ایجاد یک طرح قدرتمند برای طراحی وب سایت

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

امروزه اهمیت راه اندازی وب سایت برای هر کسب و کاری روشن است . با استفاده از وب سایت ها و داشتن استراتژی های بازاریابی می توان به کسب و کار رونق بخشید . دنیای دیجیتال دنیایی گسترده است که رفته رفته زندگی تمام مردم جهان را در بر خواهد گرفت . تقریبا اغلب افراد با هر سطح دانشی در این فضا فعالیت های مختلف انجام می دهند ، برخی کسب و کار می کنند و برخی دیگر از خدمات آنها استفاده می کنند . 

این روز ها هر کسب و کاری دارای وب سایت است . راه اندازی وب سایت ها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران شده است . به عنوان مثال خرید های آنلاین بر آورد نیاز های روزانه مردم را سهل نموده است . مردم در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه ای از شهر می توانند نیاز های خود را به وسیله خرید اینترنتی و آنلاین بر طرف نمایند .

با توجه به اینکه تعداد سایت های مختلف در حال افزایش می باشد رقابت بیش از قبل شده است برای پیروزی بین رقبا باید متفاوت و منحصر به فرد عمل نمود تا نظر کاربر جذب شود . جذب کاربر به تنهاییی فایده ای برای کسب و کار ندارد بلکه کاربران را باید تبدیل به مصرف کننده و مشتری نمود .

استفاده از یک طرح قدرتمند برای طراحی وب سایت عاملی برای جذب مشتری و کار است . وقتی سایتی قابلیت های متنوع به کاربران خود ارائه دهد بدون شک می تواند آنها را به مشتری تبدیل کند . همانطور که در عنوان مشخص است ، در این مقاله سعی داریم تا موارد لازم برای ایجاد یک طراح قدرتمند را شرح دهیم .

طراحی قدرتمند وب سایت 

برای متفاوت بودن در دنیای دیجیتال باید قدرتمند عمل نمود . حرفه ای ها همیشه به دنبال برجسته کردن کسب و کار خود هستند به همین دلیل طی روز ها و هفته ها جلسه با استفاده از بازاریابی آنلاین ، مدام در حال تغییر و تحول می باشند . اولین گام برای کسب اعتبار و حرفه ای شدن قدم گذاشتن در دنیای دیجیتال می باشد بدون شک آن دسته از مشاغلی که هنوز به این فضا وارد نشده اند در آینده ای نزدیک با مشکلات جدی رو به می شوند .

ایجاد یک طرح قدرتمند برای طراحی وب سایت

برای حرکت در بستر اینترنت نیاز است که یک وب سایت داشته باشید هرچه این وب سایت حرفه ای و قدرتمند عمل کند برای کسب و کارتان موفقیت بیشتری به دست می آورد .توجه به نکات زیر می تواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری نماید .

هدف گذاری : برای شروع هر کاری باید هدف داشت . بدون داشتن یک هدف واحد نمی توان به موفقیت رسید . فرض کنید یک وب سایت دارید با چه هدفی آن را مدیریت می کنید ؟ طراحی وب سایت باید بر اساس اهداف صورت بگیرد . نوع وب سایت و قابلیت های آن بسته به هدف شما از راه اندازی سایت است . اگر هدف فروش اینترنتی کالا و محصولات می باشد باید وب سایت فروشگاهی راه اندازی کنید یا اگر فقط قصد حضور در فضای مجازی و معرفی کسب و کارتان را دارید باید وب سایت شرکتی راه اندازی نمایید . تمام اهدافی که از راه اندازی سایت دارید را باید بررسی و ارزیابی کنید .

برنامه ریزی : برنامه ریزی در هر حرفه ای توصیه می شود حتی برای زندگی روزانه نیز باید برنامه داشت . برنامه ریزی در طراحی سایت بسیار مهم می باشد . بعد از هدف گذاری برای رسیدن به هر کدام از اهدافتان باید زمان بندی و برنامه ریزی داشته باشید . اولویت های خود را در راه انداز وب سایت مشخص کنید . تا جایی که برنامه ریزی به طراح مربوط می شود در اختیارش بگذارید .

قانون گذاری : برای رسیدن به هدف باید قوانینی را تنظیم کنید . قانون گذاری باعث می شود که طبق برنامه عمل نمایید . این قوانین فقط شامل حال شما نیست بلکه آن را باید به تمامی عوامل دخیل در طراحی سایت ابلاغ کنید .

تامین بودجه : برای هر کاری بودجه ای لازم است . خدمات طراحی وب سایت نیز متنوع و گوناگون می باشد و هر قسمت هزینه های مربوط به خود را دارد . برای تامین تمامی هزینه ها از قبل باید بررسی نمود . اگر وب سایت حرفه ای داشته باشید بدون شک پشنهاد های خوبی از طرف تامین کنندگان و سرمایه گذاران مختلف خواهید داشت . پس در ابتدای کار از هزینه های زیاد ترس نداشته باشید در اصل هر هزینه ای که کنید نوعی سرمایه گذاری می باشد .

انتخاب شرکت طراحی : انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای تاثیر به سزایی در کسب و کار آنلاین دارد . در انتخاب شرکت مناسب باید تمام عوامل را بررسی نمود این عوامل شامل : سوابق آنها ، پروژه های انجام شده ، پشتیبانی آنلاین ، انجام تمامی خدمات طراحی سایت و قیمت و … می باشد . طراح باید خلاق و نو آور باشد تا بتواند نیاز ها و اهداف شما در طراحی سایت را بر آورد کند .

استراتژی محتوا : همه وب سایت ها محتوا دارند در اصل کاربران برای بازدید از محتوا و اطلاع از آنها به وب سایت های مختلف مراجعه می کنند . استراتژی محتوا به معنای تولید محتوا با هدف جذب مشتری و کاربر می باشد . محتوا باید به گونه ای تولید شود که کاربر مجبور باشد هر روز از وب سایت شما بازدید نماید . محتوای خوب محتوایی است که کاربر را در رسیدن به نیاز هایش در وب سایت شما یاری کند . محتوا باید کامل ، جامع ، منحصر به فرد ، مفید و کاربردی باشد .

انتخاب قالب وب سایت : در انتخاب قالب سایت بهتر است با طراح خود مشورت کنید . رنگ تم قالب باید با کسب و کار شما مرتبط باشد سعی کنید رنگ هایی انتخاب شود که با لوگو شرکت هم خوانی داشته باشد . همچنین اگر لوگو ندارید بهتر است یک لوگوی ساده و مدرن به بیانی دیگر مینیمالیستی را طراحی کنید . کاربر باید تجربه خوبی از بازدید سایت شما کسب نماید . پیش از شروع کار می توانید طرح دلخواه خود را حتی در یک کاغذ پیاده سازی کند .

ارزیابی و بررسی : بعد از اتمام طراحی سایت و قبل بارگذاری آن بهتر است تمام صفحات سایت را به طور کامل بررسی و ارزیابی کنید . با نگاه کردن از دید کاربر می توان بسیاری از مشکلات موجود در سایت را کشف نمود . لازم است تمام گزینه های موجود در منوی وب سایت را چک کنید تا کاربر در بازدید از وب سایتتان دچار مشکل نشود .

ایجاد یک طرح قدرتمند برای طراحی وب سایت

تامین افراد مورد نیاز : هر چه وب سایت بزرگتر و قدرتمند تر باشد بدون شک مدیریت آن نیز سخت می شود . به همین دلیل اگر بوجه کافی برای استخدام چند نفر را دارید حتما این کار را انجام دهید . این افراد شامل : پشتیبان سایت ، تولید کننده محتوا و بازاریاب اینترنتی است . یک وب سایت حرفه ای باید مدام در حال به روز رسانی و تغییر باشد . تولید کننده محتوا باید بتواند حداقل هفته ای 3 الی 5 مقاله با کمک بازاریاب تولید کند . همچنین پشتیبان وب سایت تمام موارد در وب سایت را بررسی کند .

شروع کار : حال که بستر لازم برای کسب و کار اینترنتی به صورت قدرتمند ایجاد شده است وقت شروع کار می باشد . در اصل می توان گفت فعالیت اصلی و سخت تر شروع تازه شروع می شود . برای ادامه مسیر اهداف و برنامه ها را فراموش نکنید . با کمک بازاریاب و تبلیغات مختلف ، راه اندازی وب سایت خود را به کاربران اعلام کنید مانند اشتراک گذاری و تبلیغ در شبکه های مجازی ، بک لینک گذاری در وب سایت های دیگر و تبلیغات سنتی

امید است با انجام درست این کار ها بتوانید مسیر موفقیت را به سادگی و به سرعت طی نمایید . نکته جا مانده این است که با استفاده از سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید  رسیدن به موفقیت را تضمین کنید .

جمع بندی

بدون شک برای انجام تمامی موارد بالا به چند مشاور نیاز دارید برای استفاده از خدمات طراحی وب سایت و مشاوره در این زمینه می توانید به شرکت طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید . با بررسی سوابق و پروژه های شرکت دارکوب می توانید به راحتی به شرکت ما اعتماد کنید .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته