طراحی سایت آرایشگاه با قیمت مناسب

نوشته شده توسط دارکوب

در دنیای امروزی تقریباً هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد. طراحی سایت فروشگاهی بارزترین مثال آن است. در نتیجه، رقابت در طراحی سایت بسیار زیاد است، زیرا کاربران نسبت به سالهای قبل حرفه ای تر شده و توقع بالایی از سایت ها و نحوه طراحی آنها دارند.

کارشناس طراحی سایت باید اصول اولیه را کاملاً بداند زیرا جزئیات کوچک مانند فونت یا حتی رنگ ها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و نکته ای برای متقاعد کردن مشتری بی هدف باشد.

اگر صاحب یک کسب و کار سالن زیبایی هستید اما هنوز وارد عرصه آنلاین نشده اید، ممکن است از رقبا عقب مانده و باعث کاهش دیده شدنتان شوید.

برای طراحی سایت آرایشگاهی خود احتمالاً می خواهید یک تم عالی را به صورت آماده بخرید یا یک توسعه دهنده و طراح وب ماهر را استخدام کنید تا به زودی وب سایت سالن زیبایی خود را طراحی کنید.

در ایجاد حضور آنلاین خود، همیشه باید اطمینان حاصل کنید که طراحی شما کاربرپسند، آسان برای ناوبری، خوانا، جامع و سازگار با موبایل خواهد بود. البته، طراحی باید به اندازه کافی ظریف، نوآورانه و مدرن به نظر برسد تا در بازار رقابتی بدرخشد.

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و در آن دنیا مردم انتظار دارند که شما یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید. طراحی وب سایت برای سالن شما واقعاً کار سختی نیست، به شرطی که برنامه و راهنمایی درست دریافت کنید.

در حال حاضر، بهترین راه برای مشاهده رشد واقعی یک کسب و کار از طریق ابزارهای بازاریابی دیجیتال متفاوتی است که فناوری ارائه می دهد. آن دسته از شرکت‌هایی که می‌خواهند گسترش یابند، از تبلیغات آنلاین بهترین استفاده را خواهند برد، زیرا بهترین راه برای پخش هر آنچه که ارائه می‌دهند به کاربران است. در نتیجه طراحی سایت شرکتی باید اولین قدم در این راه باشد. وقتی شخصی نیازی داشته باشد، با یک جستجوی سریع صفحاتی از انواع مختلف را در شبکه اینترنت پیدا می کند تا مشکل خود را حل کند.

با این حال، تنها راهی که کاربر احساس کند به سایت مورد نظر خود رسیده است این است که طراحی رنگارنگ مطابق با موضوع خود داشته باشد. اگر یک سالن زیبایی دارید، قبل از شروع به طراحی سایت سالن زیبایی باید چندین نکته را در نظر بگیرید.

هدف این وبلاگ تاکید بر اهمیت حضور آنلاین به خصوص در سال های اخیر است. این شامل دو جنبه اساسی است: قابلیت کشف سالن شما به صورت آنلاین و ظاهر وب سایت شما.

طراحی سایت آرایشگاه

طراحی سایت سالن زیبایی شما بسیار مهم است. در نهایت تصمیم می گیرد که آیا مشتریانی را به دست خواهید آورد یا از دست خواهید داد. درادامه نکاتی ارائه می شود که در هرچه بهتر دیده شدن سایتتان موثر خواهد بود.

  • فرهنگ، ماموریت و ارزش های سالن خود را درک کنید.

طراحی سایت آرایشگاه زنانه یا مردانه که با مشتری ایده آل شما همسو شود، مستلزم آن است که هویت برند خود را واقعاً درک کنید. هویت برند ابزاری حیاتی برای تعیین اینکه چه کسی هستید و چگونه مشتریانتان با شما و کسب و کارتان ارتباط برقرار می کنند است. به عبارت ساده، برندسازی اساساً ایجاد تجربیات منحصر به فرد و به یاد ماندنی است که تأثیری بر مشتری آینده یا فعلی می گذارد.

اما هویت برند شما فقط مربوط به یک طرح رنگی زیبا یا فونت های زیبا نیست. موضوع در مورد احساسی است که مردم وقتی در مورد برند شما فکر می کنند. به همین دلیل، قبل از شروع برندسازی سالن یا وب سایت خود، باید به فرهنگ سالن خود فکر کنید.

برای ایجاد شناخت برند که تأثیری ماندگار از خود بر جای می‌گذارد، باید مطمئن شوید که تمام متن‌ها، تصاویر و آرم‌هایی که در نهایت به وب‌سایت شما (و کانال‌های اجتماعی) راه پیدا می‌کنند، با فرهنگ، ارزش‌های اصلی و بیانیه مأموریت سالن زیبایی شما همخوانی دارند.

  • به دنبال الهام باشید.

هنگامی که درک کاملی از فرهنگ، برندسازی و بیانیه ماموریت آرایشگاه خود داشتید، باید به این فکر کنید که برند شما در سطح بصری چگونه به نظر می رسد. صنعت آرایش یک صنعت بصری است. هویت بصری شما بسیار مهم است.

اگر هنوز ایده جالبی درباره اینکه می خواهید هویت بصری برندتان چگونه باشد ندارید، توصیه می کنیم با پیدا کردن الهاماتی که می توانید به آنها مراجعه کنید شروع کنید.

  • دامنه خود را بخرید

اکنون که حسی از برند خود و هویت بصری که می خواهید برای سالن خود بسازید دارید، می توانید به قالب سایت آرایشگاه فکر کنید. اولین قدم برای طراحی سایت آرایشگاه مردانه یا زنانه انتخاب دامنه خواهد بود.

در حالت ایده‌آل، بهتر است دامنه شما با نام سالن شما مطابقت داشته باشد تا مشتریان شما به راحتی آن را به خاطر بسپارند. اگر کوتاه باشد به خاطر سپردن آن راحت تر و اگر شامل کلمات کلیدی مهمی باشد که با کسب و کار شما همخوانی دارند، مزیت بیشتری است.

می توانید دامنه خود را از هاست و دامنه های شرکت دارکوب خریداری کنید. شرکت دارکوب پیشنهادات متفاوتی متناسب با نیاز شما در اختیارتان قرار می دهد.

  • سازنده وب سایت و پلتفرم مناسب را انتخاب کنید.

وقتی نوبت به طراحی سایت آرایشگری می رسد، میتوانید از قالب سایت آرایشگاه زنانه به صورت آماده در سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید. البته طراحی سایت آرایشگاه با قالب سفارشی توسط توسعه دهندگان وب نیز می تواند گزینه بعدی باشد که با توجه به بودجه و زمانبندی تان می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

وردپرس یکی از سئو دوستانه ترین پلتفرم ها است که اگر قصد دارید واقعاً جستجوی ارگانیک را به عنوان یک گزینه در دیجیتال مارکتینگ در نظر بگیرید، می تواند مفید باشد.

سیستم های مدیریت محتوا (CMS) به عنوان جایگزین های دوستانه تری برای افرادی بدون دانش طراحی وب یا مهارت های برنامه نویسی معرفی می شوند. آنها می توانند بسیار سریع راه اندازی شوند و افراد غیر متخصص نیز می توانند به راحتی با آنها کار کنند.

هر پلتفرمی را که در نهایت انتخاب کنید، باید قالبی را که دوست دارید پیدا کنید. می توانید نسخه های رایگان و یا پولی را پیدا کنید و طراحی سایت خود را شروع کنید.

طراحی وب سایت آرایشگاه ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. اگر قوانین اولیه طراحی بصری را بدانید.

  • تایپوگرافی

ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما حقیقت این است که نوع تایپوگرافی نقش اساسی در انتقال پیام به عموم دارد. توصیه کلی این است که فقط از حداکثر دو فونت مختلف استفاده کنید، یکی اصلی و دیگری برای کنتراست. شما باید فونتی را انتخاب کنید که با سبک خدمات ارائه شده مطابقت داشته باشد.

  • تولید محتوا

مهم نیست که یک صفحه وب چقدر رنگارنگ باشد، بدون محتوای قوی، همه کارها بی نتیجه خواهد ماند. در اینترنت محتوای یک سایت محصول آن است و بنابراین باید چشم نواز باشد و قوانین سئو را رعایت کند. در غیر این صورت، وب سایت شما در مقابل رقبا دیده نمی شود.

  • اقدام به کلیک

بهترین راه برای تبدیل یک کاربر ساده به یک مشتری بالقوه تشویق آنها به کلیک در قسمت های مختلف سایت است (Call To Action). هنگام طراحی وب سایت سالن آرایشگاه، طراح باید در نظر داشته باشد که برای کسب و کاری که به دنبال جلب توجه و جذب مشتریان جدید است، طراحی انجام میدهد. به همین دلیل است که ارائه مشوق هایی به افرادی که باعث ایجاد علاقه می شوند بسیار مهم است.

  • ویدئو

ویدئوها قدرت خلاصه سازی سریع و موثر اطلاعات را دارند. هر وب سایت معتبری دارای ویدیوهایی است که به توصیف خدمات ارائه شده کمک می کند. کلیپ های کوچک درباره خدمات آرایشگری که مدت زمان آنها از یک دقیقه و نیم بیشتر نمی شود به نشان دادن سیستم کاری یا خدمات متفاوتی که سالن ارائه میشود، کمک می کند.

  • تصویرسازی قدرتمند

یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. حقیقت این است که وقتی برای اولین بار وارد یک وب سایت می شوید، آنچه به طور کلی مشاهده می شود، تصاویر قبل از خواندن متن است. از آنجایی که طراحی سایت آرایشگاه زیبایی هستید، سایت باید به اندازه کافی تصاویر چشمگیر و حرفه ای داشته باشد که خدمات و محصولات ارائه شده توسط آنها را نشان دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، می توان به یک چیدمان نسبتا هماهنگ و آسان برای پیمایش دست یافت.

همه تصاویری که در وب سایت خود استفاده می کنید باید نوعی احساس را برانگیزند. در حالت ایده آل، احساسی که می خواهید مشتری ایده آل شما زمانی که به برند شما فکر می کند، تجربه کند.

برای مثال، تمام تصاویر شما نباید فقط مربوط به سالن خالی شما باشد. در عوض، شما باید مشتریان فعلی خود را نشان دهید که شاد و الهام بخش به نظر می رسند. این نکته می‌تواند به بازدیدکنندگان وب‌سایت شما کمک کند تا تصور کنند که واقعاً در آرایشگاه شما حضور دارند، که می‌تواند آنها را تشویق کند که تصمیم بگیرند و یک قرار ملاقات رزرو کنند.

همانگونه که تجربه مشتری خود را در رسانه های اجتماعی خود نشان می دهید، می خواهید آن را در وب سایت خود نیز منعکس کنید. همچنین مهم است که اعضای تیم خود را معرفی کنید. تصاویر و بیوگرافی آنها می‌تواند به شما کمک کند تا قبل از اینکه شخصی در سالن شما قدم بگذارند، به همکاران شما اعتماد کند.

  • ناوبری یا پیمایش

اهمیت سیال بودن در وب سایت بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید، زیرا اگر پیمایش نادرست باشد یا برای مشتری جذاب نباشد، علاقه ای به ادامه کاوش در سایت و مشاهده خدمات نشان نمی دهد. به همین دلیل است که جزئیات کوچک به عنوان یک بنر همراه با حرکت که جدیدترین یا مهم ترین به روز رسانی ها را نشان می دهد چیزی است که بسیاری از مردم از آن استقبال می کنند.

  • دستگاه های تلفن همراه

در سال های اخیر، افراد بدون توجه به جایی که هستند، بیشتر وقت خود را در گوشی های هوشمند خود می گذرانند، این موضوع به دلیل پیشرفت های بزرگی است که تلفن های همراه در طول این سال ها داشته اند. سالن زیبایی باید برای همه کاربرانی که سایت را از طریق تلفن همراه خود مشاهده می کنند طراحی شده باشد. اگر این کار انجام نشود، مخاطبان هدف بسیاری را از دست خواهید داد.

بیش از 86 درصد از مردم از گوشی هوشمند استفاده می کنند. از این رو، احتمال اینکه مشتری سالن زیبایی، شما را در تلفن خود جستجو کند، زیاد است. یک وب‌سایت با طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو به‌طور خودکار نمایشگر را با اندازه صفحه نمایش دستگاه شخصی بازدیدکننده تنظیم می‌کند، چه لپ‌تاپ، تبلت یا تلفن هوشمند.

  • چیدمان

طراحی سایت نه با اطلاعات و نه با محتوای چند رسانه ای نباید بارگذاری بیش از حد طولانی داشته باشد. باید سازماندهی شده باشد، با هماهنگی در رنگ ها و شکل ها تا حد امکان ساده و سریع باشد.

این به این معنی است که حتی اگر طرح وب سایت نسبتاً جالبی داشته باشید، کاربران می توانند با آرامش و بدون احساس خستگی پیمایش کنند و به راحتی می توانند مکان خود را پیدا کنند تا هر نوع اطلاعات خاصی را که می خواهند به دست آورند.

  • موتور جستجو

برای انجام جستجو در اینترنت، اکثریت قریب به اتفاق جهان از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می کنند. موتورهای جستجو توسط یک الگوریتم برای رتبه بندی صفحات و اولویت دادن به آنها نسبت به سایرین دسته بندی می شوند. به همین دلیل است که هنگام طراحی سایت سالن، سئو سایت آرایشگاه نیز باید در نظر گرفته شود. بهترین راه برای داشتن سئوی مثبت، محتوای زیاد، وب سایتی که سریع بارگذاری می شود و رابط کاربری راحت است.

سئو مخفف عبارت بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است که به روشی اشاره دارد که از طریق آن می توانید وب سایت خود را بهینه کنید تا در موتورهای جستجو (مانند گوگل) عملکرد خوبی داشته باشد. از آنجایی که اکثر مردم برای یافتن اطلاعات  از جمله برای آرایشگاه زنانه به موتورهای جستجو مراجعه می‌کنند، واقعاً هوشمندانه است که مطمئن شوید وب‌سایت شما با در نظر گرفتن سئو طراحی شده است.

بسیاری از وب‌سایت‌های سالن‌ها بسیار ساده و کوچک بوده و شامل دو یا سه صفحه و متن بسیار کم هستند. اگرچه این ممکن است برای بازدیدکنندگانی که قبلاً درباره برند شما و طرز کارتان می‌دانند خوب باشد، اما بعید است که گوگل وب‌سایت شما را برای جستجوهای دیگر رتبه‌بندی کند. از آن گذشته، گوگل باید متن موجود در وب سایت شما را بخواند تا بفهمد در مورد چیست! تبلیغات آرایشگاه در سایت های مربوطه یا سایت های پربازدید نیز می تواند به دیده شدن هرچه بیشتر آن کمک کند.

به آشنایی با برند، هویت، ماموریت، تیم و خدمات خاص خود محتوا اضافه کنید. همه اینها می تواند زمینه بیشتری را به گوگل بدهد و به شما در رتبه بندی در جستجوی ارگانیک کمک کند. انجام سایر مراحل نسبتا ساده مانند بهینه سازی تگ های عنوان، توضیحات متا، متن جایگزین تصویر و سایر ویژگی های فنی، همگی راه های آسانی برای بهبود سئو سایت شما هستند.

  • به راحتی قرار ملاقات را نشان دهید

هدف از وب سایت سالن زیبایی این است که راه های آسان برای مشتریان خود ارائه دهد. این بدان معنی است که باید آماده ارائه انواع خدمات آنلاین باشد. شما به وب سایت خود نیاز دارید تا بتوانید برای مشتریان قرار ملاقات تعیین کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که در صورت بروز مشکل در سیستم خودکار، شماره تماس یا ایمیل را مشخص کنید.

بازدیدکنندگان موبایل اغلب به مشتریان واقعی تبدیل می شوند. چرا؟ جستجوهای موبایلی در گوگل معمولاً جستجوهای هدفمند و تا حدی واقعی هستند. در حال حاضر 80 درصد مردم از موبایل خود برای خرید استفاده می کنند.

همان رفتار جستجو در سایت سالن آرایشی منعکس می شود. هر زمان که مشتریان نیاز به اصلاح مو یا ناخن خود را احساس می کنند، می خواهند مستقیماً نیازهای خود را برآورده کنند. این بدان معناست که آنها یا به گوگل یا وب سایت سالن مورد علاقه خود می روند و مستقیماً قرار ملاقات می گیرند. در چنین شرایطی، مهم است که وب سایت شما به مشتریان اجازه دهد تا رزرو را تا حد امکان ساده و سریع انجام دهند.

یک تقویم آنلاین به مشتریان موجود و بالقوه اجازه می دهد تا خدمات مورد نظر خود را مستقیماً رزرو کنند. مشتری می تواند بلافاصله خدماتی که شما ارائه می دهید، زمان های موجود را ببیند و مستقیماً رزرو کند.

  • نمایش خدمات

کارهای هنری استایلیست ها همان چیزی است که مشتریان را عاشق سالن زیبایی می کند. اگر در حال طراحی وب سایت سالن هستید، باید نتیجه ای را که آرایشگران به دست می آورند، ترجیحاً با مقایسه قبل و بعد از دریافت خدمات توسط مشتری نشان دهید.

با این کار نه تنها می‌توان توجه مخاطب را به خود جلب کرد، بلکه در عین حال، قابلیت‌های حرفه‌ای سالن به مشتریان بالقوه ارائه می‌شود.

این امر به ویژه هنگام ارائه خدمات مرتبط با مد و ظاهر شخصی بسیار مهم است. شما باید با آخرین روندها یا به اصطلاح ترند ها به‌روز باشید، یا کسانی باشید که باعث ایجاد آن‌ها می‌شوند. این موضوع با اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ ها امکان پذیر است.

  • نمونه کارها

مشتریان هنگام انتخاب سالن آرایشی، انتخاب های زیادی دارند. این فقط در مورد خدماتی که ارائه می دهید نیست. مشتری می خواهد احساسی از سالن شما داشته باشد. بنابراین، جای تعجب نیست که تصاویر واضح و با وضوح بالا در پلتفرم های رزرو آنلاین برجسته هستند. افزودن نمونه کارها در وب سایت شما چشم اندازی از سالن شما و خدمات ارائه شده به مشتری ارائه می دهد. سعی کنید از عکس های واقعی سالن و نتایج کار خود برای برجسته کردن قابلیت های خود استفاده کنید.

  • قابلیت مکان یابی

روندی را در سایت پیش بینی کنید که مشتریان جدید مکان فیزیکی سالن شما را به راحتی پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که مشتریان برای اولین بار می توانند به راحتی به آدرس سالن شما دسترسی داشته باشند. داده ها باید به وضوح در وب سایت و صفحه کانال های اجتماعی قابل مشاهده باشند.

پیدا کردن شما از طریق Google Places را برای مشتریان آسان کنید. موقعیت مکانی خود را به Google Places متصل کنید. هنگامی که مشتریان آرایشگاه یا سالن زیبایی را در Google Places جستجو می کنند، به سرعت تمام سالن های اطراف محل خود را مشاهده می کنند.

 

موفقیت در طراحی سایت آرایشگاه نیازمند یک رویکرد ساختار یافته است. با پیروی از دستورالعمل‌ها و استفاده از افراد متخصصی یک وب‌سایت سالن ایده ال خواهید داشت، ترافیک آنلاین ایجاد می‌کنید و کاربران را به مشتری تبدیل می‌کنید. در آغاز این راه و پیشبرد هر چه بهتر و سریعتر آن می توانید از مشاوره طراحان مجرب شرکت طراحی سایت دارکوب بهره مند شوید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته