مقایسه طراحی سایت توسط شرکت یا فرد

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

با توجه به اینکه تعداد کسب و کارها در اینترنت در حال افزایش می باشد از این باب تعداد مراجعه کنندگان به شرکت های طراحی سایت نیز افزایش میابد . در سال های اخیر تعداد بسیار زیادی از شرکت های طراحی و خدمات وب سایت در سطح کشور تاسیس گردیده است . بخصوص در تهران تعداد این شرکت ها رو به گسترش می باشد که در میان آنها شرکت هایی با خدمات بی کیفیت نیز موجود است همچنین برخی از این شرکت ها خدمات خود را با بالاترین قیمت به مشتری ارائه می دهند .

فرآیند ثبت و تاسیس یک شرکت معتبر کمی پیچیده می باشد . از این رو افرادی که می خواهند برای خود کسب و کار راه اندازی نمایند ترجیح می دهند کسب و کار خود را بدون مجوز های لازم و ثبت در سازمان ثبت شرکت ها انجام دهند همچنین دلیل دیگر آنها برای این کار فرار از پرداخت مالیات می باشد . همانگونه که در یک سال اخیر مشاهده کرده اید کسب و کارهای بسیاری در فضای مجازی به وجود آمده است که ممکن است بیش از نیمی از آنها مجوز های لازم را کسب نکرده باشند . در میان این کسب و کار ها افراد زیادی نیز وجود دارند که طراحی سایت را انجام می دهند . به معنای دیگر در کنار شرکت های طراحی سایت در سطح شهر افرادی نیز وجود دارند که در فضای مجازی محیطی را برای خود فراهم نموده اند تا خدمات طراحی سایت را به صورت مجازی برای مشتریان انجام دهند . بدین ترتیب مشتری بدون مراجعه حضوری می تواند سفارش طراحی سایت دهد . این مسئله باعث شده است تا صاحبان کسب و کار بین مراجعه حضوری به شرکت ها برای طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت به صورت مجازی به افراد مختلف مردد بمانند . در این مقاله ما سعی داریم تا شما را برای انتخاب صحیح یاری نماییم .

طراحی سایت توسط شرکت ها طراحی وب سایت

همانطور که در بالا گفته شد در سال های اخیر تعداد شرکت های طراحی سایت افزایش یافته است . خدمت این شرکت ها شامل طراحی سایت ، بهینه سازی یا سئو سایت ، تولید محتوا و… می باشد . اصلی ترین خدماتی که شرکت های طراحی وب سایت ارائه می دهند طراحی سایت به روش های مختلف می باشد .

این روز ها داشتن سایت برای هر نوع کسب و کاری توصیه می شود . از آنجایی که تعداد کاربران فضای مجازی میلیون ها هزار نفر می باشد شما باید بتوانید درصد کمی از آنها را به مشتری تبدیل کنید لازمه این کار نیز داشتن وب سایت برای کسب و کارتان می باشد .

مقایسه طراحی سایت توسط شرکت یا فرد

با مراجعه به یک شرکت طراحی سایت بسته به نوع وب سایتی که می خواهید برای شما همان سایتی که می خواهید را طراحی می کنند . شرکت طراحی سایت دارکوب نیز تمامی خدمات مرتبط با وب سایت را به مشتریان محترم ارائه می دهد نظیر هاست ، سئو سایت ، طراحی سایت ، تولید محتوا و …

وقتی وب سایت آماده تحویل می شود برخی از آموزش های لازم در خصوص مدیریت سایت به مشتری داده می شود تا بتواند خود به تنهایی وب سایت را مدیریت نماید این مدیریت شامل به روز رسانی سایت ، درج و تغییر محتوا و … می باشد . در شرکت دارکوب نیز بعد از اتمام پروژه از کارفرما دعوت می شود تا در جلسات آموزشی شرکت نماید . بعد از اتمام کار طراحان و کارشناسان مشتری را تنها نمی گذارند از آنجایی که بسیاری از افراد دانش کافی در ارتباط با مدیریت سایت را ندارند بعد از آموزش نیز با مشکلاتی روبه رو می شوند . در این زمان پشتیبانی 24 ساعته در تمام طول هفته به کمک آنها می آید .

طراحی سایت توسط فرد

شاید در میان دوستان شما نیز طراح و برنامه نویس وب سایت وجود داشته باشد و شما ترجیح می دهید کار وب سایت خود را به آنها بسپارید . این افراد معمولا هزینه کمتری را از شما دریافت می کنند یا اگر دوست شما باشند هیچ مبلغی را دریافت نمی کنند . در فضا مجازی نیز افرادی هستند که سفارش طراحی سایت را می پذیرند و برای خود تبلیغات مختلفی انجام می دهند . این افراد همانطور که گفته شد مبلغ کمتری نسبت به شرکت های طراحی سایت دریافت می کنند . اما برخی از آنها نیز حتی بیشتر از شرکت های طراحی سایت از مشتری هزینه می گیرند .

طراحی سایت توسط شرکت یا فرد

سوالی که در این جا پیش می آید این است که طراحی سایت توسط فرد بهتر است یا توسط شرکت ؟ تقریبا جواب این سوال بدیهی می باشد . طراحی سایت توسط شرکت ها ازهر لحاظ بهتر است . وقتی شما به یک شرکت طراحی سایت مراجعه می کنید ، از این مطئمن هستید که کار طراحی سایت شما به درستی انجام می گیرد  و در غیر این صورت می توانید از آنها به مراجع مربوطه شکایت کنید همچنین بین کارفرما و شرکت قرارداد رسمی رد و بدل می شود اما وقتی طراحی سایت توسط یه فرد خارج از شرکت انجام می گیرد هیچ قرار دادی بین کارفرما و شخص وجود ندارد . از آنجایی که این افراد مجوزی برای کار خود ندارد امکان هر اتفاقی در حین کار پیش می آید . مکان است حتی بعد از دریافت پول دیگر طراحی وب سایت شما را انجام ندهد .

وقتی مشتری سفارش طراحی سایت را به یک شرکت می دهد طبق بازه زمانی که از قبل مشخص شده است وب سایت به او تحویل داده می شود این بازه زمانی در قرارداد نیز ذکر می شود . اما وقتی یک فرد این کار را انجام دهد چون قراردادی وجود ندارد  امکان دارد در بازه زمانی توافق شده سایت شما تحویل داده نشود .

مقایسه طراحی سایت توسط شرکت یا فرد

اگر فرضیات گفته شده اتفاق نیوفتد و کار طراحی سایت شما به درستی انجام گیرد و سایت را کامل تحویل بگیرید مطمنا از وجود پشتیبان محروم خواهید بود . زیرا آن فرد هیچ لزومی نمی بیند که مشکلات شما را بعد ازتحویل دادن سایت بر طرف کند . همچنین امکان دارد آموزش کار با پنل مدیریت را به مشتری ندهد . در ضمن از نظر امنیتی نیز خطرات مختلفی آن وب سایت را تهدید می کند .

همچنین این افراد چون زیر نظر هیچ نهاد و مرجعی کار می کنند ممکن قیمت های متفاوتی را برای خداماتی که ارائه می دهند بگیرند حتی امکان دارد این مبالغ خیلی بیشتر از مبلغی باشد که شرکت های طراحی سایت از مشتری ها دریافت می کنند .

جمع بندی

با توجه به گفته های هیچ دلیل مفیدی وجود ندارد که شما طراحی سایت خود را به افراد گوناگون که مجوزی ندارند بسپارید . حتی اگر آن افراد از دوستان و اشنایان شما باشند خطرات خود را به همراه خواهد داشت . مهمترین دلیلی که شما را از این کار باید منع کند نبود پشتیبان می باشد . به طور حتم وب مسترانی که دانش کمی در ارتباط با مدیریت سایت دارند در میان کار خود با مشکلاتی روبه رو خواهد شد که یک فرد حرفه ای باید آن را رفع نماید .

مقایسه طراحی سایت توسط شرکت یا فرد

شرکت طراحی سایت دارکوب مفتخر است که در یک دهه گذشته توانسته است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و طبق قرارداد عقد شده با کارفرما در کنار آنها برای مدیریت سایت ها تلاش نموده است .

 

 

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته