قیمت طراحی سایت با وردپرس

نوشته شده توسط مهندس کلانتری

طراحی سایت امروز بسیار ارزان تر از گذشته است. شما به راحتی می توانید یکی از پکیج های طراحی سایت را انتخاب کنید و پس از چند روز وب سایت شما در دامنه و هاست مورد نظرتان قابل دسترسی است. اما شاید برای افرادی که اولین بار است با موضوع طراحی سایت بر می خورند از متفاوت بودن تعرفه ها تعجب کنند. برای همین در این مقاله از دارکوب حالات مختلف یک طراحی را توضیح می دهم.

این که وب سایت شما چه نوعی باشد: سایت معرفی (شرکتی)، فروشگاهی و هر نوع دیگر و اینکه در طراحی آن از چه ابزارهایی استفاده شده باشد می تواند در تعیین قیمت وب سایت تاثیر گذار باشد. در این مقاله از دارکوب من حالت های تولید وب سایت با وردپرس را بیشتر برای شما تشریح خواهم کرد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس معمولا ارزان تر نسبت به سایر روش هاست که دلیل اصلی آن رایگان بودن وردپرس می باشد. هم اکنون در ایران حدود 50 درصد از سایت ها وردپرسی می باشد و این سیستم مدیریت محتوا نرم افزاری عالی برای طراحی وب سایت می باشد. یکی از تخصص های اصلی شرکت دارکوب طراحی سایت با وردپرس می باشد. این شرکت قالب های وردپرس را از پایه تولید می نماید و از قالب های آماده استفاده نمی نماید. دارکوب تا کنون در حدود 4000 وب سایت طراحی و تولید نموده است که حدود 2000 مورد آن وردپرسی می باشد. در ضمن شرکت دارکوب تا کنون در حدود 400 قالب وب سایت تولید نموده است که با استفاده از آنها به راحتی می توانید وب سایت خود را راه اندازی نمایید. جهت رویت قالب ها به فروشگاه قالب سایت دارکوب مراجعه نمایید.

در صورتی که در جستجوی شرکت طراحی سایت با وردپرس هستید که طراحی سایت ارزان و با کیفیت برای شما انجام دهد دارکوب یکی از بهترین شرکت های طراحی وب سایت می باشد. قیمت طراحی سایت در دارکوب ارزان تر به نسب سایر شرکت هاست که دلیل اصلی آن 20 سال سابقه این شرکت و خط مشی اصلی آن است. یکی از سیاست های اصلی شرکت دارکوب طراحی وب سایت با ارزان ترین قیمت ممکن است. برای رویت جدول قیمت طراحی سایت شرکتی صفحه خدمات طراحی سایت و برای سایت فروشگاهی صفحه ساخت سایت فروشگاهی را مطالعه نمایید.

دارکوب یکی از شرکت های طراحی وب سایتی است که از آن می توانید خرید وب سایت انجام دهید. کافی است یکی از قالب های تولید شده این شرکت را بپسندید تا در اسرع وقت طراحی وب سایت شما انجام گردد و جهت خرید سایت آماده وردپرس کافی است با این شرکت تماس بگیرید. قالب های وردپرس تولید شده دارکوب در شاخه های قالب شرکتی، قالب فروشگاهی و همچنین قالب آموزشی دسته بندی شده اند. قیمت قالب سایت وردپرس دارکوب بسیار ارزان می باشد. حتما سری به این فروشگاه قالب وردپرس بزنید.

البته با وردپرس می توانید طراحی سایت رایگان نیز انجام دهید. برای انجام این کار کافی است یکی از قالب های رایگان موجود در اینترنت را بر روی فضای هاست وب سایت خود بارگذاری نمایید و فرآیندهای نصب وب سایت و درج اطلاعات را انجام دهید.

در ضمن دارکوب دارای آموزشگاه طراحی سایت و سئو می باشد و در این آموزش دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود. در این دوره نحوه طراحی قالب وردپرس به صورت کامل آموزش داده می شود. پس از گذراندن دوره قادر خواهید بود قالب وردپرس را از پایه تولید نمایید.

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که با کمک آن می توان انواع مختلفی از وب سایت از وبلاگ گرفته تا سایت های شرکتی و فروشگاهی را راه اندازی نمود. از قدرت و محبوبیت وردپرس همین بس که تقریبا بیش از یک چهارم وب سایت های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند. سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در مقاله ایی دیگر از دارکوب درباره این توضیح داده ام که چه زمانی هایی از CMS استفاده می کنیم چه زمانی به جای وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی وب سایت می رویم.

هزینه توسعه وب سایت

هزینه توسعه وب سایت با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا وب سایت های شرکتی کمترین هزینه را دارند. اما وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین برابر تفاوت هزینه داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه یک وب سایت این است که امکانات مورد نیاز سایت خود را به صورت یک RFP نوشته آن را برای یک شرکت های مختلف ارسال نمایید تا آن ها پروپوزال و هزینه های خود را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و تکنولوژی هایی توسعه داده می شود. زمانی که بر سر این موضوع انتخاب خود را انجام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب وب سایت شما چطور تولید شده است. متعاقباً هر یک از امکانات وب سایت نیز دارای متعرفه ایی مشخص است که تنها با استعلام دقیق مشخص می شود.

من در اینجا به دغدغه قالب وب سایت می پردازم چون می دانم مشکل بسیاری از سایت های طراحی شده در این قسمت نهفته است.

طراحی قالب وردپرس

شما برای ظاهر وب سایت و صفحه بندی آن در وردپرس به یک قالب نیاز دارید. در قالب است که جای Header، Footer، Sidebar، NavBar و غیره مشخص می شود. در واقع پلاگین های مختلف سایت در این قالب نصب می شوند. پس گاهی تغییر این قالب تنها کمی کمتر از طراحی وب سایت هزینه بر است. اما قالب یک سایت وردپرسی می تواند به اشکال مختلفی تولید شود. یک قالب می تواند به صورت سفارشی برای یک مشتری توسعه داده شود یا به اصطلاح از قالب های آماده استفاده گردد.

طراحی قالب اختصاصی

شاید شما طرح خاصی برای وب سایت خود در ذهن دارید. یا وب سایتی به عنوان مدل نمی یابید یا می خواهید طراحی سایت شما کاملا متفاوت باشد. در این صورت شما به سراغ یک طراح وب سایت می روید و در ابتدا با کمک طراح بر روی فایل PSD سایت را به صورت یک طرح گرافیکی ایجاد می نمایید. پس از طراحی و انجام تغییرات و ویرایش ها و نهایی شدن طرح توسط یک برنامه نویس با زبان ها و کد های مختلف نوشته و پیاده سازی می شود. این روش شاید پر هزینه تر و زمان بر ترین روش باشد. اما مزایای خود را دارد. اینکه طرح در نهایت همان چیزی می شود که صاحب وب سایت می خواهد. حال اینکه سلیقه و خواست مشتری چقدر در عمل وب سایت را به اهداف کسب و کار نزدیک می کند، موضوع دیگری است.

شما گزینه های دیگری هم برای تهیه قالب وب سایت خود دارید. مثلا استفاده از قالب های آماده، یا اینکه یک قالب از قالب های شناخته شده دارکوب برای وب سایت خود تهیه کنید. اما بگذارید اول ببینیم که قالب آماده چیست تا به این برسیم که قالب های وردپرس دارکوب چه مزیت هایی دارند.

قالب های آماده وردپرس

شما برای استفاده از قالب های آماده وردپرس گزینه های زیادی دارید اما انتخاب از میان این گزینه ها خود چالش بر انگیز است. اگر می خواهید از یک قالب آماده استفاده کنید به موارد زیر توجه کنید.

شما باید قالبی انتخاب کنید که:

  • قابلیت تنظیم، انعطاف و توسعه (بیشتر) را داشته باشد
  • عملکرد خوبی داشته باشد، مثلا بخاطر سنگین بودن سرعت سایت را کاهش ندهد
  • برای تغییرات به تولید کننده آن وابسته نباشید
  • الزامی برای به روز رسانی سالانه در آن وجود نداشته باشد
  • مشکل امنیتی نداشته باشد
  • برای سئو مناسب باشد
  • و غیره

قالب های آماده زیادی در اینترنت وجود دارند، حتی برخی از آن ها رایگان هستند. اما شما می توانید برای تهیه قالب های آماده به وب سایت های فروش قالب خارجی و داخلی مراجعه کنید. البته به نظر نمی رسد که قالبی با داشتن المان هایی که در بالا گفته شد در سایت های خارجی با این تفاوت نرخ ارز به صرفه باشد. از سوی دیگر نیز بسیاری از قالب های آماده که امروز در بازار ایران وجود دارند، قالب هایی ترجمه شده از همان قالب های خارجی با برخی محدودیت ها هستند.

مشکلات احتمالی قالب های آماده:

  • کیفیت توسعه آنها پایین بوده و دارای خطا باشند
  • بخشی از کدهای آن رمزگذاری شده و بخش هایی از آن قابل تغییر و ویرایش نباشد
  • قالب فارسی نبوده و تنها ترجمه ایی از یک قالب خارجی باشد
  • به واسطه پلاگین های زیاد و لینک های خارجی قالب سرعت آن پایین باشد
  • طراحی غیر اختصاصی نسبت به نوع و موضوع وب سایت داشته باشد
  • ایمن نبوده و یا حاوی کدهای مخرب باشد

قالب های تولید شده دارکوب

ما در شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب برای کاهش هزینه های مشتری در تهیه وب سایت اقدام به تولید قالب هایی استاندارد با قیمت مناسب کرده ایم. این قالب ها توسط برنامه نویسان ما از نقطه صفر تا صد توسعه داده شده اند. ما سعی کرده ایم که تمامی استاندارد ها و نیاز هایی که یک قالب وب سایت دارد را رعایت کنیم. برای همین در صورت خریداری کردن یکی از قالب های تولید شده توسط دارکوب خیال شما می تواند از بابت آینده آن راحت باشد. نه تنها شما از بابت تغییر در این قالب هیچ وابستگی خاصی به دارکوب ندارید بلکه در صورت نیاز می توانید به برای پشتیبانی به کارشناسان ما مراجعه نمایید.

قالب های دارکوب همه واکنش گرا بوده یعنی با کمک طراحی Responsive برای نمایش وب سایت در دستگاه های موبایل بهینه سازی شده اند. بنابراین شما نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای بهینه سازی آن برای موبایل نخواهید داشت.

ما در سابقه بیش از 20 ساله خود در طراحی وب می دانیم که سئو تا چه اندازه می تواند در موفقیت یک وب سایت یا کسب و کار موثر باشد. در واقع بدون بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو شانس کمی برای استقبال کاربران از وب سایت وجود دارد. وب سایتی که نتواند حداقل در سه صفحه اول گوگل جایگاهی پیدا کند، شانس نا چیزی برای موفقیت دارد.

برای همین قالب ها را به گونه طراحی کرده ایم که سازگاری خوبی با سئو و بهینه سازی های مربوط به آن داشته باشند. بنابراین اگر یک سئو کار بخواهد که بر روی وب سایت شما کار بهینه سازی انجام دهد همه چیز برای کار وی فراهم است.

هزینه های جانبی

وقتی شما یک قالب وردپرسی تهیه می کنید نیاز دارید که آن را در یک هاست و دامنه بارگذاری کرده و اقدام به درج محتوا نمایید. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا آن را به یک متخصص بسپارید.

بارگذاری

نیاز است قالب سایت بر روی یک هاست مناسب وردپرس بارگذاری گردد و هاست و دامنه نیز تنظیم شوند. علاوه بر این نیاز است که ایمن سازی بر روی وب سایت انجام گیرد. بارگذاری سایت بدون ایمن سازی می تواند به راحتی به سایت شما آسیب وارد کند.

هاست

هاست Host فضایی در یک کامپیوتر (سرور) است که فایل های وب سایت شما برای دسترسی کاربران در اینترنت در بروی آن قرار می گیرند. هاست های مختلف با کیفیت های متفاوتی موجود است که نسبت به نیاز وب سایت خریداری یا اجاره می شوند. مثلا ممکن است برای وب سایت شرکتی شما یک هاست اشتراکی اما با کیفیت کافی باشد، یا اینکه مجبور شوید بخاطر نیاز های فنی و ترافیک بالا به سراغ هاست اختصاصی و گران تر بروید.

دامنه

دامنه یا Domain Name نام یا آدرس وب سایت  (sitedar.com) شما است که از کاربران با درج آن در مرورگر اینترنتی (مانند گوگل کروم) می توانند به وب سایت شما وارد شوند. نام دامنه حداقل دارای دو بخش است که با یک نقطه از هم جدا می شود، هر دو قسمت انتخابی بوده و می توان در صورت اشغال نبودن بودن آن را خریداری نمود. اینکه دامنه شما .com ، .ir یا غیره باشد هزینه های متفاوتی برای شما دارد.

درج اطلاعات

در قالب ها معمولا محتوای خاصی وجود ندارد. تنها متون و عکس هایی برای نمونه در قالب پر شده اند. بنابراین شما نیاز دارید محتوای مخصوص سایت خود را در آن بارگذاری نمایید. این محتوا می تواند شامل عناوین، منوها، عکس ها، محصولات، اطلاعات تماس و غیره باشد. برای این کار نیز می توانید در صورت داشتن تجربه کافی خودتان اقدام کنید یا امکانات آموزشی دارکوب کمک بگیرید، یا آن را به یکی از کارشناسان درج محتوا بسپارید.

آموزش

همانطور که در بالا توضیح داده شد، ممکن است شما برای درج محتوا و اطلاعات وب سایت نیاز به آموزش داشته باشید. برای همین شما می توانید به طور حضوری یا مجازی از کارشناسان ما شیوه درج محتوا را بیاموزید.

پشتیبانی سالانه

در حوزه طراحی وب سایت محصول بدون پشتیبانی معنایی ندارد. چون پشتیبانی به نوعی به کیفیت تولید و خدمات دهی مرتبط است. از طرفی ناگزیر وب سایت در طول زمان بخاطر نیاز به بروز رسانی با خطاها و مشکلاتی رو برو خواهد شد. یا صاحب وب سایت نیاز به آموزش یا سوال فنی دارد، برای همین ما با هزینه ناچیزی خدمات پشتیبانی سالانه وب سایت را برای مشتریان مان فراهم می کنیم. این هزینه بسیار پایین تر چیزی است که شما در صورت بروز مشکل احتمالی برای خدمات فنی موردی پرداخت خواهید کرد.

کلام آخر

اگر وب سایت شما توسط یک شرکت با سابقه و شناخته شده طراحی و پشتیبانی گردد، شما این اطمینان را خواهید داشت که تا سال ها بعد می توانید بر روی خدمات و پشتیبانی آن حساب باز کنید. اغلب دیده می شود که وب سایتی هزینه توسعه پایینی داشته است اما طراح آن برای پشتیبانی هزینه بالایی طلب می کند، یا بدتر از آن، پشتیبانی را در انحصار خود قرار داده یا آنکه پس از تحویل سایت پشتیبانی آنطور که باید و شاید صورت نمی گیرد. برای همین با انتخاب یک طراح شناخته شده سایت خود را از بابت پشتیبانی پر هزینه و دوباره کاری بیمه کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته