بهترین ابزارهای تشخیص محتوای تولید شده با هوش مصنوعی 

نوشته شده توسط اسماعیل طاهری منش
بهترین ابزارهای تشخیص محتوای تولید شده با هوش مصنوعی 

امروزه هوش مصنوعی در تمام زمینه ها ورود پیدا کرده است و افراد از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار ضروری برای انجام کارهای روزمره استفاده می کنند تا بهره وری آنها در طی روز افزایش پیدا کند. یکی از زمینه ها که هوش مصنوعی تا حدود زیادی موفق شده است، تولید محتوا است. تولید محتوا با موضوعات مختلف با هوش مصنوعی روز به روز در حال افزایش است و تشخیص محتوای اصلی و تولید شده با هوش مصنوعی می تواند کار بسیار سختی باشد. اما در سال های اخیر ابزارهایی طراحی شده اند که می توانند محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را به خوبی تشخیص دهند. استفاده از این ابزارها به منزله تشخیص محتوای اصیل و باکیفیت است. در ادامه برخی از ابزارهای تشخیص محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را معرفی خواهیم کرد تا سایت خود را با محتوای اصل بهینه سازی کنید.

استراتژی تولید محتوا

از ساده ‌ترین و موثرترین بازاریابی ‌ها برای جذب مشتریان و فروش بیشتر، بازاریابی محتوا است. در بازاریابی محتوا باید استراتژی ‌های مختلفی را در نظر بگیرید تا از این طریق بتوانید به موفقیت ‌های بیشتری دست پیدا کنید. هر استراتژی تولید محتوا با هدف رتبه بندی سایت پیاده سازی می شود، نکته مهم این است که محتوای تولید شده باید با قوانین سئو هماهنگ باشد تا در رتبه بندی های گوگل مورد ارزیابی قرار بگیرد. در سال های اخیر استفاده از هوش مصنوعی برای تولید انواع محتوا، بسیار چالش برانگیز شده است چرا که این تولیدات نمی توانند نظر گوگل را جلب کنند.

مزیت استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا

ایجاد یک محتوای با کیفیت که بتواند در گوگل رتبه بالایی را به دست آورد، در حال حاضر به یک چالش تبدیل شده است. برای بسیاری از کسب و کارها استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا، با هدف خروجی محتوای بیشتر و بهبود سئو یک راه حل بسیار ایده آل است. در ادامه برخی از مزیت های تولید محتوا با هوش مصنوعی را بیان خواهیم کرد.

ارائه مطالب فوری

هوش مصنوعی می تواند نتایج فوری را ارائه دهد، تفاوتی نمی کند که موضوع محتوا چیست و تا چه اندازه پیچیدگی دارد. نویسندگانی که سال ‌ها  در حوزه نوشتن مطالب فعالیت می کنند، ساعت ‌ها برای ایجاد یک وبلاگ یا یک مطلب با کیفیت صرف می کنند. اما ابزارهای هوش مصنوعی می توانند در کمتر از یک دقیقه یک متن مشابه را تولید کنند. با توجه به ابزاری که انتخاب خواهید کرد، محدودیت‌ هایی برای تولید محتوا وجود خواهد داشت، اما می توانید با پرداخت هزینه از ابزارهایی استفاده کنید که یک متن کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهد.

صرفه جویی در هزینه

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند در هزینه‌ ها صرفه ‌جویی کنند. به جای پرداخت دستمزد به یک نویسنده، تنها کافیست از ابزار هوش مصنوعی استفاده کنید تا هر مقاله تخصصی را به راحتی دریافت کنید. حتی اگر برای استفاده برخی از ابزارها باید مبلغی را پرداخت کنید، هزینه زیادی نخواهد داشت. اما در مقابل برای هر یک از موضوعات تخصصی باید از نویسنده جداگانه ‌ای کمک بخواهید. برای کسانی که می خواهند یک محتوای خوب و با کیفیت را با حداقل سرمایه‌گذاری داشته باشند، استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی بسیار کمک کننده هستند.

کمک به سئو

محتوایی که ابزار هوش مصنوعی ارائه می دهد کاملاً بهینه شده است و با فاکتورهای سئو همخوانی دارد. به طور مثال اگر نمی دانید کلمات کلیدی خاص را چگونه در متن به کار بگیرید یا محتوا را چگونه شکل ‌دهید، هوش مصنوعی می تواند یک محتوای متناسب با سئو را ارائه دهد.

ارائه محتوای جدید

ایجاد محتوای جدید در حال حاضر برای توسعه وب سایت یک امر حیاتی به شمار می ‌آید. با استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی دیگر نباید نگران عقب ماندن از تولید محتوای جدید باشید. از این طریق می توانید ایده تولید محتوا در اختیار داشته باشید، حتی نیازی نیست تمام مقاله را از طریق هوش مصنوعی دریافت کنید، تنها کافیست ایده را دریافت کرده و با ادامه دادن ایده، یک محتوای جدید را ارائه دهید.

معایب استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا

معایب استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا

اگر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مورد ویرایش و ارزیابی قرار نگیرد، می تواند تاثیر منفی بر رتبه وب سایت بگذارد. بنابراین توصیه می شود از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا، صرفاً جهت دریافت خلاقیت و ایده استفاده کنید.

سرقت ادبی

باید بدانید که هوش مصنوعی از منابع بسیاری برای ایجاد محتوا استفاده می کند. خطری که وجود دارد این است که محتوای کپی شده از هوش مصنوعی می تواند یک سرقت ادبی باشد. گرچه با محتوای اصلی ممکن است کمی تفاوت داشته باشد، اما به دلیل نزدیکی با محتوای اصلی می تواند یک سرقت ادبی به شمار آید.

مغایرت با معیارهای گوگل

در حال حاضر گوگل برای رتبه ‌بندی محتوا فاکتورهای مهم را در نظر می گیرد، معمولا محتواهایی که توسط هوش مصنوعی تولید می شوند با این معیارها مغایرت دارند. در فرایند تولید محتوا نباید به طور کلی از هوش مصنوعی چشم پوشی کرد، بلکه باید برای دریافت خلاقیت و ایده، از مطالب هوش مصنوعی با بررسی گرامر و دستور زبان بهره مند شد.

عدم ارائه مطالب یکپارچه

قطعاً استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بدون تصحیح یا ویرایش مفید نخواهد بود، چرا که در برخی از موارد این مطالب دارای محتوای نادرست یا توهین آمیز هستند که باید قبل از استفاده در وب سایت مورد ویرایش قرار بگیرند.

تاثیر محتوای تولید شده با هوش مصنوعی بر سئو

سئو یا بهینه ‌سازی موتور جستجو فرایندی است که ترافیک وب سایت را می تواند از طریق موتورهای جستجو بهبود ببخشد. برای کسب و کارهای جدید و نوپا پیدا کردن سرنخ و تبدیل آن به فروش بسیار اهمیت دارد. سایت‌ هایی که سئو را در نظر گرفته ‌اند و بهینه ‌سازی را انجام داده ‌اند، در فضای آنلاین بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرند.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی محتوایی است که از طریق برخی از ابزارها تولید می شود. نحوه تولید محتوا به این صورت است که متناسب با درخواست کاربر این ابزار می تواند فضای اینترنت را برای اطلاعات مرتبط اسکن کند، آن را به متن تبدیل و به صورت یک مقاله منتشر کند. بسیاری از کسب و کارها در حال حاضر از این فرصت برای ایجاد محتوای بیشتر، سریع تر و مقرون به صرفه ‌تر استفاده می کنند. اما آیا محتوای تولید شده با هوش مصنوعی بر سئو تاثیرگذار است؟

مزیت محتوای تولید شده با هوش مصنوعی بر سئو

هوش مصنوعی در رابطه با سئو می تواند به نفع شما کار کند. ثبات در رتبه ‌بندی صفحات نتایج موتورهای جستجو بسیار مهم است. اگر می خواهید رتبه شما در موتورهای جستجو ثابت بماند، باید پست‌ های مرتبط با کسب و کار و برند خود را به طور مکرر منتشر کنید. تعداد دفعاتی که پست‌ هایی را منتشر می کنید باید متناسب با هدفی که دارید باشد. علاوه بر این، مطالب شما باید کاملاً منطقی و مرتبط با کسب و کار شما باشند تا برای مشتریان بالقوه مفید واقع شوند. استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا می توانند کمک کنند تا محتوای بیشتر را به صورت مکرر ایجاد کنید و این می تواند باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو شود.

از دیگر مزیت هوش مصنوعی در تولید محتوا این است که کلمات کلیدی پرطرفدار را برجسته می کند و از آنجا که استفاده از کلمات کلیدی یکی از فاکتورهای مهم در سئو است، می تواند تاثیر مثبتی در وب سایت شما بگذارد. تولید کنندگان محتوا باید زمان قابل توجهی را برای آنالیز کلمات کلیدی صرف کنند، اما از طریق ابزارهای هوش مصنوعی می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کرد. قطعاً استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتوایی که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است یا توسط انسان، برای سئو بسیار ضروری است.

معایب محتوای تولید شده با هوش مصنوعی بر سئو

معایب محتوای تولید شده با هوش مصنوعی بر سئو

ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد محتوا گرچه می توانند راه حل ایده‌ آلی برای چالش‌ های ایجاد محتوای مکرر باشند، اما به خاطر داشته باشید که این ابزارها کامل نیستند و در برخی از موارد می توانند برای وب سایت شما مضر باشند. در برخی از ابزارها اطلاعات نادرستی ارائه داده می شود. قطعاً وارد کردن اطلاعات نادرست در وب سایت می تواند تاثیر منفی در عملکرد شما بگذارد.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اگر بدون ویرایش و بدون بررسی مورد استفاده قرار بگیرد، قطعاً می تواند بر سئو تاثیر منفی بگذارد. اگر از تولید کننده محتوای هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار کمک کننده برای ایجاد یک محتوای ارزشمند استفاده می کنید، باید واقعیت را بررسی کنید، یک تصحیح کامل بر متن صورت گیرد، سئو را تقویت، در نتیجه ارتقاء رتبه وب سایت را دریافت کنید. نکته دیگر این است که ابزارهای تولید محتوا نمی توانند برخی از جملات طنز یا کنایه را درک کنند، در نتیجه برخی از جملات را سطحی در نظر می ‌گیرند. در کسب و کارهایی که توجه به احساسات مشتریان اهمیت دارد، استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند به ضرر آنها باشد. با در نظر گرفتن ضرر محتوای تولید شده با هوش مصنوعی بر سئو اما همچنان بسیاری از افراد برای تولید محتوای بیشتر از این ابزار استفاده می کنند.

ابزار جستجوگر محتوای هوش مصنوعی چیست؟

جستجوگر محتوای هوش مصنوعی ابزاری است که می تواند به درستی تشخیص دهد که آیا یک محتوا توسط انسان تولید شده است یا هوش مصنوعی. این ابزارها با استفاده از الگوریتم‌ های یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی می توانند به راحتی ویژگی ‌ها و الگوهای خاص را در محتوای تولید شده از طریق هوش مصنوعی شناسایی کنند. دقت داشته باشید که هر یک از این ابزارها جزو ابزارهای کاملی به شمار نمی ‌آیند و تنها باید ابزارهایی را انتخاب کنید که از قابلیت‌ های بیشتری برخوردار هستند. در برخی از ابزارها امکان اشتباه وجود دارد و می تواند محتوای تولید شده توسط انسان را به نام هوش مصنوعی و یا بالعکس، متن تولید شده توسط هوش مصنوعی را به نام انسان تشخیص دهد. اما به طور کلی می توان گفت جزو ابزارهای مفیدی هستند که می توان محتواهایی که بسیار مهم هستند را از این طریق بررسی، خطاها را شناسایی و با اطمینان از یک سرقت ادبی جلوگیری کرد.

اهمیت استفاده از ابزار جستجوگر محتوای هوش مصنوعی

در حال حاضر به طور گسترده و پیچیده ‌ای هوش مصنوعی در تمام زمینه‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد.‌ تشخیص اینکه آیا متن تولید شده از طریق هوش مصنوعی است یا خیر، کار بسیار سختی است به همین دلیل ابزارها می توانند تا حدود زیادی اطمینان قابل توجهی را ایجاد کنند.

استفاده از این ابزارها کمک می کند تا شما بتوانید شهرت خود را حفظ کنید. اگر جزو کسانی هستید که در وب سایت ‌ها محتوا منتشر می کنید و می خواهید کاربران نسبت به محتوای شما اطمینان کافی داشته باشند، استفاده از این ابزارها کمک می کنند تا به کاربران ثابت کنید که محتوای شما معتبر و اصلی است. این ابزارها ثابت می کنند که شما از هرگونه سرقت ادبی خودداری کرده‌ اید.

این ابزارها کمک می کنند که محتوای تولید شده یک محتوای اصلی است. محتوای اصلی و منحصر به فرد نه تنها برای سئو اهمیت دارد بلکه برای حفظ یکپارچگی سایت نیز ضروری به شمار می ‌آید. تفاوتی ندارد، در هر زمینه ‌ای که فعالیت می کنید، می توانید آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی را برای محتوای پیش نویس استفاده کنید. دقت داشته باشید که آشکارسازها می توانند نتایج کاذبی را اعلام کنند، توصیه می شود برای تصمیم گیری نهایی در مورد محتوای مورد نظر دقت زیادی شود.

معرفی بهترین ابزارهای تشخیص محتوای تولید شده با هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی کمک می کنند تا محتوایی که توسط انسان تولید شده است یا هوش مصنوعی تشخیص داده شود، تشخیصی که به صورت عادی بسیار سخت و در بسیاری از مواقع امکانپذیر نیست. این ابزارها توانسته اند تا حدود زیادی از سرقت ادبی جلوگیری کنند و نسبت به تولید محتوای اصل، منحصر به فرد و با کیفیت اطمینان کافی ایجاد کنند.

GPTZero

ابزار  GPTZeroدر سال ۲۰۲۲ راه ‌اندازی شده است و طبق اطلاعاتی که در وب سایت آن درج شده است، جزو اولین ابزارهای هوش مصنوعی عمومی به شمار می ‌آید که دسترسی آن برای همه افراد امکان‌پذیر است. در حال حاضر در میان گزینه ‌ها به عنوان یک ابزار مفید و کاربردی شناخته می شود. این ابزار از هفت مولفه استفاده می کند و با تشخیص پیشرفته می تواند تولید محتوا با هوش مصنوعی را کاملا تشخیص دهد.

از مهمترین مولفه می توان به جستجوی متن در فضای اینترنت اشاره کرد. جستجو می کند که آیا درگذشته این متن در آرشیوهای اینترنتی وجود داشته است یا خیر. دیگر فاکتور، بررسی سبک و لحن متن است که آیا با سبک و لحن انسان سازگار است یا یک سبک و لحن ماشینی دارد. با ویژگیDeep Scan  می توانید به اطلاعات جامع‌ تری دست پیدا کنید. از این طریق گزارش کاملی ارائه می شود، در این گزارش جملاتی که احتمال تولید آنها با هوش مصنوعی بیشتر است، برجسته می شوند و دلیل اینکه این جملات چرا با عنوان تولید هوش مصنوعی تشخیص داده شده اند، بیان می شود. در داشبورد این ابزار می توانید تمام گزارش ‌های ارائه شده را دریافت کنید. این ابزار که بسیار کاربرپسند است، با طراحی ساده شرایطی را فراهم کرده است تا همه افراد بتوانند به راحتی از این ابزار استفاده کنند.

نحوه دریافت GPTZero

Basic : با دریافت این ابزار در ابتدا می توانید به صورت رایگان استفاده کنید و تا حدود ۱۰ هزار کلمه را از این طریق بررسی کنید که آیا یک متن اصلی است یا با هوش مصنوعی ساخته شده است.

Essential : در طرح Essential  می توانید تا ۱۵۰ هزار کلمه را بررسی کنید و از ویژگی تشخیص سرقت ادبی استفاده کنید. برای استفاده از این نسخه باید هر ماه ۱۰ دلار پرداخت کنید.

Premium : برای دریافت طرحPremium  باید ماهانه ۱۶ دلار پرداخت کنید و حداکثر می توانید ۳۰۰ هزار کلمه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. علاوه بر اینکه ویژگی‌ های طرح Essential  را دارد، همچنین می توانید از ویژگی Deep Scan و تشخیص متن در چندین زبان استفاده کنید. این طرح گزارش‌ هایی را ارائه می دهد که می توانید آنها را با دانلود کردن در اختیار داشته باشید.

Originality.ai

ابزار Originality.ai برای شناسایی محتوای تولید شده توسط ChatGPT/ GPT-4o/ Gemini Pro/Claude 3/ Llama  مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار که خود را به عنوان دقیق ‌ترین ابزار تشخیص محتوای تولید شده با هوش مصنوعی به کاربران معرفی کرده است، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. به طور اختصاصی نویسندگان، ناشران و کسانی که تولید محتوا انجام می دهند را هدف قرار داده است. از این طریق محتوای منتشر شده در اینترنت و یا مقالات و کتب، محتواهای دقیقی خواهند بود. با ارزیابی و تجزیه و تحلیل متون مهم نسبت به اصل یا غیر اصل بودن متن اطمینان ایجاد کنید.

این برنامه قابلیت اضافه شدن به کروم را دارد و با پشتیبانی از چندین زبان می تواند یکپارچه ‌سازی API را ارائه دهد. تیم تولید کننده این ابزار به طور مداوم در حال فعالیت هستند تا بتوانند استراتژی ‌های جدیدی را به این ابزار اضافه کنند تا در تشخیص محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی عملکرد بهتری داشته باشد. تشخیص ‌هایی که با سایر ابزارها امکان‌پذیر نیست، از طریق این ابزار برای کاربران فراهم شده است. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و کاربران می توانند محتوا را مستقیماً در ابزار قرار داده و موارد تشخیص را از طریق انجام دهند. در نهایت گزارشی ارائه می شود که تمام بخش ‌هایی که از طریق هوش مصنوعی ایجاد شده است را به صورت هایلایت نشان می دهد. از طریق این ابزار می توانید در ابتدا سه اسکن برای ۳۰۰ کلمه را به صورت رایگان انجام دهید.

نحوه دریافت  Originality.ai

Pro: اگر می خواهید به صورت حرفه ‌ای تجزیه و تحلیل متن را انجام دهید، می توانید از طرح Pro  استفاده کنید. با پرداخت ماهانه 12.45 دلار که شامل ۲ هزار اعتبار است، می توانید از ویژگی ‌ها و قابلیت‌ های اسکن هوش مصنوعی، گزارش‌ های قابل اشتراک گذاری و موارد دیگر استفاده کنید.

Enterprise : برای استفاده از طرح Enterprise  ماهانه باید ۱۷۹ دلار پرداخت و از 15 هزار اعتبار در ماه استفاده کنید. از ویژگی ‌های این طرح می توان به ارائه تمام ویژگی‌ های طرح Pro ، API  و ارائه تاریخچه ۳۶۵ روزه اسکن اشاره کرد.

pay as you go : یکی از طرح‌ های دیگری که Originality.ai ارائه داده است، طرح پرداخت در حین کار است. با پرداخت ۳۰ دلار می توانید به ۳ هزار اعتبار دسترسی پیدا کرده، اما از ویژگی ‌های محدودتری برای تشخیص متن اصلی از غیر اصلی استفاده کنید.

Copyleaks

اگر نام Copyleaks را شنیده ‌اید، بیشتر این ابزار را برای تشخیص سرقت ادبی استفاده می کنند، اما یکی از راه حل‌ های مهمی که این ابزار ارائه می دهد، بررسی محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی است. این ابزار توانسته ۳۰ زبان را پوشش دهد و در هر دوره از زمان که زبان‌ جدیدی به این ابزار اضافه می شود، به صورت خودکار به روز رسانی می شود.

طبق تحقیقات انجام شده دقت این ابزار برای تشخیص متن غیر اصلی بیش از ۹۹ درصد است و درصد تشخیص غلط در این ابزار بسیار کمتر از ابزارهای دیگر است. عملکرد این ابزار به این صورت است که با در اختیار داشتن داده ‌های بسیار و یادگیری تشخیص الگوی نوشتاری توسط انسان، می تواند هر الگویی که مطابق با الگوی انسانی نیست را تشخیص دهد و تمامی جملاتی که با هوش مصنوعی ایجاد شده باشد را به صورت هایلایت به کاربر نشان ‌دهد. از قابلیت‌های مهم در این ابزار می توان به تشخیص متن با ارائه کد منبع تولید شده اشاره کرد.

نحوه دریافت  Copyleaks

نحوه دریافت  Copyleaks

از طریق این ابزار می توانید به صورت روزانه تعداد محدودی اسکن رایگان انجام دهید. اما برای دریافت اسکن پیشرفته می توانید از طرح پولی این ابزار استفاده کنید. با پرداخت ماهانه 7.99 دلار می توانید تا حداکثر ۱۲۰۰ اعتبار دریافت کرده و اسکن متون را به ۳۰ زبان انجام دهید. همچنین می توانید با پرداخت ماهانه 13.99 دلار از ویژگی تشخیص سرقت ادبی + AI استفاده کنید.

Winston AI

از ابزارهای محبوب تشخیص محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی می توان به  Winston AIاشاره کرد. این ابزار که جزو ابزارهای قابل اعتماد به شمار می ‌آید، این ادعا را کرده است که از دقت بالای 99.98 درصد برخوردار است. محتواهای تولید شده با ابزارهای ChatGPT / GPT-4 /  Google Gemini / Claude را می تواند به درستی شناسایی کند. استفاده از این ابزار بسیار آسان است، اسناد خود را در ابزار آپلود کنید، پس از اسکن متن، با ارائه گزارش می توانید نسبت به صحت محتوا اطمینان حاصل کنید. این ابزار می تواند از چند زبان پشتیبانی کند و با ارائه هایلایت رنگی می تواند نشان دهد که کدام قسمت ‌ها معتبر هستند و کدام قسمت ‌ها توسط هوش مصنوعی تولید شده‌ اند.

نحوه دریافت  Winston AI

برای استفاده از  Winston AIمی توانید به صورت رایگان تا ۲ هزار اعتبار استفاده کنید. از مهمترین ویژگی‌ های این نسخه می توان به تشخیص عمیق متن اشاره کرد. همچنین می توانید با پرداخت ماهانه ۱۲ دلار در ماه از ۸۰ هزار اعتبار استفاده و از ویژگی ‌های پیشرفته برای اسکن دقیق‌ تر متن بهره ‌مند شوید.

TraceGPT

اگر به دنبال یک ابزار دقیق برای شناسایی مطالب ایجاد شده با هوش مصنوعی هستید، می توانید ابزار TraceGPT را امتحان کنید. این ابزار کاربر پسند به شما این امکان را می دهد که بتوانید طیف وسیعی از فایل ‌ها را با فرمت ‌های مختلف  doc / docx / txt / odt / rtf  / pdf  در این ابزار آپلود کرده و نسبت به اصل بودن محتوا اطمینان حاصل کنید. پس از اسکن مطالب، نتایجی را ارائه می دهد که به شما نشان می دهد کدام جملات توسط هوش مصنوعی ایجاد شده ‌اند، کدام یک از جملات احتمال کمتری وجود دارد که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده ‌اند. این ابزار از چندین زبان پشتیبانی می کند، امکان اضافه شدن به مرورگر را دارد و می توانید به  API دسترسی پیدا کنید. این ابزار برای کسانی که در دانشگاه ‌ها فعالیت می کنند و تولید محتوای مفید انجام می دهند، بسیار ارزشمند خواهد بود.

نحوه دریافت TraceGPT

برای استفاده از این ابزار می توانید پس از ثبت نام، به صورت رایگان و به طور محدود استفاده کنید. اما برای استفاده از طرح پولی می توانید با پرداخت ماهانه ۶۹ دلار، هزار صفحه را اسکن کرده و با پرداخت 5.99 دلار اسکن ۲۰ صفحه را انجام دهید. با استفاده از طرح پولی این ابزار حتی می توانید دستور زبان را نیز چک کنید.

Hive Moderation

Hive Moderation به عنوان یکی از شرکت‌ های تولید کننده ابزارهای تولید محتوا، یک آشکارساز محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را با ویژگی ‌های منحصر به فرد ارائه کرده است. مهمترین ویژگی این ابزار این است که می توانید نه تنها محتوای متنی بلکه می توانید محتوای صدا و تصویر را نیز مورد بررسی قرار دهید. به عنوان یک کاربر می توانید محتوای مورد نظر را در کادر کپی کرده و با تشخیص اینکه آیا محتوا با هوش مصنوعی تولید شده است یا خیر، گزارشی را دریافت کنید. اگر تصاویر توسط Midjourney / DALL-E   /  ChatGPT ایجاد شده باشند، به راحتی در گزارش ارائه می شود.

نحوه دریافت  Hive Moderation

یک افزونه برای کروم دارد و می توانید از سطوح سفارشی سازی این ابزار متناسب با نیازهای خود استفاده کنید. می توانید افزونه کروم را به صورت رایگان دانلود کرده و از اسکن ‌های رایگان محدود آن استفاده کنید.

سخن پایانی

اگر فصد استفاده از محتوا در وب سایت خود را دارد و می خواهید نسبت به صحت محتوا اطمینان کامل داشته باشید، می توانید از ابزارهای تشخیص محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید. این ابزارها که به صورت رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است، شرایطی را ایجاد می کنند تا با تجزیه و تحلیل متون از صحت مطالب اطمینان کامل به دست آورید.

مجموعه دارکوب با همکاری یک تیم تخصصی در زمینه تولید محتوا، ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد. دارکوب برای وب سایت شما در تمام حوزه‌ های تخصصی محتوای با کیفیت و اصل تولید می کند. این تضمین را به شما می دهیم تا با عدم انتشار محتوای کپی شده از هوش مصنوعی، رتبه وب سایت شما را به طور قابل توجهی افزایش دهیم. همچنین در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی خدمات خوبی را متناسب با کسب و کار شما ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته