چرا قیمت طراحی سایت با وردپرس ارزان است؟

نوشته شده توسط امیر سلامی
web design

امروزه با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، اکثر مشاغل به یک وبسایت در زمینه ی خدمات خود نیاز دارند. وبسایت های امروزی بر دو سبک سایت اختصاصی و سایت های مبتنی بر الگو، مانند وب سایت هایی که با وردپرسی طراحی و عرضه می شوند. این که وردپرس چیست و چه کاری می توان با آن انجام داد برای افرادی که قصد راه اندازی سایت را دارند، بسیار مهم است. قیمت طراحی سایت وردپرسی معمولا نسبت به قیمت طراحی سایت با سایر سیستم های مدیریت محتوا مناسب تر است. بدین ترتیب افراد زیادی به دنبال آشنایی بیشتر با وردپرس می باشند.

طراحی سایت ارزان با وردپرس

همان طور که گفته شد، وردپرس وب سایتی منطبق بر الگو هاست. این الگو ها که توسط توسعه دهندگان وب ایجاد شده، شامل جنبه های مهمی از جمله HTML ،CSS و کد برای عملکرد صحیح وب سایت است. معمولا در سایت هایی که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده اند، سادگی به عنوان یک مزیت محسوب می شود. وردپرس توانسته است در عین سادگی، امکانات بسیار زیاد و گسترده ای را برای کاربران فراهم کند. معمولا هر چه روش ساخت یک سایت پیچیده تر باشد، استفاده از آن ملزم به صرف هزینه های بالاتری نیز می باشد. این موضوع باعث شده تا وردپرس سیر تکاملی خود را در عین سادگی سپری کند. بنابراین وب سایت های وردپرسی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و به همین دلیل در بین کاربران به ویژه کارآفرینان، وبلاگ نویسان، مشاغل کوچک و افرادی که محدودیت زمانی دارند، جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده اند.

شرکت دارکوب از جمله شرکتهایی است که در زمینه طراحی سایت به هر دو سبک اختصاصی و مبتنی بر الگو فعالیت می کند. دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه طراحی سایت، سئو یا همان بهینه سازی سایت های اینترنتی آغاز نموده و در این سال ها موفق به طراحی بیش از 4000 وب سایت گردیده است. این مجموعه دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و جزو معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی وب سایت می باشد. خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن می باشد تا بدین وسیله بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. هزینه طراحی سایت ارزان و حرفه ای بسیار پایین بوده و در تماس با کارشناسان ما می توانید از قیمت های فوق العاده ما مطلع شوید.

طراحی سایت ارزان وردپرس یکی از پر طرفدارترین روش های طراحی سایت در دنیای امروز است که در دارکوب، توسط متخصصان انجام می شود. هزینه راه اندازی یک وب سایت وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در هر صورت بسیار کم هزینه تر از یک وب سایت اختصاصی خواهد بود. یکی از دلایل طراحی سایت ئردپرس ارزان، مدیریت آسان آن است. در واقع این سیستم مدیریت محتوا، این امکان را فراهم کرده تا افراد بدون داشتن دانش کد نویسی قادر به مدیریت سایت خود باشند.

دلیل دیگر این که طراحی سایت وردپرس ارزان مورد توجه قرار گرفته، این است که در این سیستم، طراحی سایت با دو روش طراحی سایت بدون کد نویسی و طراحی سایت با کد نویسی انجام می شود. نکته حائز اهمیت این است که کد نویسی یا عدم کد نویسی بستگی زیادی به نوع پروژه هایی که انجام می دهید، دارد. به عنوان مثال سایت های شخصی، شرکتی یا حتی فروشگاهی می توانند از وردپرس برای معرفی خود و خدماتشان به کاربران با روش بدون کد نویسی استفاده نمایند. طراحی و پشتیبانی تمام این سایت ها در دارکوب به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

همچنین از این رو که کار با این پلتفرم بسیار آسان است، شما می توانید کار با آن را در زمان بسیار کوتاهی یاد بگیرید. بسیاری از سایت های مرتبط با حوزه فناوری و وردپرس در سایت های خود، دوره های آموزش وردپرس را به صورت رایگان و یا با هزینه های بسیار کمی قرار داده اند. بنابراین این امکان برای همگان فراهم است تا به سادگی کار با وردپرس را به راحتی حتی به صورت حرفه ای در فضای نت آموزش ببینند. آموزشگاه طراحی سایت دارکوب مجری کلاس های آموزش طراحی سایت با وردپرس، آموزش طراحی سایت با PHP، آموزش سئو و غیره است که این کلاس ها به صورت حضوری، غیر حضوری و ویدیو های آموزشی برگزار می شود. این مجموعه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور مشغول به کار بوده و از دانش و تجربه اساتید مجرب در حوزه های مختلف طراحی و پشتیبانی سایت بهره می گیرد. همچنین در صورت عدم تمایل به شرکت در کلاس های مجموعه، علاقه مندان می توانند دوره های ویدئویی مجموعه را تهیه نمایند. حال می توان حتی به این نتیجه رسید که با استفاده از وردپرس دیگر به استخدام یک فرد به منظور پشتیبانی سایت نیاز نداشته و خود به‌ تنهایی می‌ توانید سایتتان را مدیریت کنید.

طراحی سایت وردپرس ارزان

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین کارها بعد از راه اندازی وب سایت شماست که نیاز به سرمایه گذاری دارد. معمولا تا زمانی که قصد استفاده از یک سایت را داشته باشیم، نیاز به پشتیبانی از آن نیز وجود دارد. معمولا با توجه به این که در حال حاضر بالغ بر 70 درصد از سایت های موجود، از سیستم وردپرس استفاده می کنند، شرکت های بسیار زیادی در سراسر دنیا به پشتیبانی از این سایت ها و پاسخ به سوالات کاربران پرداخته اند. معمولا هر سوالی که برای کاربران به وجود آید، قبلا پاسخ داده شده است و می توانیم با یک سرچ به آن دست یابیم.

علاوه بر دلایل ذکر شده، رایگان و متن باز بودن WordPress برای استفاده، یکی دیگر از دلایل ارزان بودن طراحی سایت به وسیله ی این پلتفرم است. در واقع هر کس قادر به دانلود، نصب، راه اندازی و انجام کلیه ی امور مربوط به طراحی سایت به وسیله ی وردپرس می باشد. از این رو، اشخاص برای ساخت وب سایت، احتیاجی به متخصص برای سرور ها و یا خدمات میزبانی ندارند. وردپرس نقش قابل توجهی در کاهش هزینه های مالی و زمانی افراد دارد.

وردپرس بخاطر دلایلی همچون رایگان بودن، طراحی بسیار راحت و آسان با آن، جعبه ابزار قدرتمند، انعطاف‌پذیری بالا، به روز رسانی دائمی، نیاز نداشتن به کد نویسی بسیار محبوب و پرطرفدار است به طوری که طبق آمار در حدود 455 میلیون نفر از آن برای ایجاد سایت خود استفاده می کنند. در واقع تنها هزینه ی ابتدایی دسترسی به وردپرس، همان بهایی است که برای خرید هاست و دامنه پرداخت می کنید، که بسیار اندک است. مجموعه دارکوب ارائه دهنده خدمات مربوط به خرید و پشتیبانی هاست و دامنه نیز می باشد. پس از تهیه ی هاست و دامنه خود و اتصال آن ها، با استفاده از وردپرس می ­‌توان گونه ­‌های مختلفی از ­‌سایت را طراحی کرد. WordPress شامل تعداد زیادی قالب ­‌های متنوع و پوسته­‌ های وردپرسی است. قالب آماده وردپرس که با بالاترین کیفیت و بهترین طراحی ساخته شده اند را می توانید از سایت دارکوب تهیه کنید. همچنین افزونه‌ ­ها (پلاگین‌ ها) به شما کمک می کند تا بخش‌­ های مختلفی را به سایت خود اضافه کنید.

قالب های آماده وردپرس

یکی دیگر از دلایلی که باعث کاهش هزینه ی طراحی سایت با وردپرس می شود، استفاده از قالب آماده وردپرس است. البته، برخی ابزار های صفحه ساز به شما این فرصت را می دهند که حتی نیاز به تهیه قالب نداشته باشید. وردپرس یک پلتفرم متن باز است، هر کس با هر سطح تخصص می تواند از آن استفاده کرده و ویژگی های آن را به سایت خود اضافه کند. بنابراین، استفاده از صفحه سازها به شما کمک می کند تا بدون دانش برنامه نویسی، به طراحی وب سایت بپردازید. از جمله این ابزار های صفحه ساز می توان به المنتور اشاره کرد. این صفحه ساز ها به قالب خاصی وابسته نیستند. شما در هر قالب وردپرس می ­توانید از این صفحه ­سازها استفاده کنید. امروزه تعداد بسیار زیادی از سایت­ ها با استفاده از این افزونه ­ها طراحی می شوند که شما به کمک این صفحه­ ساز های وردپرسی بدون نیاز به کدنویسی و فقط با Drag & Drop کردن (کشیدن و رهاکردن)، در مدت زمان کوتاهی المان­ هایی را به سایتتان اضافه کرده، چینش آن­ ها را انجام داده و صفحات سایتتان را ایجاد کنید.

چنان چه تمایلی به استفاده از ابزار های صفحه ساز نداشته باشید، WordPress به شما این امکان را می دهد تا سایت خود را بر روی قالب های از پیش آماده شده بنا نمایید. تعداد این قالب ها در دنیای وب به قدری زیاد است که بسیاری از افراد با سطح تخصص نه چندان بالا، صرفا با استفاده از این قالب ها، قادر به طراحي سايت ارزان و ایجاد کسب و کار خود شده اند. شما می توانید خرید قالب سایت را در نت به سادگی انجام دهید. هنگام نصب قالب باید در نظر داشته باشید که استفاده از اکثر قالب ها، از اینرو که چپ چین هستند، مناسب سایت های فارسی نمی باشد، پس برای فارسی باید حتما از قالب های راست چین استفاده کنید.

دیگر نکته ی مهم به هنگام استفاده از قالب این است که، اگر در پی پیشرفت و توسعه وب سایت و به دنبال آن کسب و کار خود در آینده هستید، بهتر است از قالب های غیر رایگان استفاده کنید، چرا که این ها حرفه ای تر بوده، امکانات بیشتری داشته و برای یک پروژه بلند مدت مناسب تر هستند. افزون بر این، برخی از قالب های رایگان ایمن نیستند و پس از مدتی سایت شما را با مشکل مواجه می کنند. در واقع، یکی از روش های پرکاربرد هک کردن سایت ها، وارد کردن کد های مخرب به واسطه ی همین قالب های بی کیفیت است. شما از قالب ها و افزونه ها و در کل کد هایی روی سایت خود استفاده می کنید که توسط دیگران نوشته شده اند و امکان وجود باگ امنیتی، بسیار محتمل است. پس در نهایت توصیه ما به شما خرید قالب وردپرسی است. خرید قالب باید همیشه از سازنده ی اصلی صورت بگیرد. امروزه بسیاری از شرکت های طراحی سایت، در زمینه یساخت قالب های وردپرس فعالیت کرده و امکاناتی در این زمینه در اختیار کاربران خود قرار می دهند. در سایت دارکوب بخش ویژه ای برای قالب های وردپرس در نظر گرفته شده است که شما می توانید از این بخش به خرید قالب های وردپرسی بپردازید. امکان توسعه و پشتیبانی این قالب های وب سایت برای مجموعه دارکوب قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

امروزه که استفاده از اینترنت به بالاترین حد رسیده و مردم ترجیح می دهند که خربد خود را به جای گشت و گذار در بازار به صورت اینترنتی انجام دهند، هر کسب و کاری که نمی خواهد فروش خود را از دست بدهد و از رقیبان فاصله بگیرد، به ساخت وبسایت فروشگاهی روی آورده است. مردم به دلایل زیادی مثل کمبود وقت و زمان، فرصتی برای خرید به شکل های سنتی ندارند و ترجیح می دهند تا محصول مورد نظر را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنند. با طراحی سایت برای کسب و کارتان بدون هیچ محدودیت زمانی محصولات خود را برای فروش می گذارید و به سر تا سر ایران کالا یا خدماتتان را ارائه دهید. اگر قصد ساخت وبسایت برای کسب و کارتان را دارید با شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب که بیش تر 20 سال است که در این زمینه فعالیت می کند و حدود 4000 سایت طراحی کرده، تماس بگیرید و خرید سایت فروشگاهی ارزان را تجربه کنید.

افزونه های وردپرس

پلاگین ها یا افزونه های وردپرس مجموعه ای از کدها هستند که در قالب فایل های زیپ ارائه شده و به شما این فرصت را می دهند تا ویژگی های کاربردی بیش تری به وب سایت خود اضافه نمائید. بسیاری ازاین افزونه ها در پیشخوان وردپرس موجود بوده و شما به سادگی قادر به افزودن آن ها به بخش مدیریت وردپرس خود هستید. همچنین سایت اصلی www.wordpress.org/plugins  منبع جامعی از به روزترین و کاربردی ترین افزونه های وردپرس محسوب می شود.

افزونه ها همچون قالب ها به دو نوع کلی رایگان و غیر رایگان تقسیم می شوند. این دو دسته تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند که از جمله مهم ترین این تفاوت ها امکاناتی است که در اختیار کاربر قرار می دهند. افزونه های غیر رایگان بسیار کاربردی تر بوده و امکانات بسیار بیشتری به کاربر می دهند، در حالی که افزونه های رایگان معمولا از سازگاری مناسبی با سایت ها برخوردار نیستند. بنابراین توصیه می شود از نمونه های رایگان افزونه ها استفاده نکنید. نکته ی بسیار مهم دیگر این است که نصب تعداد زیادی افزونه بر روی پنل، ممکن است شما را با مشکلاتی از جمله کاهش سرعت و امنیت رو به رو کند، بنابر این بهتر است تنها افزونه های ضروری و کاربردی را بر روی این سیستم مدیریت محتوای خود نصب کنید.

طراحی سایت ارزان با وردپرس

سئو سایت های وردپرسی

از آن جا که طراحی سایت با وردپرس توسط موتور های جستجو کاملا به رسمیت شناخته شده، طراحان باید محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه نمایند. بدون انجام بهینه سازی برای موتور های جستجو (SEO)، وب سایت شما کارایی خاصی نخواهد داشت. همچنین از آن رو که قالب های وردپرس دارای پلاگینهای زیادی نیز می باشند، که به منظور بهینه سازی سایت استفاده می شوند، می توان به این نتیجه رسید که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا بر پایه سئو است. مجموعه ی دارکوب دارای یک تیم حرفه ای و با تجربه برای سئو سایت دارد که بهینه سازی و پشتیبانی سایت را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهد. قیمت سئو در دارکوب نسبت به خدماتی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه بوده یک سرمایه گذاری بلند مدت برای هر کسب و کاری به حساب می آید.

شرکت های طراحی یا افراد فریلنسر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع کسب و کارها به فضای وب، نیاز داشتن یک وب سایت منحصر به فرد برای هر کسب و کاری بیش از پیش احساس می شود. از این رو شرکت های طراحی سایت زیادی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده اند. افزون بر این شرکت ها، افراد دیگری به طراحی سایت و انجام امور مربوط به این حوزه پرداخته اند. از آن جا که رقابت در این زمینه، بین شرکت ها و افرادی که اصطلاحا به صورت فریلنسر در این حوزه فعال هستند تنگاتنگ است، طراحی وب سایت ارزان به یک گزینه ی متداول در تبلیغات کاری این حوزه تبدیل شده است. ضمن این که کارفرمایان برای انتخاب یک فرد و یا بهترین شرکت طراحی سایت با مشکلاتی رو به رو هستند، چرا که همان طور که پیش از این اشاره کردیم، به دلیل استفاده تقریبا آسان وردپرس، افراد غیر متخصص نیز به سادگی به این حوزه راه یافته اند. بنابر این کارفرمایان باید به هنگام تصمیمگیری برای ایجاد وبسایت برای کسب و کار خود انتخاب بهتری داشته باشند.

شرکت های طراحی سایت و افراد فریلنسر اقداماتی را برای جذب کاربران انجام می دهند که بیشتر شامل ایجاد، نگه داری و پشتیبانی از کسب و کارهای مختلف، به منظور دستیابی آن ها به هدف خود در فضای آنلاین است. این شرکت ها و افراد خدمات متفاوتی را به کاربران خود ارائه می دهند از جمله ساخت و چیدمان سایت، عملیات گرافیکی، تولید محتوا و … . اما همان طور که قبلا ذکر شد هزینه های این دو گروه بسیار متفاوت است، چرا که فرد فریلنسر بسیاری از هزینه های اولیه یک شرکت را ندارد و کیفیتی که ارائه می دهد هم در حد یک شرکت نیست بنابراین میتواند قیمت کار خود را کاهش دهد. نکته ای که در این مورد باید به آن توجه کرد سطح دانش و توانایی این گونه افراد است، البته این به معنی غیرحرفه ای بودن تمامی این افراد نیست.

هنگامی که شما کار ساخت سایت خود را به یک آژانس طراحی می سپارید، می توانید از این امر مطمئن باشید که هر کدام از امور بخش های مختلف سایت شما توسط یک متخصص همان حوزه انجام شده است، به این معنی که مثلا امور گرافیکی توسط گرافیست و امور مربوط به سئو توسط یک سئوکار انجام شده اند. این امر به حرفه ای شدن وب سایت شما بسیار کمک می کند. شرکت دارکوب به عنوان یکی از شرکت های معتبر می تواند انتخاب هوشمندانه ای در این زمینه باشد و می توانید با ارتباط با شرکت سفارش طراحی سایت ارزان قیمت خود را ثبت کنید.

نتیجه گیری

ساخت سایت ارزان به هیچ عنوان دلیلی بر غیر حرفه ای بودن نمی باشد. ما می توانیم با نصب قالب های امن و بسیاری از افزونه های رایگان و غیر رایگان وردپرس که بهای زیادی ندارند، از آن به عنوان یک پلتفرم بسیار کاربردی و حرفه ای استفاده کنیم. همچنین، همان طور که ذکر شد، ارزانی این نوع ساخت سایت به دلیل آسان بودن و در دسترس بودن منابع یادگیری آن است. عاملی که در این زمینه اهمیت دارد، این است که دوره ها و منابع آموزشی خود را از آموزشگاه های معتبر نظیر دارکوب تهیه کنید.  در بسیاری از مواقع کارفرمایان می توانند خود در دوره های آموزشی شرکت کرده، سایت کسب و کارشان را راه اندازی نموده و هزینه ای برای طراحی سایت به کسی که این علم را دارد پرداخت نکنند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته