سئو ارزانترین روش بازاریابی اینترنتی

نوشته شده توسط طراح سایت بربروشان

این روز ها بازاریابی اینترنتی بسیار مورد اهمیت است . در واقع می توان گفت بدون بازاریابی اینترنتی نمی توان در کسب و کار موفق بود . بازاریابی اینترنتی ، شیوه و اصول تبلیغات و راه رسیدن به رونق کسب و کار را به فروشندگان نشان می دهد . از زمانی که فضایی به نام اینترنت به وجود آمد بر زندگی مردم تاثیر های بسیاری گذاشته است به طوری که امروزه زندگی مردم بدون اینترنت بی معنا می شود . برای برخی از مردم فضای اینترنت حیاتی ترین جز زندگی می باشد . بسیاری از افراد در این فضا به کسب و کار پرداخته اند و منبع درآمدی برای خود و دیگران ایجاد نموده اند .

بازاریابی سنتی نیز این روز ها جای خود را به بازاریابی اینترنتی داده است . صاحبان کسب و کار سعی می کنند با استفاده از روش های اینترنت مارکتینگ به کار خود رونق ببخشند . از آنجایی که این روش از بازاریابی مزیت های بیشتری نسبت به بازاریابی سنتی دارد ، آن دسته از فروشندگانی که به طور سنتی کار می کنند عرصه کاری خود را به سمت بستر اینترنت توسعه داده اند و می توان گفت در این فضا موفق تر عمل می کنند .

بسیاری از فروشندگان این روز ها ترجیح می دهند بجای صرف هزینه برای تبلیغات سنتی از تبلیغات اینترنتی استفاده کنند . هزینه های مربوط به بازاریابی سنتی در گذشته و حتی امروز بسیار بیشتر از بازاریابی اینترنتی می باشد به همین دلیل فروشندگان ترجیح می دهند با هزینه های کمتری تبلیغات موثر انجام دهند . بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی تفاوت های عمده ای دارند که در نتیجه می توان فهمید بازاریابی سنتی دیگر به صرفه و کارآمد نیست و فقط در کنار بازاریابی اینترنتی می توان از آن استفاده نمود در این صورت است که اثر مثبت به رونق کسب و کار می گذارد . باید گفت اینترنت مارکتینگ یا دیجیتال مارکتینگ فقط مختص به کسب و کار های آنلاین و اینترنتی نیست بلکه هر شغلی می تواند در بستر اینترنت به تبلیغات اینترنتی بپردازد . در مقاله زیر می توانید تفاوت های بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی را مطالعه کنید :

تفاوت بازاریابی اینترنتی و سنتی

بازاریابی اینترنتی Digital Marketing

بازاریابی اینترنتی چیست ؟ هر گونه فعالیت در جهت رونق کسب و کار که اغلب به صورت تبلیغات صورت می گیرد ، بازاریابی اینترنتی است بستر این فعالیت ها در اینترنت می باشد . تبلیغات می تواند شامل : تصاویر ، مقاله ، ویدئو و کلیپ های کوتاه ، بنر ، اینفوگرافیک ، سایت و وبلاگ و … باشد . در گذشته تبلیغات در رادیو و تلویزیون و به صورت بنر و تراکت در سطح شهر بود . اما امروزه با گسترش کاربران اینترنت ، تلفن های همراه و از این قبیل تکنولوژی ، شیوه تبلیغات نوین شده است . برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعریف بازاریابی اینترنتی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید :

بازاریابی اینترنتی چیست و چه مزایایی دارد؟

بازاریابی اینترنتی روش های زیادی را شامل می شود .مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی به وسیله Google Adwords  ، بازاریابی محتوا و بازاریابی به وسیله سئو سایت . با اینکه بازاریابی اینترنتی و آنلاین به صرفه تر از بازاریابی سنتی است اما برخی از روش های آن هزینه های زیادی را طلب می کند که البته از هزینه های بازاریابی سنتی کمتر می باشد . روش های بازاریابی آنلاین به گونه ای است که فروشنده نیز دبه تنهایی با کمی آموزش می تواند آنها را انجام دهد . برای آشنا شدن با روش های بازاریابی اینترنتی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .

روش های بازاریابی اینترنتی چیست 

همانطور که گفته شد یکی از روش های بازاریابی آنلاین و اینترنتی سئو و بهینه سازی سایت در موتور های جست و جو می باشد . در این مقاله ما به طور مفصل در ارتباط با آن بحث می کنیم .

بهینه سازی سایت SEO  چیست ؟ 

به مجموعه اقداماتی که در جهت بهینه سازی سایت برای قرار گرفتن در موتور های جست و جو انجام می دهند SEO : search engine optimization می گویند . موتور جست و جو گوگل برای قرار دادن سایت ها در صفحه اول نتایج جست و جو کاربران قوانین و ضوابطی را تعیین نموده تا سایت ها برای قرار گرفتن در این جایگاه با کیفیت و مناسب شوند . این ضوابط همان سئو می باشد . سئو خود شامل مراحل مختلفی می باشد که بیش از 200 روش است . برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دو راه وجود دارد که یک راه آن سئو سایت و دیگری تبلیغات گوگل می باشد . قیمت سئو در مقابل سرویس تبلیغاتی google adwords  بسیار ارزان تر می باشد .

سئو ارزانترین روش بازاریابی اینترنتی

بهینه سازی سایت شامل : اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، بیهنه سازی و به روز رسانی و بازاریابی محتوا، ریسپانسیو و سازگاری با تلفن همراه ، افزایش سرعت سایت و … می باشد . همانطور که گفتیم سئو سایت یکی از روش های بازاریابی اینترنتی است همچنین بهینه سازی سایت ارزان ترین روش دیجیتال مارکتینگ می باشد . بسیاری از روش های بازاریابی اینترنتی مرتبط با سئو هستند از این رو می توان گفت سئو مهمترین روش از بازاریابی اینترنتی می باشد .

بهینه سازی سایت یکی از خدماتی می باشد که در شرکت های طراحی سایت ارائه می شود . شرکت طراحی وب سایت دارکوب نیز خدمات مختلف سئو و بازایابی اینترنتی را به مشتریان خود ارائه می دهد . این روز ها وقتی صحبت از بازاریابی اینترنتی می شود ذهن ها به سمت طراحی سایت و سئو سوق پیدا می کند . در اصل کاربران سئو را به عنوان بازاریابی اینترنتی می دانند . تعرفه سئو سایت در شرکت های طراحی وب سایت متفاوت می باشد . برخی از شرکت ها برای تبلیغات خود از نام سئو ارزان استفاده می کنند . قبل تر گفته شد سئو ارزان ترین شیوه بازاریابی اینترنتی می باشد اما برخی از شرکت ها خدمات سئو را به پایین ترین قیمت ممکن انجام می دهند . در اینجا باید گفت منظور از سئو ارزان همان سئو سیاه می باشد . در سال های اخیر که قرار گرفتن در صفحه اول موتور های جست و جو مورد اهمیت واقع شده است برخی از افراد با انجام روش های مختلف الگوریتم های گوگل را منحرف کردند و جایگاه سایت شان را تغییر دادند . همچنین از این شیوه ها برای کسب و کار استفاده می کنند . در وهله اول باید گفت طبق روش های آنها سایت ها واقعا در صفحه اول گوگل قرار می گیرند اما برای مدتی محدود و بعد از چندی صفحات آنها یا به جایگاه اصلی شان باز می گردد یا اینکه پنالتی می شوند . انجام این کار ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود . درست است که انجام خدمات سئو ارزان می باشد ولی نه آن قدر ارزان که افراد متقلب آن را انجام می دهند . انجام سئو سیاه ارزان است عواقبی دارد که بعد باید هزینه های بیشتری برای ماندن در گوگل انجام داد .

شرکت طراحی وب سایت دارکوب نیز خدمات سئو را انجام می دهد . خوشبختانه در سال های اخیر کارشناسان سئو دارکوب توانسته اند بهترین خدمات سئو را به مشتریان ارائه دهند. برای دیدن نمونه کار سئو شرکت طراحی سایت دارکوب می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید .

نمونه کار سئو سایت شرکت طراحی وب سایت دارکوب 

سئو ارزانترین روش بازاریابی اینترنتی

خدمات سئو شامل موارد زیر می باشد

در اغلب شرکت های طراحی وب سایت خدمات زیر در جهت بهینه سازی وب سایت ها انجام می گیرد :

بهینه سازی محتوا : محتوای یک سایت مهمترین و اصلی ترین بخش هر سایت می باشد . کاربران برای مشاهده محتوا به سایت ها مراجعه می کنند . پس اگر محتوای یک سایت غنی و مناسب نباشد کاربران صفحات آن را ترک می کنند . در بهینه سازی محتوا باید محتوایی مفید ، کامل ، مناسب ، مرتبط با موضوع سایت و کاربردی تولید شود . در بازاریابی اینترنتی به وب مستران توصیه می شود که در محتوای خود از کلمات کلیدی استفاده نمایند . این کلمات کلیدی باید حتما با موضوع سایت و مقاله و محتوا مرتبط باشد در غیر این صورت خزنده های گوگل آن را گزارش می کنند . استفاده از تصاویر مرتبط با موضوع سایت و همچنین کلیپ های کوتاه کاربردی پیشنهاد می شود . انتخاب تصویر در جذب مخاطب بسیار مفید می باشد . امروزه بازاریابان از اینفوگرافیک استفاده می کنند . اینفوگرافیک ها تصاویری می باشند که حاوی اطلاعات چکیده و مهم متن است . تحقیقات ثابت کرده است این نوع تصاویر در جذب مخاطب بیشتر ، مفید است .

بررسی سرعت سایت : بر طبق تحقیقات انجام شده کاربران بیش از 5 ثانیه برای بارگذاری یک صفحه از سایت وقت نمی گذارند و اگر سایتی بیش از 5 ثانیه بارگذاری شود باید منتظر آن باشد که مخاطبانش را از دست بدهد . عوامل مختلفی بر سرعت سایت تاثیر گذار است : حجم تصاویر و کلیپ های بارگذاری شده در محتوا ، استفاده از شبکه تحویل محتوا CDN ، بهینه سازی کد ها و … . کارشناسان سئو ابتدا سرعت سایت را با استفاده از ابزار ها و سایت های مختلف مانند GTMetrix سرعت سایت و عوامل منفی را شناسایی می کنند و به رفع آنها می پردازند .

ریسپانسیو : یکی از موارد مهم که این روز ها گوگل به آن بسیار اهمیت می دهد سازگاری صفحات سایت با تلفن های همراه می باشد . سایت هایی که ریسپانسیو نباشد بدون شک امتیاز زیادی را نمی توانند از گوگل کسب نمایند .

بعد از بهینه کردن ساختار یک سایت که حتما باید توسط سئو کار و طراح سایت انجام گیرد، نوبت به انجام تبلیغات مربوط به سئو و معرفی سایت به کاربران است.

بک لینک سازی : یکی از کارهای مهم در جهت تبلیغات سایت بک لینک سازی می باشد و به وسیله بک لینک می توان ترافیک سایت های دیگر را به صفحات خود هدایت نمایید . در اصل بک لینک گذاری نوعی تبلیغات می باشد . لینک صفحات یک سایت در سایتی دیگر قرار می گیرد . بک لینک سازی شیوه های مختلفی دارد که باید آموزش داده شود .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی : برای آنکه کاربران شبکه های اجتماعی نیز از صفحات سایت بازدید نمایند لازم است که سایت را در این شبکه ها به اشتراک بگذارید . برای این کار لازم است در چند شبکه اجتماعی حساب کاربری ایجاد شود .

سئو سایت شامل دو قسمت می باشد : On Page Seo و Off Page Seo که مربوط به سئو داخلی سایت و سئو خارجی سایت است . تمام عملیاتی که داخل سایت جهت بهینه سازی سایت انجام می شود مانند بهینه سازی کدها ، محتوا و … سئو داخل سایت است و تمام فعالیت هایی که در خارج سایت برای سئو سایت انجام می گیرد مانند بک لینک گذاری و تبلیغات و… سئو خارجی می باشد .

موارد گفته شده تعدادی از 200 فاکتور سئو می باشد که در خدمات سئو شرکت های طراحی سایت انجام می گیرد . با اینکه موارد زیادی در خدمات سئو شرکت ها انجام می شود اما می توان نتیجه گرفت که بازاریابی اینترنتی با سئو ارزان ترین روش از بازاریابی آنلاین می باشد .

جمع بندی

بهینه سازی سایت باید به طور مداوم انجام گیرد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم خدمات خود را به شرکتی سفارش دهید که دارای پشتیبانی سئو باشند . شرکت طراحی سایت دارکوب همه نوع خدمات طراحی سایت و سئو را به مدت یک سال پشتیبانی می کند همچنین خدمات مهم را به صورت رایگان به مشتریان خود آموزش می دهد . شما نیز می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و آموزش بازاریابی اینترنتی و سئو داشته باشید . می توان گفت در هر صورت انجام هر نوع خدمات سئو ارزانترین روش بازاریابی اینترنتی است .

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته