سریع ترین روش بالا آمدن در گوگل چیست؟

نوشته شده توسط دارکوب

تصاحب یکی از 10 جایگاه صفحه ابتدایی گوگل، آرزوی هر کسب و کار و مالکان وب سایت ها می باشد. اما چرا حضور در یکی از جایگاه های ابتدایی نتایج SERP تا این حد به یک رقابت بزرگ و چالش برانگیز تبدیل شده است؟

طبق تحقیقاتی که بر روی کاربران استفاده کننده از موتورهای جستجو صورت گرفته، مشخص شده که بیش از 75 درصد از آنها به هنگام جستجو فقط نتایج صفحه اول گوگل را مشاهده و یا باز می کنند. این یعنی تنها چند لینک ابتدایی که در صفحه ابتدایی گوگل نمایش داده می شوند، شانس کلیک خوردن بیشتر را داشته و مابقی سایت ها معمولا نادیده گرفته می شوند.

به منظور بالا آمدن در گوگل و یا اصطلاحا قرار گرفتن در صفحه اول این موتور جستجوی پر ترافیک، می بایست وبسایت خود را براساس استانداردها و قوانینی که از سوی آن اعلام شده سئو و بهینه سازی کنید. برای همین است که شرکت ها و برندهای معتبر ایرانی و خارجی سعی می کنند تا ماهرترین متخصصان سئو را برای رسیدن به این هدف استخدام کرده و یا از شرکت های موفق دیجیتال مارکتینگ،کمک بگیرند.

رسیدن به صفحات بالایی گوگل در نگاه اول کار چندان دشواری نبوده و می توانیم با رعایت نکات و اصول بهینه سازی سئو، به این هدف نزدیک تر شویم. در صورتی که به دنبال سریع ترین روش برای بالا آمدن در گوگل هستید، خدمات بازاریابی دیجیتال شرکت طراحی وب سایت دارکوب، بهترین انتخاب و راه حل برای کسب رتبه بالا میان سایر وبسایت های ایرانی خواهد بود.

بالا آمدن سایت در گوگل

شاید باور نکنید اما موتور های جستجو، به منظور ارزیابی و رتبه دهی به وب سایت ها، بیش از 200 فاکتور سئو را توسط ربات های خزنده و الگوریتم های خود مورد بررسی قرار می دهند. موتور جستجوی گوگل به عنوان یک عامل عظیم برای ارسال ترافیک، الگوریتم های مختلفی را از حدود 20 سال پیش در دست طراحی داشته و اکنون که هر کدام از آن ها را برای هدف خاصی به کار بسته، به صورت مداوم در حال بروزرسانی و هوشمند سازی آنها می باشد. بنابراین این نیاز حس می شود که به منظور دریافت ترافیک های با ارزش و ارگانیک، وب سایت خود را به روش هایی که منجر به انتقال سریع آن به صفحات بالایی می شود، بهینه سازی کنیم.

بالا آمدن سایت در گوگل کار زمان بر و نسبتا پیچیده ای است که دریافت نتیجه از آن می تواند تا ماه ها و یا حتی یک سال زمان ببرد. البته در این حقیقت که برای بالا آوردن سایت در گوگل لازم است که سایت را از لحاظ سئو بهینه سازی کنیم شکی وجود ندارد. اما راه حل های زود بازده دیگری هم وجود دارند که مستلزم پرداخت هزینه هستند. در مقایسه اگر شما دانش کافی برای سئو کردن سایت خودتان را داشته باشید، احتمالا از پرداخت هزینه های هنگفت در امان خواهید بود و یا حداکثر می بایست حقوق یک متخصص سئو را به وی پرداخت کنید.

اما راه حل های زود بازدهی که خود پلتفرم ارائه کرده نیز می تواند در کسری از ثانیه، منجر به نمایش دادن لینک دلخواه سایت شما در اولین صفحه نتایج گوگل شود. در این مطلب قصد داریم در مورد هر دو روش مجانی پیاده سازی قوانین سئو و استفاده از خدمات پولی تبلیغات در گوگل که در سریع ترین زمان ممکن باعث بالا آمدن در گوگل می شوند بیشتر صحبت کنیم.

یکی از خدمات بخش دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی وب سایت دارکوب، ارائه به روزترین و اثر گذار ترین راه حل ها برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل و بهینه سازی یا همان سئو است. اگر مدت زیادی از فعالیت شما می گذرد ولی همچنان در پی یافتن یک جایگاه مناسب و بالا آمدن در نتایج گوگل هستید، بیشتر از این زمان را تلف نکرده و همین امروز از راهنمایی متخصصان با سابقه شرکت طراحی سایت دارکوب نهایت استفاده را ببرید. در صورتی که طبق اصولی که به شما آموزش می دهیم عمل کنید، می توانید در اکثر کلمات کلیدی کوتاه و بلند بالا آمده و با وب سایت ها و شرکت های معتبری که با سابقه درخشانی دارند رقابت کنید.

چگونه در سرچ گوگل دیده شویم؟

پس از طراحی سایت، مشاهده وب سایت در نتایج موتور های جست وجو به خصوص گوگل بسیار مهم است. برای اطمینان از ثبت سایت در گوگل و این که سایت شما را به طور موثر ایندکس می کند، این مراحل ضروری را دنبال کنید.

  1. وب سایت خود را بهینه کنید: تجربه کاربری سایت خود را با اطمینان از بارگیری سریع، طراحی مناسب برای موبایل و محتوای مرتبط و با کیفیت بالا افزایش دهید.
  2. ساخت بک لینک های با کیفیت: بر روی کسب بک لینک از وب سایت های معتبر با اعتبار دامنه بالا تمرکز کنید. این پیوندها به عنوان “رای اعتماد” برای سایت شما عمل می کنند و به گوگل نشان می دهند که محتوای شما ارزشمند است و ارزش ایندکس شدن را دارد.
  3. ایجاد محتوای جذاب: به طور منظم محتوای تازه و جذابی را منتشر کنید که برای مخاطب هدف شما ارزش ایجاد می کند. این نه تنها بازدیدکنندگان را جذب می کند، بلکه سایر وب سایت ها را نیز تشویق می کند تا به طور طبیعی به وب سایت شما لینک بدهند.
  4. استفاده از شبکه های اجتماعی: وب سایت خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید تا بازدید آن را افزایش دهید و ترافیک بیشتری جذب کنید. با کاربران در ارتباط باشید، محتوای ارزشمند را به اشتراک بگذارید و از هشتگ ها برای افزایش دسترسی به مخاطبان بیش تر استفاده کنید.
  5. نظارت بر تجزیه و تحلیل: از ابزارهایی مانند Google Analytics برای ردیابی عملکرد وب سایت خود در نتایج جستجو استفاده کنید. داده هایی مانند منابع ترافیکورود به سایت، نرخ پرش کاربران و رتبه بندی کلمات کلیدی را برای تصمیم گیری آگاهانه، تجزیه و تحلیل کنید.

 

با اجرای مداوم این استراتژی ها و به روز ماندن با آخرین شیوه های سئو، می توانید بازدید وب سایت خود را در نتایج جستجو تا حد زیادی افزایش دهید و ترافیک ارگانیک هدفمند را به حضور آنلاین خود هدایت کنید.

روش های بالا آمدن سایت در گوگل

به منظور دریافت بالاترین حجم از ترافیک ارگانیک، نیاز دارید که نحوه بالا بردن سایت در گوگل را بدانید و در بهترین حالت در میان سایت های صفحه اول جا بگیرید. در مجموع دو راه برای بالا آوردن سایت در گوگل وجود دارد:

تبلیغ در گوگل ادوردز (روش پولی)

اواخر سال 2000 بود که گوگل دست به راه اندازی سرویس تبلیغاتی منحصر به خودش زد. این سرویس در ابتدا بسیار ساده تر از شکل و شمایل امروزی خود بود و به مرور زمان، تبدیل به یک پلتفرم تبلیغاتی بزرگ شد و رفته رفته بر امکاناتش افزوده شد.

گوگل ادز به این هدف راه اندازی شد که افراد فعال در زمینه تجارت آنلاین و یا حتی آنهایی که کسب و کارهای سنتی تر داشتند، در کم ترین زمان ممکن خود را به صفحه اول گوگل برسانند. در Google Ad Words این فرصت مهیا است که با شارژ حساب و انتخاب کلمات کلیدی دلخواه خود، هر بار که کاربری این دسته از کلمات را جستجو می کند، در ازای نمایش وب سایت شما در بالا یا پایین صفحه اول نتایج جستجوی گوگل، مبلغی مشخص از حساب شما کسر شود.

یکی از نکات مثبت و منحصر به فرد استفاده از گوگل ادز نسبت به سایر روش های بالا آوردن سایت در گوگل، این است که وب سایت شما لزوما در قبال جستجو شدن کلمات کلیدی که تا با حال برای آن زحمت کشیده یا تولید محتوا کرده اید بالا نیامده و در صورت انتخاب کلمات کلیدی دیگر نیز به کاربران نمایش داده می شوید. کافیست جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل را انتخاب کنید و اجازه دهید که شما را در صفحه اول خود به نمایش در بیاورد.

با وجود اینکه خدمات Google Ads در ایران ارائه نشده و از این لحاظ جز کشورهای تحریم شده هستیم، اما شرکت هایی هستند که اقدام به ارائه خدمات گوگل ادوردز می کنند. در صورتی که تمایل دارید به سریع ترین شکل ممکن در گوگل بالا آمده و وب سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید، حتما از خدمات گوگل ادز شرکت طراحی وب سایت دارکوب که بیش از 19 سال تجربه درخشان در زمینه افزایش تضمینی ورودی های ارگانیک از گوگل را دارد، استفاده نمایید.

بهینه سازی یا سئو سایت

استفاده از تکنیک های سئو هر چند که می تواند هزینه های خود را در بر داشته باشد، ولی اگر خودتان دانش کافی را داشته و به مرور زمان دست به سئو کردن وبسایت مورد نظرتان بزنید، مطمئن باشید که به مرور شاهد نتایج مثبت آن خواهید بود. ترفندهای بهینه سازی سئو اگر چه به مانند تبلیغات در گوگل سریع و زود بازده نیستند، اما تضمین می کنند که وب سایت شما در آینده ای نزدیک به یک جایگاه در خور و شایسته در نتایج دست می یابد.

ترفند های بهینه سازی سایت

استفاده از نام دامنه ای که حاوی کلمات شاخص و مرتبط با حوزه کاری شماست، کمک بسیاری به برندینگ و شناخت از وجود شما خواهد کرد. در صورتی که در ابتدای راه هستید و به دنبال نام دامنه ای مناسب برای خود می گردید، حتی اگر به قیمت طولانی شدن نام دامنه شما تمام شود، سعی کنید از پر جستجوترین کلمه کلیدی حوزه کاری خود استفاده کنید. به عنوان مثال شرکت هایی که در زمینه ارائه خدمات سئو فعال هستند، می توانند از دامنه هایی که حاوی کلمه SEO مثل Seotadbir استفاده کنند.

انجام چنین ترفندی به موتور های جستجو می کند تا ضمن درک بهتر نحوه فعالیت شما، کاربران بیشتری را از حضور شما در این فضا آگاه کرده و متحواهای با ارزش شما را به آنها پیشنهاد کنند. استفاده از کلمات انگلیسی در آدرس سایت نه تنها جنبه تبلیغاتی داشته بلکه به خطر سپردن آن را برای کاربران نیز آسان می کند. ضمنا در آدرس محتواهایی که به عنوان مثال برای وب سایت هایی مثل اینستاگرام یا لینکدین تولید می کنید، این شانس را خواهید داشت که از آدرس هایی که حاوی کلمات لاتین هستند بهره ببرید. برای مثال darkoob.ir/instagram-advertisment.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی نقش اساسی در بهینه سازی موتور های جستجو (SEO) دارند و به طور قابل توجهی بر رتبه وب سایت در موتور های جستجوی محبوب تأثیر می گذارند. هنگامی که کلمات کلیدی به صورت استراتژیک در محتوا قرار می گیرند، به عنوان سیگنالی برای موتور های جستجو عمل می کنند و ارتباط و موضوع یک صفحه را نشان می دهند. با انجام تحقیقات کامل کلمات کلیدی، متخصصان سئو در مورد عبارات و اصطلاحاتی که بازدیدکنندگان برای رسیدن به نتایج دلخواه از آن ها استفاده می کنند، بینشی به دست می آورند. سپس این کلمات کلیدی را می توان به صورت استراتژیک در محتوای وب سایت، از جمله عنوان، متا تگ ها و متن اصلی قرار داد.

استفاده موثر از کلمات کلیدی شانس صفحه را برای نمایش با رتبه خوب در صفحات نتایج موتور های جست و جو (SERP) را افزایش می دهد. با این حال، ایجاد تعادل بین کلمات کلیدی و حفظ محتوای با کیفیت بالا که کاربران را راضی کند بسیار مهم است. در حالی که کلمات کلیدی جزء حیاتی سئو هستند، مهم است که توجه داشته باشید که موتور های جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را برای ارائه نتایج دقیق تر و مرتبط تر به کاربران تغییر می دهند. به این ترتیب، سئو کاران باید از روندهای آگاه باشند و استراتژی های خود را بر این اساس تطبیق دهند.

بالا آمدن در گوگل

استفاده از متا تگ ها در عناوین صفحات

تگ عنوان یا تایتل تگ (Title Tag)

استفاده درست از متا تگ ها در تیتر های نوشته ها می تواند به گوگل در درک ارزش عناوین نوشته و موضوعی که دارند کمک شایانی کند. متا تگ های مختلفی در HTML وجود دارد که هر کدام وظیفه مخصوص به خودش را داشته ولی از لحاظ تاثیر گذاری در سئو یکسان نیستند.

به افراد فعال در سئو توصیه می شود که قوانین تمامی متا تگ ها را حتمارعایت کنند. ولی در این میان متا تگ عنوان یکی از بالاترین اولویت و تاثیر گذاری را در نتایج گوگل را دارا می باشد. متا عنوان که تایتل تگ نام دارد، اولین مکانی است که گوگل در آن به دنبال پیدا کردن موضوع صفحات سایت شما می گردد. عنوان صفحه می بایست مابین 50 الی 60 کاراکتر بوده و در آن حتما از کلمات کلیدی اصلی استفاده شود.

در صورت خالی گذاشتن تایتل تگ، کار گوگل را در پیدا کردن محتواهای خود دشوار کرده و او سعی می کند که در مورد سایت شما، از حدس و گمان استفاده کرده و در نتیجه کیفیت آنچه از شما به کاربر نمایش می دهد نیز افت می کند.

توضیحات متا (Snipnet)

توضیحات متا یکی دیگر از نکات مهم در زمینه کسب ترافیک ارگانیک بیشتر است. توضیحات متا همان نوشته های یک الی دو خطی هستند که گوگل در پایین لینک عنوان صفحه شما در صفحات جستجو SERP (Search Engine Results Page) به نمایش می گذارد.

توضیحات متا می بایست چکیده ای دقیق و مرتبط از آنچه کاربر در صفحه مورد نظر می خواند باشد. حداکثر تعداد کلماتی که در توضیحات متا می توان جای داد مابین 70 الی 150 کاراکتر می باشد و بیشتر از این، توضیح متای شما توسط گوگل حذف و در پایان آن به صورت نقطه چین نمایش داده می شود.

توصیه می شود برای توضیحات متا که از جملات گیرا و کلمات کلیدی که فکر می کنید بالاترین تاثیر در کلیک خوردن را دارند استفاده کنید.

تگ های عنوان (Heading Tag)

تایتل تگ ها نه فقط از لحاظ بصری به زیباتر شدن نوشته های شما کمک می کنند، بلکه از دید ربات های گوگل نیز اهمیت بالایی داشته و بهتر درک می کنند که محتوای شما در چه رابطه ای صحبت می کند. تگ های هدینگ از H1 تا H6 تقسیم بندی شده و به ترتیب اعداد کم به زیاد، تیترهای محتوای شما را امتیاز دهی می کنند.

به عنوان مثال H1 مهم ترین عنوان یک صفحه است که معمولا به عنوان اصلی یک مقاله یا نام یک محصول اطلاق می شود. توصیه می شود که در هر صفحه فقط از یک تیتر عنوان H1 استفاده نموده و سایر تیترها را با H2 الی H6 تگ گذاری کنید.

استفاده از کلمات کلیدی در داخل متن

کلمات کلیدی همان برگ برنده هایی هستند که شما را در جستجو ها و در میان صفحات ابتدایی SERP قرار می دهند. ولی نحوه استفاده از کلمات کلیدی اهمیت خیلی بالایی دارد و باید توجه داشته باشید که استفاده بی مورد و بیش از حد از چنین کلماتی، شما را مشمول جریمه های سنگین گوگل کرده و به استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه متهم می شوید.

توجه داشته باشید که محتوای تولید شده شما نباید کم تر از 500 کلمه باشد. با این وجود توصیه می شود که در هنگام تحمل زحمت تولید محتوای با کیفیت، حداقل از محتواهای 1200 کلمه ای استفاده کنید. تراکم کلمات کلیدی مورد نظر در صفحات نیز می بایست در نظر گرفته شود. یعنی به تناسب میزان کلمات یک محتوا، هر چه متن کوتاه تر باشد، تعداد دفعات مجاز برای استفاده از کلمات کلیدی  کم تر می شود و بر عکس، هر چه متن شما پربارتر و طولانی تر باشد، شانس این را دارید که دفعات بیشتری از کلمات کلیدی استفاده کنید.

تعیین متن جایگزین برای عکس ها

متن جایگزین (Alt Text) به عنوان یکی از تاثیر گذارترین تکنیک های سئو در جهت هر چه بیشتر شناخته شدن زمینه فعالیت شما و محتواهایتان مورد استفاده قرار می گیرد. متن جایگزین یک عنوان یا نوشته ای چند کلمه ای در توصیف عکسی است که در سایت خود بارگذاری کرده اید و می تواند به ربات های گوگل در درک اینکه آن عکس مربوط به چه کلمات کلیدی است کمک بسیاری کند.

از آنجایی که ربات های خزنده گوگل امکان درک موضوع تصاویر بارگذاری شده در سایت شما را ندارند، استفاده از Alt Text باعث می شود که تصاویر شما نیز به بهبود سئو سایت و بالا آمدن سریع کمک رسانی کند.

لینک سازی داخلی

یکی از متد های سئو که به سرعت شما را بالا می آورد، لینک سازی و لینک دهی داخلی به سایر صفحات سایت مورد نظر است. هنگامی که بخشی از متن های خود را به مقالاتی که به صورت مفصل در مورد آنها صحبت کرده اید لینک دهی می کنید، به گوگل کمک می کنید تا موضوع مقاله های شما را بهتر درک کرده و از اهمیت بالای صفحات مختلف سایت شما آگاه شود.

در لینک دهی می بایست قسمتی از یک جمله یا حتی یک کلمه که انکر تکست (Anchor Text) نام دارد را به صفحه ای دیگر از سایت خود هایپرلینک دهید. در این صورت ارتباط محتوایی میان این دو صفحه بهتر برقرار شده و ربات های گوگل و همینطور کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند، مدت زمان بسیاری بیشتری را در آن سپری خواهند کرد. کاهش نرخ پرش (Bounce Rate) و افزایش زمان حضور کاربر در سایت شما، دو اصل مهم بوده و بیشترین تاثیر در بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل را برعهده دارند.

بک لینک سازی

لینک های خارجی بر خلاف لینک های داخلی که آدرس مبدا و مقصد آن از یک دامنه می باشد، دو دامنه مختلف را به یکدیگر متصل می کند. شما می توانید به یک سایت دیگر لینک دهی کرده و یا لینک صفحه ای از سایت خود را در صورت توافق، در سایت های پر بازدید دیگر قرار دهید.

گوگل با دیدن این موضوع متوجه می شود که این دسته از لینک های شما احتمالا برای کاربران از ارزش بالاتری برخوردار بوده و در نتیجه آن را با اولویت بالاتری در نتایج جستجوی خود به نمایش در می آورد. هر چه بک لینک های با کیفیت بیشتری داشته باشید، رتبه گوگل شما کم تر و بهینه تر می شود.

ارتقاء سرعت لودینگ

سرعت بارگذاری سایت نقش کلیدی در جذب کاربران و مشتریان بیشتر دارد. هر چقدر هم تکنیک های تولید محتوا و بهینه سازی سئو را رعایت کرده باشید، اگر سرعت باز شدن صفحات سایت شما پایین باشد، مطمئن باشید که کاربران زمان خود را برای لود شدن چنین سایتی هدر نداده و به سراغ رقبایتان می روند. سعی کنید که فاصله زمانی میان کلیک شدن بر روی لینک و باز شدن صفحه مورد نظر از وب سایت از 3 ثانیه شما بیشتر نباشد.

استفاده از نقشه سایت (Site Map)

باید توجه داشته باشید که اگر جذب ترافیک ارگانیک برای شما اولویت اول است، می بایست ساختار سایت خود را برای موتورهای جستجو معرفی کنید. نقشه سایت در حقیقت یک نمای کلی از مسیرها و لینک های موجود در سایت شما می باشد که ربات های گوگل و یا دیگر موتورهای جستجو را از وجود قسمت های مختلف و یا قسمت هایی که به تازگی اضافه کرده اید مطلع می کند.

به کمک ابزار های مختلف که با یک جستجوی ساده قابل یافتن هستند، می توانید یک سایت مپ بروز را از سایت خود تولید کنید. فایل مورد نظر را در فولدر مشخصی که ربات های گوگل اجازه دسترسی به آن را دارند قرار داده و در صورت امکان در بخش Site Map گوگل سرچ کنسول بارگذاری کنید.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

وقتی نوبت به تعیین و محاسبه قیمت سئو برای یک وب سایت می رسد، شرکت های بازاریابی دیجیتال فاکتورهای حیاتی مختلفی را در نظر می گیرند. تحقیق کلمات کلیدی برای درک اینکه مشتریان از چه عباراتی برای جستجوی محصولات یا خدمات استفاده می کنند، ضروری است. هرچه کلمات کلیدی رقابتی تر باشند، به دلیل تلاش بیشتر برای رتبه بندی آن ها، قیمت سئو بالاتر خواهد بود. بعد، اندازه و پیچیدگی وب سایت بر قیمت گذاری تأثیر می گذارد. وب سایت های بزرگتر با صفحات متعدد و ساختارهای پیچیده نیاز به زمان و منابع بیشتری برای بهینه سازی مناسب دارند.

سطح رقابت در نیز بر قیمت سئو تأثیر می گذارد. اگر رقبای زیادی برای کسب رتبه های برتر رقابت می کنند، استراتژی ها و تلاش های بیشتری برای پیشی گرفتن از آنها لازم است. جنبه‌ های فنی مانند سرعت ‌سایت، سازگاری با موبایل و دیگر موارد بسیار مهم هستند. در نهایت، ایجاد محتوا و ساخت بک لینک از اجزای حیاتی سئوی موفق است. ایجاد محتوای باکیفیت که کاربران را جذب کند و بک لینک بگیرد نیاز به تخصص و سرمایه گذاری دارد. با در نظر گرفتن این عوامل، شرکت های دیجیتال مارکتینگ نیازهای هر پروژه را به دقت ارزیابی می کنند تا قیمت سئو مناسب را تعیین کنند. شرکت دارکوب خدمات سئو و بهینه سازی را با تیمی متخصص که تجربه زیادی در این زمینه دارند، با بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت انجام می دهد.

کلام پایانی

ارائه راهکار و معرفی سریع ترین روش برای بالا آمدن سایت در سرچ گوگل از مهم ترین و پر کاربردترین خدمات ارائه شده توسط متخصصان شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب است. اگر هنوز به جایگاهی که شایسته آن می باشید نرسیده اید، با یک تماس با ما می توانید از خدماتی همچون ایجاد وبسایت، ساخت اپلیکیشن موبایل، تبلیغ در گوگل، گوگل ادوردز، بهینه سازی سایت، قالب آماده وردپرس و بازاریابی آنلاین بهره مند شوید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته