مدهای جدید در طراحی وب سایت

 مدهای جدید در طراحی وب سایت

فضای وب به سرعت رو به رشده. فناوری ها و روشهای جدید خیلی سریع ظهور میکنند. ابزار طراحی وب دائما در حال بهتر شدن هستند و آزادی عمل بیشتری در طراحی رابط کاربری و تعاملات وب به طراح ها میدن و بخاطر همین الگوها و روشهای طراحی وب طی مدت کوتاهی مد میشن.

تو این مقاله یه فهرست 10 موردی از مدهای جدید طراحی وب امسال (1404) رو خواهید دید. البته این مدها چیزهای جدیدی نیستند و قبلا هم وجود داشتند اما محبوبیتشون زیاد شده و روز به روز هم داره بیشتر میشه. اینطور که داره پیش میره انتظار داریم استفاده ازشون رواج زیادی پیدا کنه و توی همه سایتها ببینیمشون.

البته این میون یه سری روشهای جدید هم وجود دارند که بد نیست تو طراحی سایتتون ازشون استفاده کنید، هرچند اجباری و الزامی نیستند اما شاید بخواهید با بهره بردن از این نوآوری­ها از رقباتون جلو بیفتید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت چیست؟ طراحی وب سایت، حوزه‌ ای است که به بخش ظاهری وب سایت می ‌پردازد و متفاوت از بخش کدنویسی است. بدون شک، اگر طراحی وب سایت خوب نباشد، عملکرد وب سایت نیز خوب نخواهد بود و به نوعی بر روی برند تاثیر منفی می ‌گذارد. طراحی وب سایت خوب، به ایجاد یک هویت منحصر به فرد برای برند کمک بسیاری می‌ کند.

نکته مهم در طراحی وب سایت این است که طراحی باید واکنشگرا و تطبیق پذیر باشد. به این معنا که با هر نوع صفحه نمایش وب سایت سازگاری داشته باشد و بدون هیچگونه اخلال در جزئیات، کاربر بتواند به اطلاعات مورد نیاز خود به درستی دسترسی پیدا کند. وب سایت ‌هایی که طراحی واکنشگرا دارند، به صورت خودکار با هر صفحه نمایش از جمله دسکتاپ، لپ‌تاپ، تلفن همراه یا تبلت تنظیم می ‌شوند. عناصر با توجه به اندازه صفحه نمایش کوچک یا بزرگ می ‌شوند و همه کاربران به صورت یکسان اطلاعات را دریافت می کنند.

طراحی سایت‌ فروشگاهی

سایت ‌های فروشگاهی، سایت ‌هایی هستند که کاربر می ‌تواند محصول یا خدمات را به صورت آنلاین مشاهده کرده، انتخاب کند و خرید خود را انجام دهد. نسبت به سایر سایت ‌ها، سایت‌های فروشگاهی از امکانات متعددی برخوردار هستند که می ‌توان به مدیریت کالا، پرداخت، ارسال و ارتباط با مشتری اشاره کرد.

اگر می ‌خواهید طراحی سایت فروشگاهی موفق را انجام دهید، ابتدا باید محصولی که ارائه می‌ دهید را مشخص کنید. سپس مخاطبین هدف را شناسایی و نیاز آنها را درک کنید. با انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا، طراحی رابط کاربری را انجام دهید. در طراحی رابط کاربری صفحه اصلی باید با جذابیت بالایی طراحی شود تا بتواند نظر کاربر را به خود جلب کند. سپس با دسته‌بندی محصولات و درج اطلاعات کامل، همراه با تصاویر، نظرات و قیمت ‌ها، طراحی را باید کامل کنید.

نکته حائز اهمیت، توجه به تجربه کاربری است. به این معنا که کاربر باید فرایند خرید آسان و ساده‌ ای داشته باشد. سبد خرید قابل دسترس و فیلتر کردن محصولات بر اساس برخی از پارامترها، از جمله رنگ، قیمت، سایز، برند و موارد دیگر نکات مهمی است که در تجربه کاربری باید لحاظ شوند. در یک سایت فروشگاهی برخی از امکانات از جمله درگاه پرداخت، دریافت نظرات و پشتیبانی از جمله مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند. در پایان برای امنیت سایت در مقابل حملات هکری و کلاهبرداری، باید از اطلاعات بکاپ گرفته و از گواهی SSL برای رمزنگاری اطلاعات استفاده شود.

اگر امکان طراحی سایت فروشگاهی را ندارید، می‌ توانید از شرکت ‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌ کنند، خدمات مناسب و حرفه ‌ای دریافت کنید. شرکت های بسیاری با تیم حرفه ای در حال فعالیت هستند. با درخواست از شرکت طراحی سایت، در زمان کوتاهی یک سایت فروشگاهی منحصربه فرد در اختیار خواهید داشت تا بتوانید در فضای آنلاین نیز با رقبای خود رقابت کنید.

آموزش طراحی سایت

اگر علاقمند به طراحی وب سایت هستید، با آموزش طراحی سایت می‌ توانید انواع وب سایت‌ ها را بر اساس اهداف، نیاز و سلیقه خود طراحی کنید. در آموزش طراحی سایت شما با مفاهیم بسیاری از جمله مرورگرها، دامنه ‌ها، سرورها، زبان طراحی، زبان نشانه گذاری، زبان برنامه نویسی، فریم ورک‌ ها، کتابخانه ‌ها و موارد دیگری آشنا خواهید شد.

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت به عوامل بسیاری بستگی دارد. نوع سایت، امکانات و ویژگی‌ هایی که دارد، طراحی گرافیکی و سفارشی‌سازی، میزان محتوا، تعداد صفحات، زمان تحویل، پشتیبانی و خدمات پس از طراحی، از جمله مواردی هستند که در قیمت طراحی وب سایت تاثیرگذار خواهند بود. به طور کلی سایت ها در دو نوع طراحی می شوند. سایت های ساده یا استاتیک سایت های شخصی هستند که با هزینه کمتری طراحی می ‌شوند. در مقابل سایت‌ های داینامیک که سایت ‌های فروشگاهی محسوب می ‌شوند، به دلیل آیتم ‌های متفاوت هزینه بیشتری دارند.

اگر در طراحی وب سایت از قالب آماده استفاده شود، هزینه کاهش پیدا می ‌کند. اما اگر از قالب ‌های اختصاصی و حرفه‌ ای استفاده شود، قطعاً باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. وب سایت شما می ‌تواند از نظر محتوای متنی، تصویری و ویدیویی کم حجم یا پر حجم باشد. قطعاً اگر قصد داشته باشید مطالب بیشتر و گسترده‌تری را در اختیار کاربر قرار دهید، باید صفحات بیشتری طراحی شود که قیمت طراحی افزایش پیدا می ‌کند.

تولید محتوا، موضوع بسیار مهم برای جذب کاربر است. تیم حرفه ‌ای تولید محتوا که در زمینه طراحی گرافیک، عکاسی و نوشتن انواع وبلاگ، تخصص دارند می ‌توانند با ارائه خدمات حرفه ‌ای و عالی محتوای منحصر به فرد را برای وب سایت شما ایجاد کنند. گرچه برای تولید محتوا باید هزینه ‌ای را پرداخت کنید، اما بدون شک کاربران بیشتری جذب وب سایت شما خواهند شد. تنها کافیست یک نمونه طراحی سایت شرکت مورد نظر را بررسی کرده و پس از تایید، درخواست خود را مبنی بر طراحی وب سایت ارائه دهید.

طراحی سایت رایگان

طراحی سایت رایگان، امکان پذیر است. از طریق سایت سازها می ‌توانید بدون پرداخت هزینه، سایت ‌های مختلفی را طراحی کنید. مهمترین مزیت سایت سازها این است که بدون نیاز به کدنویسی، بسیار سریع می‌ توانید سایت را طراحی کنید. قالب‌ ها آماده هستند و می ‌توانید بر اساس نیاز و اهداف خود آنها را تنظیم کنید. اما از معایب سایت سازها می ‌توان به عدم وجود دامنه اختصاصی اشاره کرد. همچنین معمولا سایت سازها پشتیبانی ارائه نمی‌ دهند و ممکن است سایت شما از نظر امنیت و پشتیبانی با مشکلاتی روبرو شود.

البته قالب ‌ها و امکانات پیشرفته ‌ای در سایت سازها نیز وجود ندارد و تنها می ‌توانید یک سایت ساده را ایجاد کنید و برای استفاده از امکانات پیشرفته و بیشتر، باید هزینه‌ ای را در مقابل دریافت خدمات پرداخت کنید. بدون شک سایت ‌هایی که از طریق سایت سازها ایجاد می‌ شوند، یک طراحی سایت حرفه‌ ای نخواهد بود. اما اگر قصد دارید از ابتدا وب سایت خود را کاملاً حرفه ‌ای طراحی کنید، شرکت ‌های بسیاری در این حوزه فعال هستند که می ‌توانند یک وب سایت منحصر به فرد، متناسب با نیاز و اهداف شما را طراحی و ایجاد کنند.

طراحی قالب سایت چیست؟

طراحی قالب سایت چیست؟ یک طرح‌ بندی از پیش طراحی شده است که به عنوان پایه برای ساخت وب سایت استفاده می‌ شود. این قالب ‌ها که شامل کدهای مختلفی از جمله HTML هستند، ساختار، ظاهر و عملکرد وب سایت را مشخص می ‌کنند. طراحان و توسعه دهندگان حرفه‌ ای با توجه به دانش و تجربه ‌ای که دارند، انواع قالب وب سایت را به صورت خاص طراحی می‌ کنند. سپس قالب ‌ها برای خرید در دسترس کاربران قرار می ‌گیرند تا بتوانند وب سایت خود را ایجاد کنند.

قالب ‌های وب سایت در انواع مختلفی طراحی می ‌شوند که می‌ توان به قالب تجارت الکترونیک، قالب وبلاگ، قالب نمونه کار و موارد دیگر اشاره کرد. طراحی قالب وب سایت به گونه ‌ای انجام می ‌شود که حتی افرادی که دانش کمی در این حوزه دارند نیز، بتوانند از قالب استفاده و آن را تنظیم کنند. از طریق رابط ‌های بصری می‌ توانید به راحتی متن را ویرایش، تصاویر را آپلود و ویژگی ‌های مطابق با اهداف خود را نیز اضافه کنید. در طراحی قالب وب سایت دو بخش مهم لحاظ می ‌شود. بخش اول طراحی ظاهری است که در این بخش منوها، دکمه‌ ها، فرم ‌ها، تصاویر و رنگ ‌بندی در نظر گرفته می ‌شوند. بخش دوم تجربه کاربری است به این معنا که کاربر بتواند به راحتی تعامل برقرار کند.

بهترین روش طراحی قالب

بهترین روش طراحی قالب

بهترین روش طراحی قالب سایت این است که ابتدا طراحی را تلفن همراه انجام شود. سپس نسخه دسکتاپ را توسعه داده و طراحی کامل شود. قالب باید کاربرپسند باشد، به این معنا که بتواند به تمام قسمت ‌های یک وب سایت به آسانی دسترسی پیدا کند. اگر کدنویسی را بسیار استاندارد انجام دهید، توسعه یافتگی وب سایت نیز آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود. نکته حائز اهمیت این است که در تمامی صفحات بتوانید از فونت، رنگ و اجزایی ثابت برای ایجاد یکپارچگی بیشتر استفاده کنید.

خرید قالب سایت

طراحی قالب سایت می ‌تواند برای برخی از افراد کاری سخت و دشوار باشد. بر اساس نیاز، هدف و نوع کسب و کار خود می ‌توانید قالب‌ های مختلفی را برای خرید انتخاب کنید. در خرید قالب سایت سعی کنید قالب‌ های جدید را برای خرید انتخاب کنید، چرا که قالب ‌های قدیمی ممکن است بسیاری از ویژگی ‌ها و آیتم‌ ها را نداشته باشند. قالب خریداری باید در تمام مرورگرها، بدون مشکل کار کند. همچنین باید سبک باشد، به این معنا که از تصاویر و اطلاعاتی استفاده شود که در سرعت سایت تاثیر منفی نگذارد. بسیاری از قالب ‌ها که از کدهای اضافی تشکیل شده ‌اند، سرعت بسیار پایینی دارند. قالب ‌های خریداری اگر قابلیت توسعه دهندگی داشته باشند، می ‌توانید با بروزرسانی‌ های منظم از آیتم ها و ویژگی های مختلف استفاده کنید.

10 مدل جدید در طراحی وب سایت

برای طراحی وب سایت، مدل ‌ها و رویکردهای مختلفی وجود دارد که هر یک را می‌ توانید با توجه به نیاز پروژه و نوع محتوا انتخاب کنید. ساده‌ ترین طراحی سایت، طراحی مینیمال و ساده است. در این طراحی که تمرکز بیشتر بر روی سادگی است، می ‌توانید یک وب سایت با سرعت بارگذاری بالا را طراحی کنید. در طراحی ساده، فضای سفید بیشترین سهم را در طراحی دارد. از رنگ‌ های محدود، ساده و خنثی بیشتر استفاده می‌ شود. برای جلوگیری از شلوغی معمولا بین دو تا سه رنگ در طراحی استفاده می‌ شود.

فونت‌ ها از نوع ساده و خوانا انتخاب می ‌شوند تا از هرگونه پیچیدگی بصری جلوگیری شود. در طراحی مینیمال دکمه، تصاویر، انیمیشن و سایر عناصر تزیینی و غیر ضروری وجود ندارد و با تمرکز بر روی محتوای اصلی، محتوا به صورت واضح و برجسته نشان داده می ‌شود. بدین ترتیب یک کاربر بدون هیچگونه پیچیدگی می‌ تواند یک ناوبری آسان و ساده ‌ای را انجام دهد. اما با گذشت زمان و پیشرفت دانش، در حال حاضر مدل ‌های جدیدتری برای طراحی سایت ایجاد شده است که هر یک با توجه به ویژگی ‌هایی که دارند، می ‌توانند برای کسب و کار شما یک انتخاب ایده آل باشند.

رنگ

انتخاب رنگ برای وب سایت به طرز باورنکردنی مهمه. رنگ روی احساسات، تفکرات و میزان برقراری ارتباط بیننده اثر میذاره. پس بیایید ببینیم امسال (1396) چه رنگهایی مد شدند.

Pantone رنگ سال رو سبز انتخاب کرده، بعنوان نماد شروع تازه و تجدید حیات. البته ما نمیگیم حالا دیگه باید همه سایتها سبز بشن ولی قطعا خیلی از طراح ها تحت تأثیر رنگ سال قرار خواهند گرفت.

اگه میخواهید برای ترکیب رنگهای مختلف ایده بگیرید میتونید از پیشنهادات پنتون استفاده کنید.

با توجه به محبوبیت Google’s Material Design احتمالش زیاده که پیشنهادات این بخش هم مورد توجه طراح ها قرار بگیره و مد بشه. رنگهای پیشنهادی گوگل درخشان و تند و تیزن. اخیرا حتی بیرون از گوگل هم رنگهای درخشان خیلی طرفدار پیدا کردند.

اینطور که معلومه گرایش به رنگهای درخشان به این زودی ها متوقف نمیشه. برای انتخاب تم رنگی مناسب میتونید از سایتهای MaterialUI و Material Design Palette کمک بگیرید.

مدل عکسهای دو رنگ هم پارسال خیلی استفاده میشدند و انتظار میره که امسال محبوبیتشون بیشتر هم بشه. شاید توجه کرده باشید تو خیلی از تصاویر انگشتی فیلمهای یوتیوب هم استفاده از این مدل عکسها زیاد شده.

بازگشت مدهای قدیمی

برگشت مدهای قدیمی به عصر مدرن داره اتفاق میفته و میتونیم این رو تو برگشت تایپوگرافی، هنرهای پیکسلی و تصاویر دهه 90 و 80 میلادی ببینیم. به خصوص طی سالهای اخیر خیلی از سایتها از این مدلها استفاده کردند.

به این رزومه تعاملی نگاه کنید تا براتون ملموس تر باشه. تو این رزومه ترکیبی از هنر پیکسلی شبهه مدرن با بازی قارچ خور وجود داره. صفحه رو اسکرول کنید تا ببینید.

سایت Sweet Magnolia Gelato هم از تایپوگرافی سبک قدیمی استفاده کرده و با انیمیشن های جذاب به سایت حال و هوای مدرن بخشیده و در عین حال گرمای سبک قدیمی خودشو حفظ کرده.

سینماگراف

سینماگراف

به عکسهایی ثابت که حرکت یه عنصر کوچک و ظریف توش تکرار میشه میگن سینماگراف. این سبک هم اخیرا دوباره محبوب شده و اگه به جا ازش استفاده کنید میتونه جذابیت بصری زیادی به سایتتون بده.

سینماگراف هم میتونه به صورت فایل GIF باشه هم به صورت ویدئو. اما در هر دو حالت اگه بخواهیم کیفیت خوبی ارائه بدیم سایز فایل بالا میره. سینماگراف های GIF راحت به بالای 3MB  میرسن و همین باعث میشه خیلی ها ترجیح بدن از ویدئو استفاده کنند.

مثالهای سینماگراف رو میتونید روی Flixel ببینید.

طراحی متریال (مادی)

گوگل از سال 1393 استفاده از طراحی متریال رو شروع کرد. این مدل طراحی بر اساس اصول کاغذ و خودکار درست شده و همون ویژگی هایی رو که استفاده از کاغذ و خودکار داره به دنیای دیجیتال وارد کرده. مثلا به دکمه ها گوشه و سایه میدن که مثل خطوط روی کاغذ قابل لمس باشه.

طی چند سال گذشته طراحی متری مادی محبوبیت زیادی بدست آورده و تم ها و قالب های زیادی برای سیستم های مدیریت محتوا بوجود اومدند. یکی از نقدهایی که به این سبک وارده اینه که سایتهایی که با این سبک ساخته شده­اند خیلی شبیه هم میشن. این هم بخاطر اینه که این سایتها زیادی و سختگیرانه به این سبک چسبیده­اند در حالی که میشه فقط از اصول اصلی و اولیه سبک تبعیت کرد و تو بقیه مسائل تغییراتی بوجود آورد.

من فکر میکنم تو خیلی از کارهای کوچیک وب سایتها شاهد طراحی متریال خواهیم بود. نه تنها اصول طراحی متریال بلکه سبک یا تم واقعی رو هم میبینیم. هر چند احتمال این هم وجود داره که بخش زیادی از حمعیت طراح ها به مخالفت با طراحی مادی رو بیارن.

برای دیدن نمونه این سبک طراحی در سایت میتونید به وب سایت طراحی متریال مراجعه کنید.

تایپوگرافی بزرگ و خلاقانه

پارسال شاهد استفاده خلاقانه ای تو تایپوگرافی بودیم و امسال این روند ادامه داره و مرزها و محدودیت ها رو پشت سر میذاره. انتظار داریم در آینده نوشته ها هم فضای بیشتری از نمایشگر رو بگیرن و هم سبک های خلاقانه تری بکار برن.

سایت Nurture تایپوگرافی رو با فیلم ترکیب کرده و سایت مدرن و باکلاسی درست کرده. روی پس زمینه یه فیلم پخش میشه که فقط از داخل حرف بزرگ N روی صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است.

Friends هم یه شرکت طراحی سایت خارجیه که از نوشته های بزرگ و ضخیم استفاده میکنه.

طراحی ماژولار

طراحی ماژولار جدید نیست اما اخیرا داره محبوبیتش بیشتر میشه. تو این سبک از الگوهای چارخونه ای استفاده میشه. گوگل اعلام کرده تعداد جستجو برای طراحی ماژولار از سال 1390 به بعد بیشتر شده و من فکر میکنم امسال هم نرخ استفاده از این سبک مثبت باشه.

Build in Amsterdam و Warwick University با استفاده از طراحی ماژولار تونسته هر عنصر محتوایی رو بهتر به صورت جداگانه نشون بده.

SVG ها

اگه از دست لوگوها و تصاویر JPG و PNG که به سختی میشه اندازشونو تغییر داد خسته شدید باید SVG رو امتحان کنید. البته فرمت SVG برای همه تصاویر مناسب نیست و فقط با تصاویر برداری کار میکنه اما برای تصاویری مثل لوگو عالیه.

SVGها از سال 1377 ظهور پیدا کردند اما هنوز هم با اینکه SVG مناسب تره میبینیم که فرمت های JPG و PNG استفاده میشن. احتمالا شما هم دیدید که ذکر SVGها بیشتر شده و طبق آماری که گوگل ارائه داده از سال 1393 اقبال عمومی بهشون افزایش پیدا کرده. من فکر میکنم امسال استفاده از این فرمت و ذکرش تو مقالات باز هم بیشتر بشه.

مهمترین دلیلی که نشون میده استفاده از SVG مناسب­تره اینه که میشه بدون در نظر گرفتن اندازه، از عکسها رندر گرفت. همچنین تصاویری که به فرمت SVG هستند حجم کمتری میگیرن و سرعت صفحات میتونه بالا بره.

وقتی مرورگر روی لوگوهایی گه با فرمت SVG ساخته شده­اند زوم میکنه، تصویر اصلا پیکسلی نمیشه و همچنان باکیفیت باقی میمونه.

Flexbox

فلکس باکس یه حالت قالب CSS3 است که کار با صفحات رو اثرگذارتر و قابل پیش بینی تر میکنه و با دستگاه های مختلف و اندازه های مختلف نمایشگر قابل نمایشه.

مردم روز به روز توجه بیشتری به فلکس باکس نشون میدن و حالا که همه مرورگرهای جدید هم ازش پشتیبانی میکنند حتما توسعه دهنده ها بیشتر ازش استفاده خواهند کرد. به زودی مقاله ای در مورد فلکس باکس مینویسیم.

ویدئوهای 360 و واقعیت مجازی

سال 1395، سال واقعیت مجازی بود. هدست های بازی واقعیت مجازی به بازار اومدند و تعداد سرچ ویدئوهای 360 افزایش پیدا کرد. من فکر میکنم طراح ها تو فکر روشهایی برای بکارگیری فیلم های 360 برای وب سایت ها باشند.

اگه هنوز از واقعیت مجازی اطلاع زیادی ندارید، دارکوب قبلا یه مقاله در مورد واقعیت مجازی و افزوده نوشته که میتونید مراجعه و مطالعه کنید.

یه نمونه واقعیت مجازی وب 360 تعاملی برای فیلم سینمایی Blair Witch ساخته شده که تونسته بیشترین بازدید رو برای هدست واقعیت مجازی در موبایل بدست بیاره.

میکرواینتراکشن ها

میکرواینتراکشن ها لحظات خاص و منفردی­اند که کاربر با سایتتون تعامل میکنه. لزوما در مورد وب بکار نمیره اما الآن بحث ما در مورد وب سایته. این لحظات میتونن اقداماتی مثل لایک کردن یه پست، فرستادن یه پیام یا پر کردن فرم باشن. هدف میکرواینتراکشن­ها تو این لحظات اینه که بازخورد و راهنمایی برای کاربر ارائه بده و به این ترتیب تجربه کاربری رو ارتقا بده.

روز به روز به محبوبیت میکرواینتراکشن ها افزوده میشه و روشهای ارائه بازخورد و راهنمایی به کاربرها هم روز به روز خلاقانه تر میشن. انتظار میره که امسال روشهای متنوع­تری هم ببینیم.

یه نمونه اینتراکشن برای لایک کردن رو میتونید در این صفحه ببینید.

طراحی با هوش مصنوعی

اما یکی از جدیدترین و پیشرفته ‌ترین رویکردهایی که برای طراحی وب سایت استفاده می ‌شود، بهره‌ مندی از هوش مصنوعی است. با استفاده از برخی ابزارها که از الگوریتم‌ های یادگیری ماشین و پردازش داده ‌ها استفاده می‌ کنند، می‌ توان به راحتی تمام یا بخشی از طراحی سایت را به صورت خودکار انجام داد. مهمترین مزیت استفاده از هوش مصنوعی در طراحی این است که سرعت طراحی افزایش پیدا می‌ کند و در مدت زمان کوتاهی می‌ توان پروژه را به پایان رساند. تجربه کاربری شخصی تر و هزینه طراحی کاهش پیدا می‌ کند. برای چیدمان، طراحی گرافیکی، تولید محتوا و یا ایده پردازی، ابزارهای بسیاری وجود دارد که باید متناسب با اهداف خود ابزار مناسب را انتخاب کنید.

سخن پایانی

امیدوارم تونسته باشم فناوری ها و الگوهای جدیدی بهتون معرفی کرده باشم و ان شاالله که کاملا با مفاهیم جدیدی که قبلا نشنیده بودید آشنا شده باشید.

آرزو میکنم از طراحی سایتتون لذت ببرید، فقط یادتون باشه مجبور نیستید از چیزهایی که مد هستند استفاده کنید. هدفتون این باشه که کاربرها اوقات خوبی رو در سایتتون سپری کنند.

شرکت دارکوب با همراهی یک تیم حرفه ‌ای، طراحی سایت را با جزئیات به صورت تخصصی انجام می‌ دهد. اهداف، نیاز و هزینه خود را تعیین کرده، سپس با کارشناسان طراحی سایت دارکوب تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
شرکت طراحی سایت دارکوب