طراحی سایت با امکانات دیوار

نوشته شده توسط رومینا نظری سئو
شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

افزایش استفاده از اسمارت فون ها، امروز بر هیچکس پوشیده نیست. کاربران ترجیح می دهند به جای نشستن پشت میز و استفاده از لپ‌تاپ، با تلفن همراه خود به دنبال سرویس‌ها و کالاهای مورد نظرشان بگردند.
مهم نیست کاربران شما با چه دستگاهی و چه اندازه صفحه نمایشی به مشاهده سایت شما می پردازند، سایت طوری طراحی شده که کاربران موبایلی شما بتواند به راحتی از تمام امکانات سایت با زیبایی هرچه تمام تر استفاده کنند. ( وب سایت در تمامی دستگاه ها به شکل مناسب و بدون نیاز به زوم کردن نمایش داده شود). کیفیت واکنشگرایی این قالب ها به قدری بالاست که تمام وب مستران سایت های نیازمندی، آن را تحسین کردند و به جرات میتوان گفت با این قابلیت سایت شما، اپلیکشن موبایل کسب و کار شما نیز هست.

طراحی سایت نیازمندی ها

یکی از سایت هایی که امروزه در زمینه ی رفع نیاز و بازاریابی کاربران بسیار پر رونق است، سایت های نیازمندی و آگهی است. در این گونه سایت های کاربر با عضویت و ثبت آگهی در سایت، با تایید مدیر اگهی به نمایش عموم در می آید. شرکت دارکوب طراحی سایت مارکت پلیس و سایت

با طراحی سایت دارکوب حرفه ای تبلیغ کنید.

تبلیغات در جهان امروز و در زندگی روزمره به خصوص مراودات اقتصادی بسیار مهم و اجتناب ناپذیر است. اشخاصی که قصد دارند با هزینه مناسب دارای طراحی سایت مانند دیوار شوند و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنند ما به آنها گروه طراحی سایت دارکوب را پیشنهاد می کنیم. این افراد با کمی تحقیق متوجه قیمت مناسب و امکانات فوق العاده طراحی سایت، گروه طراحی سایت دارکوب می شوند.
ما در شرکت طراحی سایت دارکوب برای شما طراحی وب سایت مشابه دیوار را به صورت حرفه ای انجام می دهیم.

سایت آگهی رایگان بفروش

معرفی دیوار

زمانیکه “دیوار” را نصب می کنید و آن را باز می کنید، شما مستقیما به منوی اپلیکیشن وارد شده و می توانید فعالیت خود را بدون نیاز به هیچ گونه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری آغاز کنید. پس از ورود به اپلیکیشن و انتخاب شهر مورد نظر خود، صفحه آگهی ها در موضوعات مختلف به سرعت برای شما باز می شود. دیوار از لحاظ ظاهری بسیار شکیل، اما ساده و جمع و جور است و کار با آن بسیار ساده است و هیچ گونه تبحری نمی‌خواهد.
دیوار به لطف رابط کاربری جذاب و روان خود موفق شده تا تجربه بهتری را از خرید و فروش در اختیار کاربران قرار دهد. این موضوع در نهایت منجر به آن شده تا در دیوار شاهد تعداد کاربران بیشتری باشیم. کاربرانی که حضورشان تنوع و تعداد آگهی ها را بالا می برد و محیطی پویاتر را برای دیوار رقم می زند.
دیوار برای استفاده رایگان بوده و برای سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس اند. سایت دیوار با cms اختصاصی و تحت زبان برنامه نویسی php طراحی و ایجاد شده است. ویژگی بسیار مهم دیگر طراحی سایت دیوار ریسپانسیو بودن آن است.

قابلیت های طراحی سایت رایگان بفروش دارکوب

1. درج آگهی با امکانات دیوار

طراحی سایت دیوار امکان گذاشتن آگهی رایگان برای کاربران را به راحت‌ترین روش ممکن فراهم کرده است. امروزه کاربران به دنبال مکان‌های بیشتر برای قرار دادن آگهی های خود هستند تا با نمایش آگهی به افراد بیشتر، زمینه فروش سریعتر آن را فراهم کنند که سایت رایگان بفروش این مشکل را رفع کرده است. این موضوع می تواند توسط شما مورد استفاده قرار بگیرد تا ایده خاص خود را در این زمینه پیاده کنید. ویژگی های سایت دیوار سیستم خودکار ارسال آگهی بدون نیاز به ثبت نام می‌باشد. مدیر می تواند مقدار هزینه‌ای برای هر سطح های مختلف آگهی در نظر بگیرد که کاربر آن را پرداخت کند.

2. قابلیت جستجو و فیلتر پیشرفته آگهی‌ها

یکی از مهم ترین قابلیت های یک اپلیکیشن خرید و فروش، امکان جستجو و فیلتر حرفه‌ای آگهی‌های موجود در آن است.سایت آگهی رایگان بفروش

3. فیلدهای اختصاصی برای هر دسته‌بندی

اگر یه سایت دیوار مراجعه کرده باشید و از فرم درج آگهی آن استفاده کرده باشید، به خاطر دارین که برای هر دسته‌بندی فیلد ارسال آگهی متفاوت است.
مثلا برای دسته‌بندی وسایل نقلیه شما می‌توانید سال تولید خودرو و یا اینکه خودرو مذکور بیمه دارد یا خیر را در فرم مشخص کنید، یا اگر آپارتمانی را برای فروش یا اجاره قرار می‌دهید می‌توانید مشخص کنید که ملک مسکونی چند خوابه است و متراژ آن چقدر است. در این سیستم آگهی حرفه‌ای برای هر دسته‌بندی شما می‌توانید فرم اختصاصی آن را تنظیم کنید و حتی اگر فیلدهایی بر اساس نیاز بازار در آینده تغییر کند مجددا بتوانید بدون نیاز به کدنویسی و یا مراجعه به برنامه نویس خودتان با چند کلیک ساده فیلدهایی را به فرم اضافه و کم کنید.

4. قابلیت انتخاب شهر

دیگر ویژگی که در سایت دیوار آن را مشاهده می‌کنید امکان انتخاب شهرهای مختلف ایران می‌باشد. در این سیستم شما می‌توانند همانند سایت‌های نیازمندی برای سایت خود استان و شهرهای مختلف تعریف کنید که کاربران شهر مورد نظر خود را انتخاب کنند تا فقط آگهی های آن شهر نمایش داده شود و براحتی از دسته بندی‌های سایت کالای مورد نظر خود را در شهر خود بیابند.

5. قابلیت ثبت آگهی فوری و رایگان

این اسکریپت همانند همه سایت‌های نیازمندی قابلیت ثبت آگهی به روش‌های مختلفی از جمله فوری و رایگان را دارد . برای آگهی‌های فوری شما می‌توانید بسته‌های متفاوت با قیمت و مدت زمان مختلف از پنل مدیریت تعریف کنید تا کاربر هنگام ثبت آگهی در صورت مایل بودن بتواند بسته مورد نظر خود را خریداری کند.

6. سئو

اهمیت سئو وب سایت امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست و نیازی به یادآوری اهمیت این موضوع نداریم .قالب نیازمندی و ثبت آگهی که پیش رو دارید کاملا سئو و بهینه سازی می‌شود. در این سیستم حتی تصاویر ارسال شده توسط کاربران توسط سیستم بهینه می‌شود و با کمترین حجم ممکن و با حفظ کیفیت تصویر روی سایت آپلود می‌گردد.

7. بلاگ

شما می توانید در سایت سلفری در قسمت مقالات بلاگ رایگان بذگذارید. این قسمت بلاگ برای سئوکاران که می خواهند برای سایت خود بک لینک ایجاد کنند عالی است. به دلیل اینکه به صورت رایگان می توانند بک لینک ایجاد کنند.

سایت آگهی رایگان بفروش

8. رپورتاژ آگهی 

اگر به دنبال این هستید که برای خود رپورتاژ آگهی بگیرید، سایت آگهی رایگان بفروش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. سایت رایگان بفروش با کمترین هزینه برای شما رپورتاژ آگهی می گذارد. شما می توانید رپورتاژ خود را در قالب یک مقاله بنویسید با گذاشتن لینک به سایت خود لینک دهید.

9. داشتن یک فروشگاه آنلاین 

اگر شما یک یک سایت فروشگاهی حرفه ای ندارید میتوانید در سایت سل فری یک سایت فروشگاهی رایگان ایجاد کنید. به این صورت که میتوانید یک پروفایل خدماتی بسازید و محصولات خود را در آن قرار دهید و مشتریان میتوانند محصولات شما را ببینند و از طریق درگاه پرداخت آنلاین پرداخت کنند و محصول مورد نظر را خریداری کنند. شما می توانید هم معرفی خدمات خود را هم داشته باشید و هم خرید و فروش اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

یکی از ویژگی هایی که شما با استفاده از طراحی سایت دارکوب تجربه خواهید کرد؛ اتصال درگاه پرداخت برای ویژه کردن آگهی ها نیز وجود دارد. شما می توانید برای مشاوره با گروه دارکوب تماس بگیرید. برای تماس به صفحه ی تماس با ما مراجعه فرمایید.

10. داشتن پشتیبانی 24 ساعته

سایت سل فری دارای پشتیبانی 24 ساعته است که شما به هر مشکلی برخورد کنید میتوانید از طریق پشتیبانی سایت آن را در همان لحظه رفع نمایید. پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین آپشن هایی است که باید یک طراحی سایت آگهی حرفه ای داشته باشد.

11. امکان گذاشتن آگهی بقیه کشور ها

در سایت رایگان بفروش کاربران خارج از ایران هم می توانند آگهی مورد نظر خود را درج کنند تا کاربران کشور های دیگر هم بتوانند آن را ببینند و از خدمات آنها استفادده کنند. ثبت آگهی رایگان در دیوار فقط برای کابران داخل ایران است و کاربران کشور های دیگر نمیتوانند برای کسب و کار خود آگهی درج کنند. به دلیل اینکه سایت دیوار فقط زبان فارسی و انگلیسی را پشتیبانی می کند. سایت سلفری از زبان های فارسی، انگیسی، عربی و ترکیه ای پشتیبانی می کند.

برای دسترسی به این قسمت باید بروید به قسمت جست و جوی پیشرفته را فعال کنید. یک زیر منو برای شما باز می شود که در آن کشور هم وجود دارد. هنگامی که روی گزینه کشور کلیک کنید لیستی از کشور ها را برای شما می آورد که شما میتوانید کشور مد نظر خود را انتخاب نمایید و آگهی های آن کشور را مشاهده کنید.

سایت آگهی رایگان بفروش

12. داشتن فیلد قیمت

یکی دیگر از ویژگی های سایت رایگان بفروش داشتن فیلد قیمت است که شما میتوانید با توجه به بوجه خود از فیلتر قیمت استفاده کنید و از خدمات سایت سلفری استفاده کنید.

13. پنل کاربری برای مدیریت آگهی

یکی از آپشن های سایت رایگان بفروش داشتن پنل کاربری برای کاربران است که کاربران با ثبت نام و ورود به سایت می توانند پنل کاربری برای خود داشته باشند که در پنل کابری میتوانند آگهی جدید ثبت نماییند و یا آگهی های خود را مدیریت کنند که چه مقدار بازدید داشته است. یکی ار ویژگی های مهم سایت رایگان بفروش داشتن پورتال و دایرکتوری حرفه ای است که شما میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

سایت آگهی رایگان بفروش

امکانات طراحی سایت آگهی کاملا رایگان sellfree دارکوب

• قابلیت ایجاد سیستم مدیریت
• قابلیت تاریخ شمسی در سیستم
• قابلیت ایجاد صفحه جدید
• قابلیت ارسال نظرها
• قابلیت ثبت آگهی بدون نیاز به عضویت کاربران
• قابلیت مشخص نمودن قیمت کالا یا خدمات یا کار
• قابلیت نصب افزون های بیشتر
• قابلیت چند زبانگی سایت (پشتیبانی زبان پارسی)
• قابلیت عضویت و ورود کاربران
• قابلیت جستجو حرفه ای چند گانه (جستجو میان آگهی ها)
• قابلیت جستجوی آگهی بر اساس موقعیت مکانی
• قابلیت نمایش موقیت مکانی درگوگل مپ
• قابلیت جلوگیری از سیستم هرزنامه
• قابلیت نمایش جزئیات آگهی
• قابلیت نمایش آخرین آگهی ها
• قابلیت دسته بندی کردن آگهی ها
• قابلیت تماس با آگهی دهنده ها
• قابلیت تغییرات در قالب ایمیل ها
• قابلیت مدیریت رسانه ها
• قابلیت آمارگیری دقیق
• قابلیت ایجاد سایت های تبلیغاتی (آگهی اینترنتی) و کاریابی و …
• قابلیت توقیف کاربران
• قابلیت دسته بندی آگهی ها، کالا ها و مشاغل
• قابلیت ایجاد نقشه سایت
• پشتیبانی از UTF-8

قالب سایت آگهی رایگان بفروش

اگر شما هم به فکر راه انداختن یک سایت مانند سایت سل فری هستید، میتوانید قالب سایت رایگان بفروش را تهیه کنید و یک سایت آگهی حرفه ای داشته باشید. قالب آماده سایت آگهی با داشتن همه امکانات سایت رایگاه بفروش را میتوانید با یک پنجم قیمت طراحی سایت آگهی تهیه کنید.

طراحی سایت آگهی وردپرس

شرکت طراحی سایت دارکوب بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت ارزان، خدمات سئو سایت حرفه ای، فروش قالب آماده وب سایت و دیجیتال مارکتینگ دارد. شرکت دارکوب قالب های سایت را طراحان شرکت از پایه طراحی میکنند. به دلیل اینکه دارکوب قالب های وب سایت را از پایه طراحی میکند، شما هر آپشنی که بخواهید می توانید به آن اضافه کنید و یک سایت حرفه ای و با کیفیت بالا طراحی کنید. شرکت دارکوب طرح های مختلفی از مارکت پلیس طراحی کرده است که شما میتوانید داخل سایت دارکوب نمونه کار های مارکت پلیس های طراحی شده توسط دارکوب را مشاهده کنید.

شرکت دارکوب علاوه بر طراحی سایت با وردپرس، طراحی سایت آگهی با php هم انجام می دهد و اگر شما سایت آگهی با امکاناتی را بخواهید که با وردپرس قابل اجرا نباشد برای شما با زبان برنامه نویسی php طراحی می کنند.

آموزش طراحی سایت آگهی

اگر شما علاقه دارید که سایت آگهی برای خود طراحی کنید میتوانید کلاس های طراحی سایت صفر تا صد آموزشگاه دارکوب را شرکت کنید. در کلاس های طراحی سایت دارکوب از ابتدای برنامه نویسی که یاد گیری html/ css است به شما آموزش می دهند و بعد از آن کار کردن با وردپرس و طراحی سایت با وردپرس را یاد می گیرید. بعد از گذراندن این مراحل برای حرفه ای کار کردن در حوزه برنامه نویسی کلاس های php را شرکت می کنید و  بعد از گذراندن این کلاس های فوق العاده می توانید به راحتی برای خود سایت طراحی کنید. به دلیل اینکه تمامی کلاس های برنامه نویسی به صورت پروژه محور است.

سخن پایانی

اگر به دنبال طراحی یک سایت آگهی و نیازمندی ها هستید که با متد های جدید تر طراحی شده باشد و امکانات بیشتری نسبت به سایت دیوار داشته باشد، می توانید قالب سایت رایگان بفروش را خریده و آن را بارگذاری کنید. اگر سایت آگهی با امکانات بیشتر مد نظر شما است میتوانید با شماره تماس های شرکت دارکوب تماس بگیرید و مشاوره رایگان طراحی سایت با کارشناسان طراحی سایت داشته باشید.
حتی اگر به دنبال طراحی سایت آگهی ارزان نیستید می توانید درج آگهی رایگان برای کسب و کار خود داشته باشید و بدون پرداخت هزینه آگهی درج کنید.
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته