استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی 

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی 

برای بازاریابی از طریق رسانه‌ های اجتماعی باید استراتژی ‌های مختلفی را پیش گرفت که مدیریت هر یک از استراتژی‌ ها یک اقدام بسیار مهم به شمار می ‌آید. در بازاریابی شبکه اجتماعی باید در طول روز حضوری فعال و مستمر داشته باشید. آیا کسی هست که بتواند به طور روزانه و مداوم کارهای مربوط به مدیریت رسانه اجتماعی را انجام دهد؟ بله، هوش مصنوعی می تواند همان فردی باشد که برای انجام کارهایی که وقت شما را زیاد می گیرند، حضور موثری داشته باشد. علاوه بر اینکه وظایف مدیریت را انجام می دهد، با نوآوری می تواند در بازاریابی تاثیر موثرتری بگذارد. باید این اجازه را بدهید که هوش مصنوعی به عنوان دستیار شما در استراتژی‌ های رسانه‌ های اجتماعی باقی بماند. به این ترتیب شما می توانید در کنار استراتژی، برای خلاقیت نیز تمرکز خوبی داشته باشید. در ادامه تلاش شده است تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی رسانه ‌های اجتماعی را بیشتر توضیح دهیم تا چالش‌ هایی که در این مسیر با آن روبرو می شوید را بتوانید به آسانی برطرف کنید.

اهمیت هوش مصنوعی در استراتژی‌ های رسانه‌ های اجتماعی

طبق گزارش هایی که در مورد وضعیت رسانه‌ های اجتماعی در سال 2023 منتشر شده است، از هر 10 مدیر رسانه اجتماعی 9 نفر به این نتیجه رسیده اند که باید شرکت آنها سرمایه‌گذاری لازم را برای استفاده از هوش مصنوعی، جهت بازاریابی در سه سال آینده افزایش دهد. همچنین این تحقیقات نشان داده است که بیش از 80 درصد از افرادی که برای معرفی کسب و کار خود در رسانه اجتماعی از هوش مصنوعی استفاده کرده اند، تاثیر مثبت آن را در کسب و کار خود به خوبی درک کرده اند. آنها معتقد هستند که استفاده از هوش مصنوعی بر سازمان آنها تاثیر مثبت گذاشته است.

دقت داشته باشید که استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات و بازاریابی رسانه اجتماعی چیزی فراتر از تولید محتوا و زمان بندی برای انتشار محتوا است. هوش مصنوعی شرایطی را فراهم می کند تا مدیر رسانه اجتماعی کارهای تکراری و وقت گیر را همچون نظارت بر رسانه اجتماعی، پاسخ به تعاملات مشتری، تجزیه و تحلیل داده‌ ها و حتی مدیریت کمپین ها را انجام ندهد. با خودکار شدن این نوع فعالیت ‌ها، مدیر رسانه اجتماعی می تواند زمان ارزشمند خود را برای استراتژی‌ های جدید صرف کند، تا برند به رشد قابل توجهی دست پیدا کند.

به طور مثال ابزار هوش مصنوعی Sprout Social مدیر رسانه اجتماعی را قادر می ‌سازد تا بتواند تعامل با مشتری را بر اساس احساسات بهبود ببخشد، پیام‌ های مهم را اولویت بندی کند و پاسخ‌ های سریع را به صورت خودکار ارسال کند. این نوع قابلیت ‌ها به برند کمک می کنند تا در زمان واقعی حتی خارج از ساعات کاری پاسخگوی مشتری باقی بمانند. به خاطر بسپارید که هوش مصنوعی به نظارت انسانی نیاز دارد، تا اطمینان حاصل شود که تعاملاتی که با مشتری برقرار می شود درست و صحیح هستند.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد و انتشار محتوا در رسانه اجتماعی

رسانه‌ های اجتماعی از طریق محتوا هویت پیدا می کنند، در نتیجه تولید محتوا یکی از مراحل زمانبر برای بازاریابی در رسانه اجتماعی محسوب می شود که باید یک مدیر رسانه اجتماعی آگاه و باتجربه آن را انجام دهد. علاوه بر این، اگر در رسانه‌ های اجتماعی مختلف حضور فعال دارید، باید محتوا را متناسب با هر پلتفرم تهیه کنید. ممکن است یک محتوا در لینکدین قابلیت انتشار داشته باشد و در پلتفرم X قابلیت انتشار نداشته باشد. بنابراین می توان گفت یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا در رسانه اجتماعی بسیار مهم به شمار می‌ آید.

ابزارهای هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهند که یک محتوا را به گونه ‌های مختلف تولید کنید تا هم در زمان و هم در تلاش صرفه‌ جویی کرده داشته باشید. از دیگر جنبه ‌های مثبت هوش مصنوعی می توان به ارائه ایده نو برای تولید محتوا اشاره کرد. گرچه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است نیاز به تغییرات داشته باشد، اما قطعاً سرعت تولید محتوا به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند. بنابراین می توان گفت هوش مصنوعی یک منبع ارزشمند برای تولید محتوا برای مدیران رسانه ‌های اجتماعی به شمار می ‌آید. اگر می خواهید بدانید که چگونه هوش مصنوعی می تواند وظیفه یک مدیر رسانه اجتماعی را برای تولید و انتشار محتوا در رسانه اجتماعی انجام می دهد، در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

ارائه محتوای شخصی شده

ارائه محتوای شخصی شده

بسیاری از کاربران رسانه‌ های اجتماعی ترجیح می دهند پست ‌هایی را دریافت کنند که متناسب با نیاز و علایق آنها است. به ویژه در زمانی که کاربر در دریایی از محتوا سرگردان است و نمی داند چه انتخابی داشته باشد، یک محتوای مرتبط می تواند کاربر را به درستی جذب کند. قطعاً شخصی ‌سازی محتوا نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد، به ویژه اگر بخواهید تولید محتوای خود را بر اساس حجم زیادی از داده‌ ها انجام دهید. یکی از کمک ‌هایی که هوش مصنوعی به شما می کند این است که محتوای سفارشی شده را متناسب با خواسته شما تولید می کند. محتوایی که برای مخاطب خاص جذاب است و می توانید آن را در رسانه‌ های مختلف منتشر کنید. به راحتی می توان محتوا را در مقیاسی ایجاد کرد که مخاطبان شما در تمام رسانه‌ های اجتماعی آن را دریافت کند.

ابزار هوش مصنوعی Sprout Social  محتوای شما را بر اساس موضوع انتخابی شما آماده می کند. از طریق این ابزار می توانید لحن‌ های مختلفی را برای محتوای خود در نظر بگیرید. آموزنده، طنز یا متقاعد کننده، لحن هایی هستند که توسط آنها می توانید محتوا را با ترجیحات کاربر بیشتر هماهنگ کنید.

بهینه سازی تصاویر برای جستجو

در پلتفرم ‌های رسانه ‌های اجتماعی که کاربران بسیاری آن را دنبال می کنند، قطعاً برای دیده شدن نیاز به یک محتوای قانع کننده دارید، در پلتفرم‌ های شلوغ یک رویکرد استراتژیک می تواند شما را به هدفی که دارید نزدیک تر کند.

ابزار هوش مصنوعی Sprout Social یک متن خودکار را برای توصیف تصویر تولید می کند، یک جایگزین دقیق که باعث می شود محتوای شما بیشتر دیده شود. هوش مصنوعی می تواند تصویر شما را به خوبی آنالیز کرده و متن دقیقی را برای آن تولید کند. موتورهای جستجو همچون گوگل برای تفسیر محتوای یک تصویر نیازمند یک متن جایگزین هستند. بنابراین اگر برای تصاویر خود متن جایگزین را از طریق هوش مصنوعی انجام دهید، در نتایج جستجوی تصویر رتبه شما بهبود پیدا می کند. در رسانه ‌های اجتماعی نیز متن جایگزین تصویر می تواند منجر به کشف سریع ‌تر محتوای تصویری شما شود. ابزار هوش مصنوعی با تولید هشتگ مرتبط عملکرد بهتری دارد و به برندها این امکان را می دهد تا اگر کاربران از طریق هشتگ جستجوی خود را انجام می دهند به محتوا سریع تر دسترسی پیدا کنند.

 برنامه ‌ریزی خودکار ارسال محتوا

یک فاکتور مهم در دیجیتال مارکتینگ با هوش مصنوعی در رسانه ‌های اجتماعی زمان بندی مناسب است. هوش مصنوعی در این زمینه نیز به کمک آمده است تا از این طریق به بهترین زمان ممکن برای انتشار محتوا دسترسی پیدا کنید.

ابزار هوش مصنوعی Sprout’s Optimal Send Times  بهترین زمان را برای ارسال محتوا در رسانه اجتماعی پیشنهاد می دهد. زمان بندی انتشار محتوا بر اساس زمانی است که کاربران بیشترین فعالیت را در رسانه اجتماعی مورد نظر دارند. بدین ترتیب دیده شدن شما در میان سایر محتواها افزایش پیدا می کند و می توانید نام برند خود را به صورت حداکثری به کاربران معرفی کنید. حتی زمانی که شما آنلاین نیستید اما مخاطبان شما آنلاین هستند، محتوای شما دیده می شود.

استفاده از هوش مصنوعی برای حفظ کاربر

پلتفرم‌ های رسانه ‌های اجتماعی مشتریان بالقوه و بالفعل دارند، اگر می خواهید به هر دو گروه مشتریان دسترسی پیدا کنید باید حضوری فعال داشته باشید. باید پیام‌ های کاربران خود را به خوبی مدیریت کنید، اما قطعاً مدیریت هر یک از پیام‌ ها امکان پذیر نیست چرا که نیاز به زمان زیادی خواهد بود.

در اینجا هوش مصنوعی می تواند به کمک شما بیاید تا بتوانید حجم بالای درخواست مشتریان خود را به طور موثر مدیریت کنید. می توانید پاسخ ‌های درست و به موقعی به کاربران خود بدهید و هرگز آنها را منتظر نگذارید. بدین ترتیب می توانید استاندارد بالایی از خدمات مشتری را به کاربران خود ارائه دهید.

تنظیم پاسخ‌ ها

تنظیم پاسخ‌ ها

طبق گزارشاتی که از رسانه ‌های اجتماعی به دست آمده است، بیش از ۴۲ درصد از مدیران کسب و کار بر این اعتقاد هستند که پاسخ سریع به کاربر می تواند در موفقیت کسب و کار اینترنتی و آنلاین تاثیر مثبت بگذارد، در نتیجه این خدمت یک امر ضروری به شمار می ‌آید. هوش مصنوعی می تواند پاسخ ‌های معمولی را برای پرسش‌ های ثابت، به صورت خودکار تنظیم و ارسال کند. برخی از سوالات مشابه هستند که با در نظر گرفتن یک پاسخ ثابت می توان به راحتی به همه آنها پاسخ داد. این به معنای صرفه جویی در زمان برای تایپ کردن و ارسال پاسخ است. بدین ترتیب هیچ پرسشی از کاربران بدون پاسخ باقی نمی ‌ماند.

ابزار هوش مصنوعی Sprout’s Enhance by AI Assist این توانایی را دارد که پاسخ ‌ها را با لحن و سبک‌ های مختلف اصلاح و سریع ارسال کند. علاوه بر این کمک می کند تا پاسخ ‌ها دقیق‌ تر ارسال شوند، در نتیجه هر یک از کاربران احساس ارزشمند بودن می کنند و از اینکه پاسخ سوال خود را در مدت زمان کوتاهی دریافت کرده اند خوشحال خواهند شد.

ارائه پاسخ بر اساس اولویت

اگر جزو کسب و کارهایی هستید که کاربران پیام ‌های زیادی را برای شما ارسال می کنند، پاسخ به سوالاتی که ضروری هستند، باید در اولویت قرار گیرند. اما در میان حجم زیاد پیام ‌های دریافتی، پیدا کردن سوالات ضروری و پاسخ به آنها کمی سخت خواهد بود.

هوش مصنوعی Sprout می تواند پیام‌ ها را بر اساس مثبت، منفی یا خنثی بودن طبقه ‌بندی کند و به تیم مدیریت این امکان را بدهد که پاسخ سوالات را بر اساس فوریت و اهمیت ارسال کنند. این ابزار می تواند پیام‌ های دریافتی که مبنی بر شکایات یا نظرات منفی هستند را به سرعت پیدا کرده و در اولویت پاسخدهی قرار دهد.

طبقه بندی پیام و پاسخ در زمان کوتاه

در رسانه‌ های اجتماعی همه چیز به صورت لحظه‌ ای و به سرعت اتفاق می ‌افتد، کاربران با مشاهده محتوای شما در میان صدها محتوا، سوال خود را سریع می پرسند و این انتظار را دارند تا سریع پاسخ را دریافت کنند. هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا هدف پیام را در زمان واقعی درک و به آن پاسخ دهید.

هوش مصنوعی Sprout با قابلیت های Message Intent  و  Recommended Response می تواند پیام ها را در صندوق ورودی درک کرده و پاسخ های مرتبط را برای ارسال پیشنهاد دهد. بدین ترتیب بر روی تعاملات تمرکز بهتری خواهید داشت و تجربه مشتری بهبود پیدا می کند.

استفاده از هوش مصنوعی برای شنیدن و بینش کاربران

هوش مصنوعی کمک می کند تا حجم وسیعی از داده‌ ها را به سرعت پردازش و تجزیه تحلیل کنید. این تجزیه و تحلیل کمک می کند تا بتوانید تغییر رفتار کاربران را به موقع شناسایی کنید، احساس کاربر را درک کنید و بینش جدیدی را نسبت به رفتار کاربر دریافت کنید. این موضوع می تواند استراتژی شما را در سریع ‌ترین زمان ممکن اصلاح کرده و تغییر دهد. بنابراین هوش مصنوعی می تواند به شما در موارد زیر کمک بسیاری کند.

جستجوی سریع داده‌ ها

یکی از بزرگترین چالش ‌ها برای مواجهه با کاربران، حجم عظیم داده ‌هایی است که در هر یک از پلتفرم ها دریافت می کنید. هوش مصنوعی می تواند داده ‌ها را بسیار سریع ‌تر از یک کاربر پردازش کند. موضوعات کلیدی را شناسایی کرده و پیام های مرتبط را پیدا کند، از این طریق هیچ یک از داده ها از بین نمی رود و حداکثر استفاده از داده ها خواهد شد.

خلاصه کردن یافته ‌ها

خلاصه کردن یافته ‌ها

پس از اینکه داده ‌ها جمع آوری می شوند گام بعدی این است که بتوانید آنها را به درستی درک کنید. هوش مصنوعی می تواند به خلاصه کردن داده‌ ها کمک بسیاری کند و یک نمای کلی واضح و مختصر را از داده ها ارائه دهد تا استراتژی بهتری را برای بازاریابی محتوا در پیش بگیرید. بر اساس این نمای کلی کسب و کارها می توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

درک احساس کاربر

درک خواسته ها، نیازها و احساسات کاربر که در فضای آنلاین پلتفرم ها قرار دارند می تواند سخت و دشوار باشد. در صورت درک احساس کاربر پاسخ‌ ها منطقی ‌تر خواهد بود و استراتژی ‌های مناسب ‌تری را برای بازاریابی می توان در نظر گرفت. هوش مصنوعی می تواند احساسات را تجزیه و تحلیل کند و محتوا را به عنوان مثبت، منفی، خنثی یا طبقه ‌بندی نشده، تقسیم بندی کند. از این طریق هوش مصنوعی می تواند به کسب و کارها و برندها تصویر واضح ‌تری از احساسات کاربران را نشان دهد. در ادامه با قابلیت های Sprout برای درک کاربر بیشتر آشنا می شوید، قابلیت هایی که بینش شما را بهبود می بخشد.

  • تجزیه تحلیل با هوش مصنوعی: این ابزار به سرعت بینش‌ هایی را از موضوعات مختلف از سوی کاربر دریافت می کند و به برندها این امکان را می دهد تا نگرانی ها، خواسته ها و نیازهای کاربران را در اولویت خود قرار دهند.
  • خلاصه کردن با هوش مصنوعی: این ابزار از مجموعه داده ‌های بزرگ یک خلاصه ارائه می دهد تا از این طریق برندها به یافته ‌های مهم دسترسی پیدا کنند و اقدامات را سریع تر و آسان‌ تر انجام دهند.
  • ارائه سوال با هوش مصنوعی: پیشنهادات کلیدی موثری را برای تحلیل احساسات دقیق‌ تر و مرتبط ‌تر ایجاد می کند.
  • دریافت هشدار با هوش مصنوعی: به تیم مدیریت رسانه اجتماعی در برابر تغییرات ناگهانی در خصوص موضوع، برداشت، تعامل و احساسات هشدارهای لازم را ارائه می دهد تا برندها از این طریق بتوانند پاسخ‌ های مناسبی را ارائه دهند.
  • طبقه بندی هوشمند با هوش مصنوعی: به طور خودکار داده های دریافتی را طبقه بندی و گروه بندی می کند، همچنین تفسیر داده های پیچیده را برای برندها آسان تر می کند.
  • فیلتر کردن با هوش مصنوعی: در میان داده ها محتواهای صریح و نامناسب را حذف می کند و بر روی داده ها و پیام های مرتبط و سازنده تمرکز می کند.

استفاده از هوش مصنوعی برای حمایت از کارمندان

کارمندان یک برند حامیان قوی یک برند هستند. زمانی که یک کارمند تجربیات خود را به اشتراک می گذارد، به سرعت در رسانه اجتماعی بازخورد دریافت می کند. این بازخورد می تواند بر روی برند شما تاثیر مثبت بگذارد و به طور قابل توجهی درک عمومی را نسبت به برند شما افزایش دهد. بنابراین بسیاری از کسب و کارها و برندها، کارمندان خود را به عنوان حامیان برند معرفی می کنند. زمانی که به کارمندان ابزار و منابع مناسب داده شود، کمک می شود تا تولید محتوا بهتر و اشتراک گذاری محتوای مرتبط با برند آسان‌ تر شود.

ابزار هوش مصنوعی Sprout کمک می کند تا به سرعت به ایده ‌هایی تولید محتوا دسترسی پیدا کنید که این موضوع برای کارمندان بسیار حائز اهمیت است. کارمندان می توانند محتواهایی را متناسب با صدای برند شما تولید و به اشتراک بگذارند، از این طریق دامنه برند شما گسترش پیدا می کند. Sprout شرایطی را ایجاد می کند تا کارمندان حضور اجتماعی فعال داشته باشند.

استفاده از هوش مصنوعی برای اینفلوئنسر مارکتینگ

کمپین‌ های تاثیرگذار به درک گفتگوها با کاربران هدف بستگی دارد، زمانی که شما به کاربر توجه داشته باشید، کمک می کند تا از طریق بحث ‌های کلیدی و تاثیرگذار مناسب بتوانید پیام برند خود را بهتر ارائه دهید. استفاده از هوش مصنوعی می تواند این روند را سرعت ببخشد.

ابزار هوش مصنوعی Sprout کمک می کند این وظایف به طور کارآمد و خودکار مدیریت شوند. میلیاردها داده را می تواند تجزیه و تحلیل کند و بینش های مرتبط را در مورد موضوعات مهم ارائه دهد. Queries by AI Assist کمک می کند تا توانایی شما در درک بینش مخاطب از طریق بازخوردها و گفتگوها افزایش پیدا کند تا بتوانید بر روی موضوعات مهم تمرکز داشته باشید. Sprout کمک می کند تا ترندهای جدید را کشف و تاثیرگذاران بالقوه برند خود را شناسایی کنید. با شناسایی تاثیرگذاران کلیدی که کاربران به آنها گوش می دهند، می توانید همکاری خوبی را آغاز کنید. با درک اینکه کاربران در مورد برند شما چه فکری می کنند، محرک های لازم را مشخص کرده و در اینفلوئنسر مارکتینگ برای دسترسی بیشتر به کاربر استفاده کنید.

اهمیت استفاده از هوش مصنوعی Sprout برای مدیریت شبکه اجتماعی

مدیریت رسانه اجتماعی، برای رسانه‌ هایی که دنبال کنندگان زیادی دارند، به تنهایی می تواند کاری سخت و دشوار باشد. معمولاً این رسانه ‌های اجتماعی برای مدیریت دقیق و منظم به یک تیم تخصصی نیاز دارند. اگر تیم تخصصی برای مدیریت رسانه اجتماعی از دستیار هوش مصنوعی استفاده کند، به طور ۲۴ ساعته این دستیار در دسترس است و یک نیروی غیر قابل توقف را برای مدیریت رسانه اجتماعی خواهید داشت. استفاده از دستیار هوش مصنوعی می تواند در برابر مدیریت‌ های دستی مقابله کند و این فرصت را در اختیار تیم شما قرار دهد تا بر روی نکات مهم ‌تر از جمله برنامه‌ ریزی استراتژیک، نوآوری خلاقانه و تعامل معنادار با مخاطبان متمرکز باشند.

سایت هوش مصنوعی Sprout به شما این امکان را می دهد که برای رسانه‌ های اجتماعی، محتوای مناسب را تولید کنید، به کاربران خود گوش دهید، در زمان واقعی به آنها پاسخ دهید و با به دست آوردن بینش ‌های ارزشمند از رفتار کاربر، تصمیم گیری ‌های آگاهانه و استراتژی‌ های درست را برای رسانه اجتماعی خود در نظر بگیرید. ابزار هوش مصنوعی یک پشتیبانی جامع برای کمک به رشد و شکوفایی تیم تخصصی و برند شما است.

موفقیت در رسانه های اجتماعی با هوش مصنوعی

اگر می خواهید در بازاریابی لینکدین، اینستاگرام، تیک تاک و یا تلگرام موفق شوید، در ابتدا باید شناخت کافی از هر یک از پلتفرم‌ ها را داشته باشید و با ایجاد محتوای متناسب با هر پلتفرم بازاریابی را آغاز کنید. به طور مثال در اینستاگرام مارکتینگ که یک پلتفرم مبتنی بر تصویر است، باید تصاویر و ویدیوهای جذاب و با کیفیت را به اشتراک بگذارید. در تیک تاک مارکتینگ نیز با توجه به اینکه ویدیوهای کوتاه بیشتر مورد توجه قرار می گیرند، باید برای بازاریابی یک استراتژی متفاوت را در نظر بگیرید. در لینکدین مارکتینگ نیز اگر می خواهید برند خود را معرفی کنید باید محتوای مناسب با این پلتفرم را ایجاد کنید. هوش مصنوعی این امکان را به شما می دهد تا متناسب با هر پلتفرم یک محتوای متمایز و منحصر به فرد را ایجاد کنید. از ارائه ایده تا اجرای آن، تولید محتوا با رویکرد جدید از قابلیت های ابزارهای هوش مصنوعی به شمار می آیند.

موفقیت در بازاریابی اینستاگرام با هوش مصنوعی

در حال حاضر اینستاگرام توانسته در بخش بازاریابی به موفقیت‌ های خوبی دست پیدا کند. برای بهبود بازاریابی و سهولت انجام آن، استفاده از هوش مصنوعی بسیار کارآمد خواهد بود. از طریق هوش مصنوعی می توانید سرعت بازاریابی خود را در اینستاگرام بهبود ببخشید، طراحی پیج اینستاگرام با هوش مصنوعی و طراحی لوگو با هوش مصنوعی از جمله فرایندهایی هستند که می توانید با استفاده از انواع ابزارهای هوش مصنوعی در مدت زمان کوتاهی انجام دهید. اگر با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا باشید، می توانید در طراحی بنر و تیزر تبلیغاتی نیز از این فرصت استفاده کرده و تبلیغات متفاوتی را نسبت به سایر رقبا طراحی کرده و کاربران بیشتری را جذب کنید.

انجام خدمات اینستاگرام با هوش مصنوعی

اگر می خواهید انجام خدمات اینستاگرام را به طور دقیق انجام دهید، قطعاً هوش مصنوعی می تواند در بسیاری از بخش ‌ها کمک کننده خوبی باشد. با برخی از فرایندها می توانید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، تعامل بهتری با کاربر داشته باشید، در نتیجه لایک و کامنت بیشتری دریافت کنید. تمامی فرایندها به یکدیگر مرتبط هستند و در نهایت باعث دیده شدن برند، کسب و کار و محصولات شما می شوند. در حوزه تولید محتوا و تبلیغات، تحلیل ‌ها و مدیریت کمپین‌ ها نیز ابزارهای هوش مصنوعی توانسته اند نتایج خوبی را برای پیج‌ های اینستاگرام به همراه داشته باشند. حتی ادمین اینستا نیز می تواند از طریق هوش مصنوعی مدیریت بهتری در این شبکه اجتماعی پرطرفدار داشته باشد.

سخن پایانی

برندها و کسب و کارهایی که بازاریابی ویدیو یا محتوا را در رسانه اجتماعی انجام می دهند، اهمیت استفاده از هوش مصنوعی را بهتر درک می کنند. البته همه رسانه ‌های اجتماعی به خوبی نمی توانند از هوش مصنوعی بهره ‌مند شوند. دو عامل مهم در بسیاری از رسانه ‌های اجتماعی منجر به مانع پیاده ‌سازی هوش مصنوعی می شود، مدیران کارنابلد و توسعه ناکافی رسانه‌ های اجتماعی بر بهره ‌مندی از هوش مصنوعی تاثیر منفی می گذارند. اگر از مهارت بالایی برخوردار نیستید اما می خواهید از قابلیت ‌های هوش مصنوعی برای بازاریابی رسانه اجتماعی خود استفاده کنید، می توانید این مدیریت را به شرکت ‌های معتبر واگذار کنید.

دارکوب از جمله خدماتی که ارائه می دهد بازاریابی در رسانه‌ های اجتماعی است. با در نظر گرفتن راهکارهای مفید و متناسب با کسب و کار شما و البته استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مرتبط، می توانیم بازاریابی رسانه اجتماعی شما را بهبود بخشیده تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته