتینگ تلاش می کنند تا کمپین های بازاریابی موثر را به صورت آنلاین آغاز نمایند. آنها در ارزیابی نیازهای بازار مصرف مهارت دارند و کشف می کنند که چگونه و از کجا در مورد روند و تقاضای مصرف کننده اطلاعات کسب نمایند. برای دریافت مشاوره در حوزه بازاریابی آنلاین می توانید با شرکت دارکوب که یکی از معتبر ترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در کشور است، تماس بگیرید.

متخصصان بازاریابی دیجیتال وظیفه توسعه استراتژی مورد استفاده در بازاریابی آنلاین محصولات یک شرکت را دارند. این کار با کنار هم قرار دادن تبلیغات آنلاین مختلف و کمپین های ارسال ایمیل انجام می شود. لیست مهارت های اصلی مورد نیاز متخصص بازاریابی دیجیتال:

  • دانستن اصول مارکتینگ
  • دانستن نحوه برنامه ریزی و داشتن توانایی مدیریت زمان
  • دانش در زمینه های اصلی بازاریابی (سئو، رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی از طریق ایمیل، PPC و SEM)
  • دانستن درباره ایجاد و اجرای استراتژی بازاریابی
  • گسترش حضور اجتماعی و حمایت از مارک ها به طور موثر
  • آپدیت بودن در زمینه روندها و اخبار بازاریابی (تغییر در الگوریتم ها)

برای فردی که در دنیای دیجیتال کار می کند مهم است که درک اساسی از کدگذاری داشته باشد. متخصصان بازاریابی دیجیتال معمولا با توسعه دهندگان وب و طراحان وب کار می کنند و داشتن دانش اولیه HTML و چند زبان برنامه نویسی (CSS ،Ruby ،JavaScript ،PHP) بسیار مفید است.

پشتیبان وب سایت

پشتیبان وب از جمله نیروهای شرکت طراحی وب سایت است که هر چیزی را، از زبان برنامه نویسی گرفته تا وب سرور پوشش می دهد. همچنین وب سایت را مجبور به انجام وظایفی می کند که شما تمایل دارید انجام شود. به بیان دیگر اگر بخواهید تمام کارهای انجام شده در سایت طول عمر داشته باشد، بهترین راه برای دستیابی به این هدف نگهداری مداوم سایت توسط یک پشتیبان وب است.

تیم تست کننده و آنالیز

آنالیز وب به معنای جمع آوری، گزارش دادن و تجزیه و تحلیل داده های وب سایت می باشد. همچنین هدف اصلی تست تجزیه و تحلیل وب، بهینه سازی تجربه مشتریان آنلاین است. این مهم نه تنها تکنولوژی ایجاد گزارش بوده بلکه حتی بیشتر از آن یک روش بهینه سازی وب سایت است و سازمان ها را قادر می سازد وب سایت را به منظور کسب سود بیشتر بهبود بخشند. در نتیجه متخصص آنالیز وب از ضروری ترین نیروهای شرکت طراحی وب سایت است.

برای بهبود عملکرد وب سایت شما می بایست از روش های آزمایشی مختلفی مانند تست تجزیه و تحلیل وب A/B و WAAT با استفاده از سلنیوم استفاده کنید.

  • تست A/B شما را در مورد اجرای اجزای قابل کلیک در صفحه وب روشن می نماید.
  • تست WAAT با استفاده از ابزار سلنیوم برای تست کردن اپلیکیشن های Android و iOS به کار می رود.

اپراتور وب سایت

اپراتور وب به نوعی فرماندهی یک سایت مستقر را بر عهده دارد. وی اصولا یک هدف دارد: افزایش درآمد وب سایت. نقطه قوت یک اپراتور وب سایت این است که آنها می توانند از منابع موجود در وب سایت شما استفاده کنند و ارزش زیادی را به آنها اضافه نمایند. این امر به ویژه اگر یک تازه کار در وب سایت باشید و تماس زیادی در فضای ایجاد SEO/CRO وب سایت نداشته باشید، بیشتر صدق می کند.

یک اپراتور از نیروهای شرکت طراحی وب سایت بوده که می تواند به عنوان مدیر وب سایت عمل کند و حتی قادر است وب سایت را تغییر داده یا پیکربندی مجدد نماید. اپراتور وب سایت همچنین می تواند مجوزهای دسترسی به وب سایت را تنظیم نماید، لاگین به سیستم را فعال کند، داکیومنت یا فوتر پیش فرض را تغییر دهد، انقضا محتوا را تنظیم کند و ویژگی های ریتینگ محتوا را فعال نماید.

تولیدکننده محتوا

مسئولیت تولیدکننده محتوا معمولا ایجاد، ویرایش و ترتیب متن، فیلم، صدا، تصاویر، ارائه محتوا با کیفیت و سایر مطالبی است که ممکن است در یک وب سایت گنجانده شود. تولید کنندگان آنلاین برخلاف اجرای وب سایت از نقطه نظر فنی، شخصیت یک وب سایت را تعریف و حفظ می کنند.

این کار می تواند شامل انتقال مقالات مثلا از Google Docs به وردپرس باشد. انتخاب تصاویر متناسب با مقاله، تنظیم کلمات کلیدی، متا-توضیحات، دسته ها و برچسب ها برای جلب بازدید از فیسبوک، توییتر و LinkedIn است. به بیانی دیگر تهیه کننده محتوا شباهت زیادی به تهیه کننده فیلم دارد!

توسعه دهنده وب سایت

از دیگر نیروهای شرکت طراحی وب سایت توسعه دهندگان وب هستند. هدف آن ها این است که وب سایت مشتری به سرعت در اینترنت مشاهده یا تبلیغ شود. یک توسعه دهنده همچنین در نوشتن اسکریپت های سفارشی برای مشتریان خود با استفاده از زبان های مختلف اسکریپت نویسی مهارت دارد. آنها می توانند از HTML CSS و زبان های برنامه نویسی مانند Javascript ،PHP یا SQL استفاده نمایند.

یک توسعه دهنده ماهر، وب سایت مشتری را با توجه به یک بازار خاص طراحی می کند. همچنین روش های ابتکاری برای نمایش خدمات یا محصولات ایجاد می نماید. یک توسعه دهنده وب با پیشنهاد ایده هایی که مزایایی نسبت به وب سایت های رقبا دارد، به مشتریان خود کمک شایانی می کند.

آموزش طراحی سایت

برای یادگیری طراحی سایت می توانید در کلاس های آموزشگاه دارکوب که توسط اساتید حرفه ای و با سابقه در این زمینه برگزار می شود، ثبت نام کنید. تمامی کلاس ها در آموزشگاه طراحی وبسایت دارکوب به صورت پروژه محور است و دانشجویان کار بر روی پروژه های عملی که در بازار کار لازم می شود را یاد می گیرند. کلاس های آموزش سئو، آموزش طراحی سایت با وردپرس، آموزش طراحی سایت با PHP و غیره به شکل های حضوری، آنلاین و ویدیو های آموزشی برگزار می شود و اگر شما نتوانید در کلاسی حاضر شوید، به راحتی می توانید ویدیو ی ضبط شده آن جلسه را در هر زمان که خواستید مشاهده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته