هدف و ميزان تاثير کلمه کليدی در نرخ تبديل

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
کلمه کليدی در نرخ تبديل

در موفقیت هر وب سایتی تحقیقات کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی دارند. به خصوص در نرخ تبدیل، کلمات کلیدی توانسته اند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشند. با درک اهمیت تحقیق در مورد تاثير کلمه کليدی در نرخ تبديل، کسب و کارها می توانند محتوای وب سایت خود را بهینه کرده و ترافیک هدفمند را برای وب سایت خود در نظر بگیرند. تحقیق کلمه کلیدی موثر به هر کسب و کاری این امکان را می دهد که محتوای وب سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارند، بهینه کند. از این طریق شانس تبدیل کاربران افزایش پیدا می کند. زمانی که کاربر کلمه کلیدی خاصی را جستجو و محتوای مرتبط را در یک وب سایت پیدا می کند، با درگیر شدن با وب سایت اقدام مورد نظر که می تواند خرید باشد را انجام می دهد.

نرخ تبديل چيست؟

نرخ تبدیل چیست؟ به درصدی از بازدید کنندگان وب سایت که یک هدف مورد نظر را دنبال می کنند، نرخ تبدیل می گویند. اگر میزان نرخ تبدیل بالا باشد، نشان دهنده موفقیت شما در بازاریابی و طراحی وب سایت است. این به این معنا است که کاربران آنچه را که شما ارائه می دهید، می ‌پسندند و می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. نرخ تبدیل در هر کسب و کاری می تواند متفاوت باشد، اگر نرخ تبدیل در وب سایت شما پایین است ناشی از برخی از مشکلات است که می توان به طراحی سایت نامناسب اشاره کرد. به این معنا که طراحی سایت به گونه‌ ای است که کاربر به سختی می تواند برخی اقدامات را انجام دهد. همچنین اگر محتوای وب سایت شما نامطلوب باشد، به این معنا که محصول مورد نظر خیلی گران باشد و یا محصول مورد نظر برای مخاطب ارزش زیادی نداشته باشد، نرخ تبدیل کاهش پیدا می کند. افزایش نرخ تبدیل یعنی کاربرانی که ترافیک وب سایت شما را تشکیل می دهند، اقدامات معناداری را انجام دهند که این اقدامات می تواند باعث رشد کسب و کار شما شود.

بهينه سازي نرخ تبديل

بهینه‌ سازی نرخ تبدیل یک فرایند استراتژیک است که هدف آن افزایش تعداد بازدید کنندگان برای انجام اقدام دلخواه در وب سایت شما است. هدف بهینه ‌سازی نرخ تبدیل این است که با درک و پاسخگویی به رفتار کاربر، وب سایت به اهداف تجاری خود در زمان کوتاه ‌تری دست پیدا کند. این فرایند شامل تکنیک ‌های مختلفی است که می توان به تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و انجام تست A/B برای تست طرح بندی های مختلف صفحات وب اشاره کرد. با اصلاح وب سایت و بهینه ‌سازی نرخ تبدیل، تجربه کاربری افزایش، در نتیجه نرخ تبدیل بهبود پیدا می کند.

نرخ تبديل در سئو

نرخ تبديل در سئو به بهبود کارایی استراتژی سئو منجر می شود که می توان به موارد مختلفی از جمله بازدید و کلیک بیشتر در وب سایت، افزایش کیفیت ترافیک و دستیابی به موقعیت‌ های بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو اشاره کرد. بهینه سازی نرخ تبدیل در سئو اهمیت بسیاری دارد چرا که به طور مستقیم در بازگشت سرمایه تاثیر می گذارد. هدف اصلی سئو، افزایش دید وب سایت در نتایج موتور جستجو است که می تواند منجر به ترافیک بیشتر شود، اما اگر ترافیک به فروش واقعی، سرنخ یا سایر اقدامات تبدیل نشود، تلاش ‌ها و آموزش سئو از بین می ‌رود. بنابراین می توان گفت بهینه‌ سازی نرخ تبدیل در سئو حیاتی به شمار می ‌آید و می تواند به راحتی شکافی که بین کسب ترافیک و نتایج واقعی تجاری وجود دارد را پر کند.

افزایش نرخ تبدیل با سئو

می توان برای افزایش نرخ تبدیل از سئو استفاده کرد. استراتژی‌ هایی که با بررسی محتوا، کلمات کلیدی، سرعت، تصاویر، تجربه کاربری و سایر موارد کمک می کنند تا ترافیک وب سایت افزایش پیدا کند، در نتیجه نرخ تبدیل رشد چشمگیری خواهد داشت. برای افزایش نرخ تبدیل با استفاده از استراتژی‌ های برتر از جمله هدف قرار دادن کلمات کلیدی با ارزش، بهینه ‌سازی عناصر وب سایت و ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه کسب و کارها می ‌توانند نرخ تبدیل را افزایش دهند. ترکیب استراتژی بهینه ‌سازی نرخ تبدیل و سئو مزیت‌ های قابل توجهی از جمله رتبه‌ بندی ارگانیک بیشتر، افزایش ترافیک وب سایت و بهبود نرخ تبدیل را ارائه می ‌دهد. در ادامه به اهمیت و تاثیر کلمه کلیدی در نرخ تبدیل خواهیم پرداخت.

کلمه کليدی در سئو چيست؟

تاثير کلمه کليدی در نرخ تبديل

برای پاسخ به سوال کلمه کليدي در سئو چيست؟ خیلی ساده می توان گفت، کلمات کلیدی در سئو کلماتی هستند که به محتوا اضافه می شوند تا رتبه ‌بندی موتورهای جستجو بهبود پیدا کند. در طول فرایند پیدا کردن کلمات کلیدی ممکن است، تعداد کلمات افزایش پیدا کند، اما در نهایت بر اساس حجم جستجو، رقابت و هدف، کلمات کلیدی باید فیلتر شوند. زمانی که محتوا بر اساس کلمات و عباراتی که توسط جستجوگر دنبال می شود، بهینه شود، وب سایت می تواند از طریق همین کلمات کلیدی رتبه بالایی را در SERP  کسب می کند، که در نهایت می تواند ترافیک هدفمند بیشتری را ایجاد کند. بنابراین می توان گفت سئو بدون کلمات کلیدی معنا پیدا نمی کند. حالا که به اهمیت کاربرد کلمه کليدي در سئو پی بردید، با نحوه انتخاب کلمه کلیدی بیشتر آشنا شوید.

چگونه کلمات کليدی انتخاب کنيم؟

برای موفقیت در سئو و رسیدن به نرخ تبدیل بالا، کلمات کلیدی مناسبی را باید برای محتوا انتخاب کنید. سوال بسیاری از تولید کنندگان محتوا این است که چگونه کلمات کليدي انتخاب کنيم؟ در ادامه، روند دقیق یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو را مرور خواهیم کرد.

ایجاد فهرستی از کلمات کلیدی

اولین قدم این است که یک لیست بلندی از کلمات کلیدی را ایجاد کنید. این کلمات کلیدی نقطه شروع برای تحقیق گسترده جهت رسیدن به کلمات کلیدی مهم تر هستند.

  • اولین کار این است که در تیم کاری خود هر یک از افراد، متناسب با موضوع محتوا کلمات کلیدی را عنوان کنند.
  • راه دوم این است که وب سایت ‌های رقبا را بررسی کنید. ابزارهای مختلف به شما کمک می کنند تا کلمات کلیدی که رقبا در سئو و کمپین‌ های تبلیغاتی خود استفاده کرده اند را کشف کنید.
  • روش دیگر، بررسی سایر وب سایت ‌ها و رسانه ‌های تبلیغاتی از جمله بروشورها و آگهی ‌ها است تا به کلمات کلیدی خوبی دست پیدا کنید.
  • بررسی کلمات کلیدی که رتبه‌ بندی شده ‌اند، می توانند شما را به کلمات کلیدی جدید برسانند. در میان انواع کلمات کليدی، کلمات و عباراتی که ترافیک ارگانیک خوبی را دریافت کرده اند، می توانند نقطه شروعی برای پیدا کردن کلمات کلیدی جدید باشند. ابزارهای Google Analytics / Google Search Console می توانند در این مسیر کمک بسیاری کنند.
  • Related searches  یکی دیگر از روش ها برای دستیابی به کلمات کلیدی است. زمانی که در موتور جستجو کلمه کلیدی را درج می کنید، موتور جستجو عبارات و کلمات مرتبط با کلمه درج شده را به کاربر پیشنهاد می دهد. این نتایج به کاربر کمک می کند تا جستجوی خود را اصلاح کرده و یک جستجوی مرتبط را انجام دهد. از این طریق تولید کنندگان محتوا می توانند نسبت به هدف کاربر اطلاعات خوبی را به دست آورند.
  • استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی نیز می توانند به شما در ایده ایجاد کلمات کلیدی کمک خوبی کنند.

اصلاح فهرست

در نهایت فهرستی که به دست خواهید آورد، فهرست مطلوبی نخواهد بود. اما گام بعدی این است که فهرست را اصلاح کرده و کلمات کلیدی مورد هدف را با موضوع محتوای مرتبط انتخاب کنید. با استفاده از برخی فیلترها از جمله حجم جستجو، پتانسیل ترافیک و سختی می توانید کلمات کلیدی بهتری را انتخاب کنید. تعداد دفعات جستجوی کلمات کلیدی نشان می دهد که یک کلمه کلیدی می تواند تا چه اندازه محبوب باشد. سختی کلمه کلیدی میزان چالش و درگیری کلمه کلیدی را برای رتبه ‌بندی نشان می دهد. می توان گفت در تحقيق کلمه کليدی، بین حجم جستجو و سختی کلمه کلیدی یک ارتباط وجود دارد. زمانی که حجم جستجو بالا باشد سختی کلمه کلیدی نیز افزایش پیدا می کند.

تعیین هدف کلمه کلیدی

درک هدف جستجوگر بسیار مهم است، چرا که به شما کمک می کند محتوای خود را متناسب با آنچه که کاربر دنبال می کند، هماهنگ کنید. این موضوع می تواند به رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو به طور قابل توجهی تاثیر بگذارد. در ادامه هدف کلمه کلیدی را بیشتر توضیح خواهیم داد.

انتخاب کلمه کلیدی درست

در این مرحله باید لیست کلمات کليدی در توليد محتوا را محدود کنید. کلمه کلیدی اصلی به عنوان سنگ بنا در صفحه وب سایت شما در عناصری همچون برچسب عنوان، پاراگراف اول و URL درج می شود. انتخاب یک کلمه کلیدی اصلی منحصر به فرد به شما کمک می کند تا نسبت به رقبا متمایز شوید، صفحه وب سایت شما در رتبه ‌بندی رتبه خوبی را به دست ‌آورد و کاربر و موتورهای جستجو به طور واضح بدانند که صفحه وب سایت شما در مورد چه موضوعی است. در کنار کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی فرعی را فراموش نکنید، آنها در سراسر محتوا می توانند به محتوای شما عمق بدهند، بدون اینکه تمرکز اصلی از محتوا دور شود.

کلمات کليدي Long – tail Keywords

کلمات کليدي  Long – tail Keywords  یا کلمات کلیدی بلند، عباراتی هستند که تعداد کمی جستجو را می توانند در طی یک ماه دریافت کنند. به دلیل اینکه نسبت به سایر کلمات کلیدی طولانی ‌تر و خاص ‌تر هستند، اغلب می توانند نرخ تبدیل بالاتری را دریافت کنند. دقت داشته باشید که کلمات کلیدی طولانی می توانند به عنوان بخش جدایی ناپذیر از استراتژی سئو باشند.

اگر برای محتوای خود کلمات کلیدی که محبوبیت زیاد و حجم جستجوی بالایی دارند را انتخاب کنید، ترافیک زیادی را به سمت محتوای خود هدایت کرده اید، اما این کلمات کلیدی می توانند از دشواری بالایی برای رتبه بندی برخوردار باشند. اما کلمات کلیدی که بازدید کمتری را دریافت می کنند، می توانند در نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار باشند. استفاده از کلمات کلیدی طولانی به ایجاد محتوای کمتر کمک می کند، معمولاً اگر سوالات به صورت عمومی مطرح شوند، در محتوا باید به جزئیات بیشتری اشاره کرد، اما مطرح کردن سوال با کلمات کلیدی طولانی ‌تر، به تولید محتوای کمتری نیاز دارد و جستجوگران راضی‌ تر خواهند بود.

کلمات کلیدی با LSI

LSI به معنای یک رابطه پنهانی بین کلمات است. زمانی که شما تعدادی از کلمات را در کنار یکدیگر قرار می دهید، اگر از نظر معنایی با یکدیگر مرتبط باشند، کلمات کلیدی با LSI هستند. در الگوریتم گوگل به رابطه معنایی بین کلمات توجه می شود. استفاده از کلمات کلیدی با LSI  کمک می کند تا گوگل موضوع یک محتوا را بهتر درک کند. این کلمات علاوه بر اینکه می توانند معنا و مفهوم محتوا را بهبود ببخشند، کمک می کنند ترافیک وب سایت نیز افزایش پیدا کند.

ابزار تحقيق کلمات کليدی

 

پیدا کردن کلمه کلیدی می تواند کار دشواری باشد، اما استفاده از برخی ابزارها می تواند مسیر یافتن کلمات کلیدی را آسان ‌تر کند. در ادامه انواع ابزار تحقيق کلمات کليدي را معرفی خواهیم کرد.

  • Ahrefs : این ابزار در تحقیق کلمات کلیدی بسیار کاربردی است.
  • Answer the Public: این ابزار نتایج خود را بر اساس سوال اعلام می کند. بدین ترتیب می توانید محتوایی را تولید کنید که هدف آن پاسخ به سوال است.
  • Google Ads: این ابزار حجم جستجوی ماهانه محلی یا جهانی کلمات کلیدی را همراه با هزینه برای هر کلیک ارزیابی می کند.
  • SEMrush: این ابزار کمک می کند کلمات کلیدی مرتبط با عبارات اصلی را پیدا کنید.
  • Google Trends: این ابزار می تواند جستجوی کلمات کلیدی پرطرفدار را در سطح جهانی ارائه دهد.
  • Google Suggestion: این ابزار به طور قابل توجهی روند جستجو را سرعت می ‌بخشد، اما مهمترین عملکرد Google Suggestion این است که نشان می دهد کاربران یک عبارت را چند بار جستجو کرده اند.

هر یک از این ابزارها نه تنها در پیدا کردن کلمات کلیدی بلکه در تحلیل عملکرد وب سایت نیز می توانند موثر باشند. این ابزارها می توانند برای کلمات کلیدی اطلاعاتی از جمله حجم جستجو، دشواری برای رتبه ‌بندی و ارزش برای تبلیغات پرداختی به ازای کلیک را نیز در اختیار شما قرار دهند.

هدف کلمه کلیدی

هدف کلمه کلیدی را می توان به هدف جستجو یا قصد کاربر تشبیه کرد. منظور از هدف، سوالات و ابهاماتی است که در پشت جستجوی کاربر قرار دارند. زمانی که یک کاربر عبارتی را در گوگل وارد می کند، به این معنا است که می ‌خواهد نکته ‌ای را یاد بگیرد، خرید کند، برخی موارد را مقایسه کند، مکان خاصی را پیدا کند و یا به دنبال موضوعات دیگر است. اگر تولید کنندگان در استراتژی محتوا نسبت به هدف کاربر، درک بهتر و کاملی داشته باشند، می توانند محتوا را مطابق با انتظارات کاربر تنظیم کنند و این به معنای تعامل بیشتر با کاربر و دریافت رتبه بالاتر خواهد بود.

اهمیت هدف کلمه کلیدی

از اهداف و الگوريتم گوگل این است که بهترین نتایج را به کاربران ارائه دهد، نتایجی که بتوانند کاربر را درگیر و او را راضی نگه دارند. اگر محتوای تولید شده با کلمات کلیدی همسو و هم راستا باشد، دستیابی شما به مخاطب و کاربر مناسب افزایش پیدا می کند. زمانی که به تولید محتوا می‌ پردازید، شناسایی هدف کلمه کلیدی را در طول تولید محتوای خود باید در نظر بگیرید. بدین ترتیب قطعاً می توان سوال کاربر را پاسخ داد و نیاز او را برطرف کرد. این فرایند منجر به ترافیک با کیفیت و بالاتر می شود، در نتیجه نرخ تبدیل بیشتر و کاربران بیشتری شما را دنبال خواهند کرد. در همان ابتدای ایده پردازی برای تولید محتوا، باید هدف کلمه کلیدی را مشخص کنید. این رویکرد تضمین خواهد کرد که به سوالات کاربر پاسخ صحیح خواهید داد و نیاز او را برآورده می کنید.

انواع هدف کلمه کلیدی

اهداف کلمه کلیدی در زمینه های مختلف اطلاعاتی، تجاری، تراکنشی و مسیریابی تعریف می شوند.

هدف کلمه کلیدی اطلاعاتی

بسیاری از کاربران با هدف کسب اطلاعات در گوگل جستجو می کنند. آنها به دنبال دانش و پاسخ سوالات خود هستند. معمولا این کاربران به دنبال راهنما، توضیحات یا جزئیاتی در مورد یک موضوع خاص هستند. تطبیق محتوا با این هدف کمک می کند تا سایت شما به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد در میان کاربران شناخته شود.

  • نمونه ‌ای از هدف کلمه کلیدی اطلاعاتی: چگونه یک توربین بادی برق تولید می کند؟ جستجوگر به دنبال توضیح در مورد توربین‌ های بادی است.

اغلب کلمات کلیدی هدف، اطلاعاتی شامل “چیست” و “چگونه” است و این نشان می دهد جستجوگر به دنبال یادگیری چیزی است. محتوای تاثیرگذار در این مرحله که می تواند به رشد آگاهی و ایجاد اعتماد کمک زیادی کند، می تواند نمونه ‌های زیر باشد:

  • راهنمای نحوه انجام: در این محتواها آموزش‌ های گام به گام یا دستورالعمل ‌ها عنوان می شوند.
  • پست ‌های وبلاگ: در این محتواهای آموزشی نیز به سوالاتی که با “چه” و “چگونه” پرسیده می شوند، پاسخ داده می شود.
  • محتوای حاوی سوالات متداول: در این محتواها نیز به سوالات در مورد یک موضوع خاص پاسخ داده می شود.

هدف کلمه کلیدی تجاری

هدف کلمه کلیدی تجاری

زمانی که جستجوگر کلمات کلیدی با هدف تجاری را درج می کند، به معنای تحقیق در مورد یک محصول یا خدمات است که برای خرید می‌ خواهد تصمیم گیری کند. جستجوگر با وارد کردن این نوع از کلمات کلیدی به دنبال اطلاعاتی است که به او کمک کند، تا ویژگی ‌ها را ارزیابی کند، گزینه ‌ها را با یکدیگر مقایسه کند و برای انتخاب خرید راهنمایی لازم را دریافت کند. درک کلمه کلیدی تجاری به شما این امکان را می دهد که بتوانید محتوا و منابع هدفمند ایجاد کنید. محتواهایی که می توانند نیاز و نگرانی خریدار بالقوه را برطرف کرده و با ارائه پیشنهادات کاربر را به سمت گزینه ‌های مطلوب‌تر  و تصمیم گیری بهتر هدایت کنند.

  • نمونه ‌ای از هدف کلمه کلیدی تجاری: مقایسه اجاق گاز برقی و گازی، کاربر با وارد کردن این کلمات کلیدی به دنبال ارزیابی ویژگی‌ ها برای خرید یک اجاق گاز مناسب است.

معمولاً کلمات کلیدی با هدف تجاری شامل “بهترین” یا “مقایسه” است که نشان می دهد جستجوگر تصمیم به خرید دارد. برای محتواهایی که با کلمه کلیدی هدف تجاری می توانید تولید کنید، می توان به محتواهای زیر اشاره کرد:

  • مقایسه محصولات: در این محتواها می توانید مزیت، معایب و ویژگی محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.
  • نظرات و توصیفات: در این محتواها نظر کارشناسان و کاربران را در مورد محصولات خاصی می توانید بیان کنید.
  • مطالعات موردی: در این محتواها موفقیت یک محصول یا کالا را می توانید توضیح دهید.
  • راهنمایی ویژگی محصول: در این محتواها مزیت ‌ها، ویژگی ‌ها و جزئیات یک محصول به صورت تفکیک شده بیان می شوند.

هدف کلیدی تراکنشی

این نوع از کلمات کلیدی نشان دهنده آمادگی برای خرید یا تکمیل یک معامله است. این کلمات کلیدی با عباراتی مشخص می شوند که نشان می دهد کاربر برای خرید اشتراک، رزرو یا مشارکت در معامله آمادگی لازم را دارد. تشخیص هدف کاربر به کسب و کارها کمک می کند تا محتوا و پیشنهادات خود را برای رفع نیاز فوری کاربران بهینه کنند.

  • نمونه کلمه کلیدی با هدف تراکنشی: خرید آنلاین چای سبز ارگانیک، جستجوگر می ‌خواهد چای سبز را به صورت آنلاین خریداری کند.

برای کلمات کلیدی با هدف تراکنشی می توان محتواهای زیر را تولید کرد:

  • صفحات محصول: در این نوع محتواها اطلاعات مربوط به یک محصول را درج می کنند و با یک فراخوان به طور واضح به کاربر اعلام به اقدام خرید می کنند.
  • پیشنهادات و تخفیف‌ های ویژه: این محتواها شامل تبلیغات و تخفیفات ویژه هستند.
  • صفحات پرداخت: محتوای مربوط به این صفحات خرید را آسان می کنند.

هدف کلمه کلیدی مسیریابی

کلمه کلیدی با هدف مسیریابی زمانی استفاده می شود که جستجوگر به جای جستجوی اطلاعات عمومی یا خرید، به دنبال یک مکان است. این مکان که می تواند یک صفحه وب سایت باشد، می توان از طریق کلمه کلیدی آن را مشخص کرد. از جمله صفحات وب سایت که می تواند مسیریابی کاربر باشد می توان به صفحات پشتیبانی مشتری، صفحات اصلی و یا صفحات تماس اشاره کرد. اگر کلمه کلیدی با هدف مسیریابی را درک کرده باشید، از این طریق می توانید ساختار وب سایت خود را در نتایج جستجو برای کاربرانی که به طور مستقیم شما را جستجو می کنند، بهینه کنید.

کاربران وفادار همواره به دنبال وب سایت شما هستند، می توان صفحات وب سایت را بهبود ببخشید تا کاربر بارها و بارها به وب سایت شما باز گردد. از جمله محتواهای مبتنی بر کلمه کلیدی با هدف مسیریابی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه تماس: در این صفحه می توان دسترسی آسان به اطلاعات پشتیبانی و تیم فروش را ارائه کرد.
  • صفحات پورتال ‌های ورود: در این صفحات محتوایی که قرار می گیرد به طور مستقیم مشتری را به صفحه مورد نظر هدایت می کند.

تاثیر کلمه کلیدی در نرخ تبدیل

تمرکز بر کلمات کلیدی با هدف بالا، فرصت ‌های تبدیل را به حداکثر می ‌رسانند و با ارائه نتایج قوی‌ تر شما را به یک قهرمان تبدیل می کنند. عبارات جستجو نشان می دهند که کاربران آماده هستند تا اقدامی را انجام دهند، این اقدام می تواند خرید یا تعامل با وب سایت شما باشد. با هدف قرار دادن آنها احتمال بیشتری برای دریافت تبدیل خواهید شد. علاوه بر این، کلمه کلیدی با هدف بالا محتوای شما را مرتبط ‌تر و جذاب ‌تر می کند، چرا که شما دقیقاً همان چیزی را که کاربران به دنبالش هستند را ارائه می دهید که این می تواند منجر به یک تجربه کاربری رضایت بخش شود. وقتی کلمات کلیدی هدف را مورد استفاده قرار می دهید با دستیابی به کاربران آماده تبدیل، از رقبا جلوتر خواهید بود.

سخن پایانی

برای ارائه تجربه کاربری عالی و افزایش تبدیل، هدف کلمه کلیدی را باید در تمام مراحل سفر کاربر مورد توجه قرار داد. درک نیاز مخاطب از تحقیقات اولیه تا خرید نهایی می تواند تعامل بهتری را ایجاد کند. محتوا را باید به گونه ‌ای تنظیم کنید که با کاربران مطابقت داشته باشد، در مرحله آگاهی باید به آنها آموزش دهید، در مرحله بررسی باید مقایسه را ارائه دهید و اگر آماده خرید هستند، با بیان واضح و قانع کننده آنها را اقدام به خرید کنید. بهینه سازی محتوا برای تمام اهداف کلمات کلیدی، کاربران را به راحتی به سمت تبدیل شدن هدایت می کند. اینک که می دانید چرا کلمات کليدي مهم هستند، برای بهبود رتبه وب سایت خود از دانش متخصصین این حوزه استفاده کنید. شرکت دارکوب در حوزه سئو و افزایش نرخ تبدیل راهکارهای خوبی را ارائه می دهد. این تضمین را می دهیم که محتوای وب سایت شما را با هدف افزایش نرخ تبدیل کاملا بهینه می‎کنیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته