بهترین روش های تبلیغات آرایشگاه زنانه کدامند؟

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
بهترین روش های تبلیغات آرایشگاه زنانه کدامند؟

اگر به تازگی سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خود را افتتاح کرده‌ اید و می خواهید در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را رونق ببخشید و به یک رشد قابل توجهی دست پیدا کنید، باید وارد حوزه تبلیغات شوید. با ایده ‌های تبلیغاتی موفق می توانید برند خود را به دیگران معرفی و درآمد بیشتر کسب کنید. در حوزه تبلیغات اینترنتی، وب سایت ‌ها و رسانه ‌های اجتماعی مسیر موفقیت شما هستند. اگر می خواهید تبلیغات خود را در این دو حوزه انجام دهید، ابتدا باید طراحی وب سایت را با رعایت سئو انجام دهید و پس از اینکه محتویات ارزشمندی در سایت منتشر کردید، اینک نوبت تبلیغ است. در خصوص رسانه ‌های اجتماعی نیز همینطور، ابتدا باید در پلتفرم مورد نظر، صفحه ای را ایجاد و با انتشار محتوا، اطلاعات خوبی را در اختیار کاربران قرار دهید، سپس با تبلیغ می توانید فالوورهای بیشتری را برای صفحه خود جذب کنید.

هدف اصلی تبلیغات برای آرایشگاه زنانه

هدف اصلی تبلیغات، رشد و موفقیت کسب و کار است. اما چگونه تبلیغات می تواند در موفقیت آرایشگاه زنانه تاثیر داشته باشد. از طریق تبلیغات می توانید آگاهی افراد را نسبت به برند خود افزایش دهید. در میان صدها سالن زیبایی که در مناطق مختلف شهر، خدمات قابل توجهی را ارائه می دهند، شما نیز باید گوی رقابت را از آنها بربایید و با تبلیغات، برند و نام سالن زیبایی خود را به دیگران بیشتر معرفی کنید. تبلیغات کمک می کند تا برند شما هویت داشته باشد، به این معنا که می توانید خدماتی که ارائه می دهید، تعهدات و وظایف خود را نسبت به زیباجویان، بهتر منتقل کنید. قطعاً زمانی که برند شما بیشتر دیده شود، می توانید مشتریان جدیدی را جذب کنید و آنها را تشویق کنید تا از خدماتی که با بالاترین کیفیت ارائه می دهید، استفاده کنند.

می توانید از طریق تبلیغات نقاط قوت خود را بیشتر معرفی کنید. در حوزه آرایش و زیبایی هر روز تکنیک ‌های جدیدی ابداع می شود و زیبا جویان به دنبال مراکزی هستند که بتوانند از جدیدترین متدها استفاده کنند. اگر شما نیز در سالن زیبایی خود خدمات به روز و جدیدی را ارائه می دهید، از طریق تبلیغات می توانید خدمات خود را به کاربران بالقوه معرفی کنید.

انواع تبلیغات آرایشگاه زنانه

تبلیغات آرایشگاه زنانه می تواند به روش‌های مختلفی انجام شود. از جمله روش ‌های تبلیغاتی سنتی یا آفلاین می توان به تیزرهای تبلیغاتی در رادیو و تلویزیون اشاره کرد. تبلیغات در فضای باز مثل بیلبوردها که در فضاهای عمومی انجام می شود، تبلیغات چاپی شامل بروشورها و تبلیغ در مجلات و روزنامه ها و البته تبلیغات پیامکی از جمله روش های تبلیغاتی برای بسیاری از کسب و کارها از جمله سالن‌ های زیبایی به شمار می ‌آیند.

از تبلیغات جدید می توان به دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین اشاره کرد که تفاوت زیادی با تبلیغات آفلاین دارند. همانطور که از نام این تبلیغات پیداست، تبلیغات دیجیتالی در بستر اینترنت انجام می شوند که می توان به تبلیغات در رسانه ‌های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت‌ ها و تبلیغات در موتورهای جستجو اشاره کرد. تبلیغات آرایشگاه زنانه در فضای آنلاین می تواند به صورت تبلیغات متنی، تصویری، ویدیویی و یا حتی پادکست باشد. با توجه به اهمیت فضای آنلاین، امروزه بسیاری از افراد این نوع از تبلیغات را برای معرفی کسب و کار خود در نظر می گیرند.

مهم ترین مزیت تبلیغ آنلاین آرایشگاه زنانه

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه مزیت‌ های بسیاری دارد. امروزه اینترنت به عنوان یکی از ضروری‌ ترین ابزارها برای تبلیغات بسیاری از کسب و کارها از جمله آرایشگاه‌ های زنانه به شمار می ‌آید.

اگر می خواهید به مشتریان بالقوه بسیاری دست پیدا کنید، تبلیغات اینترنتی را از دست ندهید. از مهمترین مزیت‌های تبلیغات اینترنتی می توان به هزینه کم آنها اشاره کرد. تبلیغات اینترنتی در بستر سایت ‌ها و یا رسانه‌ های اجتماعی، مقرون به صرفه‌تر هستند. شما به کاربران بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد و می توانید خدمات سالن زیبایی خود را به طیف گسترده ‌تری از افراد معرفی کنید. از این طریق حتی کسانی که در نزدیکی سالن زیبایی شما نیستند نیز با توجه به خدمات خوبی که ارائه می دهید، به سالن زیبایی شما مراجعه خواهند کرد. افزایش دیده شدن برند و تعامل بیشتر با کاربر از دیگر مزیت ‌های تبلیغات اینترنتی است. انعطاف پذیری از دیگر ویژگی ‌های بازاریابی اینترنتی است. شما می توانید متناسب با بازخوردی که دریافت می کنید کمپین تبلیغاتی خود را تغییر  دهید و به صورت هدفمند تبلیغات خود را مجدداً آغاز کنید.

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه از طریق رسانه‌ های اجتماعی

نمی توان قدرت تبلیغات در رسانه‌ های اجتماعی را نادیده گرفت. ممکن است تبلیغات در رسانه اجتماعی کمی سخت به نظر برسد، اما در روند موفقیت کسب و کار شما می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد. تبلیغات آرایشگاه زنانه در شبکه ‌های اجتماعی علاوه بر اینکه کمک می کنند تا ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کند، شرایطی را ایجاد می کنند تا به مرور زمان کاربران بیشتری را به مشتری تبدیل کنید. از مهمترین مزیت ‌های بازاریابی شبکه های اجتماعی می توان به افزایش آگاهی از برند، ارتباط مستقیم با کاربر، افزایش ترافیک وب سایت، پشتیبانی بهتر و  به دست آوردن سرنخ ‌های بیشتر اشاره کرد. تبلیغات آنلاین یا اینترنتی در رسانه های اجتماعی مختلفی همچون فیسبوک، لینکدین و البته اینستاگرام که جزو محبوب ‌ترین پلتفرم‌ های حال حاضر به شمار می‌ آید، امکانپذیر است.

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه از طریق اینستاگرام

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه از طریق اینستاگرام

یکی از روش‌ های تبلیغات آرایشگاه زنانه استفاده از پلتفرم اینستاگرام است. در حال حاضر پلتفرم اینستاگرام نقش حیاتی در بسیاری از کسب و کارها ایفا می کند. این پلتفرم به دلیل توانایی در جذب کاربر با محتوای بصری توانسته بالاترین رتبه را  به دست آورد. اینستاگرام یکی از ابزارهای بازاریابی قوی به شمار می‌ آید و می تواند یک بستر مناسب برای ارائه نمونه کارهای آرایشگاه‌ های زنانه باشد. از مهمترین اهدافی که می توان اینستاگرام را برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در نظر گرفت موارد زیر است:

  • چشم نواز: از آنجا که اینستاگرام محتوای تصویری ارائه می دهد، می تواند بستر مناسبی برای تبلیغات باشد. با انتشار عکس و ویدئو می توانید در صفحه شخصی خود یا دیگران، تبلیغات سالن زیبایی خود را انجام دهید. تصاویر جذاب و باکیفیت، یا ویدیوهای جدید می توانند هر کاربری را جذب کنند.
  • هدف قرار دادن مخاطب خاص: قطعاً در بازاریابی امروز سخت ‌ترین چالش پیدا کردن مخاطب خاص و هدفمند است. اینستاگرام فرصتی را ایجاد کرده است تا با جمعیت شناسی، مخاطب خاص را مورد هدف قرار دهید تا پتانسیل تعامل شما با کاربران بیشتر شود. مزیت ‌های تبلیغ در اینستاگرام بسیار زیاد است و با انتخاب این پلتفرم برای تبلیغات می توانید زودتر برند خود را معرفی کنید.

 ایجاد محتوای ارزشمند

اگر می خواهید در فضایی که رقابت حرف اول را می ‌زند، شما نیز حضور داشته باشید، در پلتفرم اینستاگرام یک صفحه جذاب ایجاد کنید و از این طریق به کاربران خود توانایی ‌ها و مهارت‌ های خود را در حوزه آرایش و زیبایی نشان دهید. با توجه به اینکه رسانه ‌های اجتماعی در حال حاضر نقش مهمی را در بازاریابی دیجیتال ایفا می کنند این فرصت را از دست ندهید و در اینستاگرام محتواهای آموزشی، جذاب و هیجان انگیزی را ایجاد و خدمات آرایشگاه زنانه خود را ارائه دهید. اگر می خواهید مسیر رسیدن به موفقیت را در اینستاگرام سریع تر طی کنید، در صفحات پر طرفدار تبلیغات گسترده انجام دهید. بازاریابی اینستاگرام فرصتی را برای شما ایجاد می کند تا با مخاطبان جدید و بیشتری ارتباط برقرار کنید. از طریق تبلیغات می توانید فالوورهای پیج خود را افزایش دهید، ترافیک وب سایت را بالا ببرید و به مراجعه کنندگان حضوری بیشتری خدمات ارائه دهید.

انواع تبلیغات اینستاگرام

  • تبلیغات تصویری: برای تبلیغ سالن زیبایی خود می توانید تبلیغات تصویری را انتخاب کنید. با یک توضیح کوتاه و هشتگ ‌های مناسب می توانید تبلیغات تصویری را انجام دهید.
  • تبلیغات ویدیویی: تبلیغات ویدیویی نسبت به تبلیغات تصویری عملکرد بهتری دارند و کلیک بیشتری را دریافت می کنند. از طریق تبلیغات ویدیویی می توانید بازدید بیشتری را برای محتوای صفحه اینستاگرام و یا سایت سالن زیبایی خود دریافت کنید. قطعاً هرچه محتوای ویدیویی جذاب‌ تر باشد، می توانید کاربران بیشتری را جذب کنید. تبلیغات تصویری و ویدیویی هم در قسمت فید و هم در قسمت استوری منتشر می شوند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

تبلیغات در اینستاگرام می تواند به روش ‌های مختلفی انجام شود. یکی از روش ‌هایی که در حال حاضر می توانید ترافیک بیشتری را برای پیج خود یا وب سایت دریافت کنید، همکاری با اینفلوئنسرها است. اینفلوئنسر مارکتینگ قدرت بسیاری دارد و در یک کلمه می توان گفت اعتماد را به کاربران می بخشد. کاربران ترجیح می دهند به جای اینکه به یک برند اعتماد کنند، دوست دارند از دوستان، خانواده و یا کسانی که آنها را دنبال می کنند، مزیت ‌ها و معایب یک محصول یا خدمات را دریافت کنند. خدمات آرایش و زیبایی جزو خدماتی هستند که افراد بسیاری استفاده می کنند، اگر یک اینفلوئنسر از کیفیت خدمات و قیمت های مناسب یک آرایشگاه زنانه بگویید، تاثیر بسیاری در جذب مشتری خواهد داشت.

اینفلوئنسرها می توانند افراد شناخته شده همچون بازیگران و یا افراد ناآشنا باشند که توانسته اند با فعالیت‌ هایی که در اینستاگرام انجام می دهند، فالوورهای زیادی را جذب کنند.

برخی از اینفلوئنسرها در حوزه ‌های تخصصی فعالیت می کنند و اگر شما می خواهید سالن زیبایی خود را توسط اینفلوئنسرها تبلیغ کنید، بهتر است با اینفلوئنسرهایی که در این زمینه فعالیت می کنند وارد تعامل شوید. اینفلوئنسرها به دو طریق این تبلیغات را انجام می دهند. شما می توانید تبلیغات آرایشگاه سالن زیبایی خود را تنظیم کرده و آن را تنها برای انتشار در صفحه اینفلوئنسر منتشر کنید. اما در حال حاضر تبلیغ توسط خود اینفلوئنسر بازخورد بهتری دارد. اگر اینفلوئنسر از خدمات سالن زیبایی شما استفاده کند و نسبت به کیفیت، قیمت و خدماتی که ارائه می دهید، نکات مثبتی را بیان کند، قطعاً بازخورد بهتری دریافت خواهید کرد.

یکی دیگر از مسیرهای تبلیغ، تبلیغ در پیج ‌های عمومی است. این پیج‌ ها نیز فالوورهای زیادی دارند اما نسبت به اینفلوئنسرها قیمت کمتری را برای تبلیغات در نظر می گیرند. بهتر است برای انتخاب پیج‌ های عمومی نرخ تعامل، حوزه فعالیت و تعداد فالوورها را در نظر بگیرید.

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه از طریق موتور جستجوی گوگل

موتورهای جستجو از دیگر مسیرهایی هستند که می توانید برای تبلیغات آرایشگاه زنانه استفاده کنید. گوگل که از مهم‌ ترین موتورهای جستجو به شمار می‌آید، برای دستیابی به مشتریان بالقوه می تواند مسیر مناسبی باشد.

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه از طریق گوگل مپ

گوگل مپ یک سرویس وب است که در مورد موقعیت مکانی شما می تواند اطلاعات دقیقی را به کاربر ارائه دهد. در حال حاضر بسیاری از کسانی که به یک موقعیت یاب مکانی نیاز دارند، از گوگل مپ استفاده می کنند. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و موقعیت مکانی سالن زیبایی خود را در گوگل مپ ثبت کنید و دیگران را از حضور خود در محله و منطقه مطلع کنید.

نه تنها از این طریق می توانید موقعیت مکانی خود را بر روی نقشه گوگل ثبت کنید، بلکه می توانید اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص سالن زیبایی خود از جمله ساعات کاری، اطلاعات تماس و حتی تصاویر مرتبط را نیز به اشتراک بگذارید. گرچه نمی توانید به طور مستقیم سالن زیبایی خود را تبلیغ کنید اما امکان دسترسی کاربر به سالن زیبایی شما از این طریق نیز فراهم خواهد شد.

افزودن مکان سالن زیبایی در گوگل مپ، یک فرایند بسیار ساده است و تنها در طی چند مرحله ثبت گوگل مپ تکمیل می شود. با باز کردن نقشه گوگل، مکان مورد نظر خود را بر روی نقشه پیدا کنید و با کلیک بر روی قسمت مورد نظر، فرمی که ظاهر می شود را تکمیل کنید. در این فرم می توانید اطلاعات کاملی را در خصوص سالن زیبایی خود از جمله ساعات کاری و شماره تلفن را وارد کنید. پس از ارسال فرم، توسط گوگل بررسی می شود و در صورت تایید، موقعیت مکانی سالن زیبایی شما در نقشه گوگل مشخص می شود و سایر کاربران می توانند آن را ببینند.

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه از طریق گوگل ادز

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه از طریق گوگل ادز

اگر با گوگل ادز آشنا نیستید، باید بگوییم یک پلتفرم تبلیغاتی پرداختی به ازای کلیک است. به این معنا که تبلیغ کننده به ازای هر کلیک که بر روی تبلیغ توسط کاربر انجام می شود، پرداخت را انجام می دهد. گوگل ادز می تواند یک راه موثر برای هدایت ترافیک افراد واجد شرایط و کاربر هدف به سمت سالن زیبایی شما باشد. برای تبلیغات در گوگل ادز ابتدا شما باید وب سایت خود را طراحی کنید و محتواهای قابل توجهی را در سایت بارگذاری کنید. به طور کلی می توان گفت کسانی که از طریق گوگل ادز وارد وب سایت شما می شوند، کسانی هستند که به طور مشخص به دنبال کسب و کار و خدمات شما هستند و به نوعی مشتریان بالقوه به شمار می‌آیند که این موضوع می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد، آگاهی از برند شما را بیشتر کند و خدمات خود را به افراد گسترده‌ ای ارائه دهید. از آنجا که در حال حاضر گوگل از مهم‌ ترین و محبوب ‌ترین موتورهای جستجو به شمار می‌آید، تبلیغات در گوگل ادز می تواند به سرعت برند شما را به دیگران معرفی کند و کاربران را به سالن زیبایی شما هدایت کند.

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه از طریق گوگل دیسکاور

یکی از فضاهایی که گوگل در اختیار کاربران قرار می دهد، تا بتوانند کسب و کار خود را در این فضا به نمایش بگذارند، گوگل دیسکاور است. گوگل دیسکاور یک فید از محتوای شخصی است که برای هر کار متناسب با جستجوهای قبلی که انجام داده است، محتویاتی را نمایش می دهد. گوگل دیسکاور یک صفحه کاملا شخصی است و گوگل دیسکاور هیچ یک از کاربران مشابه یکدیگر نخواهد بود.

معیار مهم محتوا در گوگل دیسکاور

کاربر بدون نیاز به تایپ در قسمت نوار جستجوی گوگل، زمانی که به صفحه گوگل دیسکاور وارد می شود، محتواهای جدیدی را مشاهده خواهد کرد که متناسب با رفتار قبلی او نسبت به محتواها انتخاب شده اند. به طور مثال اگر کاربر محتویات مربوط به سالن ‌های زیبایی و آرایش را بیشتر دیده باشد و تعامل بیشتری با این محتواها داشته باشد، در صفحه گوگل دیسکاور محتویاتی نمایش داده می شود که مرتبط با سالن های زیبایی هستند. از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب محتوا برای این فید، تاریخچه جستجوی کاربر در مرورگر و البته لوکیشن کاربر است.

یکی از قابلیت‌ های گوگل دیسکاور این است که شما می توانید برخی از موضوعات خاص را مشخص کنید تا گوگل دیسکاور محتویاتی که در این زمینه هستند را بیشتر نشان دهد. گوگل دیسکاور تنها برای کاربران تلفن همراه به نمایش در می ‌آید و از آنجا که بیشتر کاربران سایت ها از تلفن همراه استفاده می کنند، از این فرصت استفاده کنید و با محتوای مناسب خود را به گوگل دیسکاور برسانید.

ایجاد محتوای ارزشمند

بنابراین اگر می خواهید محتوای شما در گوگل دیسکاور به نمایش گذاشته شود، باید یک وب سایت خوب طراحی و محتوای ارزشمند را منتشر کنید. ایجاد مطالب جدید و به روز، محتوای معتبر و قابل اعتماد، استفاده از محتوای بصری، بهبود تجربه کاربری کمک می کنند تا محتویات شما در گوگل دیسکاور به نمایش در بیاید و توسط سایر کاربران دیده شود.

نکته قابل توجه این است که محتوای فوق العاده ‌ای را در وب سایت خود منتشر کنید، محتوا باید پاسخ سوال کاربر را بدهد و دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن است. قطعاً در حوزه آرایشگاه زنانه و سالن ‌های زیبایی رقیبان بسیاری وجود دارند، شما باید برای تبلیغ سالن زیبایی خود متفاوت عمل کنید و محتوایی را منتشر کنید که از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. با در نظر گرفتن متدهای جدید در حوزه فیلمبرداری و عکاسی می توانید بهترین نتایج را دریافت کنید. بهتر است محتویات وب سایت شما برای سالن زیبایی محتوای همیشه سبز باشد. شما می توانید در مورد خدماتی که ارائه می دهید اطلاعات جامع و کاملی را در نظر بگیرید که برای مخاطبان در آینده نیز مفید واقع شود.

تفاوت گوگل دیسکاور و نوار جستجوی گوگل

گوگل دیسکاور شاید مشابه با نوار جستجوی گوگل باشد، اما تفاوت عمده بین این دو، قسمت تایپ کردن است. در نوار جستجوی گوگل شما باید کلمات کلیدی مورد نظر را تایپ کنید تا محتوای مورد نظر به نمایش در بیاید اما در گوگل دیسکاور بدون تایپ کردن کلمه کلیدی محتویات مورد نظر شما به نمایش در می ‌آید.

تبلیغات آنلاین آرایشگاه زنانه از طریق وب سایت

تبلیغات اینترنتی شامل وب سایت ‌ها نیز می شود. گرچه رسانه ‌های اجتماعی در حال حاضر طرفداران بیشتری دارند اما وب سایت ‌ها از گذشته تا به امروز مورد توجه کاربران قرار گرفته اند و بسیاری از افراد برای پیدا کردن نیازها و خواسته ‌های خود وب سایت ‌ها را جستجو می کنند.

ساده ترین تبلیغ اینترنتی وب سایت خود شما است. بهتر است وب سایت خود را به گونه ‌ای طراحی کنید که حاوی محتوای ارزشمند باشد. شما می توانید خدماتی که در سالن زیبایی خود ارائه می دهید، به طور کامل توضیح دهید و با انتشار تصاویر قبل و بعد، کاربر را ترغیب به مراجعه حضوری کنید. قطعاً اگر وب سایت شما از ترافیک بالایی برخوردار باشد، می توانید به سرنخ ‌ها و مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنید. اما اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، تبلیغات در سایت ‌های دیگر می تواند یک راه حل ایده آل باشد.

انتخاب بهترین سایت

برای تبلیغات در سایت ‌های دیگر بهتر است سایت‌ های پربازدید را انتخاب کنید. از آنجایی که شما می خواهید سالن زیبایی خود را تبلیغ کنید، بهتر است به سایت‌ های مرتبط مراجعه کنید. سایت ‌هایی که در زمینه لوازم آرایش فعالیت می کنند می توانند بهترین انتخاب باشند. همچنین وب سایت‌ هایی که ترافیک اصلی آنها را خانم‌ ها تشکیل می دهند، در بازدید تبلیغ بسیار تاثیرگذار هستند. دقت داشته باشید که سایت مورد نظر باید از محتوای خوبی برخوردار باشد، اگر محتوا نامناسب باشد، علاوه بر اینکه هزینه تبلیغات شما از بین رفته است، حتی می تواند به نام سالن زیبایی شما نیز لطمه وارد کند. تبلیغاتی که در سایت‌ ها انجام می شود می تواند در فرمت ‌های مختلف از جمله تصویر ثابت و متحرک، ویدئو و پادکست و موارد دیگر باشد که هر یک را می توانید انجام و در سایت‌ های دیگر منتشر کنید.

تبلیغات آفلاین

قطعاً در کنار تبلیغات آنلاین، تبلیغات آفلاین نیز می توانند در شناخته شدن برند شما موثر واقع شوند. در میان تبلیغات آفلاین، تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و بیلبوردهای شهری هزینه‌ های بسیار زیادی دارند، اما می توانید از تبلیغات چاپی و یا پیامکی برای تبلیغ سالن زیبایی خود استفاده کنید. این تبلیغات هزینه کمتری دارند و می توانید نتایج قابل قبولی را دریافت کنید.

تبلیغات چاپی

در زمینه تبلیغات چاپی انتخاب بسیار زیاد است، شما می توانید تبلیغات را در روزنامه ‌ها و مجلات انجام دهید و یا می توانید برای سالن زیبایی خود بروشور تهیه کنید. اما برای تبلیغات چاپی توصیه می شود از تراکت ‌ها استفاده کنید، می توانید تراکت‌ها را در منطقه‌ ای که سالن زیبایی وجود دارد، منتشر کنید تا افراد محلی را نسبت به سالن زیبایی خود مطلع کنید. پخش تراکت در واقع یک نوع بازاریابی محلی است که می توانید ساکنین محله مورد نظر را به آرایشگاه زنانه خود دعوت کنید.

تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی

یکی دیگر از روش ‌های تبلیغاتی آفلاین موثر برای آرایشگاه زنانه می تواند تبلیغات پیامکی باشد. از آنجا که در حال حاضر بسیاری از افراد به تلفن همراه دسترسی دارند، این تبلیغات نیز می تواند بازخورد خوبی برای شما داشته باشد.

از مهمترین مزیت این تبلیغات می توان به ارسال فوری آنها اشاره کرد که در یک لحظه می توان یک پیامک را برای هزاران نفر ارسال کرد، در نتیجه بازخوردی که نسبت به تبلیغات پیامکی دریافت خواهید کرد سریع ‌تر خواهد بود. هیچ محدودیتی برای ارسال پیامک وجود ندارد و در تمام ساعات شبانه روز می توانید برای کاربران پیام تبلیغاتی ارسال کنید اما توصیه می شود در زمان‌ های مناسب ارسال انجام شود. اگر ارسال پیامک در زمان مناسب انجام شود، نرخ تبدیل را می تواند بالا ببرد.

یکی دیگر از مزیت‌ها این است که پیامک برای افرادی که شما تعیین می کنید، ارسال شود. اگر در گذشته مشتریانی داشته‌ اید که شماره تلفن آنها را ذخیره کرده‌ اید، می توانید پیامک تبلیغاتی را تنها برای این افراد ارسال کنید. چون درگذشته از خدمات شما استفاده کرده ‌اند، برای دریافت مجدد خدمات ترغیب خواهند شد. قیمت مناسب تبلیغات پیامکی، ساده بودن و دسترسی آسان از مهمترین مزیت ‌های تبلیغات پیامکی است. نکته مهم این است که در پیام تبلیغاتی، باید محتوای متنی را کاملا ساده و قابل درک در نظر بگیرید.

سخن پایانی

به طور کلی نمی توان اهمیت تبلیغات را در رشد کسب و کارها نادیده گرفت. ایجاد آگاهی از برند، جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر از جمله مواردی هستند که هر کسب و کاری را به سمت تبلیغات هدایت می کند. با توجه به اینکه در حال حاضر آرایشگاه ‌های زنانه بسیاری در سطح شهر فعالیت می کنند، برای متمایز شدن می توانید تبلیغات گسترده ‌ای انجام دهید. تبلیغات آنلاین در کنار تبلیغات آفلاین می توانند در دیده شدن برند شما بسیار تاثیرگذار باشد.

از میان شرکت ‌های تبلیغاتی، دارکوب توانسته موفقیت ‌های خوبی را رقم بزند. بسیاری از برندها که تبلیغات آنها توسط تیم تخصصی و حرفه ‌ای دارکوب انجام شده است، توانسته اند در مدت زمان کوتاهی به ترافیک بالایی دست پیدا کنند. حوزه تبلیغات بسیار گسترده است و شما باید متناسب با نوع کسب و کاری که دارید و البته بودجه در نظر گرفته شده، یک مسیر مناسب را برای معرفی کسب و کار، برند، محصولات و خدمات خود در پیش بگیرید. کارشناسان دارکوب در حوزه تبلیغات، می توانند در زمینه کاری شما مشاوره‌ های ارزشمندی را ارائه دهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته